»Asistent/ka společnosti - s němčinou! (43.000 - 48.000,- Kč)
Máš vysokou úroveň německého jazyka a chceš toho využít? Máš dokončené alespoň středoškolské vzdělání? Máš zájem pracovat pro malou rodinnou společnost a přesto potkávat velice zajímavé osobnosti? Paráda!
Pošli mi CV a staň se:
ASISTENT/KA SPOLEČNOSTI - S NĚMČINOU! (43-48.000 Kč)
Popis práce:
* Administrativa
* Komunikace s obchodními partnery v Německu
* Organizační zajištění chodu kanceláře
* Práce s interním systémem
Požadujeme:
* SŠ vzdělání s maturitou
* Vysokou úroveň německého jazyka
* Uživatelskou úroveň práce na PC
* Organizační a komunikační dovednosti
* Pozice je vhodná pro absolventy
Nabízíme:
* Příspěvek na stravování
* Občerstvení na pracovišti
* Firemní telefon
* Občas možnost pracovat z domu
* Lokalitu: Brno...
Ing. Eva Drozdová, tel.: 00420775474380, Advantage Consulting s.r.o.,, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Asistentka jednatele
Hledáte novou pracovní pozici v administrativě do rodinné společnosti? Máte anglický či německý jazyk? ANO? Tak zašlete svůj životopis!
Stabilní a rodinná společnost hledá kolegyni/kolegu na pozici: ASISTENTKA JEDNATELE
Popis práce:
* Zpracování účetních dokladů a fakturace.
* Příprava podkladů pro mzdy, DPH a další účetní operace.
* Komunikace s úřady, zákazníky a dodavateli, organizace schůzek.
* Vedení firemní administrativy, evidence a archivace dokumentů.
* Podpora finančního oddělení při auditech a kontrolách.
* Asistence a podpora vedení a obchodu společnosti
Požadujeme:
* SŠ/VŠ vzdělání v ekonomii nebo administrativě.
* Základní pojem o účetnictví
* Anglický jazyk nebo německý jazyk
* ŘP.sk.B
* Výbornou znalost balíčku MS Office
* Znalost účetních programů - POHODA, MONEY S3, Helios,.. - VÝHODOU nikoliv nutností
* Být komunikovat, flexibilní, spolehlivá, pracovat samostatně, zvládat práci pod tlakem, mít pozitivní přístup, pracovat systematicky a důkladně
Nabízíme:
* RESPEKTUJÍCÍ MZDA DLE VAŠICH ZKUŠENOSTÍ
* Inovativní a rozvijící se firma vytvářející vlastní stroje
* Práce na zajímavých projektech i pro zahraniční trhy
* Rozvoj znalostí
* Možnost kariérního růstu
* Rodinná společnost
* Individuální firemní benefity
* Nástup možná ihned
* Místo výkonu: poblíž Kopřivnice...
Aneta Jurková, tel.: 00420773799245, Advantage Consulting s.r.o., BEA Centrum Olomouc, tř. Kosmonautů 1288/1, 779 00 Olomouc, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Customer service - German + English (40.000 - 50.000,- Kč)
Do you want to work in customer service and use your fluency in German and English? Are you communicative, energetic and do you put the customer first? Excellent!
Send us your CV in English and start working as:
CUSTOMER SERVICE - GERMAN + ENGLISH (40-50.000 CZK)
Popis práce:
* Handling customer requests.
* Communication in German and English
* Participation in innovative projects.
* Working in an internal system.
Požadujeme:
* German language - excellent - C1/C2
* English language - communicative - B2
* Knowledge of working with PC.
* Willingness to work in customer service
Nabízíme:
* SIGNING BONUS
* 100% Home Office option
* Up to 25 days holiday
* Daily use of languages
* Cafeteria
* Multisport card
* Meal allowance
* Discounts on company products
* Supplements and bonuses
* Educational courses and training
* Opportunity for career growth
* Location: Brno - city...
Tereza Suttrová, tel.: 00420775877788, Advantage Consulting s.r.o.,, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Elektroinženýr junior - automatizace (30.000 - 40.000,- Kč)
Vystudoval jste VŠ obor elektrotechnika? Hledáte své první zaměstnání nebo disponujete krátkou praxí? Jste komunikativní a iniciativní člověk, který má rád nové výzvy? Považujete se za nadšence a rád si doma kutíte?
Pak nám zašlete svůj životopis ještě dnes!
Významná společnost hledá posilu na pozici: ELEKTROINŽENÝR JUNIOR - AUTOMATIZACE (30.-40.000 Kč)
Popis práce:
* Konzultace technického řešení
* Vytváření cenových nabídek
* Práce v interním systému
* Komunikace se zákazníky
* Možnost podílet se na marketingu firmy
Požadujeme:
* VŠ vzdělání elektrotechnického směru
* Zájem o obor automatizace a elektrotechniky
* Technické myšlení
Nabízíme:
* 28 dní placeného volna
* Možnost kariérního růstu
* Bonusy a prémie
* Navyšování mzdy
* Super kolektiv a spousta zajímavých akcí
* Příspěvek na stravování
* Občerstvení na pracovišti
* Zaměstnanecká sleva
* Hrací zóna v kanceláři
* Místo výkonu práce: Plzeň...
Daniela Hůrková, tel.: 00420739425983, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Experienced HR profesional for a manufacturing company (40.000 - 50.000,- Kč)
We are looking for an experienced HR Professional! Do you have excellent communication skills? Do you have at least 2 years of experience in Human Resources, preferably in a manufacturing company? Are you familiar with recruitment techniques and processes? Can you communicate fluently in English? If you are ready to strengthen our HR department, don't hesitate to send us your resume to sevcikova@acjobs.cz
Popis práce:
* Provide support to the HR and Accounting departments, including managing onboarding and offboarding processes, documentation, attendance tracking, payroll preparation, and related tasks
* Lead recruitment processes, candidate selection, and maintain relevant documentation and records.
* Manage HR needs of current employees and address their concerns
* Actively participate in recruitment activities and talent acquisition
* Collaborate with other departments to ensure the HR department is aligned with the company's needs
* Prepare and maintain HR-related reports
Požadujeme:
* High school or university degree, ideally in Human Resources or a related field
* Minimum of 2 years of HR experience in a manufacturing company is required.
* Very good command of English for daily communication.
* Strong knowledge of labor law and payroll processes
* Driver's license (category B)
* Excellent organizational and administrative skills
* Strong communication skills and ability to work effectively in a team
* Proficiency in using HR software and systems
* Willingness to commute to Vyškov
Nabízíme:
* Starting salary from 40,000 to 50,000 CZK
* Attractive performance-based bonuses
* Personal performance evaluation and growth opportunities
* Meal allowance
* 25 days of paid vacation
* Sick days
* Complimentary refreshments at the office
* Contributions towards education courses and transportation
* Company events and team-building activities
* Opportunities for both professional and salary advancement
* Office location in Vyškov...
Bc. Markéta Ševčíková, tel.: 00420778705557, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»German + English customer service (44.000 - 53.000,- Kč)
Do you want to work in customer service and use your fluency in German and English? Does working in a call centre suit you? Are you communicative, energetic and do you put the customer first? Excellent!
Send us your CV in English and start working as:
GERMAN + ENGLISH CUSTOMER SERVICE (44-53.000 Kč)
Popis práce:
* Handling customer requests
* Communication in German and English
* Participation in innovative projects
* Working in an internal system
Požadujeme:
* German language - excellent - C1/C2
* English language - communicative - B2
* Knowledge of working with PC
* Willingness to work in customer service
Nabízíme:
* SIGNING BONUS
* 100% Home Office option
* Up to 25 days holiday
* Daily use of languages
* Cafeteria
* Multisport card
* Meal allowance
* Discounts on company products
* Supplements and bonuses
* Educational courses and training
* Opportunity for career growth
* Location: Brno - city...
Tereza Suttrová, tel.: 00420775877788, Advantage Consulting s.r.o.,, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Hledáme pracovníky z Mělníka a okolí
Hledáte dlouhodobé zaměstnání? Zkuste to s námi! Jsme personální agentura zajišťující nástup přímo do kmene společností v MĚLNÍKU a ŠIROKÉM OKOLÍ.
Zašlete svůj životopis na hola@acjobs.cz , podrobnosti s Vámi ráda proberu telefonicky!
Popis práce:
* dělnické pozice různých specializací
* THP pozice různých odborností
* administrativní pozice
Požadujeme:
* vzdělání dle Vašeho zaměření
* ochotu pracovat
* ochotu se dále učit
Nabízíme:
* zaměstnání do kmene společnosti
* mzdu respektující úroveň znalostí a zkušeností
* benefity dle konkrétního zaměstnavatele
* místo výkonu práce: MĚLNÍK A OKOLÍ...
Aneta Jurková, tel.: 00420773799245, Advantage Consulting s.r.o., BEA Centrum Olomouc, tř. Kosmonautů 1288/1, 779 00 Olomouc, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»HR generalist - firemní auto (48.000 - 56.000,- Kč)
Hledáte novou výzvu v oblasti HR? Chcete pracovat pro společnost, která má zákazníky po celém světě? Jste komunikačně zdatní a baví vás pracovat s lidmi? Tak neváhejte a pošlete mi svůj životopis!
Významná česká výrobní společnost hledá do svých řad nového kolegu/kolegyni na pozici:
HR GENERALIST - FIREMNÍ AUTO (48 - 56.000 Kč)
Popis práce:
* Administrativní a organizační podpora vedení společnosti
* Evidence a správa přijatých faktur zaměstnancům apod.
* Vzdělávání zaměstnanců: zajištění kurzů a potřebných školení pro zaměstnance
* Příprava podkladů ke mzdám a spolupráce s externí mzdovou účetní
Požadujeme:
* SŠ vzdělání
* Praxi v oboru personalistika
* Pečlivost, samostatnost
* Nadšení do práce a ochotu učit se novým věcem
* Znalost práce s MS Office
Nabízíme:
* Rozmanitou práci v zavedené strojírenské společnosti
* Firemní auto
* Příspěvek na penzijní přpojištění
* Týden dovolené navíc
* Flexibilní pracovní dobu
* Stravenky
* Příspěvek na dopravu
* Místo výkonu práce: Františkovy Lázně...
Barbora Holínková, tel.: 00420778705556, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»HR generalist in multinational company (40.000 - 55.000,- Kč)
Do you have previous experience in HR and want to continue to develop in this area? Do you have a university degree and English is not a problem for you? Do you want to cooperate not only with colleagues in the Czech Republic, but also abroad? Great!
Send me your CV and respond to the position:
HR GENERALIST IN MULTINATIONAL COMPANY (40-55.000 CZK)
Popis práce:
* Hiring new employees
* Contracts and amendments
* Onboarding
* HR processes, Benefits
* Checking for updates in labour law regulations
* Preparation of reports and making recommendations
* Entering data into Workday
Požadujeme:
* Bachelor's degree in HR, Communication or similar
* Knowledge of labour law regulations
* Fluency in Czech and English
* Experience in a similar position
* Experience with MS Office
* Knowledge of Workday is an advantage
Nabízíme:
* 25 days of vacation
* Flexible working hours
* Possibility to work from home
* Meal allowance
* Supplementary pension package
* Opportunity for personal and professional growth
* Language courses
* Multisport card
* Location: Brno...
Ing. Eva Drozdová, tel.: 00420775474380, Advantage Consulting s.r.o.,, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»HR generalist v nadnárodní společnosti (40.000 - 55.000,- Kč)
Máš zkušenosti z HR a chceš se v této oblasti i nadále rozvíjet? Máš VŠ vzdělání a angličtina ti nedělá problém? Chceš spolupracovat nejen s kolegy v ČR, ale také v zahraničí? Skvěle!
Pošli mi CV v angličtině a reaguj na pozici:
HR GENERALIST V NADNÁRODNÍ SPOLEČNOSTI (40-55.000 Kč)
Popis práce:
* Nástupy a výstupy zaměstnanců
* Smlouvy a dodatky
* Onboarding
* HR procesy, benefity
* Monitoring změn v pracovněprávních předpisech
* Příprava reportů a souvisejících doporučení
* Práce v programu Workday
Požadujeme:
* VŠ vzdělání ekonomického / humanitního směru
* Znalost pracovněprávních předpisů
* Vysokou úroveň českého i anglického jazyka
* Praxi na obdobné pozici
* Zkušenosti s prací v MS Office
* Znalost programu Workday - výhodou
Nabízíme:
* Dovolenou nad rámec zákona
* Flexibilní pracovní dobu
* Možnost Home Office
* Příspěvek na stravování
* Příspěvek na PP / ŽP
* Možnost osobního i profesního růstu
* Jazykové kurzy
* Multisportku
* Lokalitu: Brno...
Ing. Eva Drozdová, tel.: 00420775474380, Advantage Consulting s.r.o.,, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»HR konzultant v personální agentuře (30.000 - 55.000,- Kč)
Máš zkušenosti z bankovnictví nebo financí, z call centra nebo s aktivním prodejem produktů a zajímá Tě práce v HR? Jsi komunikativní a proaktivní osobnost, která má ráda komunikaci s lidmi? Máš soutěživého ducha a nebojíš se plnit předem stanovené cíle? Pod odvedenou práci se dokážeš podepsat a tím stvrdit její kvalitu?
Skvělé! Pojď pracovat k nám a v oblasti personalistiky Tě zaučíme!
My jsme ryze českou personální agenturou. Za dobu našeho působení víme, jak používat ty nejefektivnější nástroje k nalezení správných lidí na správná místa.
Přidáš se k nám?
Popis práce:
* Jako členovi našeho týmu bude Tvým hlavním úkolem plnění obchodních plánů
* Budeš vyhledávat vhodné profily kandidátů, které nejlépe odpovídají požadavkům našich klientů
* Vystavíš inzerát tak, abys zaujmul/a co nejvíce vhodných kandidátů
* Zpohovoruješ své vybrané kandidáty tak, abys je připravil/a na pohovor a co nejvíce namotivoval/a na danou pozici a společnost
* Budeš udržovat úzkou komunikaci s klienty
* Podporujeme i akvizici nových firem, za které Tě odměníme navíc
* Budeš pracovat s interním systémem a pracovními portály nejen na vystavení inzerátů
Požadujeme:
* Minimálně ukončené středoškolské vzdělání
* Schopnost plnit obchodní plány, orientaci na výsledek
* Pokud se anglicky nebo německy domluvíš mezi přáteli, je to skvělé
* Měla by Tě bavit práce s lidmi i u počítače
* Řidičský průkaz skupiny B, rádi Ti svěříme na schůzku firemní auto (pokud neřídíš, nevadí)
Nabízíme:
* až 25 dní dovolené + 5 dní Sick Days navíc za úspěšné plnění
* Za plnění plánů slušné odměny a PÁTKY MÁŠ VOLNÉ
* Za plnění plánů dostaneš i ČTVRTLETNÍ i ROČNÍ bonusy
* Za přeplnění plánů dostaneš příspěvek na DOVOLENOU VE ŠPANĚLSKU nebo TÝDEN DOVOLENÉ NA HORÁCH a to i pro Tvou polovičku
* Teambuildingy bereme jako jasnou věc
* Příspěvek na stravování
* Benefit kartu a Multisport kartu
* Po zaučení si svoji pracovní dobu můžeš upravit tak, jak Ti vyhovuje
* Pracovat z domova jednou za čas nám vůbec nevadí
* Notebook a telefon je samozřejmostí
* Vše Tě rádi naučíme a dostane se Ti opakované podpory při budování kariéry
* Nástup IHNED nebo dohodou
* Místo výkonu práce: Ústí nad Labem
...
Kateřina Dytrtová, tel.: 00420778407991, Advantage Consulting s.r.o., Špitálské náměstí 3517/1a, 400 01 Ústí nad Labem, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»HR senior specialist - od 40.000 Kč
Hledám zkušeného PERSONALISTU! Máte výborné komunikační schopnosti? Disponujete alespoň 2 roční praxí v HR oblasti ve výrobní společnosti? Ovládáte náborové techniky a procesy? Domluvíte se anglicky? Chcete být posilou našeho HR odd.? Pak neváhejte zaslat svůj životopis!
Popis práce:
* Podpora HR a účetního oddělení - vstupní, výstupní formality, dokumentace, docházka, podklady pro mzdy atd.
* Vedení výběrových řízení, selekce kandidátů, příslušná dokumentace a evidence
* Starost o stávající zaměstnance
* Aktivní podílení se na náborové činnosti
* Komunikace a aktualizace potřeb oddělení napříč společností
* Reporty
Požadujeme:
* SŠ/VŠ vzdělání se zaměřením na humanitní nebo lidské zdroje
* Praxi v oboru Hr ve výrobní solečnosti - nutností
* Angličtinu na velmi dobré úrovní - denní komunikace
* Orientaci v zákoníku práce a mzdové problematice
* Řidičský průkaz sk. B
* Organizační a administrativní dovednosti
* Komunikativnost a schopnost pracovat v týmu
* Schopnost pracovat s HR softwarem a systémy
* Ochota dojíždět do místa výkonu práce - VYŠKOV
Nabízíme:
* Nástupní plat od 40.000 Kč
* Velmi příjemné prémie
* Osobní ohodnocení
* Stravenkový paušál
* 25 dní dovolené
* Sick days
* Občerstvení na pracovišti
* Příspěvky na vzdělávací kurzy a dopravu
* Firemní akce
* Možnost profesního i platového růstu
* Kancelář ve Vyškově...
Jana Srncová, tel.: 00420775474383, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»HR teamleader - od 35.000 Kč+skvělé benefity
Hej TY! TY, co máš kuráž, bystrou mysl, komunikaci kadence kulometu a zároveň tě naplňuje budování a vedení vlastního týmu! Protože jestli už máš dokonce praxi jako personalista a měl/a jsi pod sebou spokojené kolegy nebo máš jen ambice být dobrým koučem - hledáme právě TEBE! Nečekej! Představ se mi v životopise a staň se naším novým LEADREM!
Popis práce:
* Čeká tě pestrá práce v SUPER týmu, který si sám/a vytvoříš
* Denní komunikace s klienty a uchazeči o zaměstnání
* Péče o svěřený okruh zákazníků a SVŮJ TÝM
* Aktivní spolupráce na vyhledávání kandidátů
* Vyhledávání nových pracovních příležitostí
* Školení, monitoring, reporty, KPI
* Nezáživná, leč nepostradatelná administrativa
* Práce v interním systému
* Účast na poradách, školeních a hlavně našich firemních akcích
Požadujeme:
* Školu - nejlépe dokončenou
* Předchozí praxi na podobné pozici s otevřenou náručí vítáme
* PC - Balíček MS Office, interní systémy
* AJ/NJ - cizí jazyk se vždycky hodí
* Proaktivní přístup
* Milá povaha se smyslem pro humor
* Ochota pracovat na sobě
* Schopnost motivovat, vést, hodnotit, školit a stát za svým týmem v dobrém i zlém
* ŘP - sk. B - aktivní řidič/ občasné schůzky
Nabízíme:
* Nástupní plat od 35.000 Kč
* Velmi příjemné prémie
* Kvartální odměny
* Osobní ohodnocení
* Motivační soutěže o hodnotné ceny
* Stravenkový paušál
* Flexibilní pracovní dobu
* Možnost částečného Homeoffice
* 20 dní dovolené + 5 dní Sick days
* Občerstvení na pracovišti
* Sodexo benefitní kartu
* Čtyřdenní pracovní týden
* Příspěvky na vzdělávací kurzy
* Možnost profesního i platového růstu
* Kancelář v BRNĚ
...
Jana Srncová, tel.: 00420775474383, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Komunikační suverén do kanclu! - až 60.000kč
Vítám Vás u zkůžky talentového rozpoznáváňá!
Ten, který toto dočte až do konca a nezakokce sa, jak prvnička, keď na ňu mrkne arašída v reklamě na tatranky má první štacu prakticky za sebů.
Do našeho nebeského týmu Recruiterů ve Štatlu zháňáme adekvátní posilu - a keď pravím posilu, tým myslím, že ťa ani tento náborový plátek nerozháže, ale pudeš, pošleš mě životopis a v něm bude stát, že za to budeš stát!
Prosím pěkně moralisti, lingvisté a další brbloni, majůc nuktání mňa tu pranýřovat teď přestanů luštit, co je tu napsané a půjdů si stěžovat do nejaké iné fajné skupiny. Na ostatní sa těším!
Popis práce:
* Čeká ťa práca v příjemném kanclu s výhledem skorem jak na Time Square
* Budeš echtovně šperkovat svůj komunikační um
* Čeká ta vymýšlání vlastní potrefené inzerce
* Halda volání a psaní
* Staneš sa nadějů - mnohým pomožeš dostat vysněnů prácu
* Zároveň sa staneš šanců pro firmy, aby konečně měli vysněného zaměstnanca
* A budeš v tom chcet byt nadmíru dobrý - bo sa budeš učit od najlepších - NE ode mňa! - pravím od nalepších
* Mňa možeš ve chvilce volna sledovat, jak sa točím na židli
Požadujeme:
* Střední školu byste mohli mět dodělanů
* Vítáme praxu na podobnéj pozici
* Čuňu měj ostrů, ale né sprostů
* Další jazyk vítáme - jak vidíš
* Otevřená mysl, schopnosť neztratit sa cestů do rachoty a chuť na sobě zapracovat
* Na PC potřebujem iné majstrštiky než postování obrázků na socíálních síťách
* Jít naproti všemu neznámému, lapit to a ochočit!
Nabízíme:
* Nejaký plat dostaneš - fix od 26.500Kč - je na tobě
* Máme tu k temu směšné prémie - výplatnica ti čuňu fakt roztáhne
* Kvartální plačtivé odměny - budeš řvat od radosti!
* Práca sa flexibilně roztahuje kludně do celého dňa
* Je možné pracovat hen aj tuná
* K odpočinku u kaluže 20 dní zadarmo
* Je ti šoufl - vem si Sick Day - máš 5
* Kafe ti udělajů, oběd ti donesů
* Sů tu různé zábavy, tancovačky a sportovačky
* Makáš fakt echtovně? Pak máš aj v pátek volno - ale šéfovéj to neříkaj!
* Dostaneš skvělé zaučení a eště skvělejších kolegů
* Nafasuješ mobil, noťas, točící židlu a písničku na uvítanů
* Kancelář máš v BRNĚ...
Jana Srncová, tel.: 00420775474383, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Komunikativní kolega/yně do PA - práce snů! (26.500 - 60.000,- Kč)
Hej TY! TY, co máš kuráž, bystrou mysl, komunikaci kadence kulometu a fakt bys chtěl/a získat práci v personální agentuře! Protože jestli už máš dokonce praxi jako personalista nebo jsi se jím chtěl/a vždycky stát - hledáme právě TEBE! Nečekej! Představ se mi v životopise a staň se naším novým kolegou!
Popis práce:
* Čeká tě pestrá práce v SUPER týmu
* Denní komunikace s klienty a uchazeči o zaměstnání
* Aktivní a kreativní tvorba inzerce, příslušná administrativa
* Vyhledávání nových pracovních příležitostí
* Péče o stávající zákazníky a specifikace jejich požadavků
* Aktivní vyhledávání potencionálních kandidátů, jejich selekce a prezentace
* Práce v interním systému, reporty
* Účast na poradách, školeních a hlavně našich firemních akcích
Požadujeme:
* Školu - nejlépe dokončenou
* Předchozí praxi na podobné pozici s otevřenou náručí vítáme
* PC - Balíček MS Office, interní systémy
* AJ/NJ - cizí jazyk se vždycky hodí
* Vytříbená slovní zásoba
* Aktivní přístup
* Milá povaha se smyslem pro humor
* Ochota pracovat na sobě
* ŘP - sk. B - aktivní řidič/ občasné schůzky
Nabízíme:
* Nástupní plat od 26.500 Kč
* Velmi příjemné prémie
* Kvartální odměny
* Osobní ohodnocení
* Motivační soutěže o hodnotné ceny
* Stravenkový paušál
* Flexibilní pracovní dobu
* Možnost částečného Homeoffice
* 20 dní dovolené + 5 dní Sick days
* Občerstvení na pracovišti
* Sodexo benefitní kartu
* Čtyřdenní pracovní týden
* Příspěvky na vzdělávací kurzy
* Možnost profesního i platového růstu
* Kancelář v BRNĚ
...
Jana Srncová, tel.: 00420775474383, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Koordinátor HR procesů - až 50.000 Kč + benefity
Chcete pracovat pro mezinárodní společnost a mít kolem sebe skvělý tým lidí? Máte zkušenosti na obdobné pozici a chcete se dále pohybovat ve výrobním sektoru? Orientujete se v pracovněprávní agendě a v HR trendech? Jste organizační typ, plánování Vás baví a anglický jazyk Vám nedělá problém? Skvělé! Budeme se těšit na Váš životopis!
Popis práce:
* Plánování, zastřešení kompletního náborového procesu, vhodných školení a rozvoj zaměstnanců
* Zpracování onboardingu nováčků
* Vyhodnocování a controlling nákladů
* Práce v interním systému (nástupy, výstupy, změny, a další)
* Kooperace s personálními a pracovními agenturami
* Výběr, selekce a vedení pohovorů s kandidáty
* Spolupráce na komunikaci napříč firmou
* Organizace akcí pro firmu
* Tvoření reportů
* Denní komunikace s vedením společnosti v angličtině
Požadujeme:
* SŠ/VŠ vzdělání se zaměřením do oblasti HR
* Praxi na obdobné pozici ve výrobní společnost alespoň 2 roky
* Výbornou znalost anglického jazyka
* Znalost zákoníku práce, aj.
* Dobré organizační schopnosti a schopnost empatie
* ŘP sk. "B" - aktivní řidič
* Ochota dojíždět do místa výkonu práce - Vyškov
Nabízíme:
* Nástupní plat od 36.000 Kč
* Příspěvky a prémie
* Vlastní rozvržení pracovního plánu
* 25 dnů dovolené
* Odpočinek u maséra - ZDARMA!
* Občerstvení na pracovišti
* Dotovaná strava v místní jídelně
* Stravenky
* Pracovní vybavení - telefon a notebook
* Vzdělávací kurzy a školení
* Možnost profesního i platového růstu
* Sleva na firemní produkty
* Prázdninová péče o Vaše děti
* Místo výkonu: Vyškov...
Jana Srncová, tel.: 00420775474383, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Kouč personálního týmu - nástup ihned! (35.000 - 75.000,- Kč)
NAŠE AGENTURA VYHLAŠUJE PÁTRÁNÍ!!
Postrádáme kolegu!
Komunikativní, empatický, rozhodný, schopný vybudovat a vést vlastní tým, navíc orientovaný v prostředí recruitmentu.
Neviděli jste ho? Nejste to náhodou právě VY?
V případě jakýchkoli informací vedoucích k nalezení našeho kolegy nás neváhejte kontaktovat!
Popis práce:
* Dostaneš možnost k vybudování vlastního týmu
* Onboarding, vedení, motivování, rozvoj a reporting se stanou tvojí Alfou a Omegou
* Postaráš se navíc o okruh svěřených klientů
* Udržuješ vztahy, vyhledáváš nové příležitosti a možnosti, mapuješ nové trendy, aktivně se podílíš na náborech
* Budě tě provázet nudná, ale potřebná administrativa
* K tomu všemu dostaneš skvělé kolegy, kteří tě podpoří!
Požadujeme:
* Škola nejlépe dokončená - na obory nehrajeme
* Důležitá je zkušenost v oblasti HR
* Orientace v pracovně právní legislativě je ohromným plus
* Ještě lepší je praxe na pozici Leadra
* Cizí jazyky vítáme, ale domluvíš se i bez nich
* ŘP - sk.B - je potřeba
* PC - balíček MS Office
* Komunikační, prezenční, organizační, analytické, obchodní a vůdčí schopnosti
Nabízíme:
* Nástupní plat od 35.000 Kč
* Velmi příjemné prémie
* Osobní ohodnocení
* Motivační soutěže o hodnotné ceny
* Stravenkový paušál
* Flexibilní pracovní dobu
* Možnost částečného Homeoffice
* 20 dní dovolené + 5 dní Sick days
* Občerstvení na pracovišti
* Sodexo benefitní kartu
* Čtyřdenní pracovní týden
* Příspěvky na vzdělávací kurzy
* Možnost profesního i platového růstu
* Kancelář v BRNĚ...
Jana Srncová, tel.: 00420775474383, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Náborář v extrením HR (30.000 - 50.000,- Kč)
Láká tě oblast HR, ale nechceš jen stereotypně chystat smlouvy? Hledáš místo, kde můžeš rozjet svůj potenciál? Pokud se nebojíš výzev a chceš být za dobrou práci náležitě odměněn pošli mi životopis.
Nepromarni svoji příležitost a přidej se do mého týmu, kde může být práce i zábavou.
NÁBORÁŘ V EXTRENÍM HR (30 - 50.000 KČ)
Popis práce:
* vytváření a správa inzerátů - kreativita se cení
* vyhledávání vhodných uchazečů v databázích - u nás pečení holubi nelítají rovnou do pusy
* oslovování vhodných uchazečů - telefon u nás budeš používat denně
* zajištění náborového procesu - nezůstaneš jen u psaní inzerátů
* komunikace s našimi klienty - musíš vědět, s kým bude kandidát spolupracovat
* administrativní úkony - bez těch to nejde, musíme v tom mít pořádek
Požadujeme:
* min. SŠ vzdělání
* znalost angličtiny - výhodou
* znalost práce na PC a s MS Office
* zkušenost z prodeje, call centra nebo zákaznického servisu - výhodou!
* zájem o obchodní činnost
* proaktivní přístup k práci
* odolnost proti stresu
Nabízíme:
* fixní mzdu + prémie, které si sám ovlivníš!
* až 5 týdnů dovolené
* sickdays
* pružnou pracovní dobu
* možnost homeoffice
* možnost volných pátků
* příspěvek na stravné
* motivační soutěže
* mladý a přátelský kolektiv
* odborné zaškolení
* možnost práce na zkrácený úvazek
* kancelář v centru Brna s krásným výhledem na východ slunce...
Bc. Natálie Marková, tel.: 00420775787341, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Obchodní referent/ka v elektru (30.000 - 45.000,- Kč)
Považuješ se za komunikativního člověka se skvělými vyjednávacími schopnostmi? Máš vzdělání v elektro oboru a směřuješ na pozici obchoďáka? Zajímáš se o technické novinky a trendy? Skvěle!
Pošli mi životopis a přihlas se do výběrového řízení na pozici:
OBCHODNÍ REFERENT/KA V ELEKTRU (30-45.000 Kč)
Popis práce:
* Každodenní komunikace se zákazníky na pobočce v Českých Budějovicích
* Administrativa spojená se zakázkami
* Komunikace s dodavateli
* Spolupráce napříč různými úseky společnosti
* Zpracování technických požadavků
Požadujeme:
* Vzdělání v oboru elektrotechniky
* Praxe v elektro oboru - výhodou
* Zkušenost s prodejem - výhodou
* Práce na PC, MS Office
* Zkušenost s programem SAP - výhodou
* Komunikační dovednosti
Nabízíme:
* Dovolenou nad rámec zákona
* Finanční bonusy
* Měsíční i roční příplatky
* Příspěvek na stravování
* Příspěvek na PP / ŽP
* Možnost kariérního růstu
* Firemní akce
* Precizní školení od seniorních kolegů
* Lokalitu: České Budějovice
...
Ing. Eva Drozdová, tel.: 00420775474380, Advantage Consulting s.r.o.,, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Operátor call centra NJ+AJ (43.000 - 53.000,- Kč)
Hledáme komunikativní a jazykově zdatné operátory call centra, kteří budou schopni poskytovat kvalitní zákaznickou podporu v němčině i angličtině. Pokud máte silné komunikační dovednosti a schopnost efektivně pracovat s lidmi, rádi bychom vás přivítali v našem týmu!
Pošlete životopis a buďte:
OPERÁTOR CALL CENTRA NJ+AJ (43-53.000 Kč)
Popis práce:
* Poskytování telefonické podpory a služeb zákazníkům v NJ a AJ
* Poskytování informací a podpora zákazníků při řešení jejich požadavků
* Zaznamenávání komunikace s klienty do interního systému
* Spolupráce s ostatními týmy ke zlepšení služeb poskytovaných zákazníků
Požadujeme:
* Schopnost komunikovat plynule v němčině (C1/C2) a angličtině (B2/C1)
* Empatii a ochotu při jednání se zákazníky
* Schopnost rychle se učit a adaptovat se na nové situace
* Zkušenost v oblasti call centra - velkou výhodou
* Schopnost práce v týmu v multitasking prostředí
Nabízíme:
* NÁSTUPNÍ BONUS
* Možnost 100% Home Office
* Dovolená nad rámec zákona
* Denní využití jazyků
* Kafeterie
* Multisport karta
* Příspěvek na stravování
* Slevy na firemní produkty
* Příplatky a bonusy
* Vzdělávací kurzy a školení
* Možnost kariérního růstu
* Bonus za doporučení kamaráda
* Nadstandardní lékařská péče
* Příspěvek na ubytování (v případě stěhování ze zahraničí)
* Lokalitu: Brno - město...
Tereza Suttrová, tel.: 00420775877788, Advantage Consulting s.r.o.,, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Personalista pro mezinárodní společnost - až 48 000 Kč
Máte zkušenosti v oblasti HR alespoň 2 roky a zrovna hledáte příležitost pracovat v mezinárodní společnosti, kde můžete plně využívat svoji angličtinu? Přidejte se k našemu skvělému kolektivu! Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám CV rovnou v anglickém jazyce!
Popis práce:
* Plánování a řízení celého procesu náboru, včetně školení a rozvoje zaměstnanců
* Denní komunikace s vedením firmy v anglickém jazyce
* Analýza a kontrola nákladů spojených s HR procesy
* Práce s interním systémem (nástupy, odchody aj.)
* Výběr, hodnocení kandidátů, vedení pohovorů
* Podpora interní komunikace napříč společností
* Organizace firemních akcí a aktivit
* Příprava a správa reportů
Požadujeme:
* SŠ/VŠ vzdělání se zaměřením na lidské zdroje
* Minimálně 2 roky zkušeností na podobné pozici
* Výborná znalost angličtiny na komunikativní úrovni
* Znalost zákoníku práce
* Silné organizační dovednosti a schopnost empatie
* Řidičský průkaz skupiny "B" - aktivní řidič
* Ochota dojíždět
Nabízíme:
* Adekvátní finanční ohodnocení + prémie
* 25 dní dovolené
* Občerstvení na pracovišti
* Dotované stravování + stravenky
* Pracovní vybavení, včetně telefonu a notebooku
* Vzdělávací kurzy a školení
* Možnost profesního i finančního růstu
* Sleva na naše firemní produkty
* Možnost využití masáže přímo na pracovišti
Místo výkonu práce: Vyškov...
Ing. Klára Sadílková, tel.: 00420773799244, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Podpora HR odd. - nástup ihned! (36.000 - 48.000,- Kč)
Jsi milý a komunikativní tvor, který vždy spíše hledá řešení, než výhybky vedoucí k NEMŮŽU, NEJDE, NEEXISTUJE? Máš již praxi jako personalista nebo náborář a toužíš se prosadit ve firmě, kde si tvého nadání pro správnou volbu budou vážit? Pak se mi neváhej představit v životopise a staň se právě ty posilou našeho HR oddělení!
Popis práce:
* Plná podpora HRBP firmy
* Vedení výběrových řízení, selekce kandidátů, příslušná dokumentace a evidence
* Tvorba náborové činnosti
* Aktivní zastupování a prezentace společnosti
* Komunikace a aktualizace potřeb oddělení napříč společností i v globálním měřítku
* Rozvoj, adaptace a vzdělávání zaměstnanců
* Reporty a analýzy
Požadujeme:
* SOU/SŠ - obor nerozhoduje
* Požadujeme předchozí praxi na podobné pozici
* PC - Balíček MS Office, interní systémy
* AJ - komunikativní úroveň
* Vytříbená slovní zásoba
* Aktivní přístup
* Milá povaha se smyslem pro humor
* Ochota pracovat na sobě
* ŘP - sk. B - aktivní řidič/ občasné schůzky
* Ochota dojíždět do místa výkonu práce - Vyškov
Nabízíme:
* Nástupní plat od 36.000 Kč
* Příspěvky a prémie
* Vlastní rozvržení pracovního plánu
* 25 dnů dovolené
* Odpočinek u maséra - ZDARMA!
* Občerstvení na pracovišti
* Dotovaná strava v místní jídelně
* Stravenky
* Pracovní vybavení - telefon a notebook
* Vzdělávací kurzy a školení
* Možnost profesního i platového růstu
* Sleva na firemní produkty
* Prázdninová péče o Vaše děti
* Místo výkonu: Vyškov...
Jana Srncová, tel.: 00420775474383, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Recruiter - start kariéry v HR (30.000 - 50.000,- Kč)
Láká tě oblast HR, ale nechceš jen stereotypně chystat smlouvy? Hledáš místo, kde můžeš rozjet svůj potenciál? Pokud se nebojíš výzev a chceš být za dobrou práci náležitě odměněn pošli mi životopis.
Nepromarni svoji příležitost a přidej se do mého týmu, kde může být práce i zábavou.
RECRUITER - START KARIÉRY V HR (30 - 50.000 KČ)
Popis práce:
* vytváření a správa inzerátů
* vyhledávání vhodných uchazečů v databázích
* oslovování vhodných uchazečů
* zajištění náborového procesu
* komunikace s našimi klienty
* administrativní úkony
Požadujeme:
* min. SŠ vzdělání
* znalost angličtiny - výhodou
* znalost práce na PC a s MS Office
* zkušenost z prodeje, call centra nebo zákaznického servisu - výhodou!
* zájem o obchodní činnost
* proaktivní přístup k práci
* odolnost proti stresu
Nabízíme:
* fixní mzdu + prémie, které si sám ovlivníš!
* až 5 týdnů dovolené
* sickdays
* pružnou pracovní dobu
* možnost homeoffice
* možnost volných pátků
* příspěvek na stravné
* motivační soutěže
* mladý a přátelský kolektiv
* odborné zaškolení
* možnost práce na zkrácený úvazek
* kancelář v centru Brna s krásným výhledem na východ slunce...
Bc. Natálie Marková, tel.: 00420775787341, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Recruiter - startovací pozice v HR (30.000 - 50.000,- Kč)
Láká tě oblast HR, a hledáš místo, kde můžeš rozjet svůj potenciál? Pokud se nebojíš výzev a chceš být za dobrou práci náležitě odměněn pošli mi životopis.
RECRUITER - STARTOVACÍ POZICE V HR
Popis práce:
* hledání těch správných kandidátů
* správa inzerce, prohledávání databází, práce se sociálními sítěmi
* práce s LinkedIn recruiter
* zajištění náborového procesu
* být partnerem a oporou pro klienty
* administrativní úkony
Požadujeme:
* min. SŠ vzdělání
* znalost angličtiny - výhodou
* znalost práce na PC a s MS Office
* zkušenost z prodeje, call centra nebo zákaznického servisu - výhodou!
* zájem o obchodní činnost
* proaktivní přístup k práci
* odolnost proti stresu
Nabízíme:
* fixní mzdu + prémie, které si sám ovlivníš!
* až 5 týdnů dovolené/ po pěti letech až 6
tůdnů
* pružnou pracovní dobu
* možnost homeoffice
* možnost volných pátků
* příspěvek na stravné
* motivační soutěže
* mladý a přátelský kolektiv
* odborné zaškolení
* možnost práce na zkrácený úvazek
* kancelář v centru Brna s krásným výhledem na východ slunce...
Mgr. Vladimíra Marková, tel.: 00420778779756, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Recruiter - volné pátky! (35.000 - 55.000,- Kč)
Láká tě oblast HR, ale nechceš jen stereotypně chystat smlouvy? Hledáš místo, kde můžeš rozjet svůj potenciál? Pokud se nebojíš výzev a chceš být za dobrou práci náležitě odměněn pošli mi životopis.
Nepromarni svoji příležitost a přidej se do mého týmu, kde může být práce i zábavou.
RECRUITER - VOLNÉ PÁTKY! (35 - 55.000 KČ)
Popis práce:
* vytváření a správa inzerátů - kreativita se cení
* vyhledávání vhodných uchazečů v databázích - u nás pečení holubi nelítají rovnou do pusy
*oslovování vhodných uchazečů - telefon u nás budeš používat denně
* zajištění náborového procesu - nezůstaneš jen u psaní inzerátů
* komunikace s našimi klienty - musíš vědět, s kým bude kandidát spolupracovat
* administrativní úkony - bez těch to nejde, musíme v tom mít pořádek
Požadujeme:
* SŠ/VŠ vzdělání
* znalost angličtiny ti umožní pracovat na zajímavých pozicích, ale obejdeš se i bez ní
* předchozí zkušenosti v oblasti personalistiky ti usnadní začátek, ale rádi tě vše naučíme!
* vytrvalost je potřeba, protože po neúspěchu musí přijít úspěch
* zkušenost s plněním plánů - bude tě motivovat k lepším výsledkům, takže se ho nesmíš zaleknout
* s řidičákem se podíváš i k našim klientům
* uživatelská znalost MS Office je "must have"
* budeš-li mít zkušenost z prodeje, call centra nebo poradenství budeš mít dobrý základ
Nabízíme:
* fixní mzdu + prémie, které si sám ovlivníš!
* pružnou pracovní dobu
* možnost volných pátků
* příspěvek na stravování, protože dobrých podniků tu je plno!
* mladý a veselý kolektiv, kde se nebudeš nudit!
* odborné zaškolení, protože máme know-how
* soutěže a firemní akce
* možnost práce na zkrácený úvazek
* kancelář v centru Brna s krásným výhledem na východ slunce...
Bc. Natálie Marková, tel.: 00420775787341, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Recruiter do personální agentury (26.500 - 50.000,- Kč)
Aktuálně do našeho týmu hledám nového kolegu na pozici recruitera. Nesmí ti chybět smysl pro humor a výborné komunikativní schopnosti, naše práce je totiž z velké části o komunikaci s uchazeči a klienty. Takže pokud se nebojíš mluvit, nechybí ti určitá vytrvalost a chceš si vydělat pěkný penízky, pojď k nám!
Popis práce:
* Denní komunikace s klienty a uchazeči o zaměstnání
* Kreativní tvorba inzerce
* Aktivní oslovování a vyhledávání uchazečů hledajících práci, jejich předvýběr
* Péče o stávající zákazníky a specifikace jejich požadavků
* Práce v interním systému, reporty
* Účast na poradách, školeních a hlavně našich firemních akcích
Požadujeme:
* Min. SŠ s maturitou (vítáme i čerstvé absolventy)
* Předchozí praxi na obdobné pozici - i formou brigády (obchod, finance, personalistika)
* Uživatelská znalost MS Office
* Alespoň základní AJ
* Aktivní a energický přístup k povinnostem
* Komunikativní schopnosti a smysl pro pořádek
* ŘP - sk. B - aktivní řidič/ občasné schůzky
Nabízíme:
* Nástupní plat od 26.500 Kč
* Homeoffice po zapracování až 3 dny v týdnu!
* Velmi příjemné prémie a odměny
* Osobní ohodnocení
* Motivační soutěže
* Flexibilní pracovní dobu
* 20 dní dovolené + 5 dní Sick days
* Občerstvení na pracovišti
* Sodexo benefitní kartu
* Volné pátky (za určitých podmínek)
* Příspěvky na vzdělávací kurzy
* Kancelář ve středu BRNA...
Mgr. Aneta Jarošová, tel.: 00420777498772, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Samostatná personalistka (45.000 - 55.000,- Kč)
Máte již zkušenosti v rámci HR administrativy? Vyznáte se v pracovněprávních předpisech a související legislativě? Měli jste na starosti agendu více jak 200 zaměstnanců?
Pak neváhejte a dejte nám o sobě vědět!
Rostoucí technologická společnost hledá posilu do svého týmu na pozici:
SAMOSTATNÁ PERSONALISTKA (45-55.000 Kč)
Popis práce:
* Zajištění administrativy spojené s chodem HR a mzdového oddělení, včetně vedení dokumentace, správy dat a archivace relevantních informací.
* Zpracování a správa personální agendy společnosti, zahrnující evidence zaměstnanců, pracovní smlouvy, docházku a další související dokumenty.
* Poskytování podpory HR a mzdovému oddělení v jejich každodenních činnostech a projektech, včetně komunikace se zaměstnanci a řešení jejich dotazů.
* Spolupráce s ostatními odděleními společnosti při provádění administrativních úkolů spojených s personální agendou a mzdovým managementem.
* Monitorování a aktualizace personálních dat v interním systému společnosti, aby byla zajištěna přesnost a aktuálnost informací.
* Vykonávání dalších úkolů a účast na projektech podle pokynů nadřízeného v rámci podpory a efektivního fungování HR a mzdového oddělení.
Požadujeme:
* alespoň SŠ s maturitou
* praxi na obdobné pozici
* praktickou znalost pracovněprávních předpisů
* uživatelskou znalost MS Office
* komunikativnost a pracovitost
* schopnost určit si priority
Nabízíme:
* 13.mzdu
* 5 týdnů dovolené
* Sick days
* Příspěvek na Multisportkartu
* Příspěvek na penzijní připojištění
* Stravenky
* Kafeterie
* Termín nástupu: Ihned nebo dle domluvy
* Místo výkonu práce: Praha...
Bc. Magdalena Kosorinová, tel.: 00420778407766, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Zákaznický servis - němčina + angličtina (40.000 - 50.000,- Kč)
Chceš pracovat v zákaznickém servisu a využít u toho plynulou znalost němčiny a angličtiny? Jsi komunikativní, energický a zákazník je pro Tebe na prvním místě? Výborně!
Pošli nám životopis v AJ a začni pracovat jako:
ZÁKAZNICKÝ SERVIS - NĚMČINA + ANGLIČTINA (40-50.000 Kč)
Popis práce:
* Vyřizování požadavků zákazníků
* Komunikace v němčině a angličtině
* Účast na inovativních projektech
* Práce v interním systému
Požadujeme:
* Německý jazyk - výborný - C1/C2
* Anglický jazyk - komunikativní - B2
* Znalost práce s PC
* Chuť pracovat v zákaznickém servisu
Nabízíme:
* NÁSTUPNÍ BONUS
* Možnost 100% Home Office
* Dovolená nad rámec zákona
* Denní využití jazyků
* Kafeterie
* Multisport karta
* Příspěvek na stravování
* Slevy na firemní produkty
* Příplatky a bonusy
* Vzdělávací kurzy a školení
* Možnost kariérního růstu
* Lokalitu: Brno - město...
Tereza Suttrová, tel.: 00420775877788, Advantage Consulting s.r.o.,, odeslat odpověď na inzerátacjobs
požadované hledání nebylo úspěšné !
+ vyhledejte další podobné pracovní nabídky !
Navštivte i další profesní rubriky JobMasteru!
Prohlédněte si kompletní seznam novinek v tomto týdnu!