»Controller - nováček (42.000 - 50.000,- Kč)
Pro našeho významného klienta hledáme zkušeného juniorního finančního/výrobního controllera, který bude klíčovým členem finančního týmu a bude zodpovědný za řízení finančního plánování, analýzy a reportingu. Hledáme kandidáta s výbornými analytickými schopnostmi a aktivní znalostí anglického jazyka. Pokud jste to vy, zareagujte nám a nabídku:
CONTROLLER - NOVÁČEK (42-50.000 KČ)
Popis práce:
* Sestavování finančních plánů, rozpočtů a forecastů
* Analýza finančních výkazů a výsledků
* Příprava pravidelných reportů pro vedení společnosti
* Monitoring a optimalizace nákladů a identifikace rizik
* Podpora při auditech a příprava podkladů pro auditorské týmy
* Spolupráce s ostatními odděleními společnosti
* Zajištění souladu mezi finančními a obchodními cíli
* Vývoj a implementace nových procesů a postupů
Požadujeme:
* VŠ vzdělání v oboru financí, účetnictví nebo ekonomie
* Zkušenosti na pozici finančního controllera nebo podobné pozici - výhodou!
* Znalost účetních standardů a principů
* Anglický jazyk na komunikativní úrovni
* Pokročilá znalost práce s MS Excel, znalost ERP systémů (SAP, Oracle apod.)
* Výborné analytické schopnosti a smysl pro detail
Nabízíme:
* 25 dní dovolené
* Pružnou pracovní dobu
* Pracovní vybavení
* Příspěvek na stravu, pojištění i sport
* Finanční podpora pro dojíždějící
* Přátelský kolektiv
* Firemní večírky
* a další...
* lokalitu: Brno...
Bc. Natálie Marková, tel.: 00420775787341, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Controlling specialist (48.000 - 60.000,- Kč)
Máte vzdělání ekonomického směru a baví vás analýza finančních dat? Dorozumíte se anglicky? Práce v Excelu Vám nečiní problémy? Skvělé! Pravděpodobně hledáme vás!
Prosperující výrobní společnost otevírá pozici:
CONTROLLING SPECIALIST (48-60.000 KČ)
Popis práce:
* zpracování finančních dat společnosti
* forecasting
* reporting
* finanční analýzy
* spolupráce na tvorbě rozpočtů
Požadujeme:
* vzdělání ekonomického směru
* zkušenosti v oblasti controllingu - výhodou!
* pokročilou znalost MS Excel
* anglický jazyk na komunikativní úrovni
* orientace v účetnictví
* analytické myšlení
* pracovní nasazení
Nabízíme:
* týdne dovolené navíc
* dny zdravotního volna
* bonusy a prémie
* pružnou pracovní dobu
* možnost občasného home-office
* příspěvek na stravu a pojištění
* pracovní vybavení
* firemní akce
* Místo výkonu práce: Košíkov...
Bc. Natálie Marková, tel.: 00420775787341, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Ekonom/ka (55.000 - 75.000,- Kč)
Jste ekonom tělem i duší a máte zkušenosti s controllingem a reportingem? Pak jste na správné adrese! Zašlete nám svůj životopis a ucházejte se o pozici:
EKONOM/KA (55-75.000 Kč)
Popis práce:
* Příprava finančních prognóz a rozpočtů
* Kontrola a optimalizace finančních toků
* Pravidelný reporting vedení společnosti
* Provádění různých finančních analýz
Požadujeme:
* VŠ vzdělání ekonomického směru
* Alespoň 5 let praxe na obdobné pozici
* Zkušenost s používáním ERP systémů
* Výborné komunikační a organizační schopnosti
Nabízíme:
* Odpovídající mzdové ohodnocení
* Flexibilní pracovní dobu
* Možnost občasného homeoffice
* Služební telefon a notebook
* Další profesní růst a rozvoj
* Možnost podílet se na dalším vývoji firmy
* Lokalita: Praha...
Mgr. Alena Rolencová, tel.: 00420739236965, Advantage Consulting s.r.o., Divadelní 14, 301 00 Plzeň, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Ekonomický koordinátor (35.000 - 45.000,- Kč)
Jste pečliví, organizovaní a máte smysl pro detail? Baví vás práce s čísly, optimalizace procesů a zodpovědnost za hladký ekonomický chod firmy? Přidejte se k naší společnosti, kde budete mít možnost kombinovat ekonomické dovednosti s organizačními činnostmi a zajišťovat stabilní a efektivní provoz firmy.
Zašlete nám svůj životopis a staňte se novou posilou týmu na pozici:
EKONOMICKÝ KOORDINÁTOR (35-45.000 KČ)
Popis práce:
* Koordinace a dohled nad ekonomickým stavem a provozními procesy firmy
* Analýza a optimalizace podnikových procesů
* Vedení ekonomické a evidenční agendy
* Zpracování dokumentace, tvorba interních směrnic a předpisů
* Dodržování legislativy, ISO norem
* Příprava reportů
Požadujeme:
* SŠ/VŠ ekonomického směru
* Praxe na obdobné pozici
* Pokročilá práce s PC (MS Office, ERP systémy)
* Znalost ekonomických a právních principů
* Komunikativní znalost AJ
* Řidičský průkaz sk. B
Nabízíme:
* 5 týdnů dovolené
* Odměny a bonusy
* Příspěvek na stravné
* Příspěvek na pojištění
* Firemní systém benefitů
* Přátelské prostředí
* Lokalitu: Kuřim
...
Mgr. Andrea Čábelová, tel.: 00420775787241, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Financial controller (60.000 - 65.000,- Kč)
Máte VŠ vzdělání ekonomického směru? Praxi z oblasti finančního kontrolingu a komunikujete anglickým jazykem? Chcete být součástí mezinárodní společnosti? Pak neváhejte a zašlete mi Váš životopis!
Mezinárodní společnost hledá nového kolegu na pozici: FINANCIAL CONTROLLER (60-65.000 KČ)
Popis práce:
* Zpracování analýz podle pokynů vedoucího
* Příprava měsíční uzávěrky
* Zpracování materiálů pro reporting
* Příprava dokumentace pro audit
* Zodpovědnost za plánování tržeb
* Spolupráce na projektech
* Spolupráce s ostatními kolegy
Požadujeme:
* SŠ/VŠ ideálně ekonomického směru
* Praxi z obdobné pozice
* Znalost práce s PC, MS Office, SAP
* Komunikativní znalost AJ
* ŘP sk. B
Nabízíme:
* Pružná pracovní doba
* Možnost HO
* Bonusy a prémie
* Týden dovolené navíc
* Příspěvek na dopravu
* Vzdělávací kurzy
* Závodní stravování
* Lokalitu: okres Nový Jičín...
Zdeňka Přečková, tel.: 00420775787071, Advantage Consulting s.r.o., Jurečkova 18, 702 00 Ostrava, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Finanční analytik (40.000 - 45.000,- Kč)
Jste finančním analytikem zdatným v oblasti IT? Zajímají Vás různé firemní systémy a dokážete si z nich vytáhnout jakákoliv potřebná data k vyhodnocení? Domluvíte se bez potíží anglicky?
Do významné výrobní společnosti hledáme člověka na pozici FINANČNÍ ANALYTIK (40-45.000 Kč). Hledáme právě Vás?
Popis práce:
* Analýzy a hodnocení výrobních dat
* Implementace informačního systému
* Podpora projektových týmů při vyhodnocování efektivity
* Reporting vedení společnosti, odpovědnost za správnost dat
Požadujeme:
* SŠ nebo VŠ vzdělání ekonomického směru
* Základní přehled o finančních analýzách výrobních dat
* Středně pokročilou znalost anglického
* Dobrá orientace v IT, zkušenosti s implementací systémů výhodou
* Excel
Nabízíme:
* Motivující mzdové ohodnocení s ročními bonusy
* Možnost vzdělávání a individuálního rozvoje
* Jazykové kurzy anglického
* 25 dní dovolené a pružnou pracovní dobu
* Zázemí mezinárodní, rostoucí výrobní společnosti
* Lokalita: Klášterec nad Ohří...
Nikola Benešová, tel.: 00420775787077, Advantage Consulting s.r.o., Špitálské náměstí 3517/1a, 400 01 Ústí nad Labem, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Finanční kontrolor
Máte zkušenosti v oblasti finančního controllingu, domluvíte se anglicky a chcete být součástí týmu v dynamickém prostředí nadnárodní společnosti? Pokud máte analytické myšlení, cit pro čísla a chuť podílet se na strategickém řízení financí, pak hledáme právě Vás! Pošlete nám Váš životopis!
Úspěšná mezinárodní výrobní společnost hledá kolegu/kolegyni na pozici:
FINANČNÍ KONTROLOR
Popis práce:
* zodpovědnost z a svěřenou oblast controllingu
* Příprava a analýza měsíčních a ročních reportů
* Tvorba rozpočtů a vyhodnocovat jejich plnění
* Provádění analýz odchylek a návrh nápravných opatření
* Spolupráce při zavádění reportingových a analytických nástrojů napříč firmou i s mezinárodními partnery (komunikace v angličtině)
* Optimalizace datových procesů, návrh na zlepšení
Požadujeme:
* VŠ vzdělání (Ekonomie, Finance, Matematika)
* Výbornou znalost Excelu a schopnost práce s velkými daty
* Zkušenosti na obdobné pozici (v mezinárodní společnosti výhodou)
* Obecné povědomí o účetnictví dle českých standardů
* Aktivní znalost anglického jazyka (denní komunikace)
* Analytické myšlení, orientaci na výsledek a pečlivý přístup k práci
Nabízíme:
* Stabilní zaměstnání v nadnárodní výrobní společnosti
* Motivační pracovní i finanční podmínky
* Možnost profesního i osobního růstu
* Flexibilní pracovní dobu a možnost občasného home office
* 5 týdnů dovolené
* Firemní notebook, mobilní telefon
* Příspěvek na životní/penzijní připojištění
* Závodní stravování
* Sleva na firemní výrobky/služby
* Místo výkonu práce: Hodonín...
Bc. Nikola Kolářová, tel.: 00420739290528, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Finanční kontrolor (50.000 - 70.000,- Kč)
Pohybujete se ve financích jako ryba ve vodě, tvorba analýz vás prostě baví a nemáte problém denně komunikovat v angličtině nebo němčině? Pak tu máme pozici právě pro vás!
Zašlete nám svůj životopis a staňte se FINANČNÍM KONTROLEREM (50-70.000 Kč)!!
Popis práce:
* Analýzy finančních výkazů
* Spolupráce na uzávěrkách
* Příprava finančních reportů
* Finanční plánování a forecasting
* Analýza klíčových ukazatelů výkonnosti
Požadujeme:
* VŠ vzdělání obor ekonomie
* AJ nebo NJ komunikativně
* Předchozí praxi v controllingu
* Analytické schopnosti
* Pečlivost a organizovanost
Nabízíme:
* 25 dnů dovolené
* Sick days
* Příspěvek na penzijko
* Příspěvek na dojíždění
* Zvýhodněné tarify
* Příspěvek na stravování
* Bonusy a prémie
* Firemní akce
* Lokalita: Plzeň +20min...
Mgr. Alena Rolencová, tel.: 00420739236965, Advantage Consulting s.r.o., Divadelní 14, 301 00 Plzeň, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Finanční kontrolor s AJ (60.000 - 70.000,- Kč)
Máte alespoň nějaké zkušenosti s controllingem z mezinárodní společnosti? Máte znalosti finančního účetnictví a komunikace v anglickém jazyce pro Vás není překážkou?
Pro krátkodobý projekt mezinárodní společnosti hledáme vhodnou posilu na pozici:
FINANČNÍ KONTROLOR S AJ (60-70.000 Kč)
Popis práce:
* Příprava podkladů pro měsíční závěrky ve formátu US GAAP
* Schvalování podkladů k měsíčním závěrkám
* Příprava podkladů k inventurám
* Příprava statutární závěrky, příprava pokladů pro audit
* Komunikace s interními/ externími auditory a daňovými poradci
Požadujeme:
* Vzdělání ekonomického oboru
* Alespoň krátkodobá praxe v controllingu
* Znalost finančního účetnictví (rozvaha nebo výsledovka)
* Orientace v související legislativě
* Schopnost komunikovat v anglickém jazyce (pravidelné cally)
* Velmi dobrá znalost MS OFFICE s důrazem na EXCEL, zkušenost s ERP systémy (JDE výhodou)
Nabízíme:
* HPP na dobu určitou (projekt na 1-3 roky)
* 25 dnů dovolené
* Flexibilní a kratší pracovní dobu
* 100% pomoc a podporu mentora
* Mobilní telefon, notebook
* Příspěvek na penzijní nebo životní pojištění
* Příspěvek do Cafeterie
* Příspěvek na stravování
* Možnost příspěvku na Multisport kartu
* Možnost dalšího volna nad rámec zákona
* Místo výkonu práce: Břeclav...
Daniela Hůrková, tel.: 00420739425983, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Finanční manažer
Jste zkušený/á kvalifikovaný manažer/ka v oblasti financí a hledáte nyní nové pole působnosti? Máte zkušenosti z výrobní společnosti a domluvíte se anglicky? Baví Vás práce s čísly a ve finančních tabulkách se orientujete doslova "levou zadní"? Výborně! Zašlete mi Váš životopis!
Pro významného klienta oblasti průmyslu hledáme vhodné uchazeče/ky na pozici:
FINANČNÍ MANAŽER
Popis práce:
* Vedení ekonomického oddělení
* Řízení projektů
* Komunikace s úřady a institucemi
* Znalost účetnictví a controllingu
* Audity, měsíční a roční závěrky
* Analýzy, procesy, úspory
Požadujeme:
* VŠ ekonomického oboru
* Praxi na obdobné pozici z výrobní společnosti podmínkou
* Anglický jazyk - velkou výhodou
* Zkušenosti s ERP systémy
* Znalost balíčku MS OFFICE s důrazem na EXCEL
* Zodpovědnost, pečlivost, flexibilitu
Nabízíme:
* Zajímavé finanční ohodnocení
* Dovolená navíc
* Flexibilní pracovní dobu
* Příspěvek na stravování
* Příspěvek na sportovní aktivity
* Podpora vzdělávání a jazykové kurzy
* Místo výkonu práce: Ústí nad Labem
...
Nikola Benešová, tel.: 00420775787077, Advantage Consulting s.r.o., Špitálské náměstí 3517/1a, 400 01 Ústí nad Labem, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Finanční specialista (50.000 - 60.000,- Kč)
Chcete pracovat a rozvíjet se v oblasti financí a máte alespoň rok zkušeností v oboru? Vyznáte se ve finančních analýzách a máte orientaci ve financích a ekonomice? Domluvíte se anglicky a chcete mít možnost se dále posouvat? Chcete pracovat pro mezinárodní společnost a hledáte stabilní zázemí?
Pokud ano, zašlete mi váš životopis a staňte se součástí týmu na pozici:
FINANČNÍ SPECIALISTA (50-60.000 Kč)
Popis práce:
* Příprava a analýza finančních reportů
* Aktivní spolupráce se CFO
* Monitorování a analýza finančních dat
* Podpora a účast na interní kontrole procesů
Požadujeme:
* Vysokoškolské vzdělání ekonomického směru
* Praxi v oboru financí minimálně 1 rok
* Anglický jazyk na středně pokročilé úrovni
* Pokročilou znalost MS Excel
Nabízíme:
* 25 dní dovolené
* Sick days
* Příspěvek na penzijní připojištění
* Služební notebook a telefon
* Příspěvek na volný čas
* Příspěvek na stravování
* Stabilní zázemí mezinárodní firmy
* Nástup možný IHNED nebo dohodou
* Místo výkonu práce: Praha...
Natália Vadíková, tel.: 00420775474381, Advantage Consulting s.r.o., IBC, Pobřežní 620/3, Praha 8 Karlín, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Finanční účetní (40.000 - 48.000,- Kč)
Hledáte změnu a máte praxi jako Účetní? Vyhovuje vám práce v POHODĚ a MS Excel je dobrý pomocník? Chcete komunikovat s klienty a mít na starosti více firem? Těšíme se na váš životopis na FINANČNÍ ÚČETNÍ (40-48.000 Kč)!!!
Popis práce:
* Kompletní zpracování účetnictví pro více firem
* Kontrola dokladů
* Komunikace s klienty
* Účtování pohledávek a závazků
* Práce s bankou a pokladnou
* Komunikace s úřady
* Tvorba účetních závěrek
Požadujeme:
* SŠ ekonomického směru
* Praxi v podvojném účetnictví ideálně pro více firem
* Zkušenosti se zpracováním mezd a daní a ročních závěrek v systému POHODA
* MS Office (Excel, Word, PowerPoint)
* Zodpovědnost, pečlivost, komunikační a organizační schopnosti
Nabízíme:
* Stále se rozvíjející účetní společnost
* Stabilitu a příjemné pracovní prostředí
* Podporu a rozvoj při zaučení
* Bonusy, prémie, stravenky
* Flexibilní pracovní dobu
* Možnost práce z domova po zaučení až 2 dny
* Odborná školení
* Lokalitu Hradec Králové...
Kateřina Dytrtová, tel.: 00420778407991, Advantage Consulting s.r.o., Špitálské náměstí 3517/1a, 400 01 Ústí nad Labem, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Finanční účetní (45.000 - 45.000,- Kč)
Hledáme finanční účetní. Hledáte práci v příjemném kolektivu s flexibilní pracovní dobou? Máte již praxi na pozici účetní? Tak právě Vás hledáme. Neváhejte a zašlete nám Váš životopis.
Popis práce:
* Zpracování celkového účetnictví malé firmy
* Zpracování mezd, měsíčních uzávěrek
* Práce s více měnovými fakturami
* Fakturace CLA, DPH a ostatní příplatků
Požadujeme:
* Praxe na pozici účetní min. 3 roky
* Vzdělání SŠ ekonomického směru
* Práce s PC a MS Office (Excel)
* Samostatnost, komunikativnost, proaktivní přístup
Nabízíme:
* 25 dní dovolené
* Osobní ohodnocení
* Flexibilní pracovní doba
* Místo výkonu práce: Brno...
Nikol Rosendorfová, tel.: 00420778407765, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Hlavní účetní (50.000 - 55.000,- Kč)
Máte předchozí praxi v oblasti účetnictví ze strojírenské společnosti? Hledáte novou pracovní výzvu? Pro našeho klienta, stabilní a úspěšnou společnost, hledáme hlavní účetní, která/ý povede kompletní účetní agendu a bude klíčovou osobou v oblasti účetnictví a daní. Neváhejte a zašlete mi Váš životopis!
Prosperující společnost hledá nového kolegu/kolegyni na pozici: HLAVNÍ ÚČETNÍ (50-55.000 KČ)
Popis práce:
* Zodpovědnost za vedení a správu kompletní účetní agendy
* Vytváření účetních postupů a zajištění souladu s legislativními předpisy
* Zpracování hlavní knihy, účetních závěrek a reportů
* Komplexní správa daní včetně DPH a daňových přiznání
* Příprava podkladů pro finanční a daňové audity
Požadujeme:
* SŠ/VŠ vzdělání, ideálně ekonomického směru
* Praxi z obdobné pozice
* Dobrou znalost účetních zákonů a daní
* Znalost účetních systémů
* Pokročilou znalost MS Office (Excel)
Nabízíme:
* 5 týdnů dovolené
* Bonusy, prémie
* Příspěvek na dopravu i stravování
* Vzdělávací kurzy, odborná školení
* Příspěvek na penzijní připojištění
* Lokalitu: okres Nový Jičín
...
Zdeňka Přečková, tel.: 00420775787071, Advantage Consulting s.r.o., Jurečkova 18, 702 00 Ostrava, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Hlavní účetní (50.000 - 58.000,- Kč)
Má dáti/dal, dodavatel/odběratel, přijatá/vystavená faktura znáte jak své boty? Hledáme hlavní účetní do našeho skvělého týmu. Chcete jí být právě vy? Neváhejte a zašlete nám životopis.
Popis práce:
* Vedení účetnictví
* Zpracování měsíční a roční účetní uzávěrky
* Zpracování hlavní knihy a účetních výkazů
* Zpracování DPH, souhrnné a kontrolní hlášení
* Kontrola dokumentů
* Příprava podkladů k auditu
Požadujeme:
* SŠ/VŠ obor ekonomika
* Praxe na obdobné pozici min. 2 roky
* Praxe ze strojírenské firmy
* Orientace v účetních a daňových zákonech
* Znalost práce s MS Office (Excel)
Nabízíme:
* 25 dní dovolené
* Prémie, bonusy
* Závodní stravování
* Příspěvek na dopravu, stravování, penzijko
* Místo výkonu práce: okres Nový Jičín...
Nikol Rosendorfová, tel.: 00420778407765, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Hledá se účetní (43.000 - 50.000,- Kč)
Má dáti/dal, dodavatel/odběratel, přijatá/vystavená faktura znáte jak své boty? Hledáme novou účetní/hlavní účetní do našeho skvělého týmu. Chcete jí být právě vy? Neváhejte se zasláním životopisu.
Popis práce:
* Vystavování faktur
* Měsíční uzávěrka
* Zpracování DPH, mezd a přijatých faktur (více měnové faktury)
Požadujeme:
* SŠ/VŠ ekonomický obor
* Praxe na pozici účetní min. 3 roky
* Samostatnost, pečlivost, proaktivní přístup
Nabízíme:
* 25 dní dovolené
* Příspěvek na penzijko, životko
* Osobní ohodnocení
* Nástup možný ihned
* Místo výkonu: Brno...
Nikol Rosendorfová, tel.: 00420778407765, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Hledáme kolegu/kolegyni účetní (42.000 - 48.000,- Kč)
Máte ekonomické vzdělání a právě hledáte práci? Super! Mezi naše kolegy hledáme novou posilu na pozici účetní. Pokud jste v této oblasti jako ryba ve vodě a excel vám nedělá problémy, zašlete nám Váš životopis! Budeme se těšit!
Popis práce:
* Fakturace - zpracovávání, kontrola, zaúčtování
* Tvorba evidence, měsíční úzávěrky a reportu
* Správa bankovních příkazů
Požadujeme:
* Středoškolské vzdělání ekonomického směru
* Schopnost práce s PC, programy MS Office a interních programech
* Anglický jazyk na komunikativní úrovni
* Pečlivý a zodpovědný přístup
* Ochotu dojíždět na místo výkonu práce
Nabízíme:
* Zajímavé finanční ohodnocení a balíček benefitů
* Možnost Home-office
* 25 dní dovolené
* Benefitní karta
* Dotovaná strava
* Vzdělávací kurzy a školení
* Firemní akce
* Místo výkonu práce: Nýřany...
Bc. Gabriela Přikrylová, tel.: 00420773799241, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Hledáme účetní - mzda + fajn benefity!
Vyznáte se v číslech, pojem podvojné účetnictví znáte víc než dobře a hledáte novou výzvu? Umíte anglicky a jste analytik každým coulem? Pak hledáme právě Vás! Pošlete mi svůj životopis! My totiž
HLEDÁME ÚČETNÍ - MZDA + FAJN BENEFITY!
Popis práce:
* Párování faktur s objednávkami
* Koordinace dokladů s dodavateli
* Zpracování platebních souborů
* Příprava podkladů pro audity
* Tvorba měsíčních závěrek a reportů
Požadujeme:
* SŠ/VŠ ekonomického směru
* Znalost účetnictví
* Odpovídající praxe
* Orientace na PC - hlavně excel, Oracle výhodou
* Komunikativní znalost AJ
* Analytické myšlení a pečlivost
* Ochota dojíždět do místa výkonu práce - PLZEŇ
Nabízíme:
* Nástupní plat dle zkušeností - jistě se domluvíme
* Moderní, čisté prostředí s přátelským kolektivem
* Pololetní odměny
* Mimořádné prémie
* Dotovaná strava v místní kantýně/ stravenky
* Flexi Pass karta
* Vzdělávací kurzy a školení
* Dovolená 25 dní
* 3 sickday / rok
* Využití firemní rekreace pro celou rodinu
* Svozový autobus
* Místo výkonu: Plzeň...
Jana Srncová, tel.: 00420775474383, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Manažer/ka fakturačního týmu (55.000 - 75.000,- Kč)
Máte zkušenosti v účetnictví a financích a hledáte zajímavou vedoucí pozici? Máte chuť se dále rozvíjet a být součástí úspěšné nadnárodní společnosti?
Pak nám neváhejte zaslat Váš životopis!
Dynamická nadnárodní společnost hledá posilu na pozici:
MANAŽER/KA FAKTURAČNÍHO TÝMU (55 000 - 75 000 Kč)
Popis práce:
* Vedení týmu fakturantek
* Zpracování složitějších účetních operací
* Účast na měsíčních a ročních účetních závěrkách, spolupráce s auditory
* Příprava daňového přiznání k DPPO
* Účtování majetku a kontrola účetních dokladů
* Zpracování účetních statistik pro ČSÚ
* Podíl na implementaci SAP
* Tvorba nových interních směrnic
* Reporting a případné zastupování vedoucího finančního oddělení
Požadujeme:
* Zkušenost s kompletním zpracováním účetnictví (kromě mezd)
* Výbornou znalost podvojného účetnictví a daňových zákonů (DPH, DPPO)
* Aktivní znalost angličtiny nebo němčiny
* Zkušenost s vedením menšího týmu - VÝHODOU
* Znalost MS Office
* Ochotu učit se, hledat řešení a aktivní přístup k práci
* Komunikativnost, samostatnost a zodpovědnost
Nabízíme:
* Zázemí stabilní a stále rostoucí společnosti
* Atraktivní finanční ohodnocení s možností kariérního postupu
* 5 týdnů dovolené a navíc až 5 dní placeného volna
* Flexibilní pracovní dobu
* Široké možnosti vzdělávání, včetně jazykových kurzů
* Příjemný a podporující kolektiv
* Bohatý balíček benefitů (příspěvky na dětské tábory a sportovní aktivity, věrnostní odměny, příspěvky na životní a penzijní spoření, a mnoho dalšího)
* Místo výkonu práce: České Budějovice...
Bc. Nikola Kolářová, tel.: 00420739290528, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Odbornice/i na účetnictví a ekonomiku (40.000 - 60.000,- Kč)
Máte zkušenosti v oblasti účetnictví nebo ekonomiky a hledáte novou pracovní výzvu? Stabilní a rostoucí společnost v Brně rozšiřuje svůj tým a hledá odborníky na správu finančních procesů, účetnictví a rozpočty. Pokud se chcete podílet na důležitých finančních rozhodnutích a zlepšovat ekonomické procesy, tato nabídka je pro vás!
Popis práce:
* Správa účetnictví a finančních výkazů
* Zpracování faktur a finančních analýz
* Příprava rozpočtů a spolupráce s auditory
Požadujeme:
* VŠ/SŠ vzdělání v ekonomice nebo účetnictví
* Praxi alespoň 2 roky
* Znalost účetních a finančních procesů
* Analytické schopnosti
Nabízíme:
* Mzdové rozpětí: 50 000 - 70 000 Kč
* Možnost kariérního růstu a rozvoje v dynamickém prostředí
* Příspěvky na dopravu a stravenky
* Flexibilní pracovní doba a možnost home office
* Příspěvek na vzdělávání a jazykové kurzy
* Příspěvek na volnočasové aktivity (sport, kultura)
* Firemní akce a teambuildingy
...
Markéta Ševčíková, tel.: 00420778705557, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Odbornice/i na účetnictví a ekonomiku (50.000 - 70.000,- Kč)
Máte zkušenosti v oblasti účetnictví nebo ekonomiky a hledáte novou pracovní výzvu? Stabilní a rostoucí společnost v Brně rozšiřuje svůj tým a hledá odborníky na správu finančních procesů, účetnictví a rozpočty. Pokud se chcete podílet na důležitých finančních rozhodnutích a zlepšovat ekonomické procesy, tato nabídka je pro vás!
Popis práce:
* Správa účetnictví a finančních výkazů
* Zpracování faktur a finančních analýz
* Příprava rozpočtů a spolupráce s auditory
Požadujeme:
* VŠ/SŠ vzdělání v ekonomice nebo účetnictví
* Praxi alespoň 2 roky
* Znalost účetních a finančních procesů
* Analytické schopnosti
Nabízíme:
* Mzdové rozpětí: 50 000 - 70 000 Kč
* Možnost kariérního růstu a rozvoje v dynamickém prostředí
* Příspěvky na dopravu a stravenky
* Flexibilní pracovní doba a možnost home office
* Příspěvek na vzdělávání a jazykové kurzy
* Příspěvek na volnočasové aktivity (sport, kultura)
* Firemní akce a teambuildingy
* Moderní kanceláře v Brně...
Markéta Ševčíková, tel.: 00420778705557, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Podpora firemní účtárny - nástup ihned!
Máte ekonomické vzdělání a praxi na pozici účetní? Práce s čísly Vás baví a přejete si svoji praxi zúročit ve firmě, kde Vás nejen ohodnotí, ale budou motivovat se dále rozvíjet?
Pak mi zašlete svůj životopis a staňte se finanční účetní u nás.
Popis práce:
* Práce primárně zaměřená na fakturace, účtování dokladů (JSD), zadávaní platebních příkazů
* Eviduje a účtuje pokladní doklady a náhrady cestovních výdajů
* Zpracovává měsíční a roční uzávěrky
* Odpovídá za správu a inventarizaci účtů
* Spolupracuje s odděleními napříč společností
Požadujeme:
* SŠ/VOŠ - ekonomického směru
* Praxe na obdobné pozici z výrobní společnosti
* Osvojené podvojné účetnictví a přidružené účetní operace
* Práce v programu SAP - výhodou
* AJ - základy - ochota učit se a zdokonalovat
* Flexibilita, pečlivost a samostatnost
Nabízíme:
* Nástupní plat dle zkušeností - jistě se domluvíme
* Moderní, čisté prostředí s přátelským kolektivem
* Pololetní odměny
* Mimořádné prémie
* Dotovaná strava v místní kantýně/ stravenky
* Flexi Pass karta
* Vzdělávací kurzy a školení
* Dovolená 25 dní
* 3 sickday / rok
* Využití firemní rekreace pro celou rodinu
* Svozový autobus
* Místo výkonu: Plzeň...
Jana Srncová, tel.: 00420775474383, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Remote projekt manažer - 40-65.000kč
Jsi organizačně zdatný a máš už nějakou tu zkušenost s vedením technických projektů? Máš odvahu se opět posunout a řídit veškeré dění "na dálku" ? Jsme menší těžařská firma sídlící v Brně a do svého kolektivu hledáme kolegu s tělem i duší manažera, organizátora, který se nebojí nových výzev!
Pokud Tě zajímá více pošli svoje CV a my se s Tebou rádi potkáme!
Popis práce:
* Organizace a koordinace manažerského týmu
* Koordinace zahraničního projektu
* Komunikace s pracovníky
* Zajištění administrativy k projektu
* Každodenní remote kontrola projektu a řešení případných náročných situací
* Občasné výjezdy do zahraničí - fyzická kontrola projektu
Požadujeme:
* Středoškolské nebo VŠ vzdělání technického směru
* Zkušenost s projektovým řízením
* Práce s MS Excel - pokročilá
* Angličtina slovem i písmem B2 a více
* Silné organizační dovednosti
* Schopnost organizovat a vést lidi/ i remote vedení týmu
Nabízíme:
* Zajímavá práce s možností cestování
* Dovolená navíc
* Pružná pracovní doba
* Možnost občasného homeoffice
* Notebook a mobil i k osobním účelům
* Práce přímo v Brně
...
Mgr. Veronika Malinská, tel.: 00420775787242, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Remote projektový manažer 40.-70.000kč
Jsme malá firma a hledáme mezi sebe organizačně schopného kolegu. Máš i třeba menší zkušenost s vedením projektů? Troufneš si řídit i remote tedy vést týmy v jiné zemi/kontinentu? Jsi organizační tip se schopností delegovat a koordinovat pracovní a manažerský team? Angličtinu bereš jako běžnou součást své komunikace?
Pak čekáme právě na Tebe! Zašli svoje CV a povíme si víc
Popis práce:
* Organizace a koordinace manažerského týmu
* Koordinace zahraničního projektu
* Komunikace s pracovníky
* Zajištění administrativy k projektu
* Každodenní remote kontrola projektu a řešení případných náročných situací
* Občasné výjezdy do zahraničí - fyzická kontrola projektu
Požadujeme:
* Středoškolské nebo VŠ vzdělání
* Zkušenost s vedením projektu, lidí řízení zdrojů
* Práce s MS Excel - pokročilá
* Angličtina slovem i písmem B2 a více
* Silné organizační dovednosti
* Schopnost organizovat a vést lidi/ i remote vedení týmu
Nabízíme:
* Zajímavá práce s možností cestování
* Dovolená navíc
* Pružná pracovní doba
* Možnost občasného homeoffice
* Notebook a mobil i k osobním účelům
* Práce přímo v Brně
...
Mgr. Veronika Malinská, tel.: 00420775787242, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Senior účetní (60.000 - 70.000,- Kč)
Skupina společností patřící českému vlastníkovi, sídlící na prestižní adrese v centru Prahy, hledá nového kolegu/kolegyni.
Máte zkušenosti s vedením účetnictví ve výrobní firmě, nejlépe pro skupinu firem? Nebo jste nejlépe certifikovaný účetní a chcete se posunout výše? Umíte řešit problémy a zvládnete nastavit nové procesy?
Popis práce:
* vedení účetnictví dle českých účetních standardů (i nadace
* účtování a evidence majetku
* příprava a zpracování účetní závěrky přidělených společností
* zpracování souvisejících podkladů s vedením účetnictví
* vedení evidence účetních dokumentů přidělených společností (smlouvy, faktury, ...)
* příprava podkladů pro zaúčtování (výpočet úroků, kurzových rozdílů...)
* komunikace s úřady
Požadujeme:
* SŠ nebo VŠ ekonomického směru
* znalost angličtiny B1 (výhoda)
* znalost daňové legislativy
* praxe v oboru. min. 5 let
* vysoký stupeň samostatnosti
* zodpovědnost
* komunikativnost
Nabízíme:
* 2 platy navíc za řádné plnění úkolů
* stravenkový paušál
* 5 sick days
* 5 týdnů dovolené
* podpora dalšího vzdělávání
...
Mgr. Vladimíra Marková, tel.: 00420778779756, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Senior účetní (60.000 - 80.000,- Kč)
Máte prokazatelnou praxi na pozici senior účetní ve větší firmě nebo korporaci? Ovládáte angličtinu a hledáte práci, ve které budete mít možnost ji využít? Umíte pracovat v systému SAP? Chcete pracovat v zavedené mezinárodní společnosti a mít stabilní pracovní zázemí?
Pak mi zašlete životopis a přidejte se do týmu na pozici:
SENIOR ÚČETNÍ (60-80.000 Kč)
Popis práce:
* Vedení účetnictví
* Zpracování účetních, daňových, finančních a majetkových případů
* Zpracování DPH a statistických výkazů
* Tvorba měsíčních a ročních účetních uzávěrek
* Příprava podkladů pro audity
Požadujeme:
* VŠ ekonomického směru
* Praxi na obdobné pozici
* Pokročilou znalost SAP, MS Excel
* Znalost anglického jazyka
* Přehled v IFRS - výhodou
Nabízíme:
* 25 dní dovolené
* Sick days
* Pravidelné bonusy
* Příspěvek na stravování
* Multisport karta
* Možnost vzdělávání a školení
* Po zaučení a domluvě možnost občasného home office
* Finanční stabilitu mezinárodní společnosti
* Příjemné pracovní prostředí
* Možnost nástupu IHNED nebo dohodou
* Místo výkonu práce: Praha...
Natália Vadíková, tel.: 00420775474381, Advantage Consulting s.r.o., IBC, Pobřežní 620/3, Praha 8 Karlín, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Senior účetní 60 -75.000 Kč + bonusy
Hledáme zkušeného Senior účetního, který/á se připojí k týmu několika účetních a převezme odpovědnost za vedení účetnictví dle českých účetních standardů pro skupinu společností.
Popis práce:
* Vedení účetnictví přidělených společností dle českých standardů
* Účtování a evidence majetku, zpracování bankovních příkazů a vedení pokladny
* Příprava a zpracování účetních závěrek
* Koordinace a spolupráce během auditů
* Příprava podkladů pro daňová přiznání, reporting a konsolidované účetní závěrky
* Komunikace s úřady a daňovými poradci
* Dodržování termínů a odpovědnost za přesnost účetních podkladů
Požadujeme:
* SŠ/VŠ ekonomického směru
* Praxe v oboru účetnictví min. 5 let, nejlépe praxe v účtování více subjektů např. pod jednou mateřskou společností
* Znalost daňové legislativy (DPH, DPP, apod.)
* Angličtina na úrovni B1 (výhodou)
* Samostatnost, zodpovědnost, komunikativnost
Nabízíme:
* Možnost spravovat účetnictví významných společností
* V případě spokojenosti bonus 1 x ročně ve výši až dvou platů
* 25 dní dovolené + 5 dní sick days
* Stravenkový paušál
* Flexibilní pracovní doba
* Podpora profesního růstu a spolupráce s odborníky
* Možnost placených školení v oboru
* Atraktivní pracovní podmínky a odpovídající ohodnocení
* Místo výkonu práce: Praha 1, kousek od Václavského náměstí...
Mgr. Vladimíra Marková, tel.: 00420778779756, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Specialista controllingu
Máte zkušenosti s controllingem projektů a rádi komunikujete v anglickém jazyce? Práce v Excelu Vám nedělá problém? Chcete se podílet na zajímavých projektech?
Pak mi pošlete Váš životopis a staňte se posilou týmu na pozici:
SPECIALISTA CONTROLLINGU
Popis práce:
* Hodnocení ekonomiky jednotlivých projektů
* Tvorba kalkulací svěřených projektů
* Analýza výrobních nákladů
* Komunikace se zahraničím
Požadujeme:
* SŠ vzdělání
* Anglický jazyk - pokročilý
* Pokročilou znalost MS Excel
* Praxi na obdobné pozici
Nabízíme:
* Zázemí silné a stabilní výrobní společnosti
* 5 týdnů dovolené
* Flexibilní pracovní dobu
* Home office
* Cafeterii
* Atraktivní systém odměňování včetně bonusů a prémií
* Akce pro zaměstnance
* Zajímavé sociální benefity
* Dotované stravování
* Místo výkonu práce: Okres Příbram
* Nástup možný IHNED nebo dohodou...
Ing. Markéta Holečková, tel.: 00420778424624, Advantage Consulting s.r.o., IBC, Pobřežní 620/3, Praha 8 Karlín, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Specialista projektového controllingu
Máte zkušenosti s controllingem projektů a rádi komunikujete v anglickém jazyce? Práce v Excelu Vám nedělá problém? Chcete se podílet na zajímavých projektech?
Pak mi pošlete Váš životopis a staňte se posilou týmu na pozici:
SPECIALISTA PROJEKTOVÉHO CONTROLLINGU
Popis práce:
* Hodnocení ekonomiky jednotlivých projektů
* Tvorba kalkulací svěřených projektů
* Analýza výrobních nákladů
* Komunikace se zahraničím
Požadujeme:
* SŠ vzdělání
* Anglický jazyk - pokročilý
* Pokročilou znalost MS Excel
* Praxi na obdobné pozici
Nabízíme:
* Zázemí silné a stabilní výrobní společnosti
* 5 týdnů dovolené
* Flexibilní pracovní dobu
* Home office
* Cafeterii
* Atraktivní systém odměňování včetně bonusů a prémií
* Akce pro zaměstnance
* Zajímavé sociální benefity
* Dotované stravování
* Místo výkonu práce: Okres Příbram
* Nástup možný IHNED nebo dohodou...
Ing. Markéta Holečková, tel.: 00420778424624, Advantage Consulting s.r.o., IBC, Pobřežní 620/3, Praha 8 Karlín, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Specialista provozu a ekonomiky (35.000 - 45.000,- Kč)
Hledáme specialisty, který bude koordinovat a vykonávat dohled nad ekonomickým stavem a provozními procesy firmy. Navíc se domluvíte anglicky? Pak hledáme právě vás! Pošlete svůj životopis a ucházejte se o pozici:
SPECIALISTA PROVOZU A EKONOMIKY (35-45.000 KČ)
Popis práce:
* Zajištění ekonomického stavu firmy
* Analýza a optimalizace podnikových procesů
* Vedení ekonomické a evidenční agendy
* Zpracování dokumentace, evidence listin
* Dodržování legislativy, ISO norem
* Příprava reportů
Požadujeme:
* SŠ/VŠ ekonomického směru
* Praxe na obdobné pozici
* Pokročilá práce s PC (MS Office, ERP systémy)
* Znalost ekonomických a právních principů
* Komunikativní znalost AJ
* Řidičský průkaz sk. B
Nabízíme:
* 5 týdnů dovolené
* Odměny a bonusy
* Příspěvek na stravné
* Příspěvek na pojištění
* Firemní systém benefitů
* Přátelské prostředí
* Lokalitu: Blanensko
...
Mgr. Andrea Čábelová, tel.: 00420775787241, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Specialista treasury operací (50.000 - 60.000,- Kč)
Máte vzdělání ekonomického oboru a alespoň krátkou praxi v oblasti jako je správa financí, řízení likvidity, cash flow a optimalizace finančních procesů? Domluvíte se perfektně anglicky?
Pošlete mi Váš životopis!
Pro krátkodobý projekt hledáme vhodnou posilu na pozici:
SPECIALISTA TREASURY OPERACÍ (50 - 60.000 Kč)
Popis práce:
* Zodpovědnost za přípravu pokladů pro audit
* Zodpovědnost za platebních styk (platební příkazy)
* Sledovat měsíční cash flow
* Pravidelná komunikace s bankami
* Zpracování statistických výkazů pro ČNB
* Hedging
Požadujeme:
* Vzdělání ekonomického oboru
* Alespoň krátkodobou praxi v oboru
* Komunikativní znalost angličtiny (schopnost zvládnout cally v AJ)
* Analytické myšlení, pečlivost
* Velmi dobrou znalost MS OFFICE, s důrazem na EXCEL
Nabízíme:
* HPP na dobu určitou (projekt na 1-2 roky)
* 25 dnů dovolené
* Flexibilní a kratší pracovní dobu
* 100% pomoc a podporu mentora
* Mobilní telefon, notebook
* Příspěvek na penzijní nebo životní pojištění
* Příspěvek do Cafeterie
* Příspěvek na stravování
* Možnost příspěvku na Multisport kartu
* Možnost dalšího volna nad rámec zákona
* Místo výkonu práce: Brno...
Daniela Hůrková, tel.: 00420739425983, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Specialista treasury operací (50.000 - 60.000,- Kč)
Máte vzdělání ekonomického oboru a alespoň krátkou praxi v oblasti jako je správa financí, řízení likvidity, cash flow a optimalizace finančních procesů? Domluvíte se perfektně anglicky?
Pošlete mi Váš životopis!
Pro krátkodobý projekt hledáme vhodnou posilu na pozici:
SPECIALISTA TREASURY OPERACÍ (50 - 60.000 Kč)
Popis práce:
* Zodpovědnost za přípravu pokladů pro audit
* Zodpovědnost za platebních styk (platební příkazy)
* Sledovat měsíční cash flow
* Pravidelná komunikace s bankami
* Zpracování statistických výkazů pro ČNB
* Hedging
Požadujeme:
* Vzdělání ekonomického oboru
* Alespoň krátkodobou praxi v oboru
* Komunikativní znalost angličtiny (schopnost zvládnout cally v AJ)
* Analytické myšlení, pečlivost
* Velmi dobrou znalost MS OFFICE, s důrazem na EXCEL
Nabízíme:
* HPP na dobu určitou (projekt na 1-2 roky)
* 25 dnů dovolené
* Flexibilní a kratší pracovní dobu
* 100% pomoc a podporu mentora
* Mobilní telefon, notebook
* Příspěvek na penzijní nebo životní pojištění
* Příspěvek do Cafeterie
* Příspěvek na stravování
* Možnost příspěvku na Multisport kartu
* Možnost dalšího volna nad rámec zákona
* Místo výkonu práce: Břeclav...
Daniela Hůrková, tel.: 00420739425983, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Specialista treasury operací (50.000 - 60.000,- Kč)
Máte vzdělání ekonomického oboru a alespoň krátkou praxi v oblasti jako je správa financí, řízení likvidity, cash flow a optimalizace finančních procesů? Domluvíte se perfektně anglicky?
Pošlete mi Váš životopis!
Pro krátkodobý projekt hledáme vhodnou posilu na pozici:
SPECIALISTA TREASURY OPERACÍ (50 - 60.000 Kč)
Popis práce:
* Zodpovědnost za přípravu pokladů pro audit
* Zodpovědnost za platebních styk (platební příkazy)
* Sledovat měsíční cash flow
* Pravidelná komunikace s bankami
* Zpracování statistických výkazů pro ČNB
* Hedging
Požadujeme:
* Vzdělání ekonomického oboru
* Alespoň krátkodobou praxi v oboru
* Komunikativní znalost angličtiny (schopnost zvládnout cally v AJ)
* Analytické myšlení, pečlivost
* Velmi dobrou znalost MS OFFICE, s důrazem na EXCEL
Nabízíme:
* HPP na dobu určitou (projekt na 1-2 roky)
* 25 dnů dovolené
* Flexibilní a kratší pracovní dobu
* 100% pomoc a podporu mentora
* Mobilní telefon, notebook
* Příspěvek na penzijní nebo životní pojištění
* Příspěvek do Cafeterie
* Příspěvek na stravování
* Možnost příspěvku na Multisport kartu
* Možnost dalšího volna nad rámec zákona
* Místo výkonu práce: Praha...
Daniela Hůrková, tel.: 00420739425983, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Šéf/ka týmu účetních (48.000 - 55.000,- Kč)
Máte bohaté zkušenosti s komplexním vedením účetnictví? Zodpovědnost na vedení týmu účetních už pro vás není žádnou novinkou? Báječné! Chtěli bychom vidět Váš životopis!
Zašlete životopis a pracujte jako:
ŠÉF/KA TÝMU ÚČETNÍCH (48-55.000 KČ)
Popis práce:
* vedení účetního týmu
* zodpovědnost za účetní operace za oddělení
* zpracování daní
* koordinace a zpracování měsíčních závěrek a uzávěrek
* kooperace na vedení mzdového účetnictví
* sledování změn v legislativě
Požadujeme:
* min. SŠ vzdělání ekonomického směru
* zkušenost jako hlavní účetní nebo vedoucí účetní kanceláře
* zkušenost se systémem Helios - výhodou
* Dobrá znalost MS Excel
* Proaktivní přístup, smysl pro odpovědnost
Nabízíme:
* pružnou pracovní dobu
* 25 dní dovolené
* příspěvek na stravu a připojištění
* možnost odborného vzdělávání
* pracovní vybavení
* přátelský kolektiv
* zázemí úspěšné české společnosti.
* Lokalitu: Dlouhá Třebová
...
Bc. Natálie Marková, tel.: 00420775787341, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Účetní s AJ (40.000 - 50.000,- Kč)
Máte účetnictví v malíčku a chcete si denně procvičovat angličtinu? Pak nám ihned zašlete svůj životopis!
Právě totiž hledáme zkušenou ÚČETNÍ S AJ (40-50.000 Kč)!!!
Popis práce:
* Zpracování dodavatelských faktur
* Spolupráce na měsíčních uzávěrkách
* Pravidelný reporting vedení společnosti
* Zpracování platebních příkazů
* Další účetní agenda spojená s pozicí
Požadujeme:
* SŠ vzdělání - ekonomický obor
* Praxi na obdobné pozici
* AJ na komunikativní úrovni
* Znalost podvojného účetnictví
* Zodpovědnost a pečlivost
Nabízíme:
* 25 dnů dovolené
* Sick days
* Příspěvek na dojíždění
* Příspěvek na penzijko
* Příspěvek na stravování
* Bonusy a prémie
* Firemní akce
* Lokalita: Rokycansko...
Mgr. Alena Rolencová, tel.: 00420739236965, Advantage Consulting s.r.o., Divadelní 14, 301 00 Plzeň, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Účetní s AJ ve výrobní společnosti (50.000 - 65.000,- Kč)
Máte zkušenosti z obdobné pozice? Domluvíte se bez problému anglicky a rádi by jste své zkušenosti uplatnili v mezinárodní výrobní firmě kde ví, jak své zaměstnance ocenit? Pak je tato nabídka přesně pro Vás!
ÚČETNÍ s AJ VE VÝROBNÍ SPOLEČNOSTI
Popis práce:
* správa účetní knihy dodavatelů: zodpovědnost za správu účetních knih pro šest provozních společností v Německu, koordinace s externími poskytovateli správy a interními odděleními (např. HR)
* zpracování faktur: zajištění, aby faktury byly zpracovávány v souladu s platnou místní legislativou
* správa plateb: správa vnitrostátních a mezinárodních plateb včetně přípravy a kontroly platebních transakcí
* údržba záznamů: udržování přesných finančních záznamů a sledování všech faktur a plateb
* odsouhlasování účtů: ověřování a odsouhlasování účetních knih s cílem zajistit jejich správnost a úplnost.
* řešení nesrovnalostí: aktivní vyhledávání a řešení nesrovnalostí v oblasti faktur a plateb.
* komunikace s interními obchodními odděleními, externími auditory a daňovými poradci
Požadujeme:
* SŠ/VŠ vzdělání ekonomického zaměření
* praxe na obdobné pozici
* znalost SP velkou výhodou, Excel nutností
* výbornou znalost anglického jazyka (německý jazyk velkou výhodou)
* zkušenosti s účtováním v mezinárodním prostředí
Nabízíme:
* stabilní zaměstnání v mezinárodní společnosti
* týden dovolené navíc + sick days
* závodní kantýnu + příspěvek na stravování
* zkrácenou pracovní dobu (7,5 hodiny)
* odborné vzdělávací kurzy
* příspěvky na volnočasové aktivity
* další firemní benefity
* místo výkonu práce: Žďársko
...
Ing. Renáta Adámková, tel.: 00420773773887, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Účetní ve výrobní společnosti (35.000 - 40.000,- Kč)
Hledáte příležitost uplatnit své účetní znalosti a stát se součástí přátelského týmu? Hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici ÚČETNÍ VE VÝROBNÍ SPOLEČNOSTI (35-40.000 Kč), který/á se připojí k našemu finančnímu oddělení a pomůže nám zajistit hladký chod účetních procesů. Pošlete nám životopis!
Popis práce:
* Příprava přiznání k DPH, Intrastat a dalších statistických výkazů.
* Měsíční inventarizace účtů.
* Zpracování podkladů pro měsíční a roční uzávěrky.
* Podpora a zástup v rámci činností finančního oddělení.
Požadujeme:
* Min. SŠ vzdělání.
* Praxe v oblasti účetnictví, znalost daňových zákonů.
* Znalost US GAAP (výhodou).
* Dobrá uživatelská znalost MS Excel.
* Angličtina na pokročilé úrovni.
* Pečlivost, přesnost a analytické myšlení.
Nabízíme:
* Práci na plný úvazek s pracovní smlouvou na dobu určitou (1 rok).
* Pružnou pracovní dobu a 5 týdnů dovolené.
* Přátelský kolektiv a příjemné pracovní prostředí.
* Kurzy anglického jazyka a další vzdělávací možnosti.
* Zaměstnanecký telefonní tarif (zvýhodněné volání pro vás i vaše blízké).
* Příspěvky na dopravu, stravování a penzijní připojištění.
* Mobilní telefon, notebook a další benefity.
* Lokalitu Klášterec nad Ohří...
Kateřina Dytrtová, tel.: 00420778407991, Advantage Consulting s.r.o., Špitálské náměstí 3517/1a, 400 01 Ústí nad Labem, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Vedoucí účetních operací - od 58.000 Kč + benefity
Máte již za sebou praxi na pozici hlavní účetní výrobní firmy nebo máte ambice povýšit? Jste houževnatí, máte rádi systém a řád? Navíc Vám komunikace v anglickém jazyce nečiní sebemenší problém? Dokážete s přehledem nejenom vést, ale bravurně podpořit?
Právě hledáme kandidáty na vedoucí pozici v řízení účetních operací - možná jste to VY! Představte se mi v životopise a můžete začít!
Popis práce:
* Primárně zaměřena na vedení účetní/mzdové/daňové agendy v souladu s legislativou
* Komunikace s org. státní správy
* Zpracování statistik, aktualizací a podkladů pro audity
* Tvorba měsíčních a ročních závěrek a reportů
* Správa finančních kont
* Zodpovědnost za správnou kontrolu a následnou evidenci
Požadujeme:
* SŠ/VŠ ekonomického směru nejlépe
* Prokazatelná praxe na pozici v odd. podnikového účetnictví ve výrobní firmě
* Znalost podvojného, mzdového účetnictví a orientace v problematice daní
* Práce na PC - Balíček MS Office, kontingenční tabulky, interní systém
* AJ na komunikativní úrovni - slovem i písmem
* Pečlivost, samostatnost, efektivita, dynamický přístup
* Ochota práce v centru Prahy
Nabízíme:
* Nástupní mzda odpovídající praxi
* Flexibilní pracovní doba/pevné jádro
* Možnost částečného Homeoffice
* 25 dní dovolené
* 5 Sickdays
* 13. a 14. plat
* Benefitní karta
* Příspěveky a příplatky
* Dotovaná strava
* Vzdělávací kurzy a školení
* Firemní akce
* Místo výkonu: Praha...
Jana Srncová, tel.: 00420775474383, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Výrobní kalkulant
Máte zkušenosti s výpočtem projektových nákladů? Práce v excelu a komunikace v anglickém jazyce Vám nedělá problém? Chcete se podílet na zajímavých projektech?
Pak mi pošlete Váš životopis a staňte se posilou týmu na pozici:
VÝROBNÍ KALKULANT
Popis práce:
* Výpočet nákladů na projekt
* Hodnocení nákladů jednotlivých projektů
* Tvorba kalkulací svěřených projektů
* Komunikace se zahraničím
Požadujeme:
* SŠ/VŠ vzdělání - ideálně technického směru
* Anglický jazyk - pokročilý
* Pokročilou znalost MS Excel
* Praxi na obdobné pozici
Nabízíme:
* Zázemí silné a stabilní výrobní společnosti
* 5 týdnů dovolené
* Flexibilní pracovní dobu
* Home office
* Cafeterii
* Atraktivní systém odměňování včetně bonusů a prémií
* Akce pro zaměstnance
* Zajímavé sociální benefity
* Dotované stravování
* Místo výkonu práce: Okres Příbram
* Nástup možný IHNED nebo dohodou...
Ing. Markéta Holečková, tel.: 00420778424624, Advantage Consulting s.r.o., IBC, Pobřežní 620/3, Praha 8 Karlín, odeslat odpověď na inzerátacjobs
požadované hledání nebylo úspěšné !
+ vyhledejte další podobné pracovní nabídky !
Navštivte i další profesní rubriky JobMasteru!
Prohlédněte si kompletní seznam novinek v tomto týdnu!