»Admin pro nákupní oddělení (30.000 - 40.000,- Kč)
Baví tě administrativa a hledáš novou pracovní výzvu? Chceš poznat, jak to funguje v nákupu a nasbírat nové zkušenosti?
Tak mi zašli svůj životopis, protože aktuálně hledáme nového ADMINA PRO NÁKUPNÍ ODDĚLENÍ (30-40.000 Kč)!
Popis práce:
* Zpracování smluv
* Zpracování objednávek
* Komunikace s dodavateli
* Práce v programu SAP
Požadujeme:
* Středoškolské vzdělání
* Komunikativní němčinu
* Zájem o oblast nákupu
* Znalost MS Office
Nabízíme:
* 25 dní dovolené
* Závodní stravování
* Kafeterie
* Příspěvek na penzijko
* Bonusy
* Home office
* Místo výkonu práce: Plzeň...
Bc. Veronika Kosková, tel.: 00420778407767, Advantage Consulting s.r.o., Divadelní 14, 301 00 Plzeň, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Administrativa pro vývoj (40.000 - 50.000,- Kč)
Jste hodně pečlivý člověk a baví Vás administrativa? Technická dokumentace Vám nedělá problém a ještě k tomu mluvíte plynule anglicky?
Tak jste náš člověk! Aktuálně hledáme nového člověka na pozici ADMINISTRATIVA PRO VÝVOJ (40-50.000 Kč)!
Popis práce:
* Správa veškerých technických dokumentů
* Komunikace napříč oddělení
* Kontrola požadavků
* Řešení porad a meetingů
Požadujeme:
* Vysokoškolské vzdělání/Středoškolské strojní či elektro
* Plynulou znalost angličtiny
* Znalost čtení technické dokumentace
Nabízíme:
* 25 dní dovolené
* Sick days
* Dotované stravování
* Půlroční odměny
* Kafeterie
* Jazykové kurzy
* Příspěvek na penzijko/životko
* Telefon, notebook samozřejmostí
* Příspěvek na dojíždění
* Slevy na produkty a mnoho dalšího
* Místo výkonu práce: Plzeň...
Bc. Veronika Kosková, tel.: 00420778407767, Advantage Consulting s.r.o., Divadelní 14, 301 00 Plzeň, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Administrativní pracovník/ce (30.000 - 32.000,- Kč)
Hledáte novou pracovní příležitost v oblasti administrativy a personalistiky? Chcete pracovat v unikátním prostředí ve stabilní společnosti?
Pošlete nám Váš životopis k posouzení!
Hledáme novou posilu na pozici:
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/CE (30.000 Kč)
Popis práce:
* Administrativní práce na oddělení
* Vedení personální agendy zaměstnanců oddělení
* Zpracování účetních dokladů a vedení podkladny
* Technicko-administrativní podpora projektů
* Práce v informačním systému
Požadujeme:
* SŠ/VŠ vzdělání v technickém či ekonomickém oboru
* ŘP sk.B
* Znalost MS OFFICE
* Základní povědomí o účetnictví
* Dobré komunikační schopnosti
Nabízíme:
* Zajímavou práci ve stabilní společnosti
* Pružnou pracovní dobu
* 25 dnů dovolené
* Příspěvek na stravování
* Jazykové kurzy
* Místo výkonu práce: 15 km od Moravského Krumlova...
Daniela Hůrková, tel.: 00420739425983, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Back office - strojírenství (25.000 - 33.000,- Kč)
Poohlížíte se po změně zaměstnání? Hledáte pracovní příležitost v administrativě a disponujete příjemným vystupováním? Chcete pracovat pro rodinnou společnost a být významným a spolehlivým článkem této společnosti?
Pak mi pošlete Váš životopis a přihlaste se do výběrového řízení na pozici:
BACK OFFICE - STROJÍRENSTVÍ (33.000 Kč)
Popis práce:
* Denní komunikace se zákazníky
* Zadávání objednávek do systému
* Objednávání zboží u dodavatele
* Fakturace
* Správa agendy katalogů
* Komunikace s obchodním odd a skladem
Požadujeme:
* SŠ vzdělání
* Znalost balíčku MS OFFICE
* Zkušenosti z obdobné pozice
* Znalost programu Money S5 - výhodou
* Komunikativní angličtinu nebo němčinu - výhodou
* Aktivitu, samostatnost, komunikativnost a příjemné vystupování
Nabízíme:
* Práci v rodinné stabilní společnosti
* Příplatky za odpracované roky
* Týden dovolené navíc
* 2 Sickdays
* Příspěvek na stravování
* Příspěvek na jazykové kurzy
* Místo výkonu práce: Brno Řečkovice...
Ing. Renáta Galečková, tel.: 00420773773887, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Customer service - German + English (40.000 - 50.000,- Kč)
Do you want to work in customer service and use your fluency in German and English? Are you communicative, energetic and do you put the customer first? Excellent!
Send us your CV in English and start working as:
CUSTOMER SERVICE - GERMAN + ENGLISH (40-50.000 CZK)
Popis práce:
* Handling customer requests.
* Communication in German and English
* Participation in innovative projects.
* Working in an internal system.
Požadujeme:
* German language - excellent - C1/C2
* English language - communicative - B2
* Knowledge of working with PC.
* Willingness to work in customer service
Nabízíme:
* SIGNING BONUS
* 100% Home Office option
* Up to 25 days holiday
* Daily use of languages
* Cafeteria
* Multisport card
* Meal allowance
* Discounts on company products
* Supplements and bonuses
* Educational courses and training
* Opportunity for career growth
* Location: Brno - city...
Tereza Suttrová, tel.: 00420775877788, Advantage Consulting s.r.o.,, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Elektroinženýr junior - automatizace (30.000 - 40.000,- Kč)
Vystudoval jste VŠ obor elektrotechnika? Hledáte své první zaměstnání nebo disponujete krátkou praxí? Jste komunikativní a iniciativní člověk, který má rád nové výzvy? Považujete se za nadšence a rád si doma kutíte?
Pak nám zašlete svůj životopis ještě dnes!
Významná společnost hledá posilu na pozici: ELEKTROINŽENÝR JUNIOR - AUTOMATIZACE (30.-40.000 Kč)
Popis práce:
* Konzultace technického řešení
* Vytváření cenových nabídek
* Práce v interním systému
* Komunikace se zákazníky
* Možnost podílet se na marketingu firmy
Požadujeme:
* VŠ vzdělání elektrotechnického směru
* Zájem o obor automatizace a elektrotechniky
* Technické myšlení
Nabízíme:
* 28 dní placeného volna
* Možnost kariérního růstu
* Bonusy a prémie
* Navyšování mzdy
* Super kolektiv a spousta zajímavých akcí
* Příspěvek na stravování
* Občerstvení na pracovišti
* Zaměstnanecká sleva
* Hrací zóna v kanceláři
* Místo výkonu práce: Plzeň...
Daniela Hůrková, tel.: 00420739425983, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»German + English customer service (44.000 - 53.000,- Kč)
Do you want to work in customer service and use your fluency in German and English? Does working in a call centre suit you? Are you communicative, energetic and do you put the customer first? Excellent!
Send us your CV in English and start working as:
GERMAN + ENGLISH CUSTOMER SERVICE (44-53.000 Kč)
Popis práce:
* Handling customer requests
* Communication in German and English
* Participation in innovative projects
* Working in an internal system
Požadujeme:
* German language - excellent - C1/C2
* English language - communicative - B2
* Knowledge of working with PC
* Willingness to work in customer service
Nabízíme:
* SIGNING BONUS
* 100% Home Office option
* Up to 25 days holiday
* Daily use of languages
* Cafeteria
* Multisport card
* Meal allowance
* Discounts on company products
* Supplements and bonuses
* Educational courses and training
* Opportunity for career growth
* Location: Brno - city...
Tereza Suttrová, tel.: 00420775877788, Advantage Consulting s.r.o.,, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Hledáme pracovníky z Mělníka a okolí
Hledáte dlouhodobé zaměstnání? Zkuste to s námi! Jsme personální agentura zajišťující nástup přímo do kmene společností v MĚLNÍKU a ŠIROKÉM OKOLÍ.
Zašlete svůj životopis na hola@acjobs.cz , podrobnosti s Vámi ráda proberu telefonicky!
Popis práce:
* dělnické pozice různých specializací
* THP pozice různých odborností
* administrativní pozice
Požadujeme:
* vzdělání dle Vašeho zaměření
* ochotu pracovat
* ochotu se dále učit
Nabízíme:
* zaměstnání do kmene společnosti
* mzdu respektující úroveň znalostí a zkušeností
* benefity dle konkrétního zaměstnavatele
* místo výkonu práce: MĚLNÍK A OKOLÍ...
Irena Holá, tel.: 00420775787777, Advantage Consulting s.r.o., BEA Centrum Olomouc, tř. Kosmonautů 1288/1, 779 00 Olomouc, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»HR parťák s obchodním duchem (25.000 - 45.000,- Kč)
Znovu rozšiřujeme tým! Považuješ se za člověka, co umí číst myšlenky a ví přesně, co říct v daný okamžik? Neboj, nehledám supermana, ale člověka plného empatie, rozhodnosti a kritického myšlení, který bude schopný naslouchat. A jestli k tomu umíš prodat i Eskymákovi sníh, pak neváhej a pošli mi svůj životopis. Budu se na tebe těšit u pohovoru na pozici:
HR PARŤÁK S OBCHODNÍM DUCHEM (25-45.000 Kč)
Popis práce:
* Umožňovat lidem být v životě profesně šťastnými
* Doporučování vhodných kandidátů na různé pracovní pozice společnostem působících v různých odvětvích dle jejich specifikací a společně vytvořeného kompetenčního modelu
* Získávání nových klientů z různých odvětví a navazování skvělých vztahů pro dlouhodobou spolupráci (chceme, abys byl první člověk, na kterého si klient vzpomene, když potřebuje obsadit pozici)
* Administrativní činnost a reporting - pro lepší orientaci ve stavu daných projektů
* Radost ze skvěle odvedené práce :o)
Požadujeme:
* Středoškolské, ideálně však vysokoškolské vzdělání
* Výhodou pro tebe bude zkušenost v rámci HR jako konzultant nebo recruiter
* Profesionalitu, empatii a především smysl pro humor (přesto, že s obchodními partnery nebo uchazeči o zaměstnání jednáme na vysoce profesionální úrovni, panuje u nás v týmu velmi neformální atmosféra, není nouze o sarkastické poznámky a humorné situace)
* Obchodní dovednosti a silný tah "na branku" (pokud budeš mít zkušenosti z obchodu, jenom dobře)
* Angličtina výhodou
* Cílevědomou a zodpovědnou osobnost
Nabízíme:
* Silné a zkušené zázemí české personální agentury, která vloni oslavila 18 let
* Možnost pracovního uplatnění jak pro zkušeného recruitera, tak pro čerstvé absolventy
* Možnost posunu na pozici Team Leader
* Flexibilní pracovní dobu, možnosti práce z domu, odborné kurzy, ... a mnoho dalších benefitů zpříjemňujících (nejen) práci
* Technické vybavení umožňující plně profesionální práci - i pro soukromé užití
* Pracovní prostředí, ve kterém se z kolegů stávají přátelé (chceme, aby se člověk do práce těšil a práce ho bavila)
* Občas přísnou, ale většinu času usměvavou, nápomocnou a motivující šéfovou se smyslem pro humor :O)
* Místo výkonu práce: Brno...
Ing. Markéta Kurowski, tel.: 00420773799240, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36, 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»HR podpora/support (45.000 - 50.000,- Kč)
Máte již zkušenosti v rámci HR administrativy? Vyznáte se v pracovněprávních předpisech a související legislativě? Hledáte novou výzvu a stabilní uplatnění?
Pak neváhejte a dejte nám o sobě vědět!
Rostoucí technologická společnost hledá posilu do svého týmu na pozici:
HR podpora/support (45-50.000 Kč)
Popis práce:
* Zajištění administrativy spojené s chodem HR a mzdového oddělení, včetně vedení dokumentace, správy dat a archivace relevantních informací.
* Zpracování a správa personální agendy společnosti, zahrnující evidence zaměstnanců, pracovní smlouvy, docházku a další související dokumenty.
* Poskytování podpory HR a mzdovému oddělení v jejich každodenních činnostech a projektech, včetně komunikace se zaměstnanci a řešení jejich dotazů.
* Spolupráce s ostatními odděleními společnosti při provádění administrativních úkolů spojených s personální agendou a mzdovým managementem.
* Monitorování a aktualizace personálních dat v interním systému společnosti, aby byla zajištěna přesnost a aktuálnost informací.
* Vykonávání dalších úkolů a účast na projektech podle pokynů nadřízeného v rámci podpory a efektivního fungování HR a mzdového oddělení.
Požadujeme:
* alespoň SŠ s maturitou
* praxi na obdobné pozici
* praktickou znalost pracovněprávních předpisů
* uživatelskou znalost MS Office
* komunikativnost a pracovitost
* schopnost určit si priority
Nabízíme:
* 13.mzdu
* 5 týdnů dovolené
* Sick days
* Příspěvek na Multisportkartu
* Příspěvek na penzijní připojištění
* Stravenky
* Kafeterie
* Termín nástupu: Ihned nebo dle domluvy
* Místo výkonu práce: Praha...
Bc. Magdalena Kosorinová, tel.: 00420778407766, Advantage Consulting s.r.o., IBC, Pobřežní 620/3, Praha 8 Karlín, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»HR teamleader - od 35.000 Kč+skvělé benefity
Hej TY! TY, co máš kuráž, bystrou mysl, komunikaci kadence kulometu a zároveň tě naplňuje budování a vedení vlastního týmu! Protože jestli už máš dokonce praxi jako personalista a měl/a jsi pod sebou spokojené kolegy nebo máš jen ambice být dobrým koučem - hledáme právě TEBE! Nečekej! Představ se mi v životopise a staň se naším novým LEADREM!
Popis práce:
* Čeká tě pestrá práce v SUPER týmu, který si sám/a vytvoříš
* Denní komunikace s klienty a uchazeči o zaměstnání
* Péče o svěřený okruh zákazníků a SVŮJ TÝM
* Aktivní spolupráce na vyhledávání kandidátů
* Vyhledávání nových pracovních příležitostí
* Školení, monitoring, reporty, KPI
* Nezáživná, leč nepostradatelná administrativa
* Práce v interním systému
* Účast na poradách, školeních a hlavně našich firemních akcích
Požadujeme:
* Školu - nejlépe dokončenou
* Předchozí praxi na podobné pozici s otevřenou náručí vítáme
* PC - Balíček MS Office, interní systémy
* AJ/NJ - cizí jazyk se vždycky hodí
* Proaktivní přístup
* Milá povaha se smyslem pro humor
* Ochota pracovat na sobě
* Schopnost motivovat, vést, hodnotit, školit a stát za svým týmem v dobrém i zlém
* ŘP - sk. B - aktivní řidič/ občasné schůzky
Nabízíme:
* Nástupní plat od 35.000 Kč
* Velmi příjemné prémie
* Kvartální odměny
* Osobní ohodnocení
* Motivační soutěže o hodnotné ceny
* Stravenkový paušál
* Flexibilní pracovní dobu
* Možnost částečného Homeoffice
* 20 dní dovolené + 5 dní Sick days
* Občerstvení na pracovišti
* Sodexo benefitní kartu
* Čtyřdenní pracovní týden
* Příspěvky na vzdělávací kurzy
* Možnost profesního i platového růstu
* Kancelář v BRNĚ
...
Jana Srncová, tel.: 00420775474383, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Komunikační suverén do kanclu! - až 60.000kč
Vítám Vás u zkůžky talentového rozpoznáváňá!
Ten, který toto dočte až do konca a nezakokce sa, jak prvnička, keď na ňu mrkne arašída v reklamě na tatranky má první štacu prakticky za sebů.
Do našeho nebeského týmu Recruiterů ve Štatlu zháňáme adekvátní posilu - a keď pravím posilu, tým myslím, že ťa ani tento náborový plátek nerozháže, ale pudeš, pošleš mě životopis a v něm bude stát, že za to budeš stát!
Prosím pěkně moralisti, lingvisté a další brbloni, majůc nuktání mňa tu pranýřovat teď přestanů luštit, co je tu napsané a půjdů si stěžovat do nejaké fajné skupiny na fejsbůku. Na ostatní sa těším!
Popis práce:
* Čeká ťa práca v příjemném kanclu s výhledem skorem jak na Time Square
* Budeš echtovně šperkovat svůj komunikační um
* Čeká ta vymýšlání vlastní potrefené inzerce
* Halda volání a psaní
* Staneš sa nadějů - mnohým pomožeš dostat vysněnů prácu
* Zároveň sa staneš šanců pro firmy, aby konečně měli vysněného zaměstnanca
* A budeš v tom chcet byt nadmíru dobrý - bo sa budeš učit od najlepších - NE ode mňa! - pravím od nalepších
* Mňa možeš ve chvilce volna sledovat, jak sa točím na židli
Požadujeme:
* Střední školu byste mohli mět dodělanů
* Vítáme praxu na podobnéj pozici
* Čuňu měj ostrů, ale né sprostů
* Další jazyk vítáme - jak vidíš
* Otevřená mysl, schopnosť neztratit sa cestů do rachoty a chuť na sobě zapracovat
* Na PC potřebujem iné majstrštiky než postování obrázků na socíálních síťách
* Jít naproti všemu neznámému, lapit to a ochočit!
Nabízíme:
* Nejaký plat dostaneš - fix od 26.500Kč - je na tobě
* Máme tu k temu směšné prémie - výplatnica ti čuňu fakt roztáhne
* Kvartální plačtivé odměny - budeš řvat od radosti!
* Práca sa flexibilně roztahuje kludně do celého dňa
* Je možné pracovat hen aj tuná
* K odpočinku u kaluže 20 dní zadarmo
* Je ti šoufl - vem si Sick Day - máš 5
* Kafe ti udělajů, oběd ti donesů
* Sů tu různé zábavy, tancovačky a sportovačky
* Makáš fakt echtovně? Pak máš aj v pátek volno - ale šéfovéj to neříkaj!
* Dostaneš skvělé zaučení a eště skvělejších kolegů
* Nafasuješ mobil, noťas, točící židlu a písničku na uvítanů
* Kancelář máš v BRNĚ...
Jana Srncová, tel.: 00420775474383, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Komunikativní kolega/yně do PA - práce snů! (26.500 - 60.000,- Kč)
Hej TY! TY, co máš kuráž, bystrou mysl, komunikaci kadence kulometu a fakt bys chtěl/a získat práci v personální agentuře! Protože jestli už máš dokonce praxi jako personalista nebo jsi se jím chtěl/a vždycky stát - hledáme právě TEBE! Nečekej! Představ se mi v životopise a staň se naším novým kolegou!
Popis práce:
* Čeká tě pestrá práce v SUPER týmu
* Denní komunikace s klienty a uchazeči o zaměstnání
* Aktivní a kreativní tvorba inzerce, příslušná administrativa
* Vyhledávání nových pracovních příležitostí
* Péče o stávající zákazníky a specifikace jejich požadavků
* Aktivní vyhledávání potencionálních kandidátů, jejich selekce a prezentace
* Práce v interním systému, reporty
* Účast na poradách, školeních a hlavně našich firemních akcích
Požadujeme:
* Školu - nejlépe dokončenou
* Předchozí praxi na podobné pozici s otevřenou náručí vítáme
* PC - Balíček MS Office, interní systémy
* AJ/NJ - cizí jazyk se vždycky hodí
* Vytříbená slovní zásoba
* Aktivní přístup
* Milá povaha se smyslem pro humor
* Ochota pracovat na sobě
* ŘP - sk. B - aktivní řidič/ občasné schůzky
Nabízíme:
* Nástupní plat od 26.500 Kč
* Velmi příjemné prémie
* Kvartální odměny
* Osobní ohodnocení
* Motivační soutěže o hodnotné ceny
* Stravenkový paušál
* Flexibilní pracovní dobu
* Možnost částečného Homeoffice
* 20 dní dovolené + 5 dní Sick days
* Občerstvení na pracovišti
* Sodexo benefitní kartu
* Čtyřdenní pracovní týden
* Příspěvky na vzdělávací kurzy
* Možnost profesního i platového růstu
* Kancelář v BRNĚ
...
Jana Srncová, tel.: 00420775474383, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Koordinátor obchodních projektů - od 42.000kč+benefity
Máte již zkušenosti z výrobní firmy s prací na vlastních projektech a jste políben obchodním duchem? Vyžíváte se v řádu, evidenci a organizační schopnost je Vaší doménou? Zvládáte vykomunikovat veškeré potřeby a tlumočit požadavky v anglickém jazyce? Máme pro Vás místo! Představte se mi v životopise a staňte se podporou obchodního oddělení právě u nás!
Popis práce:
* Stanete se klíčovou podporou našich obchodníků
* Budete řídit i své projekty od A do Z
* Koordinujete a podporujete projekty s důrazem na dosahování stanovených cílů a spokojenosti zákazníka
* Zaštítíte kompletní administrativu a evidenci - jedná se o přípravu smluv, návrhy nabídek, cenové kalkulace, finální fakturace, plánování schůzek i předávání hotových projektů
* Zajišťujete aktivní komunikaci se zákazníkem včetně zpětné vazby a zjišťování potřeb
* Flexibilně reagujete na změny a provádíte veškeré aktualizace v interním systému
* Spolupracujete s kolegy napříč společností a podáváte report přímému nadřízenému
Požadujeme:
* SŠ/VOŠ/VŠ - bez zaměření
* Zkušenosti s vedením vlastních projektů
* Praxe z výrobní firmy na obchodním odd. nebo referenční činnosti
* AJ na velmi dobré úrovni - denní komunikace a korespondence, tlumočnická asistence
* PC - MS Office na pokročilé úrovni, interní systémy
* ŘP - sk.B - aktivní řidič - občasné schůzky
* Velmi dobré komunikativní, organizační, analytické, argumentační schopnosti
* Ochotu dále se učit a zdokonalovat
Nabízíme:
* Nástupní mzda od 42.000KČ/dle zkušeností
* Flexibilní pracovní doba
* Možnost částečného Homeoffice
* Občerstvení na pracovišti
* 25. dnů dovolené + Sick days
* Prémie
* Kvartální odměny
* 13. plat
* Možnost využití služebního vozu
* Příplatky a příspěvky
* Propracovaný benefitní program
* Interní vzdělávání
* Možnost profesního a finančního růstu
* Firemní akce a teambuildingy
* Místo výkonu: Okr. Zlín...
Jana Srncová, tel.: 00420775474383, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Koordinátor objednávek s AJ (43.000 - 48.000,- Kč)
Ovládáte angličtinu na pokročilé úrovni? Máte praxi na zákaznické servisu či obchodním oddělení? Hledáte novou pracovní výzvu? Pokud ano, dejte nám o sobě vědět a pošlete svůj životopis!
Stabilní společnost na trhu hledá novou posilu na pozici:
KOORDINÁTOR OBJEDNÁVEK S AJ (43-48.000 KČ)
Popis práce:
* Administrace objednávek
* Příprava podkladů pro fakturaci
* Řešení termínů dodání zboží, změn
* Péče o zákazníky
* Práce v MS Office, hlavně v Excelu
* Spolupráce napříč odd.
Požadujeme:
* SŠ s maturitou
* Praxe na zákaznickém či obchodním odd.
* Výhodou zkušenosti z výroby
* Anglický jazyk na pokročilé úrovni
* Znalost práce v Excelu
* Řidičský průkaz sk. B - aktivní
Nabízíme:
* 25 dní dovolené
* Bonusy/prémie
* Flexibilní pracovní doba
* Notebook, mobilní telefon
* Možnost kariérního růstu
* Nástup možný: IHNED
* Místo výkonu práce: Hustopečsko...
Renata Vejražková, tel.: 00420739428372, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Kouč personálního týmu - nástup ihned! (35.000 - 75.000,- Kč)
NAŠE AGENTURA VYHLAŠUJE PÁTRÁNÍ!!
Postrádáme kolegu!
Komunikativní, empatický, rozhodný, schopný vybudovat a vést vlastní tým, navíc orientovaný v prostředí recruitmentu.
Neviděli jste ho? Nejste to náhodou právě VY?
V případě jakýchkoli informací vedoucích k nalezení našeho kolegy nás neváhejte kontaktovat!
Popis práce:
* Dostaneš možnost k vybudování vlastního týmu
* Onboarding, vedení, motivování, rozvoj a reporting se stanou tvojí Alfou a Omegou
* Postaráš se navíc o okruh svěřených klientů
* Udržuješ vztahy, vyhledáváš nové příležitosti a možnosti, mapuješ nové trendy, aktivně se podílíš na náborech
* Budě tě provázet nudná, ale potřebná administrativa
* K tomu všemu dostaneš skvělé kolegy, kteří tě podpoří!
Požadujeme:
* Škola nejlépe dokončená - na obory nehrajeme
* Důležitá je zkušenost v oblasti HR
* Orientace v pracovně právní legislativě je ohromným plus
* Ještě lepší je praxe na pozici Leadra
* Cizí jazyky vítáme, ale domluvíš se i bez nich
* ŘP - sk.B - je potřeba
* PC - balíček MS Office
* Komunikační, prezenční, organizační, analytické, obchodní a vůdčí schopnosti
Nabízíme:
* Nástupní plat od 35.000 Kč
* Velmi příjemné prémie
* Osobní ohodnocení
* Motivační soutěže o hodnotné ceny
* Stravenkový paušál
* Flexibilní pracovní dobu
* Možnost částečného Homeoffice
* 20 dní dovolené + 5 dní Sick days
* Občerstvení na pracovišti
* Sodexo benefitní kartu
* Čtyřdenní pracovní týden
* Příspěvky na vzdělávací kurzy
* Možnost profesního i platového růstu
* Kancelář v BRNĚ...
Jana Srncová, tel.: 00420775474383, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Náborář v extrením HR (30.000 - 50.000,- Kč)
Láká tě oblast HR, ale nechceš jen stereotypně chystat smlouvy? Hledáš místo, kde můžeš rozjet svůj potenciál? Pokud se nebojíš výzev a chceš být za dobrou práci náležitě odměněn pošli mi životopis.
Nepromarni svoji příležitost a přidej se do mého týmu, kde může být práce i zábavou.
NÁBORÁŘ V EXTRENÍM HR (30 - 50.000 KČ)
Popis práce:
* vytváření a správa inzerátů - kreativita se cení
* vyhledávání vhodných uchazečů v databázích - u nás pečení holubi nelítají rovnou do pusy
* oslovování vhodných uchazečů - telefon u nás budeš používat denně
* zajištění náborového procesu - nezůstaneš jen u psaní inzerátů
* komunikace s našimi klienty - musíš vědět, s kým bude kandidát spolupracovat
* administrativní úkony - bez těch to nejde, musíme v tom mít pořádek
Požadujeme:
* min. SŠ vzdělání
* znalost angličtiny - výhodou
* znalost práce na PC a s MS Office
* zkušenost z prodeje, call centra nebo zákaznického servisu - výhodou!
* zájem o obchodní činnost
* proaktivní přístup k práci
* odolnost proti stresu
Nabízíme:
* fixní mzdu + prémie, které si sám ovlivníš!
* až 5 týdnů dovolené
* sickdays
* pružnou pracovní dobu
* možnost homeoffice
* možnost volných pátků
* příspěvek na stravné
* motivační soutěže
* mladý a přátelský kolektiv
* odborné zaškolení
* možnost práce na zkrácený úvazek
* kancelář v centru Brna s krásným výhledem na východ slunce...
Bc. Natálie Marková, tel.: 00420775787341, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Obchodní referent/-ka (25.000 - 30.000,- Kč)
Poohlížíte se po změně zaměstnání? Hledáte pracovní příležitost v administrativě a disponujete příjemným vystupováním? Chcete pracovat pro rodinnou společnost a být významným a spolehlivým článkem této společnosti?
Pak mi pošlete Váš životopis a přihlaste se do výběrového řízení na pozici:
OBCHODNÍ REFERENT/-KA (30.000 Kč)
Popis práce:
* Denní komunikace se zákazníky
* Zadávání objednávek do systému
* Objednávání zboží u dodavatele
* Fakturace
* Správa agendy katalogů
* Komunikace s obchodním odd a skladem
Požadujeme:
* SŠ vzdělání
* Znalost balíčku MS OFFICE
* Zkušenosti z obdobné pozice
* Znalost programu Money S5 - výhodou
* Komunikativní angličtinu nebo němčinu - výhodou
* Aktivitu, samostatnost, komunikativnost a příjemné vystupování
Nabízíme:
* Práci v rodinné stabilní společnosti
* Příplatky za odpracované roky
* Týden dovolené navíc
* 2 Sickdays
* Příspěvek na stravování
* Příspěvek na jazykové kurzy
* Místo výkonu práce: Brno Řečkovice...
Ing. Renáta Galečková, tel.: 00420773773887, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Obchodní referent/ka v elektru (30.000 - 45.000,- Kč)
Považuješ se za komunikativního člověka se skvělými vyjednávacími schopnostmi? Máš vzdělání v elektro oboru a směřuješ na pozici obchoďáka? Zajímáš se o technické novinky a trendy? Skvěle!
Pošli mi životopis a přihlas se do výběrového řízení na pozici:
OBCHODNÍ REFERENT/KA V ELEKTRU (30-45.000 Kč)
Popis práce:
* Každodenní komunikace se zákazníky na pobočce v Českých Budějovicích
* Administrativa spojená se zakázkami
* Komunikace s dodavateli
* Spolupráce napříč různými úseky společnosti
* Zpracování technických požadavků
Požadujeme:
* Vzdělání v oboru elektrotechniky
* Praxe v elektro oboru - výhodou
* Zkušenost s prodejem - výhodou
* Práce na PC, MS Office
* Zkušenost s programem SAP - výhodou
* Komunikační dovednosti
Nabízíme:
* Dovolenou nad rámec zákona
* Finanční bonusy
* Měsíční i roční příplatky
* Příspěvek na stravování
* Příspěvek na PP / ŽP
* Možnost kariérního růstu
* Firemní akce
* Precizní školení od seniorních kolegů
* Lokalitu: České Budějovice
...
Ing. Eva Drozdová, tel.: 00420775474380, Advantage Consulting s.r.o.,, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Operátor call centra NJ+AJ (43.000 - 53.000,- Kč)
Hledáme komunikativní a jazykově zdatné operátory call centra, kteří budou schopni poskytovat kvalitní zákaznickou podporu v němčině i angličtině. Pokud máte silné komunikační dovednosti a schopnost efektivně pracovat s lidmi, rádi bychom vás přivítali v našem týmu!
Pošlete životopis a buďte:
OPERÁTOR CALL CENTRA NJ+AJ (43-53.000 Kč)
Popis práce:
* Poskytování telefonické podpory a služeb zákazníkům v NJ a AJ
* Poskytování informací a podpora zákazníků při řešení jejich požadavků
* Zaznamenávání komunikace s klienty do interního systému
* Spolupráce s ostatními týmy ke zlepšení služeb poskytovaných zákazníků
Požadujeme:
* Schopnost komunikovat plynule v němčině (C1/C2) a angličtině (B2/C1)
* Empatii a ochotu při jednání se zákazníky
* Schopnost rychle se učit a adaptovat se na nové situace
* Zkušenost v oblasti call centra - velkou výhodou
* Schopnost práce v týmu v multitasking prostředí
Nabízíme:
* NÁSTUPNÍ BONUS
* Možnost 100% Home Office
* Dovolená nad rámec zákona
* Denní využití jazyků
* Kafeterie
* Multisport karta
* Příspěvek na stravování
* Slevy na firemní produkty
* Příplatky a bonusy
* Vzdělávací kurzy a školení
* Možnost kariérního růstu
* Bonus za doporučení kamaráda
* Nadstandardní lékařská péče
* Příspěvek na ubytování (v případě stěhování ze zahraničí)
* Lokalitu: Brno - město...
Tereza Suttrová, tel.: 00420775877788, Advantage Consulting s.r.o.,, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Osobní asistent/ka (35.000 - 50.000,- Kč)
Pojď pracovat k nám! Máme volnou židli. Třeba právě pro tebe.
Plánování a organizování schůzek je pro tebe brnkačka, dovedeš si poradit i ve složitých situacích, nebojíš se odpovědnosti a domluvíš se anglicky?
Zašli mi tvůj životopis s FOTOGRAFIÍ ještě dnes!
Do týmu pro našeho významného klienta (advokátní kancelář) hledáme posilu na pozici:
OSOBNÍ ASISTENT/KA (35-50.000 Kč)
Popis práce:
* Organizace diáře CEO
* Starost o osobní a pracovní agendu
* Spolupráce v oblasti marketingu a obchodu, příprava podkladů a materiálů, komunikace s obchodními partnery, vytváření a vyřizování obchodní korespondence, včetně správy osobní agendy apod.
* Komunikace s jednotlivými zahraniční partnery, organizování obchodních schůzek a videokonferencí
* Zajištění itineráře zahraniční cesty
* Práce s interním systémem, včetně Excel
Požadujeme:
* Min. SŠ vzdělání
* Reprezentativní vystupování a vzhled
* Znalosti balíčku MS Office
* Naprostou časovou flexibilitu, ochotu pracovat přesčas
* Středně pokročilou znalost angličtiny
* Kreativitu, umění pracovat samostatně
Nabízíme:
* Zajímavou práci u renomované firmy, kde se ti doslova otevře svět
* 25 dní dovolené
* Stravenky za 120 Kč/den
* Zdarma přístup do fitek po celé ČR díky plně hrazené Multisport kartě
astnit pravidelných odborných i soft skills školení
* Neformální pracovní prostředí s milou atmosférou
* Nástup možný ihned
Místo výkonu práce: Praha Florenc
...
Ing. Renáta Galečková, tel.: 00420773773887, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Personalista (45.000 - 55.000,- Kč)
Máte již zkušenosti s vedením personální agendy? Vyznáte se v pracovněprávních předpisech a související legislativě? Hledáte novou výzvu a stabilní uplatnění?
Pak neváhejte a dejte nám o sobě vědět!
Rostoucí technologická společnost hledá posilu do svého týmu na pozici:
PERSONALISTA (45-55.000 Kč)
Popis práce:
* Zajištění administrativy spojené s chodem HR a mzdového oddělení.
* Zpracování a správa personální agendy společnosti.
* Poskytování podpory HR a mzdovému oddělení v jejich každodenních činnostech a projektech, včetně komunikace se zaměstnanci a řešení jejich dotazů.
* Spolupráce s ostatními odděleními společnosti při provádění administrativních úkolů spojených s personální agendou a mzdovým managementem.
* Monitorování a aktualizace personálních dat v interním systému společnosti.
Požadujeme:
* SŠ/VŠ vzdělání
* Praxi na obdobné pozici
* Praktickou znalost pracovněprávních předpisů
* Uživatelskou znalost MS Office
* Komunikativnost a pracovitost
* Schopnost určit si priority
Nabízíme:
* 13.mzdu
* 5 týdnů dovolené
* Sick days
* Příspěvek na Multisportkartu
* Příspěvek na penzijní připojištění
* Stravenky
* Kafeterie
* Termín nástupu: Ihned nebo dle domluvy
* Místo výkonu práce: Praha...
Bc. Magdalena Kosorinová, tel.: 00420778407766, Advantage Consulting s.r.o., IBC, Pobřežní 620/3, Praha 8 Karlín, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Personální analytik (35.000 - 40.000,- Kč)
Máte SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru? Praxi v oblasti HR? Komunikuje anglickým jazykem a chcete být součástí prosperující společnosti? Pak hledáme právě Vás! Neváhejte a zašlete nám Váš životopis!
Prosperující společnost hledá nového kolegu/kolegyni na pozici: PERSONÁLNÍ ANALYTIK (35-40.000 KČ)
Popis práce:
* Práce s personálními daty a tabulkami
* Příprava mzdových analýz a statistik
* Reporting personálních dat
* Asistence mzdovému účetnictví
* Spolupráce na tvorbě odměňovacího systému
Požadujeme:
* SŠ/VŠ vzdělání, ideálně ekonomického směru
* Praxi na obdobné pozici
* Znalost práce v Excel
* Znalost zákoníku práce a mzdové legislativy
* Analytické schopnosti a zodpovědnost
* Komunikativní znalost anglického jazyka
Nabízíme:
* 25 dní dovolené
* Sickdays
* Příspěvek na stravování
* Telefon a notebook
* Firemní akce
* MultiSport karta
* Lokalitu: Třebíč...
Zdeňka Přečková, tel.: 00420775787071, Advantage Consulting s.r.o., Jurečkova 18, 702 00 Ostrava, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Podpora zákaznické kvality (37.000 - 50.000,- Kč)
Ovládáš Anglický jazyk na komunikativní úrovni? Rozumíš technickým problémům? ANO? Pak nám pošli svůj Životopis a staň se naším hrdinou pro naše zákazníky!
Popis práce:
* Vedení dokumentace
* Vyřizování reklamací od zákazníků
* Náprava problémů ve výrobě
* Příprava auditů pro zákazníky
* Komunikace s dalšími firmami
Požadujeme:
* SŠ/VŠ technického směru, případně ekonomického
* Praxe z výroby
* Porozumění technickým problémům
* Anglický jazyk - pokročilý
* Řidičský průkaz sk. B
Nabízíme:
* Nadnárodní výrobní společnost
* Možnost profesního růstu
* 25 dní dovolené
* Vzdělávací kurzy a školení
* Penzijní připojištění
* Benefitní program (sport, kultura, zdraví)
* Místo výkonu práce: Pardubice...
Silvie Coufalova, tel.: 00420778407765, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Pracovník zákaznického oddělení (40.000 - 45.000,- Kč)
Domluvíte se Anglickým jazykem a baví Vás práce se zákazníky? ANO? Pak nám zašlete svůj Životopis!
Popis práce:
* Zajímavá pozice pro aktivní komunikátory! Přijímání odvolávání od našich ceněných zákazníků, s důrazem na precizní zpracování a konzultaci ohledně jejich potřeb.
* Pevné propojení s přepravními partnery během procesu expedice zboží, kde vaše schopnosti komunikace budou klíčové.
* Systematické evidování a vyhodnocování spokojenosti zákazníků s cílem neustále zdokonalovat naše služby.
* Údržba a aktualizace zákaznických záznamů v našem moderním systému.
* Příprava a vystavování dokumentace pro expedici, s ohledem na maximální efektivitu a spokojenost klientů.
* Aktivní dohled nad stavem pohledávek, abychom zajistili plynulý průběh obchodních operací.
* Nastavování kontraktů a cenových dohod s precizností a rychlostí, přičemž každý detail má svůj význam.
* Sestavování kvalitních předpovědí prodeje, abychom byli krok před vývojem na trhu.
Požadujeme:
* SŠ vzdělání
* Vynikající znalost angličtiny pro každodenní písemnou i telefonickou komunikaci se zákazníky.
* Francouzský jazyk na komunikativní úrovni
* Skvělé ovládání MS Office, zejména MS Excel - klíčový nástroj pro vaši efektivní práci.
* Zkušenosti v oblasti logistiky nebo zákaznického servisu - výhodou
Nabízíme:
* 5 týdnů dovolené, pro Váš zasloužený odpočinek
* Roční bonusy, protože si vážíme Vaší tvrdě odvedené práce
* Věrnostní odměny
* Pružnou pracovní dobu
* Příspěvek na stravování
* Příspěvek na penzijní připojištění, protože myslíme na Vaši budoucnost
* Místo výkonu práce: Hlavenec...
Silvie Coufalova, tel.: 00420778407765, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Recepční - moog - Brno Líšeň
Společnost Simacek Facility CZ patří k významným poskytovatelům komplexních facility služeb v České republice.
Staňte se součástí společnosti jako RECEPČNÍ. Umíme přizpůsobit úvazky a plánovat směny dle Vašich potřeb a možností.
Popis práce:
* jednoduchá obsluha recepce
* přijímání návštěv
* přepojování telefonických hovorů
Požadujeme:
* dobrou pracovní morálku, spolehlivost, pečlivost
* příjemné vystupování
* AJ - aktivně - přijímání návštěv a telefonických hovorů
* trestní bezúhonnost
* základní dovednosti při práci s výpočetní technikou
Nabízíme:
* 140 - 160 Kč/ hodinu
* 8 hod. pracovní směny, Po-Pá 7-15
* práci na HPP/DPP/DPČ
* pracoviště v příjemném prostředí novostavby
* odpovědného zaměstnavatele, férové jednání,
* pravidelná měsíční mzda
* nástup 1.7.2024
* Místo výkonu práce: Brno -Líšeň, ul. Trnkova (u Zetoru)...
Monika Kočková, tel.: 00420739291337, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Recruiter - start kariéry v HR (30.000 - 50.000,- Kč)
Láká tě oblast HR, ale nechceš jen stereotypně chystat smlouvy? Hledáš místo, kde můžeš rozjet svůj potenciál? Pokud se nebojíš výzev a chceš být za dobrou práci náležitě odměněn pošli mi životopis.
Nepromarni svoji příležitost a přidej se do mého týmu, kde může být práce i zábavou.
RECRUITER - START KARIÉRY V HR (30 - 50.000 KČ)
Popis práce:
* vytváření a správa inzerátů
* vyhledávání vhodných uchazečů v databázích
* oslovování vhodných uchazečů
* zajištění náborového procesu
* komunikace s našimi klienty
* administrativní úkony
Požadujeme:
* min. SŠ vzdělání
* znalost angličtiny - výhodou
* znalost práce na PC a s MS Office
* zkušenost z prodeje, call centra nebo zákaznického servisu - výhodou!
* zájem o obchodní činnost
* proaktivní přístup k práci
* odolnost proti stresu
Nabízíme:
* fixní mzdu + prémie, které si sám ovlivníš!
* až 5 týdnů dovolené
* sickdays
* pružnou pracovní dobu
* možnost homeoffice
* možnost volných pátků
* příspěvek na stravné
* motivační soutěže
* mladý a přátelský kolektiv
* odborné zaškolení
* možnost práce na zkrácený úvazek
* kancelář v centru Brna s krásným výhledem na východ slunce...
Bc. Natálie Marková, tel.: 00420775787341, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Recruiter - volné pátky! (35.000 - 55.000,- Kč)
Láká tě oblast HR, ale nechceš jen stereotypně chystat smlouvy? Hledáš místo, kde můžeš rozjet svůj potenciál? Pokud se nebojíš výzev a chceš být za dobrou práci náležitě odměněn pošli mi životopis.
Nepromarni svoji příležitost a přidej se do mého týmu, kde může být práce i zábavou.
RECRUITER - VOLNÉ PÁTKY! (35 - 55.000 KČ)
Popis práce:
* vytváření a správa inzerátů - kreativita se cení
* vyhledávání vhodných uchazečů v databázích - u nás pečení holubi nelítají rovnou do pusy
*oslovování vhodných uchazečů - telefon u nás budeš používat denně
* zajištění náborového procesu - nezůstaneš jen u psaní inzerátů
* komunikace s našimi klienty - musíš vědět, s kým bude kandidát spolupracovat
* administrativní úkony - bez těch to nejde, musíme v tom mít pořádek
Požadujeme:
* SŠ/VŠ vzdělání
* znalost angličtiny ti umožní pracovat na zajímavých pozicích, ale obejdeš se i bez ní
* předchozí zkušenosti v oblasti personalistiky ti usnadní začátek, ale rádi tě vše naučíme!
* vytrvalost je potřeba, protože po neúspěchu musí přijít úspěch
* zkušenost s plněním plánů - bude tě motivovat k lepším výsledkům, takže se ho nesmíš zaleknout
* s řidičákem se podíváš i k našim klientům
* uživatelská znalost MS Office je "must have"
* budeš-li mít zkušenost z prodeje, call centra nebo poradenství budeš mít dobrý základ
Nabízíme:
* fixní mzdu + prémie, které si sám ovlivníš!
* pružnou pracovní dobu
* možnost volných pátků
* příspěvek na stravování, protože dobrých podniků tu je plno!
* mladý a veselý kolektiv, kde se nebudeš nudit!
* odborné zaškolení, protože máme know-how
* soutěže a firemní akce
* možnost práce na zkrácený úvazek
* kancelář v centru Brna s krásným výhledem na východ slunce...
Bc. Natálie Marková, tel.: 00420775787341, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Recruiter v agentuře (35.000 - 50.000,- Kč)
Láká tě oblast HR? Hledáš možnost, příležitost, jak se do této oblasti dostat? Nebo jen hledáš zajímavou práci, kde uplatnit tvoji komunikativnost? Pokud ano, tak mi pošli životopis.
Popis práce:
* vytváření a správa inzerátů - kreativita se cení
* vyhledávání vhodných uchazečů v databázích
* oslovování vhodných uchazečů - telefon u nás budeš používat denně
* zajištění náborového procesu - nezůstaneš jen u psaní inzerátů
* účast na pohovorech - budeš mít možnost vidět, s kým jednáš
* komunikace s našimi klienty - musíš vědět, s kým bude kandidát spolupracovat
* administrativní úkony - bez těch to nejde, musíme v tom mít pořádek
Požadujeme:
* SŠ/VŠ vzdělání
* předchozí zkušenosti v oblasti personalistiky ti usnadní začátek, ale rádi tě vše naučíme!
* vytrvalost je potřeba, protože po neúspěchu musí přijít úspěch
* zkušenost s plněním plánů je plus, ale není podmínkou
* s řidičákem se podíváš i k našim klientům
* uživatelská znalost MS Office je "must have"
* budeš-li mít zkušenost z prodeje, call centra nebo poradenství budeš mít dobrý základ
Nabízíme:
* fixní mzdu + prémie, které si sám ovlivníš!
* pružnou pracovní dobu
* možnost zkráceného úvazku a možnost home office
* příspěvek na stravování po zaučení
* mladý a veselý kolektiv, kde se nebudeš nudit!
* odborné zaškolení, protože máme know-how
* soutěže a firemní akce
* kancelář v centru Brna...
Mgr. Vladimíra Marková, tel.: 00420778779756, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Referent obchodního odd. a podpora projektů (40.000 - 60.000,- Kč)
Máte obchodního ducha, nebojíte se mluvit anglicky a zvládnete vést vlastní projekty od A do Z? Pokud ano, zašlete mi aktuální životopis na zak@acjobs.cz a já se ozvu zpět.
Do strojírenské firmy kousek od Zlína hledáme REFERENT OBCHODNÍHO ODD. A PODPORA PROJEKTŮ!
Popis práce:
* Podpora obchodního oddělení a přímo podpora obchodníků - administrativa, plánování schůzek, práce v interním systému, zakládání zakázek, vystavování objednávek, komunikace se zákazníkem
* Příprava podkladů k fakturaci a komunikace s dalšími odděleními ve firmě ohledně shánění podkladů
* Příprava nabídek od A do Z
* Podpora stávajících i nových projektů - administrativa, vedení projektů od A do Z, zajišťování plnění, termínů a podkladů
* Komunikace se zákazníkem ohledně zjištění jeho potřeb, předávání nástroje, podpora, tlumočení nebo překlad
* Reportování vedoucímu obchodního oddělení, řediteli společnosti
Požadujeme:
* Min SŠ
* Praxe na podobné pozici - projektové řízení/obchodní zástupce/asistent obchod. odd.
* AJ na komunikativní úrovni - jak písemná, tak ústní
* Prozákaznický přístup
* Pokročilá znalost práce s PC
* ŘP sk. B
Nabízíme:
* Mzda dle dosavadních zkušeností od 40.000 Kč (fix + odměny + osobní ohodnocení)
* Pravidelné odměny
* Propracovaný bonusový systém
* Stravenky, penzijko, příspěvky na dopravu a další
* Jazykové i odborné vzdělávání
* Férový přístup
* Multipass karta
* Dny volna na víc
* Místo výkonu práce: Zlínský kraj
...
Olga Žák, tel.: 00420739234802, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Referent obchodních projektů (40.000 - 60.000,- Kč)
Máte již nějakou zkušenost v oblasti projektového řízení, či obchodního oddělení? Domluvíte se bez problému anglicky? Hledáme do našeho super kolektivu nového kolegu! Dejte mi o sobě vědět a pošlete životopis!
Popis práce:
* Podpora obchodního oddělení a přímo podpora obchodníků - administrativa, plánování schůzek, práce v interním systému, zakládání zakázek, vystavování objednávek, komunikace se zákazníkem
* Příprava podkladů k fakturaci a komunikace s dalšími odděleními ve firmě ohledně shánění podkladů
* Příprava nabídek od A do Z
* Podpora stávajících i nových projektů - administrativa, vedení projektů od A do Z, zajišťování plnění, termínů a podkladů
* Komunikace se zákazníkem ohledně zjištění jeho potřeb, předávání nástroje, podpora, tlumočení nebo překlad
* Reportování vedoucímu obchodního oddělení, řediteli společnosti
Požadujeme:
* Min SŠ
* Praxe na podobné pozici - projektové řízení/obchodní zástupce/asistent obchod. odd.
* AJ na komunikativní úrovni - jak písemná, tak ústní
* Prozákaznický přístup
* Pokročilá znalost práce s PC
* ŘP sk. B
Nabízíme:
* Mzda dle dosavadních zkušeností od 40.000 Kč (fix + odměny + osobní ohodnocení)
* Pravidelné odměny
* Propracovaný bonusový systém
* Stravenky, penzijko, příspěvky na dopravu a další
* Jazykové i odborné vzdělávání
* Férový přístup
* Multipass karta
* Dny volna na víc
* Místo výkonu práce: Zlínský kraj...
Mgr. Aneta Jarošová, tel.: 00420777498772, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Specialista zákaznického servisu AJ+NJ (40.000 - 45.000,- Kč)
Komunikujete bez problému anglicky a alespoň částečně se domluvíte německy? Chcete být v každodenním kontaktu se zahraničními zákazníky?
Pak nám zašlete své CV!
Nadnárodní výrobní společnost hledá posilu do svého týmu na pozici:
SPECIALISTA ZÁKAZNICKÉHO SERVISU (40-45.000 Kč)
Popis práce:
* Zpracování požadavků od zákazníků
* Komunikace s přepravci v rámci expedice zboží
* Evidence změn v interním systému dle požadavků zákazníka
* Hodnocení zákaznické spokojenosti
* Zadávání smluv do systému
* Péče o zákaznickou agendu
* Správa dokumentů k expedici
Požadujeme:
* SŠ/VŠ vzdělání
* Komunikativní znalost anglického jazyka (denní využití) + německý jazyk min. B1
* Znalost dalšího jazyka velkou výhodou
Nabízíme:
* Týden dovolené navíc
* Roční bonusy
* Věrnostní odměny
* Pružnou pracovní dobu
* Příspěvek na stravování
* Příspěvek na penzijní připojištění
* Vhodné i pro absolventy
* Místo výkonu práce: Stará Boleslav
* Termín nástupu: IHNED/dle domluvy
...
Bc. Magdalena Kosorinová, tel.: 00420778407766, Advantage Consulting s.r.o., IBC, Pobřežní 620/3, Praha 8 Karlín, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Teamleader v personální agentuře (35.000 - 75.000,- Kč)
Popis práce:
Požadujeme:
Nabízíme:
...
Mgr. Vladimíra Marková, tel.: 00420778779756, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Zákaznický servis - němčina + angličtina (40.000 - 50.000,- Kč)
Chceš pracovat v zákaznickém servisu a využít u toho plynulou znalost němčiny a angličtiny? Jsi komunikativní, energický a zákazník je pro Tebe na prvním místě? Výborně!
Pošli nám životopis v AJ a začni pracovat jako:
ZÁKAZNICKÝ SERVIS - NĚMČINA + ANGLIČTINA (40-50.000 Kč)
Popis práce:
* Vyřizování požadavků zákazníků
* Komunikace v němčině a angličtině
* Účast na inovativních projektech
* Práce v interním systému
Požadujeme:
* Německý jazyk - výborný - C1/C2
* Anglický jazyk - komunikativní - B2
* Znalost práce s PC
* Chuť pracovat v zákaznickém servisu
Nabízíme:
* NÁSTUPNÍ BONUS
* Možnost 100% Home Office
* Dovolená nad rámec zákona
* Denní využití jazyků
* Kafeterie
* Multisport karta
* Příspěvek na stravování
* Slevy na firemní produkty
* Příplatky a bonusy
* Vzdělávací kurzy a školení
* Možnost kariérního růstu
* Lokalitu: Brno - město...
Tereza Suttrová, tel.: 00420775877788, Advantage Consulting s.r.o.,, odeslat odpověď na inzerátacjobs
požadované hledání nebylo úspěšné !
+ vyhledejte další podobné pracovní nabídky !
Navštivte i další profesní rubriky JobMasteru!
Prohlédněte si kompletní seznam novinek v tomto týdnu!