Najdi na JobMasteru:

Hledej podle kvalifikace:

němčina ruština ABSOLVENTI
angličtina francouzština italština


Hledej podle mapy:

aktivní mapavolná místa v Prazevolná místa v jižních Čecháchvolná místa na Brněnsku a jižní Moravěvolná místa na Karlovarskuvolná místa na Královéhradeckuvolná místa na Libereckuvolná místa na Ostravskuvolná místa na Olomouckuvolná místa na Pardubickuvolná místa na Plzeňskuvolná místa ve středních Čecháchvolná místa v Ústí .n. L. a okolívolná místa na Vysočiněvolná místa na Zlínsku
... čtení databáze ...
... searching the database ...

Navštivte také:

Horké novinky
tohoto týdne

přihlásit se ZDARMA
k odběru novinek

home / hlavní stránka

GEOLOKACE - aneb...

objednat inzerát

vyhledávací panel ano / ne
JobMaster - Ostatní odborné profese   

Ostatní odborné profese


   ... logistik, dispečer, farmaceut, právník, lékař ... nabídky zaměstnání z celé ČR  

Všechny inzeráty vloženy            (nové nabídky opět v pondělí ráno)

dnešní aktuální nabídka pracovních příležitostí v oboru Ostatní odborné profese



»Balneotechnik - lu198


Našim klientem je jeden z nejvýznamnějších lázeňských komplexů s více jak 40letou historií v Třeboni, specializující se na poruchy pohybového aparátu, revmatických chorob, poúrazových a pooperačních stavů a celkovou rekondici těla i mysli.Do svého týmu nyní hledá schopného člověka na poziciBALNEOTECHNIKCo bude Vaším úkolem?
- garantovat odbornou úroveň využívání a ochrany přírodních léčivých zdrojů
- dbát na nakládání se zdroji v souladu se zákony a vyhláškami
- dbát na dodržování plánu těžby peloidů, zpracování, využití a úpravu výtěžku
- zajištění sledování ověřování kvality zdrojů a výtěžku
- zabezpečení vypracování projektu průzkumných prací
- sledování chemických, fyzikálních, mikrobiologických a radioaktivních vlastností zdroje
- zabezpečuje zásobování lázní PLZ
- vedení příslušné dokumentaceCo by měl ideální kandidát splňovat?
- vzdělání: VŠ vodohospodářského, hydrogeologického směru + 2 roky praxe ve vodním hospodářství/ VOŠ a nejméně 5 let praxe ve vodním hospodářství / MZ a nejméně 10 let praxe ve vodním hospodářství.
- odborná způsobilost k výkonu odborného dohledu nad využíváním a ochranou PLZ - zkouška dle zákona č. 164/2001 sb. a vyhl. č. 370/2001 Sb (lze doplnit)
- další znalosti: příslušná obecně platná legislativa a vnitřní předpisy, detailní znalost problematiky ochrany zdrojů, problematiku vlastních zdrojCo Vám firma může nabídnout?
- odpovídající platové ohodnocení
- 14. a 15. plat, případné mimořádné prémie
- zaměstnanecké benefity ve formě příspěvků na stravování, pojištění apod.
- rozmanitou pracovní náplň s notnou dávkou odpovědnosti
- okamžitý nástup Zajímá Vás tato pracovní příležitost nebo máte v okolí známého, kterého nám můžete doporučit? Pokud ano, neváhejte nás kontaktovat na e-mailu praha@aprofes.cz. Budeme se těšit na Vaše reakce.
Děkujeme za Váš zájem o tuto pozici. Pokud Vás, v průběhu 14 dnů od přijetí Vašeho životopisu, nebudeme kontaktovat, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému uchazeči. Odpovědí na tento inzerát či zasláním Vašich osobních materiálů do společnosti APROFES, s.r.o. dáváte souhlas ke zpracování a uchování Vašich osobních údajů dle zákona č. 101/2000 Sb., O ochraně osobních údajů.



Region: Jihočeský kraj
praha@aprofes.czaprof, tel. 603 456 779, APROFES, s.r.o., Freyova 27, 190 00 Praha 9.

»Technický koordinátor pro zákazníky - poradce, ref.č. lu-195


Naším klientem je zahraniční firma, která se zabývá pronájmem pracovních oděvů a prodejem ochranných pracovních pomůcek. Firma je v ČR etablovaná již několik let a poskytuje svým zákazníkům kompletní servis.Do svého týmu nyní hledá schopného člověka na poziciTECHNICKÝ KOORDINÁTOR PRO ZÁKAZNÍKY - PORADCE Co bude Vaším úkolem?• komunikace se zákazníky a vyřizování jejich požadavků při osobní návštěvě, kde hlavním úkolem bude oměření / zapsání velikostí oděvů (jedná se o vyzkoušení různých velikostí oděvů zaměstnanců zákazníka), • plánování schůzek u zákazníka v průběhu celého týdne po celé ČR, • nabízení dalších produktů (ochranné pracovní pomůcky)• vedení související administrativní agendy a zpracování případných reklamací. • do budoucna by měl kandidát zajišťovat i servisní kontroly u mycích stolů, které společnost pronajímá.• převážná práce v terénu (4 dny, 1 den na předání kontaktů a vyřízení administrativy)Co by měl ideální kandidát splňovat?• praxi v oblasti zákaznického servisu • SŠ vzdělání (ideálně technického směru)• výborné komunikační a vyjadřovací dovednosti, jak v ústním, tak i v písemném projevu• částečná znalost německého jazyka - není podmínkou ale výhodou v rámci školení a získávání informací z podnikového portálu• aktivní řidičský průkaz B a ochotu cestovat zejména dlouhé tratě• nadšení z prodeje produktů a jistotu v osobním jednání• schopnost analyzovat a efektivně řešit problémy• pečlivost a flexibilitu • týmového ducha (práce v malém kolektivu)• proaktivní přístup• schopnost pracovat pod stresem• kladný vztah k IT, uživatelskou znalost MS Word a MS Excel - nutná znalost /denní tabulkový reportCo Vám firma může nabídnout?• zázemí stabilní společnosti a příjemný kolektiv• zajímavé finanční ohodnocení, 13. a 14. plat • provize z prodeje ochranných pracovních pomůcek• motivační bonusový plán (školení, stravenky, výuka NJ, příspěvek na ŽP, DP, sleva na firemní výrobky, podnikové akce) • Home office • práci na HPP• pestrou zajímavou práci • sídlo společnosti Praha 9• nástup možný ihned, dohodou Zajímá Vás tato pracovní příležitost nebo máte v okolí známého, kterého nám můžete doporučit? Pokud ano, neváhejte nás kontaktovat na e-mailu praha@aprofes.cz. Budeme se těšit na Vaše reakce.
Děkujeme za Váš zájem o tuto pozici. Pokud Vás, v průběhu 14 dnů od přijetí Vašeho životopisu, nebudeme kontaktovat, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému uchazeči. Odpovědí na tento inzerát či zasláním Vašich osobních materiálů do společnosti APROFES, s.r.o. dáváte souhlas ke zpracování a uchování Vašich osobních údajů dle zákona č. 101/2000 Sb., O ochraně osobních údajů.



Region: Hlavní město Praha
praha@aprofes.czaprof, tel. 603 456 779, APROFES, s.r.o., Freyova 27, 190 00 Praha 9.

»Vedoucí oddělení pronájmů

Dohodou
Pro našeho významného klienta, mezinárodní společnost nabízející veškeré služby od projektové činnosti přes realizaci nových projektů, správu nemovitostí, hledáme vhodného kandidáta na pozici:
Vedoucí oddělení pronájmů
Charakteristika:
Zodpovídá za stav a provoz svěřeného majetku a zajištění činností souvisejících s provozem budov a správou majetku:
- Vedení týmu oddělení Asset/Poperty Managementu
- Řízení všech souvisejících provozních, technických, obchodních a marketingových aktivit objektů
- Koordinace procesů spojených se správou nemovitostí, např. supervizí smluv
a) příprava, evidence a vyúčtování vedlejších nákladů
b) objednávek v oblasti nákupu,
c) pronájmu, oprav, reklamací,
d) pojištění a dalších činností související se správou budov
- Výběr a koordinace externích dodavatelů služeb (každodenní údržba, servis, revize )
- Pravidelná kontrola technického stavu nemovitostí v portfoliu
- Jednání s nájemci, úřady a dodavateli,
- Budování vztahů s pronajímateli a dalšími partnery
- Reporting pro vedení společnosti a centrálu v Německu
- Plánování, průběžný monitoring a optimalizace nákladů
Požadujeme:
- VŠ technického nebo ekonomického směru
- Min. 5 let praxe v oblasti Asset/Property Managementu
- Schopnost samostatného rozhodování i týmové práce
- Zodpovědnost, spolehlivost, pečlivost, odolnost vůči stresu
- Schopnost jednat s obchodními partnery
- Zkušenosti s vedením týmu lidí
- Organizační schopnosti
- Vysoké pracovní nasazení
- Aktivní přístup, flexibilita
- Dobrá uživatelská znalost MS Office
- Znalost SAP výhodou
- Aktivní znalost německého jazyka
- Řidičský průkaz skupiny B - aktivní řidič
Nabízíme:
- Zázemí silné zahraniční společnosti
- Zajímavé finanční ohodnocení podle Vašich zkušeností a schopností
- Vysoce odpovědnou a různorodou práci
- Příjemné pracovní prostředí v Praze

V případě, že splňujete veškeré výše uvedené požadavky, zašlete prosím svůj životopis na email alp@alpconsulting.cz . Pokud budete mít zájem o další volné pozice z vašeho oboru, nebo z dalších odvětví, navštivte prosím naše webové stránky www.alpconsulting.cz
Děkujeme za Váš zájem a těšíme se na další spolupráci.
ALP CONSULTING s.r.o., tel.: 723 644 808, 296 188 181, 296 188 182, odeslat odpověď na inzerátalp

»Všeobecná zdravotní sestra/asistent

Dohodou
Nemocnice Na Bulovce, Praha 8 přijme
•všeobecné sestry
•zdravotnické asistenty
Požadujeme
- ukončené vzdělání všeobecná sestra nebo zdravotnický asistent
- odborná způsobilost k výkonu zdravotnického povolání bez odborného dohledu výhodou
- trestní bezúhonnost
Právní vztah
-hlavní pracovní poměr na:
•plný úvazek ve směnném provozu
•částečný úvazek ve směnném provozu
Nabízíme
-náborový příspěvek u vybraných profesí
-dotovaná ubytovna (pro mimopražské, cca 5 minut od nemocnice)
-výhledově možnost získání služebního bytu !!!
-příspěvky z FKSP na penzijní připojištění, dětské tábory
-procedury v Slatinných lázních Toušeň
-dotované závodní stravování v areálu nemocnice
-zaměstnanecké slevy v lékárně nemocnice
-kosmetika, masáže, kadeřnické služby v areálu nemocnice
-finanční ohodnocení dle platných platových předpisů
-nástup dle dohody
Kontakt: Marcela Cyrani, tel.: 266 082 092,
e-mail: marcela.cyrani@bulovka.cz, kariera@bulovka.cz
ALP CONSULTING s.r.o., tel.: 723 644 808, 296 188 181, 296 188 182, odeslat odpověď na inzerátalp