»Analytik finančního oddělení (50.000 - 55.000,- Kč)
Máte praxi v oblasti controllingu a financí? Kontingenční tabulky, analytické funkce v Excelu jsou pro Vás velkou "zábavou"?
Tak neváhejte a zašlete nám svůj životopis!
Mezinárodní výrobní společnost hledá novou posilu:
ANALYTIK FINANČNÍHO ODDĚLENÍ (okolo 50.000 Kč)
Popis práce:
* Analýza cen výrobků
* Analýza, kalkulace pro stroje a zařízení
* Aktualizace databáze cen výrobků
* Analýza dat, včetně cash flow
* Výpomoc při přípravě ročního rozpočtu
Požadujeme:
* Praxi na obdobné pozici, ideálně z výrobní společnosti
* Velmi dobré znalosti MS Excel, Access výhodou
* Angličtinu minimálně B1/B2
* Analytické myšlení
Nabízíme:
* Pružnou pracovní dobu
* Finanční ohodnocení dle zkušeností
* Dovolenou navíc
* Příspěvek na penzijní připojištění
* Příspěvek na stravování
* Příspěvek na dopravu
* Odborné zaškolení a vzdělávací kurzy
Místo výkonu práce: Břeclavsko...
Daniela Hůrková, tel.: 00420739425983, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Controlling specialist (48.000 - 60.000,- Kč)
Máte vzdělání ekonomického směru a baví vás analýza finančních dat? Dorozumíte se anglicky? Práce v Excelu Vám nečiní problémy? Skvělé! Pravděpodobně hledáme vás!
Prosperující výrobní společnost otevírá pozici:
CONTROLLING SPECIALIST (48-60.000 KČ)
Popis práce:
* zpracování finančních dat společnosti
* forecasting
* reporting
* finanční analýzy
* spolupráce na tvorbě rozpočtů
Požadujeme:
* vzdělání ekonomického směru
* zkušenosti v oblasti controllingu - výhodou!
* pokročilou znalost MS Excel
* anglický jazyk na komunikativní úrovni
* orientace v účetnictví
* analytické myšlení
* pracovní nasazení
Nabízíme:
* týdne dovolené navíc
* dny zdravotního volna
* bonusy a prémie
* pružnou pracovní dobu
* možnost občasného home-office
* příspěvek na stravu a pojištění
* pracovní vybavení
* firemní akce
* Místo výkonu práce: Košíkov...
Bc. Natálie Marková, tel.: 00420775787341, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Financial controller (50.000 - 60.000,- Kč)
Máte zkušenosti s řízením finanční záležitostí nadnárodních společností? Rádi analyzujete, pracujete s tabulkami a prezentujete výstupy finančního hospodaření? Domluvíte se anglicky i v zaměstnání? Pak se s vámi chceme potkat a ideálně vás zaměstnat na pozici:
FINANCIAL CONTROLLER (50-60.000 Kč)
Popis práce:
* zpracování finančních analýz a reportů
* příprava analýz pro jednotlivé projekty
* dohled nad procesem plateb
* spolupráce na tvorbě budgetu
* forecasting
* spolupráce s externími společnostmi
* podpora finančního manažera
Požadujeme:
* ideálně VŠ vzdělání ekonomického směru
* praxi na obdobné pozici
* pokročilou znalost MS Excel
* komunikativní znalost angličtiny
* proaktivní přístup k práci
Nabízíme:
* nadstandardní dovolenou
* bonusy a prémie
* flexibilní pracovní dobu
* jazykové vzdělávání
* telefon a notebook
* vzdělávací kurzy
* lokalitu: Ústí nad Labem...
Nikola Benešová, tel.: 00420775787077, Advantage Consulting s.r.o., Špitálské náměstí 3517/1a, 400 01 Ústí nad Labem, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Finanční kontrolor - mzda dle zkušeností (40.000 - 60.000,- Kč)
Hledáme schopného Controllera se zaměřením na reporting, plánování a investiční controlling. Pokud máte zkušenosti z oblasti controllingu a baví vás analytická práce, pak je tato pozice přímo pro vás! Neváhejte a zašlete nám svůj životopis!
Prosperující společnost hledá nového kolegu/kolegyni na pozici: FINANČNÍ KONTROLOR - MZDA DLE ZKUŠENOSTÍ
Popis práce:
* Zodpovědnost za reporting, analýzy a plánování nákladů
* Řízení investičního controllingu
* Podpora výrobního controllingu a každodenní komunikace s výrobou a supply chainem
* Spolupráce s centrálním controllingem skupiny
Požadujeme:
* SŠ/VŠ vzdělání
* Praxi v oblasti controllingu
* Pokročilou znalost Excelu
* Znalost finančního a manažerského účetnictví
* Komunikativní anglický jazyk
* Analytické schopnosti
Nabízíme:
* Vhodné pro absolventy
* Dynamické prostředí a neustále nové výzvy
* Stabilitu prosperující společnosti
* Bonusy/prémie
* Příspěvek na penzijní/životní pojištění
* 5 týdnů dovolené
* Závodní stravování
* Příspěvky na sport, kulturu a volný čas
* Firemní akce a další zaměstnanecké benefity
* Lokalitu: Semily...
Zdeňka Přečková, tel.: 00420775787071, Advantage Consulting s.r.o., Jurečkova 18, 702 00 Ostrava, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Finanční účetní (40.000 - 48.000,- Kč)
Hledáte změnu a máte praxi jako Účetní? Vyhovuje vám práce v POHODĚ a MS Excel je dobrý pomocník? Chcete komunikovat s klienty a mít na starosti více firem? Těšíme se na váš životopis na FINANČNÍ ÚČETNÍ (40-48.000 Kč)!!!
Popis práce:
* Kompletní zpracování účetnictví pro více firem
* Kontrola dokladů
* Komunikace s klienty
* Účtování pohledávek a závazků
* Práce s bankou a pokladnou
* Komunikace s úřady
* Tvorba účetních závěrek
Požadujeme:
* SŠ ekonomického směru
* Praxi v podvojném účetnictví ideálně pro více firem
* Zkušenosti se zpracováním mezd a daní a ročních závěrek v systému POHODA
* MS Office (Excel, Word, PowerPoint)
* Zodpovědnost, pečlivost, komunikační a organizační schopnosti
Nabízíme:
* Stále se rozvíjející účetní společnost
* Stabilitu a příjemné pracovní prostředí
* Podporu a rozvoj při zaučení
* Bonusy, prémie, stravenky
* Flexibilní pracovní dobu
* Možnost práce z domova po zaučení až 2 dny
* Odborná školení
* Lokalitu Hradec Králové...
Kateřina Dytrtová, tel.: 00420778407991, Advantage Consulting s.r.o., Špitálské náměstí 3517/1a, 400 01 Ústí nad Labem, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Finanční účetní (40.000 - 50.000,- Kč)
Máte vzdělání ekonomického směru? Domluvíte se alespoň trošku anglicky? Máte praxi na pozici mzdové účetní? Pošlete životopis! Čekáme na něj!
Popis práce:
* Kompletní vedení a zpracování mzdové agendy zaměstnanců
* Roční vyúčtování daní a ELDP
* Komunikace s úřady, přihlášení zaměstnanců na sociální a zdravotní pojištění, řešení cizineckých karet a dokladů
* Reporting a práce s interním systémem
Požadujeme:
* Min. SŠ ekonomického směru
* Min. rok a půl praxe na obdobné pozici
* Praxe se mzdovým programem
* Alespoň mírně pokročilá angličtina
Nabízíme:
* 25 dní dovolené
* Sick days
* Dotované stravování
* Půlroční odměny
* Kafeterie
* Jazykové kurzy
* Příspěvek na penzijko/životko
* Telefon, notebook samozřejmostí
* Příspěvek na dojíždění
* Slevy na produkty a mnoho dalšího
* Místo výkonu práce: Plzeň...
Mgr. Aneta Jarošová, tel.: 00420777498772, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Hlavní účetní (40.000 - 50.000,- Kč)
Společnost se od svého založení v roce 1991 specializuje na komplexní dodávky záložních systémů nepřetržitého napájení. V průběhu let se vyprofilovala v respektovanou společnost a lídra trhu v České republice. Základem její stabilní pozice na trhu s technologiemi pro zálohu napájení je především vysoká kvalifikace a špičková technická úroveň jejích pracovníků a také pečlivý výběr dodavatelů, kteří patří ke světové špičce nejen v oblasti výroby, ale také ve vývoji záložních systémů.
Popis práce:
- Náplní práce bude vedení kompletního účetnictví:
mzdy, účetnictví malé firmy, závěrky ve spolupráci s finanční ředitelkou.
- Přijem víceměnových faktury v dolarech a eurech, včetně CLO, DPH a dalších poplatků.
- Tvorba účetní metodiky.
- Měsíční kontroly správnosti účtování.
- Měsíční závěrky, podklady pro měsíční reporting.
- Aktivní komunikace, zefektivnění procesů.
Požadujeme:
- Zkušenost na obdobné pozici alespoň 3 roky,
- SŠ nebo VŠ vzdělání ekonomického směru
- Komunikační schopnosti na vyšší úrovni, profesionální vystupování.
- Proaktivita, organizační schopnosti, samostatnost, rozhodnost.
- pokročilá znalost práce s MS Excel.
Nabízíme:
- Zajímavou a různorodou práci.
- Přátelské prostředí firmy, kde se všichni známe.
- 25 dnů dovolené.
- Kancelář v Brně, možnost home office, flexibilní pracovní dobu.
- Možnost dalšího vzdělávání.
- a další benefity....
Nikol Rosendorfová, tel.: 00420778407765, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Hledá se analytik/čka na finanční oddělení (47.000 - 52.000,- Kč)
Hledáme Analitika/čku. Práce s kontingenční tabulka je pro Vás hračka? Láká Vás práce na zajímavých projektech s možností flexibilního rozvržení pracovního týdne? Neváhejte a zašlete nám Váš životopis.
Popis práce:
* Tvorba analýz a návrhů na úpravu cen výrobků
* Kalkulace cen výrobků
* Správa databáze
* Provádění analýzy dat včetně informací o výnosech, nákladech, cash flow atd.
Požadujeme:
* Praxe na obdobné pozici
* Práce s PC na uživatelské úrovni
* MS Office na pokročilé úrovni
* AJ na úrovni min. B1
* Samostatný, zodpovědný, týmový hráč
Nabízíme:
* Flexibilní rozvržení pracovní doby
* Závodní stravování
* Osobní ohodnocení, bonusy, prémie
* Příspěvek na dopravu, penzijko, životko
* Místo výkonu práce: okres Břeclav...
Nikol Rosendorfová, tel.: 00420778407765, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Hledá se účetní (43.000 - 50.000,- Kč)
Má dáti/dal, dodavatel/odběratel, přijatá/vystavená faktura znáte jak své boty? Hledáme novou účetní/hlavní účetní do našeho skvělého týmu. Chcete jí být právě vy? Neváhejte se zasláním životopisu.
Popis práce:
* Vystavování faktur
* Měsíční uzávěrka
* Zpracování DPH, mezd a přijatých faktur (více měnové faktury)
Požadujeme:
* SŠ/VŠ ekonomický obor
* Praxe na pozici účetní min. 3 roky
* Samostatnost, pečlivost, proaktivní přístup
Nabízíme:
* 25 dní dovolené
* Příspěvek na penzijko, životko
* Osobní ohodnocení
* Nástup možný ihned
* Místo výkonu: Brno...
Nikol Rosendorfová, tel.: 00420778407765, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Hledáme kolegu/kolegyni účetní (42.000 - 48.000,- Kč)
Máte ekonomické vzdělání a právě hledáte práci? Super! Mezi naše kolegy hledáme novou posilu na pozici účetní. Pokud jste v této oblasti jako ryba ve vodě a excel vám nedělá problémy, zašlete nám Váš životopis! Budeme se těšit!
Popis práce:
* Fakturace - zpracovávání, kontrola, zaúčtování
* Tvorba evidence, měsíční úzávěrky a reportu
* Správa bankovních příkazů
Požadujeme:
* Středoškolské vzdělání ekonomického směru
* Schopnost práce s PC, programy MS Office a interních programech
* Anglický jazyk na komunikativní úrovni
* Pečlivý a zodpovědný přístup
* Ochotu dojíždět na místo výkonu práce
Nabízíme:
* Zajímavé finanční ohodnocení a balíček benefitů
* Možnost Home-office
* 25 dní dovolené
* Benefitní karta
* Dotovaná strava
* Vzdělávací kurzy a školení
* Firemní akce
* Místo výkonu práce: Nýřany...
Bc. Gabriela Přikrylová, tel.: 00420773799241, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Hledáme účetní - mzda + fajn benefity!
Vyznáte se v číslech, pojem podvojné účetnictví znáte víc než dobře a hledáte novou výzvu? Umíte anglicky a jste analytik každým coulem? Pak hledáme právě Vás! Pošlete mi svůj životopis! My totiž
HLEDÁME ÚČETNÍ - MZDA + FAJN BENEFITY!
Popis práce:
* Párování faktur s objednávkami
* Koordinace dokladů s dodavateli
* Zpracování platebních souborů
* Příprava podkladů pro audity
* Tvorba měsíčních závěrek a reportů
Požadujeme:
* SŠ/VŠ ekonomického směru
* Znalost účetnictví
* Odpovídající praxe
* Orientace na PC - hlavně excel, Oracle výhodou
* Komunikativní znalost AJ
* Analytické myšlení a pečlivost
* Ochota dojíždět do místa výkonu práce - PLZEŇ
Nabízíme:
* Nástupní plat dle zkušeností - jistě se domluvíme
* Moderní, čisté prostředí s přátelským kolektivem
* Pololetní odměny
* Mimořádné prémie
* Dotovaná strava v místní kantýně/ stravenky
* Flexi Pass karta
* Vzdělávací kurzy a školení
* Dovolená 25 dní
* 3 sickday / rok
* Využití firemní rekreace pro celou rodinu
* Svozový autobus
* Místo výkonu: Plzeň...
Jana Srncová, tel.: 00420775474383, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Manažer controllingu
Jste zaměřen na finanční controlling a máte velmi dobré analytické myšlení? Jste zvyklý komunikovat s vrcholovým managementem jak v češtině, tak i v anglickém jazyce? Pak hledáme právě Vás!
Nadnárodní společnost hledá nového kolegu/kolegyni na pozici: MANAŽER CONTROLLINGU
Popis práce:
* Správa rozpočtu, porovnávání plánovaných a skutečných výdajů
* identifikace a analýza odchylek v rozpočtu
* Úzká spolupráce s kolegy ve finančním týmu, rozdělení agendy mezi výrobní a zakázkové projekty
* Odhadování finančních výsledků na základě předpokládaných prodejů a minulých nákladových údajů
* Sdílení informací s dalšími odděleními a příprava měsíčních reportů a forecastů
* Komunikace s ředitelem ohledně analýzy odchylek, návrhů řešení a předpovědí dalšího vývoje
Požadujeme:
* Velmi dobrou znalost anglického jazyka
* Pokročilou znalost práce s MS Excel
* Schopnost jednat s vrcholovým managementem
* Silné analytické myšlení, schopnost porovnávat data a rozpočty včetně podpory řízení procesů
* Zkušenosti s programem SAP výhodou
Nabízíme:
* 13. a 14. plat
* Mzda dle zkušeností a dovedností
* Každoroční navýšení mzdy
* 5 týdnů dovolené
* Bonusy a prémie
* Příspěvek na penzijní připojištění
* Příspěvek na dopravu
* Zvýhodněný mobilní tarif i pro rodinné příslušníky
* Sleva na firemní zboží
* Dotované obědy
* Firemní akce
* Lokalitu: Ostrava...
Bc. Barbora Křížkovská, tel.: 00420775787069, Advantage Consulting s.r.o., Jurečkova 18, 702 00 Ostrava, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Manažer pro mezinárodní rozvoj a integraci
Hledáme dynamického a zkušeného manažera pro mezinárodní rozvoj a integraci do našeho týmu, který bude mít na starosti řízení a rozvoj našich zahraničních poboček. Tato pozice vyžaduje vynikající organizační schopnosti, hluboké ekonomické znalosti a praktické zkušenosti s řízením. Ideální kandidát bude mít zkušenosti s práci v různých národních kulturách a bude schopen podporovat naši další expanzi, efektivní řízení a reportování poboček.
Popis práce:
* Celkové řízení společností v zahraničí.
* Personální a ekonomické vedení společností a jejich rozvoj.
* Reporting a optimalizace pracovních procesů.
* Pracovní cesty do těchto společností.
* Komunikace a porozumění různým kulturám a národním zvyklostem.
* Motivace týmu, řízení, vedení lidí
Požadujeme:
* Ekonomické nebo manažerské vzdělání je podmínkou.
* Plynulá angličtina, další jazyky jsou výhodou.
* Vynikající schopnosti plánování, organizace a prioritizace práce.
* Hluboké porozumění ekonomickým principům a schopnost aplikovat tyto znalosti pro rozvoj firmy.
* Praktické zkušenosti s detailním řízením a optimalizací pracovních procesů.
* Prokázaná schopnost efektivně pracovat a komunikovat v multikulturním prostředí.
* Zkušenosti s rozšiřováním poboček a schopnost přinášet pravidelné a přesné reporty o jejich výkonnosti.
* Výborné týmové a komunikační dovednosti, schopnost motivovat a inspirovat ostatní.
Nabízíme:
* Zajímavé mzdové ohodnocení.
* Motivující pracovní prostředí a možnost seberealizace.
* Služební automobil.
* Dovolená a další finanční benefity.
* Podpora a možnost samostatného rozhodování.
* Místo výkonu práce: Zlínský kraj...
Radka Gottwaldová, tel.: 00420777168879, Advantage Consulting s.r.o.,, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Manažer/ka obchodu v oblasti energetiky (50.000 - 60.000,- Kč)
Máte SŠ/VŠ vzdělání technického nebo ekonomického směru? Nechybí Vám zkušenosti v oblasti energetiky? Domluvíte se anglicky? Pak hledáme právě Vás!
Mezinárodní společnost hledá nového kolegu/kolegyni do svého týmu na pozici: MANAŽER/KA OBCHODU - ENERGETIKA (OD.60.000 KČ)
Popis práce:
* Monitoring trhu
* Aktivní vyhledávání nových příležitostí
* Strategie pro posílení a rozšíření obchodních pozic na zahraničním trhu
* Propagace výrobků a služeb
* Spolupráce s kolegy z technického úseku i s managementem
* Reporting
Požadujeme:
* SŠ/ VŠ vzdělání
* Praxi na obdobné pozici
* Praxi v oblasti energetiky a obchodu
* Anglický jazyk slovem i písmem (bude to Váš každodenní chleba)
* Obchodního ducha, tah na branku
* Komunikační a organizační schopnosti
* Aktivní řidič
* Ochotu cestovat
Nabízíme:
* 25 dní dovolené
* Sickdays
* Příspěvek na stravování
* Zvýhodněný mobilní tarif
* Firemní akce
* MultiSport karta
* Další velmi atraktivní benefity
* Lokalitu: Třebíč...
Bc. Barbora Křížkovská, tel.: 00420775787069, Advantage Consulting s.r.o., Jurečkova 18, 702 00 Ostrava, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Mzdovka se SAPem a angličtinou (40.000 - 55.000,- Kč)
Máte praxi jako mzdová účetní a hledáte nové uplatnění? Máte praxi se systémem SAP? Máte komunikativní znalost angličtiny? Skvělé!
Chceme vás tedy vidět! Pošlete životopis a pracujte u nás jako:
MZDOVKA SE SAPEM A ANGLIČTINOU (AŽ 55.000 KČ)
Popis práce:
* Zpracování mzdových údajů zaměstnanců v souladu s legislativou
* Komunikace s zaměstnanci ohledně mzdových otázek a problémů
* Zodpovědnost za správné a včasné výplaty mzdy
* Spolupráce s oddělením personalistiky a účetnictví
* Spolupráce na agendě daňového účetnictví
Požadujeme:
* Min SŠ vzdělání v oboru
* Zkušenosti s mzdovým účetnictvím
* Zkušenost se SAP - podmínkou!
* Komunikativní angličtina - podmínkou!
* Orientace v personální problematice - výhodou
* Komunikační a organizační schopnosti
* Schopnost pracovat samostatně i v týmu
Nabízíme:
* 5 týdnů dovolené
* bonusy a prémie
* flexibilní pracovní dobu
* příspěvek na stravné a pojištění
* jazykové vzdělávání
* kartu Multisport
* firemní akce a další...
* lokalitu Brno...
Bc. Natálie Marková, tel.: 00420775787341, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Mzdový/á účetní
Do našeho týmu uvítáme novou kolegyni či kolegu na pozici MZDOVÝ/Á ÚČETNÍ.
<p><strong>Co Vás čeká?</strong></p><ul><li>Příprava podkladů pro mzdy a odvody</li><li>Vyúčtování cestovních náhrad a služebních cest, vedení knihy jízd</li><li>Příprava a odeslání přehledů a výkazů pro SSZ, ZP a FÚ</li><li>Přihlášení a odhlášení zaměstnanců</li><li>Potvrzení o zdanitelných příjmech, zápočtové a evidenční listy</li><li>Hlášení pro společnosti zaměstnávající OZP</li><li>Zastupování na SSZ, ZP i FÚ při kontrolách</li></ul>
Místo pracoviště: Rosice u Brna
Nabízíme:
Co Vám můžeme nabídnout?
- Stravenkový paušál
- Multisport karta
- Flexibilní pracovní doba s pevným jádrem (9-15:30 hod.)
- Příjemné pracovní prostředí s fajn kolegyněmi
Vaše pravá ruka při vedení účetnictví, mzdové agendy a řešení daňových povinností.
Region: Jihomoravský kraj...
APROFES, Markéta Konečná, tel. 420777343611, e-mail: marketa.konecna@aprofes.czaprof
»Mzdový/á účetní - senior (45.000 - 62.000,- Kč)
Znáte mzdovou agendu jako své boty, čísla vás prostě baví a chtěli byste se kariérně posunout? Pak neváhejte a zašlete nám svůj životopis!
Nadnárodní společnost právě hledá novou posilu na pozici:
MZDOVÝ/Á ÚČETNÍ - SENIOR (45-62.000 Kč)
Popis práce:
* Správa mzdové agendy
* Zástup hlavní účetní
* Měsíční zpracování mezd
* Komunikace s úřady
* Roční zúčtování daně
Požadujeme:
* SŠ/VŠ vzdělání - ekonomické
* Praxi z výrobní společnosti
* Angličtinu na úrovni A2-B1
* Výbornou znalost MS Excel
* Pečlivost a zodpovědnost
Nabízíme:
* 25 dní dovolené
* Sick days
* Dotované stravování
* Půlroční odměny
* Kafeterie
* Jazykové kurzy
* Příspěvek na penzijko/životko
* Telefon, notebook samozřejmostí
* Příspěvek na dojíždění
* Slevy na produkty a mnoho dalšího
* Místo výkonu práce: Plzeň...
Mgr. Alena Rolencová, tel.: 00420739236965, Advantage Consulting s.r.o., Divadelní 14, 301 00 Plzeň, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Mzdový/á účetní se znalostí SAP! (40.000 - 55.000,- Kč)
Máte praxi jako mzdová účetní a hledáte nové uplatnění? Máte praxi se systémem SAP? Máte komunikativní znalost angličtiny? Skvělé!
Chceme vás tedy vidět! Pošlete životopis a pracujte u nás jako:
MZDOVÝ/Á ÚČETNÍ SE ZNALOSTÍ SAP!
Popis práce:
* Zpracování mzdových údajů zaměstnanců v souladu s legislativou
* Komunikace s zaměstnanci ohledně mzdových otázek a problémů
* Zodpovědnost za správné a včasné výplaty mzdy
* Spolupráce s oddělením personalistiky a účetnictví
* Spolupráce na agendě daňového účetnictví
Požadujeme:
* Min SŠ vzdělání v oboru
* Zkušenosti s mzdovým účetnictvím
* Zkušenost se SAP - podmínkou!
* Komunikativní angličtina - podmínkou!
* Orientace v personální problematice - výhodou
* Komunikační a organizační schopnosti
* Schopnost pracovat samostatně i v týmu
Nabízíme:
* 5 týdnů dovolené
* bonusy a prémie
* flexibilní pracovní dobu
* příspěvek na stravné a pojištění
* jazykové vzdělávání
* kartu Multisport
* firemní akce a další...
* lokalitu Brno...
Bc. Natálie Marková, tel.: 00420775787341, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Podpora firemní účtárny - nástup ihned!
Máte ekonomické vzdělání a praxi na pozici účetní? Práce s čísly Vás baví a přejete si svoji praxi zúročit ve firmě, kde Vás nejen ohodnotí, ale budou motivovat se dále rozvíjet?
Pak mi zašlete svůj životopis a staňte se finanční účetní u nás.
Popis práce:
* Práce primárně zaměřená na fakturace, účtování dokladů (JSD), zadávaní platebních příkazů
* Eviduje a účtuje pokladní doklady a náhrady cestovních výdajů
* Zpracovává měsíční a roční uzávěrky
* Odpovídá za správu a inventarizaci účtů
* Spolupracuje s odděleními napříč společností
Požadujeme:
* SŠ/VOŠ - ekonomického směru
* Praxe na obdobné pozici z výrobní společnosti
* Osvojené podvojné účetnictví a přidružené účetní operace
* Práce v programu SAP - výhodou
* AJ - základy - ochota učit se a zdokonalovat
* Flexibilita, pečlivost a samostatnost
Nabízíme:
* Nástupní plat dle zkušeností - jistě se domluvíme
* Moderní, čisté prostředí s přátelským kolektivem
* Pololetní odměny
* Mimořádné prémie
* Dotovaná strava v místní kantýně/ stravenky
* Flexi Pass karta
* Vzdělávací kurzy a školení
* Dovolená 25 dní
* 3 sickday / rok
* Využití firemní rekreace pro celou rodinu
* Svozový autobus
* Místo výkonu: Plzeň...
Jana Srncová, tel.: 00420775474383, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Remote projekt manažer - 40-65.000kč
Jsi organizačně zdatný a máš už nějakou tu zkušenost s vedením technických projektů? Máš odvahu se opět posunout a řídit veškeré dění "na dálku" ? Jsme menší těžařská firma sídlící v Brně a do svého kolektivu hledáme kolegu s tělem i duší manažera, organizátora, který se nebojí nových výzev!
Pokud Tě zajímá více pošli svoje CV a my se s Tebou rádi potkáme!
Popis práce:
* Organizace a koordinace manažerského týmu
* Koordinace zahraničního projektu
* Komunikace s pracovníky
* Zajištění administrativy k projektu
* Každodenní remote kontrola projektu a řešení případných náročných situací
* Občasné výjezdy do zahraničí - fyzická kontrola projektu
Požadujeme:
* Středoškolské nebo VŠ vzdělání technického směru
* Zkušenost s projektovým řízením
* Práce s MS Excel - pokročilá
* Angličtina slovem i písmem B2 a více
* Silné organizační dovednosti
* Schopnost organizovat a vést lidi/ i remote vedení týmu
Nabízíme:
* Zajímavá práce s možností cestování
* Dovolená navíc
* Pružná pracovní doba
* Možnost občasného homeoffice
* Notebook a mobil i k osobním účelům
* Práce přímo v Brně
...
Mgr. Veronika Malinská, tel.: 00420775787242, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Specialista controllingu
Máte zkušenosti s controllingem projektů a rádi komunikujete v anglickém jazyce? Práce v Excelu Vám nedělá problém? Chcete se podílet na zajímavých projektech?
Pak mi pošlete Váš životopis a staňte se posilou týmu na pozici:
SPECIALISTA CONTROLLINGU
Popis práce:
* Hodnocení ekonomiky jednotlivých projektů
* Tvorba kalkulací svěřených projektů
* Analýza výrobních nákladů
* Komunikace se zahraničím
Požadujeme:
* SŠ vzdělání
* Anglický jazyk - pokročilý
* Pokročilou znalost MS Excel
* Praxi na obdobné pozici
Nabízíme:
* Zázemí silné a stabilní výrobní společnosti
* 5 týdnů dovolené
* Flexibilní pracovní dobu
* Home office
* Cafeterii
* Atraktivní systém odměňování včetně bonusů a prémií
* Akce pro zaměstnance
* Zajímavé sociální benefity
* Dotované stravování
* Místo výkonu práce: Okres Příbram
* Nástup možný IHNED nebo dohodou...
Ing. Markéta Holečková, tel.: 00420778424624, Advantage Consulting s.r.o., IBC, Pobřežní 620/3, Praha 8 Karlín, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Specialista projektového controllingu
Máte zkušenosti s controllingem projektů a rádi komunikujete v anglickém jazyce? Práce v Excelu Vám nedělá problém? Chcete se podílet na zajímavých projektech?
Pak mi pošlete Váš životopis a staňte se posilou týmu na pozici:
SPECIALISTA PROJEKTOVÉHO CONTROLLINGU
Popis práce:
* Hodnocení ekonomiky jednotlivých projektů
* Tvorba kalkulací svěřených projektů
* Analýza výrobních nákladů
* Komunikace se zahraničím
Požadujeme:
* SŠ vzdělání
* Anglický jazyk - pokročilý
* Pokročilou znalost MS Excel
* Praxi na obdobné pozici
Nabízíme:
* Zázemí silné a stabilní výrobní společnosti
* 5 týdnů dovolené
* Flexibilní pracovní dobu
* Home office
* Cafeterii
* Atraktivní systém odměňování včetně bonusů a prémií
* Akce pro zaměstnance
* Zajímavé sociální benefity
* Dotované stravování
* Místo výkonu práce: Okres Příbram
* Nástup možný IHNED nebo dohodou...
Ing. Markéta Holečková, tel.: 00420778424624, Advantage Consulting s.r.o., IBC, Pobřežní 620/3, Praha 8 Karlín, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Šéf/ka týmu účetních (48.000 - 55.000,- Kč)
Máte bohaté zkušenosti s komplexním vedením účetnictví? Zodpovědnost na vedení týmu účetních už pro vás není žádnou novinkou? Báječné! Chtěli bychom vidět Váš životopis!
Zašlete životopis a pracujte jako:
ŠÉF/KA TÝMU ÚČETNÍCH (48-55.000 KČ)
Popis práce:
* vedení účetního týmu
* zodpovědnost za účetní operace za oddělení
* zpracování daní
* koordinace a zpracování měsíčních závěrek a uzávěrek
* kooperace na vedení mzdového účetnictví
* sledování změn v legislativě
Požadujeme:
* min. SŠ vzdělání ekonomického směru
* zkušenost jako hlavní účetní nebo vedoucí účetní kanceláře
* zkušenost se systémem Helios - výhodou
* Dobrá znalost MS Excel
* Proaktivní přístup, smysl pro odpovědnost
Nabízíme:
* pružnou pracovní dobu
* 25 dní dovolené
* příspěvek na stravu a připojištění
* možnost odborného vzdělávání
* pracovní vybavení
* přátelský kolektiv
* zázemí úspěšné české společnosti.
* Lokalitu: Dlouhá Třebová
...
Bc. Natálie Marková, tel.: 00420775787341, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Účetní (40.000 - 45.000,- Kč)
Má dáti/dal, dodavatel/odběratel, přijatá/vystavená faktura jsou pro Vás každodenní kámoši? Těšíme se na Váš životopis. Nebojte mzdu zasíláme vždy na 221.
Popis práce:
* Zpracování faktur (kontrola, párování objednávek s platbou, zaúčtování)
* Měsíční uzávěrky
* Zpracování cestovních příkazů, knihy jízd
* Zadání bankovních příkazů
Požadujeme:
* SŠ ekonomický obor
* Praxe min. 2 roky
* Orientace v účetním a daňovém zákonu
* AJ úroveň B2
* Samostatnost, pečlivost, zodpovědnost
Nabízíme:
* 5 týdnů dovolené
* Možnost občasného HomeOfficu
* Bonusy, prémie
* Příspěvek na stravné, penzijko, dopravu
* Místo výkonu: okres Tachov...
Nikol Rosendorfová, tel.: 00420778407765, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Účetní s AJ (45.000 - 65.000,- Kč)
Máte zkušenosti s účetnictvím a nedělá vám problém komunikovat v angličtině? Pak pro vás máme jedinečnou příležitost!
Nadnárodní společnost přijme do svých řad posilu na pozici:
ÚČETNÍ S AJ (45-65.000 Kč)
Popis práce:
* Zpracování dodavatelských faktur
* Spolupráce na měsíčních uzávěrkách
* Komunikace s dodavateli v zahraničí
* Další účetní agenda spojená s pozicí
Požadujeme:
* SŠ vzdělání - ideálně ekonomické
* AJ na komunikativní úrovni
* Praxi na obdobné pozici
* Zodpovědnost a pečlivost
Nabízíme:
* 25 dnů dovolené
* 13. plat
* Motivační systém odměňování
* Flexibilní pracovní doba
* Příspěvek na dojíždění
* Příspěvek na penzijko
* Firemní stravování
* Možnost dalšího vzdělávání
* Lokalita: Plzeň - Jih
...
Mgr. Alena Rolencová, tel.: 00420739236965, Advantage Consulting s.r.o., Divadelní 14, 301 00 Plzeň, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Účetní s AJ do stavební firmy (45.000 - 65.000,- Kč)
Máte ekonomické vzdělání a zkušenosti v oboru ekonomie a účetnictví? Orientujete se v účetních standardech, finančních výkazech a daňových zákonech? Jste pečliví, zodpovědní a rádi komunikujete s lidmi? Potom jste tady správně! Právě obsazujeme pozici:
ÚČETNÍ S AJ DO STAVEBNÍ FIRMY (45-65.000 KČ)
Popis práce:
* Kontrola účetních operací
* Vytváření a vedení účetní evidence
* Kontrola finančních podmínek ve smlouvách a analýza finančních výsledků
* Dohled nad proběhlými platbami
* Podílení se na tvorbě rozpočtu
* Průběžný reporting
Požadujeme:
* Min. SŠ ekonomického zaměření
* Zkušenosti na finanční/účetní pozici
* Základní znalost daňových zákonů a základních účetních principů
* Komunikativní úroveň anglického jazyka
* Znalost práce v MS Excel
* Zkušenosti z oblasti stavebnictví výhodou
Nabízíme:
* Nadstandartní dovolená
* Bonusy a prémie
* Firemní mobil a notebook
* Kurzy a školení
* Příspěvek na stravu
* Multisport karta
* Lokalita: okres Ústí nad Orlicí...
Mgr. Andrea Čábelová, tel.: 00420775787241, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
požadované hledání nebylo úspěšné !
+ vyhledejte další podobné pracovní nabídky !
Navštivte i další profesní rubriky JobMasteru!
Prohlédněte si kompletní seznam novinek v tomto týdnu!