»Controller - klíčová role v controllingu
Jste analytický typ s vášní pro čísla a ekonomické souvislosti? Hledáte stabilní práci v menším přátelském týmu, kde budete mít prostor pro vlastní iniciativu? Pak hledáme právě Vás!
<h3>Co Vás čeká?</h3><ul><li><strong>Reporting & controlling</strong> - příprava pravidelných reportů pro vedení i mateřskou společnost, kontrola správnosti dat, tvorba plánů a ekonomických analýz.</li><li><strong>Spolupráce s účetním oddělením</strong> - příprava a kontrola podkladů, dohlížení na závěrky.</li><li><strong>Rozvoj controllingových nástrojů</strong> - zavádění a optimalizace procesů.</li><li><strong>Práce s daty</strong> - kontingenční tabulky v Excelu vám nebudou cizí.</li><li><strong>Komunikace</strong> - občasná spolupráce v angličtině.</li></ul>
Nabízíme:
Co nabízíme?
- Stabilní zaměstnání na plný úvazek s pracovní smlouvou na dobu neurčitou.
- Flexibilní pracovní dobu a možnost profesního růstu.
- 5 týdnů dovolené pro dostatek odpočinku.
- Moderní kanceláře v Praze nebo Brně
- Přátelský tým a neformální firemní kulturu.
- Stravovací paušál, kávu a čaj na pracovišti zdarma.
- Motivační finanční ohodnocení s možností navýšení po zkušební době.
Jsme stabilní společnost působící v oblasti prodeje alkoholických a nealkoholických nápojů. Patříme mezi přední dodavatele sektů a prémiového alkoholu na českém trhu. Našimi zákazníky jsou jak velké obchodní řetězce, tak menší prodejny po celé republice. Neustále rosteme a rozvíjíme se, a právě teď hledáme posilu do našeho týmu.
Region: Jihomoravský kraj...
APROFES, Markéta Konečná, tel. 420774247445, e-mail: marketa.konecna@aprofes.czaprof
»Controller - nováček (42000 - 50000,- Kč)
Pro našeho významného klienta hledáme zkušeného juniorního finančního/výrobního controllera, který bude klíčovým členem finančního týmu a bude zodpovědný za řízení finančního plánování, analýzy a reportingu. Hledáme kandidáta s výbornými analytickými schopnostmi a aktivní znalostí anglického jazyka. Pokud jste to vy, zareagujte nám a nabídku:
CONTROLLER - NOVÁČEK (42-50.000 KČ)
Popis práce: * Sestavování finančních plánů, rozpočtů a forecastů
* Analýza finančních výkazů a výsledků
* Příprava pravidelných reportů pro vedení společnosti
* Monitoring a optimalizace nákladů a identifikace rizik
* Podpora při auditech a příprava podkladů pro auditorské týmy
* Spolupráce s ostatními odděleními společnosti
* Zajištění souladu mezi finančními a obchodními cíli
* Vývoj a implementace nových procesů a postupů
Požadujeme: * VŠ vzdělání v oboru financí, účetnictví nebo ekonomie
* Zkušenosti na pozici finančního controllera nebo podobné pozici - výhodou!
* Znalost účetních standardů a principů
* Anglický jazyk na komunikativní úrovni
* Pokročilá znalost práce s MS Excel, znalost ERP systémů (SAP, Oracle apod.)
* Výborné analytické schopnosti a smysl pro detail
Nabízíme: * 25 dní dovolené
* Pružnou pracovní dobu
* Pracovní vybavení
* Příspěvek na stravu, pojištění i sport
* Finanční podpora pro dojíždějící
* Přátelský kolektiv
* Firemní večírky
* a další...
* lokalitu: Brno...
Bc. Natálie Marková, tel. 420775787341, Advantage Consulting s.r.o., Orlí 36, 60200, Brno Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Controlling specialist (45000 - 55000,- Kč)
Máte vzdělání ekonomického směru a baví vás analýza finančních dat? Dorozumíte se anglicky? Práce v Excelu Vám nečiní problémy? Skvělé! Pravděpodobně hledáme vás!
Prosperující výrobní společnost otevírá pozici:
CONTROLLING SPECIALIST (45-55.000 KČ)
Popis práce: * zpracování finančních dat společnosti
* forecasting
* reporting
* finanční analýzy
* spolupráce na tvorbě rozpočtů
Požadujeme: * vzdělání ekonomického směru
* zkušenosti v oblasti controllingu - výhodou!
* pokročilou znalost MS Excel
* anglický jazyk na komunikativní úrovni
* orientace v účetnictví
* analytické myšlení
* pracovní nasazení
Nabízíme: * týdne dovolené navíc
* dny zdravotního volna
* bonusy a prémie
* pružnou pracovní dobu
* možnost občasného home-office
* příspěvek na stravu a pojištění
* pracovní vybavení
* firemní akce
* Místo výkonu práce: Nové Město na Moravě...
Bc. Natálie Marková, tel. 420775787341, Advantage Consulting s.r.o., Orlí 36, 60200, Brno Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Controlling specialist (48000 - 60000,- Kč)
Máte vzdělání ekonomického směru a baví vás analýza finančních dat? Dorozumíte se anglicky? Práce v Excelu Vám nečiní problémy? Skvělé! Pravděpodobně hledáme vás!
Prosperující výrobní společnost otevírá pozici:
CONTROLLING SPECIALIST (48-60.000 KČ)
Popis práce: * zpracování finančních dat společnosti
* forecasting
* reporting
* finanční analýzy
* spolupráce na tvorbě rozpočtů
Požadujeme: * vzdělání ekonomického směru
* zkušenosti v oblasti controllingu - výhodou!
* pokročilou znalost MS Excel
* anglický jazyk na komunikativní úrovni
* orientace v účetnictví
* analytické myšlení
* pracovní nasazení
Nabízíme: * týdne dovolené navíc
* dny zdravotního volna
* bonusy a prémie
* pružnou pracovní dobu
* možnost občasného home-office
* příspěvek na stravu a pojištění
* pracovní vybavení
* firemní akce
* Místo výkonu práce: Košíkov...
Bc. Natálie Marková, tel. 420775787341, Advantage Consulting s.r.o., Orlí 36, 60200, Brno Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Ekonom/ka (55000 - 75000,- Kč)
Jste ekonom tělem i duší a máte zkušenosti s controllingem a reportingem? Pak jste na správné adrese! Zašlete nám svůj životopis a ucházejte se o pozici:
EKONOM/KA (55-75.000 Kč)
Popis práce: * Příprava finančních prognóz a rozpočtů
* Kontrola a optimalizace finančních toků
* Pravidelný reporting vedení společnosti
* Provádění různých finančních analýz
Požadujeme: * VŠ vzdělání ekonomického směru
* Alespoň 5 let praxe na obdobné pozici
* Zkušenost s používáním ERP systémů
* Výborné komunikační a organizační schopnosti
Nabízíme: * Odpovídající mzdové ohodnocení
* Flexibilní pracovní dobu
* Možnost občasného homeoffice
* Služební telefon a notebook
* Další profesní růst a rozvoj
* Možnost podílet se na dalším vývoji firmy
* Lokalita: Praha...
Mgr. Alena Rolencová, tel. 420739236965, Advantage Consulting s.r.o., Divadelní 14, 30100, Plzeň Divadelní 14, 301 00 Plzeň, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Financial controling specialist (50000 - 65000,- Kč)
Pro našeho významného klienta hledáme finančního controllera, který bude klíčovým členem finančního týmu a bude zodpovědný za řízení finančního plánování, analýzy a reportingu. Hledáme kandidáta s výbornými analytickými schopnostmi a aktivní znalostí anglického jazyka. Pokud jste to vy, zareagujte nám a nabídku:
FINANCIAL CONTROLING SPECIALIST (50-65.000 KČ)
Popis práce: * Sestavování finančních plánů, rozpočtů a forecastů
* Analýza finančních výkazů a výsledků
* Příprava pravidelných reportů pro vedení společnosti
* Monitoring a optimalizace nákladů a identifikace rizik
* Podpora při auditech a příprava podkladů pro auditorské týmy
* Spolupráce s ostatními odděleními společnosti
* Zajištění souladu mezi finančními a obchodními cíli
* Vývoj a implementace nových procesů a postupů
Požadujeme: * SŠ/VŠ vzdělání v oboru financí, účetnictví nebo ekonomie
* Zkušenosti na pozici finančního controllera nebo podobné pozici - výhodou!
* Znalost účetních standardů a principů
* Anglický jazyk na komunikativní úrovni
* Pokročilá znalost práce s MS Excel, znalost ERP systémů (SAP, Oracle apod.)
* Výborné analytické schopnosti a smysl pro detail
Nabízíme: * 25 dní dovolené
* Pružnou pracovní dobu
* Pracovní vybavení
* Příspěvek na stravu, pojištění i sport
* Finanční podpora pro dojíždějící
* Přátelský kolektiv
* Firemní večírky
* a další...
* lokalitu: Volduchy...
Bc. Marie Pomykalová, tel. 420739025261, Advantage Consulting s.r.o., Orlí 36, 60200, Brno Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Financial controller (40000 - 60000,- Kč)
Toužíte po práci, která vás nejen finančně naplní, ale také vás bude bavit? Hledáme kreativního a vášnivého jedince na pozici Financial Controller, který se bude starat o zdraví našeho podniku. Pokud máte smysl pro detail, schopnost hledat nové způsoby vylepšení procesů a zároveň ovládáte angličtinu, máme pro vás skvělou příležitost!
Zašlete své CV a pracujte jako:
FINANCIAL CONTROLLER (40-60.000 KČ)
Popis práce: * Zodpovídat za analýzu a monitorování finančních transakcí a výsledků s cílem identifikovat potenciální rizika a příležitosti
* Komunikace s mezinárodními partnery a prezentace finančních výsledků v anglickém jazyce
* Spolupráce s kolegy z finančního oddělení a dalších oblastí společnosti, abyste dosáhli společných cílů
* Implementace a zdokonalení finančních nástrojů a procesů v souladu s nejnovějšími standardy
Požadujeme: * SŠ/VŠ vzdělání ve finančním oboru
* Praxe ideálně 3-5 let v oblasti finanční kontroly
* Anglický jazyk na komunikativní úrovni
* Analytické dovednosti a detailní přístup
* Znalost práce na PC
Nabízíme: * Pružná pracovní doba
* Notebook a mobilní telefon
* 25 dní dovolené
* Příspěvek na životní pojištění
* Příspěvek na dopravu
* Možnost homeoffice
* Závodní stravování
* Kariérní růst
* Skvělý tým lidí
* Moderní prostředí
* Lokalitu: Nové Město na Moravě...
Mgr. Andrea Čábelová, tel. 420775787241, Advantage Consulting s.r.o., Orlí 36, 60200, Brno Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Financial controller (60000 - 65000,- Kč)
Máte VŠ vzdělání ekonomického směru? Praxi z oblasti finančního kontrolingu a komunikujete anglickým jazykem? Chcete být součástí mezinárodní společnosti? Pak neváhejte a zašlete mi Váš životopis!
Mezinárodní společnost hledá nového kolegu na pozici: FINANCIAL CONTROLLER (60-65.000 KČ)
Popis práce: * Zpracování analýz podle pokynů vedoucího
* Příprava měsíční uzávěrky
* Zpracování materiálů pro reporting
* Příprava dokumentace pro audit
* Zodpovědnost za plánování tržeb
* Spolupráce na projektech
* Spolupráce s ostatními kolegy
Požadujeme: * SŠ/VŠ ideálně ekonomického směru
* Praxi z obdobné pozice
* Znalost práce s PC, MS Office, SAP
* Komunikativní znalost AJ
* ŘP sk. B
Nabízíme: * Pružná pracovní doba
* Možnost HO
* Bonusy a prémie
* Týden dovolené navíc
* Příspěvek na dopravu
* Vzdělávací kurzy
* Závodní stravování
* Lokalitu: okres Nový Jičín...
Zdeňka Přečková, tel. 420775787071, Advantage Consulting s.r.o., Jurečkova 18, 70200, Ostrava Jurečkova 18
702 00 Ostrava, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Financial specialist - controlling (60000 - 75000,- Kč)
Pro našeho významného klienta hledáme zkušeného Seniorního Finančního Controllera, který bude klíčovým členem finančního týmu a bude zodpovědný za řízení finančního plánování, analýzy a reportingu. Hledáme kandidáta s výbornými analytickými schopnostmi a aktivní znalostí anglického jazyka. Pokud jste to vy, zareagujte nám a nabídku:
FINANCIAL SPECIALIST - CONTROLLING (60-75.000 KČ)
Popis práce: * Sestavování finančních plánů, rozpočtů a forecastů
* Analýza finančních výkazů a výsledků
* Příprava pravidelných reportů pro vedení společnosti
* Monitoring a optimalizace nákladů a identifikace rizik
* Podpora při auditech a příprava podkladů pro auditorské týmy
* Spolupráce s ostatními odděleními společnosti
* Zajištění souladu mezi finančními a obchodními cíli
* Vývoj a implementace nových procesů a postupů
Požadujeme: * VŠ vzdělání v oboru financí, účetnictví nebo ekonomie
* Zkušenosti na pozici finančního controllera nebo podobné pozici
* Znalost účetních standardů a principů
* Anglický jazyk na komunikativní úrovni
* Pokročilá znalost práce s MS Excel, znalost ERP systémů (SAP, Oracle apod.)
* Výborné analytické schopnosti a smysl pro detail
Nabízíme: * 25 dní dovolené
* Pružnou pracovní dobu
* Pracovní vybavení
* Příspěvek na stravu, pojištění i sport
* Finanční podpora pro dojíždějící
* Přátelský kolektiv
* Firemní večírky
* a další...
* lokalitu: region Mikulov...
Bc. Natálie Marková, tel. 420775787341, Advantage Consulting s.r.o., Orlí 36, 60200, Brno Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Finanční analytik (40000 - 45000,- Kč)
Jste finančním analytikem zdatným v oblasti IT? Zajímají Vás různé firemní systémy a dokážete si z nich vytáhnout jakákoliv potřebná data k vyhodnocení? Domluvíte se bez potíží anglicky?
Do významné výrobní společnosti hledáme člověka na pozici FINANČNÍ ANALYTIK (40-45.000 Kč). Hledáme právě Vás?
Popis práce: * Analýzy a hodnocení výrobních dat
* Implementace informačního systému
* Podpora projektových týmů při vyhodnocování efektivity
* Reporting vedení společnosti, odpovědnost za správnost dat
Požadujeme: * SŠ nebo VŠ vzdělání ekonomického směru
* Základní přehled o finančních analýzách výrobních dat
* Středně pokročilou znalost anglického
* Dobrá orientace v IT, zkušenosti s implementací systémů výhodou
* Excel
Nabízíme: * Motivující mzdové ohodnocení s ročními bonusy
* Možnost vzdělávání a individuálního rozvoje
* Jazykové kurzy anglického
* 25 dní dovolené a pružnou pracovní dobu
* Zázemí mezinárodní, rostoucí výrobní společnosti
* Lokalita: Klášterec nad Ohří...
Nikola Benešová, tel. 420775787077, Advantage Consulting s.r.o., Špitálské náměstí 3517/1a, 400 01, Ústí nad Labem Špitálské náměstí 3517/1a, 400 01 Ústí nad Labem, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Finanční analytik s angličtinou (40000 - 55000,- Kč)
Máte vzdělání ekonomického směru a baví vás analýza finančních dat? Dorozumíte se anglicky? Práce v Excelu Vám nečiní problémy? Skvělé! Pravděpodobně hledáme vás!
Prosperující výrobní společnost otevírá pozici:
FINANČNÍ ANALYTIK S ANGLIČTINOU (50-60.000 KČ)
Popis práce: * zpracování finančních dat společnosti
* forecasting
* reporting
* finanční analýzy
* spolupráce na tvorbě rozpočtů
Požadujeme: * vzdělání ekonomického směru
* zkušenosti v oblasti controllingu - výhodou!
* pokročilou znalost MS Excel
* anglický jazyk na komunikativní úrovni
* orientace v účetnictví
* analytické myšlení
* pracovní nasazení
Nabízíme: * týdne dovolené navíc
* dny zdravotního volna
* bonusy a prémie
* pružnou pracovní dobu
* možnost občasného home-office
* příspěvek na stravu a pojištění
* pracovní vybavení
* firemní akce
* Místo výkonu práce: Žďár nad Sázavou...
Bc. Natálie Marková, tel. 420775787341, Advantage Consulting s.r.o., Orlí 36, 60200, Brno Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Finanční kontrolor
Máte zkušenosti v oblasti finančního controllingu, domluvíte se anglicky a chcete být součástí týmu v dynamickém prostředí nadnárodní společnosti? Pokud máte analytické myšlení, cit pro čísla a chuť podílet se na strategickém řízení financí, pak hledáme právě Vás! Pošlete nám Váš životopis!
Úspěšná mezinárodní výrobní společnost hledá kolegu/kolegyni na pozici:
FINANČNÍ KONTROLOR
Popis práce: * zodpovědnost z a svěřenou oblast controllingu
* Příprava a analýza měsíčních a ročních reportů
* Tvorba rozpočtů a vyhodnocovat jejich plnění
* Provádění analýz odchylek a návrh nápravných opatření
* Spolupráce při zavádění reportingových a analytických nástrojů napříč firmou i s mezinárodními partnery (komunikace v angličtině)
* Optimalizace datových procesů, návrh na zlepšení
Požadujeme: * VŠ vzdělání (Ekonomie, Finance, Matematika)
* Výbornou znalost Excelu a schopnost práce s velkými daty
* Zkušenosti na obdobné pozici (v mezinárodní společnosti výhodou)
* Obecné povědomí o účetnictví dle českých standardů
* Aktivní znalost anglického jazyka (denní komunikace)
* Analytické myšlení, orientaci na výsledek a pečlivý přístup k práci
Nabízíme: * Stabilní zaměstnání v nadnárodní výrobní společnosti
* Motivační pracovní i finanční podmínky
* Možnost profesního i osobního růstu
* Flexibilní pracovní dobu a možnost občasného home office
* 5 týdnů dovolené
* Firemní notebook, mobilní telefon
* Příspěvek na životní/penzijní připojištění
* Závodní stravování
* Sleva na firemní výrobky/služby
* Místo výkonu práce: Hodonín...
Bc. Nikola Kolářová, tel. 420739290528, Advantage Consulting s.r.o., Orlí 36, 602 00, Brno Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Finanční kontrolor s a (40000 - 55000,- Kč)
Máte vzdělání ekonomického směru a baví vás analýza finančních dat? Dorozumíte se anglicky? Práce v Excelu Vám nečiní problémy? Skvělé! Pravděpodobně hledáme vás!
Prosperující výrobní společnost otevírá pozici:
FINANČNÍ KONTROLOR S AJ(40-55.000 KČ)
Popis práce: * zpracování finančních dat společnosti
* forecasting
* reporting
* finanční analýzy
* spolupráce na tvorbě rozpočtů
Požadujeme: * vzdělání ekonomického směru
* zkušenosti v oblasti controllingu - výhodou!
* pokročilou znalost MS Excel
* anglický jazyk na komunikativní úrovni
* orientace v účetnictví
* analytické myšlení
* pracovní nasazení
Nabízíme: * týdne dovolené navíc
* dny zdravotního volna
* bonusy a prémie
* pružnou pracovní dobu
* možnost občasného home-office
* příspěvek na stravu a pojištění
* pracovní vybavení
* firemní akce
* Místo výkonu práce: Přibyslav...
Bc. Natálie Marková, tel. 420775787341, Advantage Consulting s.r.o., Orlí 36, 60200, Brno Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Finanční kontrolor s AJ (60000 - 70000,- Kč)
Máte alespoň nějaké zkušenosti s controllingem z mezinárodní společnosti? Máte znalosti finančního účetnictví a komunikace v anglickém jazyce pro Vás není překážkou?
Pro krátkodobý projekt mezinárodní společnosti hledáme vhodnou posilu na pozici:
FINANČNÍ KONTROLOR S AJ (60-70.000 Kč)
Popis práce: * Příprava podkladů pro měsíční závěrky ve formátu US GAAP
* Schvalování podkladů k měsíčním závěrkám
* Příprava podkladů k inventurám
* Příprava statutární závěrky, příprava pokladů pro audit
* Komunikace s interními/ externími auditory a daňovými poradci
Požadujeme: * Vzdělání ekonomického oboru
* Alespoň krátkodobá praxe v controllingu
* Znalost finančního účetnictví (rozvaha nebo výsledovka)
* Orientace v související legislativě
* Schopnost komunikovat v anglickém jazyce (pravidelné cally)
* Velmi dobrá znalost MS OFFICE s důrazem na EXCEL, zkušenost s ERP systémy (JDE výhodou)
Nabízíme: * HPP na dobu určitou (projekt na 1-3 roky)
* 25 dnů dovolené
* Flexibilní a kratší pracovní dobu
* 100% pomoc a podporu mentora
* Mobilní telefon, notebook
* Příspěvek na penzijní nebo životní pojištění
* Příspěvek do Cafeterie
* Příspěvek na stravování
* Možnost příspěvku na Multisport kartu
* Možnost dalšího volna nad rámec zákona
* Místo výkonu práce: Břeclav...
Daniela Hůrková, DiS., tel. 420739425983, Advantage Consulting s.r.o., Orlí 36, 602 00, Brno Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Finanční kontrolor s AJ (60000 - 70000,- Kč)
Máte alespoň nějaké zkušenosti s controllingem z mezinárodní společnosti? Máte znalosti finančního účetnictví a komunikace v anglickém jazyce pro Vás není překážkou?
Pro krátkodobý projekt mezinárodní společnosti hledáme vhodnou posilu na pozici:
FINANČNÍ KONTROLOR S AJ (60-70.000 Kč)
Popis práce: * Příprava podkladů pro měsíční závěrky ve formátu US GAAP
* Schvalování podkladů k měsíčním závěrkám
* Příprava podkladů k inventurám
* Příprava statutární závěrky, příprava pokladů pro audit
* Komunikace s interními/ externími auditory a daňovými poradci
Požadujeme: * Vzdělání ekonomického oboru
* Alespoň krátkodobá praxe v controllingu
* Znalost finančního účetnictví (rozvaha nebo výsledovka)
* Orientace v související legislativě
* Schopnost komunikovat v anglickém jazyce (pravidelné cally)
* Velmi dobrá znalost MS OFFICE s důrazem na EXCEL, zkušenost s ERP systémy (JDE výhodou)
Nabízíme: * HPP na dobu určitou (projekt na 1-3 roky)
* 25 dnů dovolené
* Flexibilní a kratší pracovní dobu
* 100% pomoc a podporu mentora
* Mobilní telefon, notebook
* Příspěvek na penzijní nebo životní pojištění
* Příspěvek do Cafeterie
* Příspěvek na stravování
* Možnost příspěvku na Multisport kartu
* Možnost dalšího volna nad rámec zákona
* Místo výkonu práce: Brno...
Daniela Hůrková, DiS., tel. 420739425983, Advantage Consulting s.r.o., Orlí 36, 602 00, Brno Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Finanční manažer
Jste zkušený/á kvalifikovaný manažer/ka v oblasti financí a hledáte nyní nové pole působnosti? Máte zkušenosti z výrobní společnosti a domluvíte se anglicky? Baví Vás práce s čísly a ve finančních tabulkách se orientujete doslova "levou zadní"? Výborně! Zašlete mi Váš životopis!
Pro významného klienta oblasti průmyslu hledáme vhodné uchazeče/ky na pozici:
FINANČNÍ MANAŽER
Popis práce: * Vedení ekonomického oddělení
* Řízení projektů
* Komunikace s úřady a institucemi
* Znalost účetnictví a controllingu
* Audity, měsíční a roční závěrky
* Analýzy, procesy, úspory
Požadujeme: * VŠ ekonomického oboru
* Praxi na obdobné pozici z výrobní společnosti podmínkou
* Anglický jazyk - velkou výhodou
* Zkušenosti s ERP systémy
* Znalost balíčku MS OFFICE s důrazem na EXCEL
* Zodpovědnost, pečlivost, flexibilitu
Nabízíme: * Zajímavé finanční ohodnocení
* Dovolená navíc
* Flexibilní pracovní dobu
* Příspěvek na stravování
* Příspěvek na sportovní aktivity
* Podpora vzdělávání a jazykové kurzy
* Místo výkonu práce: Ústí nad Labem
...
Nikola Benešová, tel. 420775787077, Advantage Consulting s.r.o., Špitálské náměstí 3517/1a, 400 01, Ústí nad Labem Špitálské náměstí 3517/1a, 400 01 Ústí nad Labem, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Finanční manažer - oddělení fakturace (55000 - 75000,- Kč)
Máte zkušenosti v účetnictví a financích a hledáte zajímavou vedoucí pozici? Máte chuť se dále rozvíjet a být součástí úspěšné nadnárodní společnosti?
Pak nám neváhejte zaslat Váš životopis!
Dynamická nadnárodní společnost hledá posilu na pozici:
FINANČNÍ MANAŽER - ODDĚLENÍ FAKTURACE (55 000 - 75 000 Kč)
Popis práce: * Vedení týmu fakturantek
* Zpracování složitějších účetních operací
* Účast na měsíčních a ročních účetních závěrkách, spolupráce s auditory
* Příprava daňového přiznání k DPPO
* Účtování majetku a kontrola účetních dokladů
* Zpracování účetních statistik pro ČSÚ
* Podíl na implementaci SAP
* Tvorba nových interních směrnic
* Reporting a případné zastupování vedoucího finančního oddělení
Požadujeme: * Zkušenost s kompletním zpracováním účetnictví (kromě mezd)
* Výbornou znalost podvojného účetnictví a daňových zákonů (DPH, DPPO)
* Aktivní znalost angličtiny nebo němčiny
* Zkušenost s vedením menšího týmu - VÝHODOU
* Znalost MS Office
* Ochotu učit se, hledat řešení a aktivní přístup k práci
* Komunikativnost, samostatnost a zodpovědnost
Nabízíme: * Zázemí stabilní a stále rostoucí společnosti
* Atraktivní finanční ohodnocení s možností kariérního postupu
* 5 týdnů dovolené a navíc až 5 dní placeného volna
* Flexibilní pracovní dobu
* Široké možnosti vzdělávání, včetně jazykových kurzů
* Příjemný a podporující kolektiv
* Bohatý balíček benefitů (příspěvky na dětské tábory a sportovní aktivity, věrnostní odměny, příspěvky na životní a penzijní spoření, a mnoho dalšího)
* Místo výkonu práce: České Budějovice...
Bc. Nikola Kolářová, tel. 420739290528, Advantage Consulting s.r.o., Orlí 36, 602 00, Brno Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Finanční specialista (50000 - 60000,- Kč)
Chcete pracovat a rozvíjet se v oblasti financí a máte alespoň rok zkušeností v oboru? Vyznáte se ve finančních analýzách a máte orientaci ve financích a ekonomice? Domluvíte se anglicky a chcete mít možnost se dále posouvat? Chcete pracovat pro mezinárodní společnost a hledáte stabilní zázemí?
Pokud ano, zašlete mi váš životopis a staňte se součástí týmu na pozici:
FINANČNÍ SPECIALISTA (50-60.000 Kč)
Popis práce: * Příprava a analýza finančních reportů
* Aktivní spolupráce se CFO
* Monitorování a analýza finančních dat
* Podpora a účast na interní kontrole procesů
Požadujeme: * Vysokoškolské vzdělání ekonomického směru
* Praxi v oboru financí minimálně 1 rok
* Anglický jazyk na středně pokročilé úrovni
* Pokročilou znalost MS Excel
Nabízíme: * 25 dní dovolené
* Sick days
* Příspěvek na penzijní připojištění
* Služební notebook a telefon
* Příspěvek na volný čas
* Příspěvek na stravování
* Stabilní zázemí mezinárodní firmy
* Nástup možný IHNED nebo dohodou
* Místo výkonu práce: Praha...
Natália Vadíková, tel. 420775474381, Advantage Consulting s.r.o., Národní 135/14, 110 00, Praha IBC, Pobřežní 620/3, Praha 8 Karlín, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Finanční účetní (40000 - 48000,- Kč)
Hledáte změnu a máte praxi jako Účetní? Vyhovuje vám práce v POHODĚ a MS Excel je dobrý pomocník? Chcete komunikovat s klienty a mít na starosti více firem? Těšíme se na váš životopis na FINANČNÍ ÚČETNÍ (40-48.000 Kč)!!!
Popis práce: * Kompletní zpracování účetnictví pro více firem
* Kontrola dokladů
* Komunikace s klienty
* Účtování pohledávek a závazků
* Práce s bankou a pokladnou
* Komunikace s úřady
* Tvorba účetních závěrek
Požadujeme: * SŠ ekonomického směru
* Praxi v podvojném účetnictví ideálně pro více firem
* Zkušenosti se zpracováním mezd a daní a ročních závěrek v systému POHODA
* MS Office (Excel, Word, PowerPoint)
* Zodpovědnost, pečlivost, komunikační a organizační schopnosti
Nabízíme: * Stále se rozvíjející účetní společnost
* Stabilitu a příjemné pracovní prostředí
* Podporu a rozvoj při zaučení
* Bonusy, prémie, stravenky
* Flexibilní pracovní dobu
* Možnost práce z domova po zaučení až 2 dny
* Odborná školení
* Lokalitu Hradec Králové...
Kateřina Dytrtová, tel. 420778407991, Advantage Consulting s.r.o., Špitálské náměstí 3517/1a, 400 01, Ústí nad Labem Špitálské náměstí 3517/1a, 400 01 Ústí nad Labem, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Finanční účetní (45000 - 45000,- Kč)
Hledáme finanční účetní. Hledáte práci v příjemném kolektivu s flexibilní pracovní dobou? Máte již praxi na pozici účetní? Tak právě Vás hledáme. Neváhejte a zašlete nám Váš životopis.
Popis práce: * Zpracování celkového účetnictví malé firmy
* Zpracování mezd, měsíčních uzávěrek
* Práce s více měnovými fakturami
* Fakturace CLA, DPH a ostatní příplatků
Požadujeme: * Praxe na pozici účetní min. 3 roky
* Vzdělání SŠ ekonomického směru
* Práce s PC a MS Office (Excel)
* Samostatnost, komunikativnost, proaktivní přístup
Nabízíme: * 25 dní dovolené
* Osobní ohodnocení
* Flexibilní pracovní doba
* Místo výkonu práce: Brno...
Nikol Rosendorfová, tel. 420778407765, Advantage Consulting s.r.o., Orlí, 60200, Brno Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Hlavní účetní (50000 - 55000,- Kč)
Máte předchozí praxi v oblasti účetnictví ze strojírenské společnosti? Hledáte novou pracovní výzvu? Pro našeho klienta, stabilní a úspěšnou společnost, hledáme hlavní účetní, která/ý povede kompletní účetní agendu a bude klíčovou osobou v oblasti účetnictví a daní. Neváhejte a zašlete mi Váš životopis!
Prosperující společnost hledá nového kolegu/kolegyni na pozici: HLAVNÍ ÚČETNÍ (50-55.000 KČ)
Popis práce: * Zodpovědnost za vedení a správu kompletní účetní agendy
* Vytváření účetních postupů a zajištění souladu s legislativními předpisy
* Zpracování hlavní knihy, účetních závěrek a reportů
* Komplexní správa daní včetně DPH a daňových přiznání
* Příprava podkladů pro finanční a daňové audity
Požadujeme: * SŠ/VŠ vzdělání, ideálně ekonomického směru
* Praxi z obdobné pozice
* Dobrou znalost účetních zákonů a daní
* Znalost účetních systémů
* Pokročilou znalost MS Office (Excel)
Nabízíme: * 5 týdnů dovolené
* Bonusy, prémie
* Příspěvek na dopravu i stravování
* Vzdělávací kurzy, odborná školení
* Příspěvek na penzijní připojištění
* Lokalitu: okres Nový Jičín
...
Zdeňka Přečková, tel. 420775787071, Advantage Consulting s.r.o., Jurečkova 18, 70200, Ostrava Jurečkova 18
702 00 Ostrava, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Hlavní účetní (50000 - 58000,- Kč)
Má dáti/dal, dodavatel/odběratel, přijatá/vystavená faktura znáte jak své boty? Hledáme hlavní účetní do našeho skvělého týmu. Chcete jí být právě vy? Neváhejte a zašlete nám životopis.
Popis práce: * Vedení účetnictví
* Zpracování měsíční a roční účetní uzávěrky
* Zpracování hlavní knihy a účetních výkazů
* Zpracování DPH, souhrnné a kontrolní hlášení
* Kontrola dokumentů
* Příprava podkladů k auditu
Požadujeme: * SŠ/VŠ obor ekonomika
* Praxe na obdobné pozici min. 2 roky
* Praxe ze strojírenské firmy
* Orientace v účetních a daňových zákonech
* Znalost práce s MS Office (Excel)
Nabízíme: * 25 dní dovolené
* Prémie, bonusy
* Závodní stravování
* Příspěvek na dopravu, stravování, penzijko
* Místo výkonu práce: okres Nový Jičín...
Nikol Rosendorfová, tel. 420778407765, Advantage Consulting s.r.o., Orlí, 60200, Brno Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Hlavní účetní (55000 - 60000,- Kč)
Hledáte novou pracovní příležitost a nebojíte se převzít odpovědnost za kompletní vedení účetní agendy společnosti s významným obratem?
Pokud máte hlubokou znalost účetních procesů, orientujete se v daňové problematice a chcete se podílet na finanční strategii společnosti v rámci mezinárodního holdingu, tato pozice je pro vás!
Popis práce: * Kompletní vedení účetnictví společnosti
* Správa majetkové evidence a účtování nestandardních transakcí
* Vedení účetního týmu a dohled nad fakturací
* Příprava měsíčních a ročních účetních závěrek
* Zpracování podkladů pro daňová přiznání a auditorské kontroly
* Spolupráce s controllingem na finančních analýzách
* Komunikace se zahraničními partnery v rámci holdingu
Požadujeme: * Praxe na obdobné pozici podmínkou
* Výborná znalost podvojného účetnictví a firemních účetních procesů
* Zkušenosti s DPH a DPPO, včetně zahraničního obchodu
* Znalost ERP systémů (např. KARAT, Helios)
* VÝHODOU: AJ nebo NJ
Nabízíme: * Možnost práce na zkrácený úvazek
* Roční finanční odměna dle výkonu společnosti
* Dovolená navíc + sick days
* Příspěvek na stravování
* Jazykové vzdělávání
* Výhodný mobilní tarif pro zaměstnance i rodinné příslušníky
* Benefitní karta
* Místo výkonu - Rosice +15 km
Pokud hledáte stabilní zaměstnání s odpovědnou rolí a možností profesního růstu, zašlete nám svůj životopis!...
Tereza Chudíková, tel. 420773799244, Advantage Consulting s.r.o., Orlí, 60200, Brno Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Hledá se hlavní účetní (50000 - 70000,- Kč)
Do firmy v okolí Děčína hledáme HLAVNÍ ÚČETNÍ! Jste již v této oblasti zkušený/á a jednoduše hledáte změnu? Čekáme na VÁS!
Popis práce: * Kompletní odpovědnost za vedení účetnictví v celé firmě
* Zaučování a kontrola nováčků
* Pravidelný finanční reporting vedení společnosti
* Zpracování ročních uzávěrek, daňových přiznání
* Zhotovení firemních předpisů a metodik
Požadujeme: * Min. SŠ v ekonomickém oboru
* Min. 4-5 let praxe na obdobné pozici
* Pokročilá znalost MS Excel
* Komplexní znalosti v oblasti účetnictví- spotřební daň, DPH, daň z příjmu..
Nabízíme: * Možnost ubytování v Děčíně!
* Možnost parkování v areálu firmy, dobrá dostupnost MHD
* Flexibilní pracovní doba
* Stravenky
* Občerstvení na pracovišti
* Místo výkonu práce: Děčín
...
Mgr. Aneta Jarošová, tel. 420777498772, Advantage Consulting s.r.o., Orlí, 60200, Brno Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Hledá se účetní (43000 - 50000,- Kč)
Má dáti/dal, dodavatel/odběratel, přijatá/vystavená faktura znáte jak své boty? Hledáme novou účetní/hlavní účetní do našeho skvělého týmu. Chcete jí být právě vy? Neváhejte se zasláním životopisu.
Popis práce: * Vystavování faktur
* Měsíční uzávěrka
* Zpracování DPH, mezd a přijatých faktur (více měnové faktury)
Požadujeme: * SŠ/VŠ ekonomický obor
* Praxe na pozici účetní min. 3 roky
* Samostatnost, pečlivost, proaktivní přístup
Nabízíme: * 25 dní dovolené
* Příspěvek na penzijko, životko
* Osobní ohodnocení
* Nástup možný ihned
* Místo výkonu: Brno...
Nikol Rosendorfová, tel. 420778407765, Advantage Consulting s.r.o., Orlí, 60200, Brno Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Hledáme účetní - mzda + fajn benefity!
Vyznáte se v číslech, pojem podvojné účetnictví znáte víc než dobře a hledáte novou výzvu? Umíte anglicky a jste analytik každým coulem? Pak hledáme právě Vás! Pošlete mi svůj životopis! My totiž
HLEDÁME ÚČETNÍ - MZDA + FAJN BENEFITY!
Popis práce: * Párování faktur s objednávkami
* Koordinace dokladů s dodavateli
* Zpracování platebních souborů
* Příprava podkladů pro audity
* Tvorba měsíčních závěrek a reportů
Požadujeme: * SŠ/VŠ ekonomického směru
* Znalost účetnictví
* Odpovídající praxe
* Orientace na PC - hlavně excel, Oracle výhodou
* Komunikativní znalost AJ
* Analytické myšlení a pečlivost
* Ochota dojíždět do místa výkonu práce - PLZEŇ
Nabízíme: * Nástupní plat dle zkušeností - jistě se domluvíme
* Moderní, čisté prostředí s přátelským kolektivem
* Pololetní odměny
* Mimořádné prémie
* Dotovaná strava v místní kantýně/ stravenky
* Flexi Pass karta
* Vzdělávací kurzy a školení
* Dovolená 25 dní
* 3 sickday / rok
* Využití firemní rekreace pro celou rodinu
* Svozový autobus
* Místo výkonu: Plzeň...
Jana Srncová, tel. 420775474383, Advantage Consulting s.r.o., Orlí, 60200, Brno Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Manažer/ka fakturačního týmu (55000 - 75000,- Kč)
Máte zkušenosti v účetnictví a financích a hledáte zajímavou vedoucí pozici? Máte chuť se dále rozvíjet a být součástí úspěšné nadnárodní společnosti?
Pak nám neváhejte zaslat Váš životopis!
Dynamická nadnárodní společnost hledá posilu na pozici:
MANAŽER/KA FAKTURAČNÍHO TÝMU (55 000 - 75 000 Kč)
Popis práce: * Vedení týmu fakturantek
* Zpracování složitějších účetních operací
* Účast na měsíčních a ročních účetních závěrkách, spolupráce s auditory
* Příprava daňového přiznání k DPPO
* Účtování majetku a kontrola účetních dokladů
* Zpracování účetních statistik pro ČSÚ
* Podíl na implementaci SAP
* Tvorba nových interních směrnic
* Reporting a případné zastupování vedoucího finančního oddělení
Požadujeme: * Zkušenost s kompletním zpracováním účetnictví (kromě mezd)
* Výbornou znalost podvojného účetnictví a daňových zákonů (DPH, DPPO)
* Aktivní znalost angličtiny nebo němčiny
* Zkušenost s vedením menšího týmu - VÝHODOU
* Znalost MS Office
* Ochotu učit se, hledat řešení a aktivní přístup k práci
* Komunikativnost, samostatnost a zodpovědnost
Nabízíme: * Zázemí stabilní a stále rostoucí společnosti
* Atraktivní finanční ohodnocení s možností kariérního postupu
* 5 týdnů dovolené a navíc až 5 dní placeného volna
* Flexibilní pracovní dobu
* Široké možnosti vzdělávání, včetně jazykových kurzů
* Příjemný a podporující kolektiv
* Bohatý balíček benefitů (příspěvky na dětské tábory a sportovní aktivity, věrnostní odměny, příspěvky na životní a penzijní spoření, a mnoho dalšího)
* Místo výkonu práce: České Budějovice...
Bc. Nikola Kolářová, tel. 420739290528, Advantage Consulting s.r.o., Orlí 36, 602 00, Brno Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Obchodník nebo obchodní manažer (50000 - 100000,- Kč)
Hledáme energické a ambiciózní spolupracovníky na obchodní a manažerskou pozici do nově vznikajících firemních poboček v Plzeňském regionu!
Vaším úkolem bude aktivně vyhledávat nové obchodní příležitosti, budovat a rozvíjet vztahy se zákazníky a vést obchodní tým. Praxe není podmínkou - vše potřebné vás naučíme! Klíčová je chuť pracovat s lidmi!
Zní to lákavě? Tak neváhejte a zašlete nám svůj životopis na adresu rolencova@acjobs.cz!
Popis práce: Obchodní pozice:
* Akvizice nových klientů a péče o ty stávající
* Osobní setkávání se zákazníky a služební cesty
* Nadstandardní vzdělávání a kariérní růst
Manažerská pozice:
* Vedení a rozšiřování obchodního týmu
* Péče o klíčové klienty a budování vztahů
* Odpovědnost za tým, výsledky a rozvoj společnosti
Požadujeme: Jak si tě představujeme?
* Komunikativní člověk, který se nebojí ukázat, co umí
* Tah na branku a schopnost budovat vztahy
* Zkušenosti z obchodu, zákaznického nebo call centra
* Schopnost vést tým a motivovat ostatní
* Středoškolské vzdělání s maturitou
* Chuť neustále se rozvíjet a posouvat dál
Nabízíme: * Nadstandardní finanční ohodnocení
* Flexibilita
* Možnost služebního vozu
* Vzdělávání s certifikacemi
* Mladý kolektiv
* Nové kanceláře
* Firemní akce
* Teambuildingy...
Mgr. Alena Rolencová, tel. 420739236965, Advantage Consulting s.r.o., Divadelní 14, 30100, Plzeň Divadelní 14, 301 00 Plzeň, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Personalista / mzdová účetní
Hledáme pečlivého a spolehlivého personalistu/mzdovou účetní/pokladní, který/á se stane důležitou součástí našeho týmu. Pokud máte zkušenosti s personalistikou, mzdovou agendou a pokladními operacemi, hledáte stabilní zaměstnání a baví vás práce s lidmi i čísly, pak je tato pozice právě pro Vás!
<h4 data-start="374" data-end="411"><strong data-start="379" data-end="409">Co bude Vaší náplní práce?</strong></h4><p data-start="412" data-end="435"><strong data-start="414" data-end="433">Personalistika:</strong></p><ul data-start="436" data-end="688"><li data-start="436" data-end="503">Správa pracovních smluv, dohod a dalších personálních dokumentů.</li><li data-start="504" data-end="559">Evidence a archivace personálních a platových údajů.</li><li data-start="560" data-end="628">Řešení organizačních vztahů, odměňování a vzdělávání zaměstnanců.</li><li data-start="629" data-end="688">Zpracování podkladů pro Úřad práce a statistické výkazy.</li><li data-start="629" data-end="688">Nábor nových zaměstnanců.</li></ul><p data-start="690" data-end="712"><strong data-start="692" data-end="710">Mzdová agenda:</strong></p><ul data-start="713" data-end="890"><li data-start="713" data-end="767">Výpočet mezd, jejich zúčtování a zajištění výplaty.</li><li data-start="768" data-end="824">Srážky ze mzdy, daně, sociální a zdravotní pojištění.</li><li data-start="825" data-end="890">Archivace mzdových dokladů a další související administrativa.</li></ul><p data-start="892" data-end="917"><strong data-start="894" data-end="915">Pokladní operace:</strong></p><ul data-start="918" data-end="1030"><li data-start="918" data-end="942">Výplata mezd a záloh.</li><li data-start="943" data-end="987">Kontrola a zpracování cestovních dokladů.</li><li data-start="988" data-end="1030">Zajištění bezpečného uložení hotovosti.</li></ul>
Nabízíme:
Co Vám můžeme nabídnout?
- 25 dnů dovolené
- 13. plat
- Bonusy za realizované projekty
- Příspěvek na penzijní a životní pojištění
- Stravenkový paušál
- Kancelář v centru Brna
- Klidné pracovní prostředí
- Pružná pracovní doba s pevným jádrem (9-14 hod.)
Česká veřejná vědecká instituce.
Region: Jihomoravský kraj...
APROFES, Markéta Konečná, tel. 420774247445, e-mail: marketa.konecna@aprofes.czaprof
»Podpora firemní účtárny - nástup ihned!
Máte ekonomické vzdělání a praxi na pozici účetní? Práce s čísly Vás baví a přejete si svoji praxi zúročit ve firmě, kde Vás nejen ohodnotí, ale budou motivovat se dále rozvíjet?
Pak mi zašlete svůj životopis a staňte se finanční účetní u nás.
Popis práce: * Práce primárně zaměřená na fakturace, účtování dokladů (JSD), zadávaní platebních příkazů
* Eviduje a účtuje pokladní doklady a náhrady cestovních výdajů
* Zpracovává měsíční a roční uzávěrky
* Odpovídá za správu a inventarizaci účtů
* Spolupracuje s odděleními napříč společností
Požadujeme: * SŠ/VOŠ - ekonomického směru
* Praxe na obdobné pozici z výrobní společnosti
* Osvojené podvojné účetnictví a přidružené účetní operace
* Práce v programu SAP - výhodou
* AJ - základy - ochota učit se a zdokonalovat
* Flexibilita, pečlivost a samostatnost
Nabízíme: * Nástupní plat dle zkušeností - jistě se domluvíme
* Moderní, čisté prostředí s přátelským kolektivem
* Pololetní odměny
* Mimořádné prémie
* Dotovaná strava v místní kantýně/ stravenky
* Flexi Pass karta
* Vzdělávací kurzy a školení
* Dovolená 25 dní
* 3 sickday / rok
* Využití firemní rekreace pro celou rodinu
* Svozový autobus
* Místo výkonu: Plzeň...
Jana Srncová, tel. 420775474383, Advantage Consulting s.r.o., Orlí, 60200, Brno Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Senior účetní (60000 - 70000,- Kč)
Skupina společností patřící českému vlastníkovi, sídlící na prestižní adrese v centru Prahy, hledá nového kolegu/kolegyni.
Máte zkušenosti s vedením účetnictví ve výrobní firmě, nejlépe pro skupinu firem? Nebo jste nejlépe certifikovaný účetní a chcete se posunout výše? Umíte řešit problémy a zvládnete nastavit nové procesy?
Popis práce: * vedení účetnictví dle českých účetních standardů (i nadace
* účtování a evidence majetku
* příprava a zpracování účetní závěrky přidělených společností
* zpracování souvisejících podkladů s vedením účetnictví
* vedení evidence účetních dokumentů přidělených společností (smlouvy, faktury, ...)
* příprava podkladů pro zaúčtování (výpočet úroků, kurzových rozdílů...)
* komunikace s úřady
Požadujeme: * SŠ nebo VŠ ekonomického směru
* znalost angličtiny B1 (výhoda)
* znalost daňové legislativy
* praxe v oboru. min. 5 let
* vysoký stupeň samostatnosti
* zodpovědnost
* komunikativnost
Nabízíme: * 2 platy navíc za řádné plnění úkolů
* stravenkový paušál
* 5 sick days
* 5 týdnů dovolené
* podpora dalšího vzdělávání
...
Mgr. Vladimíra Marková, tel. 420778779756, Advantage Consulting s.r.o., Orlí, 60200, Brno Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Senior účetní/controller (40000 - 55000,- Kč)
Jste systematicky pracující člověk se zálibou v přesně vykonané práci? Chcete zodpovědnou pozici v oblasti účetnictví? Pokud se poohlížíte po nové pracovní výzvě, je tato nabídka určená právě Vám!
Rozvíjející se společnost Vám nabízí zajímavou pracovní příležitost na pozici:
SENIOR ÚČETNÍ/CONTROLLER (40-55.000 Kč)
Popis práce: * Vedení podvojného účetnictví
* Spolupráce s externími auditory
* Účtování majetku
* Příprava analýz
* Vytváření finančních reportů
Požadujeme: * SŠ nebo VŠ ekonomického směru
* Analytické myšlení
* Praxi na obdobné pozici - min. 3 roky
* Pokročilá znalost práce s účetními a ERP systémy (např. SAP, Helios, Pohoda)
* Znalost českých účetních standardů
Nabízíme: * Přátelské prostředí
* HomeOffice
* Notebook a mobilní telefon
* Příspěvek na stravování
* Zajímavé finanční ohodnocení
* Místo výkonu práce: Luhačovice...
Barbora Holínková, tel. 420778705556, Advantage Consulting s.r.o., Orlí 36, 60200, Brno Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Specialista controllingu
Máte zkušenosti s controllingem projektů a rádi komunikujete v anglickém jazyce? Práce v Excelu Vám nedělá problém? Chcete se podílet na zajímavých projektech?
Pak mi pošlete Váš životopis a staňte se posilou týmu na pozici:
SPECIALISTA CONTROLLINGU
Popis práce: * Hodnocení ekonomiky jednotlivých projektů
* Tvorba kalkulací svěřených projektů
* Analýza výrobních nákladů
* Komunikace se zahraničím
Požadujeme: * SŠ vzdělání
* Anglický jazyk - pokročilý
* Pokročilou znalost MS Excel
* Praxi na obdobné pozici
Nabízíme: * Zázemí silné a stabilní výrobní společnosti
* 5 týdnů dovolené
* Flexibilní pracovní dobu
* Home office
* Cafeterii
* Atraktivní systém odměňování včetně bonusů a prémií
* Akce pro zaměstnance
* Zajímavé sociální benefity
* Dotované stravování
* Místo výkonu práce: Okres Příbram
* Nástup možný IHNED nebo dohodou...
Ing. Markéta Holečková, tel. 420778424624, Advantage Consulting s.r.o., Národní 135/14, 110 00, Praha IBC, Pobřežní 620/3, Praha 8 Karlín, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Specialista pro cenovou analýzu (50000 - 60000,- Kč)
Máte cit pro čísla, smysl pro detail a baví vás analyzovat náklady. Hledáme šikovného Specialistu cenových nabídek, který se postará o tvorbu přesných a konkurenceschopných cenových nabídek pro zákazníky. Vaším úkolem bude nejen kalkulace nákladů na materiál a práci, ale také spolupráce s interními týmy a dodavateli, aby se vždy našlo nejlepší řešení.
Pokud hledáte dynamickou práci, kde uplatníte své analytické schopnosti i vyjednávací dovednosti, pak jste na správném místě!
Popis práce: * Sbírání a vyhodnocování informací o potřebách a očekáváních zákazníků.
* Aktivní komunikace se zákazníky ohledně specifikací a detailů zakázky.
* Příprava přesných a konkurenceschopných cenových nabídek.
* Zajištění souladu nabídek s firemními standardy a politikami.
* Detailní analýza nákladů na materiál, práci a další zdroje.
* Vytváření přesných kalkulací nákladů pro jednotlivé produkty.
* Úzká spolupráce s odděleními nákupu, engineeringu a logistiky.
* Zajištění hladkého toku informací mezi jednotlivými odděleními.
* Pravidelné monitorování změn na trhu a úpravy cenových nabídek.
* Udržování aktuálních informací o cenách materiálů a služeb.
Požadujeme: * Minimálně středoškolské vzdělání a zkušenosti s naceňováním zakázek nebo obdobnou pozicí.
* Pečlivost, smysl pro detail a schopnost pracovat s velkým množstvím dat.
* Schopnost vytvářet přesné a komplexní výpočty nákladů.
* Výborné komunikační a vyjednávací dovednosti, schopnost efektivně jednat se zákazníky i dodavateli.
* Schopnost pracovat nezávisle, ale zároveň dobře fungovat v týmu.
* Angličtina na komunikativní úrovni (slovem i písmem).
Nabízíme: * Moderní pracovní prostředí
* 5 týdnů dovolené
* Občerstvení na pracovišti
* Příspěvek na stravné
* Pracovní výročí
* Zvýhodněný tarif pro Vás i Vaše rodinné příslušníky
* Lokalitu: Chomutov...
Nikola Malá, tel. 420773773884, Advantage Consulting s.r.o., Špitálské náměstí 3517/1a, 400 01, Ústí nad Labem Špitálské náměstí 3517/1a, 400 01 Ústí nad Labem, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Specialista projektového controllingu
Máte zkušenosti s controllingem projektů a rádi komunikujete v anglickém jazyce? Práce v Excelu Vám nedělá problém? Chcete se podílet na zajímavých projektech?
Pak mi pošlete Váš životopis a staňte se posilou týmu na pozici:
SPECIALISTA PROJEKTOVÉHO CONTROLLINGU
Popis práce: * Hodnocení ekonomiky jednotlivých projektů
* Tvorba kalkulací svěřených projektů
* Analýza výrobních nákladů
* Komunikace se zahraničím
Požadujeme: * SŠ vzdělání technického směru
* Anglický jazyk - pokročilý
* Pokročilou znalost MS Excel
* Praxi na obdobné pozici v technickém prostředí
Nabízíme: * Zázemí silné a stabilní výrobní společnosti
* 5 týdnů dovolené
* Flexibilní pracovní dobu
* Home office
* Cafeterii
* Atraktivní systém odměňování včetně bonusů a prémií
* Akce pro zaměstnance
* Zajímavé sociální benefity
* Dotované stravování
* Místo výkonu práce: Okres Příbram
* Nástup možný IHNED nebo dohodou...
Ing. Markéta Holečková, tel. 420778424624, Advantage Consulting s.r.o., Národní 135/14, 110 00, Praha IBC, Pobřežní 620/3, Praha 8 Karlín, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Teamleader fakturací (55000 - 75000,- Kč)
Máte zkušenosti v účetnictví a financích a hledáte zajímavou vedoucí pozici? Máte chuť se dále rozvíjet a být součástí úspěšné nadnárodní společnosti?
Pak nám neváhejte zaslat Váš životopis!
Dynamická nadnárodní společnost hledá posilu na pozici:
TEAMLEADER FAKTURACÍ (okolo 60 000 Kč)
Popis práce: * Vedení týmu fakturantek
* Zpracování složitějších účetních operací
* Účast na měsíčních a ročních účetních závěrkách, spolupráce s auditory
* Příprava daňového přiznání k DPPO
* Účtování majetku a kontrola účetních dokladů
* Zpracování účetních statistik pro ČSÚ
* Podíl na implementaci SAP
* Tvorba nových interních směrnic
* Reporting a případné zastupování vedoucího finančního oddělení
Požadujeme: * Zkušenost s kompletním zpracováním účetnictví (kromě mezd)
* Výbornou znalost podvojného účetnictví a daňových zákonů (DPH, DPPO)
* Aktivní znalost angličtiny nebo němčiny
* Zkušenost s vedením menšího týmu - VÝHODOU
* Znalost MS Office
* Ochotu učit se, hledat řešení a aktivní přístup k práci
* Komunikativnost, samostatnost a zodpovědnost
Nabízíme: * Zázemí stabilní a stále rostoucí společnosti
* Atraktivní finanční ohodnocení s možností kariérního postupu
* 5 týdnů dovolené a navíc až 5 dní placeného volna
* Flexibilní pracovní dobu
* Široké možnosti vzdělávání, včetně jazykových kurzů
* Příjemný a podporující kolektiv
* Bohatý balíček benefitů (příspěvky na dětské tábory a sportovní aktivity, věrnostní odměny, příspěvky na životní a penzijní spoření, a mnoho dalšího)
* Místo výkonu práce: České Budějovice...
Bc. Nikola Kolářová, tel. 420739290528, Advantage Consulting s.r.o., Orlí 36, 602 00, Brno Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Účetní (40000 - 50000,- Kč)
Máte praxi v oblasti finančního účetnictví a ideálně ve výrobní firmě? Hledáte novou pracovní výzvu? Pokud ano, dejte nám o sobě vědět a pošlete svůj životopis!
Významná společnost s mnohaletým zázemím na trhu hledá novou posilu na pozici:
ÚČETNÍ (40-50.000 Kč)
Popis práce: * Vedení a účtování pokladny
* Účetní a daňová evidence majetku
* Zodpovědnost za měsíční hlášení DPH
* Spolupráce na měsíční/roční uzávěrce
* Spolupráce s auditory
* Komunikace s kolegy
Požadujeme: * Min. SŠ vzdělání ekonomického směru
* Praxi v oboru min. 2 roky
* Znalosti v oblasti daňového systému
* MS Office
* Řidičský průkaz sk. B - výhodou
Nabízíme: * 25 dní dovolené
* Pružná pracovní doba
* Příspěvek na stravování
* Penzijní připojištění
* Firemní akce
* Nástup možný: IHNED
* Místo výkonu práce: Blanensko...
Renata Vejražková, tel. 420739428372, Advantage Consulting s.r.o., Orlí 36, 60200, Brno Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Účetní (48000 - 50000,- Kč)
Má dáti/dal, dodavatel/odběratel, přijatá/vystavená faktura znáte jak své boty? Hledáme novou účetní do našeho týmu. Chcete jí být právě vy? Neváhejte se zasláním životopisu.
Popis práce: * Vystavování faktur
* Měsíční uzávěrka
* Zpracování DPH, mezd a přijatých faktur (více měnové faktury)
Požadujeme: * SŠ/VŠ ekonomický obor
* Praxe na pozici účetní min. 3 roky
* Samostatnost, pečlivost, proaktivní přístup
* Orientace v zákoně o účetnictví a daňovém zákoně
Nabízíme: * 25 dní dovolené
* Příspěvek na penzijko, životko
* Osobní ohodnocení
* Nástup možný ihned
* Místo výkonu: Brno...
Nikol Rosendorfová, tel. 420778407765, Advantage Consulting s.r.o., Orlí, 60200, Brno Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Účetní - poloviční úvazek (21000 - 22000,- Kč)
Vracíte se na pracovní trh a hledáte novou příležitost, kde zúročit své znalosti v oblasti účetnictví?
Máte vysokoškolské vzdělání v tomto oboru a preferujete práci na poloviční úvazek přímo v Brně? Pokud Vás láká příležitost pracovat v renomované účetní kanceláři s přátelskou atmosférou, jste tím pravým člověkem pro nás!
Pošlete nám Váš životopis k posouzení a staňte se součástí malé, ale dynamické firmy!
ÚČETNÍ - POLOVIČNÍ ÚVAZEK
Popis práce: * Účtování dokladů
* Zpracování DPH, KH, SH
* Vyhotovení DPPO, DPFO atd.
Požadujeme: * VŠ vzdělání se zaměřením na účetnictví a daně
* Český jazyk na úrovni rodilého mluvčího podmínkou
* Bydliště v Brně a blízkém okolí podmínkou
* Zápal pro obor a zodpovědnost
Nabízíme: * Zázemí společnosti s více než 20letou tradicí
* Možnost polovičního úvazku na HPP
* Po zapracování možnost přejít na plný úvazek
* Pracovní doba dle domluvy
* Odborné zaškolení
* Seriózní, a především vstřícná komunikace
* Nástup možný dle domluvy
* Pozice je vhodná i pro maminky po mateřské/rodičovské dovolené
* Místo pracoviště: Brno - střed
...
Daniela Hůrková, DiS., tel. 420739425983, Advantage Consulting s.r.o., Orlí 36, 602 00, Brno Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Účetní a controlling
Jste precizní, analyticky smýšlející a s vášní pro čísla? Hledáte stabilní zázemí a příležitost pro další profesní růst? Pak by tato pozice mohla být právě pro Vás!
<h3 data-pm-slice="1 3 ">Co bude Vaše hlavní náplň práce?</h3><ul data-spread="false"><li><p>Kompletní vedení účetnictví společnosti, včetně zpracování dokladů (příjmové a výdajové doklady, faktury, pokladní doklady).</p></li><li><p>Příprava měsíčních a ročních účetních uzávěrek.</p></li><li><p>Kontrola a tvorba finančních výkazů, včetně bilancí, pohledávek a závazků.</p></li><li><p>Správa majetku a evidence.</p></li><li><p>Příprava podkladů pro daňová přiznání (DPH, daň z příjmů).</p></li><li><p>Poskytování analytických podkladů pro management a controlling.</p></li><li><p>Spolupráce s auditory a daňovými poradci.</p></li><li><p>Monitoring cash flow a analýza nákladů, ziskovosti a výkonnosti společnosti.</p></li><li><p>Dodržování legislativy v oblasti účetnictví a daní.</p></li></ul><span style="text-decoration: underline;">
Místo výkonu práce:</span> Jihlava.
Nabízíme:
Co Vám nabízíme?
- Stabilní a perspektivní pracovní prostředí.
- Možnost odborného vzdělávání a profesního růstu.
- Flexibilní pracovní podmínky.
- A mnoho dalšího...
Pokud se v tomto popisu poznáváte a chcete být součástí dynamického týmu, zašlete nám svůj životopis. Těšíme se na spolupráci!
Vytváříme integrovaná automatizovaná řešení navržená tak, aby splňovala výzvy našich klientů a byla připravena na budoucí rozšiřování.
Region: Vysočina...
APROFES, Markéta Konečná, tel. 420774247445, e-mail: marketa.konecna@aprofes.czaprof
»Účetní s AJ (55000 - 65000,- Kč)
Máte prokazatelné zkušenosti v účetnictví a k tomu máte dobrou znalost anglického jazyka? Hledáte práci kde budete mít příležitost vaše znalosti využít? Preferujete práci v menším kolektivu? Chcete pracovat pro zavedenou mezinárodní společnost, kde budete mít stabilní zázemí a možnost růst?
Pak mi zašlete životopis a přidejte se do týmu na pozici:
ÚČETNÍ S AJ (55.- 65.000 Kč)
Popis práce: * Kontrola hlavní knihy
* Spolupráce na závěrkové činnosti
* Příprava reportů a výstupů
* Vedení agendy majetku
* Příprava přiznání DPH, DzP
Požadujeme: * Prokazatelné zkušenosti v účetnictví
* Velmi dobrou znalost angličtiny
* Pokročilou znalost MS Excel
* Zkušenost se systémem SAP
Nabízíme: * 25 dní dovolené
* Sick days
* Roční bonus
* Vzdělávací kurzy
* Příspěvek na sport
* Telefon
* Příspěvek na volný čas
* Notebook
* Příspěvek na penzijní připojištění
* Kafetérii
* Příspěvek na stravování
* Nástup možný IHNED nebo dohodou
* Místo výkonu práce - Praha 5...
Natália Vadíková, tel. 420775474381, Advantage Consulting s.r.o., Národní 135/14, 110 00, Praha IBC, Pobřežní 620/3, Praha 8 Karlín, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Účetní specialista s AJ (55000 - 65000,- Kč)
Máte středoškolské nebo vyšší vzdělání ekonomického zaměření a ovládáte angličtinu na pokročilé úrovni? Máte již zkušenosti v účetnictví a reportingu a hledáte práci kde budete mít příležitost vaše znalosti využít? Preferujete práci v menším kolektivu? Chcete pracovat pro zavedenou mezinárodní společnost, kde budete mít stabilní zázemí a možnost růst?
Pak mi pošlete životopis a přidejte se do teamu na pozici:
ÚČETNÍ SPECIALISTA S AJ (55.-65.000 Kč)
Popis práce: * Kontrola hlavní knihy
* Spolupráce na závěrkové činnosti
* Příprava reportů a výstupů
* Vedení agendy majetku
* Příprava přiznání DPH, DzP
Požadujeme: * Min. SŠ vzdělání ekonomického zaměření
* Aktivní znalost anglického jazyka
* Orientaci v účetnictví a DPH
* Zkušenost s reportingem
* Pokročilou znalost MS Excel
Nabízíme: * 25 dní dovolené
* Sick days
* Roční bonus
* Vzdělávací kurzy
* Příspěvek na sport
* Telefon
* Příspěvek na volný čas
* Notebook
* Příspěvek na penzijní připojištění
* Kafetérii
* Příspěvek na stravování
* Nástup možný IHNED nebo dohodou
* Místo výkonu práce - Praha 5...
Natália Vadíková, tel. 420775474381, Advantage Consulting s.r.o., Národní 135/14, 110 00, Praha IBC, Pobřežní 620/3, Praha 8 Karlín, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Účetní ve výrobní společnosti (35000 - 40000,- Kč)
Hledáte příležitost uplatnit své účetní znalosti a stát se součástí přátelského týmu? Hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici ÚČETNÍ VE VÝROBNÍ SPOLEČNOSTI (35-40.000 Kč), který/á se připojí k našemu finančnímu oddělení a pomůže nám zajistit hladký chod účetních procesů. Pošlete nám životopis!
Popis práce: * Příprava přiznání k DPH, Intrastat a dalších statistických výkazů.
* Měsíční inventarizace účtů.
* Zpracování podkladů pro měsíční a roční uzávěrky.
* Podpora a zástup v rámci činností finančního oddělení.
Požadujeme: * Min. SŠ vzdělání.
* Praxe v oblasti účetnictví, znalost daňových zákonů.
* Znalost US GAAP (výhodou).
* Dobrá uživatelská znalost MS Excel.
* Angličtina na pokročilé úrovni.
* Pečlivost, přesnost a analytické myšlení.
Nabízíme: * Práci na plný úvazek s pracovní smlouvou na dobu určitou (1 rok).
* Pružnou pracovní dobu a 5 týdnů dovolené.
* Přátelský kolektiv a příjemné pracovní prostředí.
* Kurzy anglického jazyka a další vzdělávací možnosti.
* Zaměstnanecký telefonní tarif (zvýhodněné volání pro vás i vaše blízké).
* Příspěvky na dopravu, stravování a penzijní připojištění.
* Mobilní telefon, notebook a další benefity.
* Lokalitu Klášterec nad Ohří...
Kateřina Dytrtová, tel. 420778407991, Advantage Consulting s.r.o., Špitálské náměstí 3517/1a, 400 01, Ústí nad Labem Špitálské náměstí 3517/1a, 400 01 Ústí nad Labem, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Vedoucí účetních operací - od 58.000 Kč + benefity
Máte již za sebou praxi na pozici hlavní účetní výrobní firmy nebo máte ambice povýšit? Jste houževnatí, máte rádi systém a řád? Navíc Vám komunikace v anglickém jazyce nečiní sebemenší problém? Dokážete s přehledem nejenom vést, ale bravurně podpořit?
Právě hledáme kandidáty na vedoucí pozici v řízení účetních operací - možná jste to VY! Představte se mi v životopise a můžete začít!
Popis práce: * Primárně zaměřena na vedení účetní/mzdové/daňové agendy v souladu s legislativou
* Komunikace s org. státní správy
* Zpracování statistik, aktualizací a podkladů pro audity
* Tvorba měsíčních a ročních závěrek a reportů
* Správa finančních kont
* Zodpovědnost za správnou kontrolu a následnou evidenci
Požadujeme: * SŠ/VŠ ekonomického směru nejlépe
* Prokazatelná praxe na pozici v odd. podnikového účetnictví ve výrobní firmě
* Znalost podvojného, mzdového účetnictví a orientace v problematice daní
* Práce na PC - Balíček MS Office, kontingenční tabulky, interní systém
* AJ na komunikativní úrovni - slovem i písmem
* Pečlivost, samostatnost, efektivita, dynamický přístup
* Ochota práce v centru Prahy
Nabízíme: * Nástupní mzda odpovídající praxi
* Flexibilní pracovní doba/pevné jádro
* Možnost částečného Homeoffice
* 25 dní dovolené
* 5 Sickdays
* 13. a 14. plat
* Benefitní karta
* Příspěveky a příplatky
* Dotovaná strava
* Vzdělávací kurzy a školení
* Firemní akce
* Místo výkonu: Praha...
Jana Srncová, tel. 420775474383, Advantage Consulting s.r.o., Orlí, 60200, Brno Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Zkušená/ý finanční účetní (40000 - 50000,- Kč)
Máte vzdělání ekonomického směru? Máte praxi na pozici finanční účetní? Pošlete životopis! Čekáme na něj!
Popis práce: * Kompletní vedení a zpracování mzdové agendy zaměstnanců
* Přijem víceměnových faktur v dolarech a eurech, včetně CLO, DPH a dalších poplatků
* Tvorba účetní metodiky
* Roční vyúčtování daní a ELDP
* Komunikace s úřady, přihlášení zaměstnanců na sociální a zdravotní pojištění
* Reporting a práce s interním systémem
Požadujeme: * Min. SŠ ekonomického směru
* Min. 3 roky praxe na obdobné pozici
* Praxe se mzdovým programem
* Aktivní znalost MS Office
Nabízíme: * Zajímavou a různorodou práci.
* Přátelské prostředí firmy, kde se všichni známe.
* 25 dnů dovolené
* Kancelář v Brně
* Možnost home office
* Flexibilní pracovní dobu
* Místo výkonu práce: Brno...
Mgr. Aneta Jarošová, tel. 420777498772, Advantage Consulting s.r.o., Orlí, 60200, Brno Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Zkušený finanční účetní 60-75.000 Kč
Hledáme zkušeného/nou účetní/ho, který se ujme vedení účetnictví několika společností v českém holdingu. Pracovní prostředí je neformální, jedná se o malý tým účetních (4), kdy každá má na starost několik společností.
Popis práce: * Vedení účetnictví podle českých standardů
* Účtování a evidence majetku.
* Příprava a zpracování účetních závěrek a příprava podkladů pro konsolidovanou závěrku
* Uchovávání účetních dokumentů (smlouvy, faktury).
* Příprava podkladů pro účetní a daňová přiznání.
* Komunikace s úřady a vedení pokladny.
* Příprava směrnic a statistiky pro společnosti.
* Koordinace auditu a spolupráce s daňovými poradci.
* Příprava podkladů pro reporting a archivaci.
Požadujeme: * Vzdělání v této oblasti SŠ nebo VŠ
* Praxe s účetnictvím alespoň 5 let
* Včasné zpracování účetnictví a dodržování termínů.
* Samostatnost, pečlivost a chuť se účetnictví dále vzdělávat
Nabízíme: * Pracoviště v centru Prahy v krásných kancelářích - nejedná se o Open Space
* Možnost bonusu až ve výši dvou měsíčních mezd
* 5 týdnů dovolené + 5 Sick Days
* Stravenkový paušál
* Osobní přístup, možnost mzdového růstu
...
Mgr. Vladimíra Marková, tel. 420778779756, Advantage Consulting s.r.o., Orlí, 60200, Brno Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
požadované hledání nebylo úspěšné !
+ vyhledejte další podobné pracovní nabídky !
Navštivte i další profesní rubriky JobMasteru!
Prohlédněte si kompletní seznam novinek v tomto týdnu!