Najdi na této stránce:

Filtry pro vyhledávání:

němčina ruština ABSOLVENTI
angličtina francouzština italština


Hledej podle mapy:

aktivní mapavolná místa v Prazevolná místa v jižních Čecháchvolná místa na Brněnsku a jižní Moravěvolná místa na Karlovarskuvolná místa na Královéhradeckuvolná místa na Libereckuvolná místa na Ostravskuvolná místa na Olomouckuvolná místa na Pardubickuvolná místa na Plzeňskuvolná místa ve středních Čecháchvolná místa v Ústí .n. L. a okolívolná místa na Vysočiněvolná místa na Zlínsku
... čtení databáze ...
... searching the database ...

Navštivte také:

Horké novinky
tohoto týdne

přihlásit se ZDARMA
k odběru novinek

home

GEOLOKACE - aneb...

objednat inzerát

vyhledávací panel ano / ne
JobMaster - Ostatní odborné profese   

Ostatní odborné profese


   ... logistik, dispečer, farmaceut, právník, lékař ... nabídky zaměstnání z celé ČR  

Všechny inzeráty vloženy            (nové nabídky opět v pondělí ráno)

dnešní aktuální nabídka pracovních příležitostí v oboru Ostatní odborné profese



»LABORANT - POTRAVINÁŘSTVÍ part time


JSTE STUDENT SŠ CHEMICKÉ A POTŘEBUJETE ZÍSKAT PRAXI? Nabízíme Vám skvělou pracovní příležitost! Náplň práce: * Chemické a senzorické testy surovin, mezivýrobků a finálních výrobků * Zajištění kvalitativních záznamů a reportů * Spolupráce s ostatními odděleními (výroba, sklad, plánování) * Řešení případných kvalitativních problémů Práce na směny (ranní/odpolední/noční) - 20 hod/týdně Nástup: Ihned Spolupráce na 2 měsíce s možností prodloužení!
Požadujeme: * Odborné chemické vzdělání (potravinářství výhodou) * Praktické zkušenosti v oblasti analytické chemie, zkušenost s prací na HPLC vítána * Nutná znalost základní laboratorní praxe * Znalost práce s PC * Samostatnost, zodpovědnost, spolehlivost * Proaktivní přístup k práci * Ochota spolupracovat min. 2 měsíce
Nabízíme: * Stravování v areálu společnosti * Možnost získání praxe v mezinárodní společnosti * Pitný režim zdarma
Pracoviště: Praha hl.m.
GRAFTON RECRUITMENT s.r.o., Team Assistant, +420 242 456 650, odeslat odpověď na inzerátgrafton

»LAUNCH PROJECT SPECIALIST


Na této pozici budete mít neomezené příležitosti pracovat v úspěšné společnosti jako: LAUNCH PROJECT SPECIALIST Náplň práce: * zodpovědnost za implementaci nového projektu do seriové výroby * organziace výrobních zkoušek a nulté série, koordinace zkoušek proveditelnosti * neustálé zlepšování procesů * tvorba procesních a kontrolních plánů * implementace LEAN man. a Six Sigma * účast na přípravě FMEA * úzká spolupráce s projektovým týmem, vedení investic
Požadujeme: * VŠ/SŠ technické vzdělání * komunikativní znalost Aj, další jazyk výhodou * zkušenosti s vedením nových projektů v automotive nutností * praxe na pozici technolog alespoň 3 roky nebo absolvent VŠ technického směru * znalost Lean manufacturing, Kaizen, Six Sigma
Nabízíme: * možnost profesního růstu * dobré finanční ohodnocení * 5 týdnů dovolené * závodní stravování
Pracoviště: liberecký kraj
GRAFTON RECRUITMENT s.r.o., Balochová Hana, (+420) 489 208 933, odeslat odpověď na inzerátgrafton

»Logistics Assistant with Italian


This is an exciting opportunity for both fresh graduates with an interest in logistics and candidates with work experience. We have an exclusive opportunity working with one of world's largest corporations. The company is a dynamic and expanding, world-class organization with multinational environment. The company offer extensive training with competitive compensation and benefits as well as advancement opportunities in a rapidly expanding organization. Great people, great values, great experience! Main responsibilities: * Create and maintain contact with vendors and customers to ensure timely delivery of goods * Maintenance of orders, deliveries, and shipments and entering transactions into SAP * Maintenance of vehicle transport, and driver data and entering these into SAP * General management of transport, delivery, and operational issues * React to delivery problems during the execution of the delivery plans * Update delivery and upfit status * Review bills, invoices and purchase orders * Assist customers with inquiries * Coordinate deliveries for repaired or returned items * Ensure that all items are properly numbered and tagged * Interact with third party logistics service providers
Požadujeme: * Excellent Italian and English * Good knowledge of Microsoft Excel * Good communication skills * Ability to recognize and prioritize tasks * Ability to work closely with numerical information, data analysis, data interpretation and to provide trend analysis results * General attention to detail * Advantages include knowledge of SAP, logistical work
Nabízíme: * An interesting work in international environment * Daily contact with foreign subjects * Continuous language and personal development through training * Comfortable business offices in the centre of Prague
Pracoviště: Praha hl.m.
GRAFTON RECRUITMENT s.r.o., Hejduková Veronika, (+420) 242 456 400, odeslat odpověď na inzerátgrafton

»Odborný asistent CEO s NJ

Dohodou
Pro významnou developerskou společnost zaměřenou na vývoj, přípravu a realizaci zejména luxusních developerských projektů realizovaných v ČR, SK a SRN, hledáme vhodného kandidáta na pozici:
Odborný asistent CEO s perfektní znalostí NJ
Popis pracovní pozice:
- Podpora a doprovod CEO v jeho činnostech v rámci developmentu v ČR, SR a SRN
- Vedení osobní agendy CEO
- Odborná podpora CEO na schůzkách a plnění vyplývajících úloh
- Vedení zápisu, urgování a kontrola plnění úlohy vyplývající ze zápisu pro všechny účastníky (kontrolní dny projektu, schůzky vedení, schůzky obchodu), archivace
- Organizace a příprava schůzek a porad, pracovních cest atd.
- Příprava podkladů pro plány a kalkulace, podkladů pro jednání, prezentací, tabulek, analýz a reportu dle potřeby CEO
- Kontrola plnění termínů dle harmonogramu projektů
- Sledování čerpání interních a externích nákladů podle uzavřených smluv
- Sledování čerpání nákladů realizovaných staveb, agenda fakturace, evidence plateb
- Vazba na reporting a likviditu - interní komunikace
- Kontrola procesů a dodržování interních směrnic
- Samostatné vyhledávání optimalizací a vylepšení procesu v rámci společnosti
- Aktivní a iniciativní podpora CEO
- Převzetí rutinních činností CEO
- Zastupování CEO dle potřeby
Požadujeme:
- VŠ vzdělání stavebního nebo ekonomického zaměření
- výborná znalost NJ, znalost AJ výhodou
- znalost práce na PC - Windows, MS Office, Internet
- řidičský průkaz sk. B - aktivní řidič
- flexibilita, iniciativa, samostatnost
- vynikající jednací, organizační a analytické schopnosti
- nadšení, pečlivost, loajalita
Nabízíme:
- odpovídající mzdové ohodnocení
- karierový růst v rámci společnosti
- mladý a dynamický kolektiv
- hlavní pracovní poměr
- dlouhodobou spolupráci
- další obvyklé benefity (notebook, mobilní telefon, stravenky, příspěvek na penzijní pojištění...)
Nástup možný ihned
Místo pracoviště: Praha
Pracovní vztah: práce na plný úvazek
V případě, že splňujete veškeré výše uvedené požadavky, zašlete prosím svůj životopis na email alp@alpconsulting.cz
Pokud budete mít zájem o další volné pozice z vašeho oboru, nebo z dalších odvětví, navštivte prosím naše webové stránky www.alpconsulting.cz
Děkujeme za Váš zájem a těšíme se na další spolupráci.
ALP CONSULTING s.r.o., alp@alpconsulting.czalp, tel.: 723 644 808, 296 188 181, 296 188 182