»Hledá se nákupčí (35000 - 45000,- Kč)
Do výrobní firmy hledáme nákupčí! Máš nadšení pro práci v nákupu a hovoříš plynně anglicky? Tak to tě právě hledáme! Pošli životopis v AJ!
Popis práce: * Zajišťování dostatku materiálu pro plynulý chod výroby
* Realizace nákupních požadavků
* Sledování dodacích termínů a zajištění souladu s plánem dodávek
* Posuzování výkonnosti dodavatelů 
* Správa cenové politiky
* Aktivní kontakt se zahraničními i domácími dodavateli zboží a služeb
Požadujeme: * Min. SŠ vzdělání
* Praxe na pozici nákupčího je pouze výhodou
* Komunikativní znalost angličtiny
* Výborná znalost MS Excel
Nabízíme: * Flexibilní pracovní doba
* 25 dnů volna
* Dotované stravování
* Firemní soutěže a odměny
* Bonusy
* Místo výkonu práce: okolí Klášterce nad Ohří
...
Mgr. Aneta Jarošová, tel. 420777498772, Advantage Consulting s.r.o., Plynárenská 1, 60200 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
 »HR manažer (od 55.000 Kč)
Jste komunikativní a organizovaný člověk se smyslem pro práci s lidmi? Zvládáte práci pod tlakem a komunikace v angličtině Vám není cizí? Hledáme zkušeného HR, který má silné organizační schopnosti, strategické myšlení a znalosti v oblasti lidských zdrojů. Jste připraveni na nové výzvy a chcete se podílet na rozvoji firemní struktury? Ovládáte anglický jazyk? Pak jste to Vy, koho hledáme! Zašlete nám Váš životopis!
Prosperující společnost hledá kolegu/kolegyni na pozici: HR GENERALIST (OD 55.000 KČ)
Popis práce: * Řízení a koordinace HR procesů
* Nábor klíčových zaměstnanců
* Rozvoj a implementace personální strategie
* Řízení vzdělávacích programů
* Dodržování pravidel a směrnic
* Spolupráce na strategických projektech s vedením
* Práce v programu SAP
Požadujeme: * VŠ/SŠ vzdělání
* Praxi na obdobné pozici
* Anglický jazyk slovem i písmem
* Znalost pracovněprávní legislativy
* Znalost MS Office
* Komunikační a organizační schopnosti
* Proaktivní přístup
* Samostatný a pečlivý přístup
Nabízíme: * 25 dní dovolené
* 13. a 14. plat
* Závodní stravování
* Příspěvek na dopravu
* Bonusy, prémie
* Firemní akce
* Příspěvek na volnočasové aktivity
* Lokalitu: Ostrava...
Mgr. Daniela Rossmanithová, tel. 420775787069, Advantage Consulting s.r.o., Mládežnická 1563/9, 73601, Havířov Mládežnická 1563/9, 736 01 Havířov, odeslat odpověď na inzerátacjobs
 »Nastartuj kariéru v HR (27000 - 50000,- Kč)
Aktuálně do našeho týmu v personální agentuře hledám nového kolegu na pozici recruitera. Nesmí ti chybět smysl pro humor a výborné komunikativní schopnosti, naše práce je totiž z velké části o komunikaci s uchazeči a klienty. Takže pokud se nebojíš mluvit, nechybí ti určitá vytrvalost a chceš si vydělat pěkný penízky, pojď k nám!
Popis práce: * Denní komunikace s klienty a uchazeči o zaměstnání
* Kreativní tvorba inzerce
* Aktivní oslovování a vyhledávání uchazečů hledajících práci, jejich předvýběr
* Péče o stávající zákazníky a specifikace jejich požadavků
* Práce v interním systému, reporty
* Účast na poradách, školeních a hlavně našich firemních akcích
Požadujeme: * Min. SŠ s maturitou (vítáme i čerstvé absolventy)
* Předchozí praxi na obdobné pozici - i formou brigády (obchod, finance, personalistika)
* Uživatelská znalost MS Office
* Alespoň základní AJ
* Aktivní a energický přístup k povinnostem
* Komunikativní schopnosti a smysl pro pořádek
Nabízíme: * Nástupní plat od 27.000 Kč
* Homeoffice po zapracování až 3 dny v týdnu!
* Velmi příjemné prémie a odměny
* Osobní ohodnocení
* Motivační soutěže
* Flexibilní pracovní dobu
* 20 dní dovolené + 5 dní Sick days
* Občerstvení na pracovišti
* Sodexo benefitní kartu
* Volné pátky (za určitých podmínek)
* Příspěvky na vzdělávací kurzy
* Kancelář ve středu BRNA...
Mgr. Aneta Jarošová, tel. 420777498772, Advantage Consulting s.r.o., Plynárenská 1, 60200 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
 »Obchodní a administrativní podpora - strojírenství (33000 - 35000,- Kč)
Chcete pracovat v přátelském kolektivu, kde se spojuje stabilita rodinné firmy a příjemného kolektivu?
Do obchodního týmu hledáme nového kolegu/kolegyni, který pomůže s administrativní a obchodní agendou:
OBCHODNÍ A ADMINISTRATIVNÍ PODPORA - STROJÍRENSTVÍ (až 35 000 Kč)
Popis práce: * telefonická a e-mailová komunikace se zákazníky i dodavateli
* příprava a správa cenových nabídek, podkladů pro obchodní zástupce
* evidence a práce v systému Money S5 (proběhne zaškolení)
* správa katalogů, technické dokumentace a 3D modelů
* objednávky, reklamace, vzorky a certifikáty od dodavatelů
* aktualizace webu a firemních sociálních sítí
* účast na veletrzích a občasné zastupování kolegů
Požadujeme: * SŠ vzdělání (ideálně obchodní či technické zaměření)
* zkušenosti z obdobné pozice velkou výhodou
* anglický jazyk na mírně pokročilé úrovni - písemná komunikacve
* MS Excel - výborná znalost a Outlook (Money S5 výhodou)
* zkušensoti s administrací webu
* pečlivost, samostatnost, týmového ducha, příjemné vystupování
Nabízíme: * zázemí stabilní české firmy s více než 30letou tradicí
* férové finanční ohodnocení podle výkonu
* 25 dní dovolené + 2 sick days navíc
* příspěvek na stravování
* jazykové kurzy a možnost dalšího vzdělávání
* vstup do fitness centra u pracoviště
* skvělou kávu zdarma a příjemné pracovní prostředí
* teambuildingy, společné akce a firemní oslavy, kde opravdu nejde jen o práci
* místo výkonu práce: brno Řečkovice (home office jen po dohodě ve vyjíměčncýh případech)...
Ing. Renáta Adámková, tel. 420773773887, Advantage Consulting s.r.o., Orlí 36, 60200, Brno Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
 »Office support (35000 - 40000,- Kč)
Baví Vás administrativa a práce na počítači pro Vás není žádný problém? Jste pečliví, umíte si zorganizovat práci a nezaleknete se evidence či zpracování dokumentů? Pak hledáme právě Vás! Pošlete nám Váš životopis!
Výrobní společnost hledá posilu na pozici OFFICE SUPPORT (35-40 000 Kč)!
Popis práce: * Administrativní podpora chodu společnosti
* Zpracování a evidence objednávek a faktur
* Evidence smluv, správa a archivace dokumentů
* Práce v interních systémech a s MS Office
Požadujeme: * Minimálně SŠ vzdělání
* Dobrou znalost práce na PC (MS Office)
* Schopnost pracovat samostatně, logicky uvažovat a pečlivě kontrolovat informace
Nabízíme: * 25 dní dovolené
* Sick days
* Příspěvek na penzijní připojištění
* Služební automobil
* Stravenkový paušál
* Multisport kartu za zvýhodněnou cenu
* Občerstvení na pracovišti
* Firemní rekreační zařízení
* Jednosměnný provoz
* Stabilní zázemí
* Možnost nástupu IHNED nebo dohodou
* Místo výkonu práce - Říčany...
Petra Foučková, tel. 420775474382, Advantage Consulting s.r.o., Pobřežní 620/3, 11000, Praha 8 IBC, Pobřežní 620/3, 110 00 Praha 8 Karlín, odeslat odpověď na inzerátacjobs
 »Pracovník/ce recepce - Modřice - imi norgren (180 - 180,- Kč)
Společnost Simacek Facility CZ patří k významným poskytovatelům komplexních facility služeb v České republice.
Staňte se součástí společnosti. Umíme přizpůsobit úvazky a plánovat směny dle Vašich potřeb a možností.
Popis práce: * Zajištění plynulého chodu recepce
* Uvítání hostů a návštěv
* Přepojování telefonních hovorů, firemní pošta
* Úzká spolupráce s personálním oddělením a kolegy z ostatních oddělení
* Doplňkové práce související s nástupem nového zaměstnance (docházkové karty, výdej a administrativa pracovních oděvů, ...)
Požadujeme: * Znalost angličtiny na komunikativní úrovni (B1) a základní práce na PC (práce s MS office)
* Spolehlivost, dochvilnost, aktivní přístup
Nabízíme: * 180 Kč/hodinu
* Pracovní doba je od pondělí do pátku (od 8:00 do 16:30)
* DPP, DPČ
* Nástup ihned
* Dlouhodobou spolupráci s individuálním přístupem
* Vzdělávací kurzy, školení,
* Práci v mladém a velmi přátelském kolektivu
* Moderní a čisté pracovní prostředí
* Prostředí prosperující a rostoucí společnosti
* Možnost domluvy na směnách
* Pracovní místo na chráněném trhu práce, vyhrazené pro osoby OZP (invalidní důchod I.-III. stupně, OZP, OZZ) - není podmínkou
* Evropská 852 664 42 Modřice...
Monika Kočková, tel. 420739291337, Advantage Consulting s.r.o., Orlí 36, 602 00, Brno Palác Magnum, Orlí 36, 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
 »Projektový asistent/ka (45000 - 55000,- Kč)
Jste komunikativní, samostatný a umíte si zorganizovat svou práci? Máte vzdělání v oblasti stavitelství nebo architektury? Pokud chcete být součástí rodinného zázemí a pohybovat se v oblasti moderních staveb, zašlete mi Váš životopis!
Hledáme kolegu/kolegyni na pozici: PROJEKTOVÝ ASISTENT/KA (OD 45.000 KČ)
Popis práce: * Řízení zakázek
* Komunikace s klienty
* Plánování agendy
* Organizace kanceláře
* Příprava smluv a cenových nabídek
Požadujeme: * VOŠ/VŠ vzdělání ve stavebním nebo architektonickém oboru
* Praxi na obdobné pozici
* Rychlé a efektivní plnění úkolů
* Uvítáme znalost CAD systémů 
* Komunikační a organizační dovednosti
* Znalost AJ - výhodou
* Samostatný a zodpovědný přístup
Nabízíme: * Práci na plný nebo částečný úvazek
* Flexibilní pracovní dobu
* Moderní a tvůrčí pracoviště
* Přátelský kolektiv
* Lokalitu: Praha
...
Mgr. Daniela Rossmanithová, tel. 420775787069, Advantage Consulting s.r.o., Mládežnická 1563/9, 73601, Havířov Mládežnická 1563/9, 736 01 Havířov, odeslat odpověď na inzerátacjobs
 »Recruiter - startovací pozice v HR (30000 - 50000,- Kč)
Láká tě oblast HR, a hledáš místo, kde můžeš rozjet svůj potenciál? Pokud se nebojíš výzev a chceš být za dobrou práci náležitě odměněn pošli mi životopis.
RECRUITER - STARTOVACÍ POZICE V HR
Popis práce: * hledání těch správných kandidátů 
* správa inzerce, prohledávání databází, práce se sociálními sítěmi
* práce s LinkedIn recruiter
* zajištění náborového procesu 
* být partnerem a oporou pro klienty
* administrativní úkony
Požadujeme: * min. SŠ vzdělání
* znalost angličtiny - výhodou
* znalost práce na PC a s MS Office
* zkušenost z prodeje, call centra nebo zákaznického servisu - výhodou!
* zájem o obchodní činnost
* proaktivní přístup k práci
* odolnost proti stresu
Nabízíme: * fixní mzdu + prémie, které si sám ovlivníš!
* až 5 týdnů dovolené/ po pěti letech až 6
 tůdnů
* pružnou pracovní dobu
* možnost homeoffice
* možnost volných pátků 
* příspěvek na stravné
* motivační soutěže
* mladý a přátelský kolektiv
* odborné zaškolení
* možnost práce na zkrácený úvazek
* kancelář v centru Brna s krásným výhledem na východ slunce...
Mgr. Vladimíra Marková, tel. 420778779756, Advantage Consulting s.r.o., Plynárenská 1, 60200 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
 »Recruiter - volné pátky (30000 - 55000,- Kč)
Hledáte možnost uplatnění svého potenciálu a chtěli byste se dále vzdělávat v oblasti obchodu a personalistiky? Jste orientovaní na cíl a chcete se podílet na úspěchu zavedené největší české personální agentury? Pak hledáme právě Vás!
Pro rozšíření našeho týmu v Brně hledáme nové kolegy/kolegyně na pozici:
RECRUITER - VOLNÉ PÁTKY (30-55.000 Kč)
Popis práce: * vedení pohovorů s kandidáty, komunikace s firmami
* tvorba a správa inzerátů, zpracování životopisů
* aktivní vyhledávání kandidátů, práce s databázemi
* obchodní aktivity, akvizice nových klientů
* účast na obchodních jednáních a pohovorech
* administrativní činnosti spojené s výkonem pozice
Požadujeme: * SŠ/VŠ vzdělání
* obchodní myšlení, zaměření na výsledky
* předchozí zkušenosti s náborem či obchodem výhodou
* uživatelskou znalost práce na PC (MS Office) a dobrou znalost českého pravopisu
* samostatnost, silné komunikační a argumentační schopnosti
* řidičský průkaz sk. B
Nabízíme: * při splnění svých cílů volné pátky (po zaučení)
* možnost pracovat i na zkrácený úvazek
* kariérní růst (pokud budeš šikovný a budeš mít ambice, můžeš se stát brzy teamleaderem)
* stabilní zázemí největší české personální agentury
* motivující finanční ohodnocení (fix + odměny)
* sick days
* stravenkový paušál
* mobil + notebook i k osobnímu užití
* dovolená navíc 
* důkladné zaškolení, firemní vzdělávání 
* dog friendly office
* různé soutěže a firemní akce 
* home office 
* flexibilní pracovní dobu
* pěkné kanceláře v centru Brna
* multisport kartu
* práce je vhodná pro muže i ženy
* místo výkonu práce: Brno, Orlí ulice...
Mgr. Gabriela Hansliková, tel. 420775787340, Advantage Consulting s.r.o., Orlí 36, 60200, Brno Palác Magnum, Orlí 36, 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
 »Recruiter s obchodní duší (27000 - 50000,- Kč)
Aktuálně do našeho týmu v personální agentuře hledám nového kolegu na pozici recruitera. Nesmí ti chybět smysl pro humor a výborné komunikativní schopnosti, naše práce je totiž z velké části o komunikaci s uchazeči a klienty. Takže pokud se nebojíš mluvit, nechybí ti určitá vytrvalost a chceš si vydělat pěkný penízky, pojď k nám!
Popis práce: * Denní komunikace s klienty a uchazeči o zaměstnání
* Kreativní tvorba inzerce
* Aktivní oslovování a vyhledávání uchazečů hledajících práci, jejich předvýběr
* Péče o stávající zákazníky a specifikace jejich požadavků
* Práce v interním systému, reporty
* Účast na poradách, školeních a hlavně našich firemních akcích
Požadujeme: * Min. SŠ s maturitou (vítáme i čerstvé absolventy)
* Předchozí praxi na obdobné pozici - i formou brigády (obchod, finance, personalistika)
* Uživatelská znalost MS Office
* Alespoň základní AJ
* Aktivní a energický přístup k povinnostem
* Komunikativní schopnosti a smysl pro pořádek
Nabízíme: * Nástupní plat od 27.000 Kč
* Homeoffice po zapracování až 3 dny v týdnu!
* Velmi příjemné prémie a odměny
* Osobní ohodnocení
* Motivační soutěže
* Flexibilní pracovní dobu
* 20 dní dovolené + 5 dní Sick days
* Občerstvení na pracovišti
* Sodexo benefitní kartu
* Volné pátky (za určitých podmínek)
* Příspěvky na vzdělávací kurzy
* Kancelář ve středu BRNA...
Mgr. Aneta Jarošová, tel. 420777498772, Advantage Consulting s.r.o., Plynárenská 1, 60200 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
 »Referent péče o zákazníky | NJ + AJ | 40-48.000 Kč
Baví tě administrativa, obchod a komunikace s klienty? Chceš být důležitou spojkou mezi zákazníkem a výrobou a mít pod kontrolou celý proces od objednávky až po expedici? Přidej se k menšímu týmu a využij své znalosti jazyků a doposud získané zkušenosti!
Flexibilní pracovní doba • Možnost home office • Práce v SAP 
Mzda: 40-48.000 Kč
Lokalita: Smidary
Popis práce: * Každodenní komunikace se zákazníky - telefonicky i písemně
* Zpracování objednávek od jejich přijetí až po expedici výrobků 
* Zajištění termínů dodání a koordinace mezi zákazníkem a plánováním výroby
* Předávání požadavků zákazníků a pomoc při určování priorit výroby
* Administrativa spojená s fakturací a kontrolou konsignačních skladů
* Práce se systémem SAP a další běžná administrativa
Požadujeme: * SŠ vzdělání s ekonomickým zaměřením 
* Velmi dobrou znalost angličtiny a němčiny 
* Praxi na obdobné pozici
* Pokročilou znalost MS Office (Excel, Word, práce s daty)
* Zkušenost s ERP systémem (SAP výhodou)
* Výborné komunikační dovednosti
* Spolehlivost, pečlivost a loajalitu
* Schopnost týmové spolupráce a flexibilní přístup k úkolům
Nabízíme: * 5 týdnů dovolené 
* Stravenky 
* Penzijní připojištění 
* Multisport kartu 
* Flexibilní pracovní dobu 
* Možnost občasné práce z domu 
* Vánoční bonus, věrnostní odměny, příspěvek k narozeninám...
Ing. Eva Drozdová, tel. 420775474380, Advantage Consulting s.r.o., Orlí 36, 60200, Brno Palác Magnum, Orlí 36, 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
 »Specialista péče o zákazníky s AJ/NJ - směnný provoz (45000 - 55000,- Kč)
Hledáte práci, kde využijete znalosti anglického a německého jazyka na denní bázi? Chcete pracovat pro významnou společnost a vydělat si fakt velmi zajímavé peníze? 
Pak reagujte na tuto nabídku:
SPECIALISTA PÉČE O ZÁKAZNÍKY S AJ/NJ - SMĚNNÝ PROVOZ (až 55.000 Kč)
Popis práce: * Denní komunikace emailovou a telefonickou formou se zákazníky v zahraničí
* Zodpovědnost za zpracování servisních požadavků
* Organizace dojezdu servisnímu technikovi
* Spolupráce s dalšími kolegy a odděleními
Požadujeme: * Aktivní znalost německého a anglického jazyka
* Zodpovědnost, prozákaznický přístup a organizační schopnosti
* Zkušenosti se zákaznického servisu VÝHODOU
* Ochotu pracovat ve 3 směnném provozu (R,O,N)
Nabízíme: * Lukrativní mzdové ohodnocení
* Prémie
* 25 dnů dovolené + další dny volna
* Možnost plného nebo zkráceného úvazku
* Příspěvek na stravování
* Příspěvek na životní pojištění, penzijní spoření
* Příspěvek na sportovní a volnočasové aktivity
* Místo výkonu práce: České Budějovice
...
Daniela Hůrková, DiS., tel. 420739425983, Advantage Consulting s.r.o., Orlí 36, 60200, Brno Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
 »Specialista svařování CO2 (35000 - 42000,- Kč)
Hledám svářeče, který to s CO2 umí rozjet naplno - žádná pásovka, ale poctivá zakázková výroba, kde každý den přináší novou výzvu. Pokud máš v ruce jistotu, hlavu na svém místě a výkresy nejsou pro tebe záhadou, pak hledáme právě tebe!
Popis práce: * Svařování filtračních zařízení metodou CO2
* Práce na zakázkách - každá je trochu jiná, nuda nehrozí
* Příprava materiálu podle výkresové dokumentace
* Spolupráce s týmem výroby a kontrola kvality
Požadujeme: * Vyučení v technickém oboru (SOU nebo střední škola)
* Svářečský průkaz ZK 131.1.1 
* Zkušenosti se svařováním 
* Umět číst výkresy a dělat podle nich
Nabízíme: * Příspěvek na dojíždění dle vzdálenosti nebo svozová doprava
* Příspěvek na penzijní připojištění 
* Stravenky 
* 5 dní dovolené nad rámec zákoníku práce (25 dní na rok)
* Zaměstnanecký telefonní tarif 
* Lokalitu: Kadaň...
Nikola Malá, tel. 420773773884, Advantage Consulting s.r.o., Špitálské náměstí 3517/1a, 40001, Ústí nad Labem Špitálské náměstí 3517/1a, 400 01 Ústí nad Labem, odeslat odpověď na inzerátacjobs
 
  
  požadované hledání nebylo úspěšné !        
  
   +   vyhledejte další podobné pracovní nabídky !  
 Navštivte i další profesní rubriky JobMasteru!
 Prohlédněte si kompletní seznam novinek v tomto týdnu!