»Back office specialista s ekonomickým pozadím
Pro naši brněnskou pobočku hledáme Back office specialistu s ekonomickým zázemím, který nám pomůže s administrativou spojenou se správou budov a základními účetními úkoly.
<strong>Co Vás na pozici čeká?</strong><br /><ul><li>Administrativa spojená se správou budov</li><li>Denní účtování bankovních výpisů</li><li>Kontrola plateb nájemného a vymáhání dlužných částek</li><li>Fakturace (zadávání a schvalování faktur)</li><li>Spolupráce s účetním oddělením (příprava a kontrola podkladů)</li><li>Indexace nájmů</li><li>Měsíční přehledy předpisových částek a výnosů</li><li>Komunikace s nájemníky, udržování dobrých obchodních vztahů (přefakturace na nájemce)</li><li>Účtování v daňové evidenci (HELIOS, FAMA)</li><li>Úzká spolupráce s dalšími odděleními</li></ul>
Nabízíme:
Co můžeme nabídnout?
- Možnost kariérního růstu (potenciál k rozšíření oddělení)
- Průběžné odborné vzdělávání a rozvoj
- Stravenkovné přímo do mzdy
- Multisport karta zdarma
- 3 sick days
- Jazykové vzdělávání
Nástup ihned.
Na českém trhu s nemovitostmi působíme již od roku 1991. Máme portfolio jedinečných nemovitostí, které spravujeme. Nemovitosti kupujeme, prodáváme, renovujeme a pronajímáme.
Region: Jihomoravský kraj...
APROFES, Markéta Konečná, tel. 420777343611, e-mail: marketa.konecna@aprofes.czaprof
»CFO - ekonomický ředitel
Chceme do svého týmu profesionála oblasti ekonomiky (člena managementu).
<ul><li><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;">Řízení ekonomického úseku: finanční účtárna, mzdová účtárna, nákup.</span></span></span></span></span></span></span></span></span></span></li><li><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;">Rozvoj finančního controllingu.</span></span></span></span></span></span></span></span></span></span></li><li><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;">Řízení plateb a cash flow.</span></span></span></span></span></span></span></span></span></span></li><li><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;">Kontrola finančních a účetních podkladů.</span></span></span></span></span></span></span></span></span></span></li><li><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;">Analýza hospodářských výsledků společnosti.</span></span></span></span></span></span></span></span></span></span></li><li><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;">Příprava finančních plánů, tvorba rozpočtů a směrnic.</span></span></span></span></span></span></span></span></span></span></li><li><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;">Tvorba výroční zprávy společnosti.</span></span></span></span></span></span></span></span></span></span></li><li><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;">Příprava výkazů pro ČSÚ.</span></span></span></span></span></span></span></span></span></span></li><li><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;">Odpisy majetku, nedokončená výroba, skladové hospodářství.</span></span></span></span></span></span></span></span></span></span></li></ul><p><strong><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;">Co bude patřit mezi Vaše hlavní úkoly?</span></span></span></span></span></span></span></span></span></span></strong></p><ul><li><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;">Odpovědnost za zabezpečení ekonomické a finanční stability a trvalého růstu zisku společnosti.</span></span></span></span></span></span></span></span></span></span></li><li><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;">Odpovědnost za oblast financí společnosti a za oblast risk managementu.</span></span></span></span></span></span></span></span></span></span></li><li><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;">Odpovědnost za strategické řízení financí a efektivnost hospodaření společnosti.</span></span></span></span></span></span></span></span></span></span></li><li><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;">Stanovování hospodářského plánu, finančního rozpočtu a strategie společnosti.</span></span></span></span></span></span></span></span></span></span></li><li><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;">Kontrola vedení účetnictví a hospodaření společnosti.</span></span></span></span></span></span></span></span></span></span></li><li><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;">Finanční analýzy a prognózy.</span></span></span></span></span></span></span></span></span></span></li><li><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;">Komunikace s orgány státní správy, bankami, audity a obchodními partnery.</span></span></span></span></span></span></span></span></span></span></li><li><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;">Vedení, motivace a rozvoj týmu spolupracovníků.</span></span></span></span></span></span></span></span></span></span></li></ul>
Nabízíme:
Co Vám nabízíme:
- Dobré finanční ohodnocení + finanční bonusy.
- Zázemí stabilní společnosti - seznámení s pozicí stávajících vlastníků společnosti.
- 5 týdnů dovolené.
- Stravenkový paušál (závodní jídelna v areálu společnosti).
- Flexibilní pracovní dobu.
- Služební vůz i pro soukromé účely, NTB, tel.
Jsme českým výrobcem automobilových zdviháků a hydraulické techniky. Působíme v zemích EMEA.
Region: Pardubický kraj...
APROFES, Iveta Sigmundová, tel. 420603456779, e-mail: iveta.sigmundova@aprofes.czaprof
»Controlling specialist (48.000 - 60.000,- Kč)
Máte vzdělání ekonomického směru a baví vás analýza finančních dat? Dorozumíte se anglicky? Práce v Excelu Vám nečiní problémy? Skvělé! Pravděpodobně hledáme vás!
Prosperující výrobní společnost otevírá pozici:
CONTROLLING SPECIALIST (48-60.000 KČ)
Popis práce:
* zpracování finančních dat společnosti
* forecasting
* reporting
* finanční analýzy
* spolupráce na tvorbě rozpočtů
Požadujeme:
* vzdělání ekonomického směru
* zkušenosti v oblasti controllingu - výhodou!
* pokročilou znalost MS Excel
* anglický jazyk na komunikativní úrovni
* orientace v účetnictví
* analytické myšlení
* pracovní nasazení
Nabízíme:
* týdne dovolené navíc
* dny zdravotního volna
* bonusy a prémie
* pružnou pracovní dobu
* možnost občasného home-office
* příspěvek na stravu a pojištění
* pracovní vybavení
* firemní akce
* Místo výkonu práce: Košíkov...
Bc. Natálie Marková, tel.: 00420775787341, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Data analyst - controller
Máte zkušenost v oblasti analýzy dat nebo controllingu? Domluvíte se anglicky a německy? Chcete pracovat pro významnou mezinárodní společnost?
Pak mi zašlete Váš životopis a staňte se posilou týmu na pozici:
DATA ANALYST - CONTROLLER
Popis práce:
* Zpracování měsíčních výkazů klíčových ukazatelů
* Provádění analýz a sledování cílů
* Zajištění souladu výkaznictví se směrnicemi
* Školení zaměstnanců
* Spolupráce na vývoji nových nástrojů pro výkaznictví
Požadujeme:
* SŠ/VŠ vzdělání
* Praxi v oblasti analýzy dat/controllingu
* Pokročilou znalost anglického a německého jazyka
* Pokročilou znalost MS Office
Nabízíme:
* 5 týdnů dovolené
* Pružnou pracovní dobu
* Možnost home office
* Bonusy a prémie
* Multisport kartu
* Benefitní kartu
* Příspěvek na penzijní a životní připojištění
* Nástup možný IHNED
* Místo výkonu práce: Praha...
Ing. Markéta Holečková, tel.: 00420778424624, Advantage Consulting s.r.o., IBC, Pobřežní 620/3, Praha 8 Karlín, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Finanční účetní (40.000 - 48.000,- Kč)
Hledáte změnu a máte praxi jako Účetní? Vyhovuje vám práce v POHODĚ a MS Excel je dobrý pomocník? Chcete komunikovat s klienty a mít na starosti více firem? Těšíme se na váš životopis na FINANČNÍ ÚČETNÍ (40-48.000 Kč)!!!
Popis práce:
* Kompletní zpracování účetnictví pro více firem
* Kontrola dokladů
* Komunikace s klienty
* Účtování pohledávek a závazků
* Práce s bankou a pokladnou
* Komunikace s úřady
* Tvorba účetních závěrek
Požadujeme:
* SŠ ekonomického směru
* Praxi v podvojném účetnictví ideálně pro více firem
* Zkušenosti se zpracováním mezd a daní a ročních závěrek v systému POHODA
* MS Office (Excel, Word, PowerPoint)
* Zodpovědnost, pečlivost, komunikační a organizační schopnosti
Nabízíme:
* Stále se rozvíjející účetní společnost
* Stabilitu a příjemné pracovní prostředí
* Podporu a rozvoj při zaučení
* Bonusy, prémie, stravenky
* Flexibilní pracovní dobu
* Možnost práce z domova po zaučení až 2 dny
* Odborná školení
* Lokalitu Hradec Králové...
Kateřina Dytrtová, tel.: 00420778407991, Advantage Consulting s.r.o., Špitálské náměstí 3517/1a, 400 01 Ústí nad Labem, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Finanční účetní (od 38.000 Kč)
V účetním světě se cítíte jako ryba ve vodě? Máte znalosti finančního účetnictví a daňových zákonů? Perfektní! Pak jste to Vy, koho hledáme! Neváhejte a zašlete nám Váš životopis!
Stabilní a zavedená společnost hledá kolegu/kolegyni na pozici: FINANČNÍ ÚČETNÍ (OD 38.000 KČ)
Popis práce:
* Zpracování zahraničních faktur
* Příprava měsíčního DPH výkazu
* Práce s dokumenty
* Reporty
Požadujeme:
* SŠ vzdělání ekonomického zaměření
* Základní praxi na obdobné pozici
* Komunikativní znalost AJ - alespoň písemně
* Znalost MS Office
* Odpovědnost, pečlivost, samostatnost
Nabízíme:
* 25 dní dovolené
* Pestré odměny a bonusy
* Stravenkový paušál
* Telefon + notebook
* Možnost flexibilní pracovní doby po zaučení
* Nástup možný ihned
* Místo výkonu práce: Uherské Hradiště...
Aneta Jurková, tel.: 00420773799245, Advantage Consulting s.r.o., BEA Centrum Olomouc, tř. Kosmonautů 1288/1, 779 00 Olomouc, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Finanční účetní s AJ nebo NJ (40.000 - 50.000,- Kč)
Máte zkušenosti se zpracováním účetnictví? Angličtina nebo němčina pro vás není překážkou v komunikaci? Orientujete se v daňovém systému? Chcete se rozvíjet v mezinárodní úspěšné společnosti?
Potom hledáme právě Vás!
Mezinárodní společnost hledá nového člena týmu na pozici:
Hledáme kolegu na pozici: FINANČNÍ ÚČETNÍ S AJ NEBO NJ (40-50.000 Kč)
Popis práce:
* Zpracování měsíční uzávěrky
* Správa majetku
* Zpracování faktur
* Inventura účtů
* Kalkulace produktů
* Podílet se na plánování a tvorbě rozpočtu
Požadujeme:
* VŠ ekonomický nebo technický obor
* Praxi v oboru z výrobního závodu
* AJ/NJ na komunikativní úrovni
* Znalosti práce s PC
Nabízíme:
* Zajímavé finanční ohodnocení
* Denní využití anglického/německého jazyka
* Smlouva na dobu neurčitou
* Firemní akce pro rodiny
* 25 dní dovolené
* Příspěvky na volnočasové aktivity
* Lokalitu: Most...
Nikola Benešová, tel.: 00420775787077, Advantage Consulting s.r.o., Špitálské náměstí 3517/1a, 400 01 Ústí nad Labem, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Junior finanční výrobní controller (40.000 - 50.000,- Kč)
Máte již zkušenosti jako finanční controller ve výrobní firmě alespoň půl roku? Anglický jazyk pro Vás není problém? Excel je Váš každodenní chleba? ANO? Pak nám zašlete svůj životopis a staňte se naším Controllerem!
Popis práce:
* Pravidelný reporting denních, měsíčních, čtvrtletních a ročních výsledků
* Analýza finančních nákladů, zdrojů
* Spolupráce při uzávěrkách
* Zlepšení procesů
* Pravidelné sledování nákladů
* Spolupráce na vytváření prognóz, ad-hoc reportů
* Analýzy a aplikace směrnic, KPI ukazatele, analýza odchylek, nákladů a výkonů
* Spolupráce na nových projektech + tvorba kalkulací
Požadujeme:
* Min SŠ ekonomická
* Praxe na obdobné pozici nutností - alespoň půl roku
* Komunikativní AJ
* Dobrá znalost MS Excel NUTNOSTÍ
* Výhodou znalost SAP
* Pečlivost a zodpovědnost
Nabízíme:
* Mzda dle dosavadních zkušeností až 50.000 Kč
* Pracovní smlouva na dobu neurčitou
* 5 týdnů dovolené
* Zkrácená pracovní doba
* Příspěvek na stravování
* Benefitní program
* Pravidelné odměny/Prémie
* Příspěvek na penzijko
* Odborné i jazykové vzdělávání
* Místo výkonu práce: Brno Černovice...
Mgr. Aneta Jarošová, tel.: 00420777498772, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Kontrolor dodavatelského řetězce - od 54.000kč
Jste zodpovědný člověk s analytickými schopnostmi? Disponujete praxí z controllingu? Anglický jazyk pro Vás není španělskou vesnicí a dokážete v něm komunikovat bez problémů? Baví Vás hrabat se v číslech, analyzovat a přicházet s novými nápady, jak zlevnit a navíc zefektivnit? Pak je tato nabídka právě pro Vás! Představte se mi životopisem a staňte se posilou našeho týmu pro kontrolu dodavatelského řetězce
Popis práce:
* Analyzování a monitorování finančních dat
* Spolupráce na jednotlivých projektech
* Vyhodnocování spotřeby materiálu i nákladovosti, návrhy úsporných opatření
* Forecasty, rozpočty
* Pravidelný reporting
* Kooperace odd. napříč firmou i se zahraničními pobočkami
Požadujeme:
* Min. SŠ vzdělání v oboru ekonomickém, či technickém
* Zkušenosti na pozici související s finančním controllingem
* Anglický jazyk na velmi dobré komunikativní úrovni
* Velmi dobrou znalost MS Office, především Excel
* Orientace v SAP nebo jiném interním systému
* Znalost nástrojů datové analytiky
* Samostatnost, flexibilita, organizační a komunikační schopnosti
Nabízíme:
* Nástupní mzda od 54.000 Kč
* Flexibilní pracovní doba
* Možnost částečného Homeoffice
* 13. plat
* 25 dní dovolené
* Sick days
* Příspěvek na dojíždění i penzijko
* Podpora rodin s dětmi
* Podpora při relokaci
* Dotovaná strava
* Cafeterie
* Firemní kurzy a školení
* Kulturní, sportovní a firemní akce
* Příjemný kolektiv a moderní prostředí
* Místo výkonu práce: okr. Jihlava...
Jana Srncová, tel.: 00420775474383, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Machr na čísla (53.000 - 63.000,- Kč)
Do našeho controllingového týmu hledáme nadšence pro práci s čísly, hledání chyb a analýzu.
Popis práce:
* Hodnocení a reporting finančního statusu projektu
* Příprava dat pro finanční plánování
* Podpora projektového manažera a spolupráce napříč firmou
Požadujeme:
* Vzdělání ideálně ekonomického směru
* Praxe v oblasti finančního controllingu
* Analytické myšlení, pečlivost
* Angličtina na komunikativní úrovni slovem i písmem
Nabízíme:
* občasný HO
* zajímavou práci ve stabilní zahraniční společnosti
* možnost využití nejmodernějších technologií a příležitost k profesnímu i kariérnímu růstu
* mzdové ohodnocení odpovídající schopnostem a odvedené práci
* 13. mzdu
* podporu při relokaci
* dotované závodní stravování
* 5 týdnů dovolené
* 1 sick day
* možnost využití pružné pracovní doby
* preventivní lékařskou péči a péči o zdraví zaměstnanců
* příplatek na zdraví ve výši 1500 Kč
* příplatek na dojíždění ve výši až 1500 Kč
* penzijní připojištění
* interní systém benefitů formou cafeterie
* zajištění hlídání dětí externí formou
* volnočasové aktivity i pro rodinné příslušníky
* bezplatné odborné vzdělávání
* přátelské a neformální pracovní prostředí
* Místo výkonu práce Jihlava...
Jana Srncová, tel.: 00420775474383, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Manažer pro mezinárodní rozvoj a integraci
Hledáme dynamického a zkušeného manažera pro mezinárodní rozvoj a integraci do našeho týmu, který bude mít na starosti řízení a rozvoj našich zahraničních poboček. Tato pozice vyžaduje vynikající organizační schopnosti, hluboké ekonomické znalosti a praktické zkušenosti s řízením. Ideální kandidát bude mít zkušenosti s práci v různých národních kulturách a bude schopen podporovat naši další expanzi, efektivní řízení a reportování poboček.
Popis práce:
* Celkové řízení společností v zahraničí.
* Personální a ekonomické vedení společností a jejich rozvoj.
* Reporting a optimalizace pracovních procesů.
* Pracovní cesty do těchto společností.
* Komunikace a porozumění různým kulturám a národním zvyklostem.
* Motivace týmu, řízení, vedení lidí
Požadujeme:
* Ekonomické nebo manažerské vzdělání je podmínkou.
* Plynulá angličtina, další jazyky jsou výhodou.
* Vynikající schopnosti plánování, organizace a prioritizace práce.
* Hluboké porozumění ekonomickým principům a schopnost aplikovat tyto znalosti pro rozvoj firmy.
* Praktické zkušenosti s detailním řízením a optimalizací pracovních procesů.
* Prokázaná schopnost efektivně pracovat a komunikovat v multikulturním prostředí.
* Zkušenosti s rozšiřováním poboček a schopnost přinášet pravidelné a přesné reporty o jejich výkonnosti.
* Výborné týmové a komunikační dovednosti, schopnost motivovat a inspirovat ostatní.
Nabízíme:
* Zajímavé mzdové ohodnocení.
* Motivující pracovní prostředí a možnost seberealizace.
* Služební automobil.
* Dovolená a další finanční benefity.
* Podpora a možnost samostatného rozhodování.
* Místo výkonu práce: Zlínský kraj...
Radka Gottwaldová, tel.: 00420777168879, Advantage Consulting s.r.o.,, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Mzdová účetní
Máte praxi jako Mzdová účetní z výrobní společnosti a hledáte změnu nebo se chcete posunout? Pak hledáme právě vás na pozici MZDOVÁ ÚČETNÍ!
Popis práce:
* Reporting, analýzy, rozbory
* Kompletní vedení mzdové agendy a složek zaměstnanců
* Zpracování docházek a mezd (nemocenské, srážky)
* Roční závěrky, zúčtování daně, ELDP, mzdové listy
* Komunikace s úřady
Požadujeme:
* SŠ vzdělání ekonomického směru
* Anglický jazyk výhodou, český jazyk podmínkou
* MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
* Alespoň 3 roky praxe na pozici Mzdová účetní
* Znalost Zákoníku práce a příslušné legislativy
* Řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič)
* Pečlivost, zodpovědnost
Nabízíme:
* Moderní výrobní prostřední a technologie
* Možnost home office a pružnou pracovní dobu
* 25 dní dovolené
* Zvýhodněné tarify a možnost nákupu auta se slevou
* Dotované stravování, příspěvky na připojištění, kino, divadlo, fit centrum atd.
* Lokalitu: Pardubice...
Kateřina Dytrtová, tel.: 00420778407991, Advantage Consulting s.r.o., Špitálské náměstí 3517/1a, 400 01 Ústí nad Labem, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Mzdová účetní (40.000 - 50.000,- Kč)
Baví Vás práce s čísly a zpracování mezd je pro Vás nejen práce, ale i zábava? Hledáte nyní novou pracovní výzvu a máte zkušenosti se zpracováním mezd pro více než 200 zaměstnanců?
Tak hledáme právě Vás! Nyní hledáme: MZDOVOU ÚČETNÍ (40-50.000 Kč)!
Popis práce:
* Komplexní zpracování mzdové agendy
* Roční zpracování daní, ELDP, přihlášky a odhlášky zaměstnanců na sociální a zdravotní pojištění, informační karty cizinců
* Příprava podkladů z interního systému a jejich kontrola pro zpracování mezd
* Zápis a kontrola dat v interním systému
* Komunikace s úřady
Požadujeme:
* Středoškolské vzdělání
* Alespoň 2 roky zkušeností na obdobné pozici
* Zkušenosti se zpracováním mezd pro více než 200 zaměstnanců
* Zkušenosti se mzdovým programem
* Anglický jazyk na mírně pokročilé úrovni
Nabízíme:
* 25 dní dovolené
* Sick days
* Dotované stravování
* Půlroční odměny
* Kafeterie
* Jazykové kurzy
* Příspěvek na penzijko/životko
* Telefon, notebook samozřejmostí
* Příspěvek na dojíždění
* Slevy na produkty a mnoho dalšího
* Místo výkonu práce: Plzeň...
Bc. Veronika Kosková, tel.: 00420778407767, Advantage Consulting s.r.o., Divadelní 14, 301 00 Plzeň, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Mzdovka se SAPem a angličtinou (40.000 - 55.000,- Kč)
Máte praxi jako mzdová účetní a hledáte nové uplatnění? Máte praxi se systémem SAP? Máte komunikativní znalost angličtiny? Skvělé!
Chceme vás tedy vidět! Pošlete životopis a pracujte u nás jako:
MZDOVKA SE SAPEM A ANGLIČTINOU (AŽ 55.000 KČ)
Popis práce:
* Zpracování mzdových údajů zaměstnanců v souladu s legislativou
* Komunikace s zaměstnanci ohledně mzdových otázek a problémů
* Zodpovědnost za správné a včasné výplaty mzdy
* Spolupráce s oddělením personalistiky a účetnictví
* Spolupráce na agendě daňového účetnictví
Požadujeme:
* Min SŠ vzdělání v oboru
* Zkušenosti s mzdovým účetnictvím
* Zkušenost se SAP - podmínkou!
* Komunikativní angličtina - podmínkou!
* Orientace v personální problematice - výhodou
* Komunikační a organizační schopnosti
* Schopnost pracovat samostatně i v týmu
Nabízíme:
* 5 týdnů dovolené
* bonusy a prémie
* flexibilní pracovní dobu
* příspěvek na stravné a pojištění
* jazykové vzdělávání
* kartu Multisport
* firemní akce a další...
* lokalitu Brno...
Bc. Natálie Marková, tel.: 00420775787341, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Mzdový specialista - nástup ihned! (42.500 - 46.000,- Kč)
Máte vzdělání v ekonomické sféře a praxi jako mzdová účetní ve výrobní firmě? Na naše finanční oddělení právě hledáme zkušenou posilu, která dohlédne na řádné, spolehlivé a pravidelné ohodnocení našich zaměstnanců. Máme navíc možnost nabídnou i spolupráci na částečný úvazek!
Jste to vy? Pošlete svůj životopis na srncova@acjobs.cz a zjistíme to.
Popis práce:
* Komplexní vedení a zpracování mezd zaměstnanců
* Spolupráce s personálním oddělením
* Odborné poradenství zaměstnancům
* Zpracování podkladů v interním systému
* Komunikace s příslušnými úřady
* Zpracovaní podkladů pro ÚP
* Dohled nad včasným provedením uzávěrek a daní
Požadujeme:
* Min. středoškolské vzdělání ekonomického směru
* Znalost mzdové legislativy, zákoníku práce
* Praxe na obdobné pozici ve výrobní společnosti
* Aktivní znalost práce na PC
* Orientace v interních účetních systémech
* Ochota zdokonalovat se v AJ nebo již částečně komunikovat - email
* Ochota dojíždět do místa výkonu práce - Hodonín
Nabízíme:
* Mzda dle dosavadních zkušeností od 42.500 Kč
* Flexibilní pracovní doba s možností částečného Homeoffice
* Možnost spolupráce i na zkrácený úvazek
* 25 dní volna
* Stravenky
* Pravidelné příspěvky a prémie (penzijko, cafeterie a další)
* Své zaměstnance vzděláváme jak odborně, tak jazykově
* Práce ve stabilní společnosti
* Nástup možný ihned
* Místo výkonu práce Hodonín...
Jana Srncová, tel.: 00420775474383, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Mzdový/á účetní se znalostí SAP! (40.000 - 55.000,- Kč)
Máte praxi jako mzdová účetní a hledáte nové uplatnění? Máte praxi se systémem SAP? Máte komunikativní znalost angličtiny? Skvělé!
Chceme vás tedy vidět! Pošlete životopis a pracujte u nás jako:
MZDOVÝ/Á ÚČETNÍ SE ZNALOSTÍ SAP!
Popis práce:
* Zpracování mzdových údajů zaměstnanců v souladu s legislativou
* Komunikace s zaměstnanci ohledně mzdových otázek a problémů
* Zodpovědnost za správné a včasné výplaty mzdy
* Spolupráce s oddělením personalistiky a účetnictví
* Spolupráce na agendě daňového účetnictví
Požadujeme:
* Min SŠ vzdělání v oboru
* Zkušenosti s mzdovým účetnictvím
* Zkušenost se SAP - podmínkou!
* Komunikativní angličtina - podmínkou!
* Orientace v personální problematice - výhodou
* Komunikační a organizační schopnosti
* Schopnost pracovat samostatně i v týmu
Nabízíme:
* 5 týdnů dovolené
* bonusy a prémie
* flexibilní pracovní dobu
* příspěvek na stravné a pojištění
* jazykové vzdělávání
* kartu Multisport
* firemní akce a další...
* lokalitu Brno...
Bc. Natálie Marková, tel.: 00420775787341, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Posila firemní účtárny - mzdy (42.500 - 46.000,- Kč)
Máte vzdělání v ekonomické sféře a praxi jako mzdová účetní ve výrobní firmě? Na naše finanční oddělení právě hledáme zkušenou posilu, která dohlédne na řádné, spolehlivé a pravidelné ohodnocení našich zaměstnanců. Máme navíc možnost nabídnou i spolupráci na částečný úvazek!
Jste to vy? Pošlete svůj životopis na srncova@acjobs.cz a zjistíme to.
Pozice je vhodná pro uchazeče z okolí Holíče, Skalice a Gbely.
Popis práce:
* Komplexní vedení a zpracování mezd zaměstnanců
* Spolupráce s personálním oddělením
* Odborné poradenství zaměstnancům
* Zpracování podkladů v interním systému
* Komunikace s příslušnými úřady
* Zpracovaní podkladů pro ÚP
* Dohled nad včasným provedením uzávěrek a daní
Požadujeme:
* Min. středoškolské vzdělání ekonomického směru
* Znalost mzdové legislativy, zákoníku práce
* Praxe na obdobné pozici ve výrobní společnosti
* Aktivní znalost práce na PC
* Orientace v interních účetních systémech
* Ochota zdokonalovat se v AJ nebo již částečně komunikovat - email
* Ochota dojíždět do místa výkonu práce - Hodonín
Nabízíme:
* Mzda dle dosavadních zkušeností od 42.500 Kč
* Flexibilní pracovní doba s možností částečného Homeoffice
* Možnost spolupráce i na zkrácený úvazek
* 25 dní volna
* Stravenky
* Pravidelné příspěvky a prémie (penzijko, cafeterie a další)
* Své zaměstnance vzděláváme jak odborně, tak jazykově
* Práce ve stabilní společnosti
* Nástup možný ihned
* Místo výkonu práce Hodonín...
Jana Srncová, tel.: 00420775474383, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Samostatná / hlavní účetní Brno / Praha
Hledáme Hlavní anebo i samostatnou účetní do brněnské nebo pražské kanceláře, která/ý pomůže s nastavením procesů.
<p><strong>Co Vás čeká?</strong></p><ul><li>Z pozice hlavní účetní vedení dvou týmů v Praze (3 kolegyně) a v Brně (2 kolegyně)</li><li>Pokud nechcete zastávat pozici hlavní účetní, rádi Vás přijmeme na pozici samostatné účetní - bez nutnosti vedení jiných kolegů</li><li>Nastavení interní komunikace a procesů v rámci týmu (hlavní účetní)</li><li>Vedení kompletní účetní agendy klientům (samostatná účetní)</li><li>Kontrola účetních operací</li><li>Kontakt s klienty a navrhování nových inovativních procesů (hlavní účetní)</li><li>
Pracoviště: Brno, nebo pobočka Praha - Vysočany</li></ul>
Nabízíme:
- Odměna 80 000 až 100 000 Kč
- Home office dle domluvy
- Školení, jazykové kurzy, 5 týdnů dovolené, sick days...
- Široké a různorodé portfolio klientů
- Náhled do zákulisí technologicky založené firmy
- Přátelský kolektiv na pracovišti
Jsme účetní a daňová kancelář, máme pobočky v Brně, Praze a Ostravě. Pracujeme v programu POHODA, využíváme špičkové technologie.
Region: Jihomoravský kraj...
APROFES, Markéta Konečná, tel. 420777343611, e-mail: marketa.konecna@aprofes.czaprof
»Senior účetní (35.000 - 70.000,- Kč)
Hledáte pozici účetní, kde nemusíte řešit kontroly, DPH, úřady, ale vaším úkolem je zpracovat kompletně účetnictví a podklady předat? Raději pracujete z kanceláře? Pošlete nám životopis na pozici SENIOR ÚČETNÍ (35-70.000 Kč)!!!
Popis práce:
* Vedení účetnictví pro malé a střední firmy
* Účetní závěrky
* Podklady pro daňová přiznání
* Práce v programu Premier
* Komunikace s klienty
Požadujeme:
* SŠ vzdělání ekonomického směru
* Kompletního zpracování účetnictví od A-Z
* Praxi min. 5 let na obdobné pozici
* Zkušenosti z korporátu velkou výhodou
* Znalost legislativy, účetní a daňové problematiky
* Pečlivost, zodpovědnost, proaktivní přístup
* Ochotu se vzdělávat
Nabízíme:
* Nástup možný ihned
* Stabilní společnost, příjemný kolektiv
* Pružnou pracovní dobu
* Možnost částečného home office po zapracování
* Profesní rozvoj
* Možnost bezplatného parkování
* Lokalitu Pardubice...
Kateřina Dytrtová, tel.: 00420778407991, Advantage Consulting s.r.o., Špitálské náměstí 3517/1a, 400 01 Ústí nad Labem, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Specialista controllingu
Máte zkušenosti s controllingem projektů a rádi komunikujete v anglickém jazyce? Práce v Excelu Vám nedělá problém? Chcete se podílet na zajímavých projektech?
Pak mi pošlete Váš životopis a staňte se posilou týmu na pozici:
SPECIALISTA CONTROLLINGU
Popis práce:
* Hodnocení ekonomiky jednotlivých projektů
* Tvorba kalkulací svěřených projektů
* Analýza výrobních nákladů
* Komunikace se zahraničím
Požadujeme:
* SŠ vzdělání
* Anglický jazyk - pokročilý
* Pokročilou znalost MS Excel
* Praxi na obdobné pozici
Nabízíme:
* Zázemí silné a stabilní výrobní společnosti
* 5 týdnů dovolené
* Flexibilní pracovní dobu
* Home office
* Cafeterii
* Atraktivní systém odměňování včetně bonusů a prémií
* Akce pro zaměstnance
* Zajímavé sociální benefity
* Dotované stravování
* Místo výkonu práce: Okres Příbram
* Nástup možný IHNED nebo dohodou...
Ing. Markéta Holečková, tel.: 00420778424624, Advantage Consulting s.r.o., IBC, Pobřežní 620/3, Praha 8 Karlín, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Specialista podnikových mezd - nástup ihned (42.500 - 46.000,- Kč)
Máte vzdělání v ekonomické sféře a praxi jako mzdová účetní ve výrobní firmě? Na naše finanční oddělení právě hledáme zkušenou posilu, která dohlédne na řádné, spolehlivé a pravidelné ohodnocení našich zaměstnanců. Máme navíc možnost nabídnou i spolupráci na částečný úvazek!
Jste to vy? Pošlete svůj životopis na srncova@acjobs.cz a zjistíme to.
Popis práce:
* Komplexní vedení a zpracování mezd zaměstnanců
* Spolupráce s personálním oddělením
* Odborné poradenství zaměstnancům
* Zpracování podkladů v interním systému
* Komunikace s příslušnými úřady
* Zpracovaní podkladů pro ÚP
* Dohled nad včasným provedením uzávěrek a daní
Požadujeme:
* Min. středoškolské vzdělání ekonomického směru
* Znalost mzdové legislativy, zákoníku práce
* Praxe na obdobné pozici ve výrobní společnosti
* Aktivní znalost práce na PC
* Orientace v interních účetních systémech
* Ochota zdokonalovat se v AJ nebo již částečně komunikovat - email
Nabízíme:
* Mzda dle dosavadních zkušeností od 42.500 Kč
* Flexibilní pracovní doba s možností částečného Homeoffice
* Možnost spolupráce i na zkrácený úvazek
* 25 dní volna
* Stravenky
* Pravidelné příspěvky a prémie (penzijko, cafeterie a další)
* Své zaměstnance vzděláváme jak odborně, tak jazykově
* Práce ve stabilní společnosti
* Nástup možný ihned
* Místo výkonu práce Hodonínsko...
Jana Srncová, tel.: 00420775474383, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Specialista pohledávek a závazku s AJ
Ovládáte anglický jazyk na perfktní úrovni? Pokud k tomu máte i ekonomické vzdělání a vyznáte se v oblasti firemních financí - jste náš člověk!
Mezinárodní výrobní společnost hledá posilu na pozici:
SPECIALISTA POHLEDÁVEK A ZÁVAZKU S AJ
Popis práce:
* správa pohledávek a závazků
* ledování likvidity
* řízení a správa kreditních limitů zákazníků
* zpracování finančních operací
* budgeting, forecasting
* kooperace s ostatními členy účetního, obchodního a Treasury oddělení
Požadujeme:
* vzdělání ekonomického směru velkou výhodou
* anglický jazyk na pokročilé úrovni
* povědomí o firemních financích
* zkušenosti se systémem SAP výhodou
* samostatnost, preciznost
Nabízíme:
* stabilní zaměstnání v mezinárodní společnosti
* týden dovolené navíc + sick days
* závodní kantýnu + příspěvek na stravování
* zkrácenou pracovní dobu (7,5 hodiny)
* odborné vzdělávací kurzy
* příspěvky na volnočasové aktivity
* další firemní benefity
* místo výkonu práce: Žďársko...
Ing. Renáta Adámková, tel.: 00420773773887, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Specialista projektového controllingu
Máte zkušenosti s controllingem projektů a rádi komunikujete v anglickém jazyce? Práce v Excelu Vám nedělá problém? Chcete se podílet na zajímavých projektech?
Pak mi pošlete Váš životopis a staňte se posilou týmu na pozici:
SPECIALISTA PROJEKTOVÉHO CONTROLLINGU
Popis práce:
* Hodnocení ekonomiky jednotlivých projektů
* Tvorba kalkulací svěřených projektů
* Analýza výrobních nákladů
* Komunikace se zahraničím
Požadujeme:
* SŠ vzdělání
* Anglický jazyk - pokročilý
* Pokročilou znalost MS Excel
* Praxi na obdobné pozici
Nabízíme:
* Zázemí silné a stabilní výrobní společnosti
* 5 týdnů dovolené
* Flexibilní pracovní dobu
* Home office
* Cafeterii
* Atraktivní systém odměňování včetně bonusů a prémií
* Akce pro zaměstnance
* Zajímavé sociální benefity
* Dotované stravování
* Místo výkonu práce: Okres Příbram
* Nástup možný IHNED nebo dohodou...
Ing. Markéta Holečková, tel.: 00420778424624, Advantage Consulting s.r.o., IBC, Pobřežní 620/3, Praha 8 Karlín, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Šéf/ka týmu účetních (48.000 - 55.000,- Kč)
Máte bohaté zkušenosti s komplexním vedením účetnictví? Zodpovědnost na vedení týmu účetních už pro vás není žádnou novinkou? Báječné! Chtěli bychom vidět Váš životopis!
Zašlete životopis a pracujte jako:
ŠÉF/KA TÝMU ÚČETNÍCH (48-55.000 KČ)
Popis práce:
* vedení účetního týmu
* zodpovědnost za účetní operace za oddělení
* zpracování daní
* koordinace a zpracování měsíčních závěrek a uzávěrek
* kooperace na vedení mzdového účetnictví
* sledování změn v legislativě
Požadujeme:
* min. SŠ vzdělání ekonomického směru
* zkušenost jako hlavní účetní nebo vedoucí účetní kanceláře
* zkušenost se systémem Helios - výhodou
* Dobrá znalost MS Excel
* Proaktivní přístup, smysl pro odpovědnost
Nabízíme:
* pružnou pracovní dobu
* 25 dní dovolené
* příspěvek na stravu a připojištění
* možnost odborného vzdělávání
* pracovní vybavení
* přátelský kolektiv
* zázemí úspěšné české společnosti.
* Lokalitu: Dlouhá Třebová
...
Bc. Natálie Marková, tel.: 00420775787341, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Účetní (35.000 - 55.000,- Kč)
Máte vystudovanou ekonomku a shlédli jste se v účetnictví? Vyznáte se v legislativě, je na Vás spoleh a neradi střídáte zaměstnání? Super! Tak nám pošlete Váš životopis!
Česká společnost hledá stabilního zaměstnance k dlouhodobé spolupráci na pozici:
ÚČETNÍ (35-55.000 Kč)
Popis práce:
* Přípravy podkladů
* Vedení účetní agendy společnosti
* Daňová přiznání a účetní uzávěrky
* Kontrola a správa dokladů
* Spolupráce s dalšími odděleními
Požadujeme:
* SŠ / VŠ v ekonomické oblasti
* Znalost daňové a účetní legislativy
* Zkušenosti s MS Office a Money S3
* Komunikativní AJ (výhodou i NJ)
* Zodpovědnost, pečlivost a samostatnost
Nabízíme:
* Flexibilní pracovní dobu
* Multisport kartu
* 25 dní dovolené
* Moderní prostředí
* Telefon a notebook
* Podíl na zisku firmy
* Roční / kvartální odměny
* Zázemí stabilní společnosti
* Práci v příjemném a mladém kolektivu
* Příspěvek na stravování
* Nástup ihned
* Vzdělávací kurzy a školení
* Firemní akce
* Možnost růstu
* Lokalitu: Brno...
Tereza Suttrová, tel.: 00420775877788, Advantage Consulting s.r.o.,, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Účetní (40.000 - 50.000,- Kč)
Poohlížíte se po nové pracovní příležitosti? Máte již nějaké zkušenosti z pozice účetní a chcete pracovat pro super společnost?
Pošlete mi Váš profil k posouzení!
Hledá se:
ÚČETNÍ (40-50.000 Kč)
Popis práce:
* Zpracování účetních a daňových dokumentů
* Kontrola účetnictví
* Zpracování tuzemských a zahraničních cestovních příkazů
* Příprava podkladů k přiznání DPPO, DPH
* Spolupráce na finančních auditech
* Zodpovědnost za vedení pokladny
Požadujeme:
* SŠ/VŠ vzdělání ekonomického oboru
* Zkušenosti na obdobné pozici podmínkou
* Schopnost komunikace v anglickém jazyce - písemnou formou
* Analytické myšlení a schopnost pracovat samostatně
Nabízíme:
* Pružnou pracovní dobu
* 25 dnů dovolené
* Příspěvek na stravování
* Příspěvek na penzijní/životní pojištění
* Možnost firemního vzdělávání
* ... a plno dalších benefitů!
* Místo výkonu práce: Olomoucko...
Daniela Hůrková, tel.: 00420739425983, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Účetní na zkrácený úvazek!
Jsme dynamická biotechnologická firma, která se zaměřuje na vývoj a výrobu špičkových diagnostických nástrojů. Hledáme pečlivého a spolehlivého člověka na pozici účetní na zkrácený úvazek. Pokud máte rádi čísla, pořádek v dokladech a chcete se stát součástí inovativního týmu, neváhejte a napište!
<strong>
Co bude náplní Vaší práce?<br /><br /></strong><ul><li>účtování a vedení poklady (i v cizích měnách)</li><li>výpočet a účtování cestovních příkazů (zahraničních i tuzemských)</li><li>evidence knihy jízd, účtování leasingu, úvěru</li><li>účtování dodavatelských faktur</li><li>údržba a správa saldokont, zápočtů, upomínek</li><li>účtování platebních karet<strong><br /><br /></strong></li></ul>
Nabízíme:
Co Vám můžeme na oplátku nabídnout?
- prostředí stabilní a rychle rostoucí společnosti
- motivační odměňování v závislosti na Vašich zkušenostech
- stravenky v hodnotě 150 Kč, sick days, Multisport kartu...
- přátelské prostředí, ve kterém budeme naslouchat Vašim nápadům a zkušenostem
Jsme úspěšná biotechnologická firma, která se zaměřuje na vývoj a výrobu in vitro diagnostik. Jsme držitelem Certifikátu systému managementu kvality a naše PCR produkty se značkou CE IVD putují do celého světa.
Region: Jihomoravský kraj...
APROFES, Dominika Škeříková, tel. 420601094409, e-mail: dominika.skerikova@aprofes.czaprof
»Účetní s AJ do stavební firmy (45.000 - 65.000,- Kč)
Máte ekonomické vzdělání a zkušenosti v oboru ekonomie a účetnictví? Orientujete se v účetních standardech, finančních výkazech a daňových zákonech? Jste pečliví, zodpovědní a rádi komunikujete s lidmi? Potom jste tady správně! Právě obsazujeme pozici:
ÚČETNÍ S AJ DO STAVEBNÍ FIRMY (45-65.000 KČ)
Popis práce:
* Kontrola účetních operací
* Vytváření a vedení účetní evidence
* Kontrola finančních podmínek ve smlouvách a analýza finančních výsledků
* Dohled nad proběhlými platbami
* Podílení se na tvorbě rozpočtu
* Průběžný reporting
Požadujeme:
* Min. SŠ ekonomického zaměření
* Zkušenosti na finanční/účetní pozici
* Základní znalost daňových zákonů a základních účetních principů
* Komunikativní úroveň anglického jazyka
* Znalost práce v MS Excel
* Zkušenosti z oblasti stavebnictví výhodou
Nabízíme:
* Nadstandartní dovolená
* Bonusy a prémie
* Firemní mobil a notebook
* Kurzy a školení
* Příspěvek na stravu
* Multisport karta
* Lokalita: okres Ústí nad Orlicí...
Mgr. Andrea Čábelová, tel.: 00420775787241, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Účetní-mezinárodní společnost
Poohlížíte se po nové pracovní příležitosti? Máte již nějaké zkušenosti z pozice účetní a chcete pracovat pro super společnost?
Pošlete mi Váš profil k posouzení!
Hledá se:
ÚČETNÍ-MEZINÁRODNÍ SPOLEČNOST
Popis práce:
* Zpracování účetních a daňových dokumentů
* Kontrola účetnictví
* Zpracování tuzemských a zahraničních cestovních příkazů
* Příprava podkladů k přiznání DPPO, DPH
* Spolupráce na finančních auditech
* Zodpovědnost za vedení pokladny
Požadujeme:
* SŠ/VŠ vzdělání ekonomického oboru
* Zkušenosti na obdobné pozici podmínkou
* Schopnost komunikace v anglickém jazyce -
písemnou formou
* Analytické myšlení a schopnost pracovat samostatně
*Schopnost přípravit a podat DPH přiznání
Nabízíme:
* Pružnou pracovní dobu
* 25 dnů dovolené
* Příspěvek na stravování
* Příspěvek na penzijní/životní pojištění
* Možnost firemního vzdělávání
* ... a plno dalších benefitů!
* Místo výkonu práce: Přerov...
Daniela Hůrková, tel.: 00420739425983, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Vedoucí účetního oddělení (48.000 - 58.000,- Kč)
Máte zkušenosti v účetnictví a s vedením týmu? Tak hledáme právě vás! Zašlete mi životopis, přijďte na pohovor a staňte se VEDOUCÍ ÚČETNÍHO ODDĚLENÍ (48-58.000 KČ)!
Popis práce:
* Organizace a řízení účetních procesů
* Uzávěrka měsíčních finančních výkazů
* Zpracování a odevzdání DPH
* Příprava daňového přiznání
* Správa mzdové agendy
* Vedení týmu lidí
Požadujeme:
* SŠ vzdělání ekonomického zaměření
* Praxi na obdobné pozici
* Orientace v podvojném účetnictví
* Zkušenosti s vedením lidí
* Znalost MS Office
* ŘP sk. B
* Pečlivost, samostatnost, odpovědnost
Nabízíme:
* Flexibilní pracovní dobu
* Týden dovolené navíc
* Příspěvek na penzijní připojištění
* Slevy na firemní zboží
* Odborné vzdělávání
* Občerstvení na pracovišti
* Přátelský kolektiv
* Lokalitu: okres Ústí nad Orlicí...
Bc. Marie Pomykalová, tel.: 00420739025261, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Vedoucí účetních (50.000 - 60.000,- Kč)
V dynamicky se rozvíjející české výrobní společnosti na Třebíčsku otevíráme dveře pro schopného a zkušeného jednotlivce, který má odvahu převzít vedení a řízení týmu. Pokud jste odborník v oblasti účetnictví, máte zkušenosti se zákony o DPH a daních z příjmů, a jste ochotni přijmout výzvu, pak jsme právě pro vás připravili zajímavou pracovní příležitost.
Popis práce:
* Vedoucí role nad týmem čtyř talentovaných kolegů, kde můžete plně rozvinout svůj vůdčí potenciál.
* Zajištění měsíčních závěrek, DPH, intrastat, a ročních závěrek pro tři auditované a dvě neauditované společnosti.
* Aktivní spolupráce s daňovou kanceláří při sestavování daňových přiznání k dani z příjmů právnických osob.
* Účast na sestavování konsolidované účetní závěrky za skupinu.
Požadujeme:
* VŠ ekonomické
* Praxe s vedením podřízených
* Znalost zákona o DPH a dani z příjmu
Nabízíme:
* Inovativní prostředí rostoucí společnosti, která ocení váš přínos.
* Motivující finanční ohodnocení odpovídající vašemu talentu.
* Moderní pracovní prostředí s pružnou pracovní dobou pro optimální work-life balance.
* Firemní notebook a telefon pro maximální pohodlí při práci.
* Závodní stravování/stravenky a jazykové kurzy pro Váš celkový rozvoj.
* Možnost dalšího vzdělávání a cafeterie s dalšími benefity
* Místo výkonu práce: Třebíč...
Silvie Coufalova, tel.: 00420778407765, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
požadované hledání nebylo úspěšné !
+ vyhledejte další podobné pracovní nabídky !
Navštivte i další profesní rubriky JobMasteru!
Prohlédněte si kompletní seznam novinek v tomto týdnu!