Najdi na JobMasteru:

Hledej podle kvalifikace:

němčina ruština ABSOLVENTI
angličtina francouzština italština


Hledej podle mapy:

aktivní mapavolná místa v Prazevolná místa v jižních Čecháchvolná místa na Brněnsku a jižní Moravěvolná místa na Karlovarskuvolná místa na Královéhradeckuvolná místa na Libereckuvolná místa na Ostravskuvolná místa na Olomouckuvolná místa na Pardubickuvolná místa na Plzeňskuvolná místa ve středních Čecháchvolná místa v Ústí .n. L. a okolívolná místa na Vysočiněvolná místa na Zlínsku
... čtení databáze ...
... searching the database ...

Navštivte také:

práce ve Vašem okrese

novinky tohoto týdne

objednat odběr novinek

home / hlavní stránka

GEOLOKACE - aneb...

objednat inzerát

vyhledávací panel ano / ne
JobMaster - Administrativní profese   

Administrativní profese


   ... asistentka, sekretářka, recepční, administrativa ... nabídky zaměstnání z celé ČR  

Všechny inzeráty vloženy            (nové nabídky opět v pondělí ráno)

dnešní aktuální nabídka pracovních příležitostí v oboru Administrativní profese



»Asistent auditora pro Olomouc - ref. č. le - 194


Do mezinárodní společnosti v Olomouci hledáme novou kolegyni/ nového kolegu na pozici: ASISTENT/KA AUDITORAVaším úkolem bude spolupracovat v týmu auditora na zakázkách auditu účetních závěrek klientů. Zázemí budete mít v kanceláři v Olomouci a s týmem budete jezdit za klienty z regionu Moravy, Moravskoslezského kraje a párkrát ročně i Čech.Aby se Vám na pozici dobře vedlo, budete potřebovat:
- SŠ nebo VŠ ekonomického směru
- komunikativní znalost angličtiny
- znalosti základů účetnictví a MS Office
- řp. B a ochotu cestovatPozice bude nejlépe sedět tomu, kdo je vnímavý vůči zákazníkům, komunikativní, dokáže diplomaticky i autoritativně řešit problémy a má chuť na sobě pracovat.Co Vám společnost nabízí:
- možnost dalšího rozvoje (odborné školení, kurzy angličtiny)
- pružnou pracovní dobu a 25 dní dovolené
- stravenky a příspěvek na penzijní pojištění
- platové ohodnocení dle znalostí a zkušenostíJestliže při čtení souhlasně přikyvujete hlavou, pošlete mi svůj životopis na lenka.tarabikova@aprofes.cz a já se Vám brzy ozvu.Děkuji za Váš zájem o tuto pozici, jestliže Vás v průběhu 14 dnů od přijetí Vašeho životopisu nebudu kontaktovat, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému uchazeči.Souhlasím s tím, aby agentura APROFES, s.r.o. (IČ 26887444) zpracovávala mé osobní údaje i za účelem předložení jiných pracovních pozic, než je výše uvedená. Zároveň souhlasím s tím, že agentura APROFES, s.r.o. může mé osobní údaje poskytnout v míře nezbytné pro účely zpracování i třetím stranám (zaměstnavatelům), pokud se jimi nabízená pozice v základu shoduje s mými požadavky na pracovní pozici. Souhlas uděluji na dobu 2 let, přičemž tento souhlas mohu kdykoliv odvolat a nebo požádat o prodloužení této lhůty.



Region: Jihomoravský kraj
praha@aprofes.czaprof, tel. 603 456 779, APROFES, s.r.o., Paříkova 11a, 190 00 Praha 9

»Asistentka developerského týmu s AJ

25 - 40.000
Pro našeho klienta, významnou zahraniční developerskou společnost, která se zaměřuje na vývoj, pronájem a prodej nemovitostí po celé Evropě s působící v ČR jako investor od roku 1995, hledáme vhodnou uchazečku na pozici:
Asistentka developerského týmu s velmi dobrou znlaostí AJ
Náplň práce:
Profesionální podpora týmu developerského projektu
• podpora při koordinaci činností týmu developmentu
• aktivní spolupráce s interními i externími členy týmu včetně např.:
o sledování aktuální situace a vývojových trendů na realitním trhu
o podpory při zpracování ekonomického vyhodnocení projektů (např. sběr a zpracovávání dat)
o podpora při realizaci anebo zajištění PR / marketingu projektu
o spolupráce při zpracování pravidelných zpráv o postupu jednotlivých projektů
o zpracování dalších písemných podkladů (např. měsíční zprávy, zprávy pro představenstvo a dozorčí radu mateřské společnosti, atd.)
o podpora asset managementu - komunikace s nájemníky, fakturace a finanční výkazy nájemní smlouvy a jejich přílohy
• přímá zodpovědnost za dílčí úkoly ve výše uvedených oblastech dle pokynů vedoucího týmu
spolupráce při zadávání, sledování a aktualizace budgetů projektů v koncernových systémech (planingstool - realestate, apod.)
Administrativní podpora týmu developerského projektu
Všestranná podpora týmu včetně:
• sběru, třídění, formátování, kopírování, ukládání, archivování a zálohování dokumentů, dat a informací v tištěné i elektronické podobě,
• organizace a přípravy schůzek, kontroly termínů, korespondence, telefonů, vzkazů, pořizování zápisů z jednání, atd.
Požadujeme:
• Zkušenosti s administrativní podporou a se zajišťováním provozu týmu developerského projektu
• Znalost procesů v přípravě a realizaci investičních projektů ve výstavbě
• Vynikající komunikační schopnosti
• Organizační schopnosti, samostatnost, zodpovědnost, aktivní přístup
• Schopnost týmové i samostatné práce
• Výborná znalost anglického a německého jazyka
• Základní ekonomické a právní povědomí
• Základní znalost procesů v přípravě a realizaci investičních projektů ve výstavbě
• Zkušený uživatel PC, výborná znalost programů MS Office
ALP CONSULTING s.r.o., tel.: 723 644 808, odeslat odpověď na inzerátalp

»Asistentka generálního ředitele s AJ

Dohodou
Pro našeho klienta, inženýrskou společnost s dlouholetou tradicí, která se zaměřuje na silniční a dálniční stavby, mosty, městské komunikace a pozemní stavby , hledáme vhodného kandidáta na pozici:
Asistentka generálního ředitele s AJ

Požadujeme:
- SŠ vzdělání
- pokročilou znalost AJ - podmínkou
- velmi dobrá znalost práce na PC (MS Office)
- výborné komunikační a organizační schopnosti
- spolehlivost, flexibilitu, samostatnost,
- pečlivost, odpovědnost, preciznost
- trestní bezúhonnost
- znalost softwaru ESO9 je výhodou, nikoli podmínkou
- ŘP sk. B - aktivní řidič
Náplň práce:
- organizační a administrativní podpora ředitele společnosti
- příprava podkladů na porady
- zpracování zápisů z porad
- samostatné řešení úkolů vyplývající z dané pozice
- zajišťování nákupu administrativních potřeb
- výdej pracovních pomůcek a jejich evidence ve skladu pomůcek
- kompletní vedení poštovní agendy
- příprava podkladů a evidence majetku
- emailová a telefonická komunikace
Lokalita: Praha 6
V případě, že splňujete veškeré výše uvedené požadavky, zašlete prosím svůj životopis na email alp@alpconsulting.cz
Pokud budete mít zájem o další volné pozice z vašeho oboru, nebo z dalších odvětví, navštivte prosím naše webové stránky www.alpconsulting.cz
Děkujeme za Váš zájem a těšíme se na další spolupráci.
ALP CONSULTING s.r.o., tel.: 723 644 808, odeslat odpověď na inzerátalp

»Asistentka oddělení plánování a tvorby nabídek zu-197


Váš profil:
-SŠ/VŠ vzdělání, vhodné i pro absolventa,
-AJ komunikativní a NJ výhodou při komunikaci se zákazníky a dodavateli,
-pečlivost, proaktivní a zodpovědný přistup, analytické myšlení,
-přirozená sebejistota v komunikaci se zákazníky a dodavateli,
-schopnost začlenit se do zaběhlého systému a stát se součástí týmu,
-zkušenosti s plánováním časových harmonogramů zakázek výhodou (např. MS Project),
-zkušenosti s tvorbou rozpočtů zakázek výhodou.Vaše příležitost:
-Zajímavé pracovní uplatnění,
-osobitý, rodinný přístup, protože na spokojenosti našich kolegů nám záleží,
-četné firemní výhody (stravenky v hodnotě 90,-Kč, 13. mzda, pět týdnů dovolené, příspěvky na penzijní připojištění a pojištění zodpovědnosti z výkonu povolání, jazykové vzdělávání atd.),
-nástup možný ihned.Pokud Vás v průběhu 14 dnů od přijetí Vašeho životopisu nebudu kontaktovat, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému uchazeči. Souhlasím s tím, aby společnost APROFES, s.r.o. (IČ 26887444) zpracovávala mé osobní údaje i za účelem předložení jiných pracovních pozic, než je výše uvedená. Zároveň souhlasím s tím, že APROFES, s.r.o. může mé osobní údaje poskytnout v míře nezbytné pro účely zpracování i třetím stranám (zaměstnavatelům), pokud se jimi nabízená pozice v základu shoduje s mými požadavky na pracovní pozici. Souhlas uděluji na dobu 2 let, přičemž tento souhlas mohu kdykoliv odvolat, a nebo požádat o prodloužení této lhůty.



Region: Středočeský kraj
praha@aprofes.czaprof, tel. 603 456 779, APROFES, s.r.o., Paříkova 11a, 190 00 Praha 9

»Referent nákupu s NJ nebo AJ zu-200


Váš profil: •SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru, •pokročilá znalost PC (Excel, Word), •pokročilá znalost Nj nebo Aj, •praxe v administrativě, •pečlivost při zpracování dokumentace, komunikativnost v týmu i při jednáních s partnery, zodpovědnost za plnění termínů, aktivní přístup v rámci projektů, odolnost vůči stresu,•řidičský průkaz sk. B - aktivní řidič.Vaše příležitost: •Zajímavé pracovní uplatnění, •osobitý, rodinný přístup, protože na spokojenosti našich kolegů nám záleží, •četné firemní výhody (stravenky v hodnotě 90,-Kč, 13. mzda, pět týdnů dovolené, příspěvky na penzijní připojištění a pojištění zodpovědnosti z výkonu povolání, jazykové vzdělávání atd.), •nástup možný ihned. Pokud Vás v průběhu 14 dnů od přijetí Vašeho životopisu nebudu kontaktovat, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému uchazeči. Souhlasím s tím, aby společnost APROFES, s.r.o. (IČ 26887444) zpracovávala mé osobní údaje i za účelem předložení jiných pracovních pozic, než je výše uvedená. Zároveň souhlasím s tím, že APROFES, s.r.o. může mé osobní údaje poskytnout v míře nezbytné pro účely zpracování i třetím stranám (zaměstnavatelům), pokud se jimi nabízená pozice v základu shoduje s mými požadavky na pracovní pozici. Souhlas uděluji na dobu 2 let, přičemž tento souhlas mohu kdykoliv odvolat, a nebo požádat o prodloužení této lhůty.



Region: Středočeský kraj
praha@aprofes.czaprof, tel. 603 456 779, APROFES, s.r.o., Paříkova 11a, 190 00 Praha 9
  požadované hledání nebylo úspěšné !       
   +   vyhledejte další podobné pracovní nabídky !  

 Navštivte i další profesní rubriky JobMasteru!
 Prohlédněte si kompletní seznam novinek v tomto týdnu!


odkazy na zajímavé stránky

Pracovník podpory prodeje, ref.č. lu - 106

JobMaster Asistent:    >>>
Smím Vám nabídnout další nabídky práce ?
Ano, pokračovat
Zatím ne
--- nabídky práce ve Vašem okrese
--- vyhledávání pomocí nápovědy