»Controller - nováček (42000 - 50000,- Kč)
Pro našeho významného klienta hledáme zkušeného juniorního finančního/výrobního controllera, který bude klíčovým členem finančního týmu a bude zodpovědný za řízení finančního plánování, analýzy a reportingu. Hledáme kandidáta s výbornými analytickými schopnostmi a aktivní znalostí anglického jazyka. Pokud jste to vy, zareagujte nám a nabídku:
CONTROLLER - NOVÁČEK (42-50.000 KČ)
Popis práce: * Sestavování finančních plánů, rozpočtů a forecastů
* Analýza finančních výkazů a výsledků
* Příprava pravidelných reportů pro vedení společnosti
* Monitoring a optimalizace nákladů a identifikace rizik
* Podpora při auditech a příprava podkladů pro auditorské týmy
* Spolupráce s ostatními odděleními společnosti
* Zajištění souladu mezi finančními a obchodními cíli
* Vývoj a implementace nových procesů a postupů
Požadujeme: * VŠ vzdělání v oboru financí, účetnictví nebo ekonomie
* Zkušenosti na pozici finančního controllera nebo podobné pozici - výhodou!
* Znalost účetních standardů a principů
* Anglický jazyk na komunikativní úrovni
* Pokročilá znalost práce s MS Excel, znalost ERP systémů (SAP, Oracle apod.)
* Výborné analytické schopnosti a smysl pro detail
Nabízíme: * 25 dní dovolené
* Pružnou pracovní dobu
* Pracovní vybavení
* Příspěvek na stravu, pojištění i sport
* Finanční podpora pro dojíždějící
* Přátelský kolektiv
* Firemní večírky
* a další...
* lokalitu: Brno...
Bc. Natálie Marková, tel. 420775787341, Advantage Consulting s.r.o., Orlí 36, 60200, Brno Palác Magnum, Orlí 36, 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Controlling specialist (45000 - 55000,- Kč)
Máte vzdělání ekonomického směru a baví vás analýza finančních dat? Dorozumíte se anglicky? Práce v Excelu Vám nečiní problémy? Skvělé! Pravděpodobně hledáme vás!
Prosperující výrobní společnost otevírá pozici:
CONTROLLING SPECIALIST (45-55.000 KČ)
Popis práce: * zpracování finančních dat společnosti
* forecasting
* reporting
* finanční analýzy
* spolupráce na tvorbě rozpočtů
Požadujeme: * vzdělání ekonomického směru
* zkušenosti v oblasti controllingu - výhodou!
* pokročilou znalost MS Excel
* anglický jazyk na komunikativní úrovni
* orientace v účetnictví
* analytické myšlení
* pracovní nasazení
Nabízíme: * týdne dovolené navíc
* dny zdravotního volna
* bonusy a prémie
* pružnou pracovní dobu
* možnost občasného home-office
* příspěvek na stravu a pojištění
* pracovní vybavení
* firemní akce
* Místo výkonu práce: Nové Město na Moravě...
Bc. Natálie Marková, tel. 420775787341, Advantage Consulting s.r.o., Orlí 36, 60200, Brno Palác Magnum, Orlí 36, 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Controlling specialist (48000 - 60000,- Kč)
Máte vzdělání ekonomického směru a baví vás analýza finančních dat? Dorozumíte se anglicky? Práce v Excelu Vám nečiní problémy? Skvělé! Pravděpodobně hledáme vás!
Prosperující výrobní společnost otevírá pozici:
CONTROLLING SPECIALIST (48-60.000 KČ)
Popis práce: * zpracování finančních dat společnosti
* forecasting
* reporting
* finanční analýzy
* spolupráce na tvorbě rozpočtů
Požadujeme: * vzdělání ekonomického směru
* zkušenosti v oblasti controllingu - výhodou!
* pokročilou znalost MS Excel
* anglický jazyk na komunikativní úrovni
* orientace v účetnictví
* analytické myšlení
* pracovní nasazení
Nabízíme: * týdne dovolené navíc
* dny zdravotního volna
* bonusy a prémie
* pružnou pracovní dobu
* možnost občasného home-office
* příspěvek na stravu a pojištění
* pracovní vybavení
* firemní akce
* Místo výkonu práce: Košíkov...
Bc. Natálie Marková, tel. 420775787341, Advantage Consulting s.r.o., Orlí 36, 60200, Brno Palác Magnum, Orlí 36, 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Cost consultant
MEZINÁRODNÍ FIRMA HLEDÁ PROFÍKA NA CENY A KALKULACE STAVEB.
<h5>
Náplň práce:</h5><div><ul><li>Kontrola / stanovení - výměr prací, dodávek a odpovídajících cen prací</li><li>Kontrola ocenění změn projektu</li><li>Návrhy a ocenění možných technicko - ekonomických úspor (Value Engineering)</li><li>Příprava podkladů, organizace a vyhodnocení výběrových řízení</li><li>Odsouhlasování dílčích i konečných plateb / fakturace dodavateli</li><li>Spolupráce s PM při zpracování a projednání návrhů smluv s dodavatelem</li><li>Pravidelný (měsíční) reporting klientovi a/nebo financující bance</li></ul></div><div> </div><div> </div><div> </div><div> </div><div> </div><div> </div>
Nabízíme:
- Flexibilní pracovní doba
- Mzda 50.000 Kč (junior) a výše
- Možnost pracovat v mezinárodní společnosti na mezinárodních projektech
- Celý balík různých firemních benefitů
- Prima tým zkušených kolegů, kteří rádi poradí
- Možnost kariérního růstu
Firma je pobočkou holandské společnosti a poskytuje služby projektového a cenového řízení, technických dozorů a koordinátora BOZP, poradenství v oblasti TZB a elektro, řízení rizik, value managementu, certifikace zelených budov, certifikace energetické náročnosti budov, bankovní a projektový monitoring a technické audity.
Region: Hlavní město Praha...
APROFES, Markéta Konečná, tel. 420774247445, e-mail: marketa.konecna@aprofes.czaprof
»Ekonom/ hlavní účetní (60000 - 72000,- Kč)
Máte cit pro čísla, umíte se v nich zorientovat a navíc vám nechybí strategické uvažování? Hledáte práci, kde vaše rozhodnutí skutečně ovlivňují chod firmy? Pak pro vás máme ideální příležitost!
Rozvíjející se a stabilní společnost nabízí klíčovou roli v týmu:
EKONOM / HLAVNÍ ÚČETNÍ
Popis práce: * Samostatně vést účetnictví společnosti v souladu s aktuální legislativou
* Zodpovídat za správnost účetních závěrek, finančních výkazů a daňových podkladů
* Mít přehled nad firemními financemi a řídit peněžní toky
* Vytvářet a vyhodnocovat rozpočty, připravovat ekonomické rozbory a pravidelný reporting pro vedení
* Zastupovat společnost při jednáních s auditory, finančním úřadem a dalšími institucemi
* Aktivně se podílet na nastavování a vylepšování účetních a ekonomických procesů
* Udržovat si přehled o legislativních novinkách a zajišťovat jejich implementaci do praxe
* V případě potřeby vést menší tým účetních a koordinovat jejich činnost
Požadujeme: * VŠ nebo SŠ ekonomického směru
* Zkušenost v oblasti účetnictví a financí minimálně 5 let
* Výborná znalost podvojné účetnictví, daní i české účetní standardy
* Znalost MS Excel na pokročilé úrovni
* Pečlivost, samostatnost a schopnost vidět souvislosti
Nabízíme: * Možnost ovlivňovat ekonomickou strategii firmy a podílet se na klíčových rozhodnutích
* Podporu dalšího odborného růstu - školení, kurzy a vzdělávání podle vašich potřeb
* Přátelskou a otevřenou firemní kulturu založenou na vzájemném respektu
* Flexibilitu - možnost občasného home office a vyvážený pracovní režim
* Benefity, které dávají smysl: stravenkový paušál, příspěvky na vzdělávání, sick days, moderní vybavení a další
* Místo výkonu práce: okres Luhačovice...
Ing. Denisa Janatová, tel. 420775787240, Advantage Consulting s.r.o., Orlí 36, 60200, Brno Palác Magnum, Orlí 36, 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Financial controling specialist (50000 - 65000,- Kč)
Pro našeho významného klienta hledáme finančního controllera, který bude klíčovým členem finančního týmu a bude zodpovědný za řízení finančního plánování, analýzy a reportingu. Hledáme kandidáta s výbornými analytickými schopnostmi a aktivní znalostí anglického jazyka. Pokud jste to vy, zareagujte nám a nabídku:
FINANCIAL CONTROLING SPECIALIST (50-65.000 KČ)
Popis práce: * Sestavování finančních plánů, rozpočtů a forecastů
* Analýza finančních výkazů a výsledků
* Příprava pravidelných reportů pro vedení společnosti
* Monitoring a optimalizace nákladů a identifikace rizik
* Podpora při auditech a příprava podkladů pro auditorské týmy
* Spolupráce s ostatními odděleními společnosti
* Zajištění souladu mezi finančními a obchodními cíli
* Vývoj a implementace nových procesů a postupů
Požadujeme: * SŠ/VŠ vzdělání v oboru financí, účetnictví nebo ekonomie
* Zkušenosti na pozici finančního controllera nebo podobné pozici - výhodou!
* Znalost účetních standardů a principů
* Anglický jazyk na komunikativní úrovni
* Pokročilá znalost práce s MS Excel, znalost ERP systémů (SAP, Oracle apod.)
* Výborné analytické schopnosti a smysl pro detail
Nabízíme: * 25 dní dovolené
* Pružnou pracovní dobu
* Pracovní vybavení
* Příspěvek na stravu, pojištění i sport
* Finanční podpora pro dojíždějící
* Přátelský kolektiv
* Firemní večírky
* a další...
* lokalitu: Volduchy...
Bc. Marie Pomykalová, tel. 420739025261, Advantage Consulting s.r.o., Orlí 36, 60200, Brno Palác Magnum, Orlí 36, 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Financial controller (55000 - 80000,- Kč)
Máte zkušenosti s controllingem, Excel je váš parťák a hravě se domluvíte anglickým jazykem? Chcete působit ve stabilní nadnárodní společnosti a mít rozmanitou práci? Tak mi zašlete CV a pojďme se spojit!
FINANCIAL CONTROLLER (55-80.000 KČ)
Popis práce: * Plánování, rozpočtování, forecasting
* Analýza nákladů, ziskovosti a efektivity výroby
* Reporting, sledování KPI a cash flow
* Kontrola rozpočtů, spolupráce s auditem
* Podpora managementu při strategickém rozhodování
* Práce s MS Excel, automatizace reportingu
Požadujeme: * VŠ vzdělání v oboru financí, účetnictví nebo ekonomie
* Zkušenosti na pozici finančního controllera nebo podobné pozici
* Znalost účetních standardů a principů
* Anglický jazyk na komunikativní úrovni
* Pokročilá znalost práce s MS Excel, znalost ERP systémů (SAP, Oracle apod.)
* Výborné analytické schopnosti a smysl pro detail
Nabízíme: * Pružná pracovní doba
* Možnost homeoffice
* 25 dnů dovolené
* Závodní straovvání
* Bonusy a prémie
* Firemní notebook a mobilní telefon
* Příspěvek na životní/penzijní připojištění
* Přátelský kolektiv
* Moderní nadnárodní společnost
* Nástup možný IHNED
* Lokalitu: okolí Hodonína...
Bc. Marie Pomykalová, tel. 420739025261, Advantage Consulting s.r.o., Orlí 36, 60200, Brno Palác Magnum, Orlí 36, 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Financial controller junior (35000 - 55000,- Kč)
Máte ekonomické vzdělání, baví vás práce s čísly a hledáte ideální příležitost, kde nastartovat svou kariéru? Hledáme do týmu motivovaného parťáka, kterého láká oblast finanční kontroly a chce růst po boku zkušených kolegů. U nás se naučíte víc než jen rutinu, dostanete prostor přicházet s vlastními nápady a podílet se na zajímavých projektech.
Pošlete svůj životopis a ucházejte se o pozici:
FINANCIAL CONTROLLER JUNIOR (35-55.000 KČ)
Popis práce: * Zpracování a kontrola finančních dat, spolupráce na měsíčních a ročních uzávěrkách
* Účast na tvorbě finančních reportů a analýz
* Komunikace s mezinárodními kolegy v angličtině
* Postupné zapojování do zlepšování finančních procesů a nástrojů
* Spolupráce napříč odděleními
Požadujeme: * SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru
* Základní znalost finančních principů a orientaci v číslech
* Anglický jazyk na komunikativní úrovni
* Znalost Excelu a běžných kancelářských nástrojů
* Chuť učit se nové věci a aktivní přístup k práci
Nabízíme: * 5 týdnů dovolené
* Pružná pracovní doba
* Notebook a mobilní telefon
* Příspěvek na dopravu
* Závodní stravování
* Kariérní růst
* Skvělý tým lidí
* Moderní prostředí
* Lokalitu: okolí Přibyslavi...
Mgr. Čábelová Andrea, tel. 420775787241, Advantage Consulting s.r.o., Orlí 36, 60200, Brno Palác Magnum, Orlí 36, 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Finanční analytik s angličtinou (40000 - 55000,- Kč)
Máte vzdělání ekonomického směru a baví vás analýza finančních dat? Dorozumíte se anglicky? Práce v Excelu Vám nečiní problémy? Skvělé! Pravděpodobně hledáme vás!
Prosperující výrobní společnost otevírá pozici:
FINANČNÍ ANALYTIK S ANGLIČTINOU (50-60.000 KČ)
Popis práce: * zpracování finančních dat společnosti
* forecasting
* reporting
* finanční analýzy
* spolupráce na tvorbě rozpočtů
Požadujeme: * vzdělání ekonomického směru
* zkušenosti v oblasti controllingu - výhodou!
* pokročilou znalost MS Excel
* anglický jazyk na komunikativní úrovni
* orientace v účetnictví
* analytické myšlení
* pracovní nasazení
Nabízíme: * týdne dovolené navíc
* dny zdravotního volna
* bonusy a prémie
* pružnou pracovní dobu
* možnost občasného home-office
* příspěvek na stravu a pojištění
* pracovní vybavení
* firemní akce
* Místo výkonu práce: Žďár nad Sázavou...
Bc. Natálie Marková, tel. 420775787341, Advantage Consulting s.r.o., Orlí 36, 60200, Brno Palác Magnum, Orlí 36, 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Finanční kontrolor s a (40000 - 55000,- Kč)
Máte vzdělání ekonomického směru a baví vás analýza finančních dat? Dorozumíte se anglicky? Práce v Excelu Vám nečiní problémy? Skvělé! Pravděpodobně hledáme vás!
Prosperující výrobní společnost otevírá pozici:
FINANČNÍ KONTROLOR S AJ(40-55.000 KČ)
Popis práce: * zpracování finančních dat společnosti
* forecasting
* reporting
* finanční analýzy
* spolupráce na tvorbě rozpočtů
Požadujeme: * vzdělání ekonomického směru
* zkušenosti v oblasti controllingu - výhodou!
* pokročilou znalost MS Excel
* anglický jazyk na komunikativní úrovni
* orientace v účetnictví
* analytické myšlení
* pracovní nasazení
Nabízíme: * týdne dovolené navíc
* dny zdravotního volna
* bonusy a prémie
* pružnou pracovní dobu
* možnost občasného home-office
* příspěvek na stravu a pojištění
* pracovní vybavení
* firemní akce
* Místo výkonu práce: Přibyslav...
Bc. Natálie Marková, tel. 420775787341, Advantage Consulting s.r.o., Orlí 36, 60200, Brno Palác Magnum, Orlí 36, 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Finanční specialista (50000 - 60000,- Kč)
Chcete pracovat a rozvíjet se v oblasti financí a máte alespoň rok zkušeností v oboru? Vyznáte se ve finančních analýzách a máte orientaci ve financích a ekonomice? Domluvíte se anglicky a chcete mít možnost se dále posouvat? Chcete pracovat pro mezinárodní společnost a hledáte stabilní zázemí?
Pokud ano, zašlete mi váš životopis a staňte se součástí týmu na pozici:
FINANČNÍ SPECIALISTA (50-60.000 Kč)
Popis práce: * Příprava a analýza finančních reportů
* Aktivní spolupráce se CFO
* Monitorování a analýza finančních dat
* Podpora a účast na interní kontrole procesů
Požadujeme: * Vysokoškolské vzdělání ekonomického směru
* Praxi v oboru financí minimálně 1 rok
* Anglický jazyk na středně pokročilé úrovni
* Pokročilou znalost MS Excel
Nabízíme: * 25 dní dovolené
* Sick days
* Příspěvek na penzijní připojištění
* Služební notebook a telefon
* Příspěvek na volný čas
* Příspěvek na stravování
* Stabilní zázemí mezinárodní firmy
* Nástup možný IHNED nebo dohodou
* Místo výkonu práce: Praha...
Natália Vadíková, tel. 420775474381, Advantage Consulting s.r.o., Pobřežní 620/3, 11000, Praha IBC, Pobřežní 620/3, 110 00 Praha 8 Karlín, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Finanční specialista pro výrobu s němčinou (50000 - 60000,- Kč)
Máte blízko k?výrobnímu prostředí a čísla pro vás nejsou jen hodnoty v tabulce, ale prostředek pro efektivnější fungování firmy? Umíte propojit data, praxi a rozpočty? Pokud k?tomu zvládáte komunikaci v?němčině, možná hledáme právě vás!
Popis práce: * Práce s technickou dokumentací, kusovníky a výrobními plány
* Tvorba výrobních kalkulací a podpora při přípravě ročních rozpočtů
* Měsíční analýzy a přehledy pro vedení společnosti
* Sledování využití kapacit, kontrola nákladovosti a návrhy na optimalizace
* Vyhodnocování produktivity a hledání prostor pro zlepšení
Požadujeme: * Vzdělání technického nebo ekonomického směru (SŠ/VŠ)
* Předchozí zkušenost na obdobné pozici ve výrobní firmě
* Dobrou znalost výrobních procesů a orientaci v provozu
* Excel zvládáte na pokročilé úrovni
* Němčinu na komunikativní úrovni - písemně i slovně
* Řidičský průkaz sk. B
Nabízíme: * Stabilní práci na hlavní pracovní poměr (na dobu neurčitou)
* Možnost částečné práce z domova
* Stravenkový paušál
* 25 dní dovolené
* Finanční podporu dalšího vzdělávání a osobního růstu
* Příspěvek na penzijní připojištění
* Místo výkonu práce: Chomutov...
Malá Nikola, tel. 420773773884, Advantage Consulting s.r.o., Špitálské náměstí 3517/1a, 40001, Ústí nad Labem Špitálské náměstí 3517/1a, 400 01 Ústí nad Labem, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Finanční účetní s AJ (40000 - 50000,- Kč)
Máte zkušenosti ve finančním účetnictví a vzdělání ekonomického zaměření? Ovládáte angličtinu slovem i písmem a chcete pracovat na pozici, kde budete mít možnost Vaše jazykové znalosti pravidelně využívat ? Máte zkušenosti s účtováním závazků a pohledávek? Chcete pracovat v mezinárodní společnosti s dlouholetou tradicí a mít jistotu stabilního zázemí?
Pak mi pošlete životopis v angličtině a přidejte se do týmu na pozici:
FINANČNÍ ÚČETNÍ S AJ
Popis práce: * Účtování závazků a pohledávek
* Správa nástroje pro vyúčtování cestovních výdajů
* Zpracování měsíčních závěrek
* Zaúčtování a evidence přijatých plateb
* Zpracování a hlídání bankovních plateb
Požadujeme: * Min. SŠ vzdělání ekonomického zaměření
* Velmi dobrou znalost anglického jazyka
* 2-3 roky zkušeností na obdobné pozici
* Znalost ERP systémů, Oracle velkou výhodou
* Pokročilou znalost MS Excel
Nabízíme: * 13.plat
* 25 dní dovolené
* Osobní ohodnocení ke mzdě
* Flexibilní pracovní dobu
* Příspěvek na penzijní připojištění
* Kafetérii
* Stravenkový paušál
* Příspěvek na dopravu
* Stabilní zázemí mezinárodní společnosti
* Možnost nástupu IHNED nebo dohodou
* Místo výkonu práce - Praha 9...
Natália Vadíková, tel. 420775474381, Advantage Consulting s.r.o., Pobřežní 620/3, 11000, Praha IBC, Pobřežní 620/3, 110 00 Praha 8 Karlín, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Hlavní účetní (50000 - 58000,- Kč)
Má dáti/dal, dodavatel/odběratel, přijatá/vystavená faktura znáte jak své boty? Hledáme hlavní účetní do našeho skvělého týmu. Chcete jí být právě vy? Neváhejte a zašlete nám životopis.
Popis práce: * Vedení účetnictví
* Zpracování měsíční a roční účetní uzávěrky
* Zpracování hlavní knihy a účetních výkazů
* Zpracování DPH, souhrnné a kontrolní hlášení
* Kontrola dokumentů
* Příprava podkladů k auditu
Požadujeme: * SŠ/VŠ obor ekonomika
* Praxe na obdobné pozici min. 2 roky
* Praxe ze strojírenské firmy
* Orientace v účetních a daňových zákonech
* Znalost práce s MS Office (Excel)
Nabízíme: * 25 dní dovolené
* Prémie, bonusy
* Závodní stravování
* Příspěvek na dopravu, stravování, penzijko
* Místo výkonu práce: okres Nový Jičín...
Rosendorfová Nikol, tel. 420778407765, Advantage Consulting s.r.o., Plynárenská 1, 60200 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Hlavní účetní (50000 - 65000,- Kč)
Hledáme novou posilu na pozici hlavní účetní do stabilní chemicko-farmaceutické firmy s mezinárodním přesahem.
Popis práce: * Zpracování a vystavování interních faktur
* Účtování bankovních výpisů a provádění souvisejících operací
* Přepočet majetku vedeného v zahraničních měnách
* Příprava podkladů pro daňová přiznání (DPH, DPPO) a kontrolní hlášení
* Podíl na přípravě a sestavení roční účetní závěrky
* Spolupráce s ostatními odděleními napříč firmou
* Komunikace s auditory a úřady během kontrol
* Ostatní účetní úkoly dle potřeb oddělení nebo nadřízeného
Požadujeme: * SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru
* Praxi na obdobné pozici min. 3 roky
* Znalost MS Office na uživatelské úrovni
* Orientaci v účetnictví a české účetní legislativě
* Analytické a logické myšlení, orientace na výsledek
* Komunikační schopnosti a příjemné vystupování
Nabízíme: * 5 týdnů dovolené
* Flexibilní pracovní dobu
* Dotované závodní stravování
* Sick days
* Multisport kartu
* Cafeterie
* Datum nástupu: IHNED nebo dle domluvy
* Místo výkonu práce: Olomouc...
Bc. Kosorinová Magdalena, tel. 420778407766, Advantage Consulting s.r.o., Orlí 36, 60200, Brno Palác Magnum, Orlí 36, 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Hlavní účetní (50000 - 70000,- Kč)
Máte zkušenosti s vedením kompletního účetnictví společnosti? Zajímá Vás pracovní příležitost ve stabilní a úspěšné společnosti? Pak hledáme právě Vás!
Vaším úkolem bude zajištění přesného a včasného zpracování účetních dat, příprava finančních výkazů a podpora finančního řízení společnosti.
Popis práce: * Zodpovědnost za vedení účetnictví - slovenské účetních standardy.
* Účtování a evidence majetku, kompletní vedení mzdového účetnictví.
* Příprava a zpracování účetní závěrky společnosti.
* Příprava finančních výkazů a reportů pro vedení společnosti.
* Zpracování souvisejících podkladů s vedením účetnictví.
* Vedení evidence účetních dokumentů.
* Komunikace s úřady.
Požadujeme: * Vzdělání ekonomického směru.
* Praktické zkušenosti na pozici účetní.
* Výborná znalost účetních a daňových předpisů, související legislativy.
* Znalost angličtiny na komunikativní úrovni.
* Samostatnost, zodpovědnost.
Nabízíme: * Atraktivní platové ohodnocení a bonusový systém.
* 25 dní dovolené + sick days.
* Částečnou možnost home office.
* Podporu při dalším vzdělávání a školení.
* Možnost profesního růstu a rozvoje.
* Msto výkonu práce: Banskobystrický kraj
...
Ing. Eva Blatná, tel. 420778434003, Advantage Consulting s.r.o., Orlí 36, 602 00, Brno Palác Magnum, Orlí 36, 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Hlavní účetní (65000 - 75000,- Kč)
Máte bystrý smysl pro detail, skvělý přehled v české účetní legislativě a chcete vést účetnictví v prostředí, kde vaše práce opravdu něco znamená? Čtyřčlenný účetní tým výrobní rodinné firmy právě hledá novou hlavní účetní nebo hlavního účetního, který/á převezme vedení, zajistí bezchybné finanční řízení a posune účetnictví na další úroveň. Nástup je možný od července.
Popis práce: * Zajištění kompletního účetnictví společnosti dle českých účetních standardů
* Příprava měsíčních a ročních závěrek, DPH a daňových přiznání
* Komunikace a spolupráce s auditory, daňovými poradci a státními institucemi
* Kontrola správnosti účetních operací a evidence majetku
* Řízení menšího týmu účetních
Požadujeme: * SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru
* Praxi v účetnictví minimálně 5 let, z toho alespoň 2 roky na pozici hlavního účetního ve výrobní firmě
* Výbornou znalost české účetní legislativy, DPH a daňových zákonů
* Zkušenost s účetním systémem Helios (výhodou)
Nabízíme: * Stabilní zaměstnání v prosperující české společnosti
* Roční bonusy
* Možnost odborného vzdělávání a profesního růstu
* 5 týdnů dovolené
* Příspěvek na stravování (stravenkový paušál)
* Možnost občasné práce z domova
* Lokalitu: Vlašim...
Malá Nikola, tel. 420773773884, Advantage Consulting s.r.o., Špitálské náměstí 3517/1a, 40001, Ústí nad Labem Špitálské náměstí 3517/1a, 400 01 Ústí nad Labem, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Hledá se účetní (43000 - 50000,- Kč)
Má dáti/dal, dodavatel/odběratel, přijatá/vystavená faktura znáte jak své boty? Hledáme novou účetní/hlavní účetní do našeho skvělého týmu. Chcete jí být právě vy? Neváhejte se zasláním životopisu.
Popis práce: * Vystavování faktur
* Měsíční uzávěrka
* Zpracování DPH, mezd a přijatých faktur (více měnové faktury)
Požadujeme: * SŠ/VŠ ekonomický obor
* Praxe na pozici účetní min. 3 roky
* Samostatnost, pečlivost, proaktivní přístup
Nabízíme: * 25 dní dovolené
* Příspěvek na penzijko, životko
* Osobní ohodnocení
* Nástup možný ihned
* Místo výkonu: Brno...
Rosendorfová Nikol, tel. 420778407765, Advantage Consulting s.r.o., Plynárenská 1, 60200 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Hledáme hlavní účetní (55000 - 75000,- Kč)
Hledáme Hlavní účetní! Máte zkušenost z výrobní firmy na obdobné pozici? Měsíční/roční uzávěrky, zpracování auditu Vám nedělá problém? Neváhejte a zašlete nám Váš životopis.
Popis práce: * Vedení účetního týmu
* Kompletní vedení účetnictví společnosti
* Správa majetkové evidence
* Zpracování DPH
* Příprava měsíčních a ročních účetních závěrek
* Zpracování podkladů pro daňová přiznání, DPH a auditorské kontroly
Požadujeme: * Praxe na pozici hlavní účetní z výrobní firmy
* Zkušenosti s DPH a DPPO
* Znalost zákonu o účetnictví a daňovém zákoně
* Výhodou: znalost programu Helios
* Týmový hráč
Nabízíme: * 5 týdnů dovolené
* Osobní ohodnocení
* Možnost HomeOfficu
* Roční bonusy
* Stravenkový paušál
...
Rosendorfová Nikol, tel. 420778407765, Advantage Consulting s.r.o., Plynárenská 1, 60200 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Junior finanční kontroler (40000 - 50000,- Kč)
Máte rádi práci s ČÍSLY, ANALÝZY a tvorbu REPORTŮ?
EXCEL ovládáte s jistotou a domluvíte se ANGLICKY?
Pokud jste si právě několikrát odpověděli "ano", budeme rádi, když nám pošlete svůj životopis v češtině a angličtině!
Pracovní pozice je vhodná i pro ABSOLVENTY.
Popis práce: * Reporting, cenotvorba, oceňování zásob
* Analýza finančních nákladů, zdrojů
* Denní úkoly, řešení aktuálních problémů
* Spolupráce na vytváření prognóz
Požadujeme: * SŠ/VŠ vzdělání - ekonomický nebo technický obor
* Anglický jazyk - B2
* MS Office - velmi dobrá znalost Excelu
* Praxe na obdobné pozici výhodou
* Znalost SAPu výhodou
Nabízíme: * 25 dnů dovolené
* Příspěvek na penzijní/životní připojištění
* Bonusy/prémie, 13. mzda
* Závodní stravování, multisportka
* Místo výkonu zaměstnání: Brno...
Giňa Tereza, tel. 420778705557, Advantage Consulting s.r.o., Plynárenská 1, 60200 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Koordinátor implementace SAP (50000 - 65000,- Kč)
Hledáte novou výzvu v oblasti účetnictví a chcete být u zavádění moderních systémů? Přidejte se k dynamickému týmu a podílejte se na klíčových procesech ve společnosti!
Nadnárodní společnost přijme nové kolegy či kolegyně na pozici:
KOORDINÁTOR IMPLEMENTACE SAP (50-65.000 Kč)
Popis práce: * Zapojení se do implementace systému SAP v účetnictví
* Předávání znalostí kolegům a školení v novém systému
* Spolupráce na měsíčních a ročních uzávěrkách
* Tvorba účetních reportů pro management
* Příprava podkladů pro audit a spolupráce s auditory
Požadujeme: * SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru
* Angličtinu na komunikativní úrovni
* Dobrou znalost MS Office, především Excel
* Znalost podvojného účetnictví
* Řidičský průkaz sk. B - aktivní řidič
Nabízíme: * 25 dnů dovolené
* Sick days
* Příspěvek na penzijko
* Příspěvek na dojíždění
* Zvýhodněné tarify
* Příspěvek na stravování
* Bonusy a prémie
* Firemní akce
* Lokalita: Rokycansko...
Petra Foučková, tel. 420775474382, Advantage Consulting s.r.o., Pobřežní 620/3, 11000, Praha 8 IBC, Pobřežní 620/3, 110 00 Praha 8 Karlín, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Obchodní konzultant - oblast finance (48000 - 112000,- Kč)
Baví tě jednat s lidmi a chceš, aby tvoje práce měla skutečný dopad?
Umíš si říct o schůzku - klidně hned, bez dvaceti e-mailů?
Hledáš práci, kde nebudeš jen tlačit produkty, ale opravdu klientům pomáhat najít řešení?
Pak hledáme právě Vás na pozici:
OBCHODNÍ KONZULTANT - OBLAST FINANCE (48-112.000 KČ)
Popis práce: * Oslovovat nové klienty - telefonicky, osobně nebo přes sítě (LinkedIn, doporučení, networking)
* Domlouvat schůzky a připravovat si vlastní obchodní plán
* Předávat klienta specialistovi, který navrhne konkrétní finanční řešení (pojištění, investice, spoření...)
* Budovat vztahy - s klienty i kolegy, protože bez důvěry to prostě nefunguje
* Účastnit se workshopů a školení, kde se naučíš, jak dělat obchod efektivně a bez nátlaku
Požadujeme: * Výborné komunikační dovednosti - umíte zaujmout a lidé vám naslouchají
* Proaktivní přístup - dokážete si práci najít a nebojíte se nových výzev
* Minimálně středoškolské vzdělání s maturitou
* Základní orientaci ve financích nebo chuť se v této oblasti rychle zorientovat
* Schopnost aktivně oslovit klienta a domluvit si schůzku bez zbytečného otálení
* Zkušenost s obchodem (např. reality, call centrum, přímý prodej) je výhodou, ne podmínkou
Nabízíme: * Zaškolení krok za krokem - od prvního hovoru po vedení schůzky
* Obchodní roli bez zbytečné administrativy - tu řeší specialista
* Možnost růst - obchodník › VIP konzultant › manager › director
* Flexibilní režim - můžeš pracovat z kanceláře i z domova
* Tým, co táhne za jeden provaz, a lídra, který ti opravdu pomáhá
* Práci, kde víš, co přesně máš dělat - a proč to dává smysl
* Místo výkonu práce: Brno...
Barbora Holínková, tel. 420778705556, Advantage Consulting s.r.o., Orlí 36, 60200, Brno Palác Magnum, Orlí 36, 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Obchodní konzultant- finance (48000 - 112000,- Kč)
Máš rád obchod a budování vztahů? Umíš jednat s lidmi a těší tě, když klientovi pomůžeš najít cestu k lepší budoucnosti? Přidej se k nám - v prostředí, kde se můžeš osobně i profesně rozvíjet, a kde se z obchodníka můžeš stát skutečným lídrem.
OBCHODNÍ KONZULTANT- FINANCE (48-112.000 KČ)
Popis práce: * Aktivní vyhledávání nových klientů - telefonicky, osobně i online (cold cally, sociální sítě, networking, vlastní iniciativy)
* Práce s doporučeními od spokojených klientů
* Průzkum trhu a hledání obchodních příležitostí
* Navazování a udržování vztahů s novými klienty
* Účast na školeních, workshopech a rozvojových akcích
* Tvým hlavním úkolem bude navazovat nové vztahy a otevírat dveře
* Odbornou produktovou stránku, návrhy řešení a péči o finance klienta přebírá tým zkušených specialistů
Požadujeme: * Komunikativní a spolehlivou osobnost, která umí navazovat důvěru
* Aktivního člověka, který se nebojí výzev a pracuje samostatně
* Kandidáta s minimálně středoškolským vzděláním s maturitou
* Zkušenost z oblasti obchodu je výhodou (zejména akvizice nebo přímý prodej), ale není podmínkou
* Člověka, který přemýšlí v souvislostech, hledá příležitosti a má chuť růst
Nabízíme: * Komplexní zaškolení, mentoring a vedení zkušeného lídra Jasně rozdělené role - obchodník navazuje vztahy, specialista řeší odbornost
* Reálnou možnost kariérního růstu
* Flexibilní pracovní dobu a možnost práce z domova
* Firemní školení, společné akce a zahraniční výjezdy
* Zázemí nejúspěšnějšího týmu v rámci firmy
* Smysluplnou práci - pomáháme lidem tvořit budoucnost podle jejich představ
Proč si vybrat právě nás? U nás nejde jen o obchod - stavíme na pevných, dlouhodobých vztazích. Hledáme osobnost, která umí přirozeně komunikovat, inspirovat a otevřít klientům cestu k našim službám. Chceme, abys byl pro klienty skutečným partnerem. Na odborné zázemí se můžeš spolehnout - nikdy v tom nebudeš sám. Zaujalo tě to? Ozvi se nám.
* Místo výkonu práce: Brno...
Mgr. Terezie Müllnerová, tel. 420773799242, Advantage Consulting s.r.o., Orlí 36, 60200, Brno Palác Magnum, Orlí 36, 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Podpora firemní účtárny - mzda + fajn benefity! (50000 - 68000,- Kč)
Vyznáte se v číslech, pojem podvojné účetnictví znáte víc než dobře a hledáte novou výzvu? Umíte anglicky a jste analytik každým coulem? Pak hledáme právě Vás! Pošlete mi svůj životopis! My totiž
HLEDÁME PODPORU FIREMNÍ ÚČTÁRNY!
Popis práce: * Párování faktur s objednávkami
* Koordinace dokladů s dodavateli
* Zpracování platebních souborů
* Příprava podkladů pro audity
* Tvorba měsíčních závěrek a reportů
Požadujeme: * SŠ/VŠ ekonomického směru
* Znalost účetnictví
* Odpovídající praxe
* Orientace na PC - hlavně excel, Oracle nebo SAP výhodou
* Komunikativní znalost AJ
* Analytické myšlení a pečlivost
Nabízíme: * Nástupní plat dle zkušeností - jistě se domluvíme
* Moderní, čisté prostředí s přátelským kolektivem
* Pololetní odměny
* Mimořádné prémie
* Dotovaná strava v místní kantýně/ stravenky
* Flexi Pass karta
* Vzdělávací kurzy a školení
* Dovolená 25 dní
* 3 sickday / rok
* Využití firemní rekreace pro celou rodinu
* Místo výkonu: Bzenec +20minut...
Srncová Jana, tel. 420775474383, Advantage Consulting s.r.o., Plynárenská 1, 60200 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Samostatná účetní
Do našeho menšího účetního týmu hledáme zkušenou samostatnou účetní, která si vezme na starost komplexní vedení účetnictví pro naše společnosti ve skupině (IT služby, vývoj SW, servis PC techniky).
<p data-start="441" data-end="470"><strong data-start="441" data-end="470">Vaše hlavní odpovědnosti:</strong></p><ul><li data-start="473" data-end="554">Kompletní vedení účetnictví pro 2 společnosti (časem případně více dle domluvy)</li><li data-start="473" data-end="554">Zpracování a podání přiznání k DPH</li><li data-start="473" data-end="554">Práce v účetních systémech Pohoda a I6</li><li data-start="473" data-end="554">Spolupráce s externí mzdovou účetní (mzdy řešíme mimo firmu)</li><li data-start="473" data-end="554">Komunikace s úřady a zajištění souladu s účetní a daňovou legislativou</li></ul>
Nabízíme:
Co nabízíme:
- 5 týdnů dovolené
- Stravenkový paušál
- Kartu Benefity Plus nebo Multisport
- Kafeterie systém
- Možnost občasného home office
- Příjemné pracovní prostředí v Brně - Slatina
- Přátelský tým - na jaře společný teambuilding, v zimě vánoční večírek
IT společnost, která firmám pomáhá mít technologie pod kontrolou
Region: Jihomoravský kraj...
APROFES, Markéta Konečná, tel. 420774247445, e-mail: marketa.konecna@aprofes.czaprof
»Samostatná účetní (35000 - 45000,- Kč)
Chcete se stát klíčovým článkem účetního týmu a mít na starosti víc než jen fakturace? Hledáme právě vás - účetního hrdinu, který se nebojí výzev a chce se ponořit do všech aspektů účetní práce. Pokud máte zkušenosti a baví vás účetnictví, máme pro vás šanci, která bude zajímavá a zároveň flexibilní!
Hledáme účetního na pozici v rámci ročního projektu na dobu určitou, který se postará o komplexní účetní agendu a bude součástí našeho týmu!
Budeš to právě ty? Pošli nám svůj životopis!
SAMOSTATNÁ ÚČETNÍ (35 - 45.000 Kč)
Popis práce: * Evidovat a zpracovávat účetní transakce a zajistit jejich správnost
* Připravovat podklady pro měsíční účetní uzávěrky, včetně tvorby dohadů a rezerv
* Chystat materiály pro statutární audit
* Spolupracovat s daňovými poradci a poskytovat jim nezbytné informace pro daňová přiznání
* Vytvářet a zpracovávat statistické výkazy a zprávy dle požadavků firmy
Požadujeme: * SŠ/VŠ v ekonomickém oboru
* Praxe v oblasti účetnictví
* Zkušenost s vypracováním DPH a kontrolního výkazu, daň z pojištění
* Znalost AJ (občasné faktury v AJ, emailová komunikace)
* Schopnost samostatně řešit účetní úkoly, nejen fakturace
* Samostatnost, pečlivost
Nabízíme: * Stabilní zázemí silné mezinárodní firmy
* Zajímavou a samostatnou práci s velkou zodpovědností
* Podporu mentora v začátcích
* 5 týdnů dovolené
* Mobil a notebook k dispozici
* Flexibilní pracovní doba (37,5 h/týdně, 7,5 h/den)
* Příspěvek na penzijní/životní pojištění 600 Kč/měsíc
* Cafeterie benefit ve výši 12 000 Kč/rok
* Příspěvek na MultiSport kartu
* Stravenky v hodnotě 135 Kč (z toho zaplatíte pouze 54 Kč)
* Možnost profesního vzdělávání a růstu
* Dny volna nad rámec zákona (např. na stěhování)
* Místo výkonu práce: Břeclavsko...
Bc. Denisa Longinová, tel. 420773773889, Advantage Consulting s.r.o., Orlí 36, 60200, Brno Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Samostatná/ý účetní (50000 - 60000,- Kč)
Hledáme samostatnou účetní do stabilní společnosti, která se zabývá developerskou činností a obchodem. Vaší hlavní zodpovědností bude kompletní vedení podvojného účetnictví pro jednu hlavní společnost v rámci skupiny a částečná podpora dalších menších společností.
Popis práce: *Kompletní vedení účetnictví.
*Účtování přijatých a vydaných faktur
*Příprava podkladů k DPH a účetním závěrkám
*Zpracování vyúčtování bytových domů (v Excelu, včetně kontingenčních tabulek).
*Evidence majetku - správa inventáře jednotlivých bytových jednotek.
*Vedení skladové evidence a inventur.
*Mírná komunikace s obchodním oddělením, příprava smluv.
*Příležitostné řešení pojistných událostí.
Požadujeme: *SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru.
*Pečlivou a precizní osobnost s orientací na detail.
*Praxi s podvojným účetnictvím (ideálně 5+ let).
*Pokročilou znalost Excelu (včetně kontingenčních tabulek).
*Znalost účetního programu KELOC výhodou.
*Zkušenosti s účetnictvím v developerské nebo obchodní společnosti velkou výhodou.
Nabízíme: *Zajímavé finanční ohodnocení.
*Stravenkový paušál: 123 Kč/den.
*Parkovací místo v centru města.
*Kafeterie.
*Životní pojištění po dvou letech.
*Zázemí stabilní české rodinné společnosti....
Petr Hykel THEONES, tel. 420775787062, Advantage Consulting s.r.o., Orlí 36, 602 00, Brno Palác Magnum, Orlí 36, 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Senior accountant (55000 - 72000,- Kč)
Hledáme zkušeného a pečlivého profesionála, který se ujme role v účetním týmu a podpoří hlavní účetní při zajištění správnosti účetních operací i závěrek. Domluvíte se anglicky a máte rádi čísla? Pak hledáme právě Vás!
Stabilní a zavedená společnost hledá kolegu/kolegyni na pozici: SENIOR ACCOUNTANT (OD 60.000 KČ)
Popis práce: * Zpracování účetních závěrek
* Příprava DPH
* Příprava podkladů pro audity
* Kontrola účetních operací
* Každodenní spolupráce s hlavní účetní a úzké zapojení do finančního týmu
Požadujeme: * SŠ/ VŠ ekonomické vzdělání
* Anglický jazyk - slovem i písmem
* Zkušenost na stejné či obdobné pozici
* Znalost účetních programů
* Spolehlivost
Nabízíme: * NÁSTUP MOŽNÝ IHNED
* 5 týdnů dovolené
* Stravenky
* Prémie a bonusy
* Flexibilní pracovní doba
* Místo výkonu: Uherské Hradiště...
Jurková Aneta, tel. 420773799245, Advantage Consulting s.r.o., ., 77900 Olomouc, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Senior účetní (45000 - 50000,- Kč)
Hledáme zkušenou posilu do účetního týmu na pozici SENIOR ÚČETNÍ (40-45.000 Kč)!
Místo výkonu: Hradec Králové (centrum)
Forma spolupráce: HPP nebo IČO
Nástup: Dohodou
Popis práce: * Kompletní vedení účetnictví
* Komunikace s klienty z různých oborů
* Příprava odchozích plateb
* Roční účetní závěrky a inventarizace
* Práce v systému POHODA
Požadujeme: * Min. SŠ vzdělání s maturitou (vzdělání lze nahradit praxí)
* Alespoň 5 let praxe na obdobné pozici
* Znalost podvojného účetnictví a daňové evidence
* Znalost mzdové agendy výhodou
* Pokročilá práce v MS Excel
* Výborná znalost systému POHODA
Nabízíme: * Práci v přátelském kolektivu menší účetní a daňové kanceláře
* Flexibilní pracovní dobu
* Možnost občasného home office (po zaučení až 2 dny v týdnu)
* Profesní růst a odborná školení
* Firemní telefon
* Lokalitu Hradec Králové centrum...
Dytrtová Kateřina, tel. 420778407991, Advantage Consulting s.r.o., Špitálské náměstí 3517/1a, 40001, Ústí nad Labem Špitálské náměstí 3517/1a, 400 01 Ústí nad Labem, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Senior účetní (50000 - 65000,- Kč)
Hinton - stavební firma s duší
Jsme Hinton - česká stavební firma se sídlem v Praze a pobočkou v Českých Budějovicích. Působíme jako generální dodavatel a realizujeme široké spektrum staveb - od administrativních, komerčních a rezidenčních objektů přes luxusní vily až po průmyslové haly. Náš tým tvoří 150 zaměstnanců a pracujeme ve čtyřech specializovaných divizích: Zakládání staveb, Hliníkové fasády, Monolity a Prefa. Naše práce pravidelně získává prestižní ocenění. I přes naši velikost si zakládáme na přátelské a rodinné atmosféře.
Naše práce nás baví - a právě teď hledáme nového kolegu nebo kolegyni, kterého baví práce s čísly a chce se dál rozvíjet. Přidejte se k nám jako:
?? SENIOR ÚČETNÍ (50-65.000 Kč)
Místo výkonu práce: Praha (u metra Želivského)
Popis práce: • Vedení účetnictví dle české legislativy
• Zpracování a účtování došlých faktur
• Měsíční účetní uzávěrky a příprava podkladů pro DPH, závěrky a audity
• Tvorba analýz a reportů pro management
• Aktivní účast na digitalizaci účetních procesů
• Spolupráce s ostatními odděleními firmy
Požadujeme: • SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru
• Min. 7 let praxe na podobné pozici (zkušenosti ze stavebnictví výhodou)
• Dobrou orientaci v účetní a daňové problematice
• Samostatnost, pečlivost a zodpovědný přístup
• Znalost MS Excel (další nástroje MS Office)
• Znalost systému Helios - výhodou
Nabízíme: • Stravenky na obědy
• Notebook, telefon a služební tarif
• 25 dní dovolené na odpočinek
• MultiSport karta, Makro karta a slevy u našich dalších partnerů
• Firemní akce
• Profesní vzdělávání
• Nadstandardní lékařská péče a poukázky do lékáren k Vánocům
• Home office
• Férový přístup a spolehlivost - co slíbíme, to platí
• Prémiové ohodnocení dle výsledků společnosti
• Přátelské pracovní prostředí - tým zkušených i mladých kolegů
• Kvalitní pracovní zázemí a moderní technologie
• Pracovat budete v architektonicky zajímavých kancelářích: https://www.earch.cz/architektura/clanek/stavebni-firma-hinton-sidli-v-napaditych-kancelarich-od-stanislava-fialy-mam-rad-jak-premysli-o-detailu-rika-generaln
?? Zaujala vás tato nabídka? Pošlete nám svůj životopis přes formulář níže nebo kontaktujte přímo naši HR manažerku:
?? Lenka Novotná - 721 626 834
?? novotna@hinton.cz
Těšíme se na vás! Stavět nás baví - přidejte se k nám! ?????+????>?
...
Ing. Renáta Adámková, tel. 420773773887, Advantage Consulting s.r.o., Orlí 36, 60200, Brno Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Senior účetní (60000 - 70000,- Kč)
Skupina společností patřící českému vlastníkovi, sídlící na prestižní adrese v centru Prahy, hledá nového kolegu/kolegyni.
Máte zkušenosti s vedením účetnictví ve výrobní firmě, nejlépe pro skupinu firem? Nebo jste nejlépe certifikovaný účetní a chcete se posunout výše? Umíte řešit problémy a zvládnete nastavit nové procesy?
Popis práce: * vedení účetnictví dle českých účetních standardů (i nadace
* účtování a evidence majetku
* příprava a zpracování účetní závěrky přidělených společností
* zpracování souvisejících podkladů s vedením účetnictví
* vedení evidence účetních dokumentů přidělených společností (smlouvy, faktury, ...)
* příprava podkladů pro zaúčtování (výpočet úroků, kurzových rozdílů...)
* komunikace s úřady
Požadujeme: * SŠ nebo VŠ ekonomického směru
* znalost angličtiny B1 (výhoda)
* znalost daňové legislativy
* praxe v oboru. min. 5 let
* vysoký stupeň samostatnosti
* zodpovědnost
* komunikativnost
Nabízíme: * 2 platy navíc za řádné plnění úkolů
* stravenkový paušál
* 5 sick days
* 5 týdnů dovolené
* podpora dalšího vzdělávání
...
Mgr. Marková Vladimíra, tel. 420778779756, Advantage Consulting s.r.o., Plynárenská 1, 60200 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Senior účetní s přesahem do financí (48000 - 55000,- Kč)
Stabilní výrobní firma na Hodonínsku přijme spolehlivou osobu do účetního oddělení. Hledáme někoho, kdo má čísla v malíku, umí myslet samostatně a zároveň se nebojí zvednout telefon a vyřešit věc s úřadem nebo auditorem. Zní to jako práce pro Vás? Výborně, už jen stačí zaslat životopis, já se Vám následně ozvu a představím Vám více pozici
SENIOR ÚČETNÍ S PŘESAHEM DO FINANCÍ (MZDA KOLEM 50.000 KČ)
Popis práce: * Zpracování faktur i bankovních výpisů - prostě každodenní účetní realita
* Přípravu podkladů pro DPH, kontrolní hlášení a další "radosti"
* Pomoc s měsíčními a ročními uzávěrkami
* Účtování interních operací, dohadných položek a komunikaci s úřady
Požadujeme: * Praktickou účetní/účetního s min. 4letou zkušeností
* Min. SŠ vzdělání s maturitou
* Někoho, kdo si umí práci zorganizovat a dodržet termíny (víme, že uzávěrky nečekají)
* Člověka s přirozeným smyslem pro pořádek a selským rozumem
* Základy angličtiny a přehled v Excelu - budou pro Vás velkým pomocníkem
Nabízíme: * zázemí stabilní výrobní společnost
* 25 dnů dovolené
* dotované stravování
* možnost dalšího vzdělávání
* občasný Home Office
* flexibilní pracovní dobu
* profesní i finanční růst
* místo výkonu práce: Hodonínsko...
Pavla Zítková, DiS., tel. 420773737662, Advantage Consulting s.r.o., Orlí 36, 60200, Brno Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Senior účetní/controller (40000 - 55000,- Kč)
Jste systematicky pracující člověk se zálibou v přesně vykonané práci? Chcete zodpovědnou pozici v oblasti účetnictví? Pokud se poohlížíte po nové pracovní výzvě, je tato nabídka určená právě Vám!
Rozvíjející se společnost Vám nabízí zajímavou pracovní příležitost na pozici:
SENIOR ÚČETNÍ/CONTROLLER (40-55.000 Kč)
Popis práce: * Vedení podvojného účetnictví
* Spolupráce s externími auditory
* Účtování majetku
* Příprava analýz
* Vytváření finančních reportů
Požadujeme: * SŠ nebo VŠ ekonomického směru
* Analytické myšlení
* Praxi na obdobné pozici - min. 3 roky
* Pokročilá znalost práce s účetními a ERP systémy (např. SAP, Helios, Pohoda)
* Znalost českých účetních standardů
Nabízíme: * Přátelské prostředí
* HomeOffice
* Notebook a mobilní telefon
* Příspěvek na stravování
* Zajímavé finanční ohodnocení
* Místo výkonu práce: Luhačovice...
Barbora Holínková, tel. 420778705556, Advantage Consulting s.r.o., Orlí 36, 60200, Brno Palác Magnum, Orlí 36, 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Specialista pro controlling a kalkulace s NJ (50000 - 60000,- Kč)
Momentálně hledám nového kolegu do týmu, kde čísla nejsou jen tabulky, ale nástroj k tomu dělat věci lépe. Pokud se vyznáte v kalkulacích, rozpočtech i reportingu, umíte se pohybovat ve výrobním prostředí a máte komunikativní němčinu, tak je to výzva přímo pro vás!
Popis práce: * Práce s výrobní dokumentací, kusovníky a pracovními plány
* Tvorba kalkulací a podpora při tvorbě rozpočtů
* Příprava měsíčních analýz a reporting managementu
* Kontrola využití výrobních kapacit a sledování nákladové efektivity
* Hodnocení produktivity práce a návrhy na zlepšení
Požadujeme: * SŠ/VŠ vzdělání ekonomického nebo technického směru
* Praxi na obdobné pozici ve výrobní firmě
* Dobrou orientaci ve výrobních procesech
* Pokročilou znalost MS Excel
* Komunikativní znalost němčiny (slovem i písmem)
* Řidičský průkaz sk. B
Nabízíme: * Pracovní poměr na dobu neurčitou
* Možnost práce z domova
* Stravenkový paušál v nadstandardní výši
* 25 dní dovolené
* Finanční příspěvky na vzdělávání a osobní rozvoj
* Příspěvek na penzijní spoření
* Lokalita: Chomutov...
Malá Nikola, tel. 420773773884, Advantage Consulting s.r.o., Špitálské náměstí 3517/1a, 40001, Ústí nad Labem Špitálské náměstí 3517/1a, 400 01 Ústí nad Labem, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Účetní (48000 - 50000,- Kč)
Má dáti/dal, dodavatel/odběratel, přijatá/vystavená faktura znáte jak své boty? Hledáme novou účetní do našeho týmu. Chcete jí být právě vy? Neváhejte se zasláním životopisu.
Popis práce: * Vystavování faktur
* Měsíční uzávěrka
* Zpracování DPH, mezd a přijatých faktur (více měnové faktury)
Požadujeme: * SŠ/VŠ ekonomický obor
* Praxe na pozici účetní min. 3 roky
* Samostatnost, pečlivost, proaktivní přístup
* Orientace v zákoně o účetnictví a daňovém zákoně
Nabízíme: * 25 dní dovolené
* Příspěvek na penzijko, životko
* Osobní ohodnocení
* Nástup možný ihned
* Místo výkonu: Brno...
Rosendorfová Nikol, tel. 420778407765, Advantage Consulting s.r.o., Plynárenská 1, 60200 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Účetní (55000 - 60000,- Kč)
Developerská společnost s portfoliem rezidenčních a komerčních projektů hledá nového člena týmu na pozici účetní. Hledáme spolehlivého a pečlivého člověka, který má rád čísla, pořádek v papírech a ocení práci v menším, profesionálním týmu.
Popis práce: *Kompletní vedení účetnictví společnosti (nebo jeho část - dle dohody)
*Evidence a kontrola přijatých a vydaných faktur
*Bankovní operace, pokladna, párování plateb
*Příprava podkladů pro daňová přiznání (ve spolupráci s daňovým poradcem)
*Spolupráce na měsíčních a ročních závěrkách
*Administrativní podpora finančního oddělení
Požadujeme: *Máte praxi v účetnictví alespoň 2-3 roky, ideálně ve stavební nebo developerské firmě
*Orientujete se v daňových zákonech a účetních standardech
*Pracujete samostatně, zodpovědně a precizně
*Znalost systému Pohoda / Money S3 / Helios (nebo jiného účetního softwaru) je výhodou
*Umíte komunikovat s kolegy i externími partnery (úřady, banky, poradci)
Nabízíme: *Smysluplnou práci, kde uvidíte výsledky - podílení se na realizaci konkrétních projektů
*Přátelské prostředí menší společnosti bez zbytečné byrokracie
*Možnost profesního růstu a vzdělávání
*Zodpovědnou práci a tomu odpovídající ohodnocení.
*Zázemí stabilní české společnosti
*Roční bonusy
*Mobilní telefon
*Práci v Brně...
Petr Hykel THEONES, tel. 420775787062, Advantage Consulting s.r.o., Orlí 36, 602 00, Brno Palác Magnum, Orlí 36, 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Účetní 55-70.000 Kč
Do našeho týmu hledáme zkušeného kolegy/ni - účetní. Pokud máte zájem o změnu prostředí, finanční posun a chcete navázat i nové pracovní vztahy obraťte se na nás. Jsme přátelská lokálně fungující firma potřebujeme zkušeného kolegy který nám zvládne vést účetnictví, zpracuje daňové, finanční a majetkové případy.
Pro více info nám zašlete svoje CV a my se s Vámi rádi potkáme
Popis práce: * Vedení podvojného účetnictví v systému Helios nebo jiný
* Zpracování DPH
* Vedení a evidence majetku
* Příprava podkladů pro finanční úřad a komunikace s dalšími subjekty
* Příprava účetní závěrky
Požadujeme: * Minimálně středoškolské vzdělání
* Víceletou praxi na pozici samostatné účetní
* Znalost Helios, Excel, apod.
* Komunikativnost a organizaci
Nabízíme: * 5 týdnů dovolené
* Motivační ohodnocení
* Profesní vzdělávání a kurzy
* Další výhody a benefity
* Místo práce: Brno město
...
Mgr. Malinská Veronika, tel. 420775787242, Advantage Consulting s.r.o., Plynárenská 1, 60200 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Účetní s angličtinou (45000 - 55000,- Kč)
Máte zkušenost s účetnictvím, pracujete se systémem POHODA či SAP a k tomu máte angličtinu? Chcete se realizovat v mezinárodní firmě, kde je přijemná atmosféra? Pak je tato nabídka přesně pro Vás!
Mezinárodní výrobní společnost hledá pro svou českou pobočku posilu na finanční oddělení na pozici:
ÚČETNÍ S ANGLIČTINOU (50 - 55 000 Kč)
Popis práce: * přijaté a vydané faktury
* DPH
* cestovní náhrady
* práce v systému POHODA (i SAP a Excel)
* administrativa spojená s pozicí - tvorba statistik
Požadujeme: * SŠ nebo VŠ vzdělání (ekonomického směru výhodou)
* zkušenosti z obdobné pozice (účetní v interní společnosti)
* znalost práce v systému Pohoda nutností (SAP výhodou)
* anglický jazyk na středně pokročilé úrovni (školení, meetingy)
* schopnost pracovat v Excelu (vzorce, tabulky)
* znalost českých účetních standardů
Nabízíme: * adekvátní mzdové ohodnocení
* 13 mzdu
* stravenky
* týden dovolené navíc
* flexibilní pracovní dobu (9-15 je jádro)
* po zaučení možnost 2x týdně využít home office
* místo výkonu práce: Brno Královo Pole...
Ing. Renáta Adámková, tel. 420773773887, Advantage Consulting s.r.o., Orlí 36, 60200, Brno Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Účetní specialista pro development a obchod (50000 - 60000,- Kč)
Hledáme účetní s přesahem - buďte pravou rukou našeho byznysu!
Do naší stabilní české společnosti, která se věnuje developmentu a obchodním projektům, hledáme zkušenou účetní osobnost, která si vezme na starost kompletní účetnictví pro jednu z klíčových firem naší skupiny.
Hledáte-li smysluplnou roli, samostatnost a přímý dopad své práce - čtěte dál.
Popis práce: *Kompletní vedení podvojného účetnictví.
*Účtování přijatých i vydaných faktur.
*Příprava podkladů k DPH, měsíčním a ročním závěrkám.
*Zpracování vyúčtování bytových domů v Excelu (včetně kontingenčních tabulek).
*Evidence a správa majetku (zejména bytových jednotek).
*Vedení skladové evidence a podíl na inventurách.
*Spolupráce s obchodním oddělením na přípravě smluv.
*Občasné řešení pojistných událostí.
Požadujeme: *Máte SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru.
*Máte praxi s podvojným účetnictvím (ideálně 5+ let).
*Excel ovládáte sebevědomě, kontingenční tabulky pro vás nejsou problém.
*Jste precizní, pečliví a orientovaní na detail.
*Znalost účetního systému KELOC je výhodou.
*Zkušenosti z developerské nebo obchodní firmy vám dají plusové body.
Nabízíme: *Odpovídající finanční ohodnocení.
*Stravenkový paušál 123 Kč/den.
*Parkovací místo v centru Brna.
*Kafeterie - výběr benefitů podle vašich preferencí.
*Životní pojištění po dvou letech.
*Přátelské a stabilní prostředí české rodinné firmy, kde na vás záleží....
Petr Hykel THEONES, tel. 420775787062, Advantage Consulting s.r.o., Orlí 36, 602 00, Brno Palác Magnum, Orlí 36, 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Účetní v rodinné společnosti (35000 - 50000,- Kč)
Buď součástí menšího týmu, kde budeš mít na starost jak účetní agendu, tak mzdy i personalistiku. Získáš práci na HPP ve firmě, která si zakládá na individuálním přístupu ke každému zaměstnanci. Zapojíš se také do digitalizace agendy, která ti usnadní každodenní práci. Lákavé?
Pošli mi životopis a přihlas se do výběrového řízení na pozici:
ÚČETNÍ V RODINNÉ SPOLEČNOSTI (35-50.000 Kč)
Popis práce: * Účtování faktur, pokladny, banky
* Spolupráce s daňovým poradcem
* Zpracování mezd (cca 50 zaměstnanců)
* Komunikace s úřady (ČSSZ, ZP, FÚ)
* Evidence pracovněprávních dokumentů
Požadujeme: * SŠ vzdělání ekonomického zaměření
* Praxi na pozici účetní - min. 5 let
* Zkušenost se zpracováním mezd
* Znalost zákonů z oblasti účetnictví i mezd
* Zkušenost s digitální agendou a softwarem ABRA - výhodou
Nabízíme: * Smlouvu na HPP
* Dny volna navíc
* Flexibilní pracovní dobu s pevným jádrem
* Příspěvek na stravování
* Školení a kurzy
* Lokalitu: okres Tábor
...
Ing. Drozdová Eva, tel. 420775474380, Advantage Consulting s.r.o., Orlí 36, 60200, Brno Palác Magnum, Orlí 36, 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Vedoucí účetního oddělení (60000 - 70000,- Kč)
Za každou dobře fungující firmou stojí někdo, kdo má v číslech naprostý pořádek. Někdo, kdo se nezalekne závěrky, auditu ani složitější DPH. Někdo, kdo dokáže převzít odpovědnost - a zároveň má prostor pracovat po svém.
Nečeká vás rutina - čeká vás respektovaná pozice, zdravě ambiciózní tým a vedení, které ví, že bez dobré účetní to prostě nejde.
Popis práce: * Ucelené vedení účetní agendy středně velké firmy s výrobní a obchodní činností
* Samostatná příprava měsíčních i ročních účetních uzávěrek a spolupráce na auditu
* Kontrola a účtování majetku, zásob, rezerv, dohadných položek i zahraničních operací
* Dohlížení na správnost DPH včetně zvláštních režimů (přenesení daňové povinnosti, OSS)
* Komunikace s auditory, úřady, bankami a poradci
* Vedení menšího týmu účetních a úzká spolupráce s kolegy z ekonomického a obchodního oddělení
* Spoluúčast na nastavování efektivních a moderních procesů v rámci účetnictví i celé firmy
Požadujeme: * Ekonomické vzdělání (SŠ/VŠ)
* Praxe jako hlavní účetní (alespoň 3 roky)
* Výborná znalost české účetní legislativy a daňové předpisy
* Zkušenosti s audity a orientace v zákulisí účetní závěrky
* Umět pracovat v systému POHODA
Nabízíme: * Českou rodinnou společnost
* 25 dní dovolené
* Školení a vzdělávání
* Stravenky v hodnotě 110 Kč/den
* Motivační ohodnocení (měsíční prémie a roční odměny)
* Lokalita: Svitavy...
Malá Nikola, tel. 420773773884, Advantage Consulting s.r.o., Špitálské náměstí 3517/1a, 40001, Ústí nad Labem Špitálské náměstí 3517/1a, 400 01 Ústí nad Labem, odeslat odpověď na inzerátacjobs
požadované hledání nebylo úspěšné !
+ vyhledejte další podobné pracovní nabídky !
Navštivte i další profesní rubriky JobMasteru!
Prohlédněte si kompletní seznam novinek v tomto týdnu!