Najdi na této stránce:

Filtry pro vyhledávání:

němčina ruština ABSOLVENTI
angličtina francouzština italština


Hledej podle mapy:

aktivní mapavolná místa v Prazevolná místa v jižních Čecháchvolná místa na Brněnsku a jižní Moravěvolná místa na Karlovarskuvolná místa na Královéhradeckuvolná místa na Libereckuvolná místa na Ostravskuvolná místa na Olomouckuvolná místa na Pardubickuvolná místa na Plzeňskuvolná místa ve středních Čecháchvolná místa v Ústí .n. L. a okolívolná místa na Vysočiněvolná místa na Zlínsku
... čtení databáze ...
... searching the database ...

Navštivte také:

Horké novinky
tohoto týdne

přihlásit se ZDARMA
k odběru novinek

home

GEOLOKACE - aneb...

objednat inzerát

vyhledávací panel ano / ne
JobMaster - Obchodní profese   

Obchodní profese


   ... obchodník, sales representative, obchod, prodej, marketing ... nabídky zaměstnání z celé ČR  

Všechny inzeráty vloženy            (nové nabídky opět v pondělí ráno)

dnešní aktuální nabídka pracovních příležitostí v oboru Obchodní profese




»Obchodní a marketingový specialista pro b2b sféru, ref.č.m- 198

logo inzerenta

Pro našeho klienta, společnost zaměřující se na kontrolní činnosti v oblasti automobilového průmyslu, hledáme vhodné kandidáty na pozici OBCHODNÍ A MARKETINGOVÝ SPECIALISTA PRO B2B SFÉRU s těmito předpoklady:- prokazatelná praxe v oblasti obchodu a marketingu- orientace v oblasti strojírenství, automotive- SŠ/VŠ vzdělání nebo zkouška z profesní kvalifikace "Specialista marketingu" (kód: 66-021-N) nebo "Obchodní zástupce" (kód: 66-015-M) dle zákona 179/2006 Sb.- výborná znalost ČJ a komunikativní znalost AJ- znalost marketingových a analytických nástrojů- prozákaznický přístup, vynikající prezentační dovednosti a tah na brankuNáplní Vaší práce bude zejména:- budování, řízení a rozvíjení obchodních a marketingových aktivit- přímá zodpovědnost za plnění obchodních a marketingových cílů- akviziční činnost- péče o stávající zákazníky- vedení obchodních jednání, obchodní komunikace s B2B zákazníky celé ČR- tvorba a realizace mediálního plánu- tvorba a realizace marketingového a obchodního konceptu komunikace a prodeje s B2B cílovou skupinou- zodpovědnost za corporate brand, corporate design, corporate identity- návrhy, zajištění, realizace kampaní, výstav a veletrhů, statistiky, vyhodnocení- realizace on-line marketingu, web prezentace- návrhy marketingových materiálů (mailiing, newsletter, print...)- vyhodnocování efektivity použitých médií, monitoring trhuNabízíme:- kreativní práci v nově budovaném oddělení firmy- příležitost k seberealizaci- odpovídající finanční ohodnocení zčásti založené na osobním výkonu- firemní benefityPracoviště: BrnoNástup: dohodou
Děkujeme za Váš zájem o tuto pozici. Pokud Vás, v průběhu 14 dnů od přijetí Vašeho životopisu, nebudeme kontaktovat, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému uchazeči. Odpovědí na tento inzerát či zasláním Vašich osobních materiálů do společnosti APROFES, s.r.o. dáváte souhlas ke zpracování a uchování Vašich osobních údajů dle zákona č. 101/2000 Sb., O ochraně osobních údajů.



Pracoviště: Jihomoravský kraj
praha@aprofes.czaprof, tel. 603 456 779, APROFES, s.r.o., Freyova 27, 190 00 Praha 9.

»Obchodník - celá ČR


Obchodní firma hledá do svého týmu schopné obchodníky na navolané schůzky. Zabýváme se finančnictvím, realitami a korporátním byznysem. Požadujeme komunikativnost, profesionální vystupování, znalost práce na PC, minimálně středoškolské vzdělání a především pracovitost. Nabízíme fix plus velmi slušné finanční ohodnocení, vzdělávání a kariérní růst, benefity jako je notebook, tiskárnu, simkartu s neomezeným voláním, zdarma POV, příspěvek na kancelář atd..

Pohovory budou probíhat v Havlíčkově Brodě, místo výkonu práce je možno z celé ČR
Své životopisy posílejte na artery@seznam.czradek

»Prodejce nových nákladních vozů

logo inzerenta

Máte zkušenosti s prodejem nových nákladních vozů? Jste energičtí, aktivní a máte rádi výzvy? Potom hledám právě Vás! Náplň práce: - prodej nových nákladních vozů - vyhledávání nových klientů - péče o stávající klienty - vytváření aktuální databáze klientů Nástup: září 2014 Spolupráce na 1 rok. Plat: fixní částka + provize z prodeje Oblast: Střední Čechy
Požadujeme: - min. SŠ vzdělání - praxe na pozici prodejce nutná (prodej nákladních vozů, stavebních strojů, apod.) - nutná orientace v oblasti nákladních vozů - znalost němčiny a angličtiny je výhodou, nikoliv podmínkou - příjemné vystupování - znalost práce na PC - řidičský průkaz skupiny B, C je výhodou
Nabízíme: - zázemí velké společnosti - služební vůz i k soukromým - motivační provizní systém - možnost profesionálního rozvoje, aktivní zaškolení - 20 dní dovolené ( po 3 letech 25 dní dovolené) - životní úrazové pojištění
Pracoviště: Praha hl.m.
GRAFTON RECRUITMENT s.r.o., Team Assistant, bc@grafton.czgrafton, (+420) 242 456 650

»PRODEJCE STAVEBNÍCH a KOMUNÁLNÍCH STROJŮ pro region Prahy a středních Čech

logo inzerenta

Baví Vás technický obchod a rádi si řídíte čas podle vlastních potřeb? Pak Vás určitě zaujme následující nabídka. Stabilní společnost s celorepublikovou působností se zaměřením na stavební a komunální stroje hledá vhodného kandidáta na pozici: PRODEJCE STAVEBNÍCH a KOMUNÁLNÍCH STROJŮ pro region Prahy a středních Čech Náplň práce: * prodej stavebních a komunálních strojů v rámci Prahy a okolí * akvizice nových klientů a uzavíraní obchodních případů * každodenní komunikace se zákazníkem a rozvoj svého regionu * práce v terénu * evidence obchodních případů
Požadujeme: * DOBRÉ KOMUNIKAČNÍ A PREZENTAČNÍ SCHOPNOSTI-OBCHODNÍHO DUCHA * zkušenost v technickém obchodu je podmínkou * min. SŠ vzdělání * samostatnost, kreativita a časová flexibilita * chuť cestovat a učit se novým věcem * řidičský průkaz sk. B
Nabízíme: - cestovné, příspěvky na stravování - bonusová složka mzdy za úspěšné projekty - služební telefon a notebook - automobil i k soukromým účelům - zázemí stabilní mezinárodní společnosti
Pracoviště: Praha hl.m.
GRAFTON RECRUITMENT s.r.o., Pálffy Alexander, alexander.palffy@grafton.czgrafton, (+420) 242 456 610

»PRODEJNÍ ASISTENT/KA DO LUXUSNÍ PRODEJNY V CENTRU PRAHY

logo inzerenta

Pro našeho významného klienta hledáme vhodné kandidáta na pozici PRODEJNÍ ASISTENT/KA. Náplň práce: - zákaznický servis a poskytování služeb zákazníkům - udržování dobrých vztahů s novými i stávajícími klienty - práce na pokladně - asistence vedoucímu prodejny - organizace chodu prodejny Lokalita: Praha 1
Požadujeme: - SŠ/VŠ vzdělání - praxe v prodeji ideálně v oblasti šperků, hodinek, elektroniky, či luxusní módy - vynikající prodejní dovednosti - aktivní prodej, profesionální a osobní přístup k zákazníkům - znalost anglického a ruského jazyka na komunikativní úrovni - zkušenost s prací s programem Pohoda výhodou - spolehlivost, komunikační a organizační dovednosti
Nabízíme: - zázemí silné společnosti - pravidelné bonusy dle obratů z prodeje - prostředí luxusní prodejny - lokalita v centru Prahy
Pracoviště: Praha hl.m.
GRAFTON RECRUITMENT s.r.o., Team Assistant, bc@grafton.czgrafton, (+420) 242 456 650

»Vedoucí prodeje, ref.č. m-195

logo inzerenta

Našim klientem je největší evropská síť obchodů se spotřebním materiálem pro tiskárny : inkoustové kazety, tonery, plnící sady, papíry a speciální papíry.V rámci posílení týmu v ČR hledáme pracovníka s těmito požadavky.- aktivní znalostí italštiny ( denní využití) - podmínkou!- ŘP sk .B- přirozená autorita- časově flexibilní osobnost- zkušenosti s vedením a motivací podřízených - jsou podmínkou- praxe v obchodí sféře je výhodou- dobrá znalost ExcelVašim úkolem bude:- Kontrola pěti MO prodejen v rámci ČR, včetně kontroly práce prodavačů- kontrola plnění plánu a cílů- motivace podřízených k plnění plánů a dodržování zásad školení a chování k zákazníkům- v případě nepřítomnosti prodavačů (dovolená, nemoc), zastupuje prodavače na MO prodejnách v jednotlivých regionech- podává týdenní reporty italskému majiteli- provádí statistiky prodejnosti, má na starost zvyšování prodeje na MO prodejnách díky motivaci podřízených a kontroly plnění cílůPo nástupu bude pracovník proškolen u mateřské firmy v Itálii ( cca 2 týdny), poté proběhne produktové školení v ČR (cca 4-5 týdnů). Očekává se, že první dva měsíce se bude pracovník učit firemní kulturu, systém prodeje, sortiment a teprve poté bude fungovat jako vedoucí manažer pro řízení pěti MO prodejen v rámci ČR.Očekáváme osobnost s přirozenou autoritou, která dokáže namotivovat podřízené k vyšším prodejům a zejména dodržování zásad prodeje dle vnitrofemní kultury. Od pracovníka se neočekává aktivní prodej, bude však uplatňovat prodejní zásady pro kontrolu podřízených a plnění firemních cílů, včetně sledování a dodržování pro-klientského přístupu prodavačů směrem k zákazníkovi.Nabízíme:- automobil, NTB, telefon- fixní mzda 30 000,- Kč + po zapracování i prémie dle hospodářského výsledku firmy, plnění prodeje- zaškolení v Itálii
Děkujeme za Váš zájem o tuto pozici. Pokud Vás, v průběhu 14 dnů od přijetí Vašeho životopisu, nebudeme kontaktovat, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému uchazeči. Odpovědí na tento inzerát či zasláním Vašich osobních materiálů do společnosti APROFES, s.r.o. dáváte souhlas ke zpracování a uchování Vašich osobních údajů dle zákona č. 101/2000 Sb., O ochraně osobních údajů.



Pracoviště: Jihomoravský kraj
praha@aprofes.czaprof, tel. 603 456 779, APROFES, s.r.o., Freyova 27, 190 00 Praha 9.

»Web content specialist

logo inzerenta

For our significant client, an international company located in Prague, we are seeking for suitable candidates for a role of Web Content Specialist. It is a temporary position - working contract is for 6 months.

Responsibilities:

The successful candidate will be maintain all European web content and it`s micro sites and landing pages including all connected content objects (movies, pictures, banners, eBrochures, PDFs, editorials of any kind and internal newsletter). He / she will collaborate with the content author to identify new content to be adapted, maintained and updated.

Requirements:

The ideal candidate should have Bachelor Degree in web technical or equivalent education, previous experience in web content management, ideally from B2B in international company as well as ability of being multitask and creative. Fluent English is a must. The successful candidate should have excellent interpersonal, communications and very good organizational skills, good computer skills are required.

We offer:

Work in a pleasant and friendly international working environment, limited contract for 6 months, benefits for employees - meal vouchers, sick days, cafeteria system. Start date: immediately.

If you are interested in this position and you fulfil the requirements please send your CV to Renata Krausova using the reply form.

Due to the high volume of applications we now receive for each job it is often only possible to contact you if you have been shortlisted for interview. Thank you for understanding.
Pracoviště: Praha
HAYS Czech Republic, s.r.o. - Praha, e-mail: krausova@hays.czhayscr

 Navštivte i další profesní rubriky JobMasteru!
 Prohlédněte si kompletní seznam novinek v tomto týdnu!


odkazy na zajímavé stránky