»Asistent zákaznického servisu (35000 - 40000,- Kč)
Do firmy v okolí Dobříše hledáme pracovníka na pozici asistenta v oblasti customer care. Nabízíme fajn benefity a možnost nabrat zajímavé zkušenosti v mezinárodní firmě! Pokud vás práce zaujala, pošlete mi životopis!
Popis práce: * Zajištění komunikace s klienty e-mailem i telefonicky v AJ
* Práce v interním systému, zadávání objednávek, dat
* Vyřizování veškerých požadavků a připomínek klientů
* Zpracování faktur, plateb, finančních dokumentů
* Budete hlavní spojka mezi klientem a našimi interními zaměstnanci
Požadujeme: * Min.1 rok praxe v oblasti customer care, NEBO absolvent VŠ v odpovídajícím oboru
* AJ na komunikativní úrovni, min. B2
* Uživatelská znalost MS Office
* Komunikativnost a samostatnost
Nabízíme: * Možnost HOME OFFICE!
* V areálu je výborné stravovací zařízení
* Stravenky
* Dobrá dostupnost MHD
* Multisportka
* Příspěvěk na důchodové pojištění
* Místo výkonu práce: okolí Dobříše...
Mgr. Jarošová Aneta, tel. 420777498772, Advantage Consulting s.r.o., Plynárenská 1, 60200 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Asistent/ka managementu (30000 - 45000,- Kč)
Hledáme empatickou a organizačně silnou osobnost, která se stane důležitou oporou vedení. Pokud Vás baví kombinace samostatné práce a spolupráce s lidmi, máte přirozenou autoritu a cit pro komunikaci, možná hledáme právě Vás!
Stabilní a zavedená společnost hledá kolegu/kolegyni na pozici: ASISTENT/KA MANAGEMENTU
Popis práce: * Podpora vedení a organizace schůzek
* Zápisy, úkoly, chod kanceláře
* Péče o návštěvy a firemní atmosféru
* Pomoc s náborem a firemními akcemi
Požadujeme: * Min.SŠ vzdělání
* Zkušenost na stejné či obdobné pozici
* Proaktivní přístup, příjemné vystupování a diskrétnost
* ŘP.sk.B
Nabízíme: * NÁSTUP MOŽNÝ IHNED
* Zázemí stabilní společnosti
* 5 týdnů dovolené
* Příspěvek na penzijní připojištění
* Jazykové a odborné vzdělávání
* Kariérní růst
* Příspěvek na stravování
* Flexibilní pracovní doba
* Přátelský kolektiv a zaškolení
* Lokalita: okres Jihlava...
Jurková Aneta, tel. 420773799245, Advantage Consulting s.r.o., ., 77900 Olomouc, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Asistentka vedení firmy
Do našeho týmu hledáme spolehlivou a samostatnou posilu na pozici Asistentky představenstva. Hledáme někoho, kdo bude nejen organizační oporou vedení společnosti, ale zároveň se aktivně zapojí do projektů v oblasti HR, marketingu a interních eventů.
<h4 data-start="597" data-end="624"><strong data-start="602" data-end="624">Co Vás u nás čeká:</strong></h4><ul><li data-start="627" data-end="735">Kompletní asistentská podpora představenstva (organizace schůzek, příprava podkladů, administrativní agenda).</li><li data-start="627" data-end="735">Zapojení do HR a marketingových projektů (firemní akce, náborová podpora, employer branding).</li><li data-start="627" data-end="735">Spolupráce na interní komunikaci a firemních aktivitách.</li></ul>Kancelář v Modřicích u Brna.
Nabízíme:
Co nabízíme:
- Stabilní zázemí české akciové společnosti.
- Přátelský tým a otevřenou firemní kulturu.
- Možnost realizace vlastních nápadů v rámci projektů.
- Firemní akce, vzdělávání, podpora osobního rozvoje.
- Příspěvek na stravování.
- 25 dní dovolené.
Jsme středně velká stavební společnost působící od roku 1996 na celém území České republiky, ale i na Slovensku.
Region: Jihomoravský kraj...
APROFES, Markéta Konečná, tel. 420774247445, e-mail: marketa.konecna@aprofes.czaprof
»Design offer coordinator (40000 - 45000,- Kč)
DESIGN OFFER COORDINATOR - TECHNICKO-OBCHODNÍ PODPORA V OBLASTI LUXUSNÍHO INTERIÉROVÉHO DESIGNU.
Baví tě propojení techniky, estetiky a obchodu? Máš cit pro detail, domluvíš se perfektně anglicky a Excel je tvůj kamarád? Přidej se k nám!
Hledáme precizního a komunikativního kolegu či kolegyni na pozici Zpracovatele nabídek, který nám pomůže s přípravou technických a cenových podkladů pro realizaci luxusních interiérových projektů v Česku i zahraničí.
Budeš pracovat v inspirativním prostředí našeho moderního showroomu, kde vznikají návrhy pro špičkové designové interiéry. Každý projekt je unikát, a právě ty budeš ten, kdo mu pomůže vzniknout na papíře ještě dřív, než se rozjede samotná realizace. Pokud máš zájem o více informací, pošli nám svůj životopis!
DESIGN OFFER COORDINATOR (40 - 45.000 Kč)
Popis práce: * Připravovat technické a cenové nabídky pro naše zákazníky v ČR i zahraničí
* Pracovat s výkresovou dokumentací a technickými specifikacemi
* Komunikovat se zahraničními partnery - slovem i písmem (angličtina je u nás denním chlebem)
* Vést a aktualizovat databázi nabídek, kalkulací a cenových listů v Excelu
* Komunikace s ostatními odděleními
Požadujeme: * Min. SŠ vzdělání technického směru podmínkou
* Výbornou angličtinu (slovem i písmem - prezentace i psaní nabídek)
* Pokročilou znalost MS Excelu
* Pečlivost, logické uvažování a schopnost dotahovat věci do konce
* Výhodou: zkušenost s přípravou nabídek nebo s technickým produktem
Nabízíme: * Stabilní práci v zavedené společnosti
* Možnost podílet se na zajímavých technických projektech
* Každodenní využití angličtiny
* Motivující finanční ohodnocení fix + bonusy
* Příjemný tým, který drží při sobě
* Multisportka
* Firemní akce
* Příspěvek na stravování
* Sleva na firemní produkty
* Místo pracoviště: Brno...
Bc. Denisa Longinová, tel. 420773773889, Advantage Consulting s.r.o., Orlí 36, 60200, Brno Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Hledá se nákupčí (35000 - 45000,- Kč)
Do výrobní firmy hledáme nákupčí! Máš nadšení pro práci v nákupu a hovoříš plynně anglicky? Tak to tě právě hledáme! Pošli životopis v AJ!
Popis práce: * Zajišťování dostatku materiálu pro plynulý chod výroby
* Realizace nákupních požadavků
* Sledování dodacích termínů a zajištění souladu s plánem dodávek
* Posuzování výkonnosti dodavatelů
* Správa cenové politiky
* Aktivní kontakt se zahraničními i domácími dodavateli zboží a služeb
Požadujeme: * Min. SŠ vzdělání
* Praxe na pozici nákupčího je pouze výhodou
* Komunikativní znalost angličtiny
* Výborná znalost MS Excel
Nabízíme: * Flexibilní pracovní doba
* 25 dnů volna
* Dotované stravování
* Firemní soutěže a odměny
* Bonusy
* Místo výkonu práce: okolí Klášterce nad Ohří
...
Mgr. Jarošová Aneta, tel. 420777498772, Advantage Consulting s.r.o., Plynárenská 1, 60200 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Hledáme pracovníka back officu (32000 - 40000,- Kč)
Hledáme kolegu na Back office! Práce na PC pro Vás není problém? Neztratíte se v e-mailové komunikaci? Zvládnete objednat zboží? Pak právě Vás hledáme! Zašlete nám Váš životopis.
Popis práce: * Administrativní práce
* Zpracování objednávek
* Komunikace s dodavateli
* Evidence smluv
* Správa a archivace dokumentů
Požadujeme: * Vzdělání SŠ
* Znalost práce na PC
* Logické myšlení
* Schopnost ověřovat si informace
* VÝHODOU: Praxe na obdobné pozici
* VÝHODOU: Znalost AJ
Nabízíme: * Bonusy, prémie
* 13. plat
* Možnost HomeOfficu
* Pružná pracovní doba
* Příspěvek na životko, penzijko, stravné
* Multisportka
* Místo výkonu práce: Mníšek pod Brdy...
Rosendorfová Nikol, tel. 420778407765, Advantage Consulting s.r.o., Plynárenská 1, 60200 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»HR generalist (55000 - 65000,- Kč)
Jste komunikativní a organizovaný člověk se smyslem pro práci s lidmi? Zvládáte práci pod tlakem a komunikace v angličtině Vám není cizí? Hledáme zkušeného HR, který má silné organizační schopnosti, strategické myšlení a znalosti v oblasti lidských zdrojů. Jste připraveni na nové výzvy a chcete se podílet na rozvoji firemní struktury? Ovládáte anglický jazyk? Pak jste to Vy, koho hledáme! Zašlete nám Váš životopis!
Prosperující společnost hledá kolegu/kolegyni na pozici: HR GENERALIST (OD 55.000 KČ)
Popis práce: * Řízení a koordinace HR procesů
* Nábor klíčových zaměstnanců
* Rozvoj a implementace personální strategie
* Řízení vzdělávacích programů
* Dodržování pravidel a směrnic
* Spolupráce na strategických projektech s vedením
Požadujeme: * VŠ/SŠ vzdělání
* Praxi na obdobné pozici
* Anglický jazyk slovem i písmem
* Znalost pracovněprávní legislativy
* Znalost MS Office
* Komunikační a organizační schopnosti
* Proaktivní přístup
* Samostatný a pečlivý přístup
Nabízíme: * 25 dní dovolené
* 13. a 14. plat
* Závodní stravování
* Příspěvek na dopravu
* Bonusy, prémie
* Firemní akce
* Příspěvek na volnočasové aktivity
* Lokalitu: Ostrava...
Mgr. Rossmanithová Daniela, tel. 420775787069, Advantage Consulting s.r.o., Mládežnická 1563/9, 73601, Havířov Mládežnická 1563/9, 736 01 Havířov, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»HR recruiter - senior (35000 - 42000,- Kč)
Máte už zkušenosti s náborem a hledáte práci, kde nebudete jen "posílat CVčka dál"? Vaší silnou stránkou je komunikace a organizační schopnosti? Pak hledáme právě Vás na pozici:
HR RECRUITER - SENIOR (35 - 42.000KČ)
Popis práce: * Psaní a zveřejňování inzerátů, které dávají smysl (žádné copy-paste texty)
* Aktivní vyhledávání kandidátů na LinkedInu a jinde - ano, i ten pasivní trh
* Předvýběr životopisů, vedení pohovorů nebo spolupráce s hiring manažery
* Pravidelná komunikace s kandidáty - ne ghosting, ale zpětná vazba, která pomáhá
* Spolupráce na zlepšování náborových procesů
Požadujeme: * Zkušenost s náborem (ideálně ve výrobě, ale není podmínkou)
* Empatii a komunikační dovednosti - zvládnout říct ne, ale lidsky
* Zodpovědnost, samostatnost a schopnost hledat řešení, ne výmluvy
* Základní orientaci v pracovněprávní legislativě
Nabízíme: * Příspěvek na dopravu, stravování i penzijko
* 5 týdnů dovolené a odměny při životních výročích
* Příjemný tým, žádné přehnané KPI a reálnou možnost něco ovlivnit
* Firemní akce, lidské vedení a otevřenou komunikaci
* Místo výkonu práce: Teplice
...
Barbora Holínková, tel. 420778705556, Advantage Consulting s.r.o., Orlí 36, 60200, Brno Palác Magnum, Orlí 36, 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»HR specialista (32000 - 38000,- Kč)
Hledá se HR parťák/parťačka do pohodového strojírenského prostředí!
HR SPECIALISTA (32-38.000 KČ)
Skvělá šance růst v HR a mít reálný vliv na to, jak se lidé ve firmě cítí. Dostanete důvěru, samostatnost i podporu. Naučíte se spoustu věcí, ale zároveň už můžete ukázat, co ve vás je.
Popis práce: * Budete mít pod palcem nábor - od inzerce přes výběr životopisů až po účast na pohovorech
* Zajistíte, aby bylo vše v pořádku od nástupu až po odchod zaměstnanců - smlouvy, školení, lékařské prohlídky...
* Budete evidovat důležité informace v našem systému
* Udržíte si přehled v pracovně-právní legislativě
* A hlavně - budete důležitou součástí firmy, která si váží svého týmu
Požadujeme: * Máte alespoň SŠ vzdělání
* Máte za sebou praxi v HR - ideálně ve výrobním prostředí
* Znáte základní pravidla pracovního práva a umíte je využít v každodenní praxi
* Umíte pracovat s MS Office
* Jste komunikativní a pečlivý/á
Nabízíme: * U nás máte 25 dní dovolené a flexibilní pracovní dobu, aby vám práce seděla i osobní život
* Přispíváme na životní a důchodové pojištění, na obědy a také na sportovní aktivity
* Těšte se na vánoční prémie, příspěvky na dovolenou a skvělé firemní akce, kde se dobře pobavíme
* Máme také výhodné volání pro vás i rodinu a samozřejmě káva zdarma na pracovišti
* Hledáme v lokalitě Žďár nad Sázavou
...
Bc. Pomykalová Marie, tel. 420739025261, Advantage Consulting s.r.o., Orlí 36, 60200, Brno Palác Magnum, Orlí 36, 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Komunikační suverén do kanclu! - až 60.000kč
Vítám Vás u zkůžky talentového rozpoznáváňá!
Ten, který toto dočte až do konca a nezakokce sa, jak prvnička, keď na ňu mrkne arašída v reklamě na tatranky má první štacu prakticky za sebů.
Do našeho nebeského týmu Recruiterů ve Štatlu zháňáme adekvátní posilu - a keď pravím posilu, tým myslím, že ťa ani tento náborový plátek nerozháže, ale pudeš, pošleš mě životopis a v něm bude stát, že za to budeš stát!
Prosím pěkně moralisti, lingvisté a další brbloni, majůc nuktání mňa tu pranýřovat teď přestanů luštit, co je tu napsané a půjdů si stěžovat do nejaké iné fajné skupiny. Na ostatní sa těším!
Popis práce: * Čeká ťa práca v příjemném kanclu s výhledem skorem jak na Time Square
* Budeš echtovně šperkovat svůj komunikační um
* Čeká ta vymýšlání vlastní potrefené inzerce
* Halda volání a psaní
* Staneš sa nadějů - mnohým pomožeš dostat vysněnů prácu
* Zároveň sa staneš šanců pro firmy, aby konečně měli vysněného zaměstnanca
* A budeš v tom chcet byt nadmíru dobrý - bo sa budeš učit od najlepších - NE ode mňa! - pravím od nalepších
* Mňa možeš ve chvilce volna sledovat, jak sa točím na židli
Požadujeme: * Střední školu byste mohli mět dodělanů
* Vítáme praxu na podobnéj pozici
* Čuňu měj ostrů, ale né sprostů
* Další jazyk vítáme - jak vidíš
* Otevřená mysl, schopnosť neztratit sa cestů do rachoty a chuť na sobě zapracovat
* Na PC potřebujem iné majstrštiky než postování obrázků na socíálních síťách
* Jít naproti všemu neznámému, lapit to a ochočit!
Nabízíme: * Nejaký plat dostaneš - fix od 27.000Kč - je na tobě
* Máme tu k temu směšné prémie - výplatnica ti čuňu fakt roztáhne
* Kvartální plačtivé odměny - budeš řvat od radosti!
* Práca sa flexibilně roztahuje kludně do celého dňa
* Je možné pracovat hen aj tuná
* K odpočinku u kaluže 20 dní zadarmo
* Je ti šoufl - vem si Sick Day - máš 5
* Kafe ti udělajů, oběd ti donesů
* Sů tu různé zábavy, tancovačky a sportovačky
* Makáš fakt echtovně? Pak máš aj v pátek volno - ale šéfovéj to neříkaj!
* Dostaneš skvělé zaučení a eště skvělejších kolegů
* Nafasuješ mobil, noťas, točící židlu a písničku na uvítanů
* Kancelář máš v BRNĚ...
Srncová Jana, tel. 420775474383, Advantage Consulting s.r.o., Plynárenská 1, 60200 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Komunikativní kolega/yně do PA - práce snů! (26500 - 60000,- Kč)
Hej TY! TY, co máš kuráž, bystrou mysl, komunikaci kadence kulometu a fakt bys chtěl/a získat práci v personální agentuře! Protože jestli už máš dokonce praxi jako personalista nebo jsi se jím chtěl/a vždycky stát - hledáme právě TEBE! Nečekej! Představ se mi v životopise a staň se naším novým kolegou!
Popis práce: * Čeká tě pestrá práce v SUPER týmu
* Denní komunikace s klienty a uchazeči o zaměstnání
* Aktivní a kreativní tvorba inzerce, příslušná administrativa
* Vyhledávání nových pracovních příležitostí
* Péče o stávající zákazníky a specifikace jejich požadavků
* Aktivní vyhledávání potencionálních kandidátů, jejich selekce a prezentace
* Práce v interním systému, reporty
* Účast na poradách, školeních a hlavně našich firemních akcích
Požadujeme: * Školu - nejlépe dokončenou
* Předchozí praxi na podobné pozici s otevřenou náručí vítáme
* PC - Balíček MS Office, interní systémy
* AJ/NJ - cizí jazyk se vždycky hodí
* Vytříbená slovní zásoba
* Aktivní přístup
* Milá povaha se smyslem pro humor
* Ochota pracovat na sobě
* ŘP - sk. B - aktivní řidič/ občasné schůzky
Nabízíme: * Nástupní plat od 27.000 Kč
* Velmi příjemné prémie
* Kvartální odměny
* Osobní ohodnocení
* Motivační soutěže o hodnotné ceny
* Stravenkový paušál
* Flexibilní pracovní dobu
* Možnost částečného Homeoffice
* 20 dní dovolené + 5 dní Sick days
* Občerstvení na pracovišti
* Sodexo benefitní kartu
* Čtyřdenní pracovní týden
* Příspěvky na vzdělávací kurzy
* Možnost profesního i platového růstu
* Kancelář v BRNĚ
...
Srncová Jana, tel. 420775474383, Advantage Consulting s.r.o., Plynárenská 1, 60200 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Koordinátor architek. projektů (50000 - 60000,- Kč)
Do menšího architektonického ateliéru hledáme zkušeného kolegu/kolegyni na pozici koordinátora projektů. Ideálně máte VŠ vzdělání stavebního nebo architektonického směru, předchozí praxi ve stavební nebo projekční firmě a orientaci v technické dokumentaci.
Láká Vás tato pracovní příležitost? Zašlete nám Váš životopis.
Popis práce: * Koordinace projektů a péče o klienty
* Příprava smluvních podkladů a každodenní administrativní servis pro ateliér
* Administrativní činnost
* Zajištění chodu kanceláře
* Spolupráce s klienty od úvodního kontaktu po osobní setkání
* Zpracování cenových kalkulací a nabídek
Požadujeme: * Podmínkou je vysokoškolské vzdělání stavebního či architektonického směru
* Znalost programu ArchiCAD, SketchUP výhodou
* Zkušenost z oboru stavebního směru (asistentka/administrativa/obchodní zástupce)
* Velmi dobré komunikační dovednosti
* Anglický jazyk - výhodou
Nabízíme: * Plný nebo částečný úvazek
* Flexibilní pracovní doba
* Možnost být součástí exkluzivních projektů pro prestižní klienty
* Férové mzdové ohodnocení
* Místo výkonu zaměstnání: PRAHA...
Giňa Tereza, tel. 420778705557, Advantage Consulting s.r.o., Plynárenská 1, 60200 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Koordinátor cenových nabídek (40000 - 50000,- Kč)
Chcete být u zrodu velkých stavebních projektů? Hledáme kolegu, který se zapojí do přípravy cenových nabídek, bude hledat chytrá řešení a pomůže nám stavět chytře, efektivně a s přehledem.
Popis práce: * Příprava projektů v oblasti stavebnictví
* Tvorba cenových nabídek, komunikace s dodavateli
* Snaha co nejvíce snížit náklady zakázek
* Všeobecný zájem o obor stavebnictví
Požadujeme: * Vzdělání v technickém směru
* Dobrá znalost MS Office
* Dobré komunikační dovednosti
* Znalost cizích jazyků není podmínkou, ale výhodou - otevře se Vám možnost pracovat se zahraničními klienty
Nabízíme: * Menší, přátelský kolektiv
* Stravování
* 5 dní SickDays
* Dny volna navíc, příspěvek na dojíždění do práce
* Místo výkonu zaměstnání: okolí Štěchovic...
Giňa Tereza, tel. 420778705557, Advantage Consulting s.r.o., Plynárenská 1, 60200 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Koordinátor zákaznického servisu s AJ (35000 - 40000,- Kč)
Hledáme novou posilu do administrativního týmu, která bude zajišťovat komunikaci se zahraničními klienty, podporovat obchodní zástupce a spolupracovat na realizaci exportních zakázek. Vhodné i pro šikovné absolventy! Neváhejte a zašlete mi Váš životopis!
Přidejte se do týmu na pozici: KOORDINÁTOR ZÁKAZNICKÉHO SERVISU S AJ (35-40.000 KČ)
Popis práce: * Administrativní zajištění zakázek včetně překladů a příprav podkladů
* Komunikace se zákazníky
* Tvorba nabídek, zpracování objednávek a exportních dokumentů
* Spolupráce s obchodním a výrobním oddělením
Požadujeme: * SŠ/VŠ vzdělání
* Znalost práce v MS Office
* Znalost AJ - komunikativní slovem i písmem
* Samostatný a reprezentativní přístup
* Komunikační dovednosti
Nabízíme: * 5 týdnů dovolené
* Přátelský kolektiv
* Zaškolení
* Příspěvek na stravování
* Příspěvek na penzijní připojištění
* Možnost firemního PC i automobilu
* Další finanční i nefinanční benefity
* Lokalitu: Okres Jihlava...
Mgr. Rossmanithová Daniela, tel. 420775787069, Advantage Consulting s.r.o., Mládežnická 1563/9, 73601, Havířov Mládežnická 1563/9, 736 01 Havířov, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Německy mluvící asistent/ka (43000 - 48000,- Kč)
Chceš pracovat pro menší rodinnou firmu, která si zakládá na spokojenosti zákazníků, individuálním přístupu k nim i ke svým zaměstnancům a zároveň dodržuje pevný etický kodex? Na této pozici tě čeká každodenní komunikace v němčině (ústně i písemně) a péče o plynulý chod kanceláře.
Troufneš si na to? Pošli životopis a probereme detaily k pozici:
NĚMECKY MLUVÍCÍ ASISTENT/KA (43-48.000 Kč)
Popis práce: * Administrativní činnost
* Organizační podpora členů týmu
* Komunikace s obchodními partnery v Německu
* Zajištění plynulého chodu kanceláře
* Práce s interním systémem společnosti
Požadujeme: * Min. SŠ vzdělání s maturitou
* Německý jazyk na komunikativní úrovni
* Anglický jazyk - výhodou
* Dobré organizační a komunikační schopnosti
* Reprezentativní vystupování
Nabízíme: * Příspěvek na stravování
* Flexibilní pracovní dobu
* Možnost práce na zkrácený úvazek (min. 5 hod. / den)
* Firemní telefon
* Občerstvení na pracovišti (káva, čaj apod.)
* Místo výkonu práce: Brno...
Ing. Drozdová Eva, tel. 420775474380, Advantage Consulting s.r.o., Orlí 36, 60200, Brno Palác Magnum, Orlí 36, 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Office support (35000 - 40000,- Kč)
Hledáme Vás, kdo nám zajistí maximální podporu pro vedení firmy. Hledáme osobu, která se stane součástí fungujícího back office týmu, a která ví, jak potřebná je pozice asistenta pro fungování společností. Vaše práce bude zahrnovat zajištění hladkého chodu kanceláře a plnění praktických úkolů, které zajistí, že celý tým bude fungovat bez problémů. Hledáme někoho, kdo na jednu stranu zvládne organizaci zasedacích místností, přepis zápisu, či případné objednání letenek, na druhou stranu klidně skočí do města pro chlebíčky v případě nutnosti.
Popis práce: * Zajištění administrativní podpory pro vedení společnosti
* Příprava kávy, občerstvení, zajištění parkovacích míst a uvítání návštěv
* Organizace kancelářských potřeb a zasedacích místností
* Vedení evidence návštěv
* Práce s dokumenty a přizpůsobení se individuálním potřebám každého člena týmu
* Samostatná a plně zodpovědná organizace úkolů
* Zajištění komunikace s řemeslníky, poštou, a další různé úkoly
Požadujeme: * Zkušenost na obdobné pozici
* Český jazyk, AJ výhodou nikoliv podmínkou
* Praktické uvažování a selský rozum
* Schopnost vytvářet příjemné prostředí bez zmatků
* Proaktivní přístup, schopnost předvídat potřeby a řešit úkoly samostatně
* Psychická odolnost, pracovitost a spolehlivost
* Schopnost fungovat bez neustálého dohledu
Nabízíme: * Práce na zajímavých projektech i do zahraniční
* Kafeterie
* Česká společnost
* Individuální firemní benefity
* Stravenky
* Neformální pracovní prostředí s milou atmosférou
* Nástup možný ihned...
Hykel THEONES Petr, tel. 420775787062, Advantage Consulting s.r.o., Orlí 36, 602 00, Brno Palác Magnum, Orlí 36, 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Personalista (33000 - 40000,- Kč)
Hledá se HR parťák/parťačka do pohodového strojírenského prostředí!
PERSONALIST(K)A (33-40.000 KČ)
Skvělá šance růst v HR a mít reálný vliv na to, jak se lidé ve firmě cítí. Dostanete důvěru, samostatnost i podporu. Naučíte se spoustu věcí, ale zároveň už můžete ukázat, co ve vás je.
Popis práce: * Budete mít pod palcem nábor - od inzerce přes výběr životopisů až po účast na pohovorech
* Zajistíte, aby bylo vše v pořádku od nástupu až po odchod zaměstnanců - smlouvy, školení, lékařské prohlídky...
* Budete evidovat důležité informace v našem systému
* Udržíte si přehled v pracovně-právní legislativě
* A hlavně - budete důležitou součástí firmy, která si váží svého týmu
Požadujeme: * Máte alespoň SŠ vzdělání
* Máte za sebou praxi v HR - ideálně ve výrobním prostředí
* Znáte základní pravidla pracovního práva a umíte je využít v každodenní praxi
* Umíte pracovat s MS Office
* Jste komunikativní a pečlivý/á
Nabízíme: * U nás máte 25 dní dovolené a flexibilní pracovní dobu, aby vám práce seděla i osobní život
* Přispíváme na životní a důchodové pojištění, na obědy a také na sportovní aktivity
* Těšte se na vánoční prémie, příspěvky na dovolenou a skvělé firemní akce, kde se dobře pobavíme
* Máme také výhodné volání pro vás i rodinu a samozřejmě káva zdarma na pracovišti
* Hledáme v lokalitě Žďár nad Sázavou
...
Bc. Pomykalová Marie, tel. 420739025261, Advantage Consulting s.r.o., Orlí 36, 60200, Brno Palác Magnum, Orlí 36, 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Projektový asistent/ka (45000 - 55000,- Kč)
Jste komunikativní, samostatný a umíte si zorganizovat svou práci? Máte vzdělání v oblasti stavitelství nebo architektury? Pokud chcete být součástí rodinného zázemí a pohybovat se v oblasti moderních staveb, zašlete mi Váš životopis!
Hledáme kolegu/kolegyni na pozici: PROJEKTOVÝ ASISTENT/KA (OD 45.000 KČ)
Popis práce: * Řízení zakázek
* Komunikace s klienty
* Plánování agendy
* Organizace kanceláře
* Příprava smluv a cenových nabídek
Požadujeme: * VOŠ/VŠ vzdělání ve stavebním nebo architektonickém oboru
* Praxi na obdobné pozici
* Rychlé a efektivní plnění úkolů
* Uvítáme znalost CAD systémů
* Komunikační a organizační dovednosti
* Znalost AJ - výhodou
* Samostatný a zodpovědný přístup
Nabízíme: * Práci na plný nebo částečný úvazek
* Flexibilní pracovní dobu
* Moderní a tvůrčí pracoviště
* Přátelský kolektiv
* Lokalitu: Praha
...
Mgr. Rossmanithová Daniela, tel. 420775787069, Advantage Consulting s.r.o., Mládežnická 1563/9, 73601, Havířov Mládežnická 1563/9, 736 01 Havířov, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Recruiter - startovací pozice v HR (30000 - 50000,- Kč)
Láká tě oblast HR, a hledáš místo, kde můžeš rozjet svůj potenciál? Pokud se nebojíš výzev a chceš být za dobrou práci náležitě odměněn pošli mi životopis.
RECRUITER - STARTOVACÍ POZICE V HR
Popis práce: * hledání těch správných kandidátů
* správa inzerce, prohledávání databází, práce se sociálními sítěmi
* práce s LinkedIn recruiter
* zajištění náborového procesu
* být partnerem a oporou pro klienty
* administrativní úkony
Požadujeme: * min. SŠ vzdělání
* znalost angličtiny - výhodou
* znalost práce na PC a s MS Office
* zkušenost z prodeje, call centra nebo zákaznického servisu - výhodou!
* zájem o obchodní činnost
* proaktivní přístup k práci
* odolnost proti stresu
Nabízíme: * fixní mzdu + prémie, které si sám ovlivníš!
* až 5 týdnů dovolené/ po pěti letech až 6
tůdnů
* pružnou pracovní dobu
* možnost homeoffice
* možnost volných pátků
* příspěvek na stravné
* motivační soutěže
* mladý a přátelský kolektiv
* odborné zaškolení
* možnost práce na zkrácený úvazek
* kancelář v centru Brna s krásným výhledem na východ slunce...
Mgr. Marková Vladimíra, tel. 420778779756, Advantage Consulting s.r.o., Plynárenská 1, 60200 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Recruiter - volné pátky (30000 - 55000,- Kč)
Hledáte možnost uplatnění svého potenciálu a chtěli byste se dále vzdělávat v oblasti obchodu a personalistiky? Jste orientovaní na cíl a chcete se podílet na úspěchu zavedené největší české personální agentury? Pak hledáme právě Vás!
Pro rozšíření našeho týmu v Brně hledáme nové kolegy/kolegyně na pozici:
RECRUITER - VOLNÉ PÁTKY (30-55.000 Kč)
Popis práce: * vedení pohovorů s kandidáty, komunikace s firmami
* tvorba a správa inzerátů, zpracování životopisů
* aktivní vyhledávání kandidátů, práce s databázemi
* obchodní aktivity, akvizice nových klientů
* účast na obchodních jednáních a pohovorech
* administrativní činnosti spojené s výkonem pozice
Požadujeme: * SŠ/VŠ vzdělání
* obchodní myšlení, zaměření na výsledky
* předchozí zkušenosti s náborem či obchodem výhodou
* uživatelskou znalost práce na PC (MS Office) a dobrou znalost českého pravopisu
* samostatnost, silné komunikační a argumentační schopnosti
* řidičský průkaz sk. B
Nabízíme: * při splnění svých cílů volné pátky (po zaučení)
* možnost pracovat i na zkrácený úvazek
* kariérní růst (pokud budeš šikovný a budeš mít ambice, můžeš se stát brzy teamleaderem)
* stabilní zázemí největší české personální agentury
* motivující finanční ohodnocení (fix + odměny)
* sick days
* stravenkový paušál
* mobil + notebook i k osobnímu užití
* dovolená navíc
* důkladné zaškolení, firemní vzdělávání
* dog friendly office
* různé soutěže a firemní akce
* home office
* flexibilní pracovní dobu
* pěkné kanceláře v centru Brna
* multisport kartu
* práce je vhodná pro muže i ženy
* místo výkonu práce: Brno, Orlí ulice...
Mgr. Gabriela Hansliková, tel. 420775787340, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36, 60200, Brno Palác Magnum, Orlí 36
602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Recruiter do personální agentury (27000 - 50000,- Kč)
Aktuálně do našeho týmu hledám nového kolegu na pozici recruitera. Nesmí ti chybět smysl pro humor a výborné komunikativní schopnosti, naše práce je totiž z velké části o komunikaci s uchazeči a klienty. Takže pokud se nebojíš mluvit, nechybí ti určitá vytrvalost a chceš si vydělat pěkný penízky, pojď k nám!
Popis práce: * Denní komunikace s klienty a uchazeči o zaměstnání
* Kreativní tvorba inzerce
* Aktivní oslovování a vyhledávání uchazečů hledajících práci, jejich předvýběr
* Péče o stávající zákazníky a specifikace jejich požadavků
* Práce v interním systému, reporty
* Účast na poradách, školeních a hlavně našich firemních akcích
Požadujeme: * Min. SŠ s maturitou (vítáme i čerstvé absolventy)
* Předchozí praxi na obdobné pozici - i formou brigády (obchod, finance, personalistika)
* Uživatelská znalost MS Office
* Alespoň základní AJ
* Aktivní a energický přístup k povinnostem
* Komunikativní schopnosti a smysl pro pořádek
* ŘP - sk. B - aktivní řidič/ občasné schůzky
Nabízíme: * Nástupní plat od 27.000 Kč
* Homeoffice po zapracování až 3 dny v týdnu!
* Velmi příjemné prémie a odměny
* Osobní ohodnocení
* Motivační soutěže
* Flexibilní pracovní dobu
* 20 dní dovolené + 5 dní Sick days
* Občerstvení na pracovišti
* Sodexo benefitní kartu
* Volné pátky (za určitých podmínek)
* Příspěvky na vzdělávací kurzy
* Kancelář ve středu BRNA...
Mgr. Jarošová Aneta, tel. 420777498772, Advantage Consulting s.r.o., Plynárenská 1, 60200 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Specialista nákupu (37000 - 45000,- Kč)
Do týmu mezinárodní společnosti hledáme novou posilu v oblasti nákupu! Máte zkušenosti z nákupu nebo logistiky, domluvíte se anglicky a nebojíte se nových výzev? Ozvěte se nám a pošlete svůj životopis - možná hledáme právě vás.
Popis práce: * Nákup komponentů a služeb podle požadavků výroby
* Komunikace a vyjednávání s dodavateli
* Správa cen, parametrů a faktur v systému
* Zajištění potřebné dokumentace a tvorba reportů
Požadujeme: * SŠ vzdělání
* Praxe s ERP systémem/obdobným systémem
* Angličtina na komunikativní úrovni
* Zkušenost v oblasti logistiky/nákupu výhodou
Nabízíme: * 25 dní dovolené
* Roční bonus a 13. plat
* Flexibilní pracovní doba s možností Home office
* Příspěvek na dopravu a penzijní/životní připojištění
* Stravenky nebo dotované stravování
* Místo výkonu práce: okolí Chomutova...
Giňa Tereza, tel. 420778705557, Advantage Consulting s.r.o., Plynárenská 1, 60200 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Specialista péče o zákazníky s AJ/NJ - směnný provoz (45000 - 55000,- Kč)
Hledáte práci, kde využijete znalosti anglického a německého jazyka na denní bázi? Chcete pracovat pro významnou společnost a vydělat si fakt velmi zajímavé peníze?
Pak reagujte na tuto nabídku:
SPECIALISTA PÉČE O ZÁKAZNÍKY S AJ/NJ - SMĚNNÝ PROVOZ (až 55.000 Kč)
Popis práce: * Denní komunikace emailovou a telefonickou formou se zákazníky v zahraničí
* Zodpovědnost za zpracování servisních požadavků
* Organizace dojezdu servisnímu technikovi
* Spolupráce s dalšími kolegy a odděleními
Požadujeme: * Aktivní znalost německého a anglického jazyka
* Zodpovědnost, prozákaznický přístup a organizační schopnosti
* Zkušenosti se zákaznického servisu VÝHODOU
* Ochotu pracovat ve 3 směnném provozu (R,O,N)
Nabízíme: * Lukrativní mzdové ohodnocení
* Prémie
* 25 dnů dovolené + další dny volna
* Možnost plného nebo zkráceného úvazku
* Příspěvek na stravování
* Příspěvek na životní pojištění, penzijní spoření
* Příspěvek na sportovní a volnočasové aktivity
* Místo výkonu práce: České Budějovice
...
Hůrková Daniela, DiS., tel. 420739425983, Advantage Consulting s.r.o., Orlí 36, 60200, Brno Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Specialista pro zpracování technických návodů (48000 - 55000,- Kč)
Jste kreativní člověk s technickým vzděláním? Hledáte práci v Jihlavě, kde se budete moci realizovat? Pokud ano, jste pro nás ten pravý člověk! Úspěšná výrobní společnost, zaměřená na zakázkovou výrobu přijme kolegu/kolegyni na pozici SPECIALISTA PRO ZPRACOVÁNÍ TECHNICKÝCH NÁVODŮ (48 - 55.000 KČ)
Popis práce: * Hlavním úkolem bude zpracovávat manuály k výrobním strojům za pomoci tvorby videí, fotek a popisů
* Spolupráce napříč výrobou a dalšími technickými odděleními
* Aktivní komunikace se zákazníky - seznámení s dokumentací, úprava změn, aj.
Požadujeme: * Min. SŠ vzdělání technického směru - strojírenství nebo elektro bude pro Vás velkou výhodou
* Prokazatelné zkušenosti ve tvorbě návodů/manuálů
* Dobrý technický backround a všeobecný přehled ve strojírenské výrobě a průmyslové automatizaci
* Pečlivou a komunikativní osobnost
* Dobrá znalost MS Office - Word, Excel
* ŘP sk. B - aktivní řidič
Nabízíme: * Zajímavou práci ve stabilní společnosti
* Mzdové ohodnocení dle dosavadní praxe
* 25 dnů dovolené
* Dotované stravování
* Pečlivé zaškolení
* Bonusy, prémie
* Nástup ihned nebo po dohodě
* Lokalita Jihlava...
Hůrková Daniela, DiS., tel. 420739425983, Advantage Consulting s.r.o., Orlí 36, 60200, Brno Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Tvůrce online reklamy (30000 - 45000,- Kč)
Baví tě online marketing? Hledáme posilu, která se postará o kampaně, pomůže s jednoduchou grafikou a přinese nové nápady do našeho marketingu.
Popis práce: * Správa a optimalizace kampaní v Google Ads
* Tvorba cílených online reklam
* Úprava bannerů a jednoduchá grafika
* Spolupráce na marketingové strategii
* Sledování trendů a návrhy zlepšení
Požadujeme: * Praxe v oboru je nutností
* Znalost grafických nástrojů
* Znalost MS Office
* Výborná znalost češtiny
* Výhodou bude znalost nástrojů digitálního marketingu
Nabízíme: * Flexibilní pracovní doba
* Možnost Homeoffice
* Možnost zkráceného úvazku
* Příjemné moderní prostředí
* Místo výkonu zaměstnání: Kolín...
Giňa Tereza, tel. 420778705557, Advantage Consulting s.r.o., Plynárenská 1, 60200 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Účetní (45000 - 60000,- Kč)
Hledáme zkušenou účetní.
Jsme stabilní firma s přátelským kolektivem a hledáme posilu, která si rozumí s čísly, má přehled v účetnictví a chuť zapojit se do každodenního chodu našeho týmu. Pokud máš praxi a smysl pro detail, ozvi se nám!
Popis práce: * Péče o kompletní účetní agendu firmy
* Správa majetku společnosti a jeho odepisování
* Odpovědnost za DPH - výpočty, přiznání i hlášení
* Odpovědnost za účetní závěrku
Požadujeme: * Vzdělání ekonomického směru
* Praxe na pozici účetní
* Dobrá orientace v účetní a daňové legislativě
* Pečlivost, důkladnost
Nabízíme: * Férové mzdové ohodnocení
* Příjemné pracovní prostředí
* Zaučení v účetním programu
* Další zajímavé benefity
* Místo výkonu zaměstnání: Brno...
Giňa Tereza, tel. 420778705557, Advantage Consulting s.r.o., Plynárenská 1, 60200 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
požadované hledání nebylo úspěšné !
+ vyhledejte další podobné pracovní nabídky !
Navštivte i další profesní rubriky JobMasteru!
Prohlédněte si kompletní seznam novinek v tomto týdnu!