»Controller - nováček (42000 - 50000,- Kč)
Pro našeho významného klienta hledáme zkušeného juniorního finančního/výrobního controllera, který bude klíčovým členem finančního týmu a bude zodpovědný za řízení finančního plánování, analýzy a reportingu. Hledáme kandidáta s výbornými analytickými schopnostmi a aktivní znalostí anglického jazyka. Pokud jste to vy, zareagujte nám a nabídku:
CONTROLLER - NOVÁČEK (42-50.000 KČ)
Popis práce: * Sestavování finančních plánů, rozpočtů a forecastů
* Analýza finančních výkazů a výsledků
* Příprava pravidelných reportů pro vedení společnosti
* Monitoring a optimalizace nákladů a identifikace rizik
* Podpora při auditech a příprava podkladů pro auditorské týmy
* Spolupráce s ostatními odděleními společnosti
* Zajištění souladu mezi finančními a obchodními cíli
* Vývoj a implementace nových procesů a postupů
Požadujeme: * VŠ vzdělání v oboru financí, účetnictví nebo ekonomie
* Zkušenosti na pozici finančního controllera nebo podobné pozici - výhodou!
* Znalost účetních standardů a principů
* Anglický jazyk na komunikativní úrovni
* Pokročilá znalost práce s MS Excel, znalost ERP systémů (SAP, Oracle apod.)
* Výborné analytické schopnosti a smysl pro detail
Nabízíme: * 25 dní dovolené
* Pružnou pracovní dobu
* Pracovní vybavení
* Příspěvek na stravu, pojištění i sport
* Finanční podpora pro dojíždějící
* Přátelský kolektiv
* Firemní večírky
* a další...
* lokalitu: Brno...
Bc. Natálie Marková, tel. 420775787341, Advantage Consulting s.r.o., Orlí 36, 60200, Brno Palác Magnum, Orlí 36, 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Controlling specialist (45000 - 55000,- Kč)
Máte vzdělání ekonomického směru a baví vás analýza finančních dat? Dorozumíte se anglicky? Práce v Excelu Vám nečiní problémy? Skvělé! Pravděpodobně hledáme vás!
Prosperující výrobní společnost otevírá pozici:
CONTROLLING SPECIALIST (45-55.000 KČ)
Popis práce: * zpracování finančních dat společnosti
* forecasting
* reporting
* finanční analýzy
* spolupráce na tvorbě rozpočtů
Požadujeme: * vzdělání ekonomického směru
* zkušenosti v oblasti controllingu - výhodou!
* pokročilou znalost MS Excel
* anglický jazyk na komunikativní úrovni
* orientace v účetnictví
* analytické myšlení
* pracovní nasazení
Nabízíme: * týdne dovolené navíc
* dny zdravotního volna
* bonusy a prémie
* pružnou pracovní dobu
* možnost občasného home-office
* příspěvek na stravu a pojištění
* pracovní vybavení
* firemní akce
* Místo výkonu práce: Nové Město na Moravě...
Bc. Natálie Marková, tel. 420775787341, Advantage Consulting s.r.o., Orlí 36, 60200, Brno Palác Magnum, Orlí 36, 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Controlling specialist (48000 - 60000,- Kč)
Máte vzdělání ekonomického směru a baví vás analýza finančních dat? Dorozumíte se anglicky? Práce v Excelu Vám nečiní problémy? Skvělé! Pravděpodobně hledáme vás!
Prosperující výrobní společnost otevírá pozici:
CONTROLLING SPECIALIST (48-60.000 KČ)
Popis práce: * zpracování finančních dat společnosti
* forecasting
* reporting
* finanční analýzy
* spolupráce na tvorbě rozpočtů
Požadujeme: * vzdělání ekonomického směru
* zkušenosti v oblasti controllingu - výhodou!
* pokročilou znalost MS Excel
* anglický jazyk na komunikativní úrovni
* orientace v účetnictví
* analytické myšlení
* pracovní nasazení
Nabízíme: * týdne dovolené navíc
* dny zdravotního volna
* bonusy a prémie
* pružnou pracovní dobu
* možnost občasného home-office
* příspěvek na stravu a pojištění
* pracovní vybavení
* firemní akce
* Místo výkonu práce: Košíkov...
Bc. Natálie Marková, tel. 420775787341, Advantage Consulting s.r.o., Orlí 36, 60200, Brno Palác Magnum, Orlí 36, 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Cost consultant
MEZINÁRODNÍ FIRMA HLEDÁ PROFÍKA NA CENY A KALKULACE STAVEB.
<h5>
Náplň práce:</h5><div><ul><li>Kontrola / stanovení - výměr prací, dodávek a odpovídajících cen prací</li><li>Kontrola ocenění změn projektu</li><li>Návrhy a ocenění možných technicko - ekonomických úspor (Value Engineering)</li><li>Příprava podkladů, organizace a vyhodnocení výběrových řízení</li><li>Odsouhlasování dílčích i konečných plateb / fakturace dodavateli</li><li>Spolupráce s PM při zpracování a projednání návrhů smluv s dodavatelem</li><li>Pravidelný (měsíční) reporting klientovi a/nebo financující bance</li></ul></div><div> </div><div> </div><div> </div><div> </div><div> </div><div> </div>
Nabízíme:
- Flexibilní pracovní doba
- Mzda 50.000 Kč (junior) a výše
- Možnost pracovat v mezinárodní společnosti na mezinárodních projektech
- Celý balík různých firemních benefitů
- Prima tým zkušených kolegů, kteří rádi poradí
- Možnost kariérního růstu
Firma je pobočkou holandské společnosti a poskytuje služby projektového a cenového řízení, technických dozorů a koordinátora BOZP, poradenství v oblasti TZB a elektro, řízení rizik, value managementu, certifikace zelených budov, certifikace energetické náročnosti budov, bankovní a projektový monitoring a technické audity.
Region: Hlavní město Praha...
APROFES, Markéta Konečná, tel. 420774247445, e-mail: marketa.konecna@aprofes.czaprof
»Financial controling specialist (50000 - 65000,- Kč)
Pro našeho významného klienta hledáme finančního controllera, který bude klíčovým členem finančního týmu a bude zodpovědný za řízení finančního plánování, analýzy a reportingu. Hledáme kandidáta s výbornými analytickými schopnostmi a aktivní znalostí anglického jazyka. Pokud jste to vy, zareagujte nám a nabídku:
FINANCIAL CONTROLING SPECIALIST (50-65.000 KČ)
Popis práce: * Sestavování finančních plánů, rozpočtů a forecastů
* Analýza finančních výkazů a výsledků
* Příprava pravidelných reportů pro vedení společnosti
* Monitoring a optimalizace nákladů a identifikace rizik
* Podpora při auditech a příprava podkladů pro auditorské týmy
* Spolupráce s ostatními odděleními společnosti
* Zajištění souladu mezi finančními a obchodními cíli
* Vývoj a implementace nových procesů a postupů
Požadujeme: * SŠ/VŠ vzdělání v oboru financí, účetnictví nebo ekonomie
* Zkušenosti na pozici finančního controllera nebo podobné pozici - výhodou!
* Znalost účetních standardů a principů
* Anglický jazyk na komunikativní úrovni
* Pokročilá znalost práce s MS Excel, znalost ERP systémů (SAP, Oracle apod.)
* Výborné analytické schopnosti a smysl pro detail
Nabízíme: * 25 dní dovolené
* Pružnou pracovní dobu
* Pracovní vybavení
* Příspěvek na stravu, pojištění i sport
* Finanční podpora pro dojíždějící
* Přátelský kolektiv
* Firemní večírky
* a další...
* lokalitu: Volduchy...
Bc. Marie Pomykalová, tel. 420739025261, Advantage Consulting s.r.o., Orlí 36, 60200, Brno Palác Magnum, Orlí 36, 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Financial controller (55000 - 80000,- Kč)
Máte zkušenosti s controllingem, Excel je váš parťák a hravě se domluvíte anglickým jazykem? Chcete působit ve stabilní nadnárodní společnosti a mít rozmanitou práci? Tak mi zašlete CV a pojďme se spojit!
FINANCIAL CONTROLLER (55-80.000 KČ)
Popis práce: * Plánování, rozpočtování, forecasting
* Analýza nákladů, ziskovosti a efektivity výroby
* Reporting, sledování KPI a cash flow
* Kontrola rozpočtů, spolupráce s auditem
* Podpora managementu při strategickém rozhodování
* Práce s MS Excel, automatizace reportingu
Požadujeme: * VŠ vzdělání v oboru financí, účetnictví nebo ekonomie
* Zkušenosti na pozici finančního controllera nebo podobné pozici
* Znalost účetních standardů a principů
* Anglický jazyk na komunikativní úrovni
* Pokročilá znalost práce s MS Excel, znalost ERP systémů (SAP, Oracle apod.)
* Výborné analytické schopnosti a smysl pro detail
Nabízíme: * Pružná pracovní doba
* Možnost homeoffice
* 25 dnů dovolené
* Závodní straovvání
* Bonusy a prémie
* Firemní notebook a mobilní telefon
* Příspěvek na životní/penzijní připojištění
* Přátelský kolektiv
* Moderní nadnárodní společnost
* Nástup možný IHNED
* Lokalitu: okolí Hodonína...
Bc. Marie Pomykalová, tel. 420739025261, Advantage Consulting s.r.o., Orlí 36, 60200, Brno Palác Magnum, Orlí 36, 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Financial controller junior (35000 - 55000,- Kč)
Máte ekonomické vzdělání, baví vás práce s čísly a hledáte ideální příležitost, kde nastartovat svou kariéru? Hledáme do týmu motivovaného parťáka, kterého láká oblast finanční kontroly a chce růst po boku zkušených kolegů. U nás se naučíte víc než jen rutinu, dostanete prostor přicházet s vlastními nápady a podílet se na zajímavých projektech.
Pošlete svůj životopis a ucházejte se o pozici:
FINANCIAL CONTROLLER JUNIOR (35-55.000 KČ)
Popis práce: * Zpracování a kontrola finančních dat, spolupráce na měsíčních a ročních uzávěrkách
* Účast na tvorbě finančních reportů a analýz
* Komunikace s mezinárodními kolegy v angličtině
* Postupné zapojování do zlepšování finančních procesů a nástrojů
* Spolupráce napříč odděleními
Požadujeme: * SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru
* Základní znalost finančních principů a orientaci v číslech
* Anglický jazyk na komunikativní úrovni
* Znalost Excelu a běžných kancelářských nástrojů
* Chuť učit se nové věci a aktivní přístup k práci
Nabízíme: * 5 týdnů dovolené
* Pružná pracovní doba
* Notebook a mobilní telefon
* Příspěvek na dopravu
* Závodní stravování
* Kariérní růst
* Skvělý tým lidí
* Moderní prostředí
* Lokalitu: okolí Přibyslavi...
Mgr. Andrea Čábelová, tel. 420775787241, Advantage Consulting s.r.o., Orlí 36, 60200, Brno Palác Magnum, Orlí 36, 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Finanční analytik s angličtinou (40000 - 55000,- Kč)
Máte vzdělání ekonomického směru a baví vás analýza finančních dat? Dorozumíte se anglicky? Práce v Excelu Vám nečiní problémy? Skvělé! Pravděpodobně hledáme vás!
Prosperující výrobní společnost otevírá pozici:
FINANČNÍ ANALYTIK S ANGLIČTINOU (50-60.000 KČ)
Popis práce: * zpracování finančních dat společnosti
* forecasting
* reporting
* finanční analýzy
* spolupráce na tvorbě rozpočtů
Požadujeme: * vzdělání ekonomického směru
* zkušenosti v oblasti controllingu - výhodou!
* pokročilou znalost MS Excel
* anglický jazyk na komunikativní úrovni
* orientace v účetnictví
* analytické myšlení
* pracovní nasazení
Nabízíme: * týdne dovolené navíc
* dny zdravotního volna
* bonusy a prémie
* pružnou pracovní dobu
* možnost občasného home-office
* příspěvek na stravu a pojištění
* pracovní vybavení
* firemní akce
* Místo výkonu práce: Žďár nad Sázavou...
Bc. Natálie Marková, tel. 420775787341, Advantage Consulting s.r.o., Orlí 36, 60200, Brno Palác Magnum, Orlí 36, 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Finanční kontrolor s a (40000 - 55000,- Kč)
Máte vzdělání ekonomického směru a baví vás analýza finančních dat? Dorozumíte se anglicky? Práce v Excelu Vám nečiní problémy? Skvělé! Pravděpodobně hledáme vás!
Prosperující výrobní společnost otevírá pozici:
FINANČNÍ KONTROLOR S AJ(40-55.000 KČ)
Popis práce: * zpracování finančních dat společnosti
* forecasting
* reporting
* finanční analýzy
* spolupráce na tvorbě rozpočtů
Požadujeme: * vzdělání ekonomického směru
* zkušenosti v oblasti controllingu - výhodou!
* pokročilou znalost MS Excel
* anglický jazyk na komunikativní úrovni
* orientace v účetnictví
* analytické myšlení
* pracovní nasazení
Nabízíme: * týdne dovolené navíc
* dny zdravotního volna
* bonusy a prémie
* pružnou pracovní dobu
* možnost občasného home-office
* příspěvek na stravu a pojištění
* pracovní vybavení
* firemní akce
* Místo výkonu práce: Přibyslav...
Bc. Natálie Marková, tel. 420775787341, Advantage Consulting s.r.o., Orlí 36, 60200, Brno Palác Magnum, Orlí 36, 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Finanční specialista (50000 - 60000,- Kč)
Chcete pracovat a rozvíjet se v oblasti financí a máte alespoň rok zkušeností v oboru? Vyznáte se ve finančních analýzách a máte orientaci ve financích a ekonomice? Domluvíte se anglicky a chcete mít možnost se dále posouvat? Chcete pracovat pro mezinárodní společnost a hledáte stabilní zázemí?
Pokud ano, zašlete mi váš životopis a staňte se součástí týmu na pozici:
FINANČNÍ SPECIALISTA (50-60.000 Kč)
Popis práce: * Příprava a analýza finančních reportů
* Aktivní spolupráce se CFO
* Monitorování a analýza finančních dat
* Podpora a účast na interní kontrole procesů
Požadujeme: * Vysokoškolské vzdělání ekonomického směru
* Praxi v oboru financí minimálně 1 rok
* Anglický jazyk na středně pokročilé úrovni
* Pokročilou znalost MS Excel
Nabízíme: * 25 dní dovolené
* Sick days
* Příspěvek na penzijní připojištění
* Služební notebook a telefon
* Příspěvek na volný čas
* Příspěvek na stravování
* Stabilní zázemí mezinárodní firmy
* Nástup možný IHNED nebo dohodou
* Místo výkonu práce: Praha...
Natália Vadíková, tel. 420775474381, Advantage Consulting s.r.o., Pobřežní 620/3, 11000, Praha IBC, Pobřežní 620/3, 110 00 Praha 8 Karlín, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Finanční specialista pro výrobu s němčinou (50000 - 60000,- Kč)
Máte blízko k?výrobnímu prostředí a čísla pro vás nejsou jen hodnoty v tabulce, ale prostředek pro efektivnější fungování firmy? Umíte propojit data, praxi a rozpočty? Pokud k?tomu zvládáte komunikaci v?němčině, možná hledáme právě vás!
Popis práce: * Práce s technickou dokumentací, kusovníky a výrobními plány
* Tvorba výrobních kalkulací a podpora při přípravě ročních rozpočtů
* Měsíční analýzy a přehledy pro vedení společnosti
* Sledování využití kapacit, kontrola nákladovosti a návrhy na optimalizace
* Vyhodnocování produktivity a hledání prostor pro zlepšení
Požadujeme: * Vzdělání technického nebo ekonomického směru (SŠ/VŠ)
* Předchozí zkušenost na obdobné pozici ve výrobní firmě
* Dobrou znalost výrobních procesů a orientaci v provozu
* Excel zvládáte na pokročilé úrovni
* Němčinu na komunikativní úrovni - písemně i slovně
* Řidičský průkaz sk. B
Nabízíme: * Stabilní práci na hlavní pracovní poměr (na dobu neurčitou)
* Možnost částečné práce z domova
* Stravenkový paušál
* 25 dní dovolené
* Finanční podporu dalšího vzdělávání a osobního růstu
* Příspěvek na penzijní připojištění
* Místo výkonu práce: Chomutov...
Nikola Malá, tel. 420773773884, Advantage Consulting s.r.o., Špitálské náměstí 3517/1a, 40001, Ústí nad Labem Špitálské náměstí 3517/1a, 400 01 Ústí nad Labem, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Finanční účetní (40000 - 48000,- Kč)
Hledáte změnu a máte praxi jako Účetní? Vyhovuje vám práce v POHODĚ a MS Excel je dobrý pomocník? Chcete komunikovat s klienty a mít na starosti více firem? Těšíme se na váš životopis na FINANČNÍ ÚČETNÍ (40-48.000 Kč)!!!
Popis práce: * Kompletní zpracování účetnictví pro více firem
* Kontrola dokladů
* Komunikace s klienty
* Účtování pohledávek a závazků
* Práce s bankou a pokladnou
* Komunikace s úřady
* Tvorba účetních závěrek
Požadujeme: * SŠ ekonomického směru
* Praxi v podvojném účetnictví ideálně pro více firem
* Zkušenosti se zpracováním mezd a daní a ročních závěrek v systému POHODA
* MS Office (Excel, Word, PowerPoint)
* Zodpovědnost, pečlivost, komunikační a organizační schopnosti
Nabízíme: * Stále se rozvíjející účetní společnost
* Stabilitu a příjemné pracovní prostředí
* Podporu a rozvoj při zaučení
* Bonusy, prémie, stravenky
* Flexibilní pracovní dobu
* Možnost práce z domova po zaučení až 2 dny
* Odborná školení
* Lokalitu Hradec Králové...
Kateřina Dytrtová, tel. 420778407991, Advantage Consulting s.r.o., Špitálské náměstí 3517/1a, 40001, Ústí nad Labem Špitálské náměstí 3517/1a, 400 01 Ústí nad Labem, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Finanční účetní s AJ (40000 - 50000,- Kč)
Máte zkušenosti ve finančním účetnictví a vzdělání ekonomického zaměření? Ovládáte angličtinu slovem i písmem a chcete pracovat na pozici, kde budete mít možnost Vaše jazykové znalosti pravidelně využívat ? Máte zkušenosti s účtováním závazků a pohledávek? Chcete pracovat v mezinárodní společnosti s dlouholetou tradicí a mít jistotu stabilního zázemí?
Pak mi pošlete životopis v angličtině a přidejte se do týmu na pozici:
FINANČNÍ ÚČETNÍ S AJ
Popis práce: * Účtování závazků a pohledávek
* Správa nástroje pro vyúčtování cestovních výdajů
* Zpracování měsíčních závěrek
* Zaúčtování a evidence přijatých plateb
* Zpracování a hlídání bankovních plateb
Požadujeme: * Min. SŠ vzdělání ekonomického zaměření
* Velmi dobrou znalost anglického jazyka
* 2-3 roky zkušeností na obdobné pozici
* Znalost ERP systémů, Oracle velkou výhodou
* Pokročilou znalost MS Excel
Nabízíme: * 13.plat
* 25 dní dovolené
* Osobní ohodnocení ke mzdě
* Flexibilní pracovní dobu
* Příspěvek na penzijní připojištění
* Kafetérii
* Stravenkový paušál
* Příspěvek na dopravu
* Stabilní zázemí mezinárodní společnosti
* Možnost nástupu IHNED nebo dohodou
* Místo výkonu práce - Praha 9...
Natália Vadíková, tel. 420775474381, Advantage Consulting s.r.o., Pobřežní 620/3, 11000, Praha IBC, Pobřežní 620/3, 110 00 Praha 8 Karlín, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Hlavní účetní (40000 - 50000,- Kč)
Hledáme zkušenou posilu, která si vezme čísla pod křídla a firmu pod kontrolu! Nabízíme stabilní pracovní prostředí, prostor pro vlastní odpovědnost a přátelský kolektiv menší firmy, kde si lidé navzájem naslouchají. Zašlete nám váš životopis a přihlaste se na pozici:
HLAVNÍ ÚČETNÍ (40 - 50.000 Kč + AUTO)
Popis práce: * Kompletní vedení podvojného účetnictví (faktury, pokladna, banka, majetek, interní doklady)
* Měsíční účetní uzávěrky a vykazování, zpracování a kontrola DPH
* Roční uzávěrky, inventury, podklady pro auditory a daňové poradce
* Práce v účetním systému KARAT
Požadujeme: * Výbornou znalost účetnictví a daňové problematiky právnických osob
* Praxi s vedením účetnictví, uzávěrkami a DPH
* Schopnost pracovat samostatně, systematicky a s důrazem na detail
* Zodpovědný přístup a chuť dotahovat věci do konce
Nabízíme: * Zázemí menší stabilní společnosti s rodinnou atmosférou
* Základní mzdu cca 35 000 Kč + prémie až 15 000 Kč + mimořádné prémie za audit a daně
* Služební vozidlo k soukromému užívání
* 4 týdny dovolené + po roce 1 týden sick days
* Příspěvek na stravování a připojištění
* Přátelské pracovní prostředí...
Bc. Nikola Kolářová, tel. 420739290528, Advantage Consulting s.r.o., Orlí 36, 60200, Brno Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Hlavní účetní (50000 - 58000,- Kč)
Má dáti/dal, dodavatel/odběratel, přijatá/vystavená faktura znáte jak své boty? Hledáme hlavní účetní do našeho skvělého týmu. Chcete jí být právě vy? Neváhejte a zašlete nám životopis.
Popis práce: * Vedení účetnictví
* Zpracování měsíční a roční účetní uzávěrky
* Zpracování hlavní knihy a účetních výkazů
* Zpracování DPH, souhrnné a kontrolní hlášení
* Kontrola dokumentů
* Příprava podkladů k auditu
Požadujeme: * SŠ/VŠ obor ekonomika
* Praxe na obdobné pozici min. 2 roky
* Praxe ze strojírenské firmy
* Orientace v účetních a daňových zákonech
* Znalost práce s MS Office (Excel)
Nabízíme: * 25 dní dovolené
* Prémie, bonusy
* Závodní stravování
* Příspěvek na dopravu, stravování, penzijko
* Místo výkonu práce: okres Nový Jičín...
Nikol Rosendorfová, tel. 420778407765, Advantage Consulting s.r.o., Plynárenská 1, 60200 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Hlavní účetní (50000 - 65000,- Kč)
Hledáme novou posilu na pozici hlavní účetní do stabilní chemicko-farmaceutické firmy s mezinárodním přesahem.
Popis práce: * Zpracování a vystavování interních faktur
* Účtování bankovních výpisů a provádění souvisejících operací
* Přepočet majetku vedeného v zahraničních měnách
* Příprava podkladů pro daňová přiznání (DPH, DPPO) a kontrolní hlášení
* Podíl na přípravě a sestavení roční účetní závěrky
* Spolupráce s ostatními odděleními napříč firmou
* Komunikace s auditory a úřady během kontrol
* Ostatní účetní úkoly dle potřeb oddělení nebo nadřízeného
Požadujeme: * SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru
* Praxi na obdobné pozici min. 3 roky
* Znalost MS Office na uživatelské úrovni
* Orientaci v účetnictví a české účetní legislativě
* Analytické a logické myšlení, orientace na výsledek
* Komunikační schopnosti a příjemné vystupování
Nabízíme: * 5 týdnů dovolené
* Flexibilní pracovní dobu
* Dotované závodní stravování
* Sick days
* Multisport kartu
* Cafeterie
* Datum nástupu: IHNED nebo dle domluvy
* Místo výkonu práce: Olomouc...
Bc. Magdalena Kosorinová, tel. 420778407766, Advantage Consulting s.r.o., Orlí 36, 60200, Brno Palác Magnum, Orlí 36, 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Hlavní účetní (50000 - 70000,- Kč)
Máte zkušenosti s vedením kompletního účetnictví společnosti? Zajímá Vás pracovní příležitost ve stabilní a úspěšné společnosti? Pak hledáme právě Vás!
Vaším úkolem bude zajištění přesného a včasného zpracování účetních dat, příprava finančních výkazů a podpora finančního řízení společnosti.
Popis práce: * Zodpovědnost za vedení účetnictví - slovenské účetních standardy.
* Účtování a evidence majetku, kompletní vedení mzdového účetnictví.
* Příprava a zpracování účetní závěrky společnosti.
* Příprava finančních výkazů a reportů pro vedení společnosti.
* Zpracování souvisejících podkladů s vedením účetnictví.
* Vedení evidence účetních dokumentů.
* Komunikace s úřady.
Požadujeme: * Vzdělání ekonomického směru.
* Praktické zkušenosti na pozici účetní.
* Výborná znalost účetních a daňových předpisů, související legislativy.
* Znalost angličtiny na komunikativní úrovni.
* Samostatnost, zodpovědnost.
Nabízíme: * Atraktivní platové ohodnocení a bonusový systém.
* 25 dní dovolené + sick days.
* Částečnou možnost home office.
* Podporu při dalším vzdělávání a školení.
* Možnost profesního růstu a rozvoje.
* Msto výkonu práce: Banskobystrický kraj
...
Ing. Eva Blatná, tel. 420778434003, Advantage Consulting s.r.o., Orlí 36, 602 00, Brno Palác Magnum, Orlí 36, 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Hledá se účetní (43000 - 50000,- Kč)
Má dáti/dal, dodavatel/odběratel, přijatá/vystavená faktura znáte jak své boty? Hledáme novou účetní/hlavní účetní do našeho skvělého týmu. Chcete jí být právě vy? Neváhejte se zasláním životopisu.
Popis práce: * Vystavování faktur
* Měsíční uzávěrka
* Zpracování DPH, mezd a přijatých faktur (více měnové faktury)
Požadujeme: * SŠ/VŠ ekonomický obor
* Praxe na pozici účetní min. 3 roky
* Samostatnost, pečlivost, proaktivní přístup
Nabízíme: * 25 dní dovolené
* Příspěvek na penzijko, životko
* Osobní ohodnocení
* Nástup možný ihned
* Místo výkonu: Brno...
Nikol Rosendorfová, tel. 420778407765, Advantage Consulting s.r.o., Plynárenská 1, 60200 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Hledáme hlavní účetní (55000 - 75000,- Kč)
Hledáme Hlavní účetní! Máte zkušenost z výrobní firmy na obdobné pozici? Měsíční/roční uzávěrky, zpracování auditu Vám nedělá problém? Neváhejte a zašlete nám Váš životopis.
Popis práce: * Vedení účetního týmu
* Kompletní vedení účetnictví společnosti
* Správa majetkové evidence
* Zpracování DPH
* Příprava měsíčních a ročních účetních závěrek
* Zpracování podkladů pro daňová přiznání, DPH a auditorské kontroly
Požadujeme: * Praxe na pozici hlavní účetní z výrobní firmy
* Zkušenosti s DPH a DPPO
* Znalost zákonu o účetnictví a daňovém zákoně
* Výhodou: znalost programu Helios
* Týmový hráč
Nabízíme: * 5 týdnů dovolené
* Osobní ohodnocení
* Možnost HomeOfficu
* Roční bonusy
* Stravenkový paušál
...
Nikol Rosendorfová, tel. 420778407765, Advantage Consulting s.r.o., Plynárenská 1, 60200 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Hledáme účetní - mzda + fajn benefity!
Vyznáte se v číslech, pojem podvojné účetnictví znáte víc než dobře a hledáte novou výzvu? Umíte anglicky a jste analytik každým coulem? Pak hledáme právě Vás! Pošlete mi svůj životopis! My totiž
HLEDÁME ÚČETNÍ - MZDA + FAJN BENEFITY!
Popis práce: * Párování faktur s objednávkami
* Koordinace dokladů s dodavateli
* Zpracování platebních souborů
* Příprava podkladů pro audity
* Tvorba měsíčních závěrek a reportů
Požadujeme: * SŠ/VŠ ekonomického směru
* Znalost účetnictví
* Odpovídající praxe
* Orientace na PC - hlavně excel, Oracle výhodou
* Komunikativní znalost AJ
* Analytické myšlení a pečlivost
* Ochota dojíždět do místa výkonu práce - PLZEŇ
Nabízíme: * Nástupní plat dle zkušeností - jistě se domluvíme
* Moderní, čisté prostředí s přátelským kolektivem
* Pololetní odměny
* Mimořádné prémie
* Dotovaná strava v místní kantýně/ stravenky
* Flexi Pass karta
* Vzdělávací kurzy a školení
* Dovolená 25 dní
* 3 sickday / rok
* Využití firemní rekreace pro celou rodinu
* Svozový autobus
* Místo výkonu: Plzeň...
Jana Srncová, tel. 420775474383, Advantage Consulting s.r.o., Plynárenská 1, 60200 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Koordinátor implementace SAP (50000 - 65000,- Kč)
Hledáte novou výzvu v oblasti účetnictví a chcete být u zavádění moderních systémů? Přidejte se k dynamickému týmu a podílejte se na klíčových procesech ve společnosti!
Nadnárodní společnost přijme nové kolegy či kolegyně na pozici:
KOORDINÁTOR IMPLEMENTACE SAP (50-65.000 Kč)
Popis práce: * Zapojení se do implementace systému SAP v účetnictví
* Předávání znalostí kolegům a školení v novém systému
* Spolupráce na měsíčních a ročních uzávěrkách
* Tvorba účetních reportů pro management
* Příprava podkladů pro audit a spolupráce s auditory
Požadujeme: * SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru
* Angličtinu na komunikativní úrovni
* Dobrou znalost MS Office, především Excel
* Znalost podvojného účetnictví
* Řidičský průkaz sk. B - aktivní řidič
Nabízíme: * 25 dnů dovolené
* Sick days
* Příspěvek na penzijko
* Příspěvek na dojíždění
* Zvýhodněné tarify
* Příspěvek na stravování
* Bonusy a prémie
* Firemní akce
* Lokalita: Rokycansko...
Petra Foučková, tel. 420775474382, Advantage Consulting s.r.o., Pobřežní 620/3, 11000, Praha 8 IBC, Pobřežní 620/3, 110 00 Praha 8 Karlín, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Mzdová účetní
Do menšího týmu hledáme spolehlivého mzdového specialistu či specialistku s praxí, který/á zvládne samostatně vést kompletní mzdovou agendu pro více klientů.
<h3 data-start="315" data-end="334"><strong data-start="319" data-end="334">Co Vás čeká:</strong></h3><ul><li data-start="338" data-end="400">Kompletní zpracování mzdové a personální agendy pro klienty.</li><li data-start="338" data-end="400">Měsíční závěrky mezd, kontrola výstupů.</li><li data-start="338" data-end="400">Komunikace s klienty i státními institucemi (FÚ, ČSSZ, ZP, ÚP apod.).</li><li data-start="338" data-end="400">Roční vyúčtování daně, ELDP, mzdové listy.</li></ul>
Nabízíme:
Co nabízíme
- Přátelskou atmosféru v menším týmu.
- Flexibilní pracovní dobu.
- Možnost občasné práce z domova.
- 5 týdnů dovolené, sick days.
- Notebook, mobil i auto k osobnímu využití.
- Odborné semináře, individuální rozpočet na vzdělávání.
- Prostor pro inovace a vlastní nápady.
- Dog-friendly a children-friendly kanceláře.
- Firemní akce a pravidelné odměny.
Jsme účetní a daňová kancelář, máme pobočky v Brně, Praze a Ostravě. Pracujeme v programu POHODA, využíváme špičkové technologie.
Region: Jihomoravský kraj...
APROFES, Markéta Konečná, tel. 420774247445, e-mail: marketa.konecna@aprofes.czaprof
»Samostatná/ý účetní (50000 - 60000,- Kč)
Hledáme samostatnou účetní do stabilní společnosti, která se zabývá developerskou činností a obchodem. Vaší hlavní zodpovědností bude kompletní vedení podvojného účetnictví pro jednu hlavní společnost v rámci skupiny a částečná podpora dalších menších společností.
Popis práce: *Kompletní vedení účetnictví.
*Účtování přijatých a vydaných faktur
*Příprava podkladů k DPH a účetním závěrkám
*Zpracování vyúčtování bytových domů (v Excelu, včetně kontingenčních tabulek).
*Evidence majetku - správa inventáře jednotlivých bytových jednotek.
*Vedení skladové evidence a inventur.
*Mírná komunikace s obchodním oddělením, příprava smluv.
*Příležitostné řešení pojistných událostí.
Požadujeme: *SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru.
*Pečlivou a precizní osobnost s orientací na detail.
*Praxi s podvojným účetnictvím (ideálně 5+ let).
*Pokročilou znalost Excelu (včetně kontingenčních tabulek).
*Znalost účetního programu KELOC výhodou.
*Zkušenosti s účetnictvím v developerské nebo obchodní společnosti velkou výhodou.
Nabízíme: *Zajímavé finanční ohodnocení.
*Stravenkový paušál: 123 Kč/den.
*Parkovací místo v centru města.
*Kafeterie.
*Životní pojištění po dvou letech.
*Zázemí stabilní české rodinné společnosti....
Petr Hykel THEONES, tel. 420775787062, Advantage Consulting s.r.o., Orlí 36, 602 00, Brno Palác Magnum, Orlí 36, 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Senior accountant (55000 - 72000,- Kč)
Hledáme zkušeného a pečlivého profesionála, který se ujme role v účetním týmu a podpoří hlavní účetní při zajištění správnosti účetních operací i závěrek. Domluvíte se anglicky a máte rádi čísla? Pak hledáme právě Vás!
Stabilní a zavedená společnost hledá kolegu/kolegyni na pozici: SENIOR ACCOUNTANT (OD 60.000 KČ)
Popis práce: * Zpracování účetních závěrek
* Příprava DPH
* Příprava podkladů pro audity
* Kontrola účetních operací
* Každodenní spolupráce s hlavní účetní a úzké zapojení do finančního týmu
Požadujeme: * SŠ/ VŠ ekonomické vzdělání
* Anglický jazyk - slovem i písmem
* Zkušenost na stejné či obdobné pozici
* Znalost účetních programů
* Spolehlivost
Nabízíme: * NÁSTUP MOŽNÝ IHNED
* 5 týdnů dovolené
* Stravenky
* Prémie a bonusy
* Flexibilní pracovní doba
* Místo výkonu: Uherské Hradiště...
Aneta Jurková, tel. 420773799245, Advantage Consulting s.r.o., ., 77900 Olomouc, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Senior účetní (50000 - 65000,- Kč)
Hinton - stavební firma s duší
Jsme Hinton - česká stavební firma se sídlem v Praze a pobočkou v Českých Budějovicích. Působíme jako generální dodavatel a realizujeme široké spektrum staveb - od administrativních, komerčních a rezidenčních objektů přes luxusní vily až po průmyslové haly. Náš tým tvoří 150 zaměstnanců a pracujeme ve čtyřech specializovaných divizích: Zakládání staveb, Hliníkové fasády, Monolity a Prefa. Naše práce pravidelně získává prestižní ocenění. I přes naši velikost si zakládáme na přátelské a rodinné atmosféře.
Naše práce nás baví - a právě teď hledáme nového kolegu nebo kolegyni, kterého baví práce s čísly a chce se dál rozvíjet. Přidejte se k nám jako:
?? SENIOR ÚČETNÍ (50-65.000 Kč)
Místo výkonu práce: Praha (u metra Želivského)
Popis práce: • Vedení účetnictví dle české legislativy
• Zpracování a účtování došlých faktur
• Měsíční účetní uzávěrky a příprava podkladů pro DPH, závěrky a audity
• Tvorba analýz a reportů pro management
• Aktivní účast na digitalizaci účetních procesů
• Spolupráce s ostatními odděleními firmy
Požadujeme: • SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru
• Min. 7 let praxe na podobné pozici (zkušenosti ze stavebnictví výhodou)
• Dobrou orientaci v účetní a daňové problematice
• Samostatnost, pečlivost a zodpovědný přístup
• Znalost MS Excel (další nástroje MS Office)
• Znalost systému Helios - výhodou
Nabízíme: • Stravenky na obědy
• Notebook, telefon a služební tarif
• 25 dní dovolené na odpočinek
• MultiSport karta, Makro karta a slevy u našich dalších partnerů
• Firemní akce
• Profesní vzdělávání
• Nadstandardní lékařská péče a poukázky do lékáren k Vánocům
• Home office
• Férový přístup a spolehlivost - co slíbíme, to platí
• Prémiové ohodnocení dle výsledků společnosti
• Přátelské pracovní prostředí - tým zkušených i mladých kolegů
• Kvalitní pracovní zázemí a moderní technologie
• Pracovat budete v architektonicky zajímavých kancelářích: https://www.earch.cz/architektura/clanek/stavebni-firma-hinton-sidli-v-napaditych-kancelarich-od-stanislava-fialy-mam-rad-jak-premysli-o-detailu-rika-generaln
?? Zaujala vás tato nabídka? Pošlete nám svůj životopis přes formulář níže nebo kontaktujte přímo naši HR manažerku:
?? Lenka Novotná - 721 626 834
?? novotna@hinton.cz
Těšíme se na vás! Stavět nás baví - přidejte se k nám! ?????+????>?
...
Ing. Renáta Adámková, tel. 420773773887, Advantage Consulting s.r.o., Orlí 36, 60200, Brno Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Senior účetní (60000 - 70000,- Kč)
Skupina společností patřící českému vlastníkovi, sídlící na prestižní adrese v centru Prahy, hledá nového kolegu/kolegyni.
Máte zkušenosti s vedením účetnictví ve výrobní firmě, nejlépe pro skupinu firem? Nebo jste nejlépe certifikovaný účetní a chcete se posunout výše? Umíte řešit problémy a zvládnete nastavit nové procesy?
Popis práce: * vedení účetnictví dle českých účetních standardů (i nadace
* účtování a evidence majetku
* příprava a zpracování účetní závěrky přidělených společností
* zpracování souvisejících podkladů s vedením účetnictví
* vedení evidence účetních dokumentů přidělených společností (smlouvy, faktury, ...)
* příprava podkladů pro zaúčtování (výpočet úroků, kurzových rozdílů...)
* komunikace s úřady
Požadujeme: * SŠ nebo VŠ ekonomického směru
* znalost angličtiny B1 (výhoda)
* znalost daňové legislativy
* praxe v oboru. min. 5 let
* vysoký stupeň samostatnosti
* zodpovědnost
* komunikativnost
Nabízíme: * 2 platy navíc za řádné plnění úkolů
* stravenkový paušál
* 5 sick days
* 5 týdnů dovolené
* podpora dalšího vzdělávání
...
Mgr. Vladimíra Marková, tel. 420778779756, Advantage Consulting s.r.o., Plynárenská 1, 60200 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Senior účetní/controller (40000 - 55000,- Kč)
Jste systematicky pracující člověk se zálibou v přesně vykonané práci? Chcete zodpovědnou pozici v oblasti účetnictví? Pokud se poohlížíte po nové pracovní výzvě, je tato nabídka určená právě Vám!
Rozvíjející se společnost Vám nabízí zajímavou pracovní příležitost na pozici:
SENIOR ÚČETNÍ/CONTROLLER (40-55.000 Kč)
Popis práce: * Vedení podvojného účetnictví
* Spolupráce s externími auditory
* Účtování majetku
* Příprava analýz
* Vytváření finančních reportů
Požadujeme: * SŠ nebo VŠ ekonomického směru
* Analytické myšlení
* Praxi na obdobné pozici - min. 3 roky
* Pokročilá znalost práce s účetními a ERP systémy (např. SAP, Helios, Pohoda)
* Znalost českých účetních standardů
Nabízíme: * Přátelské prostředí
* HomeOffice
* Notebook a mobilní telefon
* Příspěvek na stravování
* Zajímavé finanční ohodnocení
* Místo výkonu práce: Luhačovice...
Barbora Holínková, tel. 420778705556, Advantage Consulting s.r.o., Orlí 36, 60200, Brno Palác Magnum, Orlí 36, 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Specialista pro controlling a kalkulace s NJ (50000 - 60000,- Kč)
Momentálně hledám nového kolegu do týmu, kde čísla nejsou jen tabulky, ale nástroj k tomu dělat věci lépe. Pokud se vyznáte v kalkulacích, rozpočtech i reportingu, umíte se pohybovat ve výrobním prostředí a máte komunikativní němčinu, tak je to výzva přímo pro vás!
Popis práce: * Práce s výrobní dokumentací, kusovníky a pracovními plány
* Tvorba kalkulací a podpora při tvorbě rozpočtů
* Příprava měsíčních analýz a reporting managementu
* Kontrola využití výrobních kapacit a sledování nákladové efektivity
* Hodnocení produktivity práce a návrhy na zlepšení
Požadujeme: * SŠ/VŠ vzdělání ekonomického nebo technického směru
* Praxi na obdobné pozici ve výrobní firmě
* Dobrou orientaci ve výrobních procesech
* Pokročilou znalost MS Excel
* Komunikativní znalost němčiny (slovem i písmem)
* Řidičský průkaz sk. B
Nabízíme: * Pracovní poměr na dobu neurčitou
* Možnost práce z domova
* Stravenkový paušál v nadstandardní výši
* 25 dní dovolené
* Finanční příspěvky na vzdělávání a osobní rozvoj
* Příspěvek na penzijní spoření
* Lokalita: Chomutov...
Nikola Malá, tel. 420773773884, Advantage Consulting s.r.o., Špitálské náměstí 3517/1a, 40001, Ústí nad Labem Špitálské náměstí 3517/1a, 400 01 Ústí nad Labem, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Účetní (48000 - 50000,- Kč)
Má dáti/dal, dodavatel/odběratel, přijatá/vystavená faktura znáte jak své boty? Hledáme novou účetní do našeho týmu. Chcete jí být právě vy? Neváhejte se zasláním životopisu.
Popis práce: * Vystavování faktur
* Měsíční uzávěrka
* Zpracování DPH, mezd a přijatých faktur (více měnové faktury)
Požadujeme: * SŠ/VŠ ekonomický obor
* Praxe na pozici účetní min. 3 roky
* Samostatnost, pečlivost, proaktivní přístup
* Orientace v zákoně o účetnictví a daňovém zákoně
Nabízíme: * 25 dní dovolené
* Příspěvek na penzijko, životko
* Osobní ohodnocení
* Nástup možný ihned
* Místo výkonu: Brno...
Nikol Rosendorfová, tel. 420778407765, Advantage Consulting s.r.o., Plynárenská 1, 60200 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Účetní (55000 - 60000,- Kč)
Developerská společnost s portfoliem rezidenčních a komerčních projektů hledá nového člena týmu na pozici účetní. Hledáme spolehlivého a pečlivého člověka, který má rád čísla, pořádek v papírech a ocení práci v menším, profesionálním týmu.
Popis práce: *Kompletní vedení účetnictví společnosti (nebo jeho část - dle dohody)
*Evidence a kontrola přijatých a vydaných faktur
*Bankovní operace, pokladna, párování plateb
*Příprava podkladů pro daňová přiznání (ve spolupráci s daňovým poradcem)
*Spolupráce na měsíčních a ročních závěrkách
*Administrativní podpora finančního oddělení
Požadujeme: *Máte praxi v účetnictví alespoň 2-3 roky, ideálně ve stavební nebo developerské firmě
*Orientujete se v daňových zákonech a účetních standardech
*Pracujete samostatně, zodpovědně a precizně
*Znalost systému Pohoda / Money S3 / Helios (nebo jiného účetního softwaru) je výhodou
*Umíte komunikovat s kolegy i externími partnery (úřady, banky, poradci)
Nabízíme: *Smysluplnou práci, kde uvidíte výsledky - podílení se na realizaci konkrétních projektů
*Přátelské prostředí menší společnosti bez zbytečné byrokracie
*Možnost profesního růstu a vzdělávání
*Zodpovědnou práci a tomu odpovídající ohodnocení.
*Zázemí stabilní české společnosti
*Roční bonusy
*Mobilní telefon
*Práci v Brně...
Petr Hykel THEONES, tel. 420775787062, Advantage Consulting s.r.o., Orlí 36, 602 00, Brno Palác Magnum, Orlí 36, 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Účetní 55-70.000 Kč
Do našeho týmu hledáme zkušeného kolegy/ni - účetní. Pokud máte zájem o změnu prostředí, finanční posun a chcete navázat i nové pracovní vztahy obraťte se na nás. Jsme přátelská lokálně fungující firma potřebujeme zkušeného kolegy který nám zvládne vést účetnictví, zpracuje daňové, finanční a majetkové případy.
Pro více info nám zašlete svoje CV a my se s Vámi rádi potkáme
Popis práce: * Vedení podvojného účetnictví v systému Helios nebo jiný
* Zpracování DPH
* Vedení a evidence majetku
* Příprava podkladů pro finanční úřad a komunikace s dalšími subjekty
* Příprava účetní závěrky
Požadujeme: * Minimálně středoškolské vzdělání
* Víceletou praxi na pozici samostatné účetní
* Znalost Helios, Excel, apod.
* Komunikativnost a organizaci
Nabízíme: * 5 týdnů dovolené
* Motivační ohodnocení
* Profesní vzdělávání a kurzy
* Další výhody a benefity
* Místo práce: Brno město
...
Mgr. Veronika Malinská, tel. 420775787242, Advantage Consulting s.r.o., Plynárenská 1, 60200 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Účetní s AJ nebo NJ (35000 - 40000,- Kč)
Máte zkušenosti z oblasti účetnictví a je Vašim cílem se v ní dále rozvíjet? Ovládáte anglický nebo německý jazyk a chcete mít možnost jeho aktivního využití?
Pak Vám nabízíme mezinárodní výrobní společnost se zajímavou příležitostí na pozici: ÚČETNÍ S AJ nebo NJ (35.-40.000 Kč)
Popis práce: * Evidence pohledávek a závazků
* Účtování došlých faktur
* Příprava podkladů pro audity
* Kooperace s kolegy z odd. controllingu
* Komunikace se zahraničními partnery
Požadujeme: * SŠ/VŠ
* Zkušenosti z obdobné pozice
* Znalost angličtiny nebo němčiny (denní využití)
* MS Office, znalost SAP
* Pečlivost a zodpovědnost
Nabízíme: * Moderní a příjemné pracovní prostředí
* Možnost dalšího rozvoje
* 13. plat
* Jazykové kurzy
* Stravenky
* 5 týdnů dovolené
* Pracoviště: Teplice
...
Nikola Benešová, tel. 420775787077, Advantage Consulting s.r.o., Špitálské náměstí 3517/1a, 40001, Ústí nad Labem Špitálské náměstí 3517/1a, 400 01 Ústí nad Labem, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Účetní s angličtinou (45000 - 55000,- Kč)
Máte zkušenost s účetnictvím, pracujete se systémem POHODA či SAP a k tomu máte angličtinu? Chcete se realizovat v mezinárodní firmě, kde je přijemná atmosféra? Pak je tato nabídka přesně pro Vás!
Mezinárodní výrobní společnost hledá pro svou českou pobočku posilu na finanční oddělení na pozici:
ÚČETNÍ S ANGLIČTINOU (50 - 55 000 Kč)
Popis práce: * přijaté a vydané faktury
* DPH
* cestovní náhrady
* práce v systému POHODA (i SAP a Excel)
* administrativa spojená s pozicí - tvorba statistik
Požadujeme: * SŠ nebo VŠ vzdělání (ekonomického směru výhodou)
* zkušenosti z obdobné pozice (účetní v interní společnosti)
* znalost práce v systému Pohoda nutností (SAP výhodou)
* anglický jazyk na středně pokročilé úrovni (školení, meetingy)
* schopnost pracovat v Excelu (vzorce, tabulky)
* znalost českých účetních standardů
Nabízíme: * adekvátní mzdové ohodnocení
* 13 mzdu
* stravenky
* týden dovolené navíc
* flexibilní pracovní dobu (9-15 je jádro)
* po zaučení možnost 2x týdně využít home office
* místo výkonu práce: Brno Královo Pole...
Ing. Renáta Adámková, tel. 420773773887, Advantage Consulting s.r.o., Orlí 36, 60200, Brno Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Účetní senior Hodonínsko (48000 - 55000,- Kč)
Jste organizačně schopná osoba s aktivním přístupem k práci? Znáte problematiku kompletního účetnictví, hledáte práci na Hodonínsku? Pak nám zašlete Váš životopis!
Výrobní společnost přijme kolegu/kolegyni na pozici
ÚČETNÍ SENIOR HODONÍNSKO (MZDA KOLEM 50.000 KČ)
Popis práce: * Zpracování přijatých a vydaných faktur
* Účtování bankovních výpisů, pokladních dokladů
* Příprava podkladů pro daňová přiznání (DPH, kontrolní hlášení, KH, SH)
* Účtování interních operací a dohadných položek
* Spolupráce na měsíčních a ročních závěrkách
* Komunikace s úřady, auditory a daňovým poradcem
Požadujeme: * min. SŠ vzdělání ekonomického zaměření
* zkušenosti z obdobné pozice alespoň 4 roky
* znalost zákona o DPH a dani z příjmu
* tah na branku, schopnost plnit termíny závěrek a dalších úkolů
* selský rozum , důslednost - umět si nastavit základní kontrolní mechanismy
* dobré komunikační schopnosti a schopnost prezentace
* anglický jazyk na základní úrovni
* znalost MS Office a to především MS Excel
Nabízíme: * zázemí stabilní výrobní společnost
* 25 dnů dovolené
* dotované stravování
* možnost dalšího vzdělávání
* občasný Home Office
* flexibilní pracovní dobu
* profesní i finanční růst
* místo výkonu práce: Hodonínsko...
Pavla Zítková, DiS., tel. 420773737662, Advantage Consulting s.r.o., Orlí 36, 60200, Brno Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Všeobecná účetní (35000 - 45000,- Kč)
Hledáte stabilní práci v účetnictví? Máte zkušenosti, nebo vás tento obor láká a chcete se v něm rozvíjet? Ať už jste ostřílený profesionál nebo teprve na začátku, u nás máte příležitost!
Nabízíme vám možnost pracovat v přátelském a podporujícím prostředí, kde oceníme vaši pečlivost a chuť učit se. Zkušeným účetním dáme prostor k samostatné práci, začátečníky rádi zaučíme a podpoříme v jejich profesním růstu.
Chcete se dozvědět víc? pošlete nám Váš životopis a reagujte tak na pozici:
VŠEOBECNÁ ÚČETNÍ (35 - 45.000 Kč)
Popis práce: * Fakturace - vystavování a kontrola faktur a příprava expedice
* Zpracování a následná kontrola účetních dokladů
* Zpracování mezd
* Výpomoc při sestavení účetní závěrky, spolupráce s externím auditorem a daňovým poradcem
* Pomoc s účetními operacemi (závěrky, daně)
* Ostatní úlohy spojené s účetnictvím a administrativou
Požadujeme: * SŠ vzdělání ekonomického oboru výhodou
* Znalost podvojného účetnictví.
* Praxe v účetnictví výhodou, ale není podmínkou, pokud je zájem o obor
* Znalost práce s PC (MS Office, účetní SW)
* Samostatnost, zodpovědnost
Nabízíme: * Mzdové ohodnocení odpovídající praxi
* Flexibilní pracovní dobu
* Možnost home officu (po 100% zapracování)
* 27 dnů dovolené
* Příspěvek na stravování
* Příspěvek na sportovní a kulturní vyžití
* Příspěvek na penzijní připojištění
* Možnost dalšího vzdělávání - např. kurzy angličtiny přímo ve firmě
* Teambuildingy a víkendové firemní akce, wellness, aj.
* Možnost práce na plný nebo částečný úvazek
* Místo výkonu práce: Brno...
Daniela Hůrková, DiS., tel. 420739425983, Advantage Consulting s.r.o., Orlí 36, 60200, Brno Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Zkušená/ý finanční účetní (40000 - 50000,- Kč)
Máte vzdělání ekonomického směru? Máte praxi na pozici finanční účetní? Pošlete životopis! Čekáme na něj!
Popis práce: * Kompletní vedení a zpracování mzdové agendy zaměstnanců
* Přijem víceměnových faktur v dolarech a eurech, včetně CLO, DPH a dalších poplatků
* Tvorba účetní metodiky
* Roční vyúčtování daní a ELDP
* Komunikace s úřady, přihlášení zaměstnanců na sociální a zdravotní pojištění
* Reporting a práce s interním systémem
Požadujeme: * Min. SŠ ekonomického směru
* Min. 3 roky praxe na obdobné pozici
* Praxe se mzdovým programem
* Aktivní znalost MS Office
Nabízíme: * Zajímavou a různorodou práci.
* Přátelské prostředí firmy, kde se všichni známe.
* 25 dnů dovolené
* Kancelář v Brně
* Možnost home office
* Flexibilní pracovní dobu
* Místo výkonu práce: Brno...
Mgr. Aneta Jarošová, tel. 420777498772, Advantage Consulting s.r.o., Plynárenská 1, 60200 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Zkušený finanční účetní 60-75.000 Kč
Hledáme zkušeného/nou účetní/ho, který se ujme vedení účetnictví několika společností v českém holdingu. Pracovní prostředí je neformální, jedná se o malý tým účetních (4), kdy každá má na starost několik společností.
Popis práce: * Vedení účetnictví podle českých standardů
* Účtování a evidence majetku.
* Příprava a zpracování účetních závěrek a příprava podkladů pro konsolidovanou závěrku
* Uchovávání účetních dokumentů (smlouvy, faktury).
* Příprava podkladů pro účetní a daňová přiznání.
* Komunikace s úřady a vedení pokladny.
* Příprava směrnic a statistiky pro společnosti.
* Koordinace auditu a spolupráce s daňovými poradci.
* Příprava podkladů pro reporting a archivaci.
Požadujeme: * Vzdělání v této oblasti SŠ nebo VŠ
* Praxe s účetnictvím alespoň 5 let
* Včasné zpracování účetnictví a dodržování termínů.
* Samostatnost, pečlivost a chuť se účetnictví dále vzdělávat
Nabízíme: * Pracoviště v centru Prahy v krásných kancelářích - nejedná se o Open Space
* Možnost bonusu až ve výši dvou měsíčních mezd
* 5 týdnů dovolené + 5 Sick Days
* Stravenkový paušál
* Osobní přístup, možnost mzdového růstu
...
Mgr. Vladimíra Marková, tel. 420778779756, Advantage Consulting s.r.o., Plynárenská 1, 60200 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
požadované hledání nebylo úspěšné !
+ vyhledejte další podobné pracovní nabídky !
Navštivte i další profesní rubriky JobMasteru!
Prohlédněte si kompletní seznam novinek v tomto týdnu!