»Business process specialista
Hledáme zkušeného BUSINESS PROCESS SPECIALISTU, který se připojí k našemu týmu a bude zodpovědný za návrh, implementaci a optimalizaci procesů výroby. Tato role vyžaduje vynikající analytické schopnosti, znalosti metodologií řízení procesů a schopnost pracovat s různými týmy a odděleními.
Splňujete níže uvedené požadavky?
Tak neváhejte a zašlete nám Váš životopis
Popis práce:
* Návrh a vývoj procesů pro zlepšení efektivity a snížení nákladů
* Provádění analýzy procesů a identifikace oblastí pro zlepšení
* Monitorování výsledků a průběžné zlepšování procesů
* Vedení projektů zaměřených na vylepšení výrobních procesů
* FMEA Moderování
* Provádění interních auditů
* SAP Workflows
Požadujeme:
* SŠ/VŠ vzdělání v oblasti průmyslového inženýrství, strojírenství
* Zkušenosti s metodologiemi řízení procesů, jako jsou Lean, Six Sigma, FMEA
* Praxe v oblasti výroby, optimalizace procesů
* Znalost AJ podmínkou (denní komunikace)
* Znalost programu SAP
* Analytické a komunikační schopnosti
* Schopnost pracovat v týmu a vysokou úroveň samostatnosti
* Vynikající organizační a plánovací schopnosti
Nabízíme:
* 5 týdnů dovolené
* Variabilní složku mzdy
* Stravenky
* Příspěvek na dopravu
* Nástup možný ihned/dle dohody
* Lokalitu: Chomutov...
Nikola Benešová, tel.: 00420775787077, Advantage Consulting s.r.o., Špitálské náměstí 3517/1a, 400 01 Ústí nad Labem, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Ekonomicko - výrobní kontrolor (40.000 - 55.000,- Kč)
Máte zkušenosti z výroby a rozumíte controllingu? Baví Vás se hrabat v číslech a přicházet s novými nápady jak výrobu zlevnit a zefektivnit? Pak je tato nabídka práve pro Vás!
Výrobní společnost dodávající díly do automotive hledá posilu na novou pozici:
EKONOMICKO - VÝROBNÍ KONTROLOR (okolo 50.000 Kč)
Popis práce:
* přepracování systému výrobního controllingu a jeho navázání na finanční data
* tvorba metodik
* vyhodnocování spotřeby materiálu i nákladovosti
* forecasty, rozpočty
* kooperace napříč firmou
Požadujeme:
* min. SŠ vzdělání (technika či ekonomika)
* znalosti výrobního procesu a controllingu
* analytické myšlení a proaktivitu
* pokročilou znalost MS Office a ERP systému
Nabízíme:
* možnost realizovat se na úplně nové pozici a podílet se na lepších výsledcíh firmy
* 5 týdnů dovolené
* příspěvky na dojíždění
* nadstandartní systém firemního vzdělávání
* milý a přátelský kolektiv
* dotované firemní stravování
* mobilní telefon
* místo výkonu práce: Zlín...
Ing. Renáta Galečková, tel.: 00420773773887, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Financial controller (35.000 - 60.000,- Kč)
Toužíš po práci, která tě nejen finančně naplní, ale také tě bude bavit? Hledáme kreativního a vášnivého jedince na pozici Finančního Kontrolora, který se bude starat o zdraví našeho podniku. Pokud máš smysl pro detail, schopnost hledat nové způsoby vylepšení procesů a zároveň ovládáš angličtinu, máme pro tebe skvělou příležitost!
Zašli mi CV a pracuj jako:
FINANCIAL CONTROLLER (35-60.000 KČ)
Popis práce:
* Zodpovídat za analýzu a monitorování finančních transakcí a výsledků s cílem identifikovat potenciální rizika a příležitosti
* Komunikace s mezinárodními partnery a prezentace finančních výsledků v anglickém jazyce
* Spolupráce s kolegy z finančního oddělení a dalších oblastí společnosti, abyste dosáhli společných cílů
* Implementace a zdokonalení finančních nástrojů a procesů v souladu s nejnovějšími standardy
Požadujeme:
* SŠ/VŠ vzdělání ve finančním oboru: oblast financí, účetnictví nebo podobný obor
* Praxe ideálně 3-5 let v oblasti finanční kontroly
* Anglický jazyk na komunikativní úrovni
* Analytické dovednosti a detailní přístup
* Znalost práce na PC
Nabízíme:
* Pružná pracovní doba
* Notebook a mobilní telefon
* 25 dní dovolené
* Příspěvek na životní pojištění
* Příspěvek na dopravu
* Možnost homeoffice
* Závodní stravování
* Kariérní růst
* Skvělý tým lidí
* Moderní prostředí
* Nástup IHNED
* Lokalitu: okres Žďár nad Sázavou...
Bc. Marie Pomykalová, tel.: 00420739025261, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Finanční analytik (40.000 - 45.000,- Kč)
Jste finančním analytikem zdatným v oblasti IT? Zajímají Vás různé firemní systémy a dokážete si z nich vytáhnout jakákoliv potřebná data k vyhodnocení? Domluvíte se bez potíží anglicky?
Do významné výrobní společnosti hledáme člověka na pozici FINANČNÍ ANALYTIK (40-45.000 Kč). Hledáme právě Vás?
Popis práce:
* Analýzy a hodnocení výrobních dat
* Implementace informačního systému
* Podpora projektových týmů při vyhodnocování efektivity
* Reporting vedení společnosti, odpovědnost za správnost dat
Požadujeme:
* SŠ nebo VŠ vzdělání ekonomického směru
* Základní přehled o finančních analýzách výrobních dat
* Středně pokročilou znalost anglického
* Dobrá orientace v IT, zkušenosti s implementací systémů výhodou
* Excel
Nabízíme:
* Motivující mzdové ohodnocení s ročními bonusy
* Možnost vzdělávání a individuálního rozvoje
* Jazykové kurzy anglického
* 25 dní dovolené a pružnou pracovní dobu
* Zázemí mezinárodní, rostoucí výrobní společnosti
* Lokalita: Klášterec nad Ohří...
Nikola Benešová, tel.: 00420775787077, Advantage Consulting s.r.o., Špitálské náměstí 3517/1a, 400 01 Ústí nad Labem, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Finanční controller (40.000 - 60.000,- Kč)
Zajímáte se o finanční prostředí a baví Vás práce s čísly? Excel zvládáte levou zadní a domluvíte se anglicky nebo německy? Pro nadnárodní společnost hledáme vhodného kandidáta na pozici FINANČNÍ CONTROLLER (40-60.000 Kč)
Popis práce:
* Měšíční a roční uzávěrky
* Reporting
* Dodržování interních procesů v oblasti financí
* Plánování a tvorba rozpočtů
* Ověřování zásob
Požadujeme:
* Pokročilou znalost MS Excel
* Anglický nebo německý jazyk minimálně na středně pokročilé úrovni (denní komunikace)
* Ekonomické vzdělání
* Praxi min. 2 roky na obdobné pozici
Nabízíme:
* Týden dovolené navíc
* Flexibilní pracovní dobu
* Příspěvek na stravování
*Jazykové kurzy
* Lokalitu: Ústí nad Labem...
Nikola Benešová, tel.: 00420775787077, Advantage Consulting s.r.o., Špitálské náměstí 3517/1a, 400 01 Ústí nad Labem, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Finanční controller (50.000,- Kč)
Máte již zkušenosti jako Finanční controller? Anglický jazyk pro Vás není problém? Excel je Váš každodenní chleba? ANO? Pak nám zašlete svůj životopis a staňte se naším Controllerem.
Popis práce:
* Pravidelný reporting
* Spolupráce při uzávěrkách
* Zlepšení procesů
* Pravidelné sledování nákladů
* Spolupráce na vytváření prognóz, ad-hoc reportů
* Analýzy a aplikace směrnic, KPI ukazatele
* Spolupráce na nových projektech + tvorba kalkulací
Požadujeme:
* Min SŠ ekonomická
* Praxe na obdobné pozici nutností
* Anglický jazyk - komunikativní nutností, výhodou i NJ
* Dobrá znalost MS Excel
* Výhodou znalost SAP
* Pečlivost a zodpovědnost
Nabízíme:
* Mzda dle dosavadních zkušeností +- 50.000 Kč
* Flexibilní pracovní doba
* 5 týdnů dovolené
* Zkrácená pracovní doba
* Příspěvek na stravování
* Benefitní program
* Pravidelné odměny/Prémie
* Příspěvek na penzijko
* Odborné i jazykové vzdělávání
* Místo výkonu práce: Krnovsko
...
Olga Žák, tel.: 00420739234802, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Finanční kontrolor (40.000 - 60.000,- Kč)
Toužíš po práci, která tě nejen finančně naplní, ale také tě bude bavit? Hledáme kreativního a vášnivého jedince na pozici Finančního Kontrolora, který se bude starat o zdraví našeho podniku. Pokud máš smysl pro detail, schopnost hledat nové způsoby vylepšení procesů a zároveň ovládáš angličtinu, máme pro tebe skvělou příležitost!
Zašli mi CV a pracuj jako:
FINANČNÍ KONTROLOR (40-60.000 KČ)
Popis práce:
* Zodpovídat za analýzu a monitorování finančních transakcí a výsledků s cílem identifikovat potenciální rizika a příležitosti
* Komunikace s mezinárodními partnery a prezentace finančních výsledků v anglickém jazyce
* Spolupráce s kolegy z finančního oddělení a dalších oblastí společnosti, abyste dosáhli společných cílů
* Implementace a zdokonalení finančních nástrojů a procesů v souladu s nejnovějšími standardy
Požadujeme:
* SŠ/VŠ vzdělání ve finančním oboru: oblast financí, účetnictví nebo podobný obor
* Praxe ideálně 3-5 let v oblasti finanční kontroly
* Anglický jazyk na komunikativní úrovni
* Analytické dovednosti a detailní přístup
* Znalost práce na PC
Nabízíme:
* Pružná pracovní doba
* Notebook a mobilní telefon
* 25 dní dovolené
* Příspěvek na životní pojištění
* Příspěvek na dopravu
* Možnost homeoffice
* Závodní stravování
* Kariérní růst
* Skvělý tým lidí
* Moderní prostředí
* Nástup IHNED
* Lokalitu: Nové Město na Moravě...
Bc. Marie Pomykalová, tel.: 00420739025261, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Finanční kontrolor - junior s AJ (35.000 - 45.000,- Kč)
Hledáme ambiciózního absolventa nebo mladého profesionála, který chce rozvíjet svou kariéru v oblasti finanční analýzy v mezinárodním prostředí. Pokud máš vášeň pro čísla, schopnost analyzovat data a komunikovat v anglickém jazyce, můžeš být klíčovým členem našeho týmu!
Zašli CV a pracuj na pozici: FINANČNÍ KONTROLOR - JUNIOR S AJ (35-45.000 KČ)
Popis práce:
* Analýza finančních dat: zabývání se shromažďováním a analýzou finančních informací pro podporu rozhodování.
* Reportování a prezentace: příprava pravidelných reportů a prezentací pro vedení společnosti.
* Spolupráce v týmu: komunikace s ostatními odděleními a spolupráce na projektech spojených s finanční analýzou.
* Sledování trendů: aktivní sledování finančních trendů a doporučování opatření pro optimalizaci výsledků.
Požadujeme:
* Vysokoškolské vzdělání: v oboru finance, ekonomie nebo podobném.
* Anglický jazyk: schopnost komunikovat v anglickém jazyce (psaní, mluvení).
* Analytické dovednosti: schopnost pracovat s čísly a provádět finanční analýzy.
* Znalost nástrojů: zkušenost s používáním finančních nástrojů a softwaru (Excel, SAP, atd.).
Nabízíme:
* Pružná pracovní doba
* Notebook a mobilní telefon
* 25 dní dovolené
* Příspěvek na životní pojištění
* Příspěvek na dopravu
* Možnost homeoffice
* Závodní stravování
* Kariérní růst
* Skvělý tým lidí
* Moderní prostředí
* Nástup IHNED
* Lokalitu: Nové Město na Moravě...
Bc. Marie Pomykalová, tel.: 00420739025261, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Finanční manažer
Hledáme zkušeného finančního manažera, který nám pomůže utvářet finanční budoucnost. Pokud máte vášeň pro finanční strategii, analytický talent a vizi, která přesahuje čísla, rádi bychom vás přivítali v našem týmu. Neváhejte a zašlete své CV v anglickém jazyce.
Popis práce:
* Zodpovědnost za účetní oddělení
* Vedení týmu
* Příprava měsíčních a ročních závěrek
* Příprava rozpočtu
* Analýza odchylek
* Nastavování KPI
* Reporty
* Audity
Požadujeme:
* VŠ vzdělání nejlépe ekonomického směru
* Zkušenost na obdobné pozici
* Anglický jazyk slovem i písmem
* Zkušenost s vedením týmu
* Komunikativnost, spolehlivost, průbojnost
Nabízíme:
* MZDA DLE VAŠICH ZKUŠENOSTÍ
* 25 dní dovolené
* Bonusy
* Pestré prémie
* Notebook + telefon
* Práce je vhodná pro muže i ženy
* Místo výkonu: Nový Jičín...
Aneta Jurková, tel.: 00420773799245, Advantage Consulting s.r.o., BEA Centrum Olomouc, tř. Kosmonautů 1288/1, 779 00 Olomouc, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Finanční výrobní controller (40.000 - 50.000,- Kč)
Máte již zkušenosti jako Finanční controller ve výrobní firmě? Anglický jazyk pro Vás není problém? Excel je Váš každodenní chleba? ANO? Pak nám zašlete svůj životopis a staňte se naším Controllerem.
Popis práce:
* Pravidelný reporting denních, měsíčních, čtvrtletních a ročních výsledků
* Analýza
* Spolupráce při uzávěrkách
* Zlepšení procesů
* Pravidelné sledování nákladů
* Spolupráce na vytváření prognóz, ad-hoc reportů
* Analýzy a aplikace směrnic, KPI ukazatele, analýza odchylek, nákladů a výkonů
* Spolupráce na nových projektech + tvorba kalkulací
* Ad hoc úkoly
Požadujeme:
* Min SŠ ekonomická
* Praxe na obdobné pozici nutností
* Anglický jazyk B2 min - komunikativní nutností, výhodou i IJ
* Dobrá znalost MS Excel
* Výhodou znalost SAP
* Pečlivost a zodpovědnost
Nabízíme:
* Mzda dle dosavadních zkušeností až 50.000 Kč
* Pracovní smlouva na dobu neurčitou
* 5 týdnů dovolené
* Zkrácená pracovní doba
* Příspěvek na stravování
* Benefitní program
* Pravidelné odměny/Prémie
* Příspěvek na penzijko
* Odborné i jazykové vzdělávání
* Místo výkonu práce: Brno Černovice
...
Olga Žák, tel.: 00420739234802, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Hlavní účetní (50.000 - Kč)
Poznáváte svět účetnictví jako svou vášeň? Hledáte výzvu, která vám umožní rozvinout vaše dovednosti na nejvyšší úroveň? Ovládáte anglický či německý jazyk slovem i písmem? Skvělé, v tom případě hledáme právě Vás! Zašlete nám svůj životopis!
Stabilní a zavedená společnost hledá kolegu/kolegyni na pozici: HLAVNÍ ÚČETNÍ (OD 50.000 KČ)
Popis práce:
* Účetní řízení a dodržování předpisů
* Operativní řízení účetních případů a
* Správa účtárny
* Vedení a řízení týmu
* Kontrola a validace účetních operací
* Daňové plánování a reporting
* Externí komunikace a spolupráce s úřady
* Analýza a příprava statistických reportů
Požadujeme:
* SŠ/VŠ vzdělání s ekonomickým zaměřením
* Znalost účetních systémů
* Praxe na podobné pozici
* Komunikativní úroveň AJ nebo NJ
* Proaktivní přístup k řešení problémů
Nabízíme:
* 25 dní dovolené
* Bonusy a prémie
* Pružnou pracovní dobu
* Pestré prémie a bonusy
* Závodní stravování
* Příspěvek na PP/ŽP
* Možnost profesního růstu
* Místo výkonu práce: Hustopeče...
Aneta Jurková, tel.: 00420773799245, Advantage Consulting s.r.o., BEA Centrum Olomouc, tř. Kosmonautů 1288/1, 779 00 Olomouc, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»HR recruiter / obchodní konzultant (25.000 - 40.000,- Kč)
Jsme jedna z nejúspěšnějších personálních agentur, na trhu jsme 19 let. Svou práci umíme a protože máme hodně zakázek, potřebujeme posílit naše řady.
Hledáme šikovné lidi, kteří si chtějí vydělat a kteří zapadnou do našeho příjemného kolektivu.
Zkušenosti s náborem nejsou potřeba, protože vás zaškolíme, ale jakákoli zkušenost z oblasti prodeje a plnění obchodních cílů je velkou výhodou. Naše práce totiž není o vystavení inzerátu a vybírání nejlepších kandidátů. Naše práce je obchodní - firmám prodáváme vhodné kandidáty, zároveň kandidátům musíme danou firmu "prodat", aby do ní chtěli nastoupit. Odměnou je kromě finančních prémií i vědomí, že díky vám pracují ti správní lidé na těch správných místech.
Popis práce:
* cílem je obsadit na pracovní pozice do firem kandidáty, díky fakturacím za jejich nástupy plnit své obchodní plány
* kandidáty vyhledáváme v naší databázi uchazečů i na pracovních portálech, poté je oslovujeme telefonicky
* inzeráty vystavujeme na více než 20 pracovních portálech i na sociálních sítích
* kandidátům domlouváme pohovory ve firmách, řešíme podmínky nástupu, jsme prostředníkem mezi nimi a firmami
* neustále komunikujeme s firmami, o které se staráme a které čas od času navštěvujeme
* akvizujeme - oslovujeme nové firmy a jednáme o podmínkách spolupráce s nimi
* práce je v kanceláři s možností občasného home office (po domluvě)
Požadujeme:
* hledáme šikovné lidi, kteří mají zkušenosti s obchodem, plněním plánů a norem, nebo s komunikací se zákazníky
* vhodná praxe je kromě náboru: prodej v call centru, prodej zájezdů, realitní činnost, finanční poradentví, prodej kosmetiky, energií apod.
* očekáváme min. SŠ vzdělání a alespoň základní znalost AJ
* smysl pro humor (protože jinak s námi v týmu asi nevydržíte)
Nabízíme:
* fixní mzda 25.000 Kč + prémie (celkem až 35-45.000 Kč)
* super kolektiv (2 maminky s malými dětmi, 2 svobodné, 1 kolega na rodičovské dovolené)
* zaškolení od manažerky s 10letou praxí
* benefity - dovolená navíc, stravenkový paušál, tarif na telefon, pružná pracovní doba
* možnost i částečného úvazuku (3/4 úvazek a výše)
* místo práce: Brno - centrum, Orlí 36...
Ing. Markéta Kurowski, tel.: 00420773799240, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36, 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Junior specialista controllingu (30.000 - 40.000,- Kč)
Máte VŠ vzdělání ekonomického směru a základní orientaci v účetnictví? Práce v excelu Vám nedělá problém? Chcete pracovat v příjemném prostředí a získat zkušenosti v controllingu?
Pak mi pošlete svůj životopis a staňte se součástí týmu na pozici:
JUNIOR SPECIALISTA CONTROLLINGU (až 40.000 Kč)
Popis práce:
* Spolupráce na měsíčních a ročních závěrkách
* Příprava reportů
* Tvorba plánů, rozpočtů a analýz
* Ekonomická podpora manažerů
Požadujeme:
* VŠ vzdělání ekonomického směru
* Pokročilou znalost MS Excel
* Základní orientaci v účetnictví
* Znalost anglického jazyka - výhodou
Nabízíme:
* 13. mzdu
* 25 dní dovolené
* Systém Cafeterie
* Příspěvek na stravování
* Jazykové kurzy
* Příspěvek na penzijní připojištění
* Možnost kariérního růstu
* Firemní akce a teambuildingy
* Multisport kartu
* Možnost nástupu IHNED nebo dohodou
* Místo výkonu zaměstnání: Praha 8...
Ing. Markéta Holečková, tel.: 00420778424624, Advantage Consulting s.r.o., IBC, Pobřežní 620/3, Praha 8 Karlín, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Mistr v účetnictví (45.000 - 58.000,- Kč)
Hledáme do naší společnosti Mistra v účetnictví. Podvojné účetnictví máte v malíčku? Komunikace v Anglickém jazyce pro Vás není problém? ANO? Pak nám zašlete svůj Životopis!
Popis práce:
* Kreativní vedení účetnictví v souladu se zákonem o účetnictví a v souladu s prováděcími předpisy.
* Řešení náročných účetních situací a efektivní organizace a koordinace činností v účtárně.
* Inspirující vedení týmu účetních profesionálů.
* Zodpovědnost za precizní zpracování účetních operací.
* Průběžné sledování a transparentní vykazování daňových dopadů na firmu.
* Aktivní komunikace a strategická spolupráce s externími subjekty (auditor, banka, finanční úřad).
* Analytická práce se statistickými výkazy.
* Poskytování podpory pro controlling, reporting a vedení společnosti.
Požadujeme:
* SŠ/VŠ ekonomické
* Perfektní ovládání podvojného účetnictví.
* Schopnost komunikovat v Anglickém nebo Německém jazyce.
Nabízíme:
* 25 dní dovolené, pro Váš zasloužený odpočinek
* Bonusy a prémie, protože si vážíme Vaší tvrdé práce
* Pružnou pracovní dobu
* Pestré prémie a bonusy
* Závodní stravování, abyste byli stále plní sil
* Příspěvek na penzijko, protože myslíme na Vaši budoucnost
* Možnost profesního růstu
* Místo výkonu práce: Hustopeče...
Silvie Coufalova, tel.: 00420778407765, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Mzdová/ý účetní (30.000 - 40.000,- Kč)
Máte praxi v oblasti zpracování podkladů pro přípravu mezd? Máte zkušenosti s administrativou spojenou s nástupy zaměstnanců?
Skvělé! Pak hledáme možná právě Vás!
Zašlete mi životopis na simkova@acjobs.cz a staňte se tak
novým/novou MZDOVOU/MZDOVÝM ÚČETNÍ/M (30-40.000 Kč)!
Popis práce:
* Zpracování mezd
* Administrativa spojená s nástupem zaměstnanců
* Komunikace s příslušnými úřady
* Plánování zdravotních prohlídek
Požadujeme:
* SŠ vzdělání
* Praxe z oblasti mzdového účetnictví alespoň 1 rok
* Znalost programu SAP - výhodou
* Komunikativní anglický nebo německý jazyk - výhodou
Nabízíme:
* Flexibilní pracovní doba
* 5 týdnů dovolené
* 3 sick days
* Docházkový bonus
* Možnost občasného home office
* Příspěvek na dojíždění
* Příspěvek na stravování
* Multisportka
* Zvýhodněné mobilní tarify
* Vzdělávací kurzy
* Místo výkonu práce: Volduchy...
Bc. Barbora Šimková, tel.: 00420775787065, Advantage Consulting s.r.o., Divadelní 14, 301 00 Plzeň, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Mzdovka se SAPem a angličtinou (40.000 - 55.000,- Kč)
Máte praxi jako mzdová účetní a hledáte nové uplatnění? Máte praxi se systémem SAP? Máte komunikativní znalost angličtiny? Skvělé!
Chceme vás tedy vidět! Pošlete životopis a pracujte u nás jako:
MZDOVKA SE SAPEM A ANGLIČTINOU (AŽ 55.000 KČ)
Popis práce:
* Zpracování mzdových údajů zaměstnanců v souladu s legislativou
* Komunikace s zaměstnanci ohledně mzdových otázek a problémů
* Zodpovědnost za správné a včasné výplaty mzdy
* Spolupráce s oddělením personalistiky a účetnictví
* Spolupráce na agendě daňového účetnictví
Požadujeme:
* Min SŠ vzdělání v oboru
* Zkušenosti s mzdovým účetnictvím
* Zkušenost se SAP - podmínkou!
* Komunikativní angličtina - podmínkou!
* Orientace v personální problematice - výhodou
* Komunikační a organizační schopnosti
* Schopnost pracovat samostatně i v týmu
Nabízíme:
* 5 týdnů dovolené
* bonusy a prémie
* flexibilní pracovní dobu
* příspěvek na stravné a pojištění
* jazykové vzdělávání
* kartu Multisport
* firemní akce a další...
* lokalitu Brno...
Bc. Natálie Marková, tel.: 00420775787341, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Mzdový manažer (45.000 - 60.000,- Kč)
Máte vysokoškolské vzdělání v oblasti ekonomie či financí? Máte přehled v problematice mezd a dalšího odměňování zaměstnanců v rámci benefitního systému? Angličtina je pro vás další komunikativní jazyk? Pak je tu příležitost pro vás!
Výrobní společnost, špička ve svém oboru, hledá nové posily na pozici:
MZDOVÝ MANAŽER (45-60.000 Kč)
Popis práce:
* správa mezd ve společnosti
* zpracování mzdových statistik a analýz
* správa benefitních programů
* příprava interních směrnic a jejich implementace
* účast na různých projektech v dané problematice
* reporting
Požadujeme:
* VŠ vzdělání v oblasti ekonomie či financí
* angličtina na komunikativní úrovni
* znalost práce v MS Office, zákoníku práce
* praxe ve vedení týmu výhodou
* záliba v číslech a práce s nimi
* samostatnost, spolehlivost a kreativita
Nabízíme:
* mzda dle úrovně znalostí a zkušeností
* 25 dní dovolené + Sick days
* pružná pracovní doba s možností Home Office
* příspěvek na stravování
* příspěvek na volnočasové aktivity
* příspěvek na životní nebo penzijní pojištění
* vzdělávací kurzy
* příspěvek na dopravu
* místo výkonu práce: Šumperk...
Irena Holá, tel.: 00420775787777, Advantage Consulting s.r.o., BEA Centrum Olomouc, tř. Kosmonautů 1288/1, 779 00 Olomouc, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Mzdový/á účetní se znalostí SAP! (40.000 - 55.000,- Kč)
Máte praxi jako mzdová účetní a hledáte nové uplatnění? Máte praxi se systémem SAP? Máte komunikativní znalost angličtiny? Skvělé!
Chceme vás tedy vidět! Pošlete životopis a pracujte u nás jako:
MZDOVÝ/Á ÚČETNÍ SE ZNALOSTÍ SAP!
Popis práce:
* Zpracování mzdových údajů zaměstnanců v souladu s legislativou
* Komunikace s zaměstnanci ohledně mzdových otázek a problémů
* Zodpovědnost za správné a včasné výplaty mzdy
* Spolupráce s oddělením personalistiky a účetnictví
* Spolupráce na agendě daňového účetnictví
Požadujeme:
* Min SŠ vzdělání v oboru
* Zkušenosti s mzdovým účetnictvím
* Zkušenost se SAP - podmínkou!
* Komunikativní angličtina - podmínkou!
* Orientace v personální problematice - výhodou
* Komunikační a organizační schopnosti
* Schopnost pracovat samostatně i v týmu
Nabízíme:
* 5 týdnů dovolené
* bonusy a prémie
* flexibilní pracovní dobu
* příspěvek na stravné a pojištění
* jazykové vzdělávání
* kartu Multisport
* firemní akce a další...
* lokalitu Brno...
Bc. Natálie Marková, tel.: 00420775787341, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Pomocná účetní - student/ka VŠ
Hledáte zkrácený úvazek v oboru účetnictví v rámci studia VŠ? Chcete proniknout do know-how renomované účetní kanceláře? Chcete mít jistotu hlavního pracovního poměru po studiu? Pak jste náš člověk.
Staňte se součástí týmu společnosti EUROKOM, spol. s .r.o., která hledá nového kolegu/kolegyni na pozici:
POMOCNÁ ÚČETNÍ - STUDENT/KA VŠ (150 Kč/h)
Popis práce:
* Pomoc s jednoduššími účetními případy
* Administrativní činnost v rámci přidělených partnerů
* Pomoc při závěrkových operacích a zpracování hlášení DPH, DPPO, DPFO
Požadujeme:
* Student/ku VŠ ekonomického zaměření (ideálně daně, účetnictví)
* Bydliště v Brně kvůli flexibilitě
* Zápal pro obor a zodpovědnost
Nabízíme:
* Zázemí společnosti s více než 20letou tradicí
* Možnost zkráceného úvazku formou DPP/DPČ
* Pracovní doba dle domluvy
* Odborné zaškolení
* Možnost HPP po studiu
* Seriózní a především vstřícná komunikace
* Nástup možný IHNED
* Místo pracoviště: Brno - střed (Starobrněnská)
...
Daniela Hůrková, tel.: 00420739425983, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Samostatná účetní (48.000 - 55.000,- Kč)
Máte zkušenosti s podvojným účetnictvím a orientujete se v českých účetních standardech? Vyhovuje Vám flexibilní pracovní doba a je pro Vás výzva vést menší tým lidí?
Pak mi pošlete svůj životopis a staňte se součástí týmu na pozici:
SAMOSTATNÁ ÚČETNÍ (48-55.000 KČ)
Popis práce:
* Zastřešení kompletní účetní agendy
* Zpracování podvojného účetnictví
* Příprava podkladů k DPH
* Účtování došlých faktur
* Práce s bankovními výpisy
* Vedení menšího týmu lidí
Požadujeme:
* SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru
* Praxi v podvojném účetnictví
* Znalost daňových zákonů
* Samostatnost, spolehlivost
* Prokazatelnou praxi na obdobné pozici
Nabízíme:
* Práci na HPP
* Firemní notebook a mobil
* Krásné moderní pracovní prostředí
* Termín nástupu IHNED (nebo dle domluvy)
* Flexibilní začátek a konec pracovní doby
* Místo výkonu práce: Praha - Zličín...
Veronika Bednářová, tel.: 00420773792660, Advantage Consulting s.r.o.,, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Specialista projektového controllingu
Máte zkušenosti s controllingem projektů a rádi komunikujete v anglickém jazyce? Práce v Excelu Vám nedělá problém? Chcete se podílet na zajímavých projektech?
Pak mi pošlete Váš životopis a staňte se posilou týmu na pozici:
SPECIALISTA PROJEKTOVÉHO CONTROLLINGU
Popis práce:
* Hodnocení ekonomiky jednotlivých projektů
* Tvorba kalkulací svěřených projektů
* Analýza výrobních nákladů
* Komunikace se zahraničím
Požadujeme:
* SŠ vzdělání
* Anglický jazyk - pokročilý
* Pokročilou znalost MS Excel
* Praxi na obdobné pozici
Nabízíme:
* Zázemí silné a stabilní výrobní společnosti
* 5 týdnů dovolené
* Flexibilní pracovní dobu
* Home office
* Cafeterii
* Atraktivní systém odměňování včetně bonusů a prémií
* Akce pro zaměstnance
* Zajímavé sociální benefity
* Dotované stravování
* Místo výkonu práce: Okres Příbram
* Nástup možný IHNED nebo dohodou...
Ing. Markéta Holečková, tel.: 00420778424624, Advantage Consulting s.r.o., IBC, Pobřežní 620/3, Praha 8 Karlín, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Účetní (35.000 - 40.000,- Kč)
Hledáte stabilní a velmi zajímavé pracovní prostředí? Máte znalosti v oblasti účetnictví a organizační schopnosti patří mezi vaše silné stránky? V tom případě jste to Vy, koho hledáme! Neváhejte a ještě dnes nám zašlete Váš životopis!
Prosperující společnost hledá posilu na pozici:
ÚČETNÍ (35-40.000 KČ)
Popis práce:
* Komplexní správa účetních transakcí
* Pravidelné uzávěrky skladové evidence
* Správa interní fakturace a nákladů
* Pravidla platby leasingových splátek a spotřebitelských půjček
* Spolupráce při roční uzávěrce a auditu
Požadujeme:
* SŠ vzdělání ekonomického zaměření
* Znalost MS Office
* Znalost účetního programu Helios - výhodou
* Organizovanost, spolehlivost, zodpovědnost
Nabízíme:
* Stabilní pracovní zázemí
* Pružná pracovní doba
* Možnost HO
* Zvýhodněné stravování
* Příspěvek na penzijní připojištění
* Příspěvek na dopravu
* Docházkový bonus
* Firemní akce
* Notebook a mobilní telefon
Lokalitu: okres Nový Jičín...
Bc. Barbora Křížkovská, tel.: 00420775787069, Advantage Consulting s.r.o., Jurečkova 18, 702 00 Ostrava, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Účetní (35.000 - 55.000,- Kč)
Máte vystudovanou ekonomku a shlédli jste se v účetnictví? Vyznáte se v legislativě, je na Vás spoleh a neradi střídáte zaměstnání? Super! Tak nám pošlete Váš životopis!
Česká společnost hledá stabilního zaměstnance k dlouhodobé spolupráci na pozici:
ÚČETNÍ (35-55.000 Kč)
Popis práce:
* Přípravy podkladů
* Vedení účetní agendy společnosti
* Daňová přiznání a účetní uzávěrky
* Kontrola a správa dokladů
* Spolupráce s dalšími odděleními
Požadujeme:
* SŠ / VŠ v ekonomické oblasti
* Znalost daňové a účetní legislativy
* Zkušenosti s MS Office a Money S3
* Komunikativní AJ (výhodou i NJ)
* Zodpovědnost, pečlivost a samostatnost
Nabízíme:
* Flexibilní pracovní dobu
* Multisport kartu
* 25 dní dovolené
* Moderní prostředí
* Telefon a notebook
* Podíl na zisku firmy
* Roční / kvartální odměny
* Zázemí stabilní společnosti
* Práci v příjemném a mladém kolektivu
* Příspěvek na stravování
* Nástup ihned
* Vzdělávací kurzy a školení
* Firemní akce
* Možnost růstu
* Lokalitu: Brno...
Tereza Suttrová, tel.: 00420775877788, Advantage Consulting s.r.o.,, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Účetní (40.000 - 46.000,- Kč)
Jste zběhlí v účetnictví? Rádi byste pracovali v stabilním přátelském prostředí? Jste komunikativní a pečliví? Pak neváhejte a zašlete nám svůj životopis!
Nadnárodní výrobní společnost hledá posilu do svého týmu na pozici:
ÚČETNÍ (40-46.000 Kč)
Popis práce:
* Zpracování pokladních operací
* Účtování IC faktur a interních dokladů
* Fakturace majetku a skladů
* Správa cestovních náhrad
* Podpora při fakturaci a účtování
Požadujeme:
* Alespoň SŠ vzdělání (ekonomického směru)
* Praxe v oboru účetnictví
* Znalost legislativy a podvojného účetnictví
* Schopnost práce s MS Office
* Angličtina výhodou
Nabízíme:
* 25 dní dovolené
* Čtvrtletní bonusy
* Docházkový bonus
* Příspěvek na stravování
* Příspěvek na volný čas
* Penzijko
* Flexibilní pracovní doba
* Zvýhodněné volání
* Jazykové vzdělávání
* Firemní akce
* Nástup: IHNED/dohodou
* Místo výkonu práce: Hustopečsko
...
Mgr. Hana Havlíčková, tel.: 00420775474385, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Účetní (40.000 - 50.000,- Kč)
Máte praxi v finančního účetnictví a ideálně ve výrobní firmě? Hledáte novou pracovní výzvu? Pokud ano, dejte nám o sobě vědět a pošlete svůj životopis!
Významná společnost s mnohaletým zázemím na trhu hledá novou posilu na pozici:
ÚČETNÍ (40-50.000 Kč)
Popis práce:
* Vedení a účtování pokladny
* Účetní a daňová evidence majetku
* Zodpovědnost za měsíční hlášení DPH, KH, SH
* Spolupráce na měsíční/roční uzávěrce
* Spolupráce s auditory
* Komunikace s kolegy
Požadujeme:
* Min. SŠ vzdělání ekonomického směru
* Praxi v oboru min. 2 roky ve výrobním společnosti
* Znalosti v oblasti daňového systému
* Anglický jazyk min. pokročilé základy
* MS Office
* Řidičský průkaz sk. B - výhodou
Nabízíme:
* 25 dní dovolené
* 13. mzda
* Možnost Home Office (po zkušební době)
* Příspěvek na stravování
* Penzijní připojištění
* Firemní akce
* Nástup možný: IHNED
* Místo výkonu práce: Klášterec nad Ohří...
Mgr. Hana Havlíčková, tel.: 00420775474385, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Účetní - možnost home office (37.000 - 42.000,- Kč)
Máte praxi v účetnictví a ideálně ve výrobním závodě?Hledáte novou pracovní výzvu ve svém životě? Pokud ano, dejte nám o sobě vědět a pošlete svůj životopis!
Významná společnost s mnohaletým zázemím na trhu hledá novou posilu na pozici:
ÚČETNÍ - MOŽNOST HOME OFFICE (37-42.000 Kč)
Popis práce:
* Zpracování a zúčtování dodavatelských faktur
* Řešení dohadných položek
* Zpracování měsíční/roční uzávěrky
* Spolupráce s auditory
* Komunikace s kolegy
Požadujeme:
* Min. SŠ vzdělání ekonomického směru
* Praxi v oboru min. 2 roky ve výrobním společnosti
* Znalosti v oblasti daňového systému
* Anglický jazyk min. pokročilé základy
* MS Office
* Řidičský průkaz sk. B - výhodou
Nabízíme:
* 25 dní dovolené
* 13. mzda
* Možnost Home Office (po zkušební době)
* Příspěvek na stravování
* Penzijní připojištění
* Firemní akce
* Nástup možný: IHNED
* Místo výkonu práce: Mostecko...
Mgr. Hana Havlíčková, tel.: 00420775474385, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Účetní junior (40.000 - 50.000,- Kč)
Máte zkušenosti s podvojným účetnictvím? Umíte vystavovat a zpracovávat faktury? Už jste někdy řešil/a skladovou evidenci a správu pohledávek?
Pak mi pošlete svůj životopis a staňte se součástí týmu na pozici:
ÚČETNÍ JUNIOR (40-50.000 KČ)
Popis práce:
* Vystavování, zpracování a evidence faktur
* Evidence a účtování faktur došlých
* Komunikace s odběrateli a dodavateli
* Skladová evidence
* Správa pohledávek
* Kontrola denních uzávěrek
Požadujeme:
* Praktické znalosti podvojného účetnictví
* Zkušenost s účetními programy
*Znalost práce na PC - MS Office, především MS
excel
* SŠ, VŠ vzdělání
* Spolehlivý a zodpovědný přístup k práci
Nabízíme:
* Hlavní pracovní poměr
* 5 týdnů dovolené
* Služební notebook, mobilní telefon
* Příjemné pracovní prostředí v přátelském
kolektivu
* Moderní prostředí v nové vzniklých kancelářích
* Místo výkonu práce: Praha - Zličín...
Veronika Bednářová, tel.: 00420773792660, Advantage Consulting s.r.o.,, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Účetní pro výrobní společnost (30.000 - 40.000,- Kč)
Chcete své znalosti využít v nadnárodní firmě, kde se budete cítit jako doma? Máte vzdělání se zaměřením na ekonomii a chcete se dále rozvíjet? Pak hledáme právě Vás! Uvítáme také absolventy.
Do naší moderní společnosti hledáme posilu na pozici:
ÚČETNÍ PRO VÝROBNÍ SPOLEČNOST (30-40.000 Kč)
Popis práce:
* provádí denní účetní agendu - účtování nákladů, výnosů, investic
* sleduje splatnosti odběratelských faktur, provádí fakturace
* zpracovává výkazy směrem pro státní orgány
* účtování DPH
* spolupracuje při měsíčních/ročních závěrkách
* spoluráce při auditech
* reporting
Požadujeme:
* SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru
* Znalost balíčku MS Office (především MS Excel)
* Předchozí praxe na obdobné pozici (alespoň 1 rok)
* Znalost anglického jazyka výhodou
* Samostatnost, spolehlivost, důslednost
Nabízíme:
* Stabilní nadnárodní výrobní společnost
* Flexibilní pracovní dobu, občas HO
* 25 dní dovolené
* Možnost profesního a kariérního růstu a školení
* Penzijko, životko, rehabko
* Dotované stravování
* Lokalitu Okres Chomutov...
Kateřina Dytrtová, tel.: 00420778407991, Advantage Consulting s.r.o., Špitálské náměstí 3517/1a, 400 01 Ústí nad Labem, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Vedoucí účetního odd. - od 48.000 Kč
Máte již za sebou praxi na pozici finanční účetní výrobní firmy? Jste houževnatí, máte rádi systém a řád? Navíc Vám komunikace v anglickém jazyce nečiní sebemenší problém?
Právě hledáme kandidáta na pozici Hlavní účetní - možná jste to VY! Představte se mi v životopise a můžete začít!
Popis práce:
* Primárně zaměřena na vedení účetní agendy v souladu s legislativou
* Komunikace s org. státní správy
* Komunikace se zákazníky, externími dodavateli i odděleními napříč společností
* Zpracování statistik
* Tvorba měsíčních a ročních závěrek a reportů
* Správa finančních kont
* Zodpovědnost za správnou kontrolu a následnou evidenci
* Klíčový prvek v podpoře zaměstnanců i zákazníků ve
finanční oblasti
Požadujeme:
* SŠ/VŠ ekonomického směru
* Prokazatelná praxe účetní ve výrobní firmě
* Znalost podvojného, mzdového účetnictví a orientace v problematice daní
* Práce na PC - Balíček MS Office, kontingenční tabulky, interní systém
* AJ na komunikativní úrovni - slovem i písmem
* Pečlivost, samostatnost, efektivita, dynamický přístup
Nabízíme:
* Nástupní mzda od 48.000 Kč/ dle zkušeností
* Flexibilní pracovní doba
* 25 dní dovolené
* Prémie
* 3 Sickdays
* Benefitní karta
* Dotovaná strava
* Vzdělávací kurzy a školení
* Firemní akce
* Místo výkonu: Ostrava...
Jana Srncová, tel.: 00420775474383, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Zkušená účetní s AJ (35.000 - 47.000,- Kč)
Máte VŠ/SŠ ekonomického směru?
Zkušenosti s účetní problematikou ve výrobní společnosti a plynulou angličtinu?
Pokud ano, neváhejte nás kontaktovat, možná hledáme právě Vás!
Mezinárodní výrobní firma hledá posilu do svého týmu kvality na pozici: ÚČETNÍ (35-47.000 Kč). Neváhejte a zašlete nám svůj životopis!
Popis práce:
* Evidence pohledávek a závazků
* Účtování došlých faktur
* Příprava podkladů pro audity
* Kooperace s kolegy z odd. controllingu
Požadujeme:
* VŠ/SŠ vzdělání ekonomického směru
* AJ komunikativní
* Znalost SAP
* Zkušenost z výrobního závodu
* Znalost účtování DPH
Nabízíme:
* Možnost práce v mezinárodní společnosti
* Příležitost k profesnímu a osobnímu růstu
* Zajímavé finanční ohodnocení
* Roční bonusy
* Příspěvek na stravování
* Lokalitu: Ústí nad Labem...
Nikola Benešová, tel.: 00420775787077, Advantage Consulting s.r.o., Špitálské náměstí 3517/1a, 400 01 Ústí nad Labem, odeslat odpověď na inzerátacjobs
požadované hledání nebylo úspěšné !
+ vyhledejte další podobné pracovní nabídky !
Navštivte i další profesní rubriky JobMasteru!
Prohlédněte si kompletní seznam novinek v tomto týdnu!