»Business process specialista
Hledáme zkušeného BUSINESS PROCESS SPECIALISTU, který se připojí k našemu týmu a bude zodpovědný za návrh, implementaci a optimalizaci procesů výroby. Tato role vyžaduje vynikající analytické schopnosti, znalosti metodologií řízení procesů a schopnost pracovat s různými týmy a odděleními.
Splňujete níže uvedené požadavky?
Tak neváhejte a zašlete nám Váš životopis
Popis práce:
* Návrh a vývoj procesů pro zlepšení efektivity a snížení nákladů
* Provádění analýzy procesů a identifikace oblastí pro zlepšení
* Monitorování výsledků a průběžné zlepšování procesů
* Vedení projektů zaměřených na vylepšení výrobních procesů
* FMEA Moderování
* Provádění interních auditů
* SAP Workflows
Požadujeme:
* SŠ/VŠ vzdělání v oblasti průmyslového inženýrství, strojírenství
* Zkušenosti s metodologiemi řízení procesů, jako jsou Lean, Six Sigma, FMEA
* Praxe v oblasti výroby, optimalizace procesů
* Znalost AJ podmínkou (denní komunikace)
* Znalost programu SAP
* Analytické a komunikační schopnosti
* Schopnost pracovat v týmu a vysokou úroveň samostatnosti
* Vynikající organizační a plánovací schopnosti
Nabízíme:
* 5 týdnů dovolené
* Variabilní složku mzdy
* Stravenky
* Příspěvek na dopravu
* Nástup možný ihned/dle dohody
* Lokalitu: Chomutov...
Nikola Benešová, tel.: 00420775787077, Advantage Consulting s.r.o., Špitálské náměstí 3517/1a, 400 01 Ústí nad Labem, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Controller (30.000 - 70.000,- Kč)
Znáte sílu čísel a toužíte po aktivním zapojení do dynamického podnikového prostředí? Rádi bychom vás přivítali v týmu!
Nadnárodní společnost přijme nové kolegy na pozici:
CONTROLLER (40-70.000 Kč)
Popis práce:
* Plánování a příprava finančních reportů a analýz
* Správa a aktualizace rozpočtů a finančních plánů
* Spolupráce s dalšími odděleními při zpracování finančních dat
* Návrhy ke zefektivňování hospodaření a dosažení firemních cílů
* Inovace a udržování systémů a procesů pro řízení finančních toků
Požadujeme:
* SŠ/VŠ vzdělání ekonomické
* Praxi na obdobné pozici
* Znalost MS Excel
* AJ/NJ na komunikativní úrovni
* Analytické myšlení
Nabízíme:
* Mzdové ohodnocení dle schopností
* 25 dnů dovolené
* 13 mzdu
* Pružnou pracovní dobu
* Kvartální bonusy
* Věrnostní odměny
* Závodní stravování
* Možnost růstu
* Jazykové kurzy
* Další vzdělávání
* Lokalita: Tachovsko...
Mgr. Alena Rolencová, tel.: 00420739236965, Advantage Consulting s.r.o., Divadelní 14, 301 00 Plzeň, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Controller ve financích (40.000 - Kč)
Máte ekonomické vzdělání a angličtinu na komunikativní úrovni? Čísla a analýzy jsou vaší prací i koníčkem?
Výrobní společnost hledá nové posily na pozici:
CONTROLLER VE FINANCÍCH (od 40.000 Kč)
Popis práce:
* měsíční závěrky
* sledování ukazatelů hospodaření
* podpora pro kolegy
* reporting
* analýzy
Požadujeme:
* ekonomické vzdělání
* angličtina na komunikativní úrovni
* znalost MS Office - Excel
* praxe v oboru
Nabízíme:
* mzda dle znalostí a zkušeností
* 25 dní dovolené
* příspěvek na volnočasové aktivity
* příspěvek na penzijní/životní spoření
* MultiSport karta
* Možnost částečného Home Office
* místo výkonu práce: Mohelnicko...
Irena Holá, tel.: 00420775787777, Advantage Consulting s.r.o., BEA Centrum Olomouc, tř. Kosmonautů 1288/1, 779 00 Olomouc, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Daňový poradce (35.000 - 40.000,- Kč)
Hledáme zkušeného Daňového specialistu! Vaším hlavním úkolem bude poskytovat odborné poradenství a řešit daňové otázky. Pokud jste komunikativní, analytický a schopný pracovat pod tlakem, pak byste mohli být tou správnou osobou pro tuto pozici. Neváhejte a zašlete mi Váš životopis!
Prosperující společnost hledá nového kolegu/kolegyni na pozici: DAŇOVÝ PORADCE (35-40.000 KČ)
Popis práce:
* Zodpovědnost za správu a optimalizaci daňových procesů
* Zpracovávání daňové evidence
* Analýza daňových zákonů
* Příprava daňových deklarací
* Poskytování poradenství ohledně daňových otázek
* Komunikace s finančními úřady
* Spolupráce s kolegy
* Reporting a monitoring
Požadujeme:
* SŠ/VŠ vzdělání, ideálně ekonomického směru
* Praxi z obdobné pozice
* Komunikativní znalost anglického jazyka
* Znalost práce s PC, MS Office
* Znalost daňových zákonů a předpisů
* Znalost účetní problematiky
* Komunikativní a organizační schopnosti
* Proaktivní přístup a analytické schopnosti
Nabízíme:
* Týden dovolené navíc
* Flexibilní pracovní doba
* Příspěvek na stravování
* Příspěvek na penzijní připojištění
* Bonusy a prémie
* Firemní akce
* Dobrá káva na pracovišti
*Lokalitu: Okres Karviná...
Zdeňka Přečková, tel.: 00420775787071, Advantage Consulting s.r.o., Jurečkova 18, 702 00 Ostrava, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Financial controller (35.000 - 60.000,- Kč)
Toužíš po práci, která tě nejen finančně naplní, ale také tě bude bavit? Hledáme kreativního a vášnivého jedince na pozici Finančního Kontrolora, který se bude starat o zdraví našeho podniku. Pokud máš smysl pro detail, schopnost hledat nové způsoby vylepšení procesů a zároveň ovládáš angličtinu, máme pro tebe skvělou příležitost!
Zašli mi CV a pracuj jako:
FINANCIAL CONTROLLER (35-60.000 KČ)
Popis práce:
* Zodpovídat za analýzu a monitorování finančních transakcí a výsledků s cílem identifikovat potenciální rizika a příležitosti
* Komunikace s mezinárodními partnery a prezentace finančních výsledků v anglickém jazyce
* Spolupráce s kolegy z finančního oddělení a dalších oblastí společnosti, abyste dosáhli společných cílů
* Implementace a zdokonalení finančních nástrojů a procesů v souladu s nejnovějšími standardy
Požadujeme:
* SŠ/VŠ vzdělání ve finančním oboru: oblast financí, účetnictví nebo podobný obor
* Praxe ideálně 3-5 let v oblasti finanční kontroly
* Anglický jazyk na komunikativní úrovni
* Analytické dovednosti a detailní přístup
* Znalost práce na PC
Nabízíme:
* Pružná pracovní doba
* Notebook a mobilní telefon
* 25 dní dovolené
* Příspěvek na životní pojištění
* Příspěvek na dopravu
* Možnost homeoffice
* Závodní stravování
* Kariérní růst
* Skvělý tým lidí
* Moderní prostředí
* Nástup IHNED
* Lokalitu: okres Žďár nad Sázavou...
Bc. Marie Pomykalová, tel.: 00420739025261, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Finanční controller (50.000,- Kč)
Máte již zkušenosti jako Finanční controller? Anglický jazyk pro Vás není problém? Excel je Váš každodenní chleba? ANO? Pak nám zašlete svůj životopis a staňte se naším Controllerem.
Popis práce:
* Pravidelný reporting
* Spolupráce při uzávěrkách
* Zlepšení procesů
* Pravidelné sledování nákladů
* Spolupráce na vytváření prognóz, ad-hoc reportů
* Analýzy a aplikace směrnic, KPI ukazatele
* Spolupráce na nových projektech + tvorba kalkulací
Požadujeme:
* Min SŠ ekonomická
* Praxe na obdobné pozici nutností
* Anglický jazyk - komunikativní nutností, výhodou i NJ
* Dobrá znalost MS Excel
* Výhodou znalost SAP
* Pečlivost a zodpovědnost
Nabízíme:
* Mzda dle dosavadních zkušeností +- 50.000 Kč
* Flexibilní pracovní doba
* 5 týdnů dovolené
* Zkrácená pracovní doba
* Příspěvek na stravování
* Benefitní program
* Pravidelné odměny/Prémie
* Příspěvek na penzijko
* Odborné i jazykové vzdělávání
* Místo výkonu práce: Krnovsko
...
Olga Žák, tel.: 00420739234802, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Finanční kontrolor (40.000 - 60.000,- Kč)
Toužíš po práci, která tě nejen finančně naplní, ale také tě bude bavit? Hledáme kreativního a vášnivého jedince na pozici Finančního Kontrolora, který se bude starat o zdraví našeho podniku. Pokud máš smysl pro detail, schopnost hledat nové způsoby vylepšení procesů a zároveň ovládáš angličtinu, máme pro tebe skvělou příležitost!
Zašli mi CV a pracuj jako:
FINANČNÍ KONTROLOR (40-60.000 KČ)
Popis práce:
* Zodpovídat za analýzu a monitorování finančních transakcí a výsledků s cílem identifikovat potenciální rizika a příležitosti
* Komunikace s mezinárodními partnery a prezentace finančních výsledků v anglickém jazyce
* Spolupráce s kolegy z finančního oddělení a dalších oblastí společnosti, abyste dosáhli společných cílů
* Implementace a zdokonalení finančních nástrojů a procesů v souladu s nejnovějšími standardy
Požadujeme:
* SŠ/VŠ vzdělání ve finančním oboru: oblast financí, účetnictví nebo podobný obor
* Praxe ideálně 3-5 let v oblasti finanční kontroly
* Anglický jazyk na komunikativní úrovni
* Analytické dovednosti a detailní přístup
* Znalost práce na PC
Nabízíme:
* Pružná pracovní doba
* Notebook a mobilní telefon
* 25 dní dovolené
* Příspěvek na životní pojištění
* Příspěvek na dopravu
* Možnost homeoffice
* Závodní stravování
* Kariérní růst
* Skvělý tým lidí
* Moderní prostředí
* Nástup IHNED
* Lokalitu: Nové Město na Moravě...
Bc. Marie Pomykalová, tel.: 00420739025261, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Finanční kontrolor - junior s AJ (35.000 - 45.000,- Kč)
Hledáme ambiciózního absolventa nebo mladého profesionála, který chce rozvíjet svou kariéru v oblasti finanční analýzy v mezinárodním prostředí. Pokud máš vášeň pro čísla, schopnost analyzovat data a komunikovat v anglickém jazyce, můžeš být klíčovým členem našeho týmu!
Zašli CV a pracuj na pozici: FINANČNÍ KONTROLOR - JUNIOR S AJ (35-45.000 KČ)
Popis práce:
* Analýza finančních dat: zabývání se shromažďováním a analýzou finančních informací pro podporu rozhodování.
* Reportování a prezentace: příprava pravidelných reportů a prezentací pro vedení společnosti.
* Spolupráce v týmu: komunikace s ostatními odděleními a spolupráce na projektech spojených s finanční analýzou.
* Sledování trendů: aktivní sledování finančních trendů a doporučování opatření pro optimalizaci výsledků.
Požadujeme:
* Vysokoškolské vzdělání: v oboru finance, ekonomie nebo podobném.
* Anglický jazyk: schopnost komunikovat v anglickém jazyce (psaní, mluvení).
* Analytické dovednosti: schopnost pracovat s čísly a provádět finanční analýzy.
* Znalost nástrojů: zkušenost s používáním finančních nástrojů a softwaru (Excel, SAP, atd.).
Nabízíme:
* Pružná pracovní doba
* Notebook a mobilní telefon
* 25 dní dovolené
* Příspěvek na životní pojištění
* Příspěvek na dopravu
* Možnost homeoffice
* Závodní stravování
* Kariérní růst
* Skvělý tým lidí
* Moderní prostředí
* Nástup IHNED
* Lokalitu: Nové Město na Moravě...
Bc. Marie Pomykalová, tel.: 00420739025261, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Finanční manažer
Hledáme zkušeného finančního manažera, který nám pomůže utvářet finanční budoucnost. Pokud máte vášeň pro finanční strategii, analytický talent a vizi, která přesahuje čísla, rádi bychom vás přivítali v našem týmu. Neváhejte a zašlete své CV v anglickém jazyce.
Popis práce:
* Zodpovědnost za účetní oddělení
* Vedení týmu
* Příprava měsíčních a ročních závěrek
* Příprava rozpočtu
* Analýza odchylek
* Nastavování KPI
* Reporty
* Audity
Požadujeme:
* VŠ vzdělání nejlépe ekonomického směru
* Zkušenost na obdobné pozici
* Anglický jazyk slovem i písmem
* Zkušenost s vedením týmu
* Komunikativnost, spolehlivost, průbojnost
Nabízíme:
* MZDA DLE VAŠICH ZKUŠENOSTÍ
* 25 dní dovolené
* Bonusy
* Pestré prémie
* Notebook + telefon
* Práce je vhodná pro muže i ženy
* Místo výkonu: Nový Jičín...
Aneta Jurková, tel.: 00420773799245, Advantage Consulting s.r.o., BEA Centrum Olomouc, tř. Kosmonautů 1288/1, 779 00 Olomouc, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Finanční účetní s AJ (45.000 - 55.000,- Kč)
Máte zkušenosti s účtováním? Domluvíte se anglicky? Máte znalost MS Excel? Pokud ano, tak nám zašlete svůj životopis v AJ i ČJ!
Nadnárodní výrobní společnost hledá posilu do svého týmu na pozici:
FINANČNÍ ÚČETNÍ S AJ
Popis práce:
* Zodpovědnost za komplexní a správné vedení účetnictví
* Měsíční/čtvrtletní/roční závěrky a jejich vypracování
* Účtování majetku, pohledávek a závazků, bank aj.
* Jednání se státními úřady
* Vypracování řádné účetní metodiky
* Rozbor a zpracování ekonomických dat
* Spolupráce s auditory a daňovými poradci
* Administrativní úkoly z controllingu
Požadujeme:
* SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru
* Praxe na podobné pozici min. 4 roky
* Znalost českých účetních standardů a podvojného účetnictví
* Orientaci v daňových zákonech
* Znalost finančního výkaznictví
* Komunikativní znalost anglického jazyka
* Uživatelskou znalost MS Excel
* Znalost IS SAP výhodou
* Řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič)
Nabízíme:
* Odpovídající platové ohodnocení (dle zkušeností a praxe od 45.000 Kč)
* 25 dní dovolené
* Notebook a telefon
* Bonusy a prémie navíc
* Práce v silné nadnárodní společnosti
* Vzdělávací kurzy
* Příplatek na dopravu až 3000 Kč dle vzdálenosti a ujetých km
* Nástup možný ihned
* Místo výkonu práce: 20 km od Sokolova...
Mgr. Aneta Jarošová, tel.: 00420777498772, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Finanční výrobní controller (40.000 - 50.000,- Kč)
Máte již zkušenosti jako Finanční controller ve výrobní firmě? Anglický jazyk pro Vás není problém? Excel je Váš každodenní chleba? ANO? Pak nám zašlete svůj životopis a staňte se naším Controllerem.
Popis práce:
* Pravidelný reporting denních, měsíčních, čtvrtletních a ročních výsledků
* Analýza
* Spolupráce při uzávěrkách
* Zlepšení procesů
* Pravidelné sledování nákladů
* Spolupráce na vytváření prognóz, ad-hoc reportů
* Analýzy a aplikace směrnic, KPI ukazatele, analýza odchylek, nákladů a výkonů
* Spolupráce na nových projektech + tvorba kalkulací
* Ad hoc úkoly
Požadujeme:
* Min SŠ ekonomická
* Praxe na obdobné pozici nutností
* Anglický jazyk B2 min - komunikativní nutností, výhodou i IJ
* Dobrá znalost MS Excel
* Výhodou znalost SAP
* Pečlivost a zodpovědnost
Nabízíme:
* Mzda dle dosavadních zkušeností až 50.000 Kč
* Pracovní smlouva na dobu neurčitou
* 5 týdnů dovolené
* Zkrácená pracovní doba
* Příspěvek na stravování
* Benefitní program
* Pravidelné odměny/Prémie
* Příspěvek na penzijko
* Odborné i jazykové vzdělávání
* Místo výkonu práce: Brno Černovice
...
Olga Žák, tel.: 00420739234802, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Hlavní účetní
Máte ekonomické vzdělání a praxi jako Hlavní účetní? Hledáte změnu? Pošlete nám životopis na pozici HLAVNÍ ÚČETNÍ !!!
Popis práce:
* Zodpovědnost za vedení účetnictví dle účetních standardů a platné legislativy
* Měsíční a roční závěrky
* Spolupráce a podklady pro auditory, daňové poradce
* Komunikace s úřady
* Metodické vedení a spolupráce s ostatními odděleními
* Aktualizace a tvorba vnitřních směrnic
Požadujeme:
* VŠ/ SŠ ekonomického směru
* Anglický nebo německý jazyk na středně pokročilé úrovni
* Praxi z pozice Hlavní účetní
* Znalost účetní a daňové legislativy (DPH, daň z příjmu)
* Orientaci v principech konsolidace a investičních pobídkách
* MS Excel na pokročilé úrovni
* SAP výhodou
Nabízíme:
* Stabilní výrobní společnost mimo automotive
* 25 dní dovolené
* Po zaučení možnost Home Office
* Bonusy dle plnění cílů společnosti
* Příspěvky na stravování, penzijní připojištění
* Zvýhodněné firemní výrobky
* Lokalitu Polička...
Kateřina Dytrtová, tel.: 00420778407991, Advantage Consulting s.r.o., Špitálské náměstí 3517/1a, 400 01 Ústí nad Labem, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Hlavní účetní (50.000 - Kč)
Poznáváte svět účetnictví jako svou vášeň? Hledáte výzvu, která vám umožní rozvinout vaše dovednosti na nejvyšší úroveň? Ovládáte anglický či německý jazyk slovem i písmem? Skvělé, v tom případě hledáme právě Vás! Zašlete nám svůj životopis!
Stabilní a zavedená společnost hledá kolegu/kolegyni na pozici: HLAVNÍ ÚČETNÍ (OD 50.000 KČ)
Popis práce:
* Účetní řízení a dodržování předpisů
* Operativní řízení účetních případů a
* Správa účtárny
* Vedení a řízení týmu
* Kontrola a validace účetních operací
* Daňové plánování a reporting
* Externí komunikace a spolupráce s úřady
* Analýza a příprava statistických reportů
Požadujeme:
* SŠ/VŠ vzdělání s ekonomickým zaměřením
* Znalost účetních systémů
* Praxe na podobné pozici
* Komunikativní úroveň AJ nebo NJ
* Proaktivní přístup k řešení problémů
Nabízíme:
* 25 dní dovolené
* Bonusy a prémie
* Pružnou pracovní dobu
* Pestré prémie a bonusy
* Závodní stravování
* Příspěvek na PP/ŽP
* Možnost profesního růstu
* Místo výkonu práce: Hustopeče...
Aneta Jurková, tel.: 00420773799245, Advantage Consulting s.r.o., BEA Centrum Olomouc, tř. Kosmonautů 1288/1, 779 00 Olomouc, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Hlavní účetní Brno
Hledáme Hlavní účetní do Brněnské kanceláře, která/ý pomůže s nastavením procesů.
<strong><strong>Co Vás čeká?<br /></strong></strong><ul><li>Pomoc s nastavováním nového systému</li><li>Pravá ruka jednatele firmy</li><li>Vedení týmu (5 kolegů)</li><li>Vedení účetní agendy</li></ul>
Nabízíme:
- Odměna 50 - 80.000 Kč
- Školení, jazykové kurzy, 5 týdnů dovolené, sick days...
- Široké a různorodé portfolio klientů
- Náhled do zákulisí technologicky založené firmy
- Přátelský kolektiv na pracovišti
Jsme účetní a daňová kancelář, máme pobočky v Brně, Praze a Ostravě. Pracujeme v programu POHODA, využíváme špičkové technologie.
Region: Jihomoravský kraj...
APROFES, Markéta Konečná, tel. 420777343611, e-mail: marketa.konecna@aprofes.czaprof
»Hledáme kolegu/kolegyni účetní (38.000 - 40.000,- Kč)
Máte ekonomické vzdělání a právě hledáte práci? Super! Mezi naše kolegy hledáme novou posilu na pozici účetní, která bude mít na starost (nejen) přípravu podkladů DPH pro státy Evropské unie a Velkou Británii. Pokud jste v této oblasti jako ryba ve vodě a excel vám nedělá problémy, zašlete nám Váš životopis! Budeme se těšit!
Popis práce:
* Příprava podkladů DPH pro členské státy Evropské unie a Spojeného království
* Příprava, evidence plateb DPH
* Práce v programu SAP
* Provádění auditu DPH v EU a VB
* Spolupráce s finančním ředitelem v AJ
* Komunikace s ostatními kolegy a daňovými poradci
* Zpracovávání a dokládání dokumentace podle požadavků daňových poradců
* Práce s INTRASTAT pro EU a ČR
Požadujeme:
* Středoškolské nebo vysokoškolské vzdělání ekonomického směru
* Znalosti v oblasti DPH a podvojného účetnictví výhodou!
* Schopnost práce s PC, programy MS Office a interních programech
* Anglický jazyk na komunikativní úrovni
* Pečlivý a zodpovědný přístup
* Ochotu dojíždět na místo výkonu práce
Nabízíme:
* Práci v příjemném pracovním prostředí a super kolektivu!
* Zajímavé finanční ohodnocení a balíček benefitů
* 20 dní dovolené
* Benefitní karta
* Dotovaná strava
* Vzdělávací kurzy a školení
* Firemní akce
* Místo výkonu práce: Nymburk...
Bc. Gabriela Přikrylová, tel.: 00420773799241, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Hledáme kolegu/kolegyni účetní (40.000,- Kč)
Máte ekonomické vzdělání a právě hledáte práci? Super! Mezi naše kolegy hledáme novou posilu na pozici účetní, která bude mít na starost (nejen) přípravu podkladů DPH pro státy Evropské unie a Velkou Británii. Pokud jste v této oblasti jako ryba ve vodě a excel vám nedělá problémy, zašlete nám Váš životopis! Budeme se těšit!
Popis práce:
* Příprava podkladů DPH pro členské státy Evropské unie a Spojeného království
* Příprava, evidence plateb DPH
* Práce v programu SAP
* Provádění auditu DPH v EU a VB
* Spolupráce s finančním ředitelem v AJ
* Komunikace s ostatními kolegy a daňovými poradci
* Zpracovávání a dokládání dokumentace podle požadavků daňových poradců
* Práce s INTRASTAT pro EU a ČR
Požadujeme:
* Středoškolské nebo vysokoškolské vzdělání ekonomického směru
* Znalosti v oblasti DPH a podvojného účetnictví
* Schopnost práce s PC, programy MS Office a interních programech
* Anglický jazyk na komunikativní úrovni
* Pečlivý a zodpovědný přístup
Nabízíme:
* Práci v příjemném pracovním prostředí a super kolektivu!
* Zajímavé finanční ohodnocení a balíček benefitů
* 20 dní dovolené
* Benefitní karta
* Dotovaná strava
* Vzdělávací kurzy a školení
* Firemní akce
* Místo výkonu práce: Nymburk...
Bc. Gabriela Přikrylová, tel.: 00420773799241, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»HR recruiter / obchodní konzultant (25.000 - 40.000,- Kč)
Jsme jedna z nejúspěšnějších personálních agentur, na trhu jsme 19 let. Svou práci umíme a protože máme hodně zakázek, potřebujeme posílit naše řady.
Hledáme šikovné lidi, kteří si chtějí vydělat a kteří zapadnou do našeho příjemného kolektivu.
Zkušenosti s náborem nejsou potřeba, protože vás zaškolíme, ale jakákoli zkušenost z oblasti prodeje a plnění obchodních cílů je velkou výhodou. Naše práce totiž není o vystavení inzerátu a vybírání nejlepších kandidátů. Naše práce je obchodní - firmám prodáváme vhodné kandidáty, zároveň kandidátům musíme danou firmu "prodat", aby do ní chtěli nastoupit. Odměnou je kromě finančních prémií i vědomí, že díky vám pracují ti správní lidé na těch správných místech.
Popis práce:
* cílem je obsadit na pracovní pozice do firem kandidáty, díky fakturacím za jejich nástupy plnit své obchodní plány
* kandidáty vyhledáváme v naší databázi uchazečů i na pracovních portálech, poté je oslovujeme telefonicky
* inzeráty vystavujeme na více než 20 pracovních portálech i na sociálních sítích
* kandidátům domlouváme pohovory ve firmách, řešíme podmínky nástupu, jsme prostředníkem mezi nimi a firmami
* neustále komunikujeme s firmami, o které se staráme a které čas od času navštěvujeme
* akvizujeme - oslovujeme nové firmy a jednáme o podmínkách spolupráce s nimi
* práce je v kanceláři s možností občasného home office (po domluvě)
Požadujeme:
* hledáme šikovné lidi, kteří mají zkušenosti s obchodem, plněním plánů a norem, nebo s komunikací se zákazníky
* vhodná praxe je kromě náboru: prodej v call centru, prodej zájezdů, realitní činnost, finanční poradentví, prodej kosmetiky, energií apod.
* očekáváme min. SŠ vzdělání a alespoň základní znalost AJ
* smysl pro humor (protože jinak s námi v týmu asi nevydržíte)
Nabízíme:
* fixní mzda 25.000 Kč + prémie (celkem až 35-45.000 Kč)
* super kolektiv (2 maminky s malými dětmi, 2 svobodné, 1 kolega na rodičovské dovolené)
* zaškolení od manažerky s 10letou praxí
* benefity - dovolená navíc, stravenkový paušál, tarif na telefon, pružná pracovní doba
* možnost i částečného úvazuku (3/4 úvazek a výše)
* místo práce: Brno - centrum, Orlí 36...
Ing. Markéta Kurowski, tel.: 00420773799240, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36, 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Junior finanční výrobní controller (40.000 - 50.000,- Kč)
Máte již zkušenosti jako Finanční controller ve výrobní firmě alespoň 1 rok? Anglický jazyk pro Vás není problém? Excel je Váš každodenní chleba? ANO? Pak nám zašlete svůj životopis a staňte se naším Controllerem.
Popis práce:
* Pravidelný reporting denních, měsíčních, čtvrtletních a ročních výsledků
* Analýza
* Spolupráce při uzávěrkách
* Zlepšení procesů
* Pravidelné sledování nákladů
* Spolupráce na vytváření prognóz, ad-hoc reportů
* Analýzy a aplikace směrnic, KPI ukazatele, analýza odchylek, nákladů a výkonů
* Spolupráce na nových projektech + tvorba kalkulací
* Ad hoc úkoly
Požadujeme:
* Min SŠ ekonomická
* Praxe na obdobné pozici nutností - alespoň 1 rok
* Anglický jazyk B2 min - komunikativní nutností, výhodou i IJ
* Dobrá znalost MS Excel NUTNOSTÍ
* Výhodou znalost SAP
* Pečlivost a zodpovědnost
Nabízíme:
* Mzda dle dosavadních zkušeností až 50.000 Kč
* Pracovní smlouva na dobu neurčitou
* 5 týdnů dovolené
* Zkrácená pracovní doba
* Příspěvek na stravování
* Benefitní program
* Pravidelné odměny/Prémie
* Příspěvek na penzijko
* Odborné i jazykové vzdělávání
* Místo výkonu práce: Brno Černovice
...
Olga Žák, tel.: 00420739234802, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Junior specialista controllingu (30.000 - 40.000,- Kč)
Máte VŠ vzdělání ekonomického směru a základní orientaci v účetnictví? Práce v excelu Vám nedělá problém? Chcete pracovat v příjemném prostředí a získat zkušenosti v controllingu?
Pak mi pošlete svůj životopis a staňte se součástí týmu na pozici:
JUNIOR SPECIALISTA CONTROLLINGU (až 40.000 Kč)
Popis práce:
* Spolupráce na měsíčních a ročních závěrkách
* Příprava reportů
* Tvorba plánů, rozpočtů a analýz
* Ekonomická podpora manažerů
Požadujeme:
* VŠ vzdělání ekonomického směru
* Pokročilou znalost MS Excel
* Základní orientaci v účetnictví
* Znalost anglického jazyka - výhodou
Nabízíme:
* 13. mzdu
* 25 dní dovolené
* Systém Cafeterie
* Příspěvek na stravování
* Jazykové kurzy
* Příspěvek na penzijní připojištění
* Možnost kariérního růstu
* Firemní akce a teambuildingy
* Multisport kartu
* Možnost nástupu IHNED nebo dohodou
* Místo výkonu zaměstnání: Praha 8...
Ing. Markéta Holečková, tel.: 00420778424624, Advantage Consulting s.r.o., IBC, Pobřežní 620/3, Praha 8 Karlín, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Junior účetní u mezinárodní společnosti (30.000 - 40.000,- Kč)
Právě jste dokončili ekonomické vzdělání a hledáte práci? Zajímá vás oblast DPH vybraných států EU, nebo se rádi naučíte něco nového? Pošlete nám Váš životopis a začněte svou kariéru u nás!
Popis práce:
* Budete připravovat podklady DPH pro vybrané členské státy Evropské unie a Spojeného království
* Každodenní rutinou bude práce v programu SAP, nevyhnete se ani systému INTRASTAT pro EU a ČR
* Budete vést a připravovat evidenci plateb DPH a také provádět audit
* Bez anglického jazyka se neobejdete, budete jej používat při komunikaci s našim finančním ředitelem
* Spolupracovat budete i s ostatními kolegy a daňovými poradci
Požadujeme:
* Musíte mít minimálně středoškolské vzdělání ekonomického směru!
* Anglický jazyk na dobré, komunikativní úrovni
* Základní orientaci ve světě MS Office
* Pečlivost, samostatnost, radost s učení se nových věcí!
* Výhodou jsou znalosti z oblasti DPH, nebo podvojného účetnictví
* Ochotu dojíždět na místo výkonu práce
Nabízíme:
* Práce v úspěšné mezinárodní společnosti
* Sympatický kolektiv a příjemné pracovní prostřední
* 20 dní dovolené
* Zajímavé finanční ohodnocení
* Benefitní karta
* Dotovaná strava
* Vzdělávací kurzy a školení
* Firemní akce
* Místo výkonu práce: Nymburk...
Bc. Gabriela Přikrylová, tel.: 00420773799241, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Kontrolor dodavatelského řetězce - od 54.000kč
Jste zodpovědný člověk s analytickými schopnostmi? Disponujete praxí z controllingu? Anglický jazyk pro Vás není španělskou vesnicí a dokážete v něm komunikovat bez problémů? Baví Vás hrabat se v číslech, analyzovat a přicházet s novými nápady, jak zlevnit a navíc zefektivnit? Pak je tato nabídka právě pro Vás! Představte se mi životopisem a staňte se posilou našeho týmu pro kontrolu dodavatelského řetězce
Popis práce:
* Analyzování a monitorování finančních dat
* Spolupráce na jednotlivých projektech
* Vyhodnocování spotřeby materiálu i nákladovosti, návrhy úsporných opatření
* Forecasty, rozpočty
* Pravidelný reporting
* Kooperace odd. napříč firmou i se zahraničními pobočkami
Požadujeme:
* Min. SŠ vzdělání v oboru ekonomickém, či technickém
* Zkušenosti na pozici související s finančním controllingem
* Anglický jazyk na velmi dobré komunikativní úrovni
* Velmi dobrou znalost MS Office, především Excel
* Orientace v SAP nebo jiném interním systému
* Znalost nástrojů datové analytiky
* Samostatnost, flexibilita, organizační a komunikační schopnosti
Nabízíme:
* Nástupní mzda od 54.000 Kč
* Flexibilní pracovní doba
* Možnost částečného Homeoffice
* 13. plat
* 25 dní dovolené
* Sick days
* Příspěvek na dojíždění i penzijko
* Podpora rodin s dětmi
* Podpora při relokaci
* Dotovaná strava
* Cafeterie
* Firemní kurzy a školení
* Kulturní, sportovní a firemní akce
* Příjemný kolektiv a moderní prostředí
* Místo výkonu práce: okr. Jihlava...
Jana Srncová, tel.: 00420775474383, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Mistr v účetnictví (45.000 - 58.000,- Kč)
Hledáme do naší společnosti Mistra v účetnictví. Podvojné účetnictví máte v malíčku? Komunikace v Anglickém jazyce pro Vás není problém? ANO? Pak nám zašlete svůj Životopis!
Popis práce:
* Kreativní vedení účetnictví v souladu se zákonem o účetnictví a v souladu s prováděcími předpisy.
* Řešení náročných účetních situací a efektivní organizace a koordinace činností v účtárně.
* Inspirující vedení týmu účetních profesionálů.
* Zodpovědnost za precizní zpracování účetních operací.
* Průběžné sledování a transparentní vykazování daňových dopadů na firmu.
* Aktivní komunikace a strategická spolupráce s externími subjekty (auditor, banka, finanční úřad).
* Analytická práce se statistickými výkazy.
* Poskytování podpory pro controlling, reporting a vedení společnosti.
Požadujeme:
* SŠ/VŠ ekonomické
* Perfektní ovládání podvojného účetnictví.
* Schopnost komunikovat v Anglickém nebo Německém jazyce.
Nabízíme:
* 25 dní dovolené, pro Váš zasloužený odpočinek
* Bonusy a prémie, protože si vážíme Vaší tvrdé práce
* Pružnou pracovní dobu
* Pestré prémie a bonusy
* Závodní stravování, abyste byli stále plní sil
* Příspěvek na penzijko, protože myslíme na Vaši budoucnost
* Možnost profesního růstu
* Místo výkonu práce: Hustopeče...
Silvie Coufalova, tel.: 00420778407765, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Mzdovka se SAPem a angličtinou (40.000 - 55.000,- Kč)
Máte praxi jako mzdová účetní a hledáte nové uplatnění? Máte praxi se systémem SAP? Máte komunikativní znalost angličtiny? Skvělé!
Chceme vás tedy vidět! Pošlete životopis a pracujte u nás jako:
MZDOVKA SE SAPEM A ANGLIČTINOU (AŽ 55.000 KČ)
Popis práce:
* Zpracování mzdových údajů zaměstnanců v souladu s legislativou
* Komunikace s zaměstnanci ohledně mzdových otázek a problémů
* Zodpovědnost za správné a včasné výplaty mzdy
* Spolupráce s oddělením personalistiky a účetnictví
* Spolupráce na agendě daňového účetnictví
Požadujeme:
* Min SŠ vzdělání v oboru
* Zkušenosti s mzdovým účetnictvím
* Zkušenost se SAP - podmínkou!
* Komunikativní angličtina - podmínkou!
* Orientace v personální problematice - výhodou
* Komunikační a organizační schopnosti
* Schopnost pracovat samostatně i v týmu
Nabízíme:
* 5 týdnů dovolené
* bonusy a prémie
* flexibilní pracovní dobu
* příspěvek na stravné a pojištění
* jazykové vzdělávání
* kartu Multisport
* firemní akce a další...
* lokalitu Brno...
Bc. Natálie Marková, tel.: 00420775787341, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Mzdový manažer (45.000 - 60.000,- Kč)
Máte vysokoškolské vzdělání v oblasti ekonomie či financí? Máte přehled v problematice mezd a dalšího odměňování zaměstnanců v rámci benefitního systému? Angličtina je pro vás další komunikativní jazyk? Pak je tu příležitost pro vás!
Výrobní společnost, špička ve svém oboru, hledá nové posily na pozici:
MZDOVÝ MANAŽER (45-60.000 Kč)
Popis práce:
* správa mezd ve společnosti
* zpracování mzdových statistik a analýz
* správa benefitních programů
* příprava interních směrnic a jejich implementace
* účast na různých projektech v dané problematice
* reporting
Požadujeme:
* VŠ vzdělání v oblasti ekonomie či financí
* angličtina na komunikativní úrovni
* znalost práce v MS Office, zákoníku práce
* praxe ve vedení týmu výhodou
* záliba v číslech a práce s nimi
* samostatnost, spolehlivost a kreativita
Nabízíme:
* mzda dle úrovně znalostí a zkušeností
* 25 dní dovolené + Sick days
* pružná pracovní doba s možností Home Office
* příspěvek na stravování
* příspěvek na volnočasové aktivity
* příspěvek na životní nebo penzijní pojištění
* vzdělávací kurzy
* příspěvek na dopravu
* místo výkonu práce: Šumperk...
Irena Holá, tel.: 00420775787777, Advantage Consulting s.r.o., BEA Centrum Olomouc, tř. Kosmonautů 1288/1, 779 00 Olomouc, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Mzdový/á účetní se znalostí SAP! (40.000 - 55.000,- Kč)
Máte praxi jako mzdová účetní a hledáte nové uplatnění? Máte praxi se systémem SAP? Máte komunikativní znalost angličtiny? Skvělé!
Chceme vás tedy vidět! Pošlete životopis a pracujte u nás jako:
MZDOVÝ/Á ÚČETNÍ SE ZNALOSTÍ SAP!
Popis práce:
* Zpracování mzdových údajů zaměstnanců v souladu s legislativou
* Komunikace s zaměstnanci ohledně mzdových otázek a problémů
* Zodpovědnost za správné a včasné výplaty mzdy
* Spolupráce s oddělením personalistiky a účetnictví
* Spolupráce na agendě daňového účetnictví
Požadujeme:
* Min SŠ vzdělání v oboru
* Zkušenosti s mzdovým účetnictvím
* Zkušenost se SAP - podmínkou!
* Komunikativní angličtina - podmínkou!
* Orientace v personální problematice - výhodou
* Komunikační a organizační schopnosti
* Schopnost pracovat samostatně i v týmu
Nabízíme:
* 5 týdnů dovolené
* bonusy a prémie
* flexibilní pracovní dobu
* příspěvek na stravné a pojištění
* jazykové vzdělávání
* kartu Multisport
* firemní akce a další...
* lokalitu Brno...
Bc. Natálie Marková, tel.: 00420775787341, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Pomocná účetní - student/ka VŠ (150 - Kč)
Hledáte zkrácený úvazek v oboru účetnictví v rámci studia VŠ? Chcete proniknout do know-how renomované účetní kanceláře? Chcete mít jistotu hlavního pracovního poměru po studiu? Pak jste náš člověk.
Staňte se součástí týmu společnosti EUROKOM, spol. s .r.o., která hledá nového kolegu/kolegyni na pozici:
POMOCNÁ ÚČETNÍ - STUDENT/KA VŠ (150 Kč/h)
Popis práce:
* Pomoc s jednoduššími účetními případy
* Administrativní činnost v rámci přidělených partnerů
* Pomoc při závěrkových operacích a zpracování hlášení DPH, DPPO, DPFO
Požadujeme:
* Student/ku VŠ ekonomického zaměření (ideálně daně, účetnictví)
* Bydliště v Brně kvůli flexibilitě
* Zápal pro obor a zodpovědnost
Nabízíme:
* Zázemí společnosti s více než 20letou tradicí
* Možnost zkráceného úvazku formou DPP/DPČ
* Pracovní doba dle domluvy
* Odborné zaškolení
* Možnost HPP po studiu
* Seriózní a především vstřícná komunikace
* Nástup možný IHNED
* Místo pracoviště: Brno - střed (Starobrněnská)
...
Daniela Hůrková, tel.: 00420739425983, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Samostatná/ý účetní (40.000 - 50.000,- Kč)
Pokud máte seniorní nebo dokonce vedoucí zkušenosti v oblasti účetnictví, Vaší předností je pečlivost a spolehlivost, tak jste pro nás ideální kandidát/ka!
Neváhejte a zašlete nám svůj životopis!
Úspěšná, moderní společnost se sídlem v Brně přijme kolegu/kolegyni na pozici SAMOSTATNÁ/Ý ÚČETNÍ (45.000 Kč)
Popis práce:
* Zodpovědnost za účtování a vystavení faktur, interních dokladů, banku, příkazů a výpisů, cestovních náhrad, účtování majetku apod.
* Příprava měsíčních, čtvrtletních a ročních uzávěrek s pomocí controlligu
* Sledování změn v legislativě a aktualizace interních postupů
* Řízení a kontrola cashflow
* Spolupráce na přípravě auditů
* Podílení se na podpoře juniorních účetních
* Úzká spolupráce s controllingem
* Komunikace s příslušnými úřady - banky, pojišťovny atd.
* Příprava a účtování dohadů
* Inventarizace účtů, evidence, účtování a inventarizace hmotného majetku
* Řešení nesrovnalostí
* Příprava a zpracování přiznání k DPH + hlášení, přiznání k silniční dani, a dalších daní (ne mzdové)
Požadujeme:
* Min SŠ vzdělání
* Zkušenost v oblasti účetnictví minimálně 5 let
* Zkušenost ve vedoucí nebo seniorní pozici min 3 roky
* Znalost právních předpisů v oblasti účetnictví ve výrobní firmě výhodou
* Zodpovědný přístup k práci a schopnost pracovat nezávisle
* AJ na komunikativní úrovni
* Zkušenost s práci s účetním softwarem (např. Navision, Pohoda, SAP - VELKÁ VÝHODA apod.)
* Ochota 1 x za měsíc vycestovat do Kraslic cca na 3 dny do dceřinné firmy
Nabízíme:
* Mzda dle dosavadních zkušeností od 40.000 Kč
* 25 dní volna
* Stravenky
* Pravidelné příspěvky a prémie (penzijko, cafeterie a další)
* Své zaměstnance vzděláváme jak odborně, tak jazykově
* Práce ve stabilní společnosti
* Nástup možný ihned
* Místo výkonu práce Brno
...
Olga Žák, tel.: 00420739234802, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Senior účetní (40.000 - 50.000,- Kč)
Pokud máte seniorní nebo dokonce vedoucí zkušenosti v oblasti účetnictví, Vaší předností je pečlivost a spolehlivost, tak jste pro nás ideální kandidát/ka!
Neváhejte a zašlete nám svůj životopis!
Úspěšná, moderní společnost se sídlem v Brně přijme kolegu/kolegyni na pozici SENIOR ÚČETNÍ (OD 40.000 Kč)
Popis práce:
* Zodpovědnost za účtování a vystavení faktur, interních dokladů, banku, příkazů a výpisů, cestovních náhrad, účtování majetku apod.
* Příprava měsíčních, čtvrtletních a ročních uzávěrek s pomocí controlligu
* Sledování změn v legislativě a aktualizace interních postupů
* Řízení a kontrola cashflow
* Spolupráce na přípravě auditů
* Podílení se na podpoře juniorních účetních
* Úzká spolupráce s controllingem
* Komunikace s příslušnými úřady - banky, pojišťovny atd.
* Příprava a účtování dohadů
* Inventarizace účtů, evidence, účtování a inventarizace hmotného majetku
* Řešení nesrovnalostí
* Příprava a zpracování přiznání k DPH + hlášení, přiznání k silniční dani, a dalších daní (ne mzdové)
Požadujeme:
* Min SŠ vzdělání
* Zkušenost v oblasti účetnictví minimálně 5 let
* Zkušenost ve vedoucí nebo seniorní pozici min 3 roky
* Znalost právních předpisů v oblasti účetnictví ve výrobní firmě výhodou
* Zodpovědný přístup k práci a schopnost pracovat nezávisle
* Zkušenost s práci s účetním softwarem (např. Navision, Pohoda, SAP apod.)
* Ochota 1 x za měsíc vycestovat do Kraslic cca na 3 dny do dceřinné firmy
Nabízíme:
* Mzda dle dosavadních zkušeností od 40.000 Kč
* 25 dní volna
* Stravenky
* Pravidelné příspěvky a prémie (penzijko, cafeterie a další)
* Své zaměstnance vzděláváme jak odborně, tak jazykově
* Práce ve stabilní společnosti
* Nástup možný ihned
* Místo výkonu práce Brno
...
Olga Žák, tel.: 00420739234802, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Senior účetní (45.000 - 55.000,- Kč)
Pokud máte seniorní nebo dokonce vedoucí zkušenosti v oblasti účetnictví, Vaší předností je pečlivost a spolehlivost, tak jste pro nás ideální kandidát/ka!
Neváhejte a zašlete nám svůj životopis!
Úspěšná, moderní společnost se sídlem na Hodonínsku přijme kolegu/kolegyni na pozici SENIOR ÚČETNÍ (OD 45.000 Kč)
Popis práce:
* Zodpovědnost za účtování a vystavení faktur, interních dokladů, banku, příkazů a výpisů, cestovních náhrad, účtování majetku apod.
* Příprava měsíčních, čtvrtletních a ročních uzávěrek s pomocí controlligu
* Sledování změn v legislativě a aktualizace interních postupů
* Řízení a kontrola cashflow
* Spolupráce na přípravě auditů
* Podílení se na podpoře juniorních účetních
* Úzká spolupráce s controllingem
* Komunikace s příslušnými úřady - banky, pojišťovny atd.
* Příprava a účtování dohadů
* Inventarizace účtů, evidence, účtování a inventarizace hmotného majetku
* Řešení nesrovnalostí
* Příprava a zpracování přiznání k DPH + hlášení, přiznání k silniční dani, a dalších daní (ne mzdové)
Požadujeme:
* Min SŠ vzdělání
* Zkušenost v oblasti účetnictví minimálně 5 let
* Zkušenost ve vedoucí nebo seniorní pozici min 3 roky
* Znalost právních předpisů v oblasti účetnictví ve výrobní firmě výhodou
* Zodpovědný přístup k práci a schopnost pracovat nezávisle
* Zkušenost s práci s účetním softwarem (např. Navision, Pohoda, SAP apod.)
Nabízíme:
* Mzda dle dosavadních zkušeností od 45.000 Kč
* 25 dní volna
* Stravenky
* Pravidelné příspěvky a prémie (penzijko, cafeterie a další)
* Své zaměstnance vzděláváme jak odborně, tak jazykově
* Práce ve stabilní společnosti
* Nástup možný ihned
* Místo výkonu práce Hodonínsko
...
Olga Žák, tel.: 00420739234802, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Senior účetní (50.000 - 55.000,- Kč)
Máte komplexní přehled v účetnictví? Chcete mít za šéfa usměvavého parťáka? Hledáte novou pracovní výzvu? Pak neváhejte a zašlete nám svůj životopis!
Mezinárodní společnost hledá posilu do svého týmu na pozici:
SENIOR ÚČETNÍ (50-55.000 Kč)
Popis práce:
* Zpracování pokladních operací
* Účtování IC faktur a interních dokladů
* Fakturace majetku a skladů
* Správa cestovních náhrad
* Výpomoc při fakturaci a účtování
* Podpora pro hlavní účetní
Požadujeme:
* Min. SŠ vzdělání (ekonomického směru)
* Praxe v oblasti komplexního účetnictví - min. 5 let
* Znalost legislativy a podvojného účetnictví
* Schopnost práce s MS Office
* Angličtina - mírně pokročilá
* Řidičský průkaz sk. B
Nabízíme:
* 25 dní dovolené
* Bonusy/prémie
* Docházkový bonus
* Příspěvek na stravování, na volný čas, penzijko
* Flexibilní pracovní doba
* Jazykové vzdělávání
* Firemní akce
* Nástup: IHNED/dohodou
* Místo výkonu práce: Hustopečsko
...
Mgr. Hana Havlíčková, tel.: 00420775474385, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Specialista mezd a HR (40.000 - 45.000,- Kč)
Máte praxi z výrobní společnosti s podklady pro mzdy a excelovskými tabulkami a hledáte změnu? Chcete se zabývat i nábory? Pošlete nám životopis na pozici SPECIAISTA MEZD A HR (40-45.000 Kč)
Popis práce:
* Správa složek zaměstnanců
* Lékařské prohlídky
* Podklady pro mzdy pro externí účetní
* Docházkový systém
* Nábory zaměstnanců
* Komunikace s úřady
* Spolupráce s ostatními odděleními
Požadujeme:
* SŠ vzdělání z ekonomie
* Anglický jazyk alespoň v písemné formě
* Praxi ve mzdách pro výrobní společnost
* Zkušenosti s docházkovým systémem
* Znalost Zákoníku práce
* MS Office (Excel na pokročilé úrovni)
Nabízíme:
* Roční bonus
* 25 dní dovolené
* Příspěvek na dopravu
* Dotované stravování
* Penzijní připojištění
* Stabilní zázemí
* Lokalitu Ústí nad Labem...
Kateřina Dytrtová, tel.: 00420778407991, Advantage Consulting s.r.o., Špitálské náměstí 3517/1a, 400 01 Ústí nad Labem, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Specialista projektového controllingu
Máte zkušenosti s controllingem projektů a rádi komunikujete v anglickém jazyce? Práce v Excelu Vám nedělá problém? Chcete se podílet na zajímavých projektech?
Pak mi pošlete Váš životopis a staňte se posilou týmu na pozici:
SPECIALISTA PROJEKTOVÉHO CONTROLLINGU
Popis práce:
* Hodnocení ekonomiky jednotlivých projektů
* Tvorba kalkulací svěřených projektů
* Analýza výrobních nákladů
* Komunikace se zahraničím
Požadujeme:
* SŠ vzdělání
* Anglický jazyk - pokročilý
* Pokročilou znalost MS Excel
* Praxi na obdobné pozici
Nabízíme:
* Zázemí silné a stabilní výrobní společnosti
* 5 týdnů dovolené
* Flexibilní pracovní dobu
* Home office
* Cafeterii
* Atraktivní systém odměňování včetně bonusů a prémií
* Akce pro zaměstnance
* Zajímavé sociální benefity
* Dotované stravování
* Místo výkonu práce: Okres Příbram
* Nástup možný IHNED nebo dohodou...
Ing. Markéta Holečková, tel.: 00420778424624, Advantage Consulting s.r.o., IBC, Pobřežní 620/3, Praha 8 Karlín, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Účetní (35.000 - 40.000,- Kč)
Hledáte stabilní a velmi zajímavé pracovní prostředí? Máte znalosti v oblasti účetnictví a organizační schopnosti patří mezi vaše silné stránky? V tom případě jste to Vy, koho hledáme! Neváhejte a ještě dnes nám zašlete Váš životopis!
Prosperující společnost hledá posilu na pozici:
ÚČETNÍ (35-40.000 KČ)
Popis práce:
* Komplexní správa účetních transakcí
* Pravidelné uzávěrky skladové evidence
* Správa interní fakturace a nákladů
* Pravidla platby leasingových splátek a spotřebitelských půjček
* Spolupráce při roční uzávěrce a auditu
Požadujeme:
* SŠ vzdělání ekonomického zaměření
* Znalost MS Office
* Znalost účetního programu Helios - výhodou
* Organizovanost, spolehlivost, zodpovědnost
Nabízíme:
* Stabilní pracovní zázemí
* Pružná pracovní doba
* Možnost HO
* Zvýhodněné stravování
* Příspěvek na penzijní připojištění
* Příspěvek na dopravu
* Docházkový bonus
* Firemní akce
* Notebook a mobilní telefon
Lokalitu: okres Nový Jičín...
Bc. Barbora Křížkovská, tel.: 00420775787069, Advantage Consulting s.r.o., Jurečkova 18, 702 00 Ostrava, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Účetní (35.000 - 55.000,- Kč)
Máte vystudovanou ekonomku a shlédli jste se v účetnictví? Vyznáte se v legislativě, je na Vás spoleh a neradi střídáte zaměstnání? Super! Tak nám pošlete Váš životopis!
Česká společnost hledá stabilního zaměstnance k dlouhodobé spolupráci na pozici:
ÚČETNÍ (35-55.000 Kč)
Popis práce:
* Přípravy podkladů
* Vedení účetní agendy společnosti
* Daňová přiznání a účetní uzávěrky
* Kontrola a správa dokladů
* Spolupráce s dalšími odděleními
Požadujeme:
* SŠ / VŠ v ekonomické oblasti
* Znalost daňové a účetní legislativy
* Zkušenosti s MS Office a Money S3
* Komunikativní AJ (výhodou i NJ)
* Zodpovědnost, pečlivost a samostatnost
Nabízíme:
* Flexibilní pracovní dobu
* Multisport kartu
* 25 dní dovolené
* Moderní prostředí
* Telefon a notebook
* Podíl na zisku firmy
* Roční / kvartální odměny
* Zázemí stabilní společnosti
* Práci v příjemném a mladém kolektivu
* Příspěvek na stravování
* Nástup ihned
* Vzdělávací kurzy a školení
* Firemní akce
* Možnost růstu
* Lokalitu: Brno...
Tereza Suttrová, tel.: 00420775877788, Advantage Consulting s.r.o.,, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Účetní (40.000 - 46.000,- Kč)
Jste zběhlí v účetnictví? Rádi byste pracovali v stabilním přátelském prostředí? Jste komunikativní a pečliví? Pak neváhejte a zašlete nám svůj životopis!
Nadnárodní výrobní společnost hledá posilu do svého týmu na pozici:
ÚČETNÍ (40-46.000 Kč)
Popis práce:
* Zpracování pokladních operací
* Účtování IC faktur a interních dokladů
* Fakturace majetku a skladů
* Správa cestovních náhrad
* Podpora při fakturaci a účtování
Požadujeme:
* Alespoň SŠ vzdělání (ekonomického směru)
* Praxe v oboru účetnictví
* Znalost legislativy a podvojného účetnictví
* Schopnost práce s MS Office
* Angličtina výhodou
Nabízíme:
* 25 dní dovolené
* Čtvrtletní bonusy
* Docházkový bonus
* Příspěvek na stravování
* Příspěvek na volný čas
* Penzijko
* Flexibilní pracovní doba
* Zvýhodněné volání
* Jazykové vzdělávání
* Firemní akce
* Nástup: IHNED/dohodou
* Místo výkonu práce: Hustopečsko
...
Mgr. Hana Havlíčková, tel.: 00420775474385, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Účetní (40.000 - 50.000,- Kč)
Máte praxi v finančního účetnictví a ideálně ve výrobní firmě? Hledáte novou pracovní výzvu? Pokud ano, dejte nám o sobě vědět a pošlete svůj životopis!
Významná společnost s mnohaletým zázemím na trhu hledá novou posilu na pozici:
ÚČETNÍ (40-50.000 Kč)
Popis práce:
* Vedení a účtování pokladny
* Účetní a daňová evidence majetku
* Zodpovědnost za měsíční hlášení DPH, KH, SH
* Spolupráce na měsíční/roční uzávěrce
* Spolupráce s auditory
* Komunikace s kolegy
Požadujeme:
* Min. SŠ vzdělání ekonomického směru
* Praxi v oboru min. 2 roky ve výrobním společnosti
* Znalosti v oblasti daňového systému
* Anglický jazyk min. pokročilé základy
* MS Office
* Řidičský průkaz sk. B - výhodou
Nabízíme:
* 25 dní dovolené
* 13. mzda
* Možnost Home Office (po zkušební době)
* Příspěvek na stravování
* Penzijní připojištění
* Firemní akce
* Nástup možný: IHNED
* Místo výkonu práce: Klášterec nad Ohří...
Mgr. Hana Havlíčková, tel.: 00420775474385, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Účetní - možnost home office (37.000 - 42.000,- Kč)
Máte praxi v účetnictví a ideálně ve výrobním závodě?Hledáte novou pracovní výzvu ve svém životě? Pokud ano, dejte nám o sobě vědět a pošlete svůj životopis!
Významná společnost s mnohaletým zázemím na trhu hledá novou posilu na pozici:
ÚČETNÍ - MOŽNOST HOME OFFICE (37-42.000 Kč)
Popis práce:
* Zpracování a zúčtování dodavatelských faktur
* Řešení dohadných položek
* Zpracování měsíční/roční uzávěrky
* Spolupráce s auditory
* Komunikace s kolegy
Požadujeme:
* Min. SŠ vzdělání ekonomického směru
* Praxi v oboru min. 2 roky ve výrobním společnosti
* Znalosti v oblasti daňového systému
* Anglický jazyk min. pokročilé základy
* MS Office
* Řidičský průkaz sk. B - výhodou
Nabízíme:
* 25 dní dovolené
* 13. mzda
* Možnost Home Office (po zkušební době)
* Příspěvek na stravování
* Penzijní připojištění
* Firemní akce
* Nástup možný: IHNED
* Místo výkonu práce: Mostecko...
Mgr. Hana Havlíčková, tel.: 00420775474385, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Účetní pro výrobní společnost (30.000 - 40.000,- Kč)
Chcete své znalosti využít v nadnárodní firmě, kde se budete cítit jako doma? Máte vzdělání se zaměřením na ekonomii a chcete se dále rozvíjet? Pak hledáme právě Vás! Uvítáme také absolventy.
Do naší moderní společnosti hledáme posilu na pozici:
ÚČETNÍ PRO VÝROBNÍ SPOLEČNOST (30-40.000 Kč)
Popis práce:
* provádí denní účetní agendu - účtování nákladů, výnosů, investic
* sleduje splatnosti odběratelských faktur, provádí fakturace
* zpracovává výkazy směrem pro státní orgány
* účtování DPH
* spolupracuje při měsíčních/ročních závěrkách
* spoluráce při auditech
* reporting
Požadujeme:
* SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru
* Znalost balíčku MS Office (především MS Excel)
* Předchozí praxe na obdobné pozici (alespoň 1 rok)
* Znalost anglického jazyka výhodou
* Samostatnost, spolehlivost, důslednost
Nabízíme:
* Stabilní nadnárodní výrobní společnost
* Flexibilní pracovní dobu, občas HO
* 25 dní dovolené
* Možnost profesního a kariérního růstu a školení
* Penzijko, životko, rehabko
* Dotované stravování
* Lokalitu Okres Chomutov...
Kateřina Dytrtová, tel.: 00420778407991, Advantage Consulting s.r.o., Špitálské náměstí 3517/1a, 400 01 Ústí nad Labem, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Vedoucí účetního odd. - od 48.000 Kč
Máte již za sebou praxi na pozici finanční účetní výrobní firmy? Jste houževnatí, máte rádi systém a řád? Navíc Vám komunikace v anglickém jazyce nečiní sebemenší problém?
Právě hledáme kandidáta na pozici Hlavní účetní - možná jste to VY! Představte se mi v životopise a můžete začít!
Popis práce:
* Primárně zaměřena na vedení účetní agendy v souladu s legislativou
* Komunikace s org. státní správy
* Komunikace se zákazníky, externími dodavateli i odděleními napříč společností
* Zpracování statistik
* Tvorba měsíčních a ročních závěrek a reportů
* Správa finančních kont
* Zodpovědnost za správnou kontrolu a následnou evidenci
* Klíčový prvek v podpoře zaměstnanců i zákazníků ve
finanční oblasti
Požadujeme:
* SŠ/VŠ ekonomického směru
* Prokazatelná praxe účetní ve výrobní firmě
* Znalost podvojného, mzdového účetnictví a orientace v problematice daní
* Práce na PC - Balíček MS Office, kontingenční tabulky, interní systém
* AJ na komunikativní úrovni - slovem i písmem
* Pečlivost, samostatnost, efektivita, dynamický přístup
Nabízíme:
* Nástupní mzda od 48.000 Kč/ dle zkušeností
* Flexibilní pracovní doba
* 25 dní dovolené
* Prémie
* 3 Sickdays
* Benefitní karta
* Dotovaná strava
* Vzdělávací kurzy a školení
* Firemní akce
* Místo výkonu: Ostrava...
Jana Srncová, tel.: 00420775474383, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Zkušená účetní s AJ (35.000 - 47.000,- Kč)
Máte VŠ/SŠ ekonomického směru?
Zkušenosti s účetní problematikou ve výrobní společnosti a plynulou angličtinu?
Pokud ano, neváhejte nás kontaktovat, možná hledáme právě Vás!
Mezinárodní výrobní firma hledá posilu do svého týmu kvality na pozici: ÚČETNÍ (35-47.000 Kč). Neváhejte a zašlete nám svůj životopis!
Popis práce:
* Evidence pohledávek a závazků
* Účtování došlých faktur
* Příprava podkladů pro audity
* Kooperace s kolegy z odd. controllingu
Požadujeme:
* VŠ/SŠ vzdělání ekonomického směru
* AJ komunikativní
* Znalost SAP
* Zkušenost z výrobního závodu
* Znalost účtování DPH
Nabízíme:
* Možnost práce v mezinárodní společnosti
* Příležitost k profesnímu a osobnímu růstu
* Zajímavé finanční ohodnocení
* Roční bonusy
* Příspěvek na stravování
* Lokalitu: Ústí nad Labem...
Nikola Benešová, tel.: 00420775787077, Advantage Consulting s.r.o., Špitálské náměstí 3517/1a, 400 01 Ústí nad Labem, odeslat odpověď na inzerátacjobs
požadované hledání nebylo úspěšné !
+ vyhledejte další podobné pracovní nabídky !
Navštivte i další profesní rubriky JobMasteru!
Prohlédněte si kompletní seznam novinek v tomto týdnu!