»Administrátor stavebního projektu (40.000 - 45.000,- Kč)
Máte SŠ vzdělání stavebního směru? Chcete rozvíjet své zkušenosti ve stavebním oboru a v přípravě projektů? Orientujete se ve výkresech a mluvíte anglicky?
Pak mi pošlete svůj životopis!
Pro prestižní projekt v Plzni hledáme posilu na pozici:
ADMINISTRÁTOR STAVEBNÍHO PROJEKTU
Popis práce:
* Tvorba reportů a prezentací z výstavby
* Plnění požadavků projektového manažera
* Asistence při administrativních úkonech
* Komunikace s kolegy a projektovým týmem
Požadujeme:
* SŠ vzdělání stavebního směru
* Znalost MS Office (Powerpoint, Excel)
* Anglický jazyk pro orientaci v dokumentaci
* Orientaci ve výkresech
Nabízíme:
* 25 dní dovolené
* Sick days
* Mobilní telefon a notebook
* Příspěvek na stavování
* Příspěvek na volnočasové aktivity
* Příspěvek na penzijní připojištění
* Místo výkonu práce: Plzeň
* Nástup možný IHNED nebo dohodou...
Ing. Markéta Holečková, tel.: 00420778424624, Advantage Consulting s.r.o., IBC, Pobřežní 620/3, Praha 8 Karlín, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Asistent/ka / recepční - imi international Šlapanice
Společnost Simacek Facility CZ patří k významným poskytovatelům komplexních facility služeb v České republice.
Staňte se součástí společnosti jako PRECEPČNÍ - IMI INTERNATIONAL. Umíme přizpůsobit úvazky a plánovat směny dle Vašich potřeb a možností.
Popis práce:
* Zajištění plynulého chodu recepce
* Uvítání hostů a návštěv
* Přepojování telefonních hovorů, firemní pošta
* Úzká spolupráce s personálním oddělením a kolegy z ostatních oddělení
* Doplňkové práce související s nástupem nového zaměstnance (docházkové karty, výdej a administrativa pracovních oděvů,...)
* Drobná administrativa dle zadání
Požadujeme:
* Angličtinu min. na střední úrovni
* Znalost práce na PC MS Office
* Spolehlivost, dochvilnost, aktivní přístup
* Slušné jednání, chuť do práce
Nabízíme:
* 200 Kč/ hod
* Pracovní doba 3x týdně 8:00-16:30 hod
* Dlouhodobou spolupráci s individuálním přístupem
klidná, pohodová práce
* Vzdělávací kurzy, školení
* Práci v mladém a velmi přátelském kolektivu
* Moderní a čisté pracovní prostředí
* Prostředí prosperující a rostoucí společnosti
* Pravidelné vyplácení mzdy
* HPP, eventuálně DPP, DPČ
* Nástup 1.4.2024
* Pozice je vhodná pro samostatnou a energickou ženu/muže, studenty
* Místo výkonu práce: IMI Intrenacional K letišti 1804/3 627 00 Šlapanice
Zaškolení proběhne na IMI Modřice, Brno
...
Monika Kočková, tel.: 00420739291337, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Asistent/ka personálního oddělení
Máte rádi systematičnost, jste pečlivá/ý a jen tak Vás něco nerozhází? Do naší kanceláře hledáme administrativního pracovníka s přesahem do personalistiky.
<p><strong>Co Vás čeká?</strong></p><ul><li>Vyřizování administrativní agendy (korespondence, archivace dokumentů, chod kanceláře)</li><li>Evidence a zpracování cestovních příkazů</li><li>Vedení příruční pokladny (vyplácení dokladů, kontrola žádanek)</li><li>Zajištění příjímacího řízení (tvorba inzerátu, kompletace životopisů, komunikace s uchazeči)</li><li>Zajištění BOZP a PO</li><li>Vedení docházky a výkazů práce (kontrola, zpracování a předání do účtárny)</li><li>Přidělování a evidence stravenek</li></ul>
Nabízíme:
Co Vám můžeme nabídnout?
- 25 dnů dovolené
- 13. plat
- Bonusy za realizované projekty
- Příspěvek na penzijní a životní pojištění
- Stravenkový paušál
- Kancelář v centru Brna
- Klidné pracovní prostředí
- Pružná pracovní doba s pevným jádrem (9 - 14hod.)
Česká veřejná vědecká instituce.
Region: Jihomoravský kraj...
APROFES, Markéta Konečná, tel. 420777343611, e-mail: marketa.konecna@aprofes.czaprof
»Asistent/ka společnosti se zaměřením na účetnictví (40.000 - 45.000,- Kč)
Troufnete si na zpracování účetních úkonů? Domluvíte se alespoň částečně anglicky? Láká Vás zároveň pestrost a různorodost práce?
Pak neváhejte a dejte nám o sobě vědět!
Pro menší českou společnost hledáme zodpovědnou osobu, která administrativně podpoří jednatele v oblastech účetních, bankovních a logistických.
Popis práce:
* zpracovávat účetní agendu; správu podkladů, faktur, jednoduché zúčtovávání
* zpracovávat výkazy, přehledy pohledávek
* administrativně podporovat vedení společnosti
* administrativně vypomáhat oddělením ve firmě
* dojednávat dopravy
* komunikovat s dodavateli
Požadujeme:
* zkušenosti na obdobné pozici 2 roky
* znalosti účetních vazeb (často vykonávaná činnost)
* znalost AJ (emaily, telefonáty se zahraničím)
* praktické dovednosti v práci MS Office - zejména práce s Excelem
Nabízíme:
* 4 týdny dovolené + sickdays
* Roční finanční bonus
* Jazykový kurz dle výběru
* Občerstvení na pracovišti
* Vlastní kancelář
* Férové jednání
* Termín nástupu: IHNED/dle domluvy
* Lokalita: Praha 4
...
Bc. Magdalena Kosorinová, tel.: 00420778407766, Advantage Consulting s.r.o., IBC, Pobřežní 620/3, Praha 8 Karlín, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Back office Řečkovice (25.000 - 30.000,- Kč)
Poohlížíte se po změně zaměstnání? Hledáte pracovní příležitost v administrativě a disponujete příjemným vystupováním? Chcete pracovat pro rodinnou společnost a být významným a spolehlivým článkem této společnosti?
Pak mi pošlete Váš životopis a přihlaste se do výběrového řízení na pozici:
BACK OFFICE ŘEČKOVICE (okolo 30.000 Kč)
Popis práce:
* Naskladňování zboží
* Správa centrálního mailu
* Zakládání karet zákazníků a komunikace s nimi
* Zadávání objednávek do systému
* Objednávání zboží u dodavatele
* Správa agendy katalogů
* Komunikace s obchodním odd. a skladem
Požadujeme:
* SŠ vzdělání
* Znalost balíčku MS OFFICE
* Zkušenosti z obdobné pozice
* Znalost programu Money S5 - výhodou
* Anglický jazyk pro potřeby emailové komunikace
* Aktivitu, samostatnost, komunikativnost a příjemné vystupování
Nabízíme:
* Práci v rodinné stabilní společnosti
* Příplatky za odpracované roky
* Týden dovolené navíc
* 2 Sickdays
* Příspěvek na stravování
* Příspěvek na jazykové kurzy
* Místo výkonu práce: Brno Řečkovice...
Ing. Renáta Galečková, tel.: 00420773773887, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Customer service - German + English (40.000 - 50.000,- Kč)
Do you want to work in customer service and use your fluency in German and English? Are you communicative, energetic and do you put the customer first? Excellent!
Send us your CV in English and start working as:
CUSTOMER SERVICE - GERMAN + ENGLISH (40-50.000 CZK)
Popis práce:
* Handling customer requests.
* Communication in German and English
* Participation in innovative projects.
* Working in an internal system.
Požadujeme:
* German language - excellent - C1/C2
* English language - communicative - B2
* Knowledge of working with PC.
* Willingness to work in customer service
Nabízíme:
* SIGNING BONUS
* 100% Home Office option
* Up to 25 days holiday
* Daily use of languages
* Cafeteria
* Multisport card
* Meal allowance
* Discounts on company products
* Supplements and bonuses
* Educational courses and training
* Opportunity for career growth
* Location: Brno - city...
Tereza Suttrová, tel.: 00420775877788, Advantage Consulting s.r.o.,, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»German + English customer service (44.000 - 53.000,- Kč)
Do you want to work in customer service and use your fluency in German and English? Does working in a call centre suit you? Are you communicative, energetic and do you put the customer first? Excellent!
Send us your CV in English and start working as:
GERMAN + ENGLISH CUSTOMER SERVICE (44-53.000 Kč)
Popis práce:
* Handling customer requests
* Communication in German and English
* Participation in innovative projects
* Working in an internal system
Požadujeme:
* German language - excellent - C1/C2
* English language - communicative - B2
* Knowledge of working with PC
* Willingness to work in customer service
Nabízíme:
* SIGNING BONUS
* 100% Home Office option
* Up to 25 days holiday
* Daily use of languages
* Cafeteria
* Multisport card
* Meal allowance
* Discounts on company products
* Supplements and bonuses
* Educational courses and training
* Opportunity for career growth
* Location: Brno - city...
Tereza Suttrová, tel.: 00420775877788, Advantage Consulting s.r.o.,, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Hledá se interim HRBP - zn. ihned! (45.000 - 65.000,- Kč)
Hledám zkušeného HRBP! Jste momentálně ve fázi rozhodování, co dál? Nemáte jisté zaměstnání a než se nalezne nechcete viset na úřadu práce? Právě hledám pro našeho klienta záskok za jejich interního personalistu! Jsi schopen/a tuto funkci zastat a být podporou odd. na dobu určitou? Bereš to? Výborně, zašli mi životopis a já tě ráda představím tvým dočasným kolegům!
Popis práce:
* Podpora HR a účetního oddělení - vstupní, výstupní formality, dokumentace, docházka, podklady pro mzdy atd.
* Vedení výběrových řízení, selekce kandidátů, příslušná dokumentace a evidence
* Starost o stávající zaměstnance
* Aktivní podílení se na náborové činnosti
* Komunikace a aktualizace potřeb oddělení napříč společností
* Reporty
Požadujeme:
* Vzdělání nerozhoduje
* Praxe na pozici interního HR
* Orientace v pracovněprávní legislativě
* Praxe v MS Office, interních systémech
* AJ - na komunikativní úrovni - výhodou
* Flexibilita, pečlivost, milý a aktivní přístup
* Ochota práce na dobu určitou/cca 4 měsíce
* Nástup od dubna!
Nabízíme:
* Dohodneme adekvátní nástupní mzdu
* Flexibilní pracovní doba
* Příjemné prémie
* Osobní ohodnocení
* 5 týdnů dovolené
* Bonus za docházku až 3.000Kč
* Dotovaná strava v místní kantýně
* Příspěvky na penzijní připojištění - 500 Kč
* Možnost využít MultiSport kartu
* Odměna při pracovních výročích
* Příspěvky na rekreaci dětí zaměstnanců
* Propracovaný zaškolovací systém
* Místo výkonu: Brno...
Jana Srncová, tel.: 00420775474383, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Hledáme pracovníky z Mělníka a okolí
Hledáte dlouhodobé zaměstnání? Zkuste to s námi! Jsme personální agentura zajišťující nástup přímo do kmene společností v MĚLNÍKU a ŠIROKÉM OKOLÍ.
Zašlete svůj životopis na hola@acjobs.cz , podrobnosti s Vámi ráda proberu telefonicky!
Popis práce:
* dělnické pozice různých specializací
* THP pozice různých odborností
* administrativní pozice
Požadujeme:
* vzdělání dle Vašeho zaměření
* ochotu pracovat
* ochotu se dále učit
Nabízíme:
* zaměstnání do kmene společnosti
* mzdu respektující úroveň znalostí a zkušeností
* benefity dle konkrétního zaměstnavatele
* místo výkonu práce: MĚLNÍK A OKOLÍ...
Irena Holá, tel.: 00420775787777, Advantage Consulting s.r.o., BEA Centrum Olomouc, tř. Kosmonautů 1288/1, 779 00 Olomouc, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Hledáme pracovníky z okolí Prostějova (25.000 - 40.000,- Kč)
Nabízíme vám dlouhodobé zaměstnání v prosperující společnosti, která umí své zaměstnance spravedlivě ohodnotit. Pracovat budete přímo v kmeni společnosti.
Pošlete mi životopis na hola@acjobs.cz, vše s vámi proberu telefonicky.
Popis práce:
* dle specializace a Vašich zkušeností :))
* dělnické pozice různých specializací
* THP pozice různých odborností
* administrativní pozice
Požadujeme:
* vzdělání dle Vašeho zaměření
* ochotu pracovat
* ochotu se dále učit
Nabízíme:
* zaměstnání do kmene společnosti
* mzdu respektující úroveň znalostí a zkušeností
* benefity dle konkrétního zaměstnavatele
* místo výkonu práce: Prostějovsko...
Irena Holá, tel.: 00420775787777, Advantage Consulting s.r.o., BEA Centrum Olomouc, tř. Kosmonautů 1288/1, 779 00 Olomouc, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Hledáme pracovníky z Olomouckého kraje
Hledáte dlouhodobé zaměstnání? Zkuste to s námi! Jsme personální agentura zajišťující nástup přímo do kmene společností v OLOMOUCKÉM KRAJI.
Zašlete svůj životopis na hola@acjobs.cz, podrobnosti s Vámi ráda proberu telefonicky!
Popis práce:
* dělnické pozice různých specializací
* THP pozice různých odborností
* administrativní pozice
Požadujeme:
* vzdělání dle Vašeho zaměření
* ochotu pracovat
* ochotu se dále učit
Nabízíme:
* zaměstnání do kmene společnosti
* mzdu respektující úroveň znalostí a zkušeností
* benefity dle konkrétního zaměstnavatele
* místo výkonu práce: Olomoucký kraj...
Irena Holá, tel.: 00420775787777, Advantage Consulting s.r.o., BEA Centrum Olomouc, tř. Kosmonautů 1288/1, 779 00 Olomouc, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»HR consultant - od 26.500 Kč+skvělé benefity
Hej TY! TY, co máš kuráž, bystrou mysl, komunikaci kadence kulometu a fakt bys chtěl/a získat práci v personální agentuře! Protože jestli už máš dokonce praxi jako personalista nebo jsi se jím chtěl/a vždycky stát - hledáme právě TEBE! Nečekej! Představ se mi v životopise a staň se naším novým kolegou!
Popis práce:
* Čeká tě pestrá práce v SUPER týmu
* Denní komunikace s klienty a uchazeči o zaměstnání
* Aktivní a kreativní tvorba inzerce, příslušná administrativa
* Vyhledávání nových pracovních příležitostí
* Péče o stávající zákazníky a specifikace jejich požadavků
* Aktivní vyhledávání potencionálních kandidátů, jejich selekce a prezentace
* Práce v interním systému, reporty
* Účast na poradách, školeních a hlavně našich firemních akcích
Požadujeme:
* Školu - nejlépe dokončenou
* Předchozí praxi na podobné pozici s otevřenou náručí vítáme
* PC - Balíček MS Office, interní systémy
* AJ/NJ - cizí jazyk se vždycky hodí
* Vytříbená slovní zásoba
* Aktivní přístup
* Milá povaha se smyslem pro humor
* Ochota pracovat na sobě
* ŘP - sk. B - aktivní řidič/ občasné schůzky
Nabízíme:
* Nástupní plat od 26.500 Kč
* Velmi příjemné prémie
* Kvartální odměny
* Osobní ohodnocení
* Motivační soutěže o hodnotné ceny
* Stravenkový paušál
* Flexibilní pracovní dobu
* Možnost částečného Homeoffice
* 20 dní dovolené + 5 dní Sick days
* Občerstvení na pracovišti
* Sodexo benefitní kartu
* Čtyřdenní pracovní týden
* Příspěvky na vzdělávací kurzy
* Možnost profesního i platového růstu
* Kancelář v BRNĚ
...
Jana Srncová, tel.: 00420775474383, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»HR parťák s obchodním duchem (25.000 - 45.000,- Kč)
Znovu rozšiřujeme tým! Považuješ se za člověka, co umí číst myšlenky a ví přesně, co říct v daný okamžik? Neboj, nehledám supermana, ale člověka plného empatie, rozhodnosti a kritického myšlení, který bude schopný naslouchat. A jestli k tomu umíš prodat i Eskymákovi sníh, pak neváhej a pošli mi svůj životopis. Budu se na tebe těšit u pohovoru na pozici:
HR PARŤÁK S OBCHODNÍM DUCHEM (25-45.000 Kč)
Popis práce:
* Umožňovat lidem být v životě profesně šťastnými
* Doporučování vhodných kandidátů na různé pracovní pozice společnostem působících v různých odvětvích dle jejich specifikací a společně vytvořeného kompetenčního modelu
* Získávání nových klientů z různých odvětví a navazování skvělých vztahů pro dlouhodobou spolupráci (chceme, abys byl první člověk, na kterého si klient vzpomene, když potřebuje obsadit pozici)
* Administrativní činnost a reporting - pro lepší orientaci ve stavu daných projektů
* Radost ze skvěle odvedené práce :o)
Požadujeme:
* Středoškolské, ideálně však vysokoškolské vzdělání
* Výhodou pro tebe bude zkušenost v rámci HR jako konzultant nebo recruiter
* Profesionalitu, empatii a především smysl pro humor (přesto, že s obchodními partnery nebo uchazeči o zaměstnání jednáme na vysoce profesionální úrovni, panuje u nás v týmu velmi neformální atmosféra, není nouze o sarkastické poznámky a humorné situace)
* Obchodní dovednosti a silný tah "na branku" (pokud budeš mít zkušenosti z obchodu, jenom dobře)
* Angličtina výhodou
* Cílevědomou a zodpovědnou osobnost
Nabízíme:
* Silné a zkušené zázemí české personální agentury, která vloni oslavila 18 let
* Možnost pracovního uplatnění jak pro zkušeného recruitera, tak pro čerstvé absolventy
* Možnost posunu na pozici Team Leader
* Flexibilní pracovní dobu, možnosti práce z domu, odborné kurzy, ... a mnoho dalších benefitů zpříjemňujících (nejen) práci
* Technické vybavení umožňující plně profesionální práci - i pro soukromé užití
* Pracovní prostředí, ve kterém se z kolegů stávají přátelé (chceme, aby se člověk do práce těšil a práce ho bavila)
* Občas přísnou, ale většinu času usměvavou, nápomocnou a motivující šéfovou se smyslem pro humor :O)
* Místo výkonu práce: Brno...
Ing. Markéta Kurowski, tel.: 00420773799240, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36, 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»HR systémový amdinistrátor (45.000 - 55.000,- Kč)
Máte znalosti v oblasti konfigurace systému, aktualizací a podpory uživatelů? Vaše vášeň spočívá v každodenní správě a údržbě HR technologií? Anglický jazyk ovládáte na komunikativní úrovni a vašim cílem je se neustále profesně posouvat? V tom případě jste to Vy, koho hledáme! Tak neváhejte a zašlete nám Váš životopis v českém i anglickém jazyce!
Dynamická spolčenost hledá posilu na pozici:
HR SYSTÉMOVÝ AMDINISTRÁTOR (OD 45.000 KČ)
Popis práce:
* Správa personálního informačního systému
* Analýza dat ke zlepšení HR strategií a procesů
* Poskytování datových vstupů pro měsíční uzávěrku, prognózy, rozpočet aj.
* Školení zaměstnanců
* Aktivní spolupráce na projektech
Požadujeme:
* SŠ/VŠ vzdělání
* Praxe na obdobné pozici
* Anglický jazyk na komunikativní úrovni
* Znalost MS Office
* Organizovanost, komunikativnost, odpovědnost
Nabízíme:
* Flexibilní pracovní doba
* Bonusy a prémie
* Příspěvek na dopravu
* Příspěvek na penzijní připojištění
* Týden dovolené navíc
* Dotované stravování
* Vzdělávací kurzy
* Lokalitu: okres Nový Jičín
...
Bc. Barbora Křížkovská, tel.: 00420775787069, Advantage Consulting s.r.o., Jurečkova 18, 702 00 Ostrava, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Interní personalista - od 45.000 Kč (45.000 - 50.000,- Kč)
Máš již praxi jako personalista nebo náborář a toužíš se prosadit ve firmě, kde si tvého nadání pro správnou volbu budou vážit? Dokážeš tlumočit veškeré požadavky i v anglickém jazyce? Chceš stát po boku výborného HR Manažera a být jeho pravou rukou? Pak se mi neváhej představit v životopise a staň se právě ty posilou našeho HR oddělení!
Popis práce:
* Kompletní záštita HR oddělení
* Vedení výběrových řízení, selekce kandidátů, příslušná dokumentace a evidence
* Tvorba náborové činnosti
* Aktivní zastupování a prezentace společnosti
* Komunikace a aktualizace potřeb oddělení napříč společností i v globálním měřítku
* Rozvoj, adaptace a vzdělávání zaměstnanců
* Reporty a analýzy
Požadujeme:
* SOU/SŠ - obor nerozhoduje
* Požadujeme předchozí praxi na podobné pozici
* PC - Balíček MS Office, interní systémy
* AJ - komunikativní úroveň
* Vytříbená slovní zásoba
* Aktivní přístup
* Milá povaha se smyslem pro humor
* Ochota pracovat na sobě
* ŘP - sk. B - aktivní řidič/ občasné schůzky
* Ochota dojíždět do místa výkonu - kancelář v Hodoníně
Nabízíme:
* Nástupní plat od 45.000 Kč
* Velmi příjemné prémie
* Osobní ohodnocení
* Stravenkový paušál
* Flexibilní pracovní dobu
* 25 dní dovolené
* Sick days
* Občerstvení na pracovišti
* Příspěvky na vzdělávací kurzy a dopravu
* Firemní akce
* Možnost profesního i platového růstu
* Místo výkonu: HODONÍN...
Jana Srncová, tel.: 00420775474383, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Junior účetní (40.000 - 45.000,- Kč)
Troufnete si na zpracování účetních úkonů? Domluvíte se alespoň částečně anglicky? Láká Vás zároveň pestrost a různorodost práce?
Pak neváhejte a dejte nám o sobě vědět!
Pro menší českou společnost hledáme zodpovědnou osobu, která administrativně podpoří jednatele v oblastech účetních, bankovních a logistických.
Popis práce:
* Evidence a správa podkladů a faktur
* Jednoduché zaúčtování a předání podkladů externí účetní
* Zpracování výkazů a přehledů pohledávek
* Administrativní podpora vedení společnosti
* Zajištění přeprav
* Komunikace s dodavateli
Požadujeme:
* SŠ/VŠ vzdělání
* Znalost základních účetních úkonů (faktury, dobropisy)
* Uživatelskou znalost MS Excel
* Znalost ABRA účetního systému - výhodou
* Pečlivost a učenlivost
Nabízíme:
* 4 týdny dovolené + sickdays
* Roční finanční bonus
* Jazykový kurz dle výběru
* Občerstvení na pracovišti
* Vlastní kancelář
* Férové jednání
* Termín nástupu: IHNED/dle domluvy
* Lokalita: Praha 4
...
Bc. Magdalena Kosorinová, tel.: 00420778407766, Advantage Consulting s.r.o., IBC, Pobřežní 620/3, Praha 8 Karlín, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Junior účetní - i pro absolventy (37.000 - 42.000,- Kč)
Dokončili jste právě vzdělání v oboru ekonomiky? Chcete se zdokonalovat v účetnictví a učit se novým věcem? Pokud ano, pošlete nám svůj životopis!
Významná výrobní společnost hledá vhodného kandidáta na pozici:
JUNIOR ÚČETNÍ - I PRO ABSOLVENTY (37-42.000 KČ)
Popis práce:
* spolupráce se mzdovou účetní
* zpracování podkladů pro mzdy
* administrativa spojená s nástupem zaměstnanců
* příprava reportů pro vedení společnosti
* spolupráce s ostatními odděleními
Požadujeme:
* SŠ vzdělání obor ekonomie
* krátká praxe v účetnictví výhodou
* dobrá znalost MS Office
Nabízíme:
* 25 dní dovolené
* pružná pracovní doba
* příspěvek na stravování
* obsáhlý benefitní program
* příspěvek na penzijní připojištění
* jazykové a vzdělávací kurzy
* příjemné pracovní prostředí
* firemní akce
* nástup možný IHNED
* místo výkonu práce: Jihlava...
Renata Vejražková, tel.: 00420739428372, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Kolega na personální odd. - mzda + benefity (40.000 - 55.000,- Kč)
Máš již praxi jako personalista nebo náborář a toužíš se prosadit ve firmě, kde si tvého nadání pro správnou volbu budou vážit? Dokážeš tlumočit veškeré požadavky i v anglickém jazyce? Chceš stát po boku výborného HR Manažera a být jeho pravou rukou? Pak se mi neváhej představit v životopise a staň se právě ty posilou našeho HR oddělení!
Popis práce:
* Kompletní záštita HR oddělení
* Vedení výběrových řízení, selekce kandidátů, příslušná dokumentace a evidence
* Tvorba náborové činnosti
* Aktivní zastupování a prezentace společnosti
* Komunikace s úřady a externími poskytovateli služeb
* Rozvoj, adaptace a vzdělávání zaměstnanců
* Reporty a analýzy
Požadujeme:
* SOU/SŠ - obor nerozhoduje
* Požadujeme předchozí praxi na podobné pozici
* PC - Balíček MS Office, interní systémy
* AJ - komunikativní úroveň
* Vytříbená slovní zásoba
* Aktivní přístup
* Milá povaha se smyslem pro humor
* Ochota pracovat na sobě
* ŘP - sk. B - aktivní řidič/ občasné schůzky
Nabízíme:
* Nástupní mzda dle zkušeností
* Velmi příjemné prémie
* Pravidelné navyšování mezd
* 13. plat
* Flexibilní pracovní doba
* Osobní ohodnocení
* Stravenkový paušál
* Občerstvení na pracovišti
* Dotovaná strava
* 25 dní dovolené
* Sick days
* Příspěvky na vzdělávací kurzy a dopravu
* Firemní akce
* Možnost profesního i platového růstu
* Místo výkonu: okr. Louny...
Jana Srncová, tel.: 00420775474383, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Komunikační suverén do kanclu! - až 60.000kč
Vítám Vás u zkůžky talentového rozpoznáváňá!
Ten, který toto dočte až do konca a nezakokce sa, jak prvnička, keď na ňu mrkne arašída v reklamě na tatranky má první štacu prakticky za sebů.
Do našeho nebeského týmu Recruiterů ve Štatlu zháňáme adekvátní posilu - a keď pravím posilu, tým myslím, že ťa ani tento náborový plátek nerozháže, ale pudeš, pošleš mě životopis a v něm bude stát, že za to budeš stát!
Prosím pěkně moralisti, lingvisté a další brbloni, majůc nuktání mňa tu pranýřovat teď přestanů luštit, co je tu napsané a půjdů si stěžovat do nejaké fajné skupiny na fejsbůku. Na ostatní sa těším!
Popis práce:
* Čeká ťa práca v příjemném kanclu s výhledem skorem jak na Time Square
* Budeš echtovně šperkovat svůj komunikační um
* Čeká ta vymýšlání vlastní potrefené inzerce
* Halda volání a psaní
* Staneš sa nadějů - mnohým pomožeš dostat vysněnů prácu
* Zároveň sa staneš šanců pro firmy, aby konečně měli vysněného zaměstnanca
* A budeš v tom chcet byt nadmíru dobrý - bo sa budeš učit od najlepších - NE ode mňa! - pravím od nalepších
* Mňa možeš ve chvilce volna sledovat, jak sa točím na židli
Požadujeme:
* Střední školu byste mohli mět dodělanů
* Vítáme praxu na podobnéj pozici
* Čuňu měj ostrů, ale né sprostů
* Další jazyk vítáme - jak vidíš
* Otevřená mysl, schopnosť neztratit sa cestů do rachoty a chuť na sobě zapracovat
* Na PC potřebujem iné majstrštiky než postování obrázků na socíálních síťách
* Jít naproti všemu neznámému, lapit to a ochočit!
Nabízíme:
* Nejaký plat dostaneš - fix od 26.500Kč - je na tobě
* Máme tu k temu směšné prémie - výplatnica ti čuňu fakt roztáhne
* Kvartální plačtivé odměny - budeš řvat od radosti!
* Práca sa flexibilně roztahuje kludně do celého dňa
* Je možné pracovat hen aj tuná
* K odpočinku u kaluže 20 dní zadarmo
* Je ti šoufl - vem si Sick Day - máš 5
* Kafe ti udělajů, oběd ti donesů
* Sů tu různé zábavy, tancovačky a sportovačky
* Makáš fakt echtovně? Pak máš aj v pátek volno - ale šéfovéj to neříkaj!
* Dostaneš skvělé zaučení a eště skvělejších kolegů
* Nafasuješ mobil, noťas, točící židlu a písničku na uvítanů
* Kancelář máš v BRNĚ...
Jana Srncová, tel.: 00420775474383, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Komunikativní kolega/yně do PA - práce snů! (26.500 - 60.000,- Kč)
Hej TY! TY, co máš kuráž, bystrou mysl, komunikaci kadence kulometu a fakt bys chtěl/a získat práci v personální agentuře! Protože jestli už máš dokonce praxi jako personalista nebo jsi se jím chtěl/a vždycky stát - hledáme právě TEBE! Nečekej! Představ se mi v životopise a staň se naším novým kolegou!
Popis práce:
* Čeká tě pestrá práce v SUPER týmu
* Denní komunikace s klienty a uchazeči o zaměstnání
* Aktivní a kreativní tvorba inzerce, příslušná administrativa
* Vyhledávání nových pracovních příležitostí
* Péče o stávající zákazníky a specifikace jejich požadavků
* Aktivní vyhledávání potencionálních kandidátů, jejich selekce a prezentace
* Práce v interním systému, reporty
* Účast na poradách, školeních a hlavně našich firemních akcích
Požadujeme:
* Školu - nejlépe dokončenou
* Předchozí praxi na podobné pozici s otevřenou náručí vítáme
* PC - Balíček MS Office, interní systémy
* AJ/NJ - cizí jazyk se vždycky hodí
* Vytříbená slovní zásoba
* Aktivní přístup
* Milá povaha se smyslem pro humor
* Ochota pracovat na sobě
* ŘP - sk. B - aktivní řidič/ občasné schůzky
Nabízíme:
* Nástupní plat od 26.500 Kč
* Velmi příjemné prémie
* Kvartální odměny
* Osobní ohodnocení
* Motivační soutěže o hodnotné ceny
* Stravenkový paušál
* Flexibilní pracovní dobu
* Možnost částečného Homeoffice
* 20 dní dovolené + 5 dní Sick days
* Občerstvení na pracovišti
* Sodexo benefitní kartu
* Čtyřdenní pracovní týden
* Příspěvky na vzdělávací kurzy
* Možnost profesního i platového růstu
* Kancelář v BRNĚ
...
Jana Srncová, tel.: 00420775474383, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Koordinátor obchodních projektů - od 42.000kč+benefity
Máte již zkušenosti z výrobní firmy s prací na vlastních projektech a jste políben obchodním duchem? Vyžíváte se v řádu, evidenci a organizační schopnost je Vaší doménou? Zvládáte vykomunikovat veškeré potřeby a tlumočit požadavky v anglickém jazyce? Máme pro Vás místo! Představte se mi v životopise a staňte se podporou obchodního oddělení právě u nás!
Popis práce:
* Stanete se klíčovou podporou našich obchodníků
* Budete řídit i své projekty od A do Z
* Koordinujete a podporujete projekty s důrazem na dosahování stanovených cílů a spokojenosti zákazníka
* Zaštítíte kompletní administrativu a evidenci - jedná se o přípravu smluv, návrhy nabídek, cenové kalkulace, finální fakturace, plánování schůzek i předávání hotových projektů
* Zajišťujete aktivní komunikaci se zákazníkem včetně zpětné vazby a zjišťování potřeb
* Flexibilně reagujete na změny a provádíte veškeré aktualizace v interním systému
* Spolupracujete s kolegy napříč společností a podáváte report přímému nadřízenému
Požadujeme:
* SŠ/VOŠ/VŠ - bez zaměření
* Zkušenosti s vedením vlastních projektů
* Praxe z výrobní firmy na obchodním odd. nebo referenční činnosti
* AJ na velmi dobré úrovni - denní komunikace a korespondence, tlumočnická asistence
* PC - MS Office na pokročilé úrovni, interní systémy
* ŘP - sk.B - aktivní řidič - občasné schůzky
* Velmi dobré komunikativní, organizační, analytické, argumentační schopnosti
* Ochotu dále se učit a zdokonalovat
Nabízíme:
* Nástupní mzda od 42.000KČ/dle zkušeností
* Flexibilní pracovní doba
* Možnost částečného Homeoffice
* Občerstvení na pracovišti
* 25. dnů dovolené + Sick days
* Prémie
* Kvartální odměny
* 13. plat
* Možnost využití služebního vozu
* Příplatky a příspěvky
* Propracovaný benefitní program
* Interní vzdělávání
* Možnost profesního a finančního růstu
* Firemní akce a teambuildingy
* Místo výkonu: Okr. Zlín...
Jana Srncová, tel.: 00420775474383, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Koordinátor objednávek s AJ (43.000 - 48.000,- Kč)
Ovládáte angličtinu na pokročilé úrovni? Máte praxi na zákaznické servisu či obchodním oddělení? Hledáte novou pracovní výzvu? Pokud ano, dejte nám o sobě vědět a pošlete svůj životopis!
Stabilní společnost na trhu hledá novou posilu na pozici:
KOORDINÁTOR OBJEDNÁVEK S AJ (43-48.000 KČ)
Popis práce:
* Administrace objednávek
* Příprava podkladů pro fakturaci
* Řešení termínů dodání zboží, změn
* Péče o zákazníky
* Práce v MS Office, hlavně v Excelu
* Spolupráce napříč odd.
Požadujeme:
* SŠ s maturitou
* Praxe na zákaznickém či obchodním odd.
* Výhodou zkušenosti z výroby
* Anglický jazyk na pokročilé úrovni
* Znalost práce v Excelu
* Řidičský průkaz sk. B - aktivní
Nabízíme:
* 25 dní dovolené
* Bonusy/prémie
* Flexibilní pracovní doba
* Notebook, mobilní telefon
* Možnost kariérního růstu
* Nástup možný: IHNED
* Místo výkonu práce: Hustopečsko...
Renata Vejražková, tel.: 00420739428372, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Lovec pracovních talentů - zábava za peníze! (28.000 - 60.000,- Kč)
Hej TY! TY, co máš kuráž, bystrou mysl, komunikaci kadence kulometu a fakt bys chtěl/a získat práci v personální agentuře! Protože jestli už máš dokonce praxi jako personalista nebo jsi se jím chtěl/a vždycky stát - hledáme právě TEBE! Nečekej! Představ se mi v životopise a staň se naším novým kolegou!
Popis práce:
* Čeká tě pestrá práce v SUPER týmu
* Denní komunikace s klienty a uchazeči o zaměstnání
* Aktivní a kreativní tvorba inzerce, příslušná administrativa
* Vyhledávání nových pracovních příležitostí
* Péče o stávající zákazníky a specifikace jejich požadavků
* Aktivní vyhledávání potencionálních kandidátů, jejich selekce a prezentace
* Práce v interním systému, reporty
* Účast na poradách, školeních a hlavně našich firemních akcích
Požadujeme:
* Školu - nejlépe dokončenou
* Předchozí praxi na podobné pozici s otevřenou náručí vítáme
* PC - Balíček MS Office, interní systémy
* AJ/NJ - cizí jazyk se vždycky hodí
* Vytříbená slovní zásoba
* Aktivní přístup
* Milá povaha se smyslem pro humor
* Ochota pracovat na sobě
* ŘP - sk. B - aktivní řidič/ občasné schůzky
Nabízíme:
* Nástupní plat od 28.000 Kč
* Velmi příjemné prémie
* Kvartální odměny
* Osobní ohodnocení
* Motivační soutěže o hodnotné ceny
* Stravenkový paušál
* Flexibilní pracovní dobu
* Možnost částečného Homeoffice
* 20 dní dovolené + 5 dní Sick days
* Občerstvení na pracovišti
* Sodexo benefitní kartu
* Čtyřdenní pracovní týden
* Příspěvky na vzdělávací kurzy
* Možnost profesního i platového růstu
* Kancelář v BRNĚ
...
Jana Srncová, tel.: 00420775474383, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Náborář v extrením HR (30.000 - 50.000,- Kč)
Láká tě oblast HR, ale nechceš jen stereotypně chystat smlouvy? Hledáš místo, kde můžeš rozjet svůj potenciál? Pokud se nebojíš výzev a chceš být za dobrou práci náležitě odměněn pošli mi životopis.
Nepromarni svoji příležitost a přidej se do mého týmu, kde může být práce i zábavou.
NÁBORÁŘ V EXTRENÍM HR (30 - 50.000 KČ)
Popis práce:
* vytváření a správa inzerátů - kreativita se cení
* vyhledávání vhodných uchazečů v databázích - u nás pečení holubi nelítají rovnou do pusy
* oslovování vhodných uchazečů - telefon u nás budeš používat denně
* zajištění náborového procesu - nezůstaneš jen u psaní inzerátů
* komunikace s našimi klienty - musíš vědět, s kým bude kandidát spolupracovat
* administrativní úkony - bez těch to nejde, musíme v tom mít pořádek
Požadujeme:
* min. SŠ vzdělání
* znalost angličtiny - výhodou
* znalost práce na PC a s MS Office
* zkušenost z prodeje, call centra nebo zákaznického servisu - výhodou!
* zájem o obchodní činnost
* proaktivní přístup k práci
* odolnost proti stresu
Nabízíme:
* fixní mzdu + prémie, které si sám ovlivníš!
* až 5 týdnů dovolené
* sickdays
* pružnou pracovní dobu
* možnost homeoffice
* možnost volných pátků
* příspěvek na stravné
* motivační soutěže
* mladý a přátelský kolektiv
* odborné zaškolení
* možnost práce na zkrácený úvazek
* kancelář v centru Brna s krásným výhledem na východ slunce...
Bc. Natálie Marková, tel.: 00420775787341, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Nákupčí junior/senior (35.000 - 45.000,- Kč)
Hledáme Nákupčího, který nám bude řešit materiál a nezalekne se komunikace v Anglickém jazyce s dodavateli.
Pokud chcete pracovat ve známé a prosperující společnosti, kde nebudete stát na jednom místě, ale budeme společně budovat Vaši kariéru, tak nám zašlete svůj životopis a můžeme začít!
Popis práce:
* Objednávky materiálu a řešení cen a dalších souvislostí spojených s materiálem bude Váš denní chleba
* Budete komunikovat s dodavateli ze zahraničí a proto potřebujete velmi dobrý Anglický jazyk
* Na Vašich bedrech bude, aby byl materiál stále dostupný ve skladu a společnosti nic nechybělo k výrobě
* Budete řídit celý materiálový tok
* Jelikož nesete odpovědnost za materiál, tak je potřeba provést občas i nějakou kontrolu
Požadujeme:
* SŠ vzdělání, technického směru výhodou
* Zkušenost z výrobní firmy z oblasti nákupu, alespoň minimální
* Anglický jazyk na komunikativní úrovni, další jazyk výhodou
Nabízíme:
* Flexibilní pracovní doba
* 25 dní dovolené pro zasloužený odpočinek
* Stravenky, abyste byli stále plní sil
* Telefon + Notebook je samozřejmostí
* Příspěvek na penzijko, protože myslíme na Vaši budoucnost
* Kariérní růst, pokud máte ambice, tak u nás nestojíte na jednom místě
* Odměny a Prémie, protože si Vážíme Vaší odvedené práce
* Místo výkonu práce: Brno...
Silvie Coufalova, tel.: 00420778407765, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Obchodní referent/ka s AJ/NJ - plný/zkrácený úvazek (27.000 - 45.000,- Kč)
Chcete se stát součástí menší české společnosti s dlouholetou tradicí a rodinnou atmosférou? Domluvíte se německy nebo anglicky a chcete mít teplé místečko v kanceláři? Pak je tato pozice přímo pro Vás.
Přední zástupce německých strojírenských společností hledá posilu na pozici:
OBCHODNÍ REFERENT/KA s AJ/NJ - PLNÝ/ZKRÁCENÝ ÚVAZEK (27-45.000 Kč)
Popis práce:
* Komunikace s českými klienty a zahraničními partnery
* Zpracování objednávek a nabídek, sledování dodávek
* Podpora obchodního a technického týmu
* Zpracování katalogů, příprava veletrhů, teambuildingů a případně správa webu společnosti
* Příjem, balení a odesílání zboží v místě pracoviště
* Správa intrastatu
Požadujeme:
* Min. SŠ vzdělání
* Zkušenosti v oblasti obchodu/administrativy výhodou, ale ne nutné
* Schopnost komunikovat anglicky nebo německy na úrovni umožňující práci s mezinárodními klienty (nebát se zvednout telefon a doptat se)
* Organizační schopnosti a pozornost k detailům
* Schopnost pracovat samostatně i v týmu
Nabízíme:
* Zázemí stabilní české společnosti, která je na trhu již přes 30 let
* Prémie z prodeje produktů
* Penzijní a zdravotní připojištění
* 2 sick days
* dovolená navíc za každý odpracovaný rok
* Stravenky
* Teambuildingové akce
* Možnost práce na plný úvazek nebo zkrácený úvazek (min.. 30-35 hodin týdně v rámci pevného jádra 8-15:00 hodin)
* Nástup možný ihned
* Místo pracoviště: Brno - Tuřany...
Ing. Markéta Stehlíková, tel.: 00420775787073, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Operátor call centra NJ+AJ (43.000 - 53.000,- Kč)
Hledáme komunikativní a jazykově zdatné operátory call centra, kteří budou schopni poskytovat kvalitní zákaznickou podporu v němčině i angličtině. Pokud máte silné komunikační dovednosti a schopnost efektivně pracovat s lidmi, rádi bychom vás přivítali v našem týmu!
Pošlete životopis a buďte:
OPERÁTOR CALL CENTRA NJ+AJ (43-53.000 Kč)
Popis práce:
* Poskytování telefonické podpory a služeb zákazníkům v NJ a AJ
* Poskytování informací a podpora zákazníků při řešení jejich požadavků
* Zaznamenávání komunikace s klienty do interního systému
* Spolupráce s ostatními týmy ke zlepšení služeb poskytovaných zákazníků
Požadujeme:
* Schopnost komunikovat plynule v němčině (C1/C2) a angličtině (B2/C1)
* Empatii a ochotu při jednání se zákazníky
* Schopnost rychle se učit a adaptovat se na nové situace
* Zkušenost v oblasti call centra - velkou výhodou
* Schopnost práce v týmu v multitasking prostředí
Nabízíme:
* NÁSTUPNÍ BONUS
* Možnost 100% Home Office
* Dovolená nad rámec zákona
* Denní využití jazyků
* Kafeterie
* Multisport karta
* Příspěvek na stravování
* Slevy na firemní produkty
* Příplatky a bonusy
* Vzdělávací kurzy a školení
* Možnost kariérního růstu
* Bonus za doporučení kamaráda
* Nadstandardní lékařská péče
* Příspěvek na ubytování (v případě stěhování ze zahraničí)
* Lokalitu: Brno - město...
Tereza Suttrová, tel.: 00420775877788, Advantage Consulting s.r.o.,, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Osobní asistent/ka (35.000 - 50.000,- Kč)
Pojď pracovat k nám! Máme volnou židli. Třeba právě pro tebe.
Plánování a organizování schůzek je pro tebe brnkačka, dovedeš si poradit i ve složitých situacích, nebojíš se odpovědnosti a domluvíš se anglicky?
Zašli mi tvůj životopis s FOTOGRAFIÍ ještě dnes!
Do týmu pro našeho významného klienta (advokátní kancelář) hledáme posilu na pozici:
OSOBNÍ ASISTENT/KA (35-50.000 Kč)
Popis práce:
* Organizace diáře CEO
* Starost o osobní a pracovní agendu
* Spolupráce v oblasti marketingu a obchodu, příprava podkladů a materiálů, komunikace s obchodními partnery, vytváření a vyřizování obchodní korespondence, včetně správy osobní agendy apod.
* Komunikace s jednotlivými zahraniční partnery, organizování obchodních schůzek a videokonferencí
* Zajištění itineráře zahraniční cesty
* Práce s interním systémem, včetně Excel
Požadujeme:
* Min. SŠ vzdělání
* Reprezentativní vystupování a vzhled
* Znalosti balíčku MS Office
* Naprostou časovou flexibilitu, ochotu pracovat přesčas
* Středně pokročilou znalost angličtiny
* Kreativitu, umění pracovat samostatně
Nabízíme:
* Zajímavou práci u renomované firmy, kde se ti doslova otevře svět
* 25 dní dovolené
* Stravenky za 120 Kč/den
* Zdarma přístup do fitek po celé ČR díky plně hrazené Multisport kartě
astnit pravidelných odborných i soft skills školení
* Neformální pracovní prostředí s milou atmosférou
* Nástup možný ihned
Místo výkonu práce: Praha Florenc
...
Ing. Renáta Galečková, tel.: 00420773773887, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Personalista ve výrobní společnosti (30.000 - 35.000,- Kč)
Jste komunikativní osobnost, máte zkušenost v personalistice, nebo vás tato oblast zajímá? Hledáte nové pracovní uplatnění?
Výrobní společnost na Litovelsku hledá nové posily na pozici:
PERSONALISTA VE VÝROBNÍ SPOLEČNOSTI (mzda dle zkušeností)
Popis práce:
* vedení výběrového řízení
* administrativa spjatá s náborem či ukončením
* tvorba inzerce volných pracovních míst
* spolupráce se školami
* komunikace napříč celou firmou
Požadujeme:
* středoškolské vzdělání
* praxe v HR výhodou
* znalost komunikace v angličtině
* dobrá znalost práce na PC
* řidičský průkaz sk. B
Nabízíme:
* mzda dle znalostí a zkušeností
* 25 dní dovolené
* příspěvek na stravování - dotované stravování v areálu
* příspěvek na důchodové nebo životní pojištění
* výborná dopravní dostupnost
* místo výkonu práce Litovelsko...
Irena Holá, tel.: 00420775787777, Advantage Consulting s.r.o., BEA Centrum Olomouc, tř. Kosmonautů 1288/1, 779 00 Olomouc, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Personalista/personalistka (38.000 - 45.000,- Kč)
Hledáte novou pracovní výzvu v oblasti personalistiky? Už máte předešlou praxi a chcete zkusit novou výzvu? Angličtinu máte aspoň na mírně pokročilé úrovni? Tak to hledáme právě Vás!
Mezinárodní společnost hledá novou posilu do týmu na pozici:
PERSONALISTA/PERSONALISTKA (38-45.000 Kč)
Popis práce:
* Svěřená HR agenda
* Nábor, onboarding, vzdělávání apod.
* Kooperace se mzdovou účtárnou
* Spolupráce na HR projektech
* Vedení administrativy
* Komunikace s úřady a dalšími institucemi
Požadujeme:
* Zkušenost z HR min. 1 rok podmínkou
* Min. SŠ vzdělání
* Znalost anglického jazyka na B1 úrovni
* Znalost nástrojů MS Office
* Komunikativnost, zodpovědnost a spolehlivost
Nabízíme:
* Prostředí mezinárodní firmy
* 25 dní dovolené
* Flexibilní pracovní doba s možností HO
* Stravování ve firemní jídelně
* Příspěvek na penzijko
* Bonusy
* Nástup možný ihned
* Místo výkonu práce: Břeclavsko...
Mgr. Hana Havlíčková, tel.: 00420775474385, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Personalista/personalistka-výrobní společnost
Hledáte novou pracovní výzvu v HR? Máte alespoň nějakou praxi v oboru anebo jste zkušeným personalistou a zkrátka chcete změnu?
Pošlete mi Váš životopis k nahlédnutí!
Výrobní společnost se sídlem na Břeclavsku hledá novou pracovní posilu:
PERSONALISTA/PERSONALISTKA-VÝROBNÍ SPOLEČNOST
Popis práce:
* Zodpovědnost za HR podporu zaměstnancům
* Zpracování požadavků manažerů v oblasti HR
* Zodpovědnost za agendu nástupů a odchodů
* Příprava HR reportů
* Spolupráce s ostatními kolegy v oblasti HR
Požadujeme:
* Vzdělání ideálně ekonomického oboru
* Alespoň nějakou praxi z personalistiky (pozice je vhodná i pro juniorní kandidáty s kratší praxí)
* Orientace v oblasti pracovního práva, praktické znalosti personalistiky
* Angličtinu alespoň B1
* Znalost MS OFFICE s důrazem na EXCEL
Nabízíme:
* Kratší pracovní dobu (pouze 7,5 hodiny)
* 25 dnů dovolené
* Příspěvek na stravování
* Příspěvek na cafeterii
* Příspěvek na životní/penzijní připojištění
* Příspěvek na Multisport kartu
* Možnost dalšího sebevzdělávání a osobního rozvoje
* Místo výkonu práce: okres Břeclav...
Daniela Hůrková, tel.: 00420739425983, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Recruiter - start kariéry v HR (30.000 - 50.000,- Kč)
Láká tě oblast HR, ale nechceš jen stereotypně chystat smlouvy? Hledáš místo, kde můžeš rozjet svůj potenciál? Pokud se nebojíš výzev a chceš být za dobrou práci náležitě odměněn pošli mi životopis.
Nepromarni svoji příležitost a přidej se do mého týmu, kde může být práce i zábavou.
RECRUITER - START KARIÉRY V HR (30 - 50.000 KČ)
Popis práce:
* vytváření a správa inzerátů
* vyhledávání vhodných uchazečů v databázích
* oslovování vhodných uchazečů
* zajištění náborového procesu
* komunikace s našimi klienty
* administrativní úkony
Požadujeme:
* min. SŠ vzdělání
* znalost angličtiny - výhodou
* znalost práce na PC a s MS Office
* zkušenost z prodeje, call centra nebo zákaznického servisu - výhodou!
* zájem o obchodní činnost
* proaktivní přístup k práci
* odolnost proti stresu
Nabízíme:
* fixní mzdu + prémie, které si sám ovlivníš!
* až 5 týdnů dovolené
* sickdays
* pružnou pracovní dobu
* možnost homeoffice
* možnost volných pátků
* příspěvek na stravné
* motivační soutěže
* mladý a přátelský kolektiv
* odborné zaškolení
* možnost práce na zkrácený úvazek
* kancelář v centru Brna s krásným výhledem na východ slunce...
Bc. Natálie Marková, tel.: 00420775787341, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Recruiter - volné pátky! (35.000 - 55.000,- Kč)
Láká tě oblast HR, ale nechceš jen stereotypně chystat smlouvy? Hledáš místo, kde můžeš rozjet svůj potenciál? Pokud se nebojíš výzev a chceš být za dobrou práci náležitě odměněn pošli mi životopis.
Nepromarni svoji příležitost a přidej se do mého týmu, kde může být práce i zábavou.
RECRUITER - VOLNÉ PÁTKY! (35 - 55.000 KČ)
Popis práce:
* vytváření a správa inzerátů - kreativita se cení
* vyhledávání vhodných uchazečů v databázích - u nás pečení holubi nelítají rovnou do pusy
*oslovování vhodných uchazečů - telefon u nás budeš používat denně
* zajištění náborového procesu - nezůstaneš jen u psaní inzerátů
* komunikace s našimi klienty - musíš vědět, s kým bude kandidát spolupracovat
* administrativní úkony - bez těch to nejde, musíme v tom mít pořádek
Požadujeme:
* SŠ/VŠ vzdělání
* znalost angličtiny ti umožní pracovat na zajímavých pozicích, ale obejdeš se i bez ní
* předchozí zkušenosti v oblasti personalistiky ti usnadní začátek, ale rádi tě vše naučíme!
* vytrvalost je potřeba, protože po neúspěchu musí přijít úspěch
* zkušenost s plněním plánů - bude tě motivovat k lepším výsledkům, takže se ho nesmíš zaleknout
* s řidičákem se podíváš i k našim klientům
* uživatelská znalost MS Office je "must have"
* budeš-li mít zkušenost z prodeje, call centra nebo poradenství budeš mít dobrý základ
Nabízíme:
* fixní mzdu + prémie, které si sám ovlivníš!
* pružnou pracovní dobu
* možnost volných pátků
* příspěvek na stravování, protože dobrých podniků tu je plno!
* mladý a veselý kolektiv, kde se nebudeš nudit!
* odborné zaškolení, protože máme know-how
* soutěže a firemní akce
* možnost práce na zkrácený úvazek
* kancelář v centru Brna s krásným výhledem na východ slunce...
Bc. Natálie Marková, tel.: 00420775787341, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Recruiter v agentuře (35.000 - 50.000,- Kč)
Láká tě oblast HR? Hledáš možnost, příležitost, jak se do této oblasti dostat? Nebo jen hledáš zajímavou práci, kde uplatnit tvoji komunikativnost? Pokud ano, tak mi pošli životopis.
Popis práce:
* vytváření a správa inzerátů - kreativita se cení
* vyhledávání vhodných uchazečů v databázích
* oslovování vhodných uchazečů - telefon u nás budeš používat denně
* zajištění náborového procesu - nezůstaneš jen u psaní inzerátů
* účast na pohovorech - budeš mít možnost vidět, s kým jednáš
* komunikace s našimi klienty - musíš vědět, s kým bude kandidát spolupracovat
* administrativní úkony - bez těch to nejde, musíme v tom mít pořádek
Požadujeme:
* SŠ/VŠ vzdělání
* předchozí zkušenosti v oblasti personalistiky ti usnadní začátek, ale rádi tě vše naučíme!
* vytrvalost je potřeba, protože po neúspěchu musí přijít úspěch
* zkušenost s plněním plánů je plus, ale není podmínkou
* s řidičákem se podíváš i k našim klientům
* uživatelská znalost MS Office je "must have"
* budeš-li mít zkušenost z prodeje, call centra nebo poradenství budeš mít dobrý základ
Nabízíme:
* fixní mzdu + prémie, které si sám ovlivníš!
* pružnou pracovní dobu
* možnost zkráceného úvazku a možnost home office
* příspěvek na stravování po zaučení
* mladý a veselý kolektiv, kde se nebudeš nudit!
* odborné zaškolení, protože máme know-how
* soutěže a firemní akce
* kancelář v centru Brna...
Mgr. Vladimíra Marková, tel.: 00420778779756, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Recruiter v personální agentuře (26.500 - 45.000,- Kč)
Jsi komunikativní a proaktivní osobnost, která má ráda práci s lidmi? Chceš si vydělat pěkné peníze a být stále motivován k lepším výsledkům? Máš rád veselé a komunikativní pracovní prostředí? Do našeho týmu hledáme parťáka! Někoho, kdo si chce vlastním výkonem vydělat lepší peníze! Někoho, kdo se nebojí mluvit a telefonovat! V našem týmu máme profesionály na plný úvazek, na zkrácený úvazek i rodiče na rodičovský dovolených - práce z domu není po zaučení problém!
Jsme jedna z nejúspěšnějších personálních agentur, na trhu jsme 20 let. Svou práci umíme, a protože máme hodně zakázek, potřebujeme posílit naše řady o dalšího dravce. Zkušenosti s náborem nejsou potřeba, protože vás zaškolíme, ale jakákoli zkušenost z oblasti prodeje a plnění obchodních cílů je velkou výhodou. Naše práce totiž není o vystavení inzerátu a vybírání nejlepších kandidátů. Naše práce je obchodní - firmám prodáváme vhodné kandidáty, zároveň kandidátům musíme danou firmu "prodat", aby do ní chtěli nastoupit. Přidáš se k nám?
Popis práce:
* Zadávání inzerátů do IS a na různé pracovní portály
* Dennodenní telefonická a emailová komunikace
* Aktivní vyhledávání profilů kandidátů, které vyhovují požadavkům klientů
* Komunikace s našimi stávajícími i novými partnery a udržování vztahů, občasné návštěvy
* Vedení pohovorů s vybranými kandidáty (většinou jde jen o telefonický rozhovor, zjistit, zda je vhodný kandidát a co nejvíce ho namotivovat na danou pozici)
* Jednoduchá administrativa - papírování odpadá, vše jen elektronicky
* Když budeš dobrý, budeš mít přidělené vlastní klienty, které si budeš hýčkat
* Podporujeme i akvizici nových firem, za které Tě odměníme zvlášť
Požadujeme:
* Min. SŠ vzdělání
* Základní znalost AJ minimum
* Hledáme šikovné lidi, kteří mají zkušenosti s obchodem, plněním plánů a norem, nebo s komunikací se zákazníky
* Vhodná praxe je kromě náboru: prodej v call centru, prodej zájezdů, realitní činnost, finanční poradenství, prodej kosmetiky, energií apod. (ale vše se dá naučit)
* Hledáme veselého člena do ukecaného týmu
* Potřebujeme člověka dravého a komunikativního
* Musí zvládnout pracovat sám, ale i v týmu!
Nabízíme:
* Fixní mzda + prémie
* Finanční prémie + motivační soutěže
* Benefity - dovolená navíc, stravenkový paušál, tarif na telefon, pružná pracovní doba
* Sick days
* Firemní benefity (můžeš dostat týden dovolené v Krkonoších a další)
* Pracovní mobil i notebook
* Možnost práce z domova - po zaučení
* Příležitost i pro rodiče s dětmi
* Zaškolení od lidí s letitou praxí + další kolegové ihned na místě nebo na telefonu
* Možnost i částečného úvazku (3/4 úvazek a výše)
* Místo práce: Brno - centrum, Orlí
...
Olga Žák, tel.: 00420739234802, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Recruiter v personální agentuře s nástupem v květnu (26.500 - 45.000,- Kč)
Jsi komunikativní a proaktivní osobnost, která má ráda práci s lidmi? Chceš si vydělat pěkné peníze a být stále motivován k lepším výsledkům? Máš rád veselé a komunikativní pracovní prostředí? Do našeho týmu hledáme parťáka! Někoho, kdo si chce vlastním výkonem vydělat lepší peníze! Někoho, kdo se nebojí mluvit a telefonovat! V našem týmu máme profesionály na plný úvazek, na zkrácený úvazek i rodiče na rodičovský dovolených - práce z domu není po zaučení problém!
Jsme jedna z nejúspěšnějších personálních agentur, na trhu jsme 20 let. Svou práci umíme, a protože máme hodně zakázek, potřebujeme posílit naše řady o dalšího dravce. Zkušenosti s náborem nejsou potřeba, protože vás zaškolíme, ale jakákoli zkušenost z oblasti prodeje a plnění obchodních cílů je velkou výhodou. Naše práce totiž není o vystavení inzerátu a vybírání nejlepších kandidátů. Naše práce je obchodní - firmám prodáváme vhodné kandidáty, zároveň kandidátům musíme danou firmu "prodat", aby do ní chtěli nastoupit. Přidáš se k nám?
Popis práce:
* Zadávání inzerátů do IS a na různé pracovní portály
* Dennodenní telefonická a emailová komunikace
* Aktivní vyhledávání profilů kandidátů, které vyhovují požadavkům klientů
* Komunikace s našimi stávajícími i novými partnery a udržování vztahů, občasné návštěvy
* Vedení pohovorů s vybranými kandidáty (většinou jde jen o telefonický rozhovor, zjistit, zda je vhodný kandidát a co nejvíce ho namotivovat na danou pozici)
* Jednoduchá administrativa - papírování odpadá, vše jen elektronicky
* Když budeš dobrý, budeš mít přidělené vlastní klienty, které si budeš hýčkat
* Podporujeme i akvizici nových firem, za které Tě odměníme zvlášť
Požadujeme:
* Min. SŠ vzdělání
* Základní znalost AJ minimum
* Hledáme šikovné lidi, kteří mají zkušenosti s obchodem, plněním plánů a norem, nebo s komunikací se zákazníky
* Vhodná praxe je kromě náboru: prodej v call centru, prodej zájezdů, realitní činnost, finanční poradenství, prodej kosmetiky, energií apod. (ale vše se dá naučit)
* Hledáme veselého člena do ukecaného týmu
* Potřebujeme člověka dravého a komunikativního
* Musí zvládnout pracovat sám, ale i v týmu!
Nabízíme:
* Fixní mzda + prémie
* Finanční prémie + motivační soutěže
* Benefity - dovolená navíc, stravenkový paušál, tarif na telefon, pružná pracovní doba
* Sick days
* Firemní benefity (můžeš dostat týden dovolené v Krkonoších a další)
* Pracovní mobil i notebook
* Možnost práce z domova - po zaučení
* Příležitost i pro rodiče s dětmi
* Zaškolení od lidí s letitou praxí + další kolegové ihned na místě nebo na telefonu
* Možnost i částečného úvazku (3/4 úvazek a výše)
* Místo práce: Brno - centrum, Orlí
...
Olga Žák, tel.: 00420739234802, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Referent obchodního odd. a podpora projektů (40.000 - 60.000,- Kč)
Máte obchodního ducha, nebojíte se mluvit anglicky a zvládnete vést vlastní projekty od A do Z? Pokud ano, zašlete mi aktuální životopis na zak@acjobs.cz a já se ozvu zpět.
Do strojírenské firmy kousek od Zlína hledáme REFERENT OBCHODNÍHO ODD. A PODPORA PROJEKTŮ!
Popis práce:
* Podpora obchodního oddělení a přímo podpora obchodníků - administrativa, plánování schůzek, práce v interním systému, zakládání zakázek, vystavování objednávek, komunikace se zákazníkem
* Příprava podkladů k fakturaci a komunikace s dalšími odděleními ve firmě ohledně shánění podkladů
* Příprava nabídek od A do Z
* Podpora stávajících i nových projektů - administrativa, vedení projektů od A do Z, zajišťování plnění, termínů a podkladů
* Komunikace se zákazníkem ohledně zjištění jeho potřeb, předávání nástroje, podpora, tlumočení nebo překlad
* Reportování vedoucímu obchodního oddělení, řediteli společnosti
Požadujeme:
* Min SŠ
* Praxe na podobné pozici - projektové řízení/obchodní zástupce/asistent obchod. odd.
* AJ na komunikativní úrovni - jak písemná, tak ústní
* Prozákaznický přístup
* Pokročilá znalost práce s PC
* ŘP sk. B
Nabízíme:
* Mzda dle dosavadních zkušeností od 40.000 Kč (fix + odměny + osobní ohodnocení)
* Pravidelné odměny
* Propracovaný bonusový systém
* Stravenky, penzijko, příspěvky na dopravu a další
* Jazykové i odborné vzdělávání
* Férový přístup
* Multipass karta
* Dny volna na víc
* Místo výkonu práce: Zlínský kraj
...
Olga Žák, tel.: 00420739234802, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Referent/ka obchodu s AJ (35.000 - 40.000,- Kč)
Jste komunikativní, umíte s Excelem a bez problému se domluvíte anglicky? Chcete pracovat pro technicky zaměřenou společnost? Pokud jste si na otázky odpověděli ano, pošlete nám svůj životopis!
Stabilní a technicky zaměřená společnost hledá novou posilu na pozici:
REFERENT/KA OBCHODU S AJ (35-40.000 KČ)
Popis práce:
* Telefonická komunikace (sjednávání schůzek)
* Práce s MS Excel
* Tvorba obchodních nabídek
* Pravá ruka pro obchodního zástupce
* Rozšiřování zákaznického portfolia
* Ad hoc úkoly pro výrobní oddělení
Požadujeme:
* Angličtina min. na úrovni B1/B2 - komunikativní
* Praxe min. 1 rok, ideálně v administrativě/obchodu
* Dovednost v práci s MS Excel
* Schopnost samostatně pracovat
* Proaktivní přístup a dobrá komunikace
Nabízíme:
* 25 dní dovolené
* Pracovní doba 37,5h týdně
* Stravenkový paušál
* Volnočasové poukázky Sodexo Pass
* Možnost Home office
* Mobil a notebook i pro osobní využití
* Příležitost vypracování se na vyšší pozici
* Nástup možný: IHNED nebo dohodou
* Místo výkonu práce: Strážnice...
Mgr. Hana Havlíčková, tel.: 00420775474385, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Referentka objednávek s AJ - Tuřany (27.000 - 45.000,- Kč)
Chcete se stát součástí menší české společnosti s dlouholetou tradicí a rodinnou atmosférou? Domluvíte se německy nebo anglicky a chcete mít teplé místečko v kanceláři? Pak je tato pozice přímo pro Vás.
Přední zástupce německých strojírenských společností hledá posilu na pozici:
REFERENTKA OBJEDNÁVEK s AJ - TUŘANY (27-45.000 Kč)
Popis práce:
* Komunikace s českými klienty a zahraničními partnery
* Zpracování objednávek a nabídek, sledování dodávek
* Podpora obchodního a technického týmu
* Zpracování katalogů, příprava veletrhů a teambuildingů
* Příjem, balení a odesílání zboží v místě pracoviště
Požadujeme:
* Min. SŠ vzdělání
* Zkušenosti v oblasti obchodu/administrativy výhodou, ale ne nutné
* Schopnost komunikovat anglicky nebo německy na úrovni umožňující práci s mezinárodními klienty (nebát se zvednout telefon a doptat se)
* Organizační schopnosti a pozornost k detailům
* Schopnost pracovat samostatně i v týmu
Nabízíme:
* Zázemí stabilní české společnosti, která je na trhu již přes 30 let
* Prémie z prodeje produktů
* Penzijní a zdravotní připojištění
* 2 sick days
* dovolená navíc odpracované roky
* Stravenky
* Teambuildingové akce
* Pracovní dobu 7:00-15:30 h (popřípadě 8-16:30 h)
* Možnost nástupu: včera bylo pozdě :), ideálně tedy ihned
* Místo pracoviště: Brno - Tuřany...
Ing. Markéta Stehlíková, tel.: 00420775787073, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Rozpočtář/ka - dveřní systémy (35.000 - 60.000,- Kč)
Ovládáte perfektně Excel a baví Vás čísla? Jste komunikativní a pečlivý/á?
Pak je tato nabídka přesně pro Vás! Česká moderní firma vyrábějící dveřní systémy hledá novou posilu na pozici:
ROZPOČTÁŘ/KA - DVEŘNÍ SYSTÉMY (okolo 50.000 Kč)
Popis práce:
* tvorba cenových nabídek dle poptávek
* komunikace se zákazníky ohledně daných nabídek
* administrativa
* spolupráce s ostatními členy týmu (cca 5 lidí)
* občasná obsluha zákazníků na vzorkovně
Požadujeme:
* min. SŠ vzdělání (technického směru výhodou)
* perfektní znalost MS Excel
* zkušenosti z obdobné pozice obrovskou výhodou
* pečlivost a preciznost
* komunikativnost
Nabízíme:
* motivující mzdové ohodnocení (základ + provize)
* zajímavou práci pro stabilní společnost
* notebook, telefon
* stravné
* po zaučení možnost občasného home office
* místo výkonu práce: Brno Jih...
Ing. Renáta Galečková, tel.: 00420773773887, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Rozpočtář/ka na showroomu - dveřní systémy (35.000 - 60.000,- Kč)
Ovládáte perfektně Excel a baví Vás čísla? Jste komunikativní a pečlivý/á?
Pak je tato nabídka přesně pro Vás! Česká moderní firma vyrábějící dveřní systémy hledá novou posilu na pozici:
ROZPOČTÁŘ/KA NA SHOWROOMU - DVEŘNÍ SYSTÉMY (okolo 50.000 Kč)
Popis práce:
* tvorba cenových nabídek dle poptávek
* komunikace se zákazníky ohledně daných nabídek
* administrativa
* spolupráce s ostatními členy týmu (cca 5 lidí)
* občasná obsluha zákazníků na vzorkovně - pracovní doba dle otvírací doby showroomu a dle domluvy s ostatními kolegy (cca 9-17, občas i sobota dopoledne)
Požadujeme:
* min. SŠ vzdělání (technického směru výhodou)
* perfektní znalost MS Excel
* zkušenosti z obdobné pozice obrovskou výhodou
* pečlivost a preciznost
* komunikativnost
Nabízíme:
* motivující mzdové ohodnocení (základ + provize)
* zajímavou práci pro stabilní společnost
* notebook, telefon
* stravné
* po zaučení možnost občasného home office
* místo výkonu práce: Brno Jih...
Ing. Renáta Galečková, tel.: 00420773773887, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Specialista reportů (40.000 - 50.000,- Kč)
Tykáš si s excelem a powerpointem? Neztratíš se v technické dokumentaci a zvládáš angličtinu písmem? Pak hledáme právě tebe!
Nadnárodní společnost přijme do týmu posilu na pozici:
SPECIALISTA REPORTŮ (40.000+ Kč)
Popis práce:
* Tvorba reportů na týdenní a měsíční bázi
* Tvorba prezentací dle požadavků
* Překlady stavebních dokumentů
* Spolupráce s manažerem projektu
Požadujeme:
* Dobrou znalost MS Excel a Powerpoint
* Angličtinu alespoň na úrovni B1
* Orientaci v projektové dokumentaci
* Stavební nebo strojírenské zaměření
Nabízíme:
* 25 dnů dovolené
* Sick days
* Mobilní telefon a notebook
* Příspěvěk na penzijko
* Příspěvek na volnočasové aktivity
* Služební auto - dle domluvy
* Lokalita: Plzeň...
Mgr. Alena Rolencová, tel.: 00420739236965, Advantage Consulting s.r.o., Divadelní 14, 301 00 Plzeň, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Specialista zákaznické péče (38.000 - 43.000,- Kč)
Hledáme nadšeného kolegu/kolegyni, který/á se chce připojit k našemu týmu. Pokud máte vášeň pro komunikaci, zkušenosti v oblasti péče o zákazníky a cítíte se jako silný týmový hráč, pak je tato pozice právě pro vás. Přidejte se k nám a buďte součástí dynamického prostředí, kde se váš přínos ocení a kde máte prostor růst a rozvíjet se. Posílejte životopis!
Popis práce:
* Komunikace se zahraničními zákazníky a obchodními partnery
* Zpracování objednávek
* Vyřizování poptávek a požadavků našich zákazníků
* Řešení reklamací
* Administrativa
* Příprava jednoduchých reportů a přehledů
Požadujeme:
* Min. 2 roky praxe v mezinárodním obchodě
* Praxe v oblasti zákaznického servisu, prodeje nebo logistiky ve výrobní firmě
* Komunikativní AJ
* Dobrá znalost MS Office
* Samostatnost a zodpovědnost
Nabízíme:
* Nástupní bonus 30 000 Kč
* Navýšení mzdy po zkušebce
* Příspěvek na přestěhování
* Jistý karierní růst
* 25 dnů dovolené
* Benefitní kartička
* Příspěvek na dopravu
* Místo výkonu práce: okolí Litoměřic...
Mgr. Aneta Jarošová, tel.: 00420777498772, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Talent sourcer (full time/part time)
Jsme tým zkušených Headhunterů a hledáme k sobě Talent Sourcera, který má zkušenosti a dokáže si uřídit i více než jeden nelehký projekt. V rámci naší společnosti se zabýváme náborem manažerských a odborně specializovaných pozic se zaměřením na vysokou přidanou hodnotu pro zákazníka.
Poradíš si s moderními nástroji v recruitmentu? Dokážeš najít jehlu v kupce sena a možná i víc než to? Komunikovat s lidmi je pro tebe naprostou přirozeností? Pokud odpovídáš na vše ano, možná hledáme právě tebe.
Popis práce:
· odpovědnost za vyhledávání vhodných kandidátů a tvorbu longlistů
· volba ideální strategie obsazování pozice
· prověřování kvalifikace a vedení pohovorů s kandidáty na širokou škálu pozic od vstupní úrovně až po nejvyšší
· budování dlouhodobých vztahů s jednotlivými manažery
· mapování trhu v zadaných oblastech k podpoře rozhodování o náboru
· poskytování konstruktivní zpětné vazby a zjišťování dobré zkušenosti kandidátů s náborovým procesem
· každodenní používání sourcingových nástrojů a neustále se zlepšování
Požadujeme:
· máš zkušenosti se sourcingem nebo recruitmentem a jejich nástroji
· jsi analytický člověk se systematickým přístupem k práci
· rád hledáš nová řešení a využíváš kreativitu naplno
· aktivně přistupuješ k řešení problémů a nenecháváš je nedokončené
· jsi schopen komunikovat na vysoké úrovni jak ústně, tak písemně
· dokážeš pracovat v týmu a domluvíš se alespoň částečně anglicky
Nabízíme:
· velmi atraktivní ohodnocení možné i formou externí spolupráce
· flexibilní pracovní dobu a home office
· příjemné zázemí kanceláři v centru Brna
· profesní vzdělávání a osobní růst
· občerstvení na pracovišti a další benefity...
Martina Márton, tel.: 00420775603976, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36, 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Technický poradce s AJ/NJ (30.000 - 50.000,- Kč)
Domluvíš se anglicky nebo německy, jsi pečlivý a zodpovědný? Chceš se realizovat v oblasti technické podpory a být součástí německé firmy s rodinnou atmosférou? Pak odpověz na tento inzerát pro strojírenskou společnost, která hledá posilu na pozici:
TECHNICKÝ PORADCE s AJ/NJ (až 50.000 Kč)
Popis práce:
* technická podpora a konzultace
* návrh technických řešení
* tvorba cenových nabídek
* komunikace se zákazníky a dodavateli
* administrativa
* občasné výjezdy na montáže a za zákazníky - četnost cca 1x měsíčně
Požadujeme:
* středoškolské vzdělání technického zaměření
* praxi na obdobné pozici
* anglický nebo německý jazyk na středně pokročilé úrovni
* pečlivost a důslednost
* technické myšlení - čtení technické dokumentace a návrhy technických řešení
* znalost práce na PC (3D SW) výhodou
Nabízíme:
* zázemí stabilní společnosti
* týden dovolené navíc
* 2 dny sick day
* odborná školení
* jazykové kurzy
* teambuildingové akce
* nástup možný IHNED (případně dle domluvy)
* místo výkonu práce: Brno Řečkovice...
Ing. Renáta Galečková, tel.: 00420773773887, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Technický support s AJ (40.000 - 50.000,- Kč)
Domluvíš se anglicky, jsi pečlivý a zodpovědný? Chceš se realizovat v oblasti technické podpory a být součástí české rodinné firmy? Pak odpověz na tento inzerát pro strojírenskou společnost, který hledá posilu na pozici:
TECHNICKÝ SUPPORT s AJ (až 50.000 Kč)
Popis práce:
* technická podpora a konzultace
* návrh technických řešení
* tvorba cenových nabídek
* komunikace se zákazníky a dodavateli
* administrativa
* občasné výjezdy na montáže a za zákazníky - četnost cca 1x měsíčně
Požadujeme:
* středoškolské vzdělání technického zaměření
* praxi na obdobné pozici
* anglický nebo německý jazyk na středně pokročilé úrovni
* pečlivost a důslednost
* technické myšlení - čtení technické dokumentace a návrhy technických řešení
* znalost práce na PC (3D SW)
Nabízíme:
* zázemí stabilní společnosti
* týden dovolené navíc
* 2 dny sick day
* odborná školení
* jazykové kurzy
* teambuildingové akce
* nástup možný IHNED (případně dle domluvy)
* místo výkonu práce: Brno Ivanovice...
Ing. Renáta Galečková, tel.: 00420773773887, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Zákaznický servis - němčina + angličtina (40.000 - 50.000,- Kč)
Chceš pracovat v zákaznickém servisu a využít u toho plynulou znalost němčiny a angličtiny? Jsi komunikativní, energický a zákazník je pro Tebe na prvním místě? Výborně!
Pošli nám životopis v AJ a začni pracovat jako:
ZÁKAZNICKÝ SERVIS - NĚMČINA + ANGLIČTINA (40-50.000 Kč)
Popis práce:
* Vyřizování požadavků zákazníků
* Komunikace v němčině a angličtině
* Účast na inovativních projektech
* Práce v interním systému
Požadujeme:
* Německý jazyk - výborný - C1/C2
* Anglický jazyk - komunikativní - B2
* Znalost práce s PC
* Chuť pracovat v zákaznickém servisu
Nabízíme:
* NÁSTUPNÍ BONUS
* Možnost 100% Home Office
* Dovolená nad rámec zákona
* Denní využití jazyků
* Kafeterie
* Multisport karta
* Příspěvek na stravování
* Slevy na firemní produkty
* Příplatky a bonusy
* Vzdělávací kurzy a školení
* Možnost kariérního růstu
* Lokalitu: Brno - město...
Tereza Suttrová, tel.: 00420775877788, Advantage Consulting s.r.o.,, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Zkušený náborář - od 40.000 Kč
Jsi milý a komunikativní tvor, který vždy spíše hledá řešení, než výhybky vedoucí k NEMŮŽU, NEJDE, NEEXISTUJE? Máš již praxi jako personalista nebo náborář a toužíš se prosadit ve firmě, kde si tvého nadání pro správnou volbu budou vážit? Pak se mi neváhej představit v životopise a staň se právě ty posilou našeho HR oddělení!
Popis práce:
* Kompletní záštita HR oddělení
* Vedení výběrových řízení, selekce kandidátů, příslušná dokumentace a evidence
* Tvorba náborové činnosti
* Aktivní zastupování a prezentace společnosti
* Komunikace a aktualizace potřeb oddělení napříč společností i v globálním měřítku
* Rozvoj, adaptace a vzdělávání zaměstnanců
* Reporty a analýzy
Požadujeme:
* SOU/SŠ - obor nerozhoduje
* Požadujeme předchozí praxi na podobné pozici
* PC - Balíček MS Office, interní systémy
* AJ - komunikativní úroveň
* Vytříbená slovní zásoba
* Aktivní přístup
* Milá povaha se smyslem pro humor
* Ochota pracovat na sobě
* ŘP - sk. B - aktivní řidič/ občasné schůzky
* Ochota dojíždět do místa výkonu
Nabízíme:
* Nástupní plat od 40.000 Kč
* Velmi příjemné prémie
* Osobní ohodnocení
* Stravenkový paušál
* Flexibilní pracovní dobu
* 25 dní dovolené
* Sick days
* Občerstvení na pracovišti
* Příspěvky na vzdělávací kurzy a dopravu
* Firemní akce
* Možnost profesního i platového růstu
* Místo výkonu: HODONÍN...
Jana Srncová, tel.: 00420775474383, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
požadované hledání nebylo úspěšné !
+ vyhledejte další podobné pracovní nabídky !
Navštivte i další profesní rubriky JobMasteru!
Prohlédněte si kompletní seznam novinek v tomto týdnu!