»Admin pro nákupní oddělení (30.000 - 40.000,- Kč)
Baví tě administrativa a hledáš novou pracovní výzvu? Chceš poznat, jak to funguje v nákupu a nasbírat nové zkušenosti?
Tak mi zašli svůj životopis, protože aktuálně hledáme nového ADMINA PRO NÁKUPNÍ ODDĚLENÍ (30-40.000 Kč)!
Popis práce:
* Zpracování smluv
* Zpracování objednávek
* Komunikace s dodavateli
* Práce v programu SAP
Požadujeme:
* Středoškolské vzdělání
* Komunikativní němčinu
* Zájem o oblast nákupu
* Znalost MS Office
Nabízíme:
* 25 dní dovolené
* Závodní stravování
* Kafeterie
* Příspěvek na penzijko
* Bonusy
* Home office
* Místo výkonu práce: Plzeň...
Bc. Veronika Kosková, tel.: 00420778407767, Advantage Consulting s.r.o., Divadelní 14, 301 00 Plzeň, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Administrativní pracovník/ce (30.000 - 32.000,- Kč)
Hledáte novou pracovní příležitost v oblasti administrativy a personalistiky? Chcete pracovat v unikátním prostředí ve stabilní společnosti?
Pošlete nám Váš životopis k posouzení!
Hledáme novou posilu na pozici:
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/CE (30.000 Kč)
Popis práce:
* Administrativní práce na oddělení
* Vedení personální agendy zaměstnanců oddělení
* Zpracování účetních dokladů a vedení podkladny
* Technicko-administrativní podpora projektů
* Práce v informačním systému
Požadujeme:
* SŠ/VŠ vzdělání v technickém či ekonomickém oboru
* ŘP sk.B
* Znalost MS OFFICE
* Základní povědomí o účetnictví
* Dobré komunikační schopnosti
Nabízíme:
* Zajímavou práci ve stabilní společnosti
* Pružnou pracovní dobu
* 25 dnů dovolené
* Příspěvek na stravování
* Jazykové kurzy
* Místo výkonu práce: 15 km od Moravského Krumlova...
Daniela Hůrková, tel.: 00420739425983, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Asistent/ka společnosti (poloviční úvazek) vhodné i pro ztp
Končí Vám rodičovská dovolená a potřebujete skloubit práci a rodinný život? Nebo jste student/ka VŠ, která/ý má dostatek času i pro nastartování kariéry v prosperující firmě? Tak hledáme právě Vás!
<p><strong>Co Vás čeká?</strong></p><ul><li>Budete mít na starost administrativu spjatou s chodem firmy</li><li>Provádíte zápisy z porad</li><li>Máte na starosti správu kalendářů jednatele a ředitele společnosti</li><li>Máte pod palcem firemní cloud</li><li>V neposlední řadě se také staráte o návštěvy</li></ul>
Nabízíme:
Co Vám můžeme nabídnout?
- Časový plán víte vždy týden do předu, proto si můžete plánovat soukromé aktivity dle sebe
- Nadstandartní platové ohodnocení
- Jazykové kurzy (angličtina, francouzština, němčina)
- Moderní kancelář v centru Prahy
- Vhodné i pro maminky s dětmi
Česká strojírenská, dodavatelská a poradenská společnost působící v oblasti petrochemického průmyslu, rafinérií a zpracování zemního plynu.
Region: Hlavní město Praha...
APROFES, Markéta Konečná, tel. 420777343611, e-mail: marketa.konecna@aprofes.czaprof
»Asistent/ka vedoucího výroby (35.000 - 45.000,- Kč)
Máte zkušenosti na pozici Asistent/ka vedoucího výroby nebo z jiné administrativní pozice ve výrobě? Máte znalost SAP a MS excel? Chcete mít možnost kariérního růstu a stále se učit něčemu novému?
Pak mi pošlete svůj životopis a staňte se posilou na pozici:
ASISTENTKA VEDOUCÍHO VÝROBY (35-45.000 Kč)
Popis práce:
* vedení administrativní agendy výroby
* evidence majetku a zajištění oprav
* koordinace školení pracovníků
* evidence profesních průkazů
* práce na adhoc úkolech
Požadujeme:
* SŠ vzdělání
* zkušenosti z výrobního prostředí
* velmi dobrou znalost MS Office
* znalost SAP výhodou
Nabízíme:
* 25 dní dovolené
* sick days
* pružnou pracovní dobu
* možnost občasného home office
* mimořádné odměny a roční prémie
* příspěvek na stravování
* Multisport kartu
* příspěvek na penzijní připojištění
* jazykové kurzy
* možnost nástupu IHNED nebo dohodou
* sídlo společnosti: Praha 10
...
Ing. Markéta Holečková, tel.: 00420778424624, Advantage Consulting s.r.o., IBC, Pobřežní 620/3, Praha 8 Karlín, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Customer service - German + English (40.000 - 50.000,- Kč)
Do you want to work in customer service and use your fluency in German and English? Are you communicative, energetic and do you put the customer first? Excellent!
Send us your CV in English and start working as:
CUSTOMER SERVICE - GERMAN + ENGLISH (40-50.000 CZK)
Popis práce:
* Handling customer requests.
* Communication in German and English
* Participation in innovative projects.
* Working in an internal system.
Požadujeme:
* German language - excellent - C1/C2
* English language - communicative - B2
* Knowledge of working with PC.
* Willingness to work in customer service
Nabízíme:
* SIGNING BONUS
* 100% Home Office option
* Up to 25 days holiday
* Daily use of languages
* Cafeteria
* Multisport card
* Meal allowance
* Discounts on company products
* Supplements and bonuses
* Educational courses and training
* Opportunity for career growth
* Location: Brno - city...
Tereza Suttrová, tel.: 00420775877788, Advantage Consulting s.r.o.,, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Elektroinženýr junior - automatizace (30.000 - 40.000,- Kč)
Vystudoval jste VŠ obor elektrotechnika? Hledáte své první zaměstnání nebo disponujete krátkou praxí? Jste komunikativní a iniciativní člověk, který má rád nové výzvy? Považujete se za nadšence a rád si doma kutíte?
Pak nám zašlete svůj životopis ještě dnes!
Významná společnost hledá posilu na pozici: ELEKTROINŽENÝR JUNIOR - AUTOMATIZACE (30.-40.000 Kč)
Popis práce:
* Konzultace technického řešení
* Vytváření cenových nabídek
* Práce v interním systému
* Komunikace se zákazníky
* Možnost podílet se na marketingu firmy
Požadujeme:
* VŠ vzdělání elektrotechnického směru
* Zájem o obor automatizace a elektrotechniky
* Technické myšlení
Nabízíme:
* 28 dní placeného volna
* Možnost kariérního růstu
* Bonusy a prémie
* Navyšování mzdy
* Super kolektiv a spousta zajímavých akcí
* Příspěvek na stravování
* Občerstvení na pracovišti
* Zaměstnanecká sleva
* Hrací zóna v kanceláři
* Místo výkonu práce: Plzeň...
Daniela Hůrková, tel.: 00420739425983, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»German + English customer service (44.000 - 53.000,- Kč)
Do you want to work in customer service and use your fluency in German and English? Does working in a call centre suit you? Are you communicative, energetic and do you put the customer first? Excellent!
Send us your CV in English and start working as:
GERMAN + ENGLISH CUSTOMER SERVICE (44-53.000 Kč)
Popis práce:
* Handling customer requests
* Communication in German and English
* Participation in innovative projects
* Working in an internal system
Požadujeme:
* German language - excellent - C1/C2
* English language - communicative - B2
* Knowledge of working with PC
* Willingness to work in customer service
Nabízíme:
* SIGNING BONUS
* 100% Home Office option
* Up to 25 days holiday
* Daily use of languages
* Cafeteria
* Multisport card
* Meal allowance
* Discounts on company products
* Supplements and bonuses
* Educational courses and training
* Opportunity for career growth
* Location: Brno - city...
Tereza Suttrová, tel.: 00420775877788, Advantage Consulting s.r.o.,, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Hledáme pracovníky z Mělníka a okolí
Hledáte dlouhodobé zaměstnání? Zkuste to s námi! Jsme personální agentura zajišťující nástup přímo do kmene společností v MĚLNÍKU a ŠIROKÉM OKOLÍ.
Zašlete svůj životopis na hola@acjobs.cz , podrobnosti s Vámi ráda proberu telefonicky!
Popis práce:
* dělnické pozice různých specializací
* THP pozice různých odborností
* administrativní pozice
Požadujeme:
* vzdělání dle Vašeho zaměření
* ochotu pracovat
* ochotu se dále učit
Nabízíme:
* zaměstnání do kmene společnosti
* mzdu respektující úroveň znalostí a zkušeností
* benefity dle konkrétního zaměstnavatele
* místo výkonu práce: MĚLNÍK A OKOLÍ...
Aneta Jurková, tel.: 00420773799245, Advantage Consulting s.r.o., BEA Centrum Olomouc, tř. Kosmonautů 1288/1, 779 00 Olomouc, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»HR generalist in multinational company (40.000 - 55.000,- Kč)
Do you have previous experience in HR and want to continue to develop in this area? Do you have a university degree and English is not a problem for you? Do you want to cooperate not only with colleagues in the Czech Republic, but also abroad? Great!
Send me your CV and respond to the position:
HR GENERALIST IN MULTINATIONAL COMPANY (40-55.000 CZK)
Popis práce:
* Hiring new employees
* Contracts and amendments
* Onboarding
* HR processes, Benefits
* Checking for updates in labour law regulations
* Preparation of reports and making recommendations
* Entering data into Workday
Požadujeme:
* Bachelor's degree in HR, Communication or similar
* Knowledge of labour law regulations
* Fluency in Czech and English
* Experience in a similar position
* Experience with MS Office
* Knowledge of Workday is an advantage
Nabízíme:
* 25 days of vacation
* Flexible working hours
* Possibility to work from home
* Meal allowance
* Supplementary pension package
* Opportunity for personal and professional growth
* Language courses
* Multisport card
* Location: Brno...
Ing. Eva Drozdová, tel.: 00420775474380, Advantage Consulting s.r.o.,, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»HR generalist v nadnárodní společnosti (40.000 - 55.000,- Kč)
Máš zkušenosti z HR a chceš se v této oblasti i nadále rozvíjet? Máš VŠ vzdělání a angličtina ti nedělá problém? Chceš spolupracovat nejen s kolegy v ČR, ale také v zahraničí? Skvěle!
Pošli mi CV v angličtině a reaguj na pozici:
HR GENERALIST V NADNÁRODNÍ SPOLEČNOSTI (40-55.000 Kč)
Popis práce:
* Nástupy a výstupy zaměstnanců
* Smlouvy a dodatky
* Onboarding
* HR procesy, benefity
* Monitoring změn v pracovněprávních předpisech
* Příprava reportů a souvisejících doporučení
* Práce v programu Workday
Požadujeme:
* VŠ vzdělání ekonomického / humanitního směru
* Znalost pracovněprávních předpisů
* Vysokou úroveň českého i anglického jazyka
* Praxi na obdobné pozici
* Zkušenosti s prací v MS Office
* Znalost programu Workday - výhodou
Nabízíme:
* Dovolenou nad rámec zákona
* Flexibilní pracovní dobu
* Možnost Home Office
* Příspěvek na stravování
* Příspěvek na PP / ŽP
* Možnost osobního i profesního růstu
* Jazykové kurzy
* Multisportku
* Lokalitu: Brno...
Ing. Eva Drozdová, tel.: 00420775474380, Advantage Consulting s.r.o.,, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»HR podpora/support (45.000 - 50.000,- Kč)
Máte již zkušenosti v rámci HR administrativy? Vyznáte se v pracovněprávních předpisech a související legislativě? Hledáte novou výzvu a stabilní uplatnění?
Pak neváhejte a dejte nám o sobě vědět!
Rostoucí technologická společnost hledá posilu do svého týmu na pozici:
HR podpora/support (45-50.000 Kč)
Popis práce:
* Zajištění administrativy spojené s chodem HR a mzdového oddělení, včetně vedení dokumentace, správy dat a archivace relevantních informací.
* Zpracování a správa personální agendy společnosti, zahrnující evidence zaměstnanců, pracovní smlouvy, docházku a další související dokumenty.
* Poskytování podpory HR a mzdovému oddělení v jejich každodenních činnostech a projektech, včetně komunikace se zaměstnanci a řešení jejich dotazů.
* Spolupráce s ostatními odděleními společnosti při provádění administrativních úkolů spojených s personální agendou a mzdovým managementem.
* Monitorování a aktualizace personálních dat v interním systému společnosti, aby byla zajištěna přesnost a aktuálnost informací.
* Vykonávání dalších úkolů a účast na projektech podle pokynů nadřízeného v rámci podpory a efektivního fungování HR a mzdového oddělení.
Požadujeme:
* alespoň SŠ s maturitou
* praxi na obdobné pozici
* praktickou znalost pracovněprávních předpisů
* uživatelskou znalost MS Office
* komunikativnost a pracovitost
* schopnost určit si priority
Nabízíme:
* 13.mzdu
* 5 týdnů dovolené
* Sick days
* Příspěvek na Multisportkartu
* Příspěvek na penzijní připojištění
* Stravenky
* Kafeterie
* Termín nástupu: Ihned nebo dle domluvy
* Místo výkonu práce: Praha...
Bc. Magdalena Kosorinová, tel.: 00420778407766, Advantage Consulting s.r.o., IBC, Pobřežní 620/3, Praha 8 Karlín, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»HR teamleader - od 35.000 Kč+skvělé benefity
Hej TY! TY, co máš kuráž, bystrou mysl, komunikaci kadence kulometu a zároveň tě naplňuje budování a vedení vlastního týmu! Protože jestli už máš dokonce praxi jako personalista a měl/a jsi pod sebou spokojené kolegy nebo máš jen ambice být dobrým koučem - hledáme právě TEBE! Nečekej! Představ se mi v životopise a staň se naším novým LEADREM!
Popis práce:
* Čeká tě pestrá práce v SUPER týmu, který si sám/a vytvoříš
* Denní komunikace s klienty a uchazeči o zaměstnání
* Péče o svěřený okruh zákazníků a SVŮJ TÝM
* Aktivní spolupráce na vyhledávání kandidátů
* Vyhledávání nových pracovních příležitostí
* Školení, monitoring, reporty, KPI
* Nezáživná, leč nepostradatelná administrativa
* Práce v interním systému
* Účast na poradách, školeních a hlavně našich firemních akcích
Požadujeme:
* Školu - nejlépe dokončenou
* Předchozí praxi na podobné pozici s otevřenou náručí vítáme
* PC - Balíček MS Office, interní systémy
* AJ/NJ - cizí jazyk se vždycky hodí
* Proaktivní přístup
* Milá povaha se smyslem pro humor
* Ochota pracovat na sobě
* Schopnost motivovat, vést, hodnotit, školit a stát za svým týmem v dobrém i zlém
* ŘP - sk. B - aktivní řidič/ občasné schůzky
Nabízíme:
* Nástupní plat od 35.000 Kč
* Velmi příjemné prémie
* Kvartální odměny
* Osobní ohodnocení
* Motivační soutěže o hodnotné ceny
* Stravenkový paušál
* Flexibilní pracovní dobu
* Možnost částečného Homeoffice
* 20 dní dovolené + 5 dní Sick days
* Občerstvení na pracovišti
* Sodexo benefitní kartu
* Čtyřdenní pracovní týden
* Příspěvky na vzdělávací kurzy
* Možnost profesního i platového růstu
* Kancelář v BRNĚ
...
Jana Srncová, tel.: 00420775474383, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Jazykový specialista s přesahem do zák. kvality (42.500 - 58.000,- Kč)
Hledám novodobého Samuraje, jehož zbraní nebude katana, luk, ani kopí, ale JAZYK! Budoucí kolega nám bude pomáhat překlenout jazykové a kulturní bariéry, abychom mohli poskytovat nejlepší zákaznické služby na trhu!
Je japonština Vaše vášeň, domluvíte se i anglicky a máte zkušenost z výrobní firmy?
Jste tím pravým pro nás - neváhejte se představit životopisem nebo zavolat!
Popis práce:
* Budete klíčovým komunikačním mostem mezi našimi japonskými a českými týmy
* Zajistíte tlumočení a překlady při obchodních jednáních, školeních, konferencích a prezentacích
* Monitorujete a řešíte zákaznické požadavky a problémy s cílem dosáhnout maximální kvality
* Spolupracujete na projektech zaměřených na zlepšování procesů a kvality zákaznických služeb
Požadujeme:
* Středoškolské vzdělání
* Výborná znalost japonštiny a angličtiny (slovem i písmem).
* Zkušenosti s tlumočením a překlady - výhodou
* Silné komunikační dovednosti a schopnost pracovat v mezikulturním prostředí
* Orientace na zákazníka a kvalitu
* PC - MS Office, výhodou interní systémy
* Ochota dojíždět do místa výkonu práce - Pardubice
Nabízíme:
* Nástupní plat od 42.500 Kč
* Osobní ohodnocení a docházkový bonus
* Vlastní rozvržení pracovního plánu
* Flexibilní pracovní doba
* Možnost částečného Homeoffice
* 25 dnů dovolené
* Příspěvek na penzijní připojištění
* Dotovaná strava v místní jídelně
* Stravenky
* Občerstvení na pracovišti
* Pracovní vybavení - telefon a notebook
* Vzdělávací kurzy a školení
* Možnost profesního i platového růstu
* Sleva na firemní produkty
* Místo výkonu: Pardubice...
Jana Srncová, tel.: 00420775474383, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Komunikační suverén do kanclu! - až 60.000kč
Vítám Vás u zkůžky talentového rozpoznáváňá!
Ten, který toto dočte až do konca a nezakokce sa, jak prvnička, keď na ňu mrkne arašída v reklamě na tatranky má první štacu prakticky za sebů.
Do našeho nebeského týmu Recruiterů ve Štatlu zháňáme adekvátní posilu - a keď pravím posilu, tým myslím, že ťa ani tento náborový plátek nerozháže, ale pudeš, pošleš mě životopis a v něm bude stát, že za to budeš stát!
Prosím pěkně moralisti, lingvisté a další brbloni, majůc nuktání mňa tu pranýřovat teď přestanů luštit, co je tu napsané a půjdů si stěžovat do nejaké iné fajné skupiny. Na ostatní sa těším!
Popis práce:
* Čeká ťa práca v příjemném kanclu s výhledem skorem jak na Time Square
* Budeš echtovně šperkovat svůj komunikační um
* Čeká ta vymýšlání vlastní potrefené inzerce
* Halda volání a psaní
* Staneš sa nadějů - mnohým pomožeš dostat vysněnů prácu
* Zároveň sa staneš šanců pro firmy, aby konečně měli vysněného zaměstnanca
* A budeš v tom chcet byt nadmíru dobrý - bo sa budeš učit od najlepších - NE ode mňa! - pravím od nalepších
* Mňa možeš ve chvilce volna sledovat, jak sa točím na židli
Požadujeme:
* Střední školu byste mohli mět dodělanů
* Vítáme praxu na podobnéj pozici
* Čuňu měj ostrů, ale né sprostů
* Další jazyk vítáme - jak vidíš
* Otevřená mysl, schopnosť neztratit sa cestů do rachoty a chuť na sobě zapracovat
* Na PC potřebujem iné majstrštiky než postování obrázků na socíálních síťách
* Jít naproti všemu neznámému, lapit to a ochočit!
Nabízíme:
* Nejaký plat dostaneš - fix od 26.500Kč - je na tobě
* Máme tu k temu směšné prémie - výplatnica ti čuňu fakt roztáhne
* Kvartální plačtivé odměny - budeš řvat od radosti!
* Práca sa flexibilně roztahuje kludně do celého dňa
* Je možné pracovat hen aj tuná
* K odpočinku u kaluže 20 dní zadarmo
* Je ti šoufl - vem si Sick Day - máš 5
* Kafe ti udělajů, oběd ti donesů
* Sů tu různé zábavy, tancovačky a sportovačky
* Makáš fakt echtovně? Pak máš aj v pátek volno - ale šéfovéj to neříkaj!
* Dostaneš skvělé zaučení a eště skvělejších kolegů
* Nafasuješ mobil, noťas, točící židlu a písničku na uvítanů
* Kancelář máš v BRNĚ...
Jana Srncová, tel.: 00420775474383, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Komunikativní kolega/yně do PA - práce snů! (26.500 - 60.000,- Kč)
Hej TY! TY, co máš kuráž, bystrou mysl, komunikaci kadence kulometu a fakt bys chtěl/a získat práci v personální agentuře! Protože jestli už máš dokonce praxi jako personalista nebo jsi se jím chtěl/a vždycky stát - hledáme právě TEBE! Nečekej! Představ se mi v životopise a staň se naším novým kolegou!
Popis práce:
* Čeká tě pestrá práce v SUPER týmu
* Denní komunikace s klienty a uchazeči o zaměstnání
* Aktivní a kreativní tvorba inzerce, příslušná administrativa
* Vyhledávání nových pracovních příležitostí
* Péče o stávající zákazníky a specifikace jejich požadavků
* Aktivní vyhledávání potencionálních kandidátů, jejich selekce a prezentace
* Práce v interním systému, reporty
* Účast na poradách, školeních a hlavně našich firemních akcích
Požadujeme:
* Školu - nejlépe dokončenou
* Předchozí praxi na podobné pozici s otevřenou náručí vítáme
* PC - Balíček MS Office, interní systémy
* AJ/NJ - cizí jazyk se vždycky hodí
* Vytříbená slovní zásoba
* Aktivní přístup
* Milá povaha se smyslem pro humor
* Ochota pracovat na sobě
* ŘP - sk. B - aktivní řidič/ občasné schůzky
Nabízíme:
* Nástupní plat od 26.500 Kč
* Velmi příjemné prémie
* Kvartální odměny
* Osobní ohodnocení
* Motivační soutěže o hodnotné ceny
* Stravenkový paušál
* Flexibilní pracovní dobu
* Možnost částečného Homeoffice
* 20 dní dovolené + 5 dní Sick days
* Občerstvení na pracovišti
* Sodexo benefitní kartu
* Čtyřdenní pracovní týden
* Příspěvky na vzdělávací kurzy
* Možnost profesního i platového růstu
* Kancelář v BRNĚ
...
Jana Srncová, tel.: 00420775474383, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Koordinátor zahraničních pracovníků (46.000 - 56.000,- Kč)
Máte praxi se zajišťováním víz a povolení k pobytu pro zahraniční pracovníky a hledáte uplatnění? Pošlete nám životopis na pozici na pozici KOORDINÁTOR ZAHRANIČNÍCH PRACOVNÍKŮ (46-56.000 Kč)!
Popis práce:
* Komunikace s úřady (Cizinecká policie, Úřad práce, OAMP)
* Zajišťování povolení k pobytu a víz pro zahraniční zaměstnance
* Roční vyúčtování záloh
* Zajištění ubytování i pro členy rodiny
* Zodpovědnost za platnost dokladů
* Firemní akce pro zaměstnance
Požadujeme:
* Středoškolské vzdělání s maturitou
* Anglický jazyk na středně pokročilé úrovni
* MS Office (Word, Excel)
* Zkušenosti s vyřizováním pracovních povolení a víz
* Komunikaci s úřady
* Zodpovědnost, pečlivost, příjemné vystupování a flexibilitu
* Řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič)
Nabízíme:
* Moderní výrobní prostřední a technologie
* Možnost home office a pružnou pracovní dobu
* 25 dní dovolené
* Zvýhodněné tarify a možnost nákupu auta se slevou
* Dotované stravování, příspěvky na připojištění, kino, divadlo, fit centrum atd.
* Lokalitu: Pardubice...
Kateřina Dytrtová, tel.: 00420778407991, Advantage Consulting s.r.o., Špitálské náměstí 3517/1a, 400 01 Ústí nad Labem, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Kouč personálního týmu - nástup ihned! (35.000 - 75.000,- Kč)
NAŠE AGENTURA VYHLAŠUJE PÁTRÁNÍ!!
Postrádáme kolegu!
Komunikativní, empatický, rozhodný, schopný vybudovat a vést vlastní tým, navíc orientovaný v prostředí recruitmentu.
Neviděli jste ho? Nejste to náhodou právě VY?
V případě jakýchkoli informací vedoucích k nalezení našeho kolegy nás neváhejte kontaktovat!
Popis práce:
* Dostaneš možnost k vybudování vlastního týmu
* Onboarding, vedení, motivování, rozvoj a reporting se stanou tvojí Alfou a Omegou
* Postaráš se navíc o okruh svěřených klientů
* Udržuješ vztahy, vyhledáváš nové příležitosti a možnosti, mapuješ nové trendy, aktivně se podílíš na náborech
* Budě tě provázet nudná, ale potřebná administrativa
* K tomu všemu dostaneš skvělé kolegy, kteří tě podpoří!
Požadujeme:
* Škola nejlépe dokončená - na obory nehrajeme
* Důležitá je zkušenost v oblasti HR
* Orientace v pracovně právní legislativě je ohromným plus
* Ještě lepší je praxe na pozici Leadra
* Cizí jazyky vítáme, ale domluvíš se i bez nich
* ŘP - sk.B - je potřeba
* PC - balíček MS Office
* Komunikační, prezenční, organizační, analytické, obchodní a vůdčí schopnosti
Nabízíme:
* Nástupní plat od 35.000 Kč
* Velmi příjemné prémie
* Osobní ohodnocení
* Motivační soutěže o hodnotné ceny
* Stravenkový paušál
* Flexibilní pracovní dobu
* Možnost částečného Homeoffice
* 20 dní dovolené + 5 dní Sick days
* Občerstvení na pracovišti
* Sodexo benefitní kartu
* Čtyřdenní pracovní týden
* Příspěvky na vzdělávací kurzy
* Možnost profesního i platového růstu
* Kancelář v BRNĚ...
Jana Srncová, tel.: 00420775474383, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Náborář v extrením HR (30.000 - 50.000,- Kč)
Láká tě oblast HR, ale nechceš jen stereotypně chystat smlouvy? Hledáš místo, kde můžeš rozjet svůj potenciál? Pokud se nebojíš výzev a chceš být za dobrou práci náležitě odměněn pošli mi životopis.
Nepromarni svoji příležitost a přidej se do mého týmu, kde může být práce i zábavou.
NÁBORÁŘ V EXTRENÍM HR (30 - 50.000 KČ)
Popis práce:
* vytváření a správa inzerátů - kreativita se cení
* vyhledávání vhodných uchazečů v databázích - u nás pečení holubi nelítají rovnou do pusy
* oslovování vhodných uchazečů - telefon u nás budeš používat denně
* zajištění náborového procesu - nezůstaneš jen u psaní inzerátů
* komunikace s našimi klienty - musíš vědět, s kým bude kandidát spolupracovat
* administrativní úkony - bez těch to nejde, musíme v tom mít pořádek
Požadujeme:
* min. SŠ vzdělání
* znalost angličtiny - výhodou
* znalost práce na PC a s MS Office
* zkušenost z prodeje, call centra nebo zákaznického servisu - výhodou!
* zájem o obchodní činnost
* proaktivní přístup k práci
* odolnost proti stresu
Nabízíme:
* fixní mzdu + prémie, které si sám ovlivníš!
* až 5 týdnů dovolené
* sickdays
* pružnou pracovní dobu
* možnost homeoffice
* možnost volných pátků
* příspěvek na stravné
* motivační soutěže
* mladý a přátelský kolektiv
* odborné zaškolení
* možnost práce na zkrácený úvazek
* kancelář v centru Brna s krásným výhledem na východ slunce...
Bc. Natálie Marková, tel.: 00420775787341, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Nákupčí (35.000 - 45.000,- Kč)
Hledáme zkušeného Nákupčího, který nám bude řešit materiál a nezalekne se komunikace v Anglickém jazyce s dodavateli.
Pokud chcete pracovat ve známé a prosperující společnosti, kde nebudete stát na jednom místě, ale budeme společně budovat Vaši kariéru, tak nám zašlete svůj životopis a můžeme začít!
Popis práce:
* Objednávky materiálu a řešení cen a dalších souvislostí spojených s materiálem bude Váš denní chleba
* Budete komunikovat s dodavateli ze zahraničí a proto potřebujete velmi dobrý Anglický jazyk
* Na Vašich bedrech bude, aby byl materiál stále dostupný ve skladu a společnosti nic nechybělo k výrobě
* Budete řídit celý materiálový tok
* Jelikož nesete odpovědnost za materiál, tak je potřeba provést občas i nějakou kontrolu
Požadujeme:
* SŠ ekonomického, nebo technického směru
* Zkušenost z výrobní firmy z oblasti nákupu
* Anglický jazyk na komunikativní úrovni
* Ochota dojíždět do Pardubic
Nabízíme:
* Možnost pravidelného Home Office
* Flexibilní pracovní doba
* 25 dní dovolené pro zasloužený odpočinek
* Stravenky, abyste byli stále plní sil
* Vstup do fitness dle Vaší potřeby, protože myslíme na Váš zdravý životní styl
* Telefon + Notebook je samozřejmostí
* Příspěvek na penzijko, protože myslíme na Vaši budoucnost
* Kariérní růst, pokud máte ambice, tak u nás nestojíte na jednom místě
* Odměny a Prémie, protože si Vážíme Vaší odvedené práce
* Místo výkonu práce: Pardubice...
Silvie Coufalova, tel.: 00420778407765, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Obchodní konzultant pro francouzský trh - i absolvent! (43.500 - 52.000,- Kč)
Dala Vám sudička do vínku nadání pro jazyky a Vy jste tak komunikačně zdatný v angličtině i francouzštině?
Jste prozákaznicky orientovaný, nedělá Vám problém prezentace a bude Vás bavit nacházet ta nejlepší řešení a možnosti?
Nabízíme jedinečnou možnost ucházet se o zajímavé místo na našem odd. zákaznické podpory.
Jdete do toho? Pak se mi neváhejte představit prostřednictvím životopisu a nová pracovní příležitost bude Vaše!
Popis práce:
* Čeká Vás pestrá komunikace na všech dostupných kanálech
* Vaší prací bude reakce na podměty od klientů - profesionální řešení dotazů, objednávek i reklamací
* Dostanete do péče naše stávající klienty a budete toto portfolio rozšiřovat
* Vždy se budete snažit nelézt to nejlepší, konstrukční řešení a poskytnout plnou zákaznickou podporu
* Spolupracujete s kolegy na dalších odděleních
* Spravujete příslušnou dokumentaci
Požadujeme:
* SOU/SŠ/VOŠ - obor prakticky nerozhoduje
* Důležitý je komunikativní Francouzský a Anglický jazyk
* Schopnost navnímat a umět prezentovat možnosti firmy
* Komunikační, argumentační, prezenční a organizační schopnosti
* Práce na PC - MS Office, interní systémy
* Chuť učit se a rozšiřovat svoje dosavadní zkušenosti
Nabízíme:
* Nástupní mzdu od 43.500 Kč - dle předchozích zkušeností
* Flexibilní pracovní doba
* Možnost částečného Homeoffice
* Mimořádné prémie
* 25 dní dovolené
* Dotovanou stravu
* Profesionální zaškolení a možnost růstu
* Sportovní i kulturní vyžití
* Zajímavý benefitní program
* Skvělý kolektiv
* Kancelář v Modřicích...
Jana Srncová, tel.: 00420775474383, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Obchodní referent/ka v elektru (30.000 - 45.000,- Kč)
Považuješ se za komunikativního člověka se skvělými vyjednávacími schopnostmi? Máš vzdělání v elektro oboru a směřuješ na pozici obchoďáka? Zajímáš se o technické novinky a trendy? Skvěle!
Pošli mi životopis a přihlas se do výběrového řízení na pozici:
OBCHODNÍ REFERENT/KA V ELEKTRU (30-45.000 Kč)
Popis práce:
* Každodenní komunikace se zákazníky na pobočce v Českých Budějovicích
* Administrativa spojená se zakázkami
* Komunikace s dodavateli
* Spolupráce napříč různými úseky společnosti
* Zpracování technických požadavků
Požadujeme:
* Vzdělání v oboru elektrotechniky
* Praxe v elektro oboru - výhodou
* Zkušenost s prodejem - výhodou
* Práce na PC, MS Office
* Zkušenost s programem SAP - výhodou
* Komunikační dovednosti
Nabízíme:
* Dovolenou nad rámec zákona
* Finanční bonusy
* Měsíční i roční příplatky
* Příspěvek na stravování
* Příspěvek na PP / ŽP
* Možnost kariérního růstu
* Firemní akce
* Precizní školení od seniorních kolegů
* Lokalitu: České Budějovice
...
Ing. Eva Drozdová, tel.: 00420775474380, Advantage Consulting s.r.o.,, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Operátor call centra NJ+AJ (43.000 - 53.000,- Kč)
Hledáme komunikativní a jazykově zdatné operátory call centra, kteří budou schopni poskytovat kvalitní zákaznickou podporu v němčině i angličtině. Pokud máte silné komunikační dovednosti a schopnost efektivně pracovat s lidmi, rádi bychom vás přivítali v našem týmu!
Pošlete životopis a buďte:
OPERÁTOR CALL CENTRA NJ+AJ (43-53.000 Kč)
Popis práce:
* Poskytování telefonické podpory a služeb zákazníkům v NJ a AJ
* Poskytování informací a podpora zákazníků při řešení jejich požadavků
* Zaznamenávání komunikace s klienty do interního systému
* Spolupráce s ostatními týmy ke zlepšení služeb poskytovaných zákazníků
Požadujeme:
* Schopnost komunikovat plynule v němčině (C1/C2) a angličtině (B2/C1)
* Empatii a ochotu při jednání se zákazníky
* Schopnost rychle se učit a adaptovat se na nové situace
* Zkušenost v oblasti call centra - velkou výhodou
* Schopnost práce v týmu v multitasking prostředí
Nabízíme:
* NÁSTUPNÍ BONUS
* Možnost 100% Home Office
* Dovolená nad rámec zákona
* Denní využití jazyků
* Kafeterie
* Multisport karta
* Příspěvek na stravování
* Slevy na firemní produkty
* Příplatky a bonusy
* Vzdělávací kurzy a školení
* Možnost kariérního růstu
* Bonus za doporučení kamaráda
* Nadstandardní lékařská péče
* Příspěvek na ubytování (v případě stěhování ze zahraničí)
* Lokalitu: Brno - město...
Tereza Suttrová, tel.: 00420775877788, Advantage Consulting s.r.o.,, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Personalista (45.000 - 55.000,- Kč)
Máte již zkušenosti s vedením personální agendy? Vyznáte se v pracovněprávních předpisech a související legislativě? Hledáte novou výzvu a stabilní uplatnění?
Pak neváhejte a dejte nám o sobě vědět!
Rostoucí technologická společnost hledá posilu do svého týmu na pozici:
PERSONALISTA (45-55.000 Kč)
Popis práce:
* Zajištění administrativy spojené s chodem HR a mzdového oddělení.
* Zpracování a správa personální agendy společnosti.
* Poskytování podpory HR a mzdovému oddělení v jejich každodenních činnostech a projektech, včetně komunikace se zaměstnanci a řešení jejich dotazů.
* Spolupráce s ostatními odděleními společnosti při provádění administrativních úkolů spojených s personální agendou a mzdovým managementem.
* Monitorování a aktualizace personálních dat v interním systému společnosti.
Požadujeme:
* SŠ/VŠ vzdělání
* Praxi na obdobné pozici
* Praktickou znalost pracovněprávních předpisů
* Uživatelskou znalost MS Office
* Komunikativnost a pracovitost
* Schopnost určit si priority
Nabízíme:
* 13.mzdu
* 5 týdnů dovolené
* Sick days
* Příspěvek na Multisportkartu
* Příspěvek na penzijní připojištění
* Stravenky
* Kafeterie
* Termín nástupu: Ihned nebo dle domluvy
* Místo výkonu práce: Praha...
Bc. Magdalena Kosorinová, tel.: 00420778407766, Advantage Consulting s.r.o., IBC, Pobřežní 620/3, Praha 8 Karlín, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Personalista-výrobní společnost (45.000 - 50.000,- Kč)
Poohlížíte se po nové pracovní příležitosti v oblasti HR? Domluvíte se anglicky a máte samostatný a organizovaný způsob práce? Pokud ano, pošlete mi Váš profil k posouzení!
Hledá se:
PERSONALISTA-VÝROBNÍ SPOLEČNOST (až 50.000 Kč)
Popis práce:
* Zodpovědnost za řízení a nábor uchazečů
* Zpracování smluv
* Vedení pohovorů
* Správa náborového procesu a zaškolování na pracovišti
* Zadávání dat do systému (docházka, mzdy, atd.)
* Zlepšování HR postupů a procesů
* Tvorba a vyhodnocování statistik, reporting, KPI
Požadujeme:
* SŠ/VŠ vzdělání ekonomického oboru (nebo příbuzný obor)
* Prokazatelné zkušenosti v oblasti HR (personalista, HR GENERALIST, HR BP, atp.)
* Orientace v oblasti pracovního práva
* Znalost angličtiny (alespoň B1)
* Velmi dobrá znalost MS Office
* Komunikační a asertivní dovednosti
Nabízíme:
* Zajímavé mzdové ohodnocení
* Flexibilní pracovní doba
* Bonusy
* Příspěvek na stravování
* Příspěvek na dopravu
* Příspěvek na penzijní pojištění
* 25 dnů dovolené
* Vzdělávací kurzy
* Místo výkonu práce: Plzeň - jih...
Daniela Hůrková, tel.: 00420739425983, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Recruiter - start kariéry v HR (30.000 - 50.000,- Kč)
Láká tě oblast HR, ale nechceš jen stereotypně chystat smlouvy? Hledáš místo, kde můžeš rozjet svůj potenciál? Pokud se nebojíš výzev a chceš být za dobrou práci náležitě odměněn pošli mi životopis.
Nepromarni svoji příležitost a přidej se do mého týmu, kde může být práce i zábavou.
RECRUITER - START KARIÉRY V HR (30 - 50.000 KČ)
Popis práce:
* vytváření a správa inzerátů
* vyhledávání vhodných uchazečů v databázích
* oslovování vhodných uchazečů
* zajištění náborového procesu
* komunikace s našimi klienty
* administrativní úkony
Požadujeme:
* min. SŠ vzdělání
* znalost angličtiny - výhodou
* znalost práce na PC a s MS Office
* zkušenost z prodeje, call centra nebo zákaznického servisu - výhodou!
* zájem o obchodní činnost
* proaktivní přístup k práci
* odolnost proti stresu
Nabízíme:
* fixní mzdu + prémie, které si sám ovlivníš!
* až 5 týdnů dovolené
* sickdays
* pružnou pracovní dobu
* možnost homeoffice
* možnost volných pátků
* příspěvek na stravné
* motivační soutěže
* mladý a přátelský kolektiv
* odborné zaškolení
* možnost práce na zkrácený úvazek
* kancelář v centru Brna s krásným výhledem na východ slunce...
Bc. Natálie Marková, tel.: 00420775787341, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Recruiter - startovací pozice v HR (30.000 - 50.000,- Kč)
Láká tě oblast HR, a hledáš místo, kde můžeš rozjet svůj potenciál? Pokud se nebojíš výzev a chceš být za dobrou práci náležitě odměněn pošli mi životopis.
RECRUITER - STARTOVACÍ POZICE V HR
Popis práce:
* hledání těch správných kandidátů
* správa inzerce, prohledávání databází, práce se sociálními sítěmi
* práce s LinkedIn recruiter
* zajištění náborového procesu
* být partnerem a oporou pro klienty
* administrativní úkony
Požadujeme:
* min. SŠ vzdělání
* znalost angličtiny - výhodou
* znalost práce na PC a s MS Office
* zkušenost z prodeje, call centra nebo zákaznického servisu - výhodou!
* zájem o obchodní činnost
* proaktivní přístup k práci
* odolnost proti stresu
Nabízíme:
* fixní mzdu + prémie, které si sám ovlivníš!
* až 5 týdnů dovolené/ po pěti letech až 6
tůdnů
* pružnou pracovní dobu
* možnost homeoffice
* možnost volných pátků
* příspěvek na stravné
* motivační soutěže
* mladý a přátelský kolektiv
* odborné zaškolení
* možnost práce na zkrácený úvazek
* kancelář v centru Brna s krásným výhledem na východ slunce...
Mgr. Vladimíra Marková, tel.: 00420778779756, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Recruiter - volné pátky! (35.000 - 55.000,- Kč)
Láká tě oblast HR, ale nechceš jen stereotypně chystat smlouvy? Hledáš místo, kde můžeš rozjet svůj potenciál? Pokud se nebojíš výzev a chceš být za dobrou práci náležitě odměněn pošli mi životopis.
Nepromarni svoji příležitost a přidej se do mého týmu, kde může být práce i zábavou.
RECRUITER - VOLNÉ PÁTKY! (35 - 55.000 KČ)
Popis práce:
* vytváření a správa inzerátů - kreativita se cení
* vyhledávání vhodných uchazečů v databázích - u nás pečení holubi nelítají rovnou do pusy
*oslovování vhodných uchazečů - telefon u nás budeš používat denně
* zajištění náborového procesu - nezůstaneš jen u psaní inzerátů
* komunikace s našimi klienty - musíš vědět, s kým bude kandidát spolupracovat
* administrativní úkony - bez těch to nejde, musíme v tom mít pořádek
Požadujeme:
* SŠ/VŠ vzdělání
* znalost angličtiny ti umožní pracovat na zajímavých pozicích, ale obejdeš se i bez ní
* předchozí zkušenosti v oblasti personalistiky ti usnadní začátek, ale rádi tě vše naučíme!
* vytrvalost je potřeba, protože po neúspěchu musí přijít úspěch
* zkušenost s plněním plánů - bude tě motivovat k lepším výsledkům, takže se ho nesmíš zaleknout
* s řidičákem se podíváš i k našim klientům
* uživatelská znalost MS Office je "must have"
* budeš-li mít zkušenost z prodeje, call centra nebo poradenství budeš mít dobrý základ
Nabízíme:
* fixní mzdu + prémie, které si sám ovlivníš!
* pružnou pracovní dobu
* možnost volných pátků
* příspěvek na stravování, protože dobrých podniků tu je plno!
* mladý a veselý kolektiv, kde se nebudeš nudit!
* odborné zaškolení, protože máme know-how
* soutěže a firemní akce
* možnost práce na zkrácený úvazek
* kancelář v centru Brna s krásným výhledem na východ slunce...
Bc. Natálie Marková, tel.: 00420775787341, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Recruiter do personální agentury (26.500 - 50.000,- Kč)
Aktuálně do našeho týmu hledám nového kolegu na pozici recruitera. Nesmí ti chybět smysl pro humor a výborné komunikativní schopnosti, naše práce je totiž z velké části o komunikaci s uchazeči a klienty. Takže pokud se nebojíš mluvit, nechybí ti určitá vytrvalost a chceš si vydělat pěkný penízky, pojď k nám!
Popis práce:
* Denní komunikace s klienty a uchazeči o zaměstnání
* Kreativní tvorba inzerce
* Aktivní oslovování a vyhledávání uchazečů hledajících práci, jejich předvýběr
* Péče o stávající zákazníky a specifikace jejich požadavků
* Práce v interním systému, reporty
* Účast na poradách, školeních a hlavně našich firemních akcích
Požadujeme:
* Min. SŠ s maturitou (vítáme i čerstvé absolventy)
* Předchozí praxi na obdobné pozici - i formou brigády (obchod, finance, personalistika)
* Uživatelská znalost MS Office
* Alespoň základní AJ
* Aktivní a energický přístup k povinnostem
* Komunikativní schopnosti a smysl pro pořádek
* ŘP - sk. B - aktivní řidič/ občasné schůzky
Nabízíme:
* Nástupní plat od 26.500 Kč
* Homeoffice po zapracování až 3 dny v týdnu!
* Velmi příjemné prémie a odměny
* Osobní ohodnocení
* Motivační soutěže
* Flexibilní pracovní dobu
* 20 dní dovolené + 5 dní Sick days
* Občerstvení na pracovišti
* Sodexo benefitní kartu
* Volné pátky (za určitých podmínek)
* Příspěvky na vzdělávací kurzy
* Kancelář ve středu BRNA...
Mgr. Aneta Jarošová, tel.: 00420777498772, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Vedoucí HR (45.000 - 50.000,- Kč)
Hledáme Vedoucího HR, který má silné organizační schopnosti, strategické myšlení a hluboké znalosti v oblasti lidských zdrojů. Jste připraveni na nové výzvy a chcete se podílet na rozvoji firemní struktury? Pak jste to Vy, koho hledáme! Zašlete nám Váš životopis!
Prosperující společnost hledá kolegu/kolegyni na pozici:
VEDOUCÍ HR (45-50.000 KČ)
Popis práce:
* Řízení a koordinace všech HR procesů
* Nábor klíčových zaměstnanců
* Rozvoj a implementace personální strategie
* Řízení vzdělávacích programů
* Dodržování pravidel a směrnic
* Spolupráce na strategických projektech s vedením
Požadujeme:
* VŠ/SŠ vzdělání
* Praxe na obdobné pozici
* Znalost pracovněprávní legislativy
* Znalost MS Office
* Komunikační a organizační schopnosti
* Proaktivní přístup
Nabízíme:
* Pružnou pracovní dobu
* Možnost HO
* Zdravotní volno
* Příspěvek na stravování
* Příspěvek na volnočasové aktivity
* Firemní akce
* Lokalitu: Ostrava...
Bc. Barbora Křížkovská, tel.: 00420775787069, Advantage Consulting s.r.o., Jurečkova 18, 702 00 Ostrava, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Vedoucí HR (50.000 - 60.000,- Kč)
Hledáme Vedoucího HR, který má silné organizační schopnosti, strategické myšlení a hluboké znalosti v oblasti lidských zdrojů. Jste připraveni na nové výzvy a chcete se podílet na rozvoji firemní struktury? Pak jste to Vy, koho hledáme! Zašlete nám Váš životopis!
Prosperující společnost hledá kolegu/kolegyni na pozici:
VEDOUCÍ HR (50-60.000 KČ)
Popis práce:
* Řízení a koordinace všech HR procesů
* Nábor klíčových zaměstnanců
* Rozvoj a implementace personální strategie
* Řízení vzdělávacích programů
* Dodržování pravidel a směrnic
* Spolupráce na strategických projektech s vedením
Požadujeme:
* VŠ/SŠ vzdělání
* Praxe na obdobné pozici
* Znalost pracovněprávní legislativy
* Znalost MS Office
* Komunikační a organizační schopnosti
* Proaktivní přístup
Nabízíme:
* Pružnou pracovní dobu
* Možnost HO
* Zdravotní volno
* Příspěvek na stravování
* Příspěvek na volnočasové aktivity
* Firemní akce
* Lokalitu: Praha...
Bc. Barbora Křížkovská, tel.: 00420775787069, Advantage Consulting s.r.o., Jurečkova 18, 702 00 Ostrava, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Zákaznický servis - němčina + angličtina (40.000 - 50.000,- Kč)
Chceš pracovat v zákaznickém servisu a využít u toho plynulou znalost němčiny a angličtiny? Jsi komunikativní, energický a zákazník je pro Tebe na prvním místě? Výborně!
Pošli nám životopis v AJ a začni pracovat jako:
ZÁKAZNICKÝ SERVIS - NĚMČINA + ANGLIČTINA (40-50.000 Kč)
Popis práce:
* Vyřizování požadavků zákazníků
* Komunikace v němčině a angličtině
* Účast na inovativních projektech
* Práce v interním systému
Požadujeme:
* Německý jazyk - výborný - C1/C2
* Anglický jazyk - komunikativní - B2
* Znalost práce s PC
* Chuť pracovat v zákaznickém servisu
Nabízíme:
* NÁSTUPNÍ BONUS
* Možnost 100% Home Office
* Dovolená nad rámec zákona
* Denní využití jazyků
* Kafeterie
* Multisport karta
* Příspěvek na stravování
* Slevy na firemní produkty
* Příplatky a bonusy
* Vzdělávací kurzy a školení
* Možnost kariérního růstu
* Lokalitu: Brno - město...
Tereza Suttrová, tel.: 00420775877788, Advantage Consulting s.r.o.,, odeslat odpověď na inzerátacjobs
požadované hledání nebylo úspěšné !
+ vyhledejte další podobné pracovní nabídky !
Navštivte i další profesní rubriky JobMasteru!
Prohlédněte si kompletní seznam novinek v tomto týdnu!