»Business process specialista
Hledáme zkušeného BUSINESS PROCESS SPECIALISTU, který se připojí k našemu týmu a bude zodpovědný za návrh, implementaci a optimalizaci procesů výroby. Tato role vyžaduje vynikající analytické schopnosti, znalosti metodologií řízení procesů a schopnost pracovat s různými týmy a odděleními.
Splňujete níže uvedené požadavky?
Tak neváhejte a zašlete nám Váš životopis
Popis práce:
* Návrh a vývoj procesů pro zlepšení efektivity a snížení nákladů
* Provádění analýzy procesů a identifikace oblastí pro zlepšení
* Monitorování výsledků a průběžné zlepšování procesů
* Vedení projektů zaměřených na vylepšení výrobních procesů
* FMEA Moderování
* Provádění interních auditů
* SAP Workflows
Požadujeme:
* SŠ/VŠ vzdělání v oblasti průmyslového inženýrství, strojírenství
* Zkušenosti s metodologiemi řízení procesů, jako jsou Lean, Six Sigma, FMEA
* Praxe v oblasti výroby, optimalizace procesů
* Znalost AJ podmínkou (denní komunikace)
* Znalost programu SAP
* Analytické a komunikační schopnosti
* Schopnost pracovat v týmu a vysokou úroveň samostatnosti
* Vynikající organizační a plánovací schopnosti
Nabízíme:
* 5 týdnů dovolené
* Variabilní složku mzdy
* Stravenky
* Příspěvek na dopravu
* Nástup možný ihned/dle dohody
* Lokalitu: Chomutov...
Nikola Benešová, tel.: 00420775787077, Advantage Consulting s.r.o., Špitálské náměstí 3517/1a, 400 01 Ústí nad Labem, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»CFO - ekonomický ředitel
Chceme do svého týmu profesionála oblasti ekonomiky (člena managementu).
<ul><li><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;">Řízení ekonomického úseku: finanční účtárna, mzdová účtárna, nákup.</span></span></span></span></span></span></li><li><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;">Rozvoj finančního controllingu.</span></span></span></span></span></span></li><li><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;">Řízení plateb a cash flow.</span></span></span></span></span></span></li><li><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;">Kontrola finančních a účetních podkladů.</span></span></span></span></span></span></li><li><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;">Analýza hospodářských výsledků společnosti.</span></span></span></span></span></span></li><li><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;">Příprava finančních plánů, tvorba rozpočtů a směrnic.</span></span></span></span></span></span></li><li><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;">Tvorba výroční zprávy společnosti.</span></span></span></span></span></span></li><li><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;">Příprava výkazů pro ČSÚ.</span></span></span></span></span></span></li><li><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;">Odpisy majetku, nedokončená výroba, skladové hospodářství.</span></span></span></span></span></span></li></ul><p><strong><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;">Co bude patřit mezi Vaše hlavní úkoly?</span></span></span></span></span></span></strong></p><ul><li><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;">Odpovědnost za zabezpečení ekonomické a finanční stability a trvalého růstu zisku společnosti.</span></span></span></span></span></span></li><li><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;">Odpovědnost za oblast financí společnosti a za oblast risk managementu.</span></span></span></span></span></span></li><li><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;">Odpovědnost za strategické řízení financí a efektivnost hospodaření společnosti.</span></span></span></span></span></span></li><li><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;">Stanovování hospodářského plánu, finančního rozpočtu a strategie společnosti.</span></span></span></span></span></span></li><li><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;">Kontrola vedení účetnictví a hospodaření společnosti.</span></span></span></span></span></span></li><li><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;">Finanční analýzy a prognózy.</span></span></span></span></span></span></li><li><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;">Komunikace s orgány státní správy, bankami, audity a obchodními partnery.</span></span></span></span></span></span></li><li><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;">Vedení, motivace a rozvoj týmu spolupracovníků.</span></span></span></span></span></span></li></ul>
Nabízíme:
Co Vám nabízíme:
- Dobré finanční ohodnocení + finanční bonusy.
- Zázemí stabilní společnosti - seznámení s pozicí stávajících vlastníků společnosti.
- 5 týdnů dovolené.
- Stravenkový paušál (závodní jídelna v areálu společnosti).
- Flexibilní pracovní dobu.
- Služební vůz i pro soukromé účely, NTB, tel.
Jsme českým výrobcem automobilových zdviháků a hydraulické techniky. Působíme v zemích EMEA.
Region: Pardubický kraj...
APROFES, Iveta Sigmundová, tel. 420603456779, e-mail: iveta.sigmundova@aprofes.czaprof
»Controller (30.000 - 70.000,- Kč)
Znáte sílu čísel a toužíte po aktivním zapojení do dynamického podnikového prostředí? Rádi bychom vás přivítali v týmu!
Nadnárodní společnost přijme nové kolegy na pozici:
CONTROLLER (40-70.000 Kč)
Popis práce:
* Plánování a příprava finančních reportů a analýz
* Správa a aktualizace rozpočtů a finančních plánů
* Spolupráce s dalšími odděleními při zpracování finančních dat
* Návrhy ke zefektivňování hospodaření a dosažení firemních cílů
* Inovace a udržování systémů a procesů pro řízení finančních toků
Požadujeme:
* SŠ/VŠ vzdělání ekonomické
* Praxi na obdobné pozici
* Znalost MS Excel
* AJ/NJ na komunikativní úrovni
* Analytické myšlení
Nabízíme:
* Mzdové ohodnocení dle schopností
* 25 dnů dovolené
* 13 mzdu
* Pružnou pracovní dobu
* Kvartální bonusy
* Věrnostní odměny
* Závodní stravování
* Možnost růstu
* Jazykové kurzy
* Další vzdělávání
* Lokalita: Tachovsko...
Mgr. Alena Rolencová, tel.: 00420739236965, Advantage Consulting s.r.o., Divadelní 14, 301 00 Plzeň, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Controller ve financích (40.000 - Kč)
Máte ekonomické vzdělání a angličtinu na komunikativní úrovni? Čísla a analýzy jsou vaší prací i koníčkem?
Výrobní společnost hledá nové posily na pozici:
CONTROLLER VE FINANCÍCH (od 40.000 Kč)
Popis práce:
* měsíční závěrky
* sledování ukazatelů hospodaření
* podpora pro kolegy
* reporting
* analýzy
Požadujeme:
* ekonomické vzdělání
* angličtina na komunikativní úrovni
* znalost MS Office - Excel
* praxe v oboru
Nabízíme:
* mzda dle znalostí a zkušeností
* 25 dní dovolené
* příspěvek na volnočasové aktivity
* příspěvek na penzijní/životní spoření
* MultiSport karta
* Možnost částečného Home Office
* místo výkonu práce: Mohelnicko...
Irena Holá, tel.: 00420775787777, Advantage Consulting s.r.o., BEA Centrum Olomouc, tř. Kosmonautů 1288/1, 779 00 Olomouc, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Daňový poradce (35.000 - 40.000,- Kč)
Hledáme zkušeného Daňového specialistu! Vaším hlavním úkolem bude poskytovat odborné poradenství a řešit daňové otázky. Pokud jste komunikativní, analytický a schopný pracovat pod tlakem, pak byste mohli být tou správnou osobou pro tuto pozici. Neváhejte a zašlete mi Váš životopis!
Prosperující společnost hledá nového kolegu/kolegyni na pozici: DAŇOVÝ PORADCE (35-40.000 KČ)
Popis práce:
* Zodpovědnost za správu a optimalizaci daňových procesů
* Zpracovávání daňové evidence
* Analýza daňových zákonů
* Příprava daňových deklarací
* Poskytování poradenství ohledně daňových otázek
* Komunikace s finančními úřady
* Spolupráce s kolegy
* Reporting a monitoring
Požadujeme:
* SŠ/VŠ vzdělání, ideálně ekonomického směru
* Praxi z obdobné pozice
* Komunikativní znalost anglického jazyka
* Znalost práce s PC, MS Office
* Znalost daňových zákonů a předpisů
* Znalost účetní problematiky
* Komunikativní a organizační schopnosti
* Proaktivní přístup a analytické schopnosti
Nabízíme:
* Týden dovolené navíc
* Flexibilní pracovní doba
* Příspěvek na stravování
* Příspěvek na penzijní připojištění
* Bonusy a prémie
* Firemní akce
* Dobrá káva na pracovišti
*Lokalitu: Okres Karviná...
Zdeňka Přečková, tel.: 00420775787071, Advantage Consulting s.r.o., Jurečkova 18, 702 00 Ostrava, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Financial controller (35.000 - 60.000,- Kč)
Toužíš po práci, která tě nejen finančně naplní, ale také tě bude bavit? Hledáme kreativního a vášnivého jedince na pozici Finančního Kontrolora, který se bude starat o zdraví našeho podniku. Pokud máš smysl pro detail, schopnost hledat nové způsoby vylepšení procesů a zároveň ovládáš angličtinu, máme pro tebe skvělou příležitost!
Zašli mi CV a pracuj jako:
FINANCIAL CONTROLLER (35-60.000 KČ)
Popis práce:
* Zodpovídat za analýzu a monitorování finančních transakcí a výsledků s cílem identifikovat potenciální rizika a příležitosti
* Komunikace s mezinárodními partnery a prezentace finančních výsledků v anglickém jazyce
* Spolupráce s kolegy z finančního oddělení a dalších oblastí společnosti, abyste dosáhli společných cílů
* Implementace a zdokonalení finančních nástrojů a procesů v souladu s nejnovějšími standardy
Požadujeme:
* SŠ/VŠ vzdělání ve finančním oboru: oblast financí, účetnictví nebo podobný obor
* Praxe ideálně 3-5 let v oblasti finanční kontroly
* Anglický jazyk na komunikativní úrovni
* Analytické dovednosti a detailní přístup
* Znalost práce na PC
Nabízíme:
* Pružná pracovní doba
* Notebook a mobilní telefon
* 25 dní dovolené
* Příspěvek na životní pojištění
* Příspěvek na dopravu
* Možnost homeoffice
* Závodní stravování
* Kariérní růst
* Skvělý tým lidí
* Moderní prostředí
* Nástup IHNED
* Lokalitu: okres Žďár nad Sázavou...
Bc. Marie Pomykalová, tel.: 00420739025261, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Finanční controller (40.000 - 50.000,- Kč)
Do našeho controllingového týmu hledáme nadšence pro práci s čísly, hledání chyb a analýzu.
Popis práce:
* Hodnocení a reporting finančního statusu projektu
* Příprava dat pro finanční plánování
* Podpora projektového manažera a spolupráce napříč firmou
Požadujeme:
* Vzdělání ideálně ekonomického směru
* Praxe v oblasti finančního controllingu
* Analytické myšlení, pečlivost
* Angličtina na komunikativní úrovni slovem i písmem
Nabízíme:
* HOME OFFICE a pružná pracovní doba
* 13. mzdu
* Podporu při přestěhování
* Dotované stravování
* 26 dnů dovolené
* Příplatek na dojíždění
* Penzijní připojištění
* Kafeterie
* Místo výkonu práce: Jihlava...
Mgr. Aneta Jarošová, tel.: 00420777498772, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Finanční controller (50.000,- Kč)
Máte již zkušenosti jako Finanční controller? Anglický jazyk pro Vás není problém? Excel je Váš každodenní chleba? ANO? Pak nám zašlete svůj životopis a staňte se naším Controllerem.
Popis práce:
* Pravidelný reporting
* Spolupráce při uzávěrkách
* Zlepšení procesů
* Pravidelné sledování nákladů
* Spolupráce na vytváření prognóz, ad-hoc reportů
* Analýzy a aplikace směrnic, KPI ukazatele
* Spolupráce na nových projektech + tvorba kalkulací
Požadujeme:
* Min SŠ ekonomická
* Praxe na obdobné pozici nutností
* Anglický jazyk - komunikativní nutností, výhodou i NJ
* Dobrá znalost MS Excel
* Výhodou znalost SAP
* Pečlivost a zodpovědnost
Nabízíme:
* Mzda dle dosavadních zkušeností +- 50.000 Kč
* Flexibilní pracovní doba
* 5 týdnů dovolené
* Zkrácená pracovní doba
* Příspěvek na stravování
* Benefitní program
* Pravidelné odměny/Prémie
* Příspěvek na penzijko
* Odborné i jazykové vzdělávání
* Místo výkonu práce: Krnovsko
...
Olga Žák, tel.: 00420739234802, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Finanční kontroler (60.000 - 65.000,- Kč)
Máte VŠ vzdělání ekonomického směru? Praxi z oblasti finančního kontrolingu a komunikujete anglickým jazykem? Chcete být součástí mezinárodní společnosti? Pak neváhejte a zašlete mi Váš životopis!
Mezinárodní společnost hledá nového kolegu na pozici: FINANČNÍ KONTROLER (60-65.000 KČ)
Popis práce:
* Zpracování analýz podle pokynů vedoucího
* Příprava měsíční uzávěrky
* Zpracování materiálů pro reporting
* Příprava dokumentace pro audit
* Zodpovědnost za plánování tržeb
* Spolupráce na projektech
* Spolupráce s ostatními kolegy
Požadujeme:
* SŠ/VŠ ideálně ekonomického směru
* Praxi z obdobné pozice
* Znalost práce s PC, MS Office
* Komunikativní znalost AJ
* Znalost ISO 27000
* ŘP sk. B
Nabízíme:
* Pružná pracovní doba
* Možnost HO
* Bonusy a prémie
* Týden dovolené navíc
* Příspěvek na dopravu
* Vzdělávací kurzy
* Závodní stravování
* Lokalitu: okres Nový Jičín...
Zdeňka Přečková, tel.: 00420775787071, Advantage Consulting s.r.o., Jurečkova 18, 702 00 Ostrava, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Finanční kontrolor (40.000 - 60.000,- Kč)
Toužíš po práci, která tě nejen finančně naplní, ale také tě bude bavit? Hledáme kreativního a vášnivého jedince na pozici Finančního Kontrolora, který se bude starat o zdraví našeho podniku. Pokud máš smysl pro detail, schopnost hledat nové způsoby vylepšení procesů a zároveň ovládáš angličtinu, máme pro tebe skvělou příležitost!
Zašli mi CV a pracuj jako:
FINANČNÍ KONTROLOR (40-60.000 KČ)
Popis práce:
* Zodpovídat za analýzu a monitorování finančních transakcí a výsledků s cílem identifikovat potenciální rizika a příležitosti
* Komunikace s mezinárodními partnery a prezentace finančních výsledků v anglickém jazyce
* Spolupráce s kolegy z finančního oddělení a dalších oblastí společnosti, abyste dosáhli společných cílů
* Implementace a zdokonalení finančních nástrojů a procesů v souladu s nejnovějšími standardy
Požadujeme:
* SŠ/VŠ vzdělání ve finančním oboru: oblast financí, účetnictví nebo podobný obor
* Praxe ideálně 3-5 let v oblasti finanční kontroly
* Anglický jazyk na komunikativní úrovni
* Analytické dovednosti a detailní přístup
* Znalost práce na PC
Nabízíme:
* Pružná pracovní doba
* Notebook a mobilní telefon
* 25 dní dovolené
* Příspěvek na životní pojištění
* Příspěvek na dopravu
* Možnost homeoffice
* Závodní stravování
* Kariérní růst
* Skvělý tým lidí
* Moderní prostředí
* Nástup IHNED
* Lokalitu: Nové Město na Moravě...
Bc. Marie Pomykalová, tel.: 00420739025261, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Finanční kontrolor - junior s AJ (35.000 - 45.000,- Kč)
Hledáme ambiciózního absolventa nebo mladého profesionála, který chce rozvíjet svou kariéru v oblasti finanční analýzy v mezinárodním prostředí. Pokud máš vášeň pro čísla, schopnost analyzovat data a komunikovat v anglickém jazyce, můžeš být klíčovým členem našeho týmu!
Zašli CV a pracuj na pozici: FINANČNÍ KONTROLOR - JUNIOR S AJ (35-45.000 KČ)
Popis práce:
* Analýza finančních dat: zabývání se shromažďováním a analýzou finančních informací pro podporu rozhodování.
* Reportování a prezentace: příprava pravidelných reportů a prezentací pro vedení společnosti.
* Spolupráce v týmu: komunikace s ostatními odděleními a spolupráce na projektech spojených s finanční analýzou.
* Sledování trendů: aktivní sledování finančních trendů a doporučování opatření pro optimalizaci výsledků.
Požadujeme:
* Vysokoškolské vzdělání: v oboru finance, ekonomie nebo podobném.
* Anglický jazyk: schopnost komunikovat v anglickém jazyce (psaní, mluvení).
* Analytické dovednosti: schopnost pracovat s čísly a provádět finanční analýzy.
* Znalost nástrojů: zkušenost s používáním finančních nástrojů a softwaru (Excel, SAP, atd.).
Nabízíme:
* Pružná pracovní doba
* Notebook a mobilní telefon
* 25 dní dovolené
* Příspěvek na životní pojištění
* Příspěvek na dopravu
* Možnost homeoffice
* Závodní stravování
* Kariérní růst
* Skvělý tým lidí
* Moderní prostředí
* Nástup IHNED
* Lokalitu: Nové Město na Moravě...
Bc. Marie Pomykalová, tel.: 00420739025261, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Finanční kontrolor s AJ (50.000 - 60.000,- Kč)
Máte zkušenosti v oblasti controllingu ve výrobní společnosti? Rozumíte si s čísly a k tomu se domluvíte anglicky? Pak jste náš člověk!
Stabilní mezinárodní společnost hledá novou posilu na pozici:
FINANČNÍ KONTROLOR S AJ (50-60.000 Kč)
Popis práce:
* Odpovědnost za kalkulaci a analýzu nákladů
* Tvorba projektů
* Správa měsíčních plánů
* Tvorba podkladů pro audit, daně, rozpočty
* Plánování a kontrola investic
Požadujeme:
* Vzdělání ekonomického směru
* Zkušenost z oblasti controllingu podmínkou
* Anglický jazyk na komunikativní úrovni
* Pokročilá znalost MS Excel
* Znalost tvorby rozpočtů a plánů
* Základní znalost IFRS, US GAAP
Nabízíme:
* 13. plat
* Bonusy a prémie
* 25 dní dovolené
* Pružnou pracovní dobu
* Příspěvky na sport, kulturu a pojištění a další...
* Firemní akce
* Místo výkonu práce: Hustopečsko...
Mgr. Hana Havlíčková, tel.: 00420775474385, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Finanční manažer
Hledáme zkušeného finančního manažera, který nám pomůže utvářet finanční budoucnost. Pokud máte vášeň pro finanční strategii, analytický talent a vizi, která přesahuje čísla, rádi bychom vás přivítali v našem týmu. Neváhejte a zašlete své CV v anglickém jazyce.
Popis práce:
* Zodpovědnost za účetní oddělení
* Vedení týmu
* Příprava měsíčních a ročních závěrek
* Příprava rozpočtu
* Analýza odchylek
* Nastavování KPI
* Reporty
* Audity
Požadujeme:
* VŠ vzdělání nejlépe ekonomického směru
* Zkušenost na obdobné pozici
* Anglický jazyk slovem i písmem
* Zkušenost s vedením týmu
* Komunikativnost, spolehlivost, průbojnost
Nabízíme:
* MZDA DLE VAŠICH ZKUŠENOSTÍ
* 25 dní dovolené
* Bonusy
* Pestré prémie
* Notebook + telefon
* Práce je vhodná pro muže i ženy
* Místo výkonu: Nový Jičín...
Aneta Jurková, tel.: 00420773799245, Advantage Consulting s.r.o., BEA Centrum Olomouc, tř. Kosmonautů 1288/1, 779 00 Olomouc, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Finanční účetní (40.000 - 48.000,- Kč)
Hledáte změnu a máte praxi jako Účetní? Vyhovuje vám práce v POHODĚ a MS Excel je dobrý pomocník? Chcete komunikovat s klienty a mít na starosti více firem? Těšíme se na váš životopis na FINANČNÍ ÚČETNÍ (40-48.000 Kč)!!!
Popis práce:
* Kompletní zpracování účetnictví pro více firem
* Kontrola dokladů
* Komunikace s klienty
* Účtování pohledávek a závazků
* Práce s bankou a pokladnou
* Komunikace s úřady
* Tvorba účetních závěrek
Požadujeme:
* SŠ ekonomického směru
* Praxi v podvojném účetnictví ideálně pro více firem
* Zkušenosti se zpracováním mezd a daní a ročních závěrek v systému POHODA
* MS Office (Excel, Word, PowerPoint)
* Zodpovědnost, pečlivost, komunikační a organizační schopnosti
Nabízíme:
* Stále se rozvíjející účetní společnost
* Stabilitu a příjemné pracovní prostředí
* Podporu a rozvoj při zaučení
* Bonusy, prémie, stravenky
* Flexibilní pracovní dobu
* Možnost práce z domova po zaučení až 2 dny
* Odborná školení
* Lokalitu Hradec Králové...
Kateřina Dytrtová, tel.: 00420778407991, Advantage Consulting s.r.o., Špitálské náměstí 3517/1a, 400 01 Ústí nad Labem, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Hlavní účetní
Máte ekonomické vzdělání a praxi jako Hlavní účetní? Hledáte změnu? Pošlete nám životopis na pozici HLAVNÍ ÚČETNÍ !!!
Popis práce:
* Zodpovědnost za vedení účetnictví dle účetních standardů a platné legislativy
* Měsíční a roční závěrky
* Spolupráce a podklady pro auditory, daňové poradce
* Komunikace s úřady
* Metodické vedení a spolupráce s ostatními odděleními
* Aktualizace a tvorba vnitřních směrnic
Požadujeme:
* VŠ/ SŠ ekonomického směru
* Anglický nebo německý jazyk na středně pokročilé úrovni
* Praxi z pozice Hlavní účetní
* Znalost účetní a daňové legislativy (DPH, daň z příjmu)
* Orientaci v principech konsolidace a investičních pobídkách
* MS Excel na pokročilé úrovni
* SAP výhodou
Nabízíme:
* Stabilní výrobní společnost mimo automotive
* 25 dní dovolené
* Po zaučení možnost Home Office
* Bonusy dle plnění cílů společnosti
* Příspěvky na stravování, penzijní připojištění
* Zvýhodněné firemní výrobky
* Lokalitu Polička...
Kateřina Dytrtová, tel.: 00420778407991, Advantage Consulting s.r.o., Špitálské náměstí 3517/1a, 400 01 Ústí nad Labem, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Hlavní účetní (50.000 - Kč)
Poznáváte svět účetnictví jako svou vášeň? Hledáte výzvu, která vám umožní rozvinout vaše dovednosti na nejvyšší úroveň? Ovládáte anglický či německý jazyk slovem i písmem? Skvělé, v tom případě hledáme právě Vás! Zašlete nám svůj životopis!
Stabilní a zavedená společnost hledá kolegu/kolegyni na pozici: HLAVNÍ ÚČETNÍ (OD 50.000 KČ)
Popis práce:
* Účetní řízení a dodržování předpisů
* Operativní řízení účetních případů a
* Správa účtárny
* Vedení a řízení týmu
* Kontrola a validace účetních operací
* Daňové plánování a reporting
* Externí komunikace a spolupráce s úřady
* Analýza a příprava statistických reportů
Požadujeme:
* SŠ/VŠ vzdělání s ekonomickým zaměřením
* Znalost účetních systémů
* Praxe na podobné pozici
* Komunikativní úroveň AJ nebo NJ
* Proaktivní přístup k řešení problémů
Nabízíme:
* 25 dní dovolené
* Bonusy a prémie
* Pružnou pracovní dobu
* Pestré prémie a bonusy
* Závodní stravování
* Příspěvek na PP/ŽP
* Možnost profesního růstu
* Místo výkonu práce: Hustopeče...
Aneta Jurková, tel.: 00420773799245, Advantage Consulting s.r.o., BEA Centrum Olomouc, tř. Kosmonautů 1288/1, 779 00 Olomouc, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Hlavní účetní Brno
Hledáme Hlavní účetní do Brněnské kanceláře, která/ý pomůže s nastavením procesů.
<strong><strong>Co Vás čeká?<br /></strong></strong><ul><li>Pomoc s nastavováním nového systému</li><li>Pravá ruka jednatele firmy</li><li>Vedení týmu (5 kolegů)</li><li>Vedení účetní agendy</li></ul>
Nabízíme:
- Odměna 50 - 80.000 Kč
- Školení, jazykové kurzy, 5 týdnů dovolené, sick days...
- Široké a různorodé portfolio klientů
- Náhled do zákulisí technologicky založené firmy
- Přátelský kolektiv na pracovišti
Jsme účetní a daňová kancelář, máme pobočky v Brně, Praze a Ostravě. Pracujeme v programu POHODA, využíváme špičkové technologie.
Region: Jihomoravský kraj...
APROFES, Markéta Konečná, tel. 420777343611, e-mail: marketa.konecna@aprofes.czaprof
»HR recruiter / obchodní konzultant (25.000 - 40.000,- Kč)
Jsme jedna z nejúspěšnějších personálních agentur, na trhu jsme 19 let. Svou práci umíme a protože máme hodně zakázek, potřebujeme posílit naše řady.
Hledáme šikovné lidi, kteří si chtějí vydělat a kteří zapadnou do našeho příjemného kolektivu.
Zkušenosti s náborem nejsou potřeba, protože vás zaškolíme, ale jakákoli zkušenost z oblasti prodeje a plnění obchodních cílů je velkou výhodou. Naše práce totiž není o vystavení inzerátu a vybírání nejlepších kandidátů. Naše práce je obchodní - firmám prodáváme vhodné kandidáty, zároveň kandidátům musíme danou firmu "prodat", aby do ní chtěli nastoupit. Odměnou je kromě finančních prémií i vědomí, že díky vám pracují ti správní lidé na těch správných místech.
Popis práce:
* cílem je obsadit na pracovní pozice do firem kandidáty, díky fakturacím za jejich nástupy plnit své obchodní plány
* kandidáty vyhledáváme v naší databázi uchazečů i na pracovních portálech, poté je oslovujeme telefonicky
* inzeráty vystavujeme na více než 20 pracovních portálech i na sociálních sítích
* kandidátům domlouváme pohovory ve firmách, řešíme podmínky nástupu, jsme prostředníkem mezi nimi a firmami
* neustále komunikujeme s firmami, o které se staráme a které čas od času navštěvujeme
* akvizujeme - oslovujeme nové firmy a jednáme o podmínkách spolupráce s nimi
* práce je v kanceláři s možností občasného home office (po domluvě)
Požadujeme:
* hledáme šikovné lidi, kteří mají zkušenosti s obchodem, plněním plánů a norem, nebo s komunikací se zákazníky
* vhodná praxe je kromě náboru: prodej v call centru, prodej zájezdů, realitní činnost, finanční poradentví, prodej kosmetiky, energií apod.
* očekáváme min. SŠ vzdělání a alespoň základní znalost AJ
* smysl pro humor (protože jinak s námi v týmu asi nevydržíte)
Nabízíme:
* fixní mzda 25.000 Kč + prémie (celkem až 35-45.000 Kč)
* super kolektiv (2 maminky s malými dětmi, 2 svobodné, 1 kolega na rodičovské dovolené)
* zaškolení od manažerky s 10letou praxí
* benefity - dovolená navíc, stravenkový paušál, tarif na telefon, pružná pracovní doba
* možnost i částečného úvazuku (3/4 úvazek a výše)
* místo práce: Brno - centrum, Orlí 36...
Ing. Markéta Kurowski, tel.: 00420773799240, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36, 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Juniorní účetní - rodinná atmosféra
Hinton je česká stavební firma se sídlem v Praze a s pobočkou v Českých Budějovicích, se 130 zaměstnanci, na jejímž vzniku se podíleli osobnosti českého stavebního trhu. Působíme jako generální dodavatel a stavíme administrativní i komerční budovy, bytové domy, luxusní vily a výrobní či skladové haly. Součástí naší společnosti jsou i Divize zakládání staveb, Divize hliníkové fasády a Divize monolity. Zakládáme si na kvalitě a osobním přístupu k našim klientům a naším mottem je: Stavět nás baví!
Vzhledem k rozvoji naší společnosti a k narůstajícímu počtu projektů hledáme kolegu/kolegyni na pozici junior účetní
• Baví vás práce s čísly a fakturami?
• Chcete rozvinout své stávající zkušenosti?
• Jste spolehlivý, pečlivý typ?
• Chcete pracovat ve společnosti, která pravidelně za své projekty získává prestižní ocenění?
Pokud jste na výše uvedené otázky odpověděli ano, pošlete nám svoje CV a staňte se členem týmu pracujícího na zajímavých projektech! Znalost stavebního prostředí není nutná.
Popis práce:
Pracovní náplň
• Zpracování došlých dokladů a práce s programem na vytěžování přijatých faktur
• Práce v účetním programu Helios - postupné zaškolení a předání části účetní agendy
• Spolupráce s kolegy v rámci účetního oddělení
• Komunikace s ostatními odděleními ve společnosti při řešení operativních úkolů
• Rozvoj v oblasti finančního účetnictví v souladu s daňovými předpisy
Požadujeme:
Co se vám bude na této pozici hodit:
• SŠ nejlépe ekonomického směru
• Praxe v oboru výhodou
• Samostatnost, pečlivost, zodpovědnost a aktivní přístup k řešení problémů
• Ochota se učit nové věci
• Týmovost
• Dobrá znalost MS office (především excel)
• Znalost programu Helios (nebo jiného účetního systému) výhodou, případně zaučíme
Nabízíme:
Co nabízíme a proč se přidat právě k nám?
• Férový přístup - co slíbíme, to plníme
• Prémiové ohodnocení v závislosti na ekonomickém výsledku společnosti - vážíme si dobře odvedené práce
• Zajímavou práci v perspektivním a přátelském kolektivu - v týmu máme jak absolventy, tak zkušené kolegy
• Možnost osvojení nejmodernějších poznatků metod řízení ve stavební praxi - sledujeme trendy
• Kvalitní pracovní pomůcky a zázemí stabilní společnosti - klademe důraz na ochranu života a zdraví
• Dostanete možnost stát se odborníkem a profesně dále růst - zaučení, pravidelné vzdělávání a rozvoj
• Platový růst odpovídající znalostem, zkušenostem a pracovnímu nasazení
• Peníze vždy a včas na vašem bankovním účtu
• Zajímavé benefity
• Místo výkonu práce v Praze na centrále (u metra Želivského)
Více informací o DALŠÍCH OTEVŘENÝCH POZICÍCH, o společnosti a o aktuálních projektech naleznete na www.hinton.cz a na kariérním webu www.stavetnasbavi.cz
Pokud Vás tato práce zaujala, pak se těšíme na Váš životopis! Můžete jej poslat přes kontaktní formulář níže, případně kontaktujte přímo HR manažerku Lenku Novotnou na čísle 721 626 834 nebo na e-mailu novotna@hinton.cz a zeptejte se na vše, co vás zajímá!
...
Ing. Renáta Galečková, tel.: 00420773773887, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Kolega/yně do účtárny - nástup ihned! (37.000 - 50.000,- Kč)
Jste milovník čísel s praxí a organizační schopností? Zodpovědnost a pečlivost je Vám vlastní a momentálně hledáte právě pozici účetní? NEHLEDEJTE, ale představte se mi v životopise - právě jedno volné místo máme!
Popis práce:
* Zodpovědnost za správu, vystavovaní a evidenci faktur
* Správa skladů, majetku, finančních toků a kont
* Práce v interním systému a vedení důkladné evidence všech položek
* Zpracování statických výkazů za společnost
* Uzávěrky a DPH, reporty, audity aj.
* Důrazné dodržování termínů
Požadujeme:
* Min. SŠ - ekonomického směru
* Praxe na podobné pozici ve výrobní firmě
* Orientace v legislativě a účetní problematice, včetně DPH
* PC - balíček MS Office, interní systémy
* AJ/NJ - komunikativní úroveň - velkou výhodou
* ŘP - sk.B - aktivní řidič / ochota cestovat
* Zodpovědný, pečlivý přístup a schopnost samostatné práce
Nabízíme:
* Nástupní plat od 37.000 Kč/ dle zkušeností
* Flexibilní pracovní doba s pevným jádrem
* 25 dní dovolené
* Prémie
* Příspěvky
* Dotovaná strava / stravenky
* Vzdělávací kurzy a školení
* Firemní akce
* Místo výkonu: Veselí nad Moravou +10km...
Jana Srncová, tel.: 00420775474383, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Mistr v účetnictví (45.000 - 58.000,- Kč)
Hledáme do naší společnosti Mistra v účetnictví. Podvojné účetnictví máte v malíčku? Komunikace v Anglickém jazyce pro Vás není problém? ANO? Pak nám zašlete svůj Životopis!
Popis práce:
* Kreativní vedení účetnictví v souladu se zákonem o účetnictví a v souladu s prováděcími předpisy.
* Řešení náročných účetních situací a efektivní organizace a koordinace činností v účtárně.
* Inspirující vedení týmu účetních profesionálů.
* Zodpovědnost za precizní zpracování účetních operací.
* Průběžné sledování a transparentní vykazování daňových dopadů na firmu.
* Aktivní komunikace a strategická spolupráce s externími subjekty (auditor, banka, finanční úřad).
* Analytická práce se statistickými výkazy.
* Poskytování podpory pro controlling, reporting a vedení společnosti.
Požadujeme:
* SŠ/VŠ ekonomické
* Perfektní ovládání podvojného účetnictví.
* Schopnost komunikovat v Anglickém nebo Německém jazyce.
Nabízíme:
* 25 dní dovolené, pro Váš zasloužený odpočinek
* Bonusy a prémie, protože si vážíme Vaší tvrdé práce
* Pružnou pracovní dobu
* Pestré prémie a bonusy
* Závodní stravování, abyste byli stále plní sil
* Příspěvek na penzijko, protože myslíme na Vaši budoucnost
* Možnost profesního růstu
* Místo výkonu práce: Hustopeče...
Silvie Coufalova, tel.: 00420778407765, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Mzdovka se SAPem a angličtinou (40.000 - 55.000,- Kč)
Máte praxi jako mzdová účetní a hledáte nové uplatnění? Máte praxi se systémem SAP? Máte komunikativní znalost angličtiny? Skvělé!
Chceme vás tedy vidět! Pošlete životopis a pracujte u nás jako:
MZDOVKA SE SAPEM A ANGLIČTINOU (AŽ 55.000 KČ)
Popis práce:
* Zpracování mzdových údajů zaměstnanců v souladu s legislativou
* Komunikace s zaměstnanci ohledně mzdových otázek a problémů
* Zodpovědnost za správné a včasné výplaty mzdy
* Spolupráce s oddělením personalistiky a účetnictví
* Spolupráce na agendě daňového účetnictví
Požadujeme:
* Min SŠ vzdělání v oboru
* Zkušenosti s mzdovým účetnictvím
* Zkušenost se SAP - podmínkou!
* Komunikativní angličtina - podmínkou!
* Orientace v personální problematice - výhodou
* Komunikační a organizační schopnosti
* Schopnost pracovat samostatně i v týmu
Nabízíme:
* 5 týdnů dovolené
* bonusy a prémie
* flexibilní pracovní dobu
* příspěvek na stravné a pojištění
* jazykové vzdělávání
* kartu Multisport
* firemní akce a další...
* lokalitu Brno...
Bc. Natálie Marková, tel.: 00420775787341, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Mzdový manažer (45.000 - 60.000,- Kč)
Máte vysokoškolské vzdělání v oblasti ekonomie či financí? Máte přehled v problematice mezd a dalšího odměňování zaměstnanců v rámci benefitního systému? Angličtina je pro vás další komunikativní jazyk? Pak je tu příležitost pro vás!
Výrobní společnost, špička ve svém oboru, hledá nové posily na pozici:
MZDOVÝ MANAŽER (45-60.000 Kč)
Popis práce:
* správa mezd ve společnosti
* zpracování mzdových statistik a analýz
* správa benefitních programů
* příprava interních směrnic a jejich implementace
* účast na různých projektech v dané problematice
* reporting
Požadujeme:
* VŠ vzdělání v oblasti ekonomie či financí
* angličtina na komunikativní úrovni
* znalost práce v MS Office, zákoníku práce
* praxe ve vedení týmu výhodou
* záliba v číslech a práce s nimi
* samostatnost, spolehlivost a kreativita
Nabízíme:
* mzda dle úrovně znalostí a zkušeností
* 25 dní dovolené + Sick days
* pružná pracovní doba s možností Home Office
* příspěvek na stravování
* příspěvek na volnočasové aktivity
* příspěvek na životní nebo penzijní pojištění
* vzdělávací kurzy
* příspěvek na dopravu
* místo výkonu práce: Šumperk...
Irena Holá, tel.: 00420775787777, Advantage Consulting s.r.o., BEA Centrum Olomouc, tř. Kosmonautů 1288/1, 779 00 Olomouc, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Mzdový/á účetní se znalostí SAP! (40.000 - 55.000,- Kč)
Máte praxi jako mzdová účetní a hledáte nové uplatnění? Máte praxi se systémem SAP? Máte komunikativní znalost angličtiny? Skvělé!
Chceme vás tedy vidět! Pošlete životopis a pracujte u nás jako:
MZDOVÝ/Á ÚČETNÍ SE ZNALOSTÍ SAP!
Popis práce:
* Zpracování mzdových údajů zaměstnanců v souladu s legislativou
* Komunikace s zaměstnanci ohledně mzdových otázek a problémů
* Zodpovědnost za správné a včasné výplaty mzdy
* Spolupráce s oddělením personalistiky a účetnictví
* Spolupráce na agendě daňového účetnictví
Požadujeme:
* Min SŠ vzdělání v oboru
* Zkušenosti s mzdovým účetnictvím
* Zkušenost se SAP - podmínkou!
* Komunikativní angličtina - podmínkou!
* Orientace v personální problematice - výhodou
* Komunikační a organizační schopnosti
* Schopnost pracovat samostatně i v týmu
Nabízíme:
* 5 týdnů dovolené
* bonusy a prémie
* flexibilní pracovní dobu
* příspěvek na stravné a pojištění
* jazykové vzdělávání
* kartu Multisport
* firemní akce a další...
* lokalitu Brno...
Bc. Natálie Marková, tel.: 00420775787341, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Nákladový analytik (45.000 - 50.000,- Kč)
Máte zkušenosti v odhadování nákladů a s tvorbou cenový nabídek s technickými specifikacemi? Mezi vaše silné stránky řadíte analytické myšlení a dobré komunikační dovednosti? A do toho ovládáte anglický jazyk na komunikativní úrovni? Pokud hledáte novou výzvu, neváhejte a zašlete nám Vás životopis ještě dnes!
Prosperující společnost hledá posilu na pozici:
NÁKLADOVÝ SPECIALISTA (45-50.000 KČ)
Popis práce:
* Zodpovědnost za výpočty cenových nabídek a jejich kompletní přípravu
* Kalkulace a analýza stávajících výrobků
* Zjišťování a hodnocení ziskovosti
* Navrhování úprav finančních nákladů
* Spolupráce s ostatními odděleními
Požadujeme:
* SŠ vzdělání ekonomického/technického směru
* Znalosti v oblasti ekonomiky/techniky
* Znalost MS Office
* Anglický jazyk na úrovni B2
* Analytické myšlení, komunikační schopnosti, pečlivost
Nabízíme:
* Flexibilní pracovní dobu
* Týden dovolené navíc
* Příspěvek na penzijní připojištění
* Dotované stravování
* Firemní akce
* Slevu na firemní zboží
* Lokalitu: Valašské Meziříčí...
Bc. Barbora Křížkovská, tel.: 00420775787069, Advantage Consulting s.r.o., Jurečkova 18, 702 00 Ostrava, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Samostatná účetní (vhodné i pro absolventy)
Do fajn ženského kolektivu přijmeme další usměvavou kolegyni na pozici samostatné účetní.
<p><strong>Co Vás čeká?</strong></p><ul><li>Zpracování účetní agendy, mezd, daňových evidencí a dalších ekonomických agend</li><li>Zpracování ročních účetních závěrek a daňových přiznání pod dohledem daňového poradce či auditora</li><li>Jednání s klienty</li></ul>
Nabízíme:
Co Vám můžeme nabídnout?
- Stravenkový paušál 190 Kč/den bez srážky zaměstnance
- Možnost Home Office po zaučení 1-2 dny v týdnu
- Náhrada za Home office 2 278 Kč/měsíc
- Procenta z obratu firmy
- Roční prémie
Zabýváme se vedením účetnictví, daňové evidence, mzdové a personální agendy pro firmy i jednotlivce. Zajišťujeme zpracování daňových přiznání, ročních závěrek firem a podklady k úvěrům.
Nabízíme zastupování na úřadech. Poskytujeme odborné poradenství.
Region: Jihomoravský kraj...
APROFES, Markéta Konečná, tel. 420777343611, e-mail: marketa.konecna@aprofes.czaprof
»Specialista projektového controllingu
Máte zkušenosti s controllingem projektů a rádi komunikujete v anglickém jazyce? Práce v Excelu Vám nedělá problém? Chcete se podílet na zajímavých projektech?
Pak mi pošlete Váš životopis a staňte se posilou týmu na pozici:
SPECIALISTA PROJEKTOVÉHO CONTROLLINGU
Popis práce:
* Hodnocení ekonomiky jednotlivých projektů
* Tvorba kalkulací svěřených projektů
* Analýza výrobních nákladů
* Komunikace se zahraničím
Požadujeme:
* SŠ vzdělání
* Anglický jazyk - pokročilý
* Pokročilou znalost MS Excel
* Praxi na obdobné pozici
Nabízíme:
* Zázemí silné a stabilní výrobní společnosti
* 5 týdnů dovolené
* Flexibilní pracovní dobu
* Home office
* Cafeterii
* Atraktivní systém odměňování včetně bonusů a prémií
* Akce pro zaměstnance
* Zajímavé sociální benefity
* Dotované stravování
* Místo výkonu práce: Okres Příbram
* Nástup možný IHNED nebo dohodou...
Ing. Markéta Holečková, tel.: 00420778424624, Advantage Consulting s.r.o., IBC, Pobřežní 620/3, Praha 8 Karlín, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Účetní (35.000 - 40.000,- Kč)
Máte praxi v oblasti účetnictví, ekonomie a personalistiky? Chcete pracovat pro ryze českou společnost a mít jistotu stabilní společnosti? Pak neváhejte a zašlete mi Váš životopis!
Prosperující společnost hledá nového kolegu/kolegyni na pozici: ÚČETNÍ (35-40.000 KČ)
Popis práce:
* Zpracovávání kompletního účetnictví
* Zodpovědnost za měsíční, roční závěrky
* Zpracováni daňových přiznání
* Spolupráce při auditech a reportingu
* Zpracovávání personální činnosti
* Komunikace s úřady
* Spolupráce s kolegy
Požadujeme:
* SŠ/VŠ vzdělání, ideálně ekonomického směru
* Praxi z obdobné pozice
* Znalost účetní problematiky a daňových standardů
* Znalost účetních programů
* Ochotu učit se
Nabízíme:
* Mzdu dle zkušeností
* Bonusy/prémie
* Zaměstnanecké benefity
* Stabilní společnost
* Lokalitu: Kopřivnice...
Zdeňka Přečková, tel.: 00420775787071, Advantage Consulting s.r.o., Jurečkova 18, 702 00 Ostrava, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Účetní (35.000 - 40.000,- Kč)
Hledáte stabilní a velmi zajímavé pracovní prostředí? Máte znalosti v oblasti účetnictví a organizační schopnosti patří mezi vaše silné stránky? V tom případě jste to Vy, koho hledáme! Neváhejte a ještě dnes nám zašlete Váš životopis!
Prosperující společnost hledá posilu na pozici:
ÚČETNÍ (35-40.000 KČ)
Popis práce:
* Komplexní správa účetních transakcí
* Pravidelné uzávěrky skladové evidence
* Správa interní fakturace a nákladů
* Pravidla platby leasingových splátek a spotřebitelských půjček
* Spolupráce při roční uzávěrce a auditu
Požadujeme:
* SŠ vzdělání ekonomického zaměření
* Znalost MS Office
* Znalost účetního programu Helios - výhodou
* Organizovanost, spolehlivost, zodpovědnost
Nabízíme:
* Stabilní pracovní zázemí
* Pružná pracovní doba
* Možnost HO
* Zvýhodněné stravování
* Příspěvek na penzijní připojištění
* Příspěvek na dopravu
* Docházkový bonus
* Firemní akce
* Notebook a mobilní telefon
Lokalitu: okres Nový Jičín...
Bc. Barbora Křížkovská, tel.: 00420775787069, Advantage Consulting s.r.o., Jurečkova 18, 702 00 Ostrava, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Účetní (35.000 - 55.000,- Kč)
Máte vystudovanou ekonomku a shlédli jste se v účetnictví? Vyznáte se v legislativě, je na Vás spoleh a neradi střídáte zaměstnání? Super! Tak nám pošlete Váš životopis!
Česká společnost hledá stabilního zaměstnance k dlouhodobé spolupráci na pozici:
ÚČETNÍ (35-55.000 Kč)
Popis práce:
* Přípravy podkladů
* Vedení účetní agendy společnosti
* Daňová přiznání a účetní uzávěrky
* Kontrola a správa dokladů
* Spolupráce s dalšími odděleními
Požadujeme:
* SŠ / VŠ v ekonomické oblasti
* Znalost daňové a účetní legislativy
* Zkušenosti s MS Office a Money S3
* Komunikativní AJ (výhodou i NJ)
* Zodpovědnost, pečlivost a samostatnost
Nabízíme:
* Flexibilní pracovní dobu
* Multisport kartu
* 25 dní dovolené
* Moderní prostředí
* Telefon a notebook
* Podíl na zisku firmy
* Roční / kvartální odměny
* Zázemí stabilní společnosti
* Práci v příjemném a mladém kolektivu
* Příspěvek na stravování
* Nástup ihned
* Vzdělávací kurzy a školení
* Firemní akce
* Možnost růstu
* Lokalitu: Brno...
Tereza Suttrová, tel.: 00420775877788, Advantage Consulting s.r.o.,, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Účetní (40.000 - 50.000,- Kč)
Máte praxi v finančního účetnictví a ideálně ve výrobní firmě? Hledáte novou pracovní výzvu? Pokud ano, dejte nám o sobě vědět a pošlete svůj životopis!
Významná společnost s mnohaletým zázemím na trhu hledá novou posilu na pozici:
ÚČETNÍ (40-50.000 Kč)
Popis práce:
* Vedení a účtování pokladny
* Účetní a daňová evidence majetku
* Zodpovědnost za měsíční hlášení DPH, KH, SH
* Spolupráce na měsíční/roční uzávěrce
* Spolupráce s auditory
* Komunikace s kolegy
Požadujeme:
* Min. SŠ vzdělání ekonomického směru
* Praxi v oboru min. 2 roky ve výrobním společnosti
* Znalosti v oblasti daňového systému
* Anglický jazyk min. pokročilé základy
* MS Office
* Řidičský průkaz sk. B - výhodou
Nabízíme:
* 25 dní dovolené
* 13. mzda
* Možnost Home Office (po zkušební době)
* Příspěvek na stravování
* Penzijní připojištění
* Firemní akce
* Nástup možný: IHNED
* Místo výkonu práce: Klášterec nad Ohří...
Mgr. Hana Havlíčková, tel.: 00420775474385, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Účetní - možnost home office (37.000 - 42.000,- Kč)
Máte praxi v účetnictví a ideálně ve výrobním závodě?Hledáte novou pracovní výzvu ve svém životě? Pokud ano, dejte nám o sobě vědět a pošlete svůj životopis!
Významná společnost s mnohaletým zázemím na trhu hledá novou posilu na pozici:
ÚČETNÍ - MOŽNOST HOME OFFICE (37-42.000 Kč)
Popis práce:
* Zpracování a zúčtování dodavatelských faktur
* Řešení dohadných položek
* Zpracování měsíční/roční uzávěrky
* Spolupráce s auditory
* Komunikace s kolegy
Požadujeme:
* Min. SŠ vzdělání ekonomického směru
* Praxi v oboru min. 2 roky ve výrobním společnosti
* Znalosti v oblasti daňového systému
* Anglický jazyk min. pokročilé základy
* MS Office
* Řidičský průkaz sk. B - výhodou
Nabízíme:
* 25 dní dovolené
* 13. mzda
* Možnost Home Office (po zkušební době)
* Příspěvek na stravování
* Penzijní připojištění
* Firemní akce
* Nástup možný: IHNED
* Místo výkonu práce: Mostecko...
Mgr. Hana Havlíčková, tel.: 00420775474385, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Vedoucí účetní (45.000 - 55.000,- Kč)
Máte zkušenosti se správou a řízením účetních procesů? Řídící a vedoucí schopnosti patří mezi vaše silné stránky? Pak jste to Vy, koho hledáme!
Prosperující společnost hledá posilu na pozici:
VEDOUCÍ ÚČETNÍ (45-55.000 KČ)
Popis práce:
* Hodnocení a zpracování hospodářských plánů společnosti
* Správa účetního, daňového a ekonomického resortu společnosti
* Řízení toku finančních prostředků společnosti
* Pravidelná kontrola a ověření správnosti účtování dle předpisů
* Kooperace při vyřizování daní
* Příprava dokumentace pro daňové úřady
* Pozorování změn v legislativě
* Vytváření reportů a pravidelných výstupů z účetnictví
* Příprava a sběr dokumentů pro auditní účely
* Řízení personálu v účetním oddělení
Požadujeme:
* SŠ vzdělání ekonomického zaměření
* Praxe na obdobné pozici
* Znalost MS Office
* Znalost SW HELIOS
* Proaktivní přístup a analytické myšlení
Nabízíme:
* Stabilní česká společnost
* Příspěvek na penzijní připojištění
* Benefitní programy
* Sick days
* Odborné vzdělávání
* Lokalitu: okres Nový Jičín...
Bc. Barbora Křížkovská, tel.: 00420775787069, Advantage Consulting s.r.o., Jurečkova 18, 702 00 Ostrava, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Zkušená účetní - nástup ihned! (37.000 - 50.000,- Kč)
Máte již za sebou praxi na pozici účetní výrobní firmy? Jste houževnatí, máte rádi systém a řád? A čísla Vás všeobecně baví? Vítáte práci v příjemném kolektivu s možností okamžitého nástupu? Skvělé!
Právě hledáme kandidáta na pozici účetní naší firmy - možná jste to VY! Představte se mi v životopise a můžete začít!
Popis práce:
* Primárně zaměřena na vedení účetní agendy v souladu s legislativou
* Komunikace s org. státní správy
* Komunikace s externími dodavateli i odděleními napříč společností
* Zpracování statistik
* Tvorba měsíčních a ročních závěrek a reportů
* Správa finančních kont, skladového hospodářství a evidence majetku
* Zodpovědnost za správnou kontrolu a následnou evidenci
* Klíčový prvek v podpoře zaměstnanců i zákazníků ve
finanční oblasti
* Reporty
Požadujeme:
* SŠ/VŠ ekonomického směru
* Prokazatelná praxe účetní ve výrobní firmě
* Znalost podvojného, mzdového účetnictví a orientace v problematice daní
* Práce na PC - Balíček MS Office, kontingenční tabulky, interní systém
* Cizí jazyk na komunikativní úrovni velkou výhodou
* Pečlivost, samostatnost, efektivita, dynamický přístup
Nabízíme:
* Nástupní plat od 37.000 Kč/ dle zkušeností
* Flexibilní pracovní doba s pevným jádrem
* 25 dní dovolené
* Prémie
* Příspěvky
* Dotovaná strava / stravenky
* Vzdělávací kurzy a školení
* Firemní akce
* Místo výkonu: Uherské Hradiště +10km...
Jana Srncová, tel.: 00420775474383, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Zkušená účetní do výrobní firmy (38.000 - 45.000,- Kč)
Hledáte novou pracovní výzvu? Máte účetnictví v malíku? Chtěli byste pracovat pro českou stabilní společnost? Přidejte se do týmu, kde se budete cítit jako doma. Výrobní společnost hledá na pozici:
ZKUŠENÁ ÚČETNÍ DO VÝROBNÍ FIRMY (38-45.000 KČ)
Popis práce:
* Fakturace (vystavování faktur, účtování vystavených a došlých faktur)
* Orientace v problematice DPH a daní
* Práce se systémem Intrastat
* Práce s kompletní administrativní agendou
Požadujeme:
* Min. SŠ ekonomického směru
* Předchozí praxe na obdobné pozici
* Znalost účetních a daňových předpisu
* MS Office
* Znalost programu Pohoda výhodou
* Komunikativnost, pečlivost, samostatnost
Nabízíme:
* 25 dnů dovolené
* Odměny a bonusy
* Pružná pracovní doba
* Zázemí české společnosti
* Vzdělávací kurzy a školení
* Příspěvky na stravu
* Lokalita: Hodkovice nad Mohelkou...
Mgr. Andrea Čábelová, tel.: 00420775787241, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Zkušená účetní s AJ (35.000 - 47.000,- Kč)
Máte VŠ/SŠ ekonomického směru?
Zkušenosti s účetní problematikou ve výrobní společnosti a plynulou angličtinu?
Pokud ano, neváhejte nás kontaktovat, možná hledáme právě Vás!
Mezinárodní výrobní firma hledá posilu do svého týmu kvality na pozici: ÚČETNÍ (35-47.000 Kč). Neváhejte a zašlete nám svůj životopis!
Popis práce:
* Evidence pohledávek a závazků
* Účtování došlých faktur
* Příprava podkladů pro audity
* Kooperace s kolegy z odd. controllingu
Požadujeme:
* VŠ/SŠ vzdělání ekonomického směru
* AJ komunikativní
* Znalost SAP
* Zkušenost z výrobního závodu
* Znalost účtování DPH
Nabízíme:
* Možnost práce v mezinárodní společnosti
* Příležitost k profesnímu a osobnímu růstu
* Zajímavé finanční ohodnocení
* Roční bonusy
* Příspěvek na stravování
* Lokalitu: Ústí nad Labem...
Nikola Benešová, tel.: 00420775787077, Advantage Consulting s.r.o., Špitálské náměstí 3517/1a, 400 01 Ústí nad Labem, odeslat odpověď na inzerátacjobs
požadované hledání nebylo úspěšné !
+ vyhledejte další podobné pracovní nabídky !
Navštivte i další profesní rubriky JobMasteru!
Prohlédněte si kompletní seznam novinek v tomto týdnu!