»Analytik odměňování (30.000 - 40.000,- Kč)
POZICE VHODNÁ PRO ABSOLVENTY !!! Baví Vás tabulky, analýzy a práce s čísli? Domluvíte se anglicky? Pošlete nám životopis na pozici ANALYTIK ODMĚŇOVÁNÍ (30-40.000 Kč)!!!
Popis práce:
* Nastavování mzdových systémů
* Správa personálních nákladů, odměn, benefitů
* Kalkulace mezd
* Analýzy, reporty
* Sledování příslušné legislativy
Požadujeme:
* VŠ ekonomického směru
* Praxi z odměňování výhodou
* Anglický jazyk na středně pokročilé úrovni
* MS Office (Excel - POKROČILÁ ZNALOST)
* SAP výhodou
* Analytické myšlení, zaměření na detail
Nabízíme:
* Možnost získání praxe, kompletní zaučení
* 5 týdnů dovolené
* Penzijní a životní připojištění
* Příspěvek na rekreaci
* Dotované stravování
* Lokalitu Ústí nad Labem...
Kateřina Dytrtová, tel.: 00420778407991, Advantage Consulting s.r.o., Špitálské náměstí 3517/1a, 400 01 Ústí nad Labem, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Business controller - s homeoffice
Máte vysokoškolské vzdělání ekonomického nebo technického zaměření? Vyznáte se v rámci podnikových procesů a domluvíte se anglicky? Uvítáte možnost pracovat z domova?
Pak neváhejte a zašlete nám svůj profil!
Nadnárodní výrobní společnost hledá posilu na pozici:
BUSINESS CONTROLLER - s homeoffice
Popis práce:
* analyzování a monitorování finančních a business dat
* spolupráce na jednotlivých projektech
* dokumentace ziskovosti produktů
* kalkulace nákladů pro cenové nabídky
* pravidelný reporting
* kooperace se zahraničními pobočkami
Požadujeme:
* VŠ vzdělání (ideálně ekonomické nebo technické)
* zkušenost z obdobné pozice
* znalost podnikových procesů
* komunikativní znalost anglického jazyka
Nabízíme:
* 5 týdnů dovolené + sick days
* HOME-OFFICE (3 dny v týdnu)
* balíček Benefit plus
* příspěvek na stravování
* možnost osobního i kariérního rozvoje
* termín nástupu: IHNED nebo dohodou
* místo výkonu práce: 30 min od Mladé Boleslavi...
Bc. Magdalena Kosorinová, tel.: 00420778407766, Advantage Consulting s.r.o., IBC, Pobřežní 620/3, Praha 8 Karlín, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Controller - business data
Máte vysokoškolské vzdělání ekonomického nebo technického zaměření? Vyznáte se v rámci podnikových procesů a domluvíte se anglicky?
Pak neváhejte a zašlete nám svůj profil!
Nadnárodní výrobní společnost hledá posilu na pozici:
CONTROLLER - business data
Popis práce:
* analyzování a monitorování finančních a business dat
* spolupráce na jednotlivých projektech
* dokumentace ziskovosti produktů
* kalkulace nákladů pro cenové nabídky
* pravidelný reporting
* kooperace se zahraničními pobočkami
Požadujeme:
* VŠ vzdělání (ideálně ekonomické nebo technické)
* zkušenost z obdobné pozice
* znalost podnikových procesů
* komunikativní znalost anglického jazyka
Nabízíme:
* 5 týdnů dovolené + sick days
* HOME-OFFICE (3 dny v týdnu)
* balíček Benefit plus
* příspěvek na stravování
* možnost osobního i kariérního rozvoje
* termín nástupu: IHNED nebo dohodou
* místo výkonu práce: Jičín...
Bc. Magdalena Kosorinová, tel.: 00420778407766, Advantage Consulting s.r.o., IBC, Pobřežní 620/3, Praha 8 Karlín, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Controller - částečný home office! (37.000 - 46.000,- Kč)
Máze zkušenosti v controllingu? Komunikace v anglickém a německém jazyce vám nedělá problém? Chcete se neustále zlepšovat a Excel ovládáte i poslepu? Výborně! Zašlete nám váš strukturovaný životopis.
Mezinárodní společnost hledá posilu na pozici:
CONTROLLER - ČÁSTEČNÝ HOME OFFICE! (37-46 000 KČ)
Popis práce:
* Controlling nákladových středisek a jejich alokace
* Příprava podkladů pro fakturaci
* Tvorba analýz (Ad-hoc)
* Práce s Excelem
* Reporting
Požadujeme:
* Alespoň SŠ vzdělání
* Středně pokročilou znalost anglického i německého jazyka
* Výbornou znalost Excelu
* Praxi na obdobné pozici
* Analytické myšlení
Nabízíme:
* HOME OFFICE 3 dny v týdnu
* 5 týdnů dovolené
* Bonusy/prémie
* Příspěvek penzijní připojištění
* MultiSport karta
* Příspěvek na stravování
* lokalitu Ostrava
...
Bc. Natálie Stará, tel.: 00420775787341, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Controller - částečný home office! (43.000 - 50.000,- Kč)
Máze zkušenosti v controllingu? Komunikace v anglickém a německém jazyce vám nedělá problém? Chcete se neustále zlepšovat a Excel ovládáte i poslepu? Výborně! Zašlete nám váš strukturovaný životopis.
Mezinárodní společnost hledá posilu na pozici: CONTROLLER - ČÁSTEČNÝ HOME OFFICE! (43-50 000 Kč)
Popis práce:
* Controlling nákladových středisek a jejich alokace
* Příprava podkladů pro fakturaci
* Tvorba analýz (Ad-hoc)
* Práce s Excelem
* Reporting
Požadujeme:
* Alespoň SŠ vzdělání
* Středně pokročilou znalost anglického i německého jazyka
* Výbornou znalost Excelu
* Praxi na obdobné pozici
* Analytické myšlení
Nabízíme:
* HOME OFFICE 3 dny v týdnu
* 5 týdnů dovolené
* Bonusy/prémie
* Příspěvek penzijní připojištění
* MultiSport karta
* Příspěvek na stravování
* lokalitu Praha...
Bc. Natálie Stará, tel.: 00420775787341, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Controller - s homeoffice
Máte vysokoškolské vzdělání ekonomického nebo technického zaměření? Vyznáte se v rámci podnikových procesů a domluvíte se anglicky? Uvítáte možnost pracovat z domova?
Pak neváhejte a zašlete nám svůj profil!
Nadnárodní výrobní společnost hledá posilu na pozici:
CONTROLLER - s homeoffice
Popis práce:
* analyzování a monitorování finančních a business dat
* spolupráce na jednotlivých projektech
* dokumentace ziskovosti produktů
* kalkulace nákladů pro cenové nabídky
* pravidelný reporting
* kooperace se zahraničními pobočkami
Požadujeme:
* VŠ vzdělání (ideálně ekonomické nebo technické)
* zkušenost z obdobné pozice
* znalost podnikových procesů
* komunikativní znalost anglického jazyka
Nabízíme:
* 5 týdnů dovolené + sick days
* HOME-OFFICE (3 dny v týdnu)
* balíček Benefit plus
* příspěvek na stravování
* možnost osobního i kariérního rozvoje
* termín nástupu: IHNED nebo dohodou
* místo výkonu práce: Jičín...
Bc. Magdalena Kosorinová, tel.: 00420778407766, Advantage Consulting s.r.o., IBC, Pobřežní 620/3, Praha 8 Karlín, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Controller s NJ - home office (36.000 - 45.000,- Kč)
Máze zkušenosti v controllingu? Komunikace v anglickém a německém jazyce vám nedělá problém? Chcete se neustále zlepšovat a Excel ovládáte i poslepu? Výborně! Zašlete nám váš strukturovaný životopis.
Mezinárodní společnost hledá posilu na pozici:
CONTROLLER S NJ - HOME OFFICE (36-45 000 Kč)
Popis práce:
* Controlling nákladových středisek a jejich alokace
* Příprava podkladů pro fakturaci
* Tvorba analýz (Ad-hoc)
* Práce s Excelem
* Reporting
Požadujeme:
* Alespoň SŠ vzdělání
* Středně pokročilá znalost anglického i německého jazyka
* Výborná znalost Excelu
* Praxe v controllingu
* Schopnost analytického myšlení
Nabízíme:
* Aktuálně 100% HOME OFFICE
* 25 dní dovolené
* Cafeterie
* Příspěvek na životní nebo penzijní pojištění
* MultiSport karta
* Široká škála benefitů
* Lokalitu Ostrava
...
Bc. Natálie Stará, tel.: 00420775787341, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Controller s NJ - home office (42.000 - 49.000,- Kč)
Máze zkušenosti v controllingu? Komunikace v anglickém a německém jazyce vám nedělá problém? Chcete se neustále zlepšovat a Excel ovládáte i poslepu? Výborně! Zašlete nám váš strukturovaný životopis.
Mezinárodní společnost hledá posilu na pozici:
CONTROLLER S NJ - HOME OFFICE (42-49 000 Kč)
Popis práce:
* Controlling nákladových středisek a jejich alokace
* Příprava podkladů pro fakturaci
* Tvorba analýz (Ad-hoc)
* Práce s Excelem
* Reporting
Požadujeme:
* Alespoň SŠ vzdělání
* Středně pokročilá znalost anglického i německého jazyka
* Výborná znalost Excelu
* Praxe v controllingu
* Schopnost analytického myšlení
Nabízíme:
* Aktuálně 100% HOME OFFICE
* 25 dní dovolené
* Cafeterie
* Příspěvek na životní nebo penzijní pojištění
* MultiSport karta
* Široká škála benefitů
* Lokalitu Praha
...
Bc. Natálie Stará, tel.: 00420775787341, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Controller v podnikových financích (mzda dle zkušeností)
Máte zkušenosti z finančního controllingu a denní komunikace v angličtině vám nedělá problémy? Hledáte novou změnu a novou pracovní výzvu?
Úspěšná mezinárodní společnost hledá novou posilu na pozici:
CONTROLLER V PODNIKOVÝCH FINANCÍCH (mzda dle zkušeností)
Popis práce:
* pravidelný měsíční a roční reporting
* sledování nákladů
* změnová řízení
* spolupráce na auditech
* vyhodnocení ekonomické návratnosti
* práce na projektech
* práce v SAP
Požadujeme:
* komunikativní angličtina
* zkušenosti na pozici controllera
* pokročilá znalost MS Office
* znalost SAP výhodou
Nabízíme:
* mzda respektující úroveň znalostí a zkušeností
* finanční benefity
* pružná pracovní doba
* 25 dní dovolené
* vzdělávací kurzy
* závodní stravování
* místo výkonu práce: Jičín...
Irena Holá, tel.: 00420775787777, Advantage Consulting s.r.o., BEA Centrum Olomouc, tř. Kosmonautů 1288/1, 779 00 Olomouc, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Daňová účetní (40.000 - 50.000,- Kč)
Máte praxi v oblasti účetnictví a umíte anglicky na středně pokročilé úrovni? Zajímáte o DPH a jste zodpovědný a spolehlivý člověk?
Zašlete nám svůj a životopis a staňte se součástí našeho týmu!
Perspektivní společnost hledá kolegu na pozici:
DAŇOVÁ ÚČETNÍ (40-50.000 KČ)
Popis práce:
* Vedení daňové a účetní agendy
* Spolupráce s účetním týmem
* Příprava daňových přiznání
* Kalkulace daní
Požadujeme:
* Praxe na obdobné pozici
* Znalost účetnictví a DPH
* Znalost MS Office
* Znalost některého informačního systému
Nabízíme:
* Týden dovolené navíc
* Kariérní růst
* Vzdělávací kurzy
* Dotované stravování
* Příspěvek na penzijní připojištění
* Bonusy a prémie
Lokalitu: okres Karviná...
Dana Záhorková, tel.: 00420734713290, Advantage Consulting s.r.o., Jurečkova 18, 702 00 Ostrava, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Financial conroller s AJ (37.000 - 47.000,- Kč)
Víte jak na finanční toky ve výrobní společnosti? Jste machr přes čísla a tabulky? Analytický typ a anglicky se taky domluvíte? Skvělé! Hledáme přímo Vás!
Úspěšná výrobní společnost hledá kolegu na pozici:
FINANCIAL CONROLLER S AJ (37-47.000 Kč)
Popis práce:
* Finanční analýzy
* Reporting
* Vytvoření investičních plánů
* Sestavení rozpočtů a nákladů
* Statistiky
* Optimalizace nákladů
* Komunikace v AJ s kolegy ze zahraničí
Požadujeme:
* SŠ / VŠ v oboru ekonomie
* Praxe na obdobní pozici ve výrobní společnosti
* AJ na komunikativní úrovni
* Orientace v účetnictví
* Excel na pokročilé úrovni
* Logické a analytické myšlení
* Samostatnost
* Preciznost
Nabízíme:
* Flexibilní začátek / konec pracovní doby
* Firemní notebook a mobilní telefon
* Příspěvky na vzdělávaní
* Výhodné ceny u smluvních partnerů
* Dovolená nad rámec zákona
* Sick day
* Příspěvky na stravování
* Lokalitu: 10 km jižně od Třebíče...
Zuzana Kuricová, tel.: 00420777498776, Advantage Consulting s.r.o.,, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Financial controller - SAP (40.000 - 60.000,- Kč)
Chcete pracovat v mezinárodní společnosti s mnohaletou historii? Znáte SAP jako svý boty? Poradíte se s SQL příkazy? Domluvíte se anglicky?
Pokud ano, tak už na nic nečekejte a reagujte na inzerát:
FINANCIAL CONTROLLER - SAP (40.-60.000 CZK)
Popis práce:
* Kontrola finančních cílů a účetnictví ve výrobě.
* Controlling ve výrobě.
* Report, analýza a prezentace odvedené práce.
Požadujeme:
* SŠ nebo VŠ vzdělání, nejlépe ekonomického směru.
* Znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni.
* Praxi na obdobné pozici je potřeba.
* Znalost SAPu. SQL výhodou.
* Řidičský průkaz sk. B - aktivní řidič.
* Znalost německého jazyka - výhodou.
Nabízíme:
* Odborné zaškolení
* Možnost vzdělávání.
* 5 týdnů dovolené + sick days.
* Příspěvek penzijního připojištění.
* Stravenky, flexipass.
* Místo výkonu: okres Rychnov nad Kněžnou....
Ing. Markéta Stehlíková, tel.: 00420775787073, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Finanční analytik/ kontrolor (38.000 - 50.000,- Kč)
Hledáme finančního kontrolora, který se nebojí tabulek. Jsi analytický typ? Máš již nějaké zkušenosti v kontrolingu a anglicky se taky dorozumíš? Si to ty, koho hledáme!
Pošli nám svůj životopis a buď náš:
FINANČNÍ ANALYTIK/ KONTROLÓR (38-50.000 Kč)
Popis práce:
* Finanční analýzy
* Reporting
* Vytvoření investičních plánů
* Sestavení rozpočtů a nákladů
* Statistiky
* Optimalizace nákladů
* Komunikace v AJ s kolegy ze zahraničí
Požadujeme:
* SŠ / VŠ v oboru ekonomie
* Praxe na obdobní pozici ve výrobní společnosti
* AJ na komunikativní úrovni
* Orientace v účetnictví
* Excel na pokročilé úrovni
* Logické a analytické myšlení
* Samostatnost
* Preciznost
Nabízíme:
* Flexibilní začátek / konec pracovní doby
* Firemní notebook a mobilní telefon
* Příspěvky na vzdělávaní
* Výhodné ceny u smluvních partnerů
* Dovolená nad rámec zákona
* Sick day
* Příspěvky na stravování
* Lokalitu: 10 km jižně od Třebíče...
Zuzana Kuricová, tel.: 00420777498776, Advantage Consulting s.r.o.,, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Finanční controller (40 - 60.000,- Kč)
Máte zkušenosti s controllingem, ideálně z výrobní firmy? Komunikace v angličtině není problém? Pak hledáme právě vás! Nadnárodní výrobní společnost hledá posilu do svého týmu na pozici FINANČNÍ CONTROLER!
Popis práce:
* reportování denní/týdenní/měsíční - výkazy prodeje a marže, objednávek
* finanční analýza nových projektů
* participace na projektech
* kontrola ekonomického vývoje projektů
* plánování a kontrola investic
* účast na interních, US GAAP, statutárních, interních a SOX auditech
* controlling v oblasti lidských zdrojů
* controlling v oblasti materiálů a zásob
Požadujeme:
* VŠ vzdělání ekonomického směru
* zkušenosti z controllingu min. 3 a více let, z výrobní společnosti výhodou
* AJ na úrovni B2
* pokročilá znalost MS EXCEL
* zkušenosti s reportováním a přípravou dat
* znalost účetnictví nutností
* analytické myšlení
Nabízíme:
* mzda dle dosavadních zkušeností až 60.000 Kč + bonusy
* benefitní program (příspěvky na kulturu, sport, penzijko a další)
* flexibilní pracovní doba s pevným jádrem
* dotované stravování s velkým výběrem jídel v místní kantýně
* 5 týdnů dovolené
* možný kariérní postup
* dostanete notebook a mobilní telefon
* pracovní smlouva na dobu neurčitou
* možný HO
* zlepšíme i formou vzdělávání Vaši angličtinu + odborné kurzy
* pozveme Vás i na firemní akce
* zajistíme bezplatné parkování
* výborná i MHD dostupnost, CTP autobus zdarma
* místo výkonu práce - Brno Modřice
...
Olga Žák, tel.: 00420739234802, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Finanční controller (40.000 - 50.000,- Kč)
Zajímáte se o finanční prostředí a baví Vás práce s čísly? Excel zvládáte levou zadní a domluvíte se anglicky nebo německy? Pro nadnárodní společnost hledáme vhodného kandidáta na pozici FINANČNÍ CONTROLLER (40-50.000 Kč)
Popis práce:
* Měšíční a roční uzávěrky
* Reporting
* Dodržování interních procesů v oblasti financí
* Plánování a tvorba rozpočtů
* Ověřování zásob
Požadujeme:
* Pokročilou znalost MS Excel
* Anglický nebo německý jazyk minimálně na středně pokročilé úrovni (denní komunikace)
* Ekonomické vzdělání
* Praxi min. 1 rok na obdobné pozici
Nabízíme:
* Týden dovolené navíc
* Flexibilní pracovní dobu
* Příspěvek na stravování
*Jazykové kurzy
* Lokalitu: Ústí nad Labem...
Nikola Benešová, tel.: 00420775787077, Advantage Consulting s.r.o., Špitálské náměstí 3517/1a, 400 01 Ústí nad Labem, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Finanční controller (40.000 - 60.000,- Kč)
Máte zkušenosti s controllingem, ideálně z výrobní firmy? Komunikace v angličtině není problém? Pak hledáme právě vás! Nadnárodní výrobní společnost hledá posilu do svého týmu na pozici FINANČNÍ CONTROLER!
Popis práce:
* reportování denní/týdenní/měsíční - výkazy prodeje a marže, objednávek
* finanční analýza nových projektů
* participace na projektech
* kontrola ekonomického vývoje projektů
* plánování a kontrola investic
* účast na interních, US GAAP, statutárních, interních a SOX auditech
* controlling v oblasti lidských zdrojů
* controlling v oblasti materiálů a zásob
Požadujeme:
* VŠ vzdělání ekonomického směru
* zkušenosti z controllingu min. 3 a více let, z výrobní společnosti výhodou
* AJ na úrovni B2
* pokročilá znalost MS EXCEL
* zkušenosti s reportováním a přípravou dat
* znalost účetnictví nutností
* analytické myšlení
Nabízíme:
* mzda dle dosavadních zkušeností až 60.000 Kč + bonusy
* benefitní program (příspěvky na kulturu, sport, penzijko a další)
* flexibilní pracovní doba s pevným jádrem
* dotované stravování s velkým výběrem jídel v místní kantýně
* 5 týdnů dovolené
* možný kariérní postup
* dostanete notebook a mobilní telefon
* pracovní smlouva na dobu neurčitou
* možný HO
* zlepšíme i formou vzdělávání Vaši angličtinu + odborné kurzy
* pozveme Vás i na firemní akce
* zajistíme bezplatné parkování
* výborná i MHD dostupnost, CTP autobus zdarma
* místo výkonu práce - Brno Modřice
...
Olga Žák, tel.: 00420739234802, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Finanční kontrolor (40.000 - 60.000,- Kč)
Máte zkušenosti v oblasti controllingu ve výrobní společnosti? Rozumíte si s čísly a k tomu se domluvíte anglicky? Pak jste náš člověk!
Stabilní mezinárodní společnost hledá kolegu/kolegyni na pozici:
FINANČNÍ KONTROLOR (40-60.000 Kč)
Popis práce:
* odpovědnost za kalkulaci a analýzu nákladů
* tvorba projektů
* správa měsíčních plánů
* tvorba podkladů pro audit, daně, rozpočty
* plánování a kontrola investic
Požadujeme:
* vzdělání ekonomického směru
* zkušenost z oblasti controllingu podmínkou
* anglický jazyk na komunikativní úrovni
* pokročilá znalost MS Excel
* znalost tvorby rozpočtů a plánů
Nabízíme:
* 13. plat
* bonusy a prémie
* 5 týdnů dovolené
* pružnou pracovní dobu
* příspěvky na sport, kulturu a pojištění a další...
* Místo výkonu práce: Hustopečsko...
Dana Záhorková, tel.: 00420734713290, Advantage Consulting s.r.o., Jurečkova 18, 702 00 Ostrava, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Finanční kontrolor - senior
Máš už zkušenosti jako kontrolor? Víš, jak to chodí ve výrobních společnostech? Ovládáš tabulky a nebojíš se mluvit anglicky? Super! Tebe hledáme!
Tak nám pošli životopis a buď: FINANČNÍ KONTROLOR - SENIOR
Popis práce:
* Vyhodnocování a reporting
* Analýzy odchylek
* Kooperace s auditory
* Komunikace i v anglickém jazyce
* Statistiky a rozpočty nákladů
* Tvorba investičních plánů
Požadujeme:
* VŠ vzdělání - finance / ekonomika
* Anglický jazyk na úrovni B1/B2
* Znalost a orientace v účetnictví
* Pokročilou znalost Excel
* Zodpovědnost a samostatnost
* Řidičský průkaz sk. B
Nabízíme:
* 25 dní dovolené
* Pružný začátek / konec směny
* Vlastní rozvržení pracovní doby
* Možnost práce z domu
* Příspěvek na stravování
* Příspěvek na PP/ŽP
* Kafetérie
* Mobil a notebook
* Slevy na firemní produkty
* Možnost kariérního růstu
* Lokalitu: okr. Hodonín...
Tereza Suttrová, tel.: 00420775877788, Advantage Consulting s.r.o.,, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Finanční účetní (35.000 - 45.000,- Kč)
Máte vystudovaný ekonomický obor a máte praxi na pozici finanční účetní alespoň 2 roky? Pokud chcete pracovat pro úspěšnou mezinárodní výrobní společnost, tak mi pošlete Váš životopis k posouzení!
Hledáme vhodné uchazeče na pozici:
FINANČNÍ ÚČETNÍ (až 45.000 Kč)
Popis práce:
* Správa účtů
* Zpracování přijatých faktur
* Zpracování plateb, účtování bankovních výpisů, účtování pohybů kredit. karet
* Správa hotovosti
* Zaúčtování příchozích faktur, komunikace s dodavateli a zákazníky, vystavování faktur
* Účtování mezd, skladových pohybů
* Příprava podkladů přiznání k DPH, KH, SH + kontroly
* Spolupráce s hlavní účetní a dalších členů na finančním oddělení
* Cestovní výdaje
* Zpracování statických výkazů za společnost
* Spolupráce na auditech (statutární, US GAAP, SOX a interních)
Požadujeme:
* SŠ/VŠ ekonomického směru
* Prokazatelnou praxi v účetnictví min 2 roky
* Výborná znalost MS Office, s důrazem na MS Excel
* Angličtina výhodou
* Nástup ihned!!!
Nabízíme:
* Mzda dle dosavadních zkušeností až 45.000 Kč
* Dostanete mobil a notebook
* Máme flexibilní pracovní dobu
* Občas možný HO
* Staráme se o své lidi - vzděláváme je jak profesně, tak jazykově
* Máme spoustu příspěvků a benefitů (penzijko, sport, kultura,...)
* Na odpočinek od práce máme 25 dní
* Výborná kantýna s příspěvkem na jídlo + občerstvení na místě
* Nabídneme zvýhodněný mobilní tarif
* Máme vlastní autobus, který Vás doveze do práce
* Jednou za uherák si i zapaříme na firemní akci
* Místo výkonu práce Brno Modřice
...
Olga Žák, tel.: 00420739234802, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Finanční účetní nástup ihned (35.000 - 50.000,- Kč)
Máte vystudovaný ekonomický obor a máte praxi na pozici finanční účetní alespoň 2 roky? Pokud chcete pracovat pro úspěšnou mezinárodní výrobní společnost, tak mi pošlete Váš životopis k posouzení!
Hledáme vhodné uchazeče na pozici:
FINANČNÍ ÚČETNÍ (až 50.000 Kč)
Popis práce:
* Správa účtů
* Zpracování přijatých faktur
* Zpracování plateb, účtování bankovních výpisů, účtování pohybů kredit. karet
* Správa hotovosti
* Zaúčtování příchozích faktur, komunikace s dodavateli a zákazníky, vystavování faktur
* Účtování mezd, skladových pohybů
* Příprava podkladů přiznání k DPH, KH, SH + kontroly
* Spolupráce s hlavní účetní a dalších členů na finančním oddělení
* Cestovní výdaje
* Zpracování statických výkazů za společnost
* Spolupráce na auditech (statutární, US GAAP, SOX a interních)
Požadujeme:
* SŠ/VŠ ekonomického směru
* Prokazatelnou praxi v účetnictví min 2 roky
* Výborná znalost MS Office, s důrazem na MS Excel
* Angličtina výhodou
* Nástup ihned!!!
* Možnost práce i na zkrácený úvazek 6 hodin
Nabízíme:
* Mzda dle dosavadních zkušeností až 45.000 Kč
* Dostanete mobil a notebook
* Máme flexibilní pracovní dobu
* Staráme se o své lidi - vzděláváme je jak profesně, tak jazykově
* Máme spoustu příspěvků a benefitů (penzijko, sport, kultura,...)
* Na odpočinek od práce máme 25 dní
* Výborná kantýna s příspěvkem na jídlo + občerstvení na místě
* Nabídneme zvýhodněný mobilní tarif
* Máme vlastní autobus, který Vás doveze do práce
* Jednou za uherák si i zapaříme na firemní akci
* Místo výkonu práce Brno
...
Olga Žák, tel.: 00420739234802, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Finanční účetní s AJ (33.000 - 42.000,- Kč)
Máte zkušenosti s účtováním a kontrolou vydaných faktur? Domluvíte se anglicky? Máte znalost MS Excel?Pokud ano, tak nám zašlete svůj životopis!
Nadnárodní výrobní společnost hledá posilu do svého týmu na pozici:
FINANČNÍ ÚČETNÍ S AJ (33-42.000 KČ)
Popis práce:
* Účtování vydaných faktur
* Zaúčtování příchozích plateb
* Správa saldokont zákazníků
* Řešení neuhrazených faktur
* Reporting
Požadujeme:
* SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru
* Středně pokročilou znalost anglického jazyka
* Uživatelskou znalost MS Excel
* Výhodou znalost systému SAP
Nabízíme:
* 25 dní dovolené
* Home office
* Příspěvek na penzijko
* Stravenky
* MULTISPORTKA
* vzdělávací kurzy
* Nástup možný IHNED (nebo dle domluvy)
* Místo výkonu práce: Praha-východ...
Mgr. Hana Havlíčková, tel.: 00420775474385, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Finanční účetní s možností zkráceného úvazku (35.000 - 45.000,- Kč)
Máte vystudovaný ekonomický obor a máte praxi na pozici finanční účetní alespoň 2 roky? Pokud chcete pracovat pro úspěšnou mezinárodní výrobní společnost, tak mi pošlete Váš životopis k posouzení!
Možnost zkráceného úvazku na 6 hodin!
Hledáme vhodné uchazeče na pozici:
FINANČNÍ ÚČETNÍ (až 45.000 Kč)
Popis práce:
* Správa účtů
* Zpracování přijatých faktur
* Zpracování plateb, účtování bankovních výpisů, účtování pohybů kredit. karet
* Správa hotovosti
* Zaúčtování příchozích faktur, komunikace s dodavateli a zákazníky, vystavování faktur
* Účtování mezd, skladových pohybů
* Příprava podkladů přiznání k DPH, KH, SH + kontroly
* Spolupráce s hlavní účetní a dalších členů na finančním oddělení
* Cestovní výdaje
* Zpracování statických výkazů za společnost
* Spolupráce na auditech (statutární, US GAAP, SOX a interních)
Požadujeme:
* SŠ/VŠ ekonomického směru
* Prokazatelnou praxi v účetnictví min 2 roky
* Výborná znalost MS Office, s důrazem na MS Excel
* Angličtina výhodou
Nabízíme:
* Mzda dle dosavadních zkušeností až 45.000 Kč
* Možnost práce na zkrácený pracovní poměr - 6 hodin
* Dostanete mobil a notebook
* Máme flexibilní pracovní dobu
* Občas možný HO
* Staráme se o své lidi - vzděláváme je jak profesně, tak jazykově
* Máme spoustu příspěvků a benefitů (penzijko, sport, kultura,...)
* Na odpočinek od práce máme 25 dní
* Výborná kantýna s příspěvkem na jídlo + občerstvení na místě
* Nabídneme zvýhodněný mobilní tarif
* Máme vlastní autobus, který Vás doveze do práce
* Jednou za uherák si i zapaříme na firemní akci
* Místo výkonu práce Brno Modřice
...
Olga Žák, tel.: 00420739234802, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Hlavní účetní (63.000 - 75.000,- Kč)
Máte ekonomické vzdělání a znalost českých účetních standardů? Vedli jste už někdy menší kolektiv? Ovládáte angličtinu aspoň na mírně pokročilé úrovni? Pokud ano, dejte nám o sobě co nejdříve vědět a pošlete svůj životopis!
Menší zavedená společnost hledá do svého týmu novou posilu na pozici:
HLAVNÍ ÚČETNÍ (63-75.000 Kč)
Popis práce:
* Zodpovědnost za kompletní účetnictví
* Zpracování agendy DPH, podkladů pro DPPO
* Vedení a rozvoj týmu 2 podřízených pracovníků
* Odborná podpora v oblasti účetnictví
* Příprava měsíčních a ročních uzávěrek
* Komunikace s daňovým poradcem a auditorem
Požadujeme:
* SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru
* Praxi minimálně 3 roky jako hl. účetní
* Znalost českého účetnictví a daňové legislativy
* MS OFFICE, zejména Excel
* Anglický jazyk na mírně pokročilé úrovni
Nabízíme:
* Bonusy/prémie
* HOME office
* Penzijko, stravenky
* Flexibilní pracovní dobu
* Firemní akce
* Termín nástupu: IHNED / dle domluvy
* Místo výkonu práce: Slaný
...
Mgr. Hana Havlíčková, tel.: 00420775474385, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Hlavní účetní - mzda až 75 000 Kč!
POZOR, POZOR, HLEDÁ SE DYNAMICKÁ HLAVNÍ ÚČETNÍ!!!
Vaší denní pracovní agendou bude hlavně:<br /> - vedení účetní agendy společnosti<br /> - nastavování, správa a aktivní kontrola finančních procesů<br /> - zpracování účetních závěrek a daňových přiznání<br /> - nastavení a vedení spolupráce s případnými externími poradci<br /> - zpracování pravidelného reportingu finančních údajů a výsledků společnosti<br /> - samostatná aktivní kontrola finančních procesů společnosti, zpracovávání analýz, vyhodnocování rizik a aktivní kontrola finanční agendy<br /> - komunikace s bankami a pojišťovnami, zajištění platebního styku<br /> - administrativní správa vozového parku (pojištění, daně, evidence PHM)<br /> - spolupráce se mzdovou účetní (bude Vaší přímou podřízenou)<br /> - komunikace s vedením společnosti v zahraničí
Požadujeme:
Jak si Vás představujeme?
- máte vzdělání ekonomického směru
- s pozicí (hlavní) účetní/ finančního kontrolora máte alespoň pětiletou zkušenost
- dobře se orientujete ve výsledovce a rozvaze společnosti
- máte analytické myšlení, jste samostatný/á a máte proaktivní přístup (navrhování zlepšení)
- angličtinu máte na komunikativní úrovni (B2)
Výsledkem Vaší práce by mělo být:
- soulad financí se zákonem
- efektivně nastavené finanční procesy
- bezchybná a včas dodaná práce
- správně a včas zpracovaná účetní data
Nabízíme:
Co Vám za to nabízíme? - fixní část mzdy až 75 000 Kč (dle zkušeností) - odměny až 30 000 Kč (dle hospodářských výsledků firmy) + další benefity
Pro našeho klienta hledáme HLAVNÍ ÚČETNÍ s proaktivní přístupem a dynamickou povahou. lokalita: Praha - Černý most
Region: Hlavní město Praha...
APROFES, Sára Spoustová, tel. 420601094409, e-mail: sara.spoustova@aprofes.czaprof
»Hlavní účetní - slovenská legislativa (35.000 - 40.000,- Kč)
Máte zkušenost z pozice Účetní? Vyznáte se ve Slovenské legislativě?
Pak nám neváhejte napsat!
Do mezinárodní společnosti hledáme posilu na pozici:
HLAVNÍ ÚČETNÍ - SLOVENSKÁ LEGISLATIVA (35 - 40.000 Kč)
Popis práce:
* Zpracování a účtování dodavatelských faktur
* Zpracování majetkové agendy
* Kontrola a účtování cestovních příkazů, drobných vydání a pokladních dokladů
* Zpracování a účtování bankovních výpisů, provádění platebních příkazů
Požadujeme:
* Znalost Slovenské legislativy podmínkou
* Praxi na obdobné pozici
* Vysokoškolské vzdělání, nebo středoškolské s adekvátní praxí
* Anglický jazyk alespoň na úrovni porozumění účetním podkladům
* Znalost podvojného účetnictví a účetních principů
* Spolehlivost, samostatnost, analytické schopnosti a komunikativnost
Nabízíme:
* 5 týdnů dovolené
* 2 dny SickDays
* Stravenky a multisport kartu
* Firemní akce
* Pružnou pracovní dobu
* Nástup: CO NEJDŘÍVE
* Lokalita: Brno Slatina...
Ing. Renáta Galečková, tel.: 00420773773887, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Hledáme účetní - mzda + fajn benefity!
Vyznáte se v číslech, pojem podvojné účetnictví znáte víc než dobře a hledáte novou výzvu? Umíte anglicky a jste analytik každým coulem? Pak hledáme právě Vás! Pošlete mi svůj životopis! My totiž
HLEDÁME ÚČETNÍ - MZDA + FAJN BENEFITY!
Popis práce:
* Párování faktur s objednávkami
* Koordinace dokladů s dodavateli
* Zpracování platebních souborů
* Příprava podkladů pro audity
* Tvorba měsíčních závěrek a reportů
Požadujeme:
* SŠ/VŠ ekonomického směru
* Znalost účetnictví
* Odpovídající praxe
* Orientace na PC - hlavně excel, Oracle výhodou
* Komunikativní znalost AJ
* Analytické myšlení a pečlivost
Nabízíme:
* Odpovídající mzdové ohodnocení
* 25 dní volna
* 3 dny volna navíc
* Placené dny volna za státní svátek, pokud padne na víkend
* Roční bonus
* Finanční podpora při relokaci
* Možnost občasné práce z domu
* Příspěvek na dopravu
* Dotované stravování a velký výběr jídla
* Výhodné volání i pro rodinné příslušníky
* Příspěvek na dětskou rekreaci
* Kurzy angličtiny
* Místo výkonu práce: Rožnov pod Radhoštěm...
Jana Srncová, tel.: 00420775474383, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»HR recruiter / obchodní konzultant (25.000 - 40.000,- Kč)
Jsme jedna z nejúspěšnějších personálních agentur, na trhu jsme 19 let. Svou práci umíme a protože máme hodně zakázek, potřebujeme posílit naše řady.
Hledáme šikovné lidi, kteří si chtějí vydělat a kteří zapadnou do našeho příjemného kolektivu.
Zkušenosti s náborem nejsou potřeba, protože vás zaškolíme, ale jakákoli zkušenost z oblasti prodeje a plnění obchodních cílů je velkou výhodou. Naše práce totiž není o vystavení inzerátu a vybírání nejlepších kandidátů. Naše práce je obchodní - firmám prodáváme vhodné kandidáty, zároveň kandidátům musíme danou firmu "prodat", aby do ní chtěli nastoupit. Odměnou je kromě finančních prémií i vědomí, že díky vám pracují ti správní lidé na těch správných místech.
Popis práce:
* cílem je obsadit na pracovní pozice do firem kandidáty, díky fakturacím za jejich nástupy plnit své obchodní plány
* kandidáty vyhledáváme v naší databázi uchazečů i na pracovních portálech, poté je oslovujeme telefonicky
* inzeráty vystavujeme na více než 20 pracovních portálech i na sociálních sítích
* kandidátům domlouváme pohovory ve firmách, řešíme podmínky nástupu, jsme prostředníkem mezi nimi a firmami
* neustále komunikujeme s firmami, o které se staráme a které čas od času navštěvujeme
* akvizujeme - oslovujeme nové firmy a jednáme o podmínkách spolupráce s nimi
* práce je v kanceláři s možností občasného home office (po domluvě)
Požadujeme:
* hledáme šikovné lidi, kteří mají zkušenosti s obchodem, plněním plánů a norem, nebo s komunikací se zákazníky
* vhodná praxe je kromě náboru: prodej v call centru, prodej zájezdů, realitní činnost, finanční poradentví, prodej kosmetiky, energií apod.
* očekáváme min. SŠ vzdělání a alespoň základní znalost AJ
* smysl pro humor (protože jinak s námi v týmu asi nevydržíte)
Nabízíme:
* fixní mzda 25.000 Kč + prémie (celkem až 35-45.000 Kč)
* super kolektiv (2 maminky s malými dětmi, 2 svobodné, 1 kolega na rodičovské dovolené)
* zaškolení od manažerky s 10letou praxí
* benefity - dovolená navíc, stravenkový paušál, tarif na telefon, pružná pracovní doba
* možnost i částečného úvazuku (3/4 úvazek a výše)
* místo práce: Brno - centrum, Orlí 36...
Ing. Markéta Kurowski, tel.: 00420773799240, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36, 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Kolega/yně do účtárny - od 30.000 Kč+benefity
Jste milovník čísel, zodpovědnost a pečlivost je Vám vlastní a komunikace v anglickém jazyce není problémem? Máte praxi jako účetní a právě hledáte nové pracovní místo?
Neváhejte a představte se mi v životopise - právě jedno volné místo máme!
Popis práce:
* Zodpovědnost za správu, vystavovaní a evidenci faktur
* Komunikace s externími dodavateli a poskytovateli služeb a správa jejich saldokont
* Práce v interním systému
* Zpracování statických výkazů za společnost
Požadujeme:
* Min. SŠ - ekonomického směru
* Praxe na podobné pozici min. 3 roky
* Orientace v legislativě a účetní problematice, včetně DPH
* PC - balíček MS Office, interní systémy SAP nebo Docuware
* AJ - komunikativní úroveň - slovem i písmem
* Zodpovědný, pečlivý přístup a schopnost samostatné práce
Nabízíme:
* Nástupní plat 30 000 Kč
* 25 dní dovolené
* Flexibilní pracovní doba
* Stravenky nebo příspěvek na stravování
* Občerstvení na pracovišti
* Příspěvek na dopravu
* Osobní ohodnocení a docházkový bonus
* Odměny 2x ročně
* Příspěvek na penzijko
* Pohodový kolektiv
* Místo výkonu: Valašské Meziříčí...
Jana Srncová, tel.: 00420775474383, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Kontrolor projektů (35.000 - 45.000,- Kč)
Máte vysokoškolské ekonomické vzdělání a angličtinu na komunikativní úrovni? Chcete pracovat v mezinárodním prostředí a už máte nějakou praxi z oblasti controllingu? Tak to hledáme právě tebe!
Mezinárodní společnost hledá kolegu/kolegyni na pozici KONTROLOR PROJEKTŮ (35-45.000 Kč)
Popis práce:
* Správa zahraničních projektů
* Kooperace s daňovými poradci
* Zajištění problematiky DPH u projektů
* Kooperace pří účetních závěrkách v rámci projektů
* Příprava budgetů, aktualizace forecastu
* Kooperace při auditech
Požadujeme:
* VŠ ekonomického směru
* Anglický jazyk na komunikativní úrovni
* Dobrá znalost účetníctví a orientace v problematice daní
* Pokročilá znalost Excelu
* Praxe v oblasti controllingu nebo daní velkou výhodou
* Schopnost analytického myšlení
Nabízíme:
* Stabilní práce v mezinárodním prostředí
* Flexibilní pracovní doba
* 25 dní dovolené
* Sick days
* Notebook, mobilní telefon
* Příspěvek na sport a vzdělání
* Místo výkonu práce: 5 km od Hodonína
* Nástup možný ihned...
Ing. Andrea Babáková, tel.: 00420775787068, Advantage Consulting s.r.o., Jurečkova 18, 702 00 Ostrava, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Mzdová účetní/personalista (35.000 - 40.000,- Kč)
Hledáte novou pracovní výzvu v oblasti personalistiky? Už máte předešlou praxi z oblasti mzdového účetnictví? Angličtina pro Vás není žádný strašák? Tak to hledámě právě Vás!
Mezinárodní společnost hledá novou posilu do týmu na pozici:
MZDOVÁ ÚČETNÍ/PERSONALISTA (35-40.000 Kč)
Popis práce:
* Zpracování části mzdové agendy
* Nábor nových zaměstnanců od A-Z
* Péče o stávající zaměstnance
* Organizace nákupu a výdeje pracovního oblečení
* Komunikace s příslušnými úřady
* Správa interních systémů
Požadujeme:
* Zkušenost se mzdovým účetnictvím podmínkou
* Znalost oblasti personalistiky výhodou (nábory, onboarding apod.)
* Aktivní znalost angličtiny
* Zkušenost s nástroji MS Office
* Komunikativnost, zodpovědnost a spolehlivost
Nabízíme:
* Prostředí mezinárodní firmy
* 25 dní dovolené
* Flexibilní pracovní doba s možností HO
* Stravování ve firemní jídelně
* Příspěvek na penzijko
* Bonusy
* Nástup možný ihned
* Místo výkonu práce: Břeclavsko...
Ing. Andrea Babáková, tel.: 00420775787068, Advantage Consulting s.r.o., Jurečkova 18, 702 00 Ostrava, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Mzdovka a personalista/ka v jednom (30.000 - 35.000,- Kč)
Máte zkušenosti v oblasti personalistiky? Dokážete zpracovat mzdy? Komunikace v angličtině vám nečiní problémy? Hledáte výzvu v podobě větší společnosti? Skvělé! Zašlete mi svůj životopis a získejte příležitost v prosperující strojírenské společnosti jako:
MZDOVÝ/Á ÚČETNÍ - PERSONALISTA/KA
Popis práce:
* komplexní zpracování mezd (120 zaměstanců)
* zpracování daní
* výpočet soc. a zdr. pojištění (včetně nemocenských dávek a překážek v práci)
* zpracování exekucí, insolvencí a jiných srážek
* na starosti roční zúčtování daně z příjmu
* pomoc s nábory nových zaměstnanců a vedením pohovorů
* komunikace s personálními agenturami, ÚP, a dalšími příslušnými úřady
* vedení personálních dokumentů
* vedení docházkového systému
* na starosti vzdělávání zaměstnanců, odměňování
* práce v interním systému
* reporting
Požadujeme:
* SŠ nebo VŠ vzdělání - ekonomické obory
* min.2 roky zkušeností na obdobné pozici (personalistika, mzdové účetnictví)
* znalost mzdového účetnictví a účetních standardů
* znalost Zákoníku práce
* anglický jazyk na komunikativní úrovni - NUTNOSTÍ
* italský jazyk velkou výhodou
* znalost práce v MS Excel
* umět si zorganizovat práci a udělat svěřený úkol včas
* asertivní myšlení, pečlivost, loajalita
Nabízíme:
* perspektivní pracovní uplatnění v prosperující mezinárodní společnosti
* finanční ohodnocení dle Vaší praxe
* 25 dní dovolené, stravenky
* možnost odborného růstu
* příspěvky na penzijko, sport a volnočasové aktivity
* výhodný mobilní tarif
* bezúročná půjčka
* místo výkonu práce: okres Sokolov
...
Olga Žák, tel.: 00420739234802, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Personalista/personalistka (35.000 - 40.000,- Kč)
Hledáte novou pracovní výzvu v oblasti personalistiky? Už máte předešlou praxi z oblasti mzdového účetnictví? Angličtina pro Vás není žádný strašák? Tak to hledámě právě Vás!
Mezinárodní společnost hledá novou posilu do týmu na pozici:
PERSONALISTA/PERSONALISTKA (až 40.000 Kč)
Popis práce:
* Zpracování části mzdové agendy
* Nábor nových zaměstnanců od A-Z
* Péče o stávající zaměstnance
* Organizace nákupu a výdeje pracovního oblečení
* Komunikace s příslušnými úřady
* Správa interních systémů
Požadujeme:
* Zkušenost se mzdovým účetnictvím podmínkou
* Znalost oblasti personalistiky výhodou (nábory, onboarding apod.)
* Aktivní znalost angličtiny
* Zkušenost s nástroji MS Office
* Komunikativnost, zodpovědnost a spolehlivost
Nabízíme:
* Prostředí mezinárodní firmy
* 25 dní dovolené
* Flexibilní pracovní doba s možností HO
* Stravování ve firemní jídelně
* Příspěvek na penzijko
* Bonusy
* Nástup možný ihned
* Místo výkonu práce: Břeclavsko...
Ing. Andrea Babáková, tel.: 00420775787068, Advantage Consulting s.r.o., Jurečkova 18, 702 00 Ostrava, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Plant financial manager
Máte VŠ vzdělání v oboru ekonomiky a praxi jako finanční controller nebo manžer? Hledáte novou pracovní výzvu v podobě nadnárodní společnosti? Anglický jazyk vám nečiní problémy a jste zvyklý/á jej využívat denně?
Skvělé! Zašlete strukturované CV v anglickém a českém jazyce získejte šanci pracovat u našeho významného klienta jako:
PLANT FINANCIAL MANAGER
Popis práce:
* Tvorba finančních plánů a výhledů
* Spolupráce na měsíčních uzávěrkách
* Kontrola cenových kalkulací a dohled na skladovými položkami
* Ad hoc finanční analýzy a statistické hodnocení
* Řízení auditů
* Controlling Investic
* Reporting řediteli společnosti
Požadujeme:
* VŠ vzdělání v oboru
* alespoň 3 roky na pozici související s finančním controllingem
* pokročilá znalost MS Office, především Excel
* anglický jazyk na pokročilé úrovni
* Orientace v SAP CO&FI / Hyperion Oracle - výhodou
* organizační schopnosti, myšlení out of the box, ale zároveň smysl pro detail
Nabízíme:
* 5 týdnů dovolené
* bonusy a prémie
* služební auto
* služební telefon a notebook
* možnost homeoffice
* příspěvek na stravování
* příspěvek na pojištění
* a další...
* lokalitu: okres Žďár nad Sázavou...
Bc. Natálie Stará, tel.: 00420775787341, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Posila na účtárnu - super benefity!
Máte již za sebou praxi na pozici účetní výrobní firmy nebo se můžete pyšnit úspěšně absolvovaným kurzem účetnictví? Jste houževnatí, máte rádi systém a řád? Navíc Vám komunikace v anglickém jazyce nečiní sebemenší problém?
Pak se mi představte v životopise a nahlédněte do tajů účetnictví právě u nás!
Popis práce:
* Primárně zaměřena na kontrolu, evidenci, archivaci dokladů
* Správa správného párování fakturace s objednávkami
* Komunikace se zákazníky, externími dodavateli i odděleními napříč společností
* Příprava podkladů pro audity
* Tvorba měsíčních závěrek a reportů
* Správa finančních kont
Požadujeme:
* SŠ/VŠ ekonomického směru
* Podvojné účetnictví a praxe účetní podmínkou
* Práce na PC - Balíček MS Office, Oracle nebo jiný interní systém - výhodou
* AJ na komunikativní úrovni - slovem i písmem
* Pečlivost, organizační, analytické a komunikační schopnosti
Nabízíme:
* Odpovídající mzdové ohodnocení
* Flexibilní pracovní doba
* Možnost částečného Homeoffice
* 25 dní dovolené
* 3 Sickdays
* Roční prémie
* Finanční podpora při relokaci
* Benefitní karta
* Příspěvek na dopravu až 4.200 Kč/ měsíc
* Dotovaná strava
* Vzdělávací kurzy a školení
* Firemní akce
* Místo výkonu: Rožnov pod Radhoštěm...
Jana Srncová, tel.: 00420775474383, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Projektový specialista (35.000 - 45.000,- Kč)
Máte vysokoškolské ekonomické vzdělání a angličtinu na komunikativní úrovni? Chcete pracovat v mezinárodním prostředí a už máte nějakou praxi z oblasti controllingu? Tak to hledáme právě tebe!
Mezinárodní společnost hledá kolegu/kolegyni na pozici PROJEKTOVÝ SPECIALISTA (35-45.000 Kč)
Popis práce:
* Správa zahraničních projektů
* Kooperace s daňovými poradci
* Zajištění problematiky DPH u projektů
* Kooperace pří účetních závěrkách v rámci projektů
* Příprava budgetů, aktualizace forecastu
* Kooperace při auditech
Požadujeme:
* VŠ ekonomického směru
* Anglický jazyk na komunikativní úrovni
* Dobrá znalost účetníctví a orientace v problematice daní
* Pokročilá znalost Excelu
* Praxe v oblasti controllingu nebo daní velkou výhodou
* Schopnost analytického myšlení
Nabízíme:
* Stabilní práce v mezinárodním prostředí
* Flexibilní pracovní doba
* 25 dní dovolené
* Sick days
* Notebook, mobilní telefon
* Příspěvek na sport a vzdělání
* Místo výkonu práce: 5 km od Hodonína
* Nástup možný ihned...
Ing. Andrea Babáková, tel.: 00420775787068, Advantage Consulting s.r.o., Jurečkova 18, 702 00 Ostrava, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»SAP fi/co procesák remote
Chceš být součástí a členem SAP týmů ve firmě? Hledáme nadšené lidi ze světa IT a financí, kteří mají rozsáhlé zkušenosti se SAPem, které chtějí uplatnit a být za ně adekvátně zaplaceni. Pošli nám CV a získej možnost pracovat pro špičku, která dodává kvalitní služby a řešení do celého světa.
Pro našeho významného klienta hledáme novou posilu do týmu:
SAP FI/CO PROCESÁKA
Popis práce:
* Globální odpovědnost za procesy SAP FI/CO
* Účast na zavádění S/4HANA Cloud Roll-Out (v některých společnostech firmy)
* Pomáhá při finalizaci implementace controllingového a finančního modulu v SAP
* Testuje nastavení alokací a kalkulací v SAP
* Analyzuje správnost a úplnost dat v SAP pro účely controllingu a financí
* Definování standardů a "nejlepších postupů"
* Definování toho, jak se SAP používá pro finance a controlling, na základě obchodních požadavků
* Podílí se na optimalizaci controllingových procesů
* Zajištění konzistentního používání SAP FI/CO
* Propojení mezi finanční organizací a IT ve společnosti
* Účast nebo vedení projektů SAP jako zavádění SAP do společnosti, větší změny v SAP, projekty zlepšování procesů atd.
* Poskytování školení v oblasti SAP FI/CO a tvorba a aktualizace dokumentace FI/CO
Požadujeme:
* SŠ/VŠ ekonomický směr
* AJ na komunikační úrovni - denní využití jak písemné, tak ústní
* Pokročilá znalost MS Office
* Vyznat se v účetních standardech a v controllingu
* Pokročilý uživatel SAP FI nebo CO modulu (min 3 roky) NUTNOSTÍ
* Aktivní zvídavý člověk, který má sám zájem o práci
* Výborné komunikační a prezentační schopnosti - budete školit nové a stávající uživatele SAPu
* Umět přemýšlet dopředu, co se stane, když nastavím toto takto..
* Výborné alalytické schopnosti
* Řidičský průkaz B
Nabízíme:
* Motivující mzda dle dosavadních zkušeností
* 30 dní volna
* Pozice je remote s tím, že se 1 týdně ukážete v kanceláři
* Možnost zajištění ubytování v Třebíči na první 3 měsíce
* Možnost i flexibilní pracovní doby
* Stravenky, 13. plat
* Příspěvky na Cafeterii až 1100 Kč měsíčně, penzijko, dopravné
* Relax a workout zóny, příjemné přátelské prostředí
* Jazyk zde nezapomenete, denní využití s možností vzdělávání
* Pravidelné školení, vzdělávání a dbáme na osobní a profesní rozvoj
* Pravidelné akce pro zaměstnance
* Místo výkonu práce Nová Ves/Remote
...
Olga Žák, tel.: 00420739234802, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Slovenská účetní do Brna! (35.000 - 40.000,- Kč)
Máte zkušenost z pozice Účetní? Vyznáte se ve Slovenské legislativě?
Pak nám neváhejte napsat!
Do mezinárodní společnosti hledáme posilu na pozici:
SLOVENSKÁ ÚČETNÍ DO BRNA! (35 - 40.000)
Popis práce:
* Zpracování a účtování dodavatelských faktur
* Zpracování majetkové agendy
* Kontrola a účtování cestovních příkazů, drobných vydání a pokladních dokladů
* Zpracování a účtování bankovních výpisů, provádění platebních příkazů
Požadujeme:
* Znalost Slovenské legislativy podmínkou
* Praxi na obdobné pozici
* Vysokoškolské vzdělání, nebo středoškolské s adekvátní praxí
* Anglický jazyk alespoň na úrovni porozumění účetním podkladům
* Znalost podvojného účetnictví a účetních principů
* Spolehlivost, samostatnost, analytické schopnosti a komunikativnost
Nabízíme:
* 5 týdnů dovolené
* 2 dny SickDays
* Stravenky a multisport kartu
* Firemní akce
* Pružnou pracovní dobu
* Nástup: CO NEJDŘÍVE
* Lokalita: Brno...
Ing. Renáta Galečková, tel.: 00420773773887, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Účetní (35.000 - 45.000,- Kč)
Máte praxi s účtováním a umíte pracovat v elektronických systémech? Jste komunikativní a samostatná osobnost? Hledáte novou pracovní výzvu a chcete se stát součástí přátelského týmu? Hledáme právě Vás!
Ryze česká společnost hledá kolegu/kolegyni na pozici:
ÚČETNÍ (35-45.000 KČ)
Popis práce:
* Účtování
* Vytváření mezd
* Evidence docházky
* Práce v elektronickém informačním systému
* Spolupráce s ostatními pobočkami
* Komunikace s vedením a zaměstnanci
Požadujeme:
* Praxe na pozici účetní
* Znalost účtování
* Praxe s informačním systémem, nejlépe POHODA
* Schopnost pracovat v PC, znát MS Office
* Komunikativní osobnost
Nabízíme:
* Motivující platové ohodnocení
* Příspěvek na stravování
* Příspěvek na penzijní připojištění
* Bonusy a prémie
* Vzdělávací kurzy
* Lokalitu: Třinec...
Dana Záhorková, tel.: 00420734713290, Advantage Consulting s.r.o., Jurečkova 18, 702 00 Ostrava, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Účetní pro vydané faktury Praha-východ (30.000 - 40.000,- Kč)
Máte zkušenosti s účtováním a kontrolou vydaných faktur? Domluvíte se anglicky se svými zahraničními kolegy?
Pak hledáme právě Vás!
Nadnárodní výrobní společnost hledá posilu do svého týmu na pozici:
ÚČETNÍ pro VYDANÉ FAKTURY Praha-východ
Popis práce:
* účtování vydaných faktur
* zaúčtování příchozích plateb
* správa saldokont zákazníků
* řešení neuhrazených faktur
* reporting
Požadujeme:
* SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru
* pokročilou znalost anglického jazyka
* uživatelskou znalost MS Excel
* pečlivost, spolehlivost
Nabízíme:
* 5 týdnů dovolené
* home office
* kafeterie
* příspěvek na penzijní připojištění
* stravenky
* Multisport karta
* vzdělávací kurzy
* nástup možný IHNED (nebo dle domluvy)
* místo výkonu práce: Praha-východ...
Bc. Barbora Štěpánová, tel.: 00420773737663, Advantage Consulting s.r.o., IBC, Pobřežní 620/3, Praha 8 Karlín, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Účetní s AJ (35.000 - 45.000,- Kč)
Jste zkušený nadšenec do účetnictví, nebo absolvent co touží po zkušenostech a nových výzvách? Komunikace v anglickém jazyce vám nedělá problém a orientujete se v základních daňových zákonech? Výborně! Zašlete nám váš strukturovaný životopis.
Renomovaná společnost hledá posilu na pozici:
ÚČETNÍ S AJ (35-45.000 Kč)
Popis práce:
* Analýza faktur a jejich účtování
* Komunikace s kolegy i dodavateli
* Administrativa spojená s účtováním
* Implementace nových projektů
* Příprava podkladů pro daňovou kontrolu a audit
Požadujeme:
* Minimálně SŠ vzdělání
* Znalost anglického jazyka slovem i písmem
* Znalost základních daňových zákonů
* Organizační schopnosti
* Komunikativnost
* Znalost MS Office, Outlook
Nabízíme:
* 5 týdnů dovolené
* Bonusy/prémie
* Flexibilní pracovní doba
* Příspěvek na penzijní připojištění
* Příspěvek na stravování
* Příspěvek na dopravu
* Lokalitu Nový Jičín...
Dana Záhorková, tel.: 00420734713290, Advantage Consulting s.r.o., Jurečkova 18, 702 00 Ostrava, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Účetní zkr. úvazek 6 hod (35.000 - 45.000,- Kč)
Máte vystudovaný ekonomický obor a máte praxi na pozici finanční účetní alespoň 2 roky? Pokud chcete pracovat pro úspěšnou mezinárodní výrobní společnost, tak mi pošlete Váš životopis k posouzení!
Práce na zkrácený úvazek na 6 hodin!
Hledáme vhodné uchazeče na pozici:
FINANČNÍ ÚČETNÍ (až 45.000 Kč)
Popis práce:
* Správa účtů
* Zpracování přijatých faktur
* Zpracování plateb, účtování bankovních výpisů, účtování pohybů kredit. karet
* Správa hotovosti
* Zaúčtování příchozích faktur, komunikace s dodavateli a zákazníky, vystavování faktur
* Účtování mezd, skladových pohybů
* Příprava podkladů přiznání k DPH, KH, SH + kontroly
* Spolupráce s hlavní účetní a dalších členů na finančním oddělení
* Cestovní výdaje
* Zpracování statických výkazů za společnost
* Spolupráce na auditech (statutární, US GAAP, SOX a interních)
Požadujeme:
* SŠ/VŠ ekonomického směru
* Prokazatelnou praxi v účetnictví min 2 roky
* Výborná znalost MS Office, s důrazem na MS Excel
* Angličtina výhodou
* Nástup ihned!!!
* Práce na zkrácený úvazek 6 hodin
Nabízíme:
* Mzda dle dosavadních zkušeností až 45.000 Kč
* Možnost práce na zkrácený pracovní poměr - 6 hodin
* Dostanete mobil a notebook
* Máme flexibilní pracovní dobu
* Občas možný HO
* Staráme se o své lidi - vzděláváme je jak profesně, tak jazykově
* Máme spoustu příspěvků a benefitů (penzijko, sport, kultura,...)
* Na odpočinek od práce máme 25 dní
* Výborná kantýna s příspěvkem na jídlo + občerstvení na místě
* Nabídneme zvýhodněný mobilní tarif
* Máme vlastní autobus, který Vás doveze do práce
* Jednou za uherák si i zapaříme na firemní akci
* Místo výkonu práce Brno Modřice
...
Olga Žák, tel.: 00420739234802, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
požadované hledání nebylo úspěšné !
+ vyhledejte další podobné pracovní nabídky !
Navštivte i další profesní rubriky JobMasteru!
Prohlédněte si kompletní seznam novinek v tomto týdnu!