»Brigáda účetní - student/ka VŠ (180 - 180,- Kč)
Hledáte zkrácený úvazek v oboru účetnictví v rámci studia VŠ? Chcete proniknout do know-how renomované účetní kanceláře s rodinnou atmosférou? Chcete mít jistotu hlavního pracovního poměru, až se dostatečně poznáme a dokončíte VŠ? Pak jste náš člověk.
Staňte se součástí malé účetní firmy, která hledá pomocnou sílu na pozici:
POMOCNÁ ÚČETNÍ - STUDENT/KA VŠ (180 Kč/h)
Po zapracování umožňujeme přejít na plný úvazek.
Popis práce:
* Pomoc s jednoduššími účetními případy
* Administrativní činnost v rámci přidělených partnerů
* Pomoc při závěrkových operacích a zpracování hlášení DPH, DPPO, DPFO
Požadujeme:
* Začínající studenty VŠ ekonomického zaměření - ideálně 1. ročník v rámci oboru daně, účetnictví
* Český jazyk na úrovni rodilého mluvčího podmínkou
* Bydliště v Brně a okolí podmínkou kvůli flexibilitě
* Zápal pro obor a zodpovědnost
Nabízíme:
* Zázemí společnosti s více než 20letou tradicí
* Možnost zkráceného úvazku formou DPP/DPČ a stát se součástí týmu po skončení studia na HPP
* Pracovní doba dle domluvy
* Odborné zaškolení
* Seriózní a především vstřícná komunikace
* Nástup možný IHNED
* Místo pracoviště: Brno - střed (Starobrněnská)
...
Daniela Hůrková, tel.: 00420739425983, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Controller - nováček (42.000 - 50.000,- Kč)
Pro našeho významného klienta hledáme zkušeného juniorního finančního/výrobního controllera, který bude klíčovým členem finančního týmu a bude zodpovědný za řízení finančního plánování, analýzy a reportingu. Hledáme kandidáta s výbornými analytickými schopnostmi a aktivní znalostí anglického jazyka. Pokud jste to vy, zareagujte nám a nabídku:
CONTROLLER - NOVÁČEK (42-50.000 KČ)
Popis práce:
* Sestavování finančních plánů, rozpočtů a forecastů
* Analýza finančních výkazů a výsledků
* Příprava pravidelných reportů pro vedení společnosti
* Monitoring a optimalizace nákladů a identifikace rizik
* Podpora při auditech a příprava podkladů pro auditorské týmy
* Spolupráce s ostatními odděleními společnosti
* Zajištění souladu mezi finančními a obchodními cíli
* Vývoj a implementace nových procesů a postupů
Požadujeme:
* VŠ vzdělání v oboru financí, účetnictví nebo ekonomie
* Zkušenosti na pozici finančního controllera nebo podobné pozici - výhodou!
* Znalost účetních standardů a principů
* Anglický jazyk na komunikativní úrovni
* Pokročilá znalost práce s MS Excel, znalost ERP systémů (SAP, Oracle apod.)
* Výborné analytické schopnosti a smysl pro detail
Nabízíme:
* 25 dní dovolené
* Pružnou pracovní dobu
* Pracovní vybavení
* Příspěvek na stravu, pojištění i sport
* Finanční podpora pro dojíždějící
* Přátelský kolektiv
* Firemní večírky
* a další...
* lokalitu: Brno...
Bc. Natálie Marková, tel.: 00420775787341, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Controlling specialist (48.000 - 60.000,- Kč)
Máte vzdělání ekonomického směru a baví vás analýza finančních dat? Dorozumíte se anglicky? Práce v Excelu Vám nečiní problémy? Skvělé! Pravděpodobně hledáme vás!
Prosperující výrobní společnost otevírá pozici:
CONTROLLING SPECIALIST (48-60.000 KČ)
Popis práce:
* zpracování finančních dat společnosti
* forecasting
* reporting
* finanční analýzy
* spolupráce na tvorbě rozpočtů
Požadujeme:
* vzdělání ekonomického směru
* zkušenosti v oblasti controllingu - výhodou!
* pokročilou znalost MS Excel
* anglický jazyk na komunikativní úrovni
* orientace v účetnictví
* analytické myšlení
* pracovní nasazení
Nabízíme:
* týdne dovolené navíc
* dny zdravotního volna
* bonusy a prémie
* pružnou pracovní dobu
* možnost občasného home-office
* příspěvek na stravu a pojištění
* pracovní vybavení
* firemní akce
* Místo výkonu práce: Košíkov...
Bc. Natálie Marková, tel.: 00420775787341, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Cost manager (mzda od 50 - 85.000 Kč)
MEZINÁRODNÍ FIRMA HLEDÁ PROFÍKA NA CENY A KALKULACE STAVEB.
<strong><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;">Mezi hlavní úkoly patří:</span></span></strong><br /><br /><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"> - Vyhodnocování a určování prací, dodávek a odpovídajících nákladů </span></span><br /><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;">- Kontrola/kontrola posouzení nákladů na dodatečné změny projektu </span></span><br /><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;">- Návrhy a ocenění možných technickoekonomických úspor (Value Engineering) </span></span><br /><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;">- Příprava podkladů, organizace a hodnocení nabídek </span></span><br /><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;">- Odsouhlasení dílčích i konečných plateb a fakturace dodavatelů </span></span><br /><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;">- Spolupráce s PM při zpracování a konzultaci návrhů smluv s dodavatelem </span></span><br /><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;">- Pravidelný měsíční reporting klientů a/nebo vybrané financující bance</span></span>
Nabízíme:
- Flexibilní pracovní doba
- Mzda 50.000 Kč (junior) a výše
- Možnost pracovat v mezinárodní společnosti na mezinárodních projektech
- Celý balík různých firemních benefitů
- Prima tým zkušených kolegů, kteří rádi poradí
- Možnost kariérního růstu
Firma je pobočkou holandské společnosti a poskytuje služby projektového a cenového řízení, technických dozorů a koordinátora BOZP, poradenství v oblasti TZB a elektro, řízení rizik, value managementu, certifikace zelených budov, certifikace energetické náročnosti budov, bankovní a projektový monitoring a technické audity.
Region: Hlavní město Praha...
APROFES, Iveta Sigmundová, tel. 420603456779, e-mail: iveta.sigmundova@aprofes.czaprof
»Cost specialist (40.000 - 46.000,- Kč)
Baví vás analýzy a čísla? Máte angličtinu a chcete ji denně využívat? Pošlete životopis na pozici COST SPECIALIST (40-45.000 Kč)!!!
Popis práce:
* Analýzy nákladů technologických postupů výroby a dodavatelů
* Tvorba plánů, forecastů, analýz nákladovosti a ziskovosti
* Naceňování produktů
* Správa a kontrola dat
* Spolupráce se zahraničními kolegy
* Vedení projektů (úspory a efektivita)
Požadujeme:
* VŠ ekonomického nebo technického směru
* Anglický jazyk na středně pokročilé úrovni
* Kalkulace, naceňování výroby a praxi z výrobní společnosti
* MS Excel, práce s databázemi a rozpočtovými programy
* Orientaci v technické dokumentaci a technologických postupech
Nabízíme:
* Výrobní společnost
* 25 dní dovolené
* Flexibilní pracovní dobu, občas HO
* Možnost profesního a kariérního růstu a školení
* Penzijko, životko, rehabko
* Dotované stravování
* Lokalitu Lovosice...
Kateřina Dytrtová, tel.: 00420778407991, Advantage Consulting s.r.o., Špitálské náměstí 3517/1a, 400 01 Ústí nad Labem, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Ekonom/ka (55.000 - 75.000,- Kč)
Jste ekonom tělem i duší a máte zkušenosti s controllingem a reportingem? Pak jste na správné adrese! Zašlete nám svůj životopis a ucházejte se o pozici:
EKONOM/KA (55-75.000 Kč)
Popis práce:
* Příprava finančních prognóz a rozpočtů
* Kontrola a optimalizace finančních toků
* Pravidelný reporting vedení společnosti
* Provádění různých finančních analýz
Požadujeme:
* VŠ vzdělání ekonomického směru
* Alespoň 5 let praxe na obdobné pozici
* Zkušenost s používáním ERP systémů
* Výborné komunikační a organizační schopnosti
Nabízíme:
* Odpovídající mzdové ohodnocení
* Flexibilní pracovní dobu
* Možnost občasného homeoffice
* Služební telefon a notebook
* Další profesní růst a rozvoj
* Možnost podílet se na dalším vývoji firmy
* Lokalita: Praha...
Mgr. Alena Rolencová, tel.: 00420739236965, Advantage Consulting s.r.o., Divadelní 14, 301 00 Plzeň, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Ekonomický koordinátor (35.000 - 45.000,- Kč)
Jste pečliví, organizovaní a máte smysl pro detail? Baví vás práce s čísly, optimalizace procesů a zodpovědnost za hladký ekonomický chod firmy? Přidejte se k naší společnosti, kde budete mít možnost kombinovat ekonomické dovednosti s organizačními činnostmi a zajišťovat stabilní a efektivní provoz firmy.
Zašlete nám svůj životopis a staňte se novou posilou týmu na pozici:
EKONOMICKÝ KOORDINÁTOR (35-45.000 KČ)
Popis práce:
* Koordinace a dohled nad ekonomickým stavem a provozními procesy firmy
* Analýza a optimalizace podnikových procesů
* Vedení ekonomické a evidenční agendy
* Zpracování dokumentace, tvorba interních směrnic a předpisů
* Dodržování legislativy, ISO norem
* Příprava reportů
Požadujeme:
* SŠ/VŠ ekonomického směru
* Praxe na obdobné pozici
* Pokročilá práce s PC (MS Office, ERP systémy)
* Znalost ekonomických a právních principů
* Komunikativní znalost AJ
* Řidičský průkaz sk. B
Nabízíme:
* 5 týdnů dovolené
* Odměny a bonusy
* Příspěvek na stravné
* Příspěvek na pojištění
* Firemní systém benefitů
* Přátelské prostředí
* Lokalitu: Kuřim
...
Mgr. Andrea Čábelová, tel.: 00420775787241, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Financial specialist - controlling (60.000 - 75.000,- Kč)
Pro našeho významného klienta hledáme zkušeného Seniorního Finančního Controllera, který bude klíčovým členem finančního týmu a bude zodpovědný za řízení finančního plánování, analýzy a reportingu. Hledáme kandidáta s výbornými analytickými schopnostmi a aktivní znalostí anglického jazyka. Pokud jste to vy, zareagujte nám a nabídku:
FINANCIAL SPECIALIST - CONTROLLING (60-75.000 KČ)
Popis práce:
* Sestavování finančních plánů, rozpočtů a forecastů
* Analýza finančních výkazů a výsledků
* Příprava pravidelných reportů pro vedení společnosti
* Monitoring a optimalizace nákladů a identifikace rizik
* Podpora při auditech a příprava podkladů pro auditorské týmy
* Spolupráce s ostatními odděleními společnosti
* Zajištění souladu mezi finančními a obchodními cíli
* Vývoj a implementace nových procesů a postupů
Požadujeme:
* VŠ vzdělání v oboru financí, účetnictví nebo ekonomie
* Zkušenosti na pozici finančního controllera nebo podobné pozici
* Znalost účetních standardů a principů
* Anglický jazyk na komunikativní úrovni
* Pokročilá znalost práce s MS Excel, znalost ERP systémů (SAP, Oracle apod.)
* Výborné analytické schopnosti a smysl pro detail
Nabízíme:
* 25 dní dovolené
* Pružnou pracovní dobu
* Pracovní vybavení
* Příspěvek na stravu, pojištění i sport
* Finanční podpora pro dojíždějící
* Přátelský kolektiv
* Firemní večírky
* a další...
* lokalitu: region Mikulov...
Bc. Natálie Marková, tel.: 00420775787341, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Finanční kontrolor s AJ (65.000 - 70.000,- Kč)
Máte zkušenost s finančním controllingem? Hledáte novou pracovní výzvu, kde byste rádi využili své dosavadní zkušenosti? Domluvíte se anglicky? Pokud ano, dejte nám o sobě vědět.
Mezinárodní výrobní společnost přijme zkušeného kolegu/kolegyni na pozici:
FINANČNÍ KONTROLOR S AJ (65-70.000 Kč)
Popis práce:
* Finanční controlling, reporting a analýzy
* Spolupráce na roční závěrce
* Komunikace s auditory
* Sestavení rozpočtů a nákladů
* Statistiky
* Komunikace v AJ s kolegy ze zahraničí
Požadujeme:
* VŠ ve finančním oboru
* Praxe na obdobní pozici ve výrobní společnosti
* Excel na pokročilé úrovni
* AJ na středně pokročilé úrovni
* Orientace v účetnictví
* Logické a analytické myšlení
Nabízíme:
* 25 dní dovolené
* Flexibilní začátek / konec pracovní doby
* Firemní notebook a mobilní telefon
* Příspěvky na vzdělávaní
* Sick day
* Příspěvky na stravování
* Firemní akce a mnohé další
* Nástup možný: ihned
* Místo výkonu práce: Břeclavsko...
Mgr. Hana Havlíčková, tel.: 00420775474385, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Finanční kontrolor s AJ (65.000 - 70.000,- Kč)
Máte zkušenost s finančním controllingem? Hledáte novou pracovní výzvu, kde byste rádi využili své dosavadní zkušenosti? Domluvíte se anglicky? Pokud ano, dejte nám o sobě vědět.
Mezinárodní výrobní společnost přijme zkušeného kolegu/kolegyni na pozici:
FINANČNÍ KONTROLOR S AJ (65-70.000 Kč)
Popis práce:
* Finanční controlling, reporting a analýzy
* Spolupráce na roční závěrce
* Komunikace s auditory
* Sestavení rozpočtů a nákladů
* Statistiky
* Komunikace v AJ s kolegy ze zahraničí
Požadujeme:
* VŠ ve finančním oboru
* Praxe na obdobní pozici ve výrobní společnosti
* Excel na pokročilé úrovni
* AJ na středně pokročilé úrovni
* Orientace v účetnictví
* Logické a analytické myšlení
Nabízíme:
* 25 dní dovolené
* Flexibilní začátek / konec pracovní doby
* Firemní notebook a mobilní telefon
* Příspěvky na vzdělávaní
* Sick day
* Příspěvky na stravování
* Firemní akce a mnohé další
* Nástup možný: ihned
* Místo výkonu práce: Hrušovany nad Jevišovkou...
Mgr. Hana Havlíčková, tel.: 00420775474385, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Finanční manažer
Jste zkušený/á kvalifikovaný manažer/ka v oblasti financí a hledáte nyní nové pole působnosti? Máte zkušenosti z výrobní společnosti a domluvíte se anglicky? Baví Vás práce s čísly a ve finančních tabulkách se orientujete doslova "levou zadní"? Výborně! Zašlete mi Váš životopis!
Pro významného klienta oblasti průmyslu hledáme vhodné uchazeče/ky na pozici:
FINANČNÍ MANAŽER
Popis práce:
* Vedení ekonomického oddělení
* Řízení projektů
* Komunikace s úřady a institucemi
* Znalost účetnictví a controllingu
* Audity, měsíční a roční závěrky
* Analýzy, procesy, úspory
Požadujeme:
* VŠ ekonomického oboru
* Praxi na obdobné pozici z výrobní společnosti podmínkou
* Anglický jazyk - velkou výhodou
* Zkušenosti s ERP systémy
* Znalost balíčku MS OFFICE s důrazem na EXCEL
* Zodpovědnost, pečlivost, flexibilitu
Nabízíme:
* Zajímavé finanční ohodnocení
* Dovolená navíc
* Flexibilní pracovní dobu
* Příspěvek na stravování
* Příspěvek na sportovní aktivity
* Podpora vzdělávání a jazykové kurzy
* Místo výkonu práce: Ústí nad Labem
...
Nikola Benešová, tel.: 00420775787077, Advantage Consulting s.r.o., Špitálské náměstí 3517/1a, 400 01 Ústí nad Labem, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Finanční specialista (50.000 - 60.000,- Kč)
Chcete pracovat a rozvíjet se v oblasti financí a máte alespoň rok zkušeností v oboru? Vyznáte se ve finančních analýzách a máte orientaci ve financích a ekonomice? Domluvíte se anglicky a chcete mít možnost se dále posouvat? Chcete pracovat pro mezinárodní společnost a hledáte stabilní zázemí?
Pokud ano, zašlete mi váš životopis a staňte se součástí týmu na pozici:
FINANČNÍ SPECIALISTA (50-60.000 Kč)
Popis práce:
* Příprava a analýza finančních reportů
* Aktivní spolupráce se CFO
* Monitorování a analýza finančních dat
* Podpora a účast na interní kontrole procesů
Požadujeme:
* Vysokoškolské vzdělání ekonomického směru
* Praxi v oboru financí minimálně 1 rok
* Anglický jazyk na středně pokročilé úrovni
* Pokročilou znalost MS Excel
Nabízíme:
* 25 dní dovolené
* Sick days
* Příspěvek na penzijní připojištění
* Služební notebook a telefon
* Příspěvek na volný čas
* Příspěvek na stravování
* Stabilní zázemí mezinárodní firmy
* Nástup možný IHNED nebo dohodou
* Místo výkonu práce: Praha...
Natália Vadíková, tel.: 00420775474381, Advantage Consulting s.r.o., IBC, Pobřežní 620/3, Praha 8 Karlín, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Finanční specialista / ekonom (60.000 - 80.000,- Kč)
Máte prokazatelné zkušenosti v oblasti ekonomiky a financí, ideálně na pozici Ekonoma? Dokážete efektivně komunikovat napříč různými odděleními? Líbí se vám možnost pružné pracovní doby? Chcete pracovat pro holding společností?
Pokud ano, zašlete mi váš životopis!
Staňte se součástí ekonomického oddělení na pozici:
FINANČNÍ SPECIALISTA / EKONOM (60-80.000 Kč)
Popis práce:
* Zajišťování reportingu za holding
* Sestavování finančních plánů
* Příprava podkladů pro auditory a banky
* Komunikace s daňovým a účetním oddělením
* Schvalování faktur a řízení cash flow
* Posuzování investičních příležitostí
Požadujeme:
* VŠ vzdělaní ekonomického směru
* Orientaci v daních a účetnictví
* Výbornou znalost MS Office
* Zkušenosti v oboru financí
* Znalost systému Helios - výhodou
Nabízíme:
* Pružnou pracovní dobu
* 25 dnů dovolené
* Sick days
* Notebook a telefon i soukromým účelům
* Příspěvek na stravování
* Možnost stravování na pracovišti
* Výhodné ceny služeb mobilního operátora
* Vzdělávací kurzy a školení
* Příspěvek na penzijní pojištění
* Výhodné sazby pojištění soukromých vozidel
* Příspěvek na rekreaci
* Nástup možný IHNED nebo dohodou
* Místo výkonu práce: Praha 10...
Natália Vadíková, tel.: 00420775474381, Advantage Consulting s.r.o., IBC, Pobřežní 620/3, Praha 8 Karlín, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Finanční účetní (40.000 - 48.000,- Kč)
Hledáte změnu a máte praxi jako Účetní? Vyhovuje vám práce v POHODĚ a MS Excel je dobrý pomocník? Chcete komunikovat s klienty a mít na starosti více firem? Těšíme se na váš životopis na FINANČNÍ ÚČETNÍ (40-48.000 Kč)!!!
Popis práce:
* Kompletní zpracování účetnictví pro více firem
* Kontrola dokladů
* Komunikace s klienty
* Účtování pohledávek a závazků
* Práce s bankou a pokladnou
* Komunikace s úřady
* Tvorba účetních závěrek
Požadujeme:
* SŠ ekonomického směru
* Praxi v podvojném účetnictví ideálně pro více firem
* Zkušenosti se zpracováním mezd a daní a ročních závěrek v systému POHODA
* MS Office (Excel, Word, PowerPoint)
* Zodpovědnost, pečlivost, komunikační a organizační schopnosti
Nabízíme:
* Stále se rozvíjející účetní společnost
* Stabilitu a příjemné pracovní prostředí
* Podporu a rozvoj při zaučení
* Bonusy, prémie, stravenky
* Flexibilní pracovní dobu
* Možnost práce z domova po zaučení až 2 dny
* Odborná školení
* Lokalitu Hradec Králové...
Kateřina Dytrtová, tel.: 00420778407991, Advantage Consulting s.r.o., Špitálské náměstí 3517/1a, 400 01 Ústí nad Labem, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Finanční účetní (45.000 - 45.000,- Kč)
Hledáme finanční účetní. Hledáte práci v příjemném kolektivu s flexibilní pracovní dobou? Máte již praxi na pozici účetní? Tak právě Vás hledáme. Neváhejte a zašlete nám Váš životopis.
Popis práce:
* Zpracování celkového účetnictví malé firmy
* Zpracování mezd, měsíčních uzávěrek
* Práce s více měnovými fakturami
* Fakturace CLA, DPH a ostatní příplatků
Požadujeme:
* Praxe na pozici účetní min. 3 roky
* Vzdělání SŠ ekonomického směru
* Práce s PC a MS Office (Excel)
* Samostatnost, komunikativnost, proaktivní přístup
Nabízíme:
* 25 dní dovolené
* Osobní ohodnocení
* Flexibilní pracovní doba
* Místo výkonu práce: Brno...
Nikol Rosendorfová, tel.: 00420778407765, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Hlavní účetní (50.000 - 55.000,- Kč)
Máte předchozí praxi v oblasti účetnictví ze strojírenské společnosti? Hledáte novou pracovní výzvu? Pro našeho klienta, stabilní a úspěšnou společnost, hledáme hlavní účetní, která/ý povede kompletní účetní agendu a bude klíčovou osobou v oblasti účetnictví a daní. Neváhejte a zašlete mi Váš životopis!
Prosperující společnost hledá nového kolegu/kolegyni na pozici: HLAVNÍ ÚČETNÍ (50-55.000 KČ)
Popis práce:
* Zodpovědnost za vedení a správu kompletní účetní agendy
* Vytváření účetních postupů a zajištění souladu s legislativními předpisy
* Zpracování hlavní knihy, účetních závěrek a reportů
* Komplexní správa daní včetně DPH a daňových přiznání
* Příprava podkladů pro finanční a daňové audity
Požadujeme:
* SŠ/VŠ vzdělání, ideálně ekonomického směru
* Praxi z obdobné pozice
* Dobrou znalost účetních zákonů a daní
* Znalost účetních systémů
* Pokročilou znalost MS Office (Excel)
Nabízíme:
* 5 týdnů dovolené
* Bonusy, prémie
* Příspěvek na dopravu i stravování
* Vzdělávací kurzy, odborná školení
* Příspěvek na penzijní připojištění
* Lokalitu: okres Nový Jičín
...
Zdeňka Přečková, tel.: 00420775787071, Advantage Consulting s.r.o., Jurečkova 18, 702 00 Ostrava, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Hlavní účetní (50.000 - 58.000,- Kč)
Má dáti/dal, dodavatel/odběratel, přijatá/vystavená faktura znáte jak své boty? Hledáme hlavní účetní do našeho skvělého týmu. Chcete jí být právě vy? Neváhejte a zašlete nám životopis.
Popis práce:
* Vedení účetnictví
* Zpracování měsíční a roční účetní uzávěrky
* Zpracování hlavní knihy a účetních výkazů
* Zpracování DPH, souhrnné a kontrolní hlášení
* Kontrola dokumentů
* Příprava podkladů k auditu
Požadujeme:
* SŠ/VŠ obor ekonomika
* Praxe na obdobné pozici min. 2 roky
* Praxe ze strojírenské firmy
* Orientace v účetních a daňových zákonech
* Znalost práce s MS Office (Excel)
Nabízíme:
* 25 dní dovolené
* Prémie, bonusy
* Závodní stravování
* Příspěvek na dopravu, stravování, penzijko
* Místo výkonu práce: okres Nový Jičín...
Nikol Rosendorfová, tel.: 00420778407765, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Hlavní účetní (60.000 - 80.000,- Kč)
Máte zkušenosti jako hlavní účetní z velké nebo korporátní společnosti? Máte znalost anglického jazyka a ovládáte systém SAP? Chcete pracovat pro zavedenou mezinárodní společnost a být součástí stabilního účetního týmu, který táhne za jeden provaz?
Pro našeho klienta hledáme posilu účetního oddělení na pozici:
HLAVNÍ ÚČETNÍ (60-80.000 Kč)
Popis práce:
* Vedení kompletního účetnictví, (účetní, daňové, finanční a majetkové případy)
* Účtování faktur, zpracování DPH, zpracování statistických výkazů
* Tvorba měsíčních a ročních účetních uzávěrek
* Příprava podkladů pro interní i externí audity
* Spolupráce na tvorbě směrnic a spolupráce s ostatními kolegy
Požadujeme:
* VŠ ekonomického směru
* Praxe v oblasti účetnictví, ideálně na pozici hlavní účetní
* Pokročilá znalost MS Excel, SAP
* Komunikativní znalost anglického jazyka
Nabízíme:
* 25 dní dovolené
* Sick days
* Pravidelné bonusy
* Příspěvek na stravování
* Multisport karta
* Možnost vzdělávání a školení
* Po zaučení a domluvě možnost občasného home office
* Finanční stabilitu mezinárodní společnosti
* Příjemné pracovní prostředí
* Možnost nástupu IHNED nebo dohodou
* Místo výkonu práce: Praha...
Natália Vadíková, tel.: 00420775474381, Advantage Consulting s.r.o., IBC, Pobřežní 620/3, Praha 8 Karlín, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Hledá se účetní (43.000 - 50.000,- Kč)
Má dáti/dal, dodavatel/odběratel, přijatá/vystavená faktura znáte jak své boty? Hledáme novou účetní/hlavní účetní do našeho skvělého týmu. Chcete jí být právě vy? Neváhejte se zasláním životopisu.
Popis práce:
* Vystavování faktur
* Měsíční uzávěrka
* Zpracování DPH, mezd a přijatých faktur (více měnové faktury)
Požadujeme:
* SŠ/VŠ ekonomický obor
* Praxe na pozici účetní min. 3 roky
* Samostatnost, pečlivost, proaktivní přístup
Nabízíme:
* 25 dní dovolené
* Příspěvek na penzijko, životko
* Osobní ohodnocení
* Nástup možný ihned
* Místo výkonu: Brno...
Nikol Rosendorfová, tel.: 00420778407765, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Hledáme kolegu/kolegyni účetní (42.000 - 48.000,- Kč)
Máte ekonomické vzdělání a právě hledáte práci? Super! Mezi naše kolegy hledáme novou posilu na pozici účetní. Pokud jste v této oblasti jako ryba ve vodě a excel vám nedělá problémy, zašlete nám Váš životopis! Budeme se těšit!
Popis práce:
* Fakturace - zpracovávání, kontrola, zaúčtování
* Tvorba evidence, měsíční úzávěrky a reportu
* Správa bankovních příkazů
Požadujeme:
* Středoškolské vzdělání ekonomického směru
* Schopnost práce s PC, programy MS Office a interních programech
* Anglický jazyk na komunikativní úrovni
* Pečlivý a zodpovědný přístup
* Ochotu dojíždět na místo výkonu práce
Nabízíme:
* Zajímavé finanční ohodnocení a balíček benefitů
* Možnost Home-office
* 25 dní dovolené
* Benefitní karta
* Dotovaná strava
* Vzdělávací kurzy a školení
* Firemní akce
* Místo výkonu práce: Nýřany...
Bc. Gabriela Přikrylová, tel.: 00420773799241, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Hledáme lídry pro obchod a týmový rozvoj (40.000 - 90.000,- Kč)
Máte drive, ambice a chuť vést? Pro našeho významného klienta hledáme šikovné jednotlivce, kteří umí nacházet nové obchodní příležitosti a chtějí růst v prostředí, kde se jejich nápady neztratí. Pokud cílíte vysoko a láká vás budování týmu i dlouhodobých vztahů, pak čtěte dál!
Popis práce:
Co u nás budete dělat?
* Vyhledávat nové zákazníky a pečovat o ty stávající
* Vést menší tým, organizovat jeho práci a motivovat ho
* Budovat silné a dlouhodobé vztahy s klíčovými partnery
* Aktivně se podílet na strategii a růstu společnosti
* Pozice je vhodná i pro absolventy nebo lidi bez praxe!
Požadujeme:
Koho hledáme?
* Určitě středoškoláka s maturitou
* Osobnost, která si poradí s obchodními výzvami a zvládne si získat důvěru lidí
* Někoho, kdo má organizační schopnosti a umí přirozeně vést tým
* Zkušenosti z obchodní nebo zákaznické sféry jsou vítané, ale ne podmínkou
* Nadšení pro osobní i profesní růst - bez toho to nepůjde
Nabízíme:
Co u nás najdete?
* Výdělek, který roste s vašimi výsledky
* Flexibilní pracovní režim a přátelské prostředí
* Příležitost vést projekty, které mají smysl
* Školení a možnost dalšího vzdělávání
* Teambuildingy, moderní kanceláře a řadu dalších výhod
...
Mgr. Alena Rolencová, tel.: 00420739236965, Advantage Consulting s.r.o., Divadelní 14, 301 00 Plzeň, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Hledáme účetní - mzda + fajn benefity!
Vyznáte se v číslech, pojem podvojné účetnictví znáte víc než dobře a hledáte novou výzvu? Umíte anglicky a jste analytik každým coulem? Pak hledáme právě Vás! Pošlete mi svůj životopis! My totiž
HLEDÁME ÚČETNÍ - MZDA + FAJN BENEFITY!
Popis práce:
* Párování faktur s objednávkami
* Koordinace dokladů s dodavateli
* Zpracování platebních souborů
* Příprava podkladů pro audity
* Tvorba měsíčních závěrek a reportů
Požadujeme:
* SŠ/VŠ ekonomického směru
* Znalost účetnictví
* Odpovídající praxe
* Orientace na PC - hlavně excel, Oracle výhodou
* Komunikativní znalost AJ
* Analytické myšlení a pečlivost
* Ochota dojíždět do místa výkonu práce - PLZEŇ
Nabízíme:
* Nástupní plat dle zkušeností - jistě se domluvíme
* Moderní, čisté prostředí s přátelským kolektivem
* Pololetní odměny
* Mimořádné prémie
* Dotovaná strava v místní kantýně/ stravenky
* Flexi Pass karta
* Vzdělávací kurzy a školení
* Dovolená 25 dní
* 3 sickday / rok
* Využití firemní rekreace pro celou rodinu
* Svozový autobus
* Místo výkonu: Plzeň...
Jana Srncová, tel.: 00420775474383, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»HR administrator
Máte SŠ vzdělání a zkušenost se zpracováním mezd? Práce v excelu Vám nedělá problém? Chcete pracovat pro významnou mezinárodní společnost?
Pak mi pošlete Váš životopis a staňte se posilou na pozici:
HR SPECIALISTA - MZDY
Popis práce:
* Příprava podkladů pro zpracování mezd
* Kontrola docházky zaměstnanců
* Příprava smluv
* Spolupráce s účtárnou a úřady
Požadujeme:
* SŠ vzdělání
* Praxi v oboru
* Pokročilou znalost MS Excel
* Znalost anglického jazyka - výhodou
Nabízíme:
* Zázemí silné a stabilní výrobní společnosti
* 5 týdnů dovolené
* Flexibilní pracovní dobu
* Home office
* Atraktivní systém odměňování včetně bonusů a prémií
* Firemní stravování
* Akce pro zaměstnance
* Zajímavé sociální benefity
* Odměnu za doporučení zaměstnance
* Bonusy za docházku
* Místo výkonu práce: Okres Příbram...
Ing. Markéta Holečková, tel.: 00420778424624, Advantage Consulting s.r.o., IBC, Pobřežní 620/3, Praha 8 Karlín, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»HR specialista - mzdy
Máte SŠ vzdělání a zkušenost se zpracováním mezd? Práce v excelu Vám nedělá problém? Chcete pracovat pro významnou mezinárodní společnost?
Pak mi pošlete Váš životopis a staňte se posilou na pozici:
HR SPECIALISTA - MZDY
Popis práce:
* Příprava podkladů pro zpracování mezd
* Kontrola docházky zaměstnanců
* Vedení personální agendy
* Spolupráce s účtárnou a úřady
Požadujeme:
* SŠ vzdělání
* Praxi v oboru
* Pokročilou znalost MS Excel
* Znalost anglického jazyka - výhodou
Nabízíme:
* Zázemí silné a stabilní výrobní společnosti
* 5 týdnů dovolené
* Flexibilní pracovní dobu
* Home office
* Atraktivní systém odměňování včetně bonusů a prémií
* Firemní stravování
* Akce pro zaměstnance
* Zajímavé sociální benefity
* Odměnu za doporučení zaměstnance
* Bonusy za docházku
* Místo výkonu práce: Okres Příbram...
Ing. Markéta Holečková, tel.: 00420778424624, Advantage Consulting s.r.o., IBC, Pobřežní 620/3, Praha 8 Karlín, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Junior finanční controller (40.000 - 50.000,- Kč)
Máte již zkušenosti v oblasti financí? Anglický jazyk pro Vás není problém? Excel je Váš každodenní chleba? ANO? Pak nám zašlete svůj životopis a staňte se naším Controllerem!
Popis práce:
* Pravidelný reporting denních, měsíčních, čtvrtletních a ročních výsledků
* Analýza finančních nákladů, zdrojů
* Spolupráce při uzávěrkách
* Zlepšení procesů
* Pravidelné sledování nákladů
* Spolupráce na vytváření prognóz, ad-hoc reportů
* Analýzy a aplikace směrnic, KPI ukazatele, analýza odchylek, nákladů a výkonů
* Spolupráce na nových projektech + tvorba kalkulací
Požadujeme:
* Min SŠ ekonomická/technická
* Praxe na obdobné pozici
* Komunikativní AJ
* Dobrá znalost MS Excel NUTNOSTÍ
* Výhodou znalost SAP
* Pečlivost a zodpovědnost
Nabízíme:
* Mzda dle dosavadních zkušeností až 50.000 Kč
* Pracovní smlouva na dobu neurčitou
* 5 týdnů dovolené
* Zkrácená pracovní doba
* Příspěvek na stravování
* Benefitní program
* Pravidelné odměny/Prémie
* Příspěvek na penzijko
* Odborné i jazykové vzdělávání
* Místo výkonu práce: Brno Černovice...
Mgr. Aneta Jarošová, tel.: 00420777498772, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Manažer kalkulací (40.000 - 80.000,- Kč)
Vynikáte svým analytickým myšlením a orientujete se v rozpočtování? Pak neváhejte a zašlete nám svůj životopis!
Nadnárodní společnost sídlící v Plzni příjme do svých řad posilu na pozici:
MANAŽER KALKULACÍ (60-90.000 Kč)
Popis práce:
* Řízení kalkulací pro svěřené projekty
* Cenotvorba a tvorba nabídek
* Analýza nákladů a optimalizace zdrojů
* Vedení a zodpovědnost za svěřený tým
Požadujeme:
* min. SŠ vzdělání
* Orientaci v rozpočtování
* Předchozí praxi v oboru
* ŘP skup. B - aktivní řidič
Nabízíme:
* Odpovídající mzdové ohodnocení
* Auto i k osobnímu využití
* Služební telefon a notebook
* 5 týdnů dovolené
* Příspěvek na penzijko
* Možnost dalšího vzdělávání
* Prémie
* Stravenky
* Lokalita: Plzeň-město...
Mgr. Alena Rolencová, tel.: 00420739236965, Advantage Consulting s.r.o., Divadelní 14, 301 00 Plzeň, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Manažer pro mezinárodní rozvoj a integraci
Hledáme dynamického a zkušeného manažera pro mezinárodní rozvoj a integraci do našeho týmu, který bude mít na starosti řízení a rozvoj našich zahraničních poboček. Tato pozice vyžaduje vynikající organizační schopnosti, hluboké ekonomické znalosti a praktické zkušenosti s řízením. Ideální kandidát bude mít zkušenosti s práci v různých národních kulturách a bude schopen podporovat naši další expanzi, efektivní řízení a reportování poboček.
Popis práce:
* Celkové řízení společností v zahraničí.
* Personální a ekonomické vedení společností a jejich rozvoj.
* Reporting a optimalizace pracovních procesů.
* Pracovní cesty do těchto společností.
* Komunikace a porozumění různým kulturám a národním zvyklostem.
* Motivace týmu, řízení, vedení lidí
Požadujeme:
* Ekonomické nebo manažerské vzdělání je podmínkou.
* Plynulá angličtina, další jazyky jsou výhodou.
* Vynikající schopnosti plánování, organizace a prioritizace práce.
* Hluboké porozumění ekonomickým principům a schopnost aplikovat tyto znalosti pro rozvoj firmy.
* Praktické zkušenosti s detailním řízením a optimalizací pracovních procesů.
* Prokázaná schopnost efektivně pracovat a komunikovat v multikulturním prostředí.
* Zkušenosti s rozšiřováním poboček a schopnost přinášet pravidelné a přesné reporty o jejich výkonnosti.
* Výborné týmové a komunikační dovednosti, schopnost motivovat a inspirovat ostatní.
Nabízíme:
* Zajímavé mzdové ohodnocení.
* Motivující pracovní prostředí a možnost seberealizace.
* Služební automobil.
* Dovolená a další finanční benefity.
* Podpora a možnost samostatného rozhodování.
* Místo výkonu práce: Zlínský kraj...
Radka Gottwaldová, tel.: 00420777168879, Advantage Consulting s.r.o.,, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Manažer/ka obchodu v obasti energetik (50.000 - 60.000,- Kč)
Máte SŠ/VŠ vzdělání technického nebo ekonomického směru? Nechybí Vám zkušenosti v oblasti energetiky? Domluvíte se anglicky? Pak hledáme právě Vás!
Mezinárodní společnost hledá nového kolegu/kolegyni do svého týmu na pozici: MANAŽER/KA OBCHODU - ENERGETIKA (OD.60.000 KČ)
Popis práce:
* Monitoring trhu
* Aktivní vyhledávání nových příležitostí
* Strategie pro posílení a rozšíření obchodních pozic na zahraničním trhu
* Propagace výrobků a služeb
* Spolupráce s kolegy z technického úseku i s managementem
* Reporting
Požadujeme:
* SŠ/ VŠ vzdělání
* Praxi na obdobné pozici
* Praxi v oblasti energetiky a obchodu
* Anglický jazyk slovem i písmem (bude to Váš každodenní chleba)
* Obchodního ducha, tah na branku
* Komunikační a organizační schopnosti
* Aktivní řidič
* Ochotu cestovat
Nabízíme:
* 25 dní dovolené
* Sickdays
* Příspěvek na stravování
* Zvýhodněný mobilní tarif
* Firemní akce
* MultiSport karta
* Další velmi atraktivní benefity
* Lokalitu: Třebíč...
Bc. Barbora Křížkovská, tel.: 00420775787069, Advantage Consulting s.r.o., Jurečkova 18, 702 00 Ostrava, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Nákladový analytik - (40.000 - 60.000,- Kč)
Budete akorát dokončovat VŠ a porozhlížíte se po pracovních příležitostech? Máte perfektní znalost Excelu a nevadí Vám rutinní práce? Anglický jazyk pro Vás není překážkou?
Zašlete mi životopis a přihlaste se do výběrového řízení na pozici:
NÁKLADOVÝ ANALYTIK - (40-60.000 Kč)
Popis práce:
* Naceňování zakázek
* Výpočet cen produktů
* Zakázkový controlling
* Tvorba a údržba ceníků
* Spolupráce na finanční závěrce
Požadujeme:
* Vzdělání ekonomického oboru
* Znalost MS Excel
* Praxe na obdobné pozici (ideálně automotive)
* Pečlivost, odolnost vůči rutinně
* Angličtinu na pokročilé úrovni
Nabízíme:
* Kratší a flexibilní pracovní dobu
* 25 dnů dovolené
* Příspěvek na penzijní pojištění
* Příspěvek na stravování
* Cafeterii
* Multisport kartu
* Nástup možný ihned!
* Místo výkonu práce: Chomutov...
Nikola Benešová, tel.: 00420775787077, Advantage Consulting s.r.o., Špitálské náměstí 3517/1a, 400 01 Ústí nad Labem, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Odbornice/i na účetnictví a ekonomiku (40.000 - 60.000,- Kč)
Máte zkušenosti v oblasti účetnictví nebo ekonomiky a hledáte novou pracovní výzvu? Stabilní a rostoucí společnost v Brně rozšiřuje svůj tým a hledá odborníky na správu finančních procesů, účetnictví a rozpočty. Pokud se chcete podílet na důležitých finančních rozhodnutích a zlepšovat ekonomické procesy, tato nabídka je pro vás!
Popis práce:
* Správa účetnictví a finančních výkazů
* Zpracování faktur a finančních analýz
* Příprava rozpočtů a spolupráce s auditory
Požadujeme:
* VŠ/SŠ vzdělání v ekonomice nebo účetnictví
* Praxi alespoň 2 roky
* Znalost účetních a finančních procesů
* Analytické schopnosti
Nabízíme:
* Mzdové rozpětí: 50 000 - 70 000 Kč
* Možnost kariérního růstu a rozvoje v dynamickém prostředí
* Příspěvky na dopravu a stravenky
* Flexibilní pracovní doba a možnost home office
* Příspěvek na vzdělávání a jazykové kurzy
* Příspěvek na volnočasové aktivity (sport, kultura)
* Firemní akce a teambuildingy
...
Markéta Ševčíková, tel.: 00420778705557, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Odbornice/i na účetnictví a ekonomiku (50.000 - 70.000,- Kč)
Máte zkušenosti v oblasti účetnictví nebo ekonomiky a hledáte novou pracovní výzvu? Stabilní a rostoucí společnost v Brně rozšiřuje svůj tým a hledá odborníky na správu finančních procesů, účetnictví a rozpočty. Pokud se chcete podílet na důležitých finančních rozhodnutích a zlepšovat ekonomické procesy, tato nabídka je pro vás!
Popis práce:
* Správa účetnictví a finančních výkazů
* Zpracování faktur a finančních analýz
* Příprava rozpočtů a spolupráce s auditory
Požadujeme:
* VŠ/SŠ vzdělání v ekonomice nebo účetnictví
* Praxi alespoň 2 roky
* Znalost účetních a finančních procesů
* Analytické schopnosti
Nabízíme:
* Mzdové rozpětí: 50 000 - 70 000 Kč
* Možnost kariérního růstu a rozvoje v dynamickém prostředí
* Příspěvky na dopravu a stravenky
* Flexibilní pracovní doba a možnost home office
* Příspěvek na vzdělávání a jazykové kurzy
* Příspěvek na volnočasové aktivity (sport, kultura)
* Firemní akce a teambuildingy
* Moderní kanceláře v Brně...
Markéta Ševčíková, tel.: 00420778705557, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Plant controller
Máte zkušenosti s řízením finanční záležitostí nadnárodních společností? Rádi analyzujete, pracujete s tabulkami a prezentujete výstupy finančního hospodaření? Domluvíte se anglicky i v zaměstnání? Pak se s vámi chceme potkat a ideálně vás zaměstnat na pozici:
PLANT CONTROLLER
Popis práce:
* zpracování finančních analýz a reportů
* příprava analýz pro jednotlivé projekty
* dohled nad procesem plateb
* spolupráce na tvorbě budgetu
* forecasting
* spolupráce s externími společnostmi
* podpora finančního manažera
Požadujeme:
* ideálně VŠ vzdělání ekonomického směru
* praxi na obdobné pozici
* pokročilou znalost MS Excel
* komunikativní znalost angličtiny
* proaktivní přístup k práci
Nabízíme:
* nadstandardní dovolenou
* bonusy a prémie
* flexibilní pracovní dobu
* jazykové vzdělávání
* telefon a notebook
* vzdělávací kurzy
* lokalitu: Ústí nad Labem...
Nikola Benešová, tel.: 00420775787077, Advantage Consulting s.r.o., Špitálské náměstí 3517/1a, 400 01 Ústí nad Labem, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Podpora firemní účtárny - nástup ihned!
Máte ekonomické vzdělání a praxi na pozici účetní? Práce s čísly Vás baví a přejete si svoji praxi zúročit ve firmě, kde Vás nejen ohodnotí, ale budou motivovat se dále rozvíjet?
Pak mi zašlete svůj životopis a staňte se finanční účetní u nás.
Popis práce:
* Práce primárně zaměřená na fakturace, účtování dokladů (JSD), zadávaní platebních příkazů
* Eviduje a účtuje pokladní doklady a náhrady cestovních výdajů
* Zpracovává měsíční a roční uzávěrky
* Odpovídá za správu a inventarizaci účtů
* Spolupracuje s odděleními napříč společností
Požadujeme:
* SŠ/VOŠ - ekonomického směru
* Praxe na obdobné pozici z výrobní společnosti
* Osvojené podvojné účetnictví a přidružené účetní operace
* Práce v programu SAP - výhodou
* AJ - základy - ochota učit se a zdokonalovat
* Flexibilita, pečlivost a samostatnost
Nabízíme:
* Nástupní plat dle zkušeností - jistě se domluvíme
* Moderní, čisté prostředí s přátelským kolektivem
* Pololetní odměny
* Mimořádné prémie
* Dotovaná strava v místní kantýně/ stravenky
* Flexi Pass karta
* Vzdělávací kurzy a školení
* Dovolená 25 dní
* 3 sickday / rok
* Využití firemní rekreace pro celou rodinu
* Svozový autobus
* Místo výkonu: Plzeň...
Jana Srncová, tel.: 00420775474383, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Remote projekt manažer - 40-65.000kč
Jsi organizačně zdatný a máš už nějakou tu zkušenost s vedením technických projektů? Máš odvahu se opět posunout a řídit veškeré dění "na dálku" ? Jsme menší těžařská firma sídlící v Brně a do svého kolektivu hledáme kolegu s tělem i duší manažera, organizátora, který se nebojí nových výzev!
Pokud Tě zajímá více pošli svoje CV a my se s Tebou rádi potkáme!
Popis práce:
* Organizace a koordinace manažerského týmu
* Koordinace zahraničního projektu
* Komunikace s pracovníky
* Zajištění administrativy k projektu
* Každodenní remote kontrola projektu a řešení případných náročných situací
* Občasné výjezdy do zahraničí - fyzická kontrola projektu
Požadujeme:
* Středoškolské nebo VŠ vzdělání technického směru
* Zkušenost s projektovým řízením
* Práce s MS Excel - pokročilá
* Angličtina slovem i písmem B2 a více
* Silné organizační dovednosti
* Schopnost organizovat a vést lidi/ i remote vedení týmu
Nabízíme:
* Zajímavá práce s možností cestování
* Dovolená navíc
* Pružná pracovní doba
* Možnost občasného homeoffice
* Notebook a mobil i k osobním účelům
* Práce přímo v Brně
...
Mgr. Veronika Malinská, tel.: 00420775787242, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Remote projektový manažer 40.-70.000kč
Jsme malá firma a hledáme mezi sebe organizačně schopného kolegu. Máš i třeba menší zkušenost s vedením projektů? Troufneš si řídit i remote tedy vést týmy v jiné zemi/kontinentu? Jsi organizační tip se schopností delegovat a koordinovat pracovní a manažerský team? Angličtinu bereš jako běžnou součást své komunikace?
Pak čekáme právě na Tebe! Zašli svoje CV a povíme si víc
Popis práce:
* Organizace a koordinace manažerského týmu
* Koordinace zahraničního projektu
* Komunikace s pracovníky
* Zajištění administrativy k projektu
* Každodenní remote kontrola projektu a řešení případných náročných situací
* Občasné výjezdy do zahraničí - fyzická kontrola projektu
Požadujeme:
* Středoškolské nebo VŠ vzdělání
* Zkušenost s vedením projektu, lidí řízení zdrojů
* Práce s MS Excel - pokročilá
* Angličtina slovem i písmem B2 a více
* Silné organizační dovednosti
* Schopnost organizovat a vést lidi/ i remote vedení týmu
Nabízíme:
* Zajímavá práce s možností cestování
* Dovolená navíc
* Pružná pracovní doba
* Možnost občasného homeoffice
* Notebook a mobil i k osobním účelům
* Práce přímo v Brně
...
Mgr. Veronika Malinská, tel.: 00420775787242, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Senior účetní (60.000 - 70.000,- Kč)
Skupina společností patřící českému vlastníkovi, sídlící na prestižní adrese v centru Prahy, hledá nového kolegu/kolegyni.
Máte zkušenosti s vedením účetnictví ve výrobní firmě, nejlépe pro skupinu firem? Nebo jste nejlépe certifikovaný účetní a chcete se posunout výše? Umíte řešit problémy a zvládnete nastavit nové procesy?
Popis práce:
* vedení účetnictví dle českých účetních standardů (i nadace
* účtování a evidence majetku
* příprava a zpracování účetní závěrky přidělených společností
* zpracování souvisejících podkladů s vedením účetnictví
* vedení evidence účetních dokumentů přidělených společností (smlouvy, faktury, ...)
* příprava podkladů pro zaúčtování (výpočet úroků, kurzových rozdílů...)
* komunikace s úřady
Požadujeme:
* SŠ nebo VŠ ekonomického směru
* znalost angličtiny B1 (výhoda)
* znalost daňové legislativy
* praxe v oboru. min. 5 let
* vysoký stupeň samostatnosti
* zodpovědnost
* komunikativnost
Nabízíme:
* 2 platy navíc za řádné plnění úkolů
* stravenkový paušál
* 5 sick days
* 5 týdnů dovolené
* podpora dalšího vzdělávání
...
Roman Vejražka, tel.: 00420777098680, Advantage Consulting s.r.o.,, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Specialista controllingu
Máte zkušenosti s controllingem projektů a rádi komunikujete v anglickém jazyce? Práce v Excelu Vám nedělá problém? Chcete se podílet na zajímavých projektech?
Pak mi pošlete Váš životopis a staňte se posilou týmu na pozici:
SPECIALISTA CONTROLLINGU
Popis práce:
* Hodnocení ekonomiky jednotlivých projektů
* Tvorba kalkulací svěřených projektů
* Analýza výrobních nákladů
* Komunikace se zahraničím
Požadujeme:
* SŠ vzdělání
* Anglický jazyk - pokročilý
* Pokročilou znalost MS Excel
* Praxi na obdobné pozici
Nabízíme:
* Zázemí silné a stabilní výrobní společnosti
* 5 týdnů dovolené
* Flexibilní pracovní dobu
* Home office
* Cafeterii
* Atraktivní systém odměňování včetně bonusů a prémií
* Akce pro zaměstnance
* Zajímavé sociální benefity
* Dotované stravování
* Místo výkonu práce: Okres Příbram
* Nástup možný IHNED nebo dohodou...
Ing. Markéta Holečková, tel.: 00420778424624, Advantage Consulting s.r.o., IBC, Pobřežní 620/3, Praha 8 Karlín, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Specialista projektového controllingu
Máte zkušenosti s controllingem projektů a rádi komunikujete v anglickém jazyce? Práce v Excelu Vám nedělá problém? Chcete se podílet na zajímavých projektech?
Pak mi pošlete Váš životopis a staňte se posilou týmu na pozici:
SPECIALISTA PROJEKTOVÉHO CONTROLLINGU
Popis práce:
* Hodnocení ekonomiky jednotlivých projektů
* Tvorba kalkulací svěřených projektů
* Analýza výrobních nákladů
* Komunikace se zahraničím
Požadujeme:
* SŠ vzdělání
* Anglický jazyk - pokročilý
* Pokročilou znalost MS Excel
* Praxi na obdobné pozici
Nabízíme:
* Zázemí silné a stabilní výrobní společnosti
* 5 týdnů dovolené
* Flexibilní pracovní dobu
* Home office
* Cafeterii
* Atraktivní systém odměňování včetně bonusů a prémií
* Akce pro zaměstnance
* Zajímavé sociální benefity
* Dotované stravování
* Místo výkonu práce: Okres Příbram
* Nástup možný IHNED nebo dohodou...
Ing. Markéta Holečková, tel.: 00420778424624, Advantage Consulting s.r.o., IBC, Pobřežní 620/3, Praha 8 Karlín, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Šéf/ka týmu účetních (48.000 - 55.000,- Kč)
Máte bohaté zkušenosti s komplexním vedením účetnictví? Zodpovědnost na vedení týmu účetních už pro vás není žádnou novinkou? Báječné! Chtěli bychom vidět Váš životopis!
Zašlete životopis a pracujte jako:
ŠÉF/KA TÝMU ÚČETNÍCH (48-55.000 KČ)
Popis práce:
* vedení účetního týmu
* zodpovědnost za účetní operace za oddělení
* zpracování daní
* koordinace a zpracování měsíčních závěrek a uzávěrek
* kooperace na vedení mzdového účetnictví
* sledování změn v legislativě
Požadujeme:
* min. SŠ vzdělání ekonomického směru
* zkušenost jako hlavní účetní nebo vedoucí účetní kanceláře
* zkušenost se systémem Helios - výhodou
* Dobrá znalost MS Excel
* Proaktivní přístup, smysl pro odpovědnost
Nabízíme:
* pružnou pracovní dobu
* 25 dní dovolené
* příspěvek na stravu a připojištění
* možnost odborného vzdělávání
* pracovní vybavení
* přátelský kolektiv
* zázemí úspěšné české společnosti.
* Lokalitu: Dlouhá Třebová
...
Bc. Natálie Marková, tel.: 00420775787341, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Účetní s AJ ve výrobní společnosti (50.000 - 65.000,- Kč)
Máte zkušenosti z obdobné pozice? Domluvíte se bez problému anglicky a rádi by jste své zkušenosti uplatnili v mezinárodní výrobní firmě kde ví, jak své zaměstnance ocenit? Pak je tato nabídka přesně pro Vás!
ÚČETNÍ s AJ VE VÝROBNÍ SPOLEČNOSTI
Popis práce:
* správa účetní knihy dodavatelů: zodpovědnost za správu účetních knih pro šest provozních společností v Německu, koordinace s externími poskytovateli správy a interními odděleními (např. HR)
* zpracování faktur: zajištění, aby faktury byly zpracovávány v souladu s platnou místní legislativou
* správa plateb: správa vnitrostátních a mezinárodních plateb včetně přípravy a kontroly platebních transakcí
* údržba záznamů: udržování přesných finančních záznamů a sledování všech faktur a plateb
* odsouhlasování účtů: ověřování a odsouhlasování účetních knih s cílem zajistit jejich správnost a úplnost.
* řešení nesrovnalostí: aktivní vyhledávání a řešení nesrovnalostí v oblasti faktur a plateb.
* komunikace s interními obchodními odděleními, externími auditory a daňovými poradci
Požadujeme:
* SŠ/VŠ vzdělání ekonomického zaměření
* praxe na obdobné pozici
* znalost SP velkou výhodou, Excel nutností
* výbornou znalost anglického jazyka (německý jazyk velkou výhodou)
* zkušenosti s účtováním v mezinárodním prostředí
Nabízíme:
* stabilní zaměstnání v mezinárodní společnosti
* týden dovolené navíc + sick days
* závodní kantýnu + příspěvek na stravování
* zkrácenou pracovní dobu (7,5 hodiny)
* odborné vzdělávací kurzy
* příspěvky na volnočasové aktivity
* další firemní benefity
* místo výkonu práce: Žďársko
...
Ing. Renáta Adámková, tel.: 00420773773887, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Zkušená mzdová účetní
Máte dostatečné zkušenosti se zpracováním mezd a jejich účtováním? Perfektně se orientujete ve mzdových, účetních a daňových zákonech? Chcete se stát součástí finančního oddělení ve stabilní společnosti?
Pošlete nám Váš životopis a my se Vám obratem ozveme!
Hledá se:
ZKUŠENÁ MZDOVÁ ÚČETNÍ
Popis práce:
* Zpracování mezd pro cca 200 zaměstnanců
* Komunikace s veřejnými orgány
* Komunikace napříč společností
* Administrativní podpora finančního oddělení
Požadujeme:
* SŠ/VŠ ekonomického oboru
* Praxi na pozici mzdové účetní
* Orientaci ve všech zákonech souvisejících se zpracováním mezd
* Uživatelská znalost MS OFFICE, účetní programy
* Pečlivost, samostatnost, zodpovědnost
Nabízíme:
* Flexibilní pracovní dobu
* Možnost home office
* Bonusy/prémie
* Příspěvek na stravování
* Možnost zvýhodněných cen na firemní výrobky
* Firemní akce
* Nástup ideálně IHNED
* Místo výkonu práce: Táborsko...
Daniela Hůrková, tel.: 00420739425983, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Zkušená/ý finanční účetní (40.000 - 50.000,- Kč)
Máte vzdělání ekonomického směru? Máte praxi na pozici finanční účetní? Pošlete životopis! Čekáme na něj!
Popis práce:
* Kompletní vedení a zpracování mzdové agendy zaměstnanců
* Přijem víceměnových faktur v dolarech a eurech, včetně CLO, DPH a dalších poplatků
* Tvorba účetní metodiky
* Roční vyúčtování daní a ELDP
* Komunikace s úřady, přihlášení zaměstnanců na sociální a zdravotní pojištění
* Reporting a práce s interním systémem
Požadujeme:
* Min. SŠ ekonomického směru
* Min. 3 roky praxe na obdobné pozici
* Praxe se mzdovým programem
* Aktivní znalost MS Office
Nabízíme:
* Zajímavou a různorodou práci.
* Přátelské prostředí firmy, kde se všichni známe.
* 25 dnů dovolené
* Kancelář v Brně
* Možnost home office
* Flexibilní pracovní dobu
* Místo výkonu práce: Brno...
Mgr. Aneta Jarošová, tel.: 00420777498772, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
požadované hledání nebylo úspěšné !
+ vyhledejte další podobné pracovní nabídky !
Navštivte i další profesní rubriky JobMasteru!
Prohlédněte si kompletní seznam novinek v tomto týdnu!